Skrevet av Emne: Kamp: vs Bolton Wanderers, @Macron Stadium, lørdag 15/12, kl 16.00 Viasat 2  (Lest 18263 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Ny kamp. Etter 4 strake seire forventer vi vel den 5. mot et lag som sliter, både sportslig og økonomisk? Er ikke like sikker, jeg da. Bolton hadde Norwich i kne i forrige runde. Scoret 2 mål gjorde de også. Fine rekker har det med å få en bråstopp. Satser på at vi klarer minst ett poeng, dog. Så, enten 1-1 eller 2-2.
« Siste redigering: Desember 14, 2018, 12:32:45 av RoarG »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

ibster

https://www.insidermedia.com/insider/northwest/bolton-wanderers-chairman-to-fund-outstanding-salaries

Da ble det lønn på gutta.  :-\

Ikke noe sand i maskineriet nå please. Denne skal vi vinne.

auren

Blir nok en tett og jevn kamp. Det er vel ingen nye skader i troppen, så det blir fort samme mannskap som sist. Setter pengene mine på borteseier. 2-0 til Leeds. Mål av Pablo og Douglas.

Tipper følgende lag:

BPF - Shackleton, Pontus, Halme, Douglas - Phillips - Pablo, Klich, Forshaw, Alioski - Roofe

En Saiz på vei ut av Leeds spiller neppe.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jackbauer68

  • Gjest
Blir nok en tett og jevn kamp. Det er vel ingen nye skader i troppen, så det blir fort samme mannskap som sist. Setter pengene mine på borteseier. 2-0 til Leeds. Mål av Pablo og Douglas.

Tipper følgende lag:

BPF - Shackleton, Pontus, Halme, Douglas - Phillips - Pablo, Klich, Forshaw, Alioski - Roofe

En Saiz på vei ut av Leeds spiller neppe.

auren

Altså IKKJE samme mannskap som sist :D

auren

Blir nok en tett og jevn kamp. Det er vel ingen nye skader i troppen, så det blir fort samme mannskap som sist. Setter pengene mine på borteseier. 2-0 til Leeds. Mål av Pablo og Douglas.

Tipper følgende lag:

BPF - Shackleton, Pontus, Halme, Douglas - Phillips - Pablo, Klich, Forshaw, Alioski - Roofe

En Saiz på vei ut av Leeds spiller neppe.

auren

Altså IKKJE samme mannskap som sist :D

Tilnærmet. Saiz ut og Halme inn. Men kanskje Bielsa overrasker med Clarke fra start?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Har trua på 3p i denne også jeg. Holder stort sett bra tett bakover, og fremover er det vel brukbare alternativer nå.
Ups & Ups!!

kongsmo

Går på viasat 2 og ikke LUTV som det står i overskriften

Sent fra min H8324 via Tapatalk

"SNIFFER"

Promotion 2010

Går på viasat 2 og ikke LUTV som det står i overskriften

Sent fra min H8324 via Tapatalk


Begge steder kanskje?  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

kongsmo

Går på viasat 2 og ikke LUTV som det står i overskriften

Sent fra min H8324 via Tapatalk


Begge steder kanskje?  ;)
Ja det var vel sånn det fungert ja

Sent fra min H8324 via Tapatalk

"SNIFFER"

RoarG

Blir nok en tett og jevn kamp. Det er vel ingen nye skader i troppen, så det blir fort samme mannskap som sist. Setter pengene mine på borteseier. 2-0 til Leeds. Mål av Pablo og Douglas.

Tipper følgende lag:

BPF - Shackleton, Pontus, Halme, Douglas - Phillips - Pablo, Klich, Forshaw, Alioski - Roofe

En Saiz på vei ut av Leeds spiller neppe.

auren

Altså IKKJE samme mannskap som sist :D

Tilnærmet. Saiz ut og Halme inn. Men kanskje Bielsa overrasker med Clarke fra start?

auren
Clarke bør ikke starte. Altfor mye "propell". Innbytter, please.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Blir spennende å se om nyheten om Saiz slår den ene eller andre veien i morgen. Stanger vi huet mot Bolton-forsvaret, er lite kreative og ender opp med poengtap, så blir det vann på mølla for mange. Blir særdeles viktig å vinne i morgen og fremstå som et topplag!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Blir spennende å se om nyheten om Saiz slår den ene eller andre veien i morgen. Stanger vi huet mot Bolton-forsvaret, er lite kreative og ender opp med poengtap, så blir det vann på mølla for mange. Blir særdeles viktig å vinne i morgen og fremstå som et topplag!

auren
De som blir tatt ut får gjøre jobben. Ikke lene seg tilbake å håpe at "Samuel kommer innpå i 2. omgang, og åpner boksen for oss" lenger. Roofe i 10er-rollen, og Bamford som spiss kanskje?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Blir spennende å se om nyheten om Saiz slår den ene eller andre veien i morgen. Stanger vi huet mot Bolton-forsvaret, er lite kreative og ender opp med poengtap, så blir det vann på mølla for mange. Blir særdeles viktig å vinne i morgen og fremstå som et topplag!

auren
De som blir tatt ut får gjøre jobben. Ikke lene seg tilbake å håpe at "Samuel kommer innpå i 2. omgang, og åpner boksen for oss" lenger. Roofe i 10er-rollen, og Bamford som spiss kanskje?

For tidlig med Bamford enda tror jeg. Samtidig så har Roofe fremstått som dødelig effektiv og god som spiss. Men det kan godt tenkes at Roofe og Bamford kan bli et bra radarpar på topp! Hadde vært kjekt om Brown var på benken også.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Jeg tror vi er for sterke for et Bolton-lag totalt uten selvtillit. Nei, jeg har ikke glemt at de bare tapte 2-3 på Carrow Road, men Bolton er faktisk bedre på bortebane enn hjemme. Statistikken 2-2-6 og 6-14 i målforskjell hjemme skremmer vel ikke mange.

Nei, denne vinner vi 2-0.
Super Leeds since 1968

Johnnyj

Dette må bli plankekjøring fordi:

Vi har vunnet alle våre kamper mot Bolton de siste årene.

Bolton har ikke vunnet en kamp på evigheter.

Vi har vunnet våre fire siste.

Selv med marginer i mot og en elendig dommer så tror jeg likevel at vi tar denne uten problemer.
« Siste redigering: Desember 15, 2018, 00:48:08 av Johnnyj »

baste

Litt for optimistisk her kanskje, tror vi kan vinne 3 av de neste 4 kamper.
Bolton skal selvsagt slåes, trur ikke Bielsa tar lett på noen kamper, og vi er rimelig solide bakover.

Bare å sette klokka på ringing etter nattevakten, og gjør seg klar til nok en tv sendt LEEDS kamp

MOT

RoarG

Folk synes å ta lett på Bolton. Det er visst en selvsagt ting at vi slår dem. All den forgangne statistikken betyr ingenting. Det er bare en oppsummering over ting som har skjedd, ikke noen forutanelse over hva som kommer til å skje. Ingenting blir historie raskere enn en fotballkamp. Så, dette blir nok en vanskelig og jevn kamp. Forhåpentligvis er det nok kvalitet i dette Leeds-laget til at vi får minst 1 poeng. Sikker er jeg ikke. Det finnes tross alt noe som heter dødballer.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

HåvardK

En ting er sikkert: Dette blir IKKE plankekjøring. Jeg er spent på om Samuels avgang påvirker spillergruppa negativt. Hvem skal forresten ta hans plass på midten? Baker? Det holder ikke.
Heldigvis vises kampen på TV.

upwego14

Halme inn som stopper og Phillips skyves frem på midten

Eriksen55

En ting er sikkert: Dette blir IKKE plankekjøring. Jeg er spent på om Samuels avgang påvirker spillergruppa negativt. Hvem skal forresten ta hans plass på midten? Baker? Det holder ikke.
Heldigvis vises kampen på TV.

Vet ikke, men skal ikke se bort fra at Brown tar plassen hans på benken.

Tror ikke dette påvirker noen ting. Tydelig at det har vært en greie med Saiz.  Kanskje det slår positivt ut? Kanskje Saiz har vært et gnagsår?

Tiden vil vise.

Tipper vi vinner 3-0. Klich, Roofe og Bamford scorer.

Ove

Jeg håper og tror dette slår positivt ut. Ã… få bort et uromoment fra spillertroppen er bra. Vi har mange gode spillere og kanskje er det noen som tar denne muligheten.
 

Kato

Vi har ihvertfall en gamechangee mindre. La oss håpe vi har drept kampen før sånne behøves.
 

Eriksen55

Vi har ihvertfall en gamechangee mindre. La oss håpe vi har drept kampen før sånne behøves.

Den enes død, den andres brød. Han trengs neppe i dag, så vil tiden vise om Saiz er savnet eller om han blir en Judas.

Runar

Vi har ihvertfall en gamechangee mindre. La oss håpe vi har drept kampen før sånne behøves.

Den enes død, den andres brød. Han trengs neppe i dag, så vil tiden vise om Saiz er savnet eller om han blir en Judas.

Hvordan skal tiden vise om han blir en Judas? Hva er det egentlig han har gjort som skulle tilsi at han er det?
 

Johnnyj

Vi har ihvertfall en gamechangee mindre. La oss håpe vi har drept kampen før sånne behøves.

Den enes død, den andres brød. Han trengs neppe i dag, så vil tiden vise om Saiz er savnet eller om han blir en Judas.

Hvordan skal tiden vise om han blir en Judas? Hva er det egentlig han har gjort som skulle tilsi at han er det?

Når han feirer hemningsløst et mål i champions league-finalen mellom Getafe og Leeds i 2021.

leedslife

1-3 seier her.
Ikke veldig imponerende når jeg har sett de. Mye utensportslig kaos også.
Ameobi soner vel også karantene.

Pablo, Bamford og Douglas for oss.

Eriksen55

Vi har ihvertfall en gamechangee mindre. La oss håpe vi har drept kampen før sånne behøves.

Den enes død, den andres brød. Han trengs neppe i dag, så vil tiden vise om Saiz er savnet eller om han blir en Judas.

Hvordan skal tiden vise om han blir en Judas? Hva er det egentlig han har gjort som skulle tilsi at han er det?

Spørs hva som er årsaken til at han måtte dra det. Sannheten kommer nok frem.

Eneste jeg vet er at det er en grunn for at han dro allerede nå.

Nå over til Bolton- Leeds


Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sist Baker fikk sjansen grep han den ikke.
Får håpe han griper den i dag da...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Baker starter. Får håpe han legger inn bedre innsats enn sist. Det er det mest begredelige jeg har sett på år og dag.

HåvardK

Jeg er veldig skeptisk til Baker fra start. Uforståelig for meg at folk her inne konkluderer med at Saiz har vært et uromoment i troppen og at vi blir bedre uten ham. Sist jeg så på tabellen, lå vi godt an. Tror det er utopisk å tenke at vi skal bli så veldig mye bedre ved at flere fra troppen forsvinner.