Skrevet av Emne: Kamp: vs Bolton Wanderers, @Macron Stadium, lørdag 15/12, kl 16.00 Viasat 2  (Lest 18264 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Hærrrlig!

raggen

Grusom fotballkamp. Horribel. Men 3 viktige poeng.


godt oppsummert
Forever Leeds United!!!!!!!!

Forever Whites

Kjekt at vi vinner kamper gang på gang når formen er så som så. Hvor skal dette ende når formkurven går oppover igjen?   ;)

MOT
Medlem 94237

leedslife

En enormt viktig kamp borte mot villa neste. Vinner vi den går jeg i kirka.

Ove

Trodde aldri vi skulle få til så mange seirer på rad.  Riktignok bare ettmål seier over et bunnlag men ingen kamper er lette i denne divisjonen.  Gratulerer alle sammen  :)
 

Killa

Og der passerte vi 2 poeng i snitt pr kamp, sånt lukter det opprykk av!! Leeds briljerer ikke, men vi er nesten umulige å slå!! Viktige egenskaper spør du meg...

RoarG

5 seire på rad. Hadde jeg aldri trodd. Når vant vi 5 på rad sist gang? I L1? 07/08-sesongen, da vi startet med -15 poeng? Bra å få Bamford tilbake også.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Bromancer

Herlig med tre poeng, men dette må være bortimot sesongverste når det gjelder spill. Dominerer totalt, men griseflaks at Bolton ikke får straffe.
Vi må heve oss noen hakk nå, marginene vil ikke alltid være med oss. Skal bli deilig å få igjen Cooper, jeg har sett nok av KP som stopper nå.

MOT og god helg folkens!

Bromancer

5 seire på rad. Hadde jeg aldri trodd. Når vant vi 5 på rad sist gang? I L1? 07/08-sesongen, da vi startet med -15 poeng? Bra å få Bamford tilbake også.

1982 tror jeg.

raggen

lyst til og se straffesituasjonen igjen.. det som redder oss er slik som jeg kan se det er at bolton spilleren er i ferd med og legge seg før evt kontakt
Forever Leeds United!!!!!!!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
5 seire på rad. Hadde jeg aldri trodd. Når vant vi 5 på rad sist gang? I L1? 07/08-sesongen, da vi startet med -15 poeng? Bra å få Bamford tilbake også.

1982 tror jeg.
2007/08 (-15 - sesongen) begynte vi med sju strake. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Slitekamp.
God innsats, og elsker å se viljen til å presse over hele banen helt til slutt.
Fantastisk gest av Bamford som løper direkte til medisinsk ansvarlig og tar High five ;D

Det er slike resultat som er såååå viktige når man teller opp tilslutt.
 

Bromancer

5 seire på rad. Hadde jeg aldri trodd. Når vant vi 5 på rad sist gang? I L1? 07/08-sesongen, da vi startet med -15 poeng? Bra å få Bamford tilbake også.

1982 tror jeg.
2007/08 (-15 - sesongen) begynte vi med sju strake. :)

Har fortrengt årene i L1, I stand corrected  ;D

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
5 seire på rad. Hadde jeg aldri trodd. Når vant vi 5 på rad sist gang? I L1? 07/08-sesongen, da vi startet med -15 poeng? Bra å få Bamford tilbake også.

1982 tror jeg.
2007/08 (-15 - sesongen) begynte vi med sju strake. :)

Har fortrengt årene i L1, I stand corrected  ;D

Me too :D

Phil Hay
@PhilHayYEP
33 seconds ago
five league wins in a row for the first time since December 2009, when Leeds did the same under Simon Grayson. Set up nicely for a mega game at Villa next Sunday. #lufc

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

5 seire på rad. Hadde jeg aldri trodd. Når vant vi 5 på rad sist gang? I L1? 07/08-sesongen, da vi startet med -15 poeng? Bra å få Bamford tilbake også.

1982 tror jeg.
2007/08 (-15 - sesongen) begynte vi med sju strake. :)

Har fortrengt årene i L1, I stand corrected  ;D

Me too :D

Phil Hay
@PhilHayYEP
33 seconds ago
five league wins in a row for the first time since December 2009, when Leeds did the same under Simon Grayson. Set up nicely for a mega game at Villa next Sunday. #lufc
'09! Det er hele 9 år siden man hadde en slik rekke. Trenger de poengene, nå når man skal opp mot Villa. Får vi 1 poeng i den kampen skal  jeg si meg strålende fornøyd.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

6 poeng ned til Play-off.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
6 poeng ned til Play-off.
Det kan Derby/Nottingham gjøre noe med på mandag...

Vinner Derby blir det 11 poeng til under playoff.
Derby må vinne for å redusere avstanden til direkteopprykket til fem poeng...
« Siste redigering: Desember 15, 2018, 18:22:59 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

6 poeng ned til Play-off.
Og 9 til 6.plassen.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Phil Hay
@PhilHayYEP
Bielsa's reaction: "It was a hard win. A deserved win but a hard one. We had the possession but we didn't create enough chances." #lufc

Bielsa on Bamford's goal: "For him it's very good for his confidence. He worked very hard to gain back his fitness and for us to have two good strikers in our team is very important." #lufc

Bielsa felt Lewis Baker was better today than against Reading but he wanted to try and get more influence in attacking midfield by moving Hernandez there. Despite the result, he didn't feel Leeds were significantly better there in the second half. #lufc

Phil Parkinson said the penalty call was "stonewall". Have to say, it did look like a strong shout from the stands. "We're very unfortunate not to be talking about a 1-1 draw." #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Andersen

Var på resaurant besøk med barn og stebarn i Tønsberg , og måtte så klart smugtitte på VG live resultatene på tlf og så at Leeds hadde slått Bolton på bortebane . Nok en seier til laget vårt !  ;D måtte det bare fortsette i det tette juleprogrammet laget nå går inn i . MOT .

Lucas the Kop Cat

6 poeng ned til Play-off.
Det kan Derby/Nottingham gjøre noe med på mandag...

Vinner Derby blir det 11 poeng til under playoff.
Derby må vinne for å redusere avstanden til direkteopprykket til fem poeng...
Tar gjerne en uavgjort der i tillegg til at vi dag fikk Boro-tap og Villa-uavgjort

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


Buddy

Komfortabel kampen gjennom. Super-Leeds surrer ikke bort poenga.
Greit å spare godspillet til Villakampen.
Da skal vi få kjørt oss.
Godt Bielsa har åtte dager på å jobbe med laget.

stian

Sliteseier, men mye bra å ta med seg:
- Clarke begynner å få evnen til å virkelig prege kamper. Han forsvinner fortsatt i perioder, men det vises at motspillerne etter hvert blir redd ham.

- Bamford kommer raskt i gang etter skaden. Avslutningen er klasse.

- Pontus har meget bra defensiv kontroll


Litt negativt må også nevnes:
- det sprudler ikke offensivt. Det er et spørsmål om tid før vi taper denne typen kamper hvis vi ikke får mer offensiv kraft. Klich er litt ute av form og vi kommer til å savne Saiz.

- Alioski har rett og slett for dårlig innleggskvalitet. Ja, jeg vet at han jobber godt defensivt og ja, jeg vet at han har scoret mål og har et par assist, men en ving MÃ… ha bedre innleggskvalitet enn snittnivået til Alioski. Håper og tror at Clarke skyver ham ut av laget i løpet av den neste måneden.

jaho

Sliteseier, men mye bra å ta med seg:
- Clarke begynner å få evnen til å virkelig prege kamper. Han forsvinner fortsatt i perioder, men det vises at motspillerne etter hvert blir redd ham.

- Bamford kommer raskt i gang etter skaden. Avslutningen er klasse.

- Pontus har meget bra defensiv kontroll


Litt negativt må også nevnes:
- det sprudler ikke offensivt. Det er et spørsmål om tid før vi taper denne typen kamper hvis vi ikke får mer offensiv kraft. Klich er litt ute av form og vi kommer til å savne Saiz.

- Alioski har rett og slett for dårlig innleggskvalitet. Ja, jeg vet at han jobber godt defensivt og ja, jeg vet at han har scoret mål og har et par assist, men en ving MÃ… ha bedre innleggskvalitet enn snittnivået til Alioski. Håper og tror at Clarke skyver ham ut av laget i løpet av den neste måneden.

innlegget som Pablo headet over i 1.omg var det dog klasse over..

Promotion 2010

LeedsMe

 Marcelo Bielsa selected 13 British players in his 18 man #LUFC squad this afternoon.

Hope this puts an end to your ludicrous agenda against Leeds United, @BroadcastMoose.

“Bad for English Football”, my arse!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Reaney

Under LUSCOS juleselskap på Elland Road lørdag 24. november var trioen Clarke, Jones og Gray enige om det viktigste som måtte til for at vi skulle klare opprykk. Kjøp inn en til to kvalitets-strikere/målscorere i januar. Tror denne angrepstrioen vet hva de snakker om.

Bromancer

Under LUSCOS juleselskap på Elland Road lørdag 24. november var trioen Clarke, Jones og Gray enige om det viktigste som måtte til for at vi skulle klare opprykk. Kjøp inn en til to kvalitets-strikere/målscorere i januar. Tror denne angrepstrioen vet hva de snakker om.

Mildt sagt overraskende.

Eriksen55

Under LUSCOS juleselskap på Elland Road lørdag 24. november var trioen Clarke, Jones og Gray enige om det viktigste som måtte til for at vi skulle klare opprykk. Kjøp inn en til to kvalitets-strikere/målscorere i januar. Tror denne angrepstrioen vet hva de snakker om.

Får jo mine tvil når jeg hører hva dem har sagt.. Vi spiller med en spiss og kan velge mellom Roofe, Bamford, Roberts, Izzy og 2-3 gutter fra u-23..


Sølvreven

Fikk en kommentar fra en kollega som kommenterte når jeg så kampen i dag. Han lurte på om det var første gang han noensinne hadde sett en kamp der det var kun hvite på banen? Jeg måtte jo være enig at jeg ikke kan huske sist?
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

ar9

Top of the League