Skrevet av Emne: Fellesturen mot Aston Villa  (Lest 2577 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Fellesturen mot Aston Villa
« på: Desember 16, 2018, 21:49:48 »
Vet ikke hvor lenge denne tråden overlever her, men lurte på hvor mange på forumet som skal være med på fellesturen i april?

Kanskje denne kan ligge en dag eller tre.
« Siste redigering: Desember 16, 2018, 22:00:52 av Kato »
 

Bromancer

Sv: Fellesturen mot Aston Villa
« Svar #1 på: Desember 16, 2018, 22:11:56 »
Har meldt på meg + poden på 10 år.

Kato

Sv: Fellesturen mot Aston Villa
« Svar #2 på: Desember 16, 2018, 22:14:54 »
Har meldt på meg + poden på 10 år.

Jeg reiser alene. Har også en på 10(var med til Wembley i januar). Tør knapt å si det, men han holder med Tottenham.
 

Bromancer

Sv: Fellesturen mot Aston Villa
« Svar #3 på: Desember 16, 2018, 22:18:54 »
Har meldt på meg + poden på 10 år.

Jeg reiser alene. Har også en på 10(var med til Wembley i januar). Tør knapt å si det, men han holder med Tottenham.

Kunne vært mye verre!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Fellesturen mot Aston Villa
« Svar #4 på: Desember 16, 2018, 22:24:47 »
Har meldt på meg + poden på 10 år.

Jeg reiser alene. Har også en på 10(var med til Wembley i januar). Tør knapt å si det, men han holder med Tottenham.

Så lenge han bare er ti lar dette seg ordne BARE DU TAR HAM MED TIL LEEDS. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Sv: Fellesturen mot Aston Villa
« Svar #5 på: Desember 16, 2018, 22:26:13 »
Har meldt på meg + poden på 10 år.

Jeg reiser alene. Har også en på 10(var med til Wembley i januar). Tør knapt å si det, men han holder med Tottenham.

Så lenge han bare er ti lar dette seg ordne BARE DU TAR HAM MED TIL LEEDS. :)

Han debuterte på Wembley i slutten av januar mot Manchester United. 83000 tilskuere og 1-0 etter ti sekunder. Bli vanskelig å snu sånt.
 

Eriksen55

Sv: Fellesturen mot Aston Villa
« Svar #6 på: Desember 16, 2018, 22:30:46 »
Har meldt på meg + poden på 10 år.

Jeg reiser alene. Har også en på 10(var med til Wembley i januar). Tør knapt å si det, men han holder med Tottenham.

Så lenge han bare er ti lar dette seg ordne BARE DU TAR HAM MED TIL LEEDS. :)

Han debuterte på Wembley i slutten av januar mot Manchester United. 83000 tilskuere og 1-0 etter ti sekunder. Bli vanskelig å snu sånt.

Opprykk  og storming av banen + pappas kredittkort i shoppen hjelper nok på. Dessuten føles et fullsatt ER ut som noe mye større en Wembley!  ;)

Bromancer

Sv: Fellesturen mot Aston Villa
« Svar #7 på: Desember 17, 2018, 09:16:36 »
Har meldt på meg + poden på 10 år.

Jeg reiser alene. Har også en på 10(var med til Wembley i januar). Tør knapt å si det, men han holder med Tottenham.

Så lenge han bare er ti lar dette seg ordne BARE DU TAR HAM MED TIL LEEDS. :)

Han debuterte på Wembley i slutten av januar mot Manchester United. 83000 tilskuere og 1-0 etter ti sekunder. Bli vanskelig å snu sånt.

Opprykk  og storming av banen + pappas kredittkort i shoppen hjelper nok på. Dessuten føles et fullsatt ER ut som noe mye større en Wembley!  ;)

Da guttungen begynte å interessere seg for fotball lurte han på hvem jeg holdt med. Jeg fortalte litt om Leeds, og han erklærte at det skulle også bli laget hans. Jeg prøvde å forklare at han da måtte forberede seg på en tøff tilværelse med mange nedturer, og at Leeds strengt tatt egentlig var et drittlag (dette var i 2015). På tross av dette har han vært 100% lojal, og går med hevet hode i Leeds-boblejakka -og lua si på skolen.
I familien er det en slags tradisjon at barna får velge en tur å dra på når de fyller 10 år. Fetterne hans valgte Madrid og Roma, men for han var det aldri noe tvil om at det måtte bli Leeds! Sånt varmer et pappahjerte  ;D

Leedsfan

Sv: Fellesturen mot Aston Villa
« Svar #8 på: Desember 17, 2018, 09:27:34 »
Har meldt på meg + poden på 10 år.

Jeg reiser alene. Har også en på 10(var med til Wembley i januar). Tør knapt å si det, men han holder med Tottenham.

Så lenge han bare er ti lar dette seg ordne BARE DU TAR HAM MED TIL LEEDS. :)

Han debuterte på Wembley i slutten av januar mot Manchester United. 83000 tilskuere og 1-0 etter ti sekunder. Bli vanskelig å snu sånt.

Min, nå 13-åring, debutert på Elland Road mot Blackburn i 2015 (https://www.bbc.com/sport/football/34600351) 0-2 etter 6 minutter og fansen klikka i negativ retning. Nå er det Manchester City for alle pengene, men det blir allikevel guttetur for å se Leeds United - Norwich City 2. februar!

God tur.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

berlin

Sv: Fellesturen mot Aston Villa
« Svar #9 på: Desember 17, 2018, 21:03:38 »
Jeg reiser også alene, men sammen med dattera på 18. Første gang for henne, gutta har vært der.

Jeg vet ikke hva jeg har gjort riktig eller galt jeg, men gutt 15, jente 18 og gutt 21 er alle Leeds, og jeg sverger på at jeg aldri påtvunget det det. Kors på halsen, og alt der.

Egentlig så er jeg tilhenger av at barna selv skal få velge, både om de vil spille fotball, og hvilket lag de vil supportere,
for den saks skyld på kontinentet.

Men selvsagt veldig stas å dra på tur med de til Leeds.  :) De liker også byen, selv om jenta også digger London.

Jeg minnes godt når vi vant ligaen i 92, da var det elektrisk å være i Leeds. Håper det blir likedan til våren. MOT!

Lundewhites

Sv: Fellesturen mot Aston Villa
« Svar #10 på: Desember 18, 2018, 09:34:08 »
Gutta mine (nå 15 og 17) Var på ER første gang sommeren 2010, I august var de på kamp nr 18  :D
For the sake of Leeds United he would break himself in two