Skrevet av Emne: Side Before Self - En norsk podkast om Leeds United  (Lest 3404 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjoggis

Side Before Self - En norsk podkast om Leeds United
« på: November 27, 2018, 16:15:07 »
Hei!

Vi er en gjeng på tre unge gutter som i høst startet podcasten Side Before Self. Den består av Bjørge Dahle Johansen, Mathias Navjord og Daniel Johansen. Vi leverer podcast ukentlig (så lenge det lar seg gjøre) hvor vi diskuterer kampene, spillere, svarer på spørsmål fra lyttere, samt alt annet som skjer i og rundt klubben. Det skjer ALLTID noe i Leeds United ;)

Håper du her inne på forumet har lyst til å høre på oss. Vi setter stor pris på all interaksjon fra lyttere, være seg tilbakemeldinger, diskusjonstema eller spørsmål.

Vi er å finne på følgende plattformer:
SoundCloud: https://soundcloud.com/user-825716299-673334043
iTunes: https://itunes.apple.com/no/podcast/side-before-self-episode-11/id1428848312?i=1000424519802&l=nb&mt=2

Facebook: https://www.facebook.com/SBSpodkast/
Twitter: https://twitter.com/SBSpodkast

Håper du vil gi oss en lytt!

ibster

Sv: Side Before Self - En norsk podkast om Leeds United
« Svar #1 på: November 27, 2018, 16:35:28 »
Har hørt de fleste episodene. Syns det er underholdende. Skal forsøke å gi dere mer «nyttige» tilbakemeldinger senere. Stå på!

Blank_File

Sv: Side Before Self - En norsk podkast om Leeds United
« Svar #2 på: November 27, 2018, 16:55:24 »
Abonnementet er herved aktivt. Men det begynner å bli litt for få timer i døgnet for podcasts.

bjoggis

Sv: Side Before Self - En norsk podkast om Leeds United
« Svar #3 på: November 27, 2018, 18:09:57 »
Har hørt de fleste episodene. Syns det er underholdende. Skal forsøke å gi dere mer «nyttige» tilbakemeldinger senere. Stå på!

Herlig. Gøy at du hører på! :)

bjoggis

Sv: Side Before Self - En norsk podkast om Leeds United
« Svar #4 på: November 27, 2018, 18:11:06 »
Abonnementet er herved aktivt. Men det begynner å bli litt for få timer i døgnet for podcasts.
Supert. Det finnes jo ingen podcaster som er viktigere enn denne  ;D
Hvis du er på Twitter eller Facebook, så tar vi gledelig i mot lytterspørsmål der. Hvis ikke skal jeg prøve å bruke forumet litt også fremover.

kongsmo

Sv: Side Before Self - En norsk podkast om Leeds United
« Svar #5 på: November 28, 2018, 00:23:18 »
Hører på hver uke, topper jobb dere gjør

Sent fra min H8324 via Tapatalk

"SNIFFER"

Johnnyj

Sv: Side Before Self - En norsk podkast om Leeds United
« Svar #6 på: November 28, 2018, 00:33:02 »
Jeg er også en fast lytter!

Dere er ukas desiderte høydepunkt i Podcast-jungelen min.
Og det er et stort kompliment i og med at jeg hører på 4 Leeds-podcaster, og sikkert et tosifret antall til som omhandler fotball.

Har i utgangspunktet ikke ønsket å sende inn noen spørsmål, da dere likevel snakker om de tingene jeg lurer på.
Men jeg kommer nok til å bidra mer nå etterhvert  ;)

Synes også det er gøy at dere representerer min generasjon. Vi som ble Leeds-supportere fordi fedrene våres tvang oss.

Anbefaler alle her på forumet og sjekke ut denne podcasten, for dere vil virkelig ikke bli skuffet.

Og når det gjelder White noice som kommer en gang i måneden. Nå må dere komme dere på jobb!

ibster

Sv: Side Before Self - En norsk podkast om Leeds United
« Svar #7 på: Mars 25, 2020, 12:29:32 »
God episode i går. Viktig info til LUSCOS der også.


Torpe-do

Sv: Side Before Self - En norsk podkast om Leeds United
« Svar #8 på: Mars 27, 2020, 02:23:10 »
Ypperleg podcast! Høyres det meste!

Synes den blir spesielt interessant fordi det er under gjennomsnitt alder på deltakerne? Den består ikkje av den typiske 50-60-år gamle Leeds-fanen som ropar «BREMNER! LORIMER!!»


Sent from my iPhone using Tapatalk

Johnnyj

Sv: Side Before Self - En norsk podkast om Leeds United
« Svar #9 på: Mars 27, 2020, 17:30:37 »
Ypperleg podcast! Høyres det meste!

Synes den blir spesielt interessant fordi det er under gjennomsnitt alder på deltakerne? Den består ikkje av den typiske 50-60-år gamle Leeds-fanen som ropar «BREMNER! LORIMER!!»


Sent from my iPhone using Tapatalk
Helt enig.

Den siste episoden tok opp noen veldig interessante temaer, og spesielt den berettige «kritikken» mot LUSCOS - der de diskuterer utfordringer tilknyttet  rekruttering av nye supportere.

Har selv vært med på to av disse fellesturene til LUSCOS sammen med fattern, der det hives innpå halvlitere fra Dag til kveld, med gammelmannsralling og historier servert fra 70-tallet på inn- og utpust. Møter med tidligere stjerner er mest gøy for de som faktisk fikk se dem i aksjon. Nå skal det sies at jeg synes disse turene har en egen sjarm også, og er et bra tiltak. Men kanskje vanskelig for neste generasjoner å identifisere seg med. Personlig foretrekker jeg heller å reise på egenhånd.

De tar også opp poenger som at Peacock News er gammelt nytt for oss som følger klubben på sosiale medier, Twitter osv.

I fare for å være altfor hard i kritikken må jeg tilføre at jeg er veldig glad i supporterklubben og synes de gjør en fantastisk jobb på eget initiativ. Men nå er det viktig å finne Nye måter å rekruttere supportere på. Med et opprykk så kommer det garranrert en del «gratis» fans, og derfor er det viktig at man enten fornyer seg eller lager en plattform som de kan uttrykke seg på, uten at de føler seg yngst i flokken.

Avslutningsvis så kan jeg Igjen anbefale Podcasten til dere som ikke har hørt på ennå. Spesielt til dere i den eldre garde  ;)


« Siste redigering: Mars 27, 2020, 17:34:02 av Johnnyj »

auren

Sv: Side Before Self - En norsk podkast om Leeds United
« Svar #10 på: Mars 27, 2020, 19:34:19 »
Her er det bare å applaudere! Hørte for første gang podcast fra gutta boys og det var den to timer (!!) lange podcasten fra tidligere i uka! Godt samspill mellom dere og mange fine utdypende dialoger og innspill. Hyggelig lektyre å høre på mens ungene på 6 og 9 fyker rundt i stua mens jeg jobber hjemmefra med fotoredigering

Selv har jeg aldri vært på en fellestur i regi av LUSCOS, og kjenner meg også igjen med poenget fra «fattige» studenter med hva man får igjen av et medlemskap. Jeg har vært der selv, og var også utmeldt en tid. Jeg er lite flink til å lese bladene, men betaler med glede 275 (?) kr for blant annet å finansiere dette fantastiske forumet som jeg er helt avhengig av.

Kanskje skulle det vært en form for studentrabatt eller halv pris for de som ikke ønsker blekka tilsendt i posten. En dialog mellom de yngre og Luscos-styret hadde nok vært på sin plass for å snakke rekruttering og hvordan Luscos kan fornye seg.

Forøvrig er jeg heller ikke av den generasjonen som fikk med meg Lorimer, Gray, Bremner, Revie og co. Og er heller ikke så opptatt av den tiden. Det er faktisk hele 50 år siden nå...
Samtidig er jeg heller ikke en purung Leedsfan og faller kanskje litt mellom to stoler. Uansett så setter jeg stor pris på fellesskapet og synes det er veldig stas å samles med resten av «gamlekara» i Haugesund Whites på puben når det er Leedskamp.

MOT!

Med vennlig hilsen mann (41)

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.