Skrevet av Emne: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30  (Lest 34376 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

stian

Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #270 på: Desember 23, 2018, 20:22:20 »
FOR EIT COMEBACK!!
All respekt, på Villa Park med slik eit skadeskutt mannskap.., Wow, det er ikkje ord; Det er eit fantastisk lag Bielsa har i gang!!
Syns Pontus fortjene MOM for sine enormt viktige duellseirer+eit magisk mål (Dog litt slåande å sjå at han vel konsumerer noe adrenalin-preparat fleire ganger og flyr rundt med eit gigantisk smil:o)
Resten av laget presterer meget sterkt, det er eineste Alioski som irriterer; Spesielt for sine uendelige offsides, men har og eit par latterlige forsøk på å filme+klager på medspillere. Få han på benken please Bielsa, og håper skadesituasjonen bedrer seg, men for noen tenåringer vi har på gang!!!
Litt facts ang. offside i dag: Alioski 2, Klich 2, Pablo 1 og Roofe 1. Ingen grunn til mishagsytringer mot Alioski pga dette i dag. Tvert i mot står gan bak en glimrende krosser som gir oss seiersmålet.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

Jeg tenkte å la dette stå ubesvart på en sånn gledens dag. Helt enig med deg Lucas the Kop Cat :) Noen ser kun det dem vil se, desverre.

I dag er det ikke lov å klage på Alioski. Han hadde mange gode innlegg, filmet ikke noe mer enn Roofe og han klager ikke mer enn andre.. Derimot løper og jobber han hardere enn de fleste! 

Men det er blitt sånn. Noen må treffe på ALLE sine innlegg for å unngå slakt, mens andre trenger treffe på 1 av 10 og likevel bli hyllet!

Alioski kom mer til sin rett i sin vante rolle på høyrevingen. Pablo i midten og nå bør det ikke være noen tvil. Clarke er mye bedre enn Harrison. Han bør starte på venstrekanten på boxing day!

Ønsker alle en hvit jul, med 6 nye poeng i romjula :)

Alioski var glimrende i dag.

JEPP!!

Til og med jeg skal innrømme at Alioski var knallgod i dag. Men det er et faktum at Alioski har en egen evne til å ikke komme seg ut av offside, evt. gå i offside i situasjoner hvor han bør ha full oversikt. Men: holder han seg på dagens nivå i det øvrige spillet, tilgir jeg ham junior-offsidene herfra til evigheten.

Til og med jeg også.... jeg ar Pontus som 1'ner, Clarke som jeg syntes var grunnsteinen sor snuoperasjonen ( Biels kred da) og RESTEN som var dritgoe' ;D

Leif Davies som VB mot Aston Villa 23/12 folkens, det hadde gitt bra odds ;D

Det verste av alt er at Leif’en overhodet ikke gjorde seg bort. Han virket ikke preget av anledningen. Når anledningen var på et fullsatt Villa Park i en viktig kamp i juleprogrammet så er han ikke skuggeredd. Denne sesongen har en drøss med unggutter fått prøve seg og ingen av dem har gjort seg bort. Det virker som det er en kjempegenerasjon av unggutter på gang.

berlin

Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #271 på: Desember 23, 2018, 20:24:03 »
Etter 23.runde og halvspilt 2017/18 sesongen:

1. Wolves 54p
5. Leeds 39 p

Etter 23.runde i 2018/19 sesongen:¨

1.Leeds 48 p


Leeds holdt 24 runder ifjor, deretter raknet det fullstendig.

Hallgi

Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #272 på: Desember 23, 2018, 20:53:00 »
Meget lovande med Leif, Shackleton og Clarke ja! Og dette var jo ein heilt fantastisk kamp på alle måter, og eg må nok innrømma at mi vurdering av Alioski er farga av irritasjon over mange kamper i år. Så eg skal la den diskusjonen ligga på slik ein gledens dag for det har ikkje vore så deilig å feira jul på halvanna tiår; Top of the league og opprykk nærmer seg kamp for kamp!

FOR EIT COMEBACK!!
All respekt, på Villa Park med slik eit skadeskutt mannskap.., Wow, det er ikkje ord; Det er eit fantastisk lag Bielsa har i gang!!
Syns Pontus fortjene MOM for sine enormt viktige duellseirer+eit magisk mål (Dog litt slåande å sjå at han vel konsumerer noe adrenalin-preparat fleire ganger og flyr rundt med eit gigantisk smil:o)
Resten av laget presterer meget sterkt, det er eineste Alioski som irriterer; Spesielt for sine uendelige offsides, men har og eit par latterlige forsøk på å filme+klager på medspillere. Få han på benken please Bielsa, og håper skadesituasjonen bedrer seg, men for noen tenåringer vi har på gang!!!
Litt facts ang. offside i dag: Alioski 2, Klich 2, Pablo 1 og Roofe 1. Ingen grunn til mishagsytringer mot Alioski pga dette i dag. Tvert i mot står gan bak en glimrende krosser som gir oss seiersmålet.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

Jeg tenkte å la dette stå ubesvart på en sånn gledens dag. Helt enig med deg Lucas the Kop Cat :) Noen ser kun det dem vil se, desverre.

I dag er det ikke lov å klage på Alioski. Han hadde mange gode innlegg, filmet ikke noe mer enn Roofe og han klager ikke mer enn andre.. Derimot løper og jobber han hardere enn de fleste! 

Men det er blitt sånn. Noen må treffe på ALLE sine innlegg for å unngå slakt, mens andre trenger treffe på 1 av 10 og likevel bli hyllet!

Alioski kom mer til sin rett i sin vante rolle på høyrevingen. Pablo i midten og nå bør det ikke være noen tvil. Clarke er mye bedre enn Harrison. Han bør starte på venstrekanten på boxing day!

Ønsker alle en hvit jul, med 6 nye poeng i romjula :)

Alioski var glimrende i dag.

JEPP!!

Til og med jeg skal innrømme at Alioski var knallgod i dag. Men det er et faktum at Alioski har en egen evne til å ikke komme seg ut av offside, evt. gå i offside i situasjoner hvor han bør ha full oversikt. Men: holder han seg på dagens nivå i det øvrige spillet, tilgir jeg ham junior-offsidene herfra til evigheten.

Til og med jeg også.... jeg ar Pontus som 1'ner, Clarke som jeg syntes var grunnsteinen sor snuoperasjonen ( Biels kred da) og RESTEN som var dritgoe' ;D

Leif Davies som VB mot Aston Villa 23/12 folkens, det hadde gitt bra odds ;D

Det verste av alt er at Leif’en overhodet ikke gjorde seg bort. Han virket ikke preget av anledningen. Når anledningen var på et fullsatt Villa Park i en viktig kamp i juleprogrammet så er han ikke skuggeredd. Denne sesongen har en drøss med unggutter fått prøve seg og ingen av dem har gjort seg bort. Det virker som det er en kjempegenerasjon av unggutter på gang.
ALAW (& I am the pirate amongst us)

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #273 på: Desember 23, 2018, 21:02:37 »
Hei hallgi.vis du mener alioski va dårlig i dag har du 0 peiling på fotball ..sorry.kanon i dag  stor del i 3 poeng.

Helt enig. Alioski, med Jansson hakk i hæl, var soleklart vår beste i dag

leedslife

Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #274 på: Desember 23, 2018, 21:03:45 »
En maktdemonstrasjon.
Villa koblet av i kampen om automatisk opprykk.
Oss, Norwich og WBA.
Blir spennende.
Har sett endel CC kamper denne sesongen. Synes vi er det klart beste laget av samtlige.
Håper vi ikke f**ker ting opp i Januar.
1-2 spillere inn toppen.
De spillerne som har bidratt til første plass til Jul bør få tilitt videre. De er mer enn gode nok.

GaryMac

Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #275 på: Desember 23, 2018, 21:20:17 »
FOR EIT COMEBACK!!
All respekt, på Villa Park med slik eit skadeskutt mannskap.., Wow, det er ikkje ord; Det er eit fantastisk lag Bielsa har i gang!!
Syns Pontus fortjene MOM for sine enormt viktige duellseirer+eit magisk mål (Dog litt slåande å sjå at han vel konsumerer noe adrenalin-preparat fleire ganger og flyr rundt med eit gigantisk smil:o)
Resten av laget presterer meget sterkt, det er eineste Alioski som irriterer; Spesielt for sine uendelige offsides, men har og eit par latterlige forsøk på å filme+klager på medspillere. Få han på benken please Bielsa, og håper skadesituasjonen bedrer seg, men for noen tenåringer vi har på gang!!!
Litt facts ang. offside i dag: Alioski 2, Klich 2, Pablo 1 og Roofe 1. Ingen grunn til mishagsytringer mot Alioski pga dette i dag. Tvert i mot står gan bak en glimrende krosser som gir oss seiersmålet.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

Jeg tenkte å la dette stå ubesvart på en sånn gledens dag. Helt enig med deg Lucas the Kop Cat :) Noen ser kun det dem vil se, desverre.

I dag er det ikke lov å klage på Alioski. Han hadde mange gode innlegg, filmet ikke noe mer enn Roofe og han klager ikke mer enn andre.. Derimot løper og jobber han hardere enn de fleste! 

Men det er blitt sånn. Noen må treffe på ALLE sine innlegg for å unngå slakt, mens andre trenger treffe på 1 av 10 og likevel bli hyllet!

Alioski kom mer til sin rett i sin vante rolle på høyrevingen. Pablo i midten og nå bør det ikke være noen tvil. Clarke er mye bedre enn Harrison. Han bør starte på venstrekanten på boxing day!

Ønsker alle en hvit jul, med 6 nye poeng i romjula :)

Alioski var glimrende i dag.

JEPP!!

Til og med jeg skal innrømme at Alioski var knallgod i dag. Men det er et faktum at Alioski har en egen evne til å ikke komme seg ut av offside, evt. gå i offside i situasjoner hvor han bør ha full oversikt. Men: holder han seg på dagens nivå i det øvrige spillet, tilgir jeg ham junior-offsidene herfra til evigheten.

Til og med jeg også.... jeg ar Pontus som 1'ner, Clarke som jeg syntes var grunnsteinen sor snuoperasjonen ( Biels kred da) og RESTEN som var dritgoe' ;D

Leif Davies som VB mot Aston Villa 23/12 folkens, det hadde gitt bra odds ;D

Det verste av alt er at Leif’en overhodet ikke gjorde seg bort. Han virket ikke preget av anledningen. Når anledningen var på et fullsatt Villa Park i en viktig kamp i juleprogrammet så er han ikke skuggeredd. Denne sesongen har en drøss med unggutter fått prøve seg og ingen av dem har gjort seg bort. Det virker som det er en kjempegenerasjon av unggutter på gang.
Leif is Leif - la la la lala

Kato

Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #276 på: Desember 23, 2018, 21:22:31 »
BPF 6 - Grei match, kunne ikke tatt første. Borti andre, men hadde vært en vill redning om han hadde slått den ut.
Ayling 7 - Katastrofe første kvarteret, spilte seg godt opp. Trengte tid for å venne seg til tempoet.
Jansson 9 - Strålende, renser når det trengs. Flott og viktig scoring.
Phillips 8 - Shaky start, viser styrke etterhvert mot gode spillere.
Davis 7 - Flott venstre fot. Klarte seg bra, størst trøbbel med fysikken.
Forshaw 7 -Løper mye i maskinrommet. Noen stygge brudd, men er delaktig i å løpe Villa sønder og sammen.
Klich 8 - Bør score, ellers svært delaktig i det vi leverer etter pause. Knekte McGinn, Whelan og Hourihane etterhvert.
Alioski 9 - Beste jeg har sett av han, glimrende på høyresiden. Alltid spillbar, oppofrende og hadde ballen mye. Hutton leter ennå etter utgangen.
Roofe 8 - Jobber steinhardt, snytes for straffe, og avgjør på strålende vis. Passion.
Hernandez 8 - Så mye bra valg med ball, rolig og stødig. En strålende spiller. Kjører forsvaret til Villa i senk.
Harrison 5 - Bør score, misser stygt på andremålet og ser ut til å være uten selvtillit. Det passer dårlig for en driblekant.
Clarke 8,5 - Løfter oss inn i kampen, og Villa-forsvaret fikk fullstendig skjelven hver gang han var nær ballen.
Shackleton 7 - Inn og jobber steinhardt, bra med ball.

Bielsa - Snur kampen med glitrende coaching etter pause igjen.

Ellers kunne vi kanskje hatt 4 straffere, men fikk ikke en eneste.
 

Borge

Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #277 på: Desember 23, 2018, 21:26:55 »
For en ettermiddag...
Pontus - hva er han lagd av? Bevisstløs i første omgang og deretter storspill
og den situasjonen der han fÃ…r en trøkk, ser at Villa angriper og hopper opp og springer tilbake, og deretter setter seg. ATTITUDE!!!
Borge

Sølvreven

Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #278 på: Desember 23, 2018, 21:27:35 »
FOR EIT COMEBACK!!
All respekt, på Villa Park med slik eit skadeskutt mannskap.., Wow, det er ikkje ord; Det er eit fantastisk lag Bielsa har i gang!!
Syns Pontus fortjene MOM for sine enormt viktige duellseirer+eit magisk mål (Dog litt slåande å sjå at han vel konsumerer noe adrenalin-preparat fleire ganger og flyr rundt med eit gigantisk smil:o)
Resten av laget presterer meget sterkt, det er eineste Alioski som irriterer; Spesielt for sine uendelige offsides, men har og eit par latterlige forsøk på å filme+klager på medspillere. Få han på benken please Bielsa, og håper skadesituasjonen bedrer seg, men for noen tenåringer vi har på gang!!!
Hva fan? Alioski er en av våre beste spillere. Jobber mer en noen andre på laget
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

palle

Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #279 på: Desember 23, 2018, 21:28:30 »
Tror det var spilt ca 20 minutter av førsteomgangen; vi ligger under 0-2 allerede og kameraet sveiper over reservebenken vår. Der så det ut som småguttelaget til Potternewton satt, men de hadde da vitterlig Leeds-badge på brøstet, dog ikke særlig høye i hatten. Skulle vi virkelig ramle sammen nå, nest siste dag før jul? Resten av førsteomgangen ble bedre spillemessig, men jeg blir stadig småsvett av småspillet i bakre rekker. Korte pasninger som ofte er nesten FOR korte, men vi berger oss, gang på gang. Etterhvert foregår spillet lengre frem på banen, men det blir ingen mål på oss, enn så lenge. Som flere har påpekt, kan vi imidlertid ikke være skuffet over spillet vi presterer i første.

Når andreomgangen startes, skal tydeligvis Villa punktere kampen, og de dominerer de første 5. Deretter viser vi sesongens beste omgang, tror jeg. Innsatsen er formidabel i alle ledd, og det er helheten som lag som må trekkes fram. Vil imidlertid nevne fire mann i dag, tre positivt og en litt negativt:
* Pontus som gjør årsbeste, viser vei, en skikkelig ledestjerne!
* Allioski - i dag plassert på høyre kant; et genitrekk av Bielsa - kan etter dagens innsats stilne det meste av kritikken. Kos deg hos frisøren i morra!
* Klich. Jeg er så glad for at han spiller kamp etter kamp. Han var nær ved et par anledninger i dag, og er en hyperviktig brikke i Bielsaball. Snart begynner han å lage mål igjen.
* Forshaw. Spiller på utrolig små marginer og kunne ha rota det skikkelig til ved flere anledninger. Er alt for nonchalant, og burde blitt trukket i ukelønn for dette. Han har jo alt som skal til for å fungere i dette systemet; overblikk, teknikk, pasningsfot, men må skjerpe seg!

Tenk når (om?) alle de skadede er tilbake, for en kamp det skal bli om plassene.

The future's so white, we gotta wear shades.

God jul på topp, der vi hører hjemme!
...ooo, vi vandrar saman...

raggen

Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #280 på: Desember 23, 2018, 22:00:41 »
ettersom kvelden har senket seg og grevinnen og hovmesteren er sett så har det enda ikke gått opp for meg hvilket comeback jeg så av leeds tidligere idag. har ikke ord og virker som om uansett hvem som kommer inn i laget er det en laginnsats uten sidestykke. var redd da d ble 2-0 at dette ble wba all over men heldigvis ble det ikke slik.


God HVIT jul alle sammen ;)
Forever Leeds United!!!!!!!!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #281 på: Desember 23, 2018, 22:29:39 »
BPF 6 - Grei match, kunne ikke tatt første. Borti andre, men hadde vært en vill redning om han hadde slått den ut.
Ayling 7 - Katastrofe første kvarteret, spilte seg godt opp. Trengte tid for å venne seg til tempoet.
Jansson 9 - Strålende, renser når det trengs. Flott og viktig scoring.
Phillips 8 - Shaky start, viser styrke etterhvert mot gode spillere.
Davis 7 - Flott venstre fot. Klarte seg bra, størst trøbbel med fysikken.
Forshaw 7 -Løper mye i maskinrommet. Noen stygge brudd, men er delaktig i å løpe Villa sønder og sammen.
Klich 8 - Bør score, ellers svært delaktig i det vi leverer etter pause. Knekte McGinn, Whelan og Hourihane etterhvert.
Alioski 9 - Beste jeg har sett av han, glimrende på høyresiden. Alltid spillbar, oppofrende og hadde ballen mye. Hutton leter ennå etter utgangen.
Roofe 8 - Jobber steinhardt, snytes for straffe, og avgjør på strålende vis. Passion.
Hernandez 8 - Så mye bra valg med ball, rolig og stødig. En strålende spiller. Kjører forsvaret til Villa i senk.
Harrison 5 - Bør score, misser stygt på andremålet og ser ut til å være uten selvtillit. Det passer dårlig for en driblekant.
Clarke 8,5 - Løfter oss inn i kampen, og Villa-forsvaret fikk fullstendig skjelven hver gang han var nær ballen.
Shackleton 7 - Inn og jobber steinhardt, bra med ball.

Bielsa - Snur kampen med glitrende coaching etter pause igjen.

Ellers kunne vi kanskje hatt 4 straffere, men fikk ikke en eneste.

Her kunne eg med små justeringer signert på hele vurderingen, med ett unntak. Svakt keeperspill på 2.målet til Villa, burde tatt den 7 dager i uken.

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #282 på: Desember 23, 2018, 22:41:48 »
BPF 6 - Grei match, kunne ikke tatt første. Borti andre, men hadde vært en vill redning om han hadde slått den ut.
Ayling 7 - Katastrofe første kvarteret, spilte seg godt opp. Trengte tid for å venne seg til tempoet.
Jansson 9 - Strålende, renser når det trengs. Flott og viktig scoring.
Phillips 8 - Shaky start, viser styrke etterhvert mot gode spillere.
Davis 7 - Flott venstre fot. Klarte seg bra, størst trøbbel med fysikken.
Forshaw 7 -Løper mye i maskinrommet. Noen stygge brudd, men er delaktig i å løpe Villa sønder og sammen.
Klich 8 - Bør score, ellers svært delaktig i det vi leverer etter pause. Knekte McGinn, Whelan og Hourihane etterhvert.
Alioski 9 - Beste jeg har sett av han, glimrende på høyresiden. Alltid spillbar, oppofrende og hadde ballen mye. Hutton leter ennå etter utgangen.
Roofe 8 - Jobber steinhardt, snytes for straffe, og avgjør på strålende vis. Passion.
Hernandez 8 - Så mye bra valg med ball, rolig og stødig. En strålende spiller. Kjører forsvaret til Villa i senk.
Harrison 5 - Bør score, misser stygt på andremålet og ser ut til å være uten selvtillit. Det passer dårlig for en driblekant.
Clarke 8,5 - Løfter oss inn i kampen, og Villa-forsvaret fikk fullstendig skjelven hver gang han var nær ballen.
Shackleton 7 - Inn og jobber steinhardt, bra med ball.

Bielsa - Snur kampen med glitrende coaching etter pause igjen.

Ellers kunne vi kanskje hatt 4 straffere, men fikk ikke en eneste.

Her kunne eg med små justeringer signert på hele vurderingen, med ett unntak. Svakt keeperspill på 2.målet til Villa, burde tatt den 7 dager i uken.

Denne ganger er jeg helt enig med Kato. Kanskje Harrison er vurdert for høyt og BPF kanskje kunne fått 7. Bortsett fra det er det spot on.

Syntes ikke BPF burde tatt den. Den kan tas, men det skuddet hadde passert maaange keepere.

En ting ang Forshaw. Her er det litt som med Cooper. De blir utfordret på å spille kreative passninger. Spille på seg press og ta sjanser. Det gjør at det blir noen bommer innimellom. Alt i alt tror jeg Forshaw er en viktig faktor for hvordan vi fremstår. Han vinner midtbaneduellen i hver eneste kamp!

stian

Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #283 på: Desember 23, 2018, 23:09:54 »
BPF 6 - Grei match, kunne ikke tatt første. Borti andre, men hadde vært en vill redning om han hadde slått den ut.
Ayling 7 - Katastrofe første kvarteret, spilte seg godt opp. Trengte tid for å venne seg til tempoet.
Jansson 9 - Strålende, renser når det trengs. Flott og viktig scoring.
Phillips 8 - Shaky start, viser styrke etterhvert mot gode spillere.
Davis 7 - Flott venstre fot. Klarte seg bra, størst trøbbel med fysikken.
Forshaw 7 -Løper mye i maskinrommet. Noen stygge brudd, men er delaktig i å løpe Villa sønder og sammen.
Klich 8 - Bør score, ellers svært delaktig i det vi leverer etter pause. Knekte McGinn, Whelan og Hourihane etterhvert.
Alioski 9 - Beste jeg har sett av han, glimrende på høyresiden. Alltid spillbar, oppofrende og hadde ballen mye. Hutton leter ennå etter utgangen.
Roofe 8 - Jobber steinhardt, snytes for straffe, og avgjør på strålende vis. Passion.
Hernandez 8 - Så mye bra valg med ball, rolig og stødig. En strålende spiller. Kjører forsvaret til Villa i senk.
Harrison 5 - Bør score, misser stygt på andremålet og ser ut til å være uten selvtillit. Det passer dårlig for en driblekant.
Clarke 8,5 - Løfter oss inn i kampen, og Villa-forsvaret fikk fullstendig skjelven hver gang han var nær ballen.
Shackleton 7 - Inn og jobber steinhardt, bra med ball.

Bielsa - Snur kampen med glitrende coaching etter pause igjen.

Ellers kunne vi kanskje hatt 4 straffere, men fikk ikke en eneste.

Her kunne eg med små justeringer signert på hele vurderingen, med ett unntak. Svakt keeperspill på 2.målet til Villa, burde tatt den 7 dager i uken.

Denne ganger er jeg helt enig med Kato. Kanskje Harrison er vurdert for høyt og BPF kanskje kunne fått 7. Bortsett fra det er det spot on.

Syntes ikke BPF burde tatt den. Den kan tas, men det skuddet hadde passert maaange keepere.

En ting ang Forshaw. Her er det litt som med Cooper. De blir utfordret på å spille kreative passninger. Spille på seg press og ta sjanser. Det gjør at det blir noen bommer innimellom.  Alt i alt tror jeg Forshaw er en viktig faktor for hvordan vi fremstår. Han vinner midtbaneduellen i hver eneste kamp!

God observasjon. Frispillingen bakfra er viktig i Bielsa-Ball: De skal ta risiko gjennom å spille seg ut, og da blir det noen feil og brudd. Det er hjertet i halsen noen ganger, men det offensive spillet starter der.

ar9

Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #284 på: Desember 23, 2018, 23:34:52 »
Halvtime igjen til juleaften men jeg er fortsatt lamslått. Fryktet tap på forhånd.
 Når jeg så lagoppstillingene,benkene,40000 på tribunen og en jomfru ved navn Leif på venstreback tenkte jeg dette blir slakt.

Ikke lenge etter avspark ble frykten bekreftet. Klarte allikevel ikke å skru av.
Var stolt av at våre gutter allikevel gjorde en god figur.

Utover i andre omgang satt jeg med minsten på fanget og kløp meg i armen flere ganger.
Prøvde å holde meg rolig for hans skyld men det endte med at han ble løftet opp til taket på overtid.

Dette er ikke til å tro.
Ett juleeventyr.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28906
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #285 på: Desember 23, 2018, 23:37:08 »
Some words here from Kemar Roofe, who has been talking on Sky Sports
That’s got to be the best [goal of his this season], last minute, I didn’t really see much of the ball all game. First half it was hard work, it was all about putting a shift in, concentrating and if you get your chance then take it. I would say [we should have got] two penalties, one first half, one second half, but no comment. The less I say the better. The gaffer told us don’t concede and we’ll win the game. Second half we didn’t concede and we got three goals and we won.


15:43
Waiting for Bielsa and Smith
Still waiting for the two managers.
We’re now at the exact half-way point of the season, with Leeds sitting a point clear of Norwich on 48 points on the back of a six-game winning streak.

15:52
Dean Smith's here
Says he isn’t too disappointed, as he didn’t think Villa were too good in the first half.
Leeds are the best team they’ve faced this season, he adds.

15:54
Leeds 'like a tactical foul'
Said Leeds got their tails up after the Clarke goal.
No contract on Jansson for the second goal.
Is making no excuses in having to swap his back four round.
Says the referee was poor today.
‘They don’t mind a tactical foul,’ he says of Leeds, before adding the ref was poor for both sides.

15:56
'Tough to take'
Says a draw would have been a fair result. His first defeat at VIlla Park, so tough to take.
Believes they concede too many goals at Villa Park.

15:56
Leeds title contenders?
“From their celebrations, I thought they’d won the title!”
Says he congratulated Marcelo after the game and believes they are the best team they have faced this season.

15:59
That's it from Dean Smith
That’s all from Dean Smith.
Bielsa will be here any moment now.

16:07
Bielsa's here
Let’s see what he made of that..

16:09
How proud are you?
We were very ambitious. We made very many efforts. We played versus a steam very strong from an offensive point of view and could neutralse them. Apart from the first 15 minutes of both halves, we were well.
I think we deserved to win the game and the performance of the players were all very good.

16:11
On Douglas and Bamford
Bamford yesterday during training when he jumped to get the ball he felt something in his knee, but we think it’s not a serious injury.
As it is not a serious injury we think he will come back a lot faster than the previous one. In the next day we will know when he will come back.
Douglas during the warm up, he felt weak. He did the effort to try to play. He told us that he was not feeling very well and I took the decision not to put him in the team.

16:12
Top of the league - what is there to fear now in terms of not completing the job of promotion?
We still have to play the same amount of games we have just played. And you know that in football you can’t make any provision or anticipate.
That’s why we will try to win the games one-by-one when they come.

16:13
Any concerns ahead of the Blackburn game?
We’ll see how Bamford, Douglas and Tyler Roberts will be because these are the players we couldn’t include.

16:14
How impressed by Jack Clarke?
He was very important because he scored the first goal and he gave enthusiasm to the team. And we always felt he had the capacity to make a difference to the side.

16:16
How good can Clarke be?
When I started to look at his skills I didn’t imagine that he could make the difference that he is making now.
As every young player, I think he can improve a lot, but at the same time he has to confirm his level and show what he’s capable of.
We know that a feature of big players is to maintain the same level of performance. He’s a young player and I think we have to manage his time of play, at least that’s my opinion and if we build an image which is an exaggerated one of his capabilities, we will be hurting him, not helping him.

16:18
Is Clarke ready to start?
I think that playing as a sub he has shown his capacity to make the difference during the games.
We will have to evaluate if it’s convenient or not for him to start the games. With young players when they make good performance they generate positive comments and when they don’t, they create deception.
That’s why we have to manage his development as a player.

16:20
Roofe has 11 goals - what are you thoughts on him and when that goal went in?
The goal he scored at the end of the game, everyone thought it was going to be a draw but the team kept its ambition . When you score goals that define the final result, emotions prevent any kind of analysis.
We were all overwhemlingly happy, maybe too much.

16:23
When you arrived did you think you'd have to use the academy as much as you have done?
We received a lot of support from the academy of Leeds. Today, Clarke, Davis, Shackleton played with a level that is not common for young players. I didn’t know this stadium here, but here we feel who is playing a home game and who is playing an away game. And these three players assimilated naturally the atmosphere of the game.
Sometimes we think that the 18 most experienced players are going to play more but unexpected things allowed these young players who have been involved in the first-team for many months and the experienced players accepted the young players, integrated them and this helps the young players.

16:25
What did you mean by you were 'maybe too happy'?
Because it’s not common to change a game by starting losing 2-0 by winning 3-2.
And it’s not common that the game is defined in the last minute. Everytime that a team scores in the last minute, the happiness is bigger in the final moments because usually the goal defines the final moments.
We were satisfied with the draw and we felt a lot euphoria at the end of the game.

16:26
Top at Christmas usually goes up - thoughts?
I hope we won’t be the exception.
You know that all rules have exceptions. That’s why we will take precautions.

16:27
That's all from Bielsa
All done here with the Leeds boss.
Plenty more to go at though, so stay tuned to LeedsLive for more...







Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #286 på: Desember 24, 2018, 00:22:22 »
Vi bare trekke frem en liten episode fra kampen som illustrerer viljen/gutsen/passion i laget. Det var da Roofe på 2-2 fikk en bra sjanse og endte opp med å skyte seg selv i fjeset. Det var tydelig vondt og han blødde litt. Men han ble smått rasende da det medisinske teamet kom innpå for å behandle ham. Han nektet i starten. Han ville tydelig være inne på banen og avgjøre kampen, ikke sitte på sidelinja og bli behandlet. Da han entret banen igjen uten nummer, tenkte jeg for meg selv at mannen uten nummer avgjør kampen

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #287 på: Desember 24, 2018, 09:01:27 »
Vi bare trekke frem en liten episode fra kampen som illustrerer viljen/gutsen/passion i laget. Det var da Roofe på 2-2 fikk en bra sjanse og endte opp med å skyte seg selv i fjeset. Det var tydelig vondt og han blødde litt. Men han ble smått rasende da det medisinske teamet kom innpå for å behandle ham. Han nektet i starten. Han ville tydelig være inne på banen og avgjøre kampen, ikke sitte på sidelinja og bli behandlet. Da han entret banen igjen uten nummer, tenkte jeg for meg selv at mannen uten nummer avgjør kampen

auren
Tror det var bra han ble behandlet med en gang, jeg. Fikk summet seg litt. Hadde han fortsatt å spille resten av kampen halvt i ørska, er det ikke sikkert han hadde vært klar nok i toppen til å score det avgjørende målet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #289 på: Desember 24, 2018, 10:43:40 »
Hay ga Clarke og Alioski 9’ere, men Sky ga MOM til Ayling:

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #290 på: Desember 24, 2018, 10:47:34 »
Leeds United stun Aston Villa and fans are all saying the same thing - Birmingham Live

Aston Villa fans have hailed Leeds United as the best team in the Championship as the Whites came out on top in a five-goal thriller at Villa Park.

Villa went in 2-0 up at half-time thanks to goals from Tammy Abraham and then Conor Hourihane in the 1:30pm kick-off.

But Leeds fought back to stage an incredible comeback in the second period, scoring three without reply to secure victory.

First Jack Clarke reduced the arrears before Pontus Jansson bagged the equaliser.

Then, in the fifth-minute of stoppage time, Kemar Roofe struck the winner to inflict a first home defeat on Villa since Dean Smith took charge last month.

Leeds United celebrate the winner against Aston Villa from Kemar Roofe
The visitors now sit top of the table at Christmas, a point ahead of Norwich City, and the claret and blue faithful were fulsome in their praise on Marcelo Bielsa’s side.

Here’s a flavour of the reaction from social media – and you can see more in the video at the top of the page.

James Swinburne: Deserved that. Can’t let the best side in the league control the game they will punish you

Rich: Season really isn’t over yet. Unfortunate result today, the lack of depth at the back (cheers Steve) cost us badly. New keeper in for next game & the gaffer will have learned more from defeat. Let’s hope we get defensive cover in quickly.

Alex Berwick: Not gonna moan about that. From the 10th min outclassed by an excellent team. Defensively very, very lacking across all the five. Lack a leader back there too. But still believe we are moving in the right direction. Window coming, fixtures look brighter. And never dull.

Conor Hourihane of Aston Villa
These are our player ratings after Aston Villa succumbed to Leeds United

Dale Parkes: Overall from a neutral perspective it was a cracker of a game between the two biggest clubs in the Championship. We were the better side the first half but Leeds showed fight and why they are at the top of the league. Winning games like that gets you promoted.

James Fair: Fantastic football from Leeds, architects of our own downfall.

Kyle Dixon: And by the way, there's no shame in losing to this #lufc side. Really good team who are going up this year I think.

Jake: A lot can be learnt from Leeds by the way they play Bielsa is impressive.

Joe: They’ve got a full well rounded team and it showed. Smith has the potential to have us play in the same way but we lack so much quality in every position behind McGinn.

Leeds United's Pontus Jansson (second right) celebrates
The latest on Axel Tuanzebe's injury that has rocked Aston Villa

Jack Cudworth: If I wasn't a Villa fan I'd be in awe of Leeds' performance. Aside from our 2-0 lead, Leeds deserved the win in all honesty.

LC: In all fairness to Leeds- they battered us second half- I wish them well for the season to come- need big clubs in the premier league instead of these pointless small clubs that get in because they’re “well-run” - fair enough to you.

Adz: Had Smith been at Villa since the start of this season, we’d be in a similar position to Leeds now. They play some outstanding football. We’ve still got too many hoof merchants.

Richard Scollick: Next 6 games vital for #AVFC now. We should be favourite for all of them. We really need to win em all and see what the league is like then but I can only see play-offs again. Leeds will win the league and the only team that were better than us since Smith took over.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #292 på: Desember 24, 2018, 10:51:51 »
Robbie Fowler

Great game @AVFCOfficial v super @LUFC .... #mot

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ar9

Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #293 på: Desember 24, 2018, 15:17:53 »
Frykter det blir være enn på Hawtorns

Sjelden vært så digg å ta feil

leedslife

Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #294 på: Desember 24, 2018, 16:37:03 »
Synes det er svakt at bailey ikke tar andre scoringen. Posisjoneringen er ikke god nok.
Veldig god med ball i beina, men posisjonering må bli mye bedre.
Ok skudd og scoring, men en topp keeper reddet den.
Trenger matchvinnere i begge ender. Roofe har vært super, bailey har litt å gå på enda.

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #295 på: Desember 24, 2018, 16:41:16 »
Burde betalt litt til ham her, sjelden jeg legger ut noe fra Moscowhite...men denne er god:



Aston Villa 2-3 Leeds United: Never Too Late

December 24, 2018
In 2018-19 articles, Free, Leeds United, Leeds United Match Reports 2018/19 by Moscowhite • Daniel Chapman

It’s never too late to give up. Whether you’re 2-0 down at half-time, whether you’re fighting an opponent and nobody gives you a chance, whether you’re battling against the odds in life, love, health or happiness at the worst times and in the wrong places, it’s never too late to give up.

So, because you can give up at any time, you might as well keep going.

But keeping going is hard, because it means confronting challenges and fears. We were saying on the TSB Podcast last week that we might welcome a twenty point deduction now just to relieve ourselves from the stress of watching Leeds United carrying on with this attempt at promotion. Just losing to Aston Villa might have helped. Let’s not win six in a row, let’s not be top at Christmas, let’s not put ourselves through the strain of imagining that 2019 might be Leeds United’s year. It’s never too late to give up. So why wait?

First this weekend we had Josh Warrington’s superb effort beating Carl Frampton on Saturday night. At the first bell in the Manchester Arena Warrington was still, to many, the dental technician with ideas that his floss fists couldn’t match, no matter how many belts those ideas and those fists were bringing his way. By the time the bell was ringing again for the end of the first round, Frampton looked bewildered and sore and the doubters, at last, were ready to give up. Warrington hasn’t given up, and never will, and has taken his career to the point that if one day he gets beaten it won’t matter, because he went first to the point where he became unbeatable, where so few others have been.

Warrington has drawn additional strength from Leeds United. He’s spoken about hearing the crowd singing Leeds songs while he’s in the ring, and how it spurs him on; having Lucas Radebe, Vinnie Jones, Gaetano Berardi, Jermaine Beckford or, this time, Liam Cooper in his dressing room and on his ringwalk is meaningful support to him. The through line from Warrington’s performance to Villa Park ought to have been easy to draw, a path of inspiration from the boxer Leeds supports back to the football team he supports. But for a while it looked like Leeds United were taking the other option against Aston Villa, and giving up.

This Leeds team has form for that, because it’s the team that gave up last season after Thomas Christiansen took them to the top of the table and offered them the chance of a glory season. Success became too hard. At Villa Park Leeds were quickly two goals down, unable to cope with Villa’s attacking speed and movement when Tammy Abraham scored the first after four minutes; unable to recover when Jack Harrison gave up the ball, before Jonathan Kodjia span away from four players and passed to Conor Hourihane, who struck past Bailey Peacock-Farrell from the edge of the area in the sixteenth minute. Despite attacking with purpose between and around Villa’s two goals Leeds were threatening, like in the 4-1 defeat to West Bromwich Albion, to let last season’s soft underbrain take over again.

This time around, we might not have blamed them. Since the West Brom match Leeds have been assaulted by ill fortune at every turn. Not content with injuring players, the fates sent one of the best of them into exile and then, taunting us with a goal from Patrick Bamford that turned our medical bad-luck into a self-satisfied success story, they struck Bamford down again, smote Izzy Brown, and poisoned Barry Douglas minutes before the game. The return of Luke Ayling at the back brought a welcome aroma of confidence and VO5, but it was balanced by the fresh from the forest smell of Leif Davis being forced into his debut. After seeing that three souls was the price of Ayling’s return, what might it cost Leeds United if they didn’t give up now?

Because this was a football match, though, the 2-0 score at half-time mingled pain and opportunity. Harrison had been too much of the first and not enough of the other and was taken off. Jack Clarke was given the second half instead. At first the break only prompted Villa’s most sustained attacking of the match, as if they wanted to live up to their lead. But for Leeds, Clarke wanted to live up to his opportunity.

Even before it was followed by more, United’s first goal was a wonder. We can almost be lazy about the way Clarke dribbled inside from the left wing, pushing defenders back and swaying at them as if he was brandishing a knife; we’ve been seeing it in second halves for weeks, and about five times in ten minutes already in this one. And we can almost be mild about his precise finish, a shot across the goalkeeper into the bottom corner, because he rehearsed it the other week against Burnley in the U23s. What elevated this goal, Clarke’s first for the senior team, was his reaction; there was no teenage exuberance, just encouragement to his teammates retrieving the ball so the game could restart, and a high-five shared with Davis, the equally teenage debutant backing him up on the left. The moment exposed both the weaknesses Leeds are suffering through injuries and form, and the potential they’re finding in youth.

(Prefer this as a podcast? Click here to support Moscowhite on Patreon.)

Pontus Jansson is nobody but himself. A few minutes after Clarke’s goal, Jansson was taking it upon himself to chase away a pitch invader. He returned to Villa’s goalmouth to attack a corner, and without any fuss headed Pablo Hernandez’s cross straight into the net to equalise. Now came the fuss, amid wild celebrations, and an enormous grin that Jansson kept while defending through the rest of the game. It was perfect Pontus; he’s like a Ming Dynasty vase, more fragile than something that has survived 500 years should be, and priceless for that reason.

2-2, and soon Leeds wanted a penalty for handball that might have made it 3-2. The two goal comeback was enough, though, proving that if it’s never too late to give up, this year’s Leeds United won’t give up until later, if they ever give up at all. That this is last year’s Leeds United with its most unpredictable creative talent removed and several significant players sidelined forces the assumption that the inspiration for continuing the pain of pursuing success is Marcelo Bielsa, but can he really be the explanation for everything we’re seeing?

Most of us thought Leeds United could only be fixed by throwing away the accumulated junk of recent seasons and replacing it all. Instead Bielsa has changed everything by not just repairing everything, but revealing qualities nobody but him knew were hidden. He wasn’t brought in to change the personnel but to change the culture, and changing a 2-0 deficit to a 2-2 draw is proof of his cultural revolution.

How far can that influence reach? Can it go further than the team and the club? Bielsa is trying to resist the fans’ gratitude for his work so far, insisting he doesn’t deserve praise. Perhaps he’d be more comfortable knowing that fans aren’t only thanking him, but listening to him. His press conferences have the applicable qualities of sermons; his team’s performances are inspiring beyond football into life, into any situation that can be answered by one of the sincere statements of principle he puts in motion on the pitch. Bielsa is obsessed with football, but I wonder what he’d make of a Leeds United fan facing their fears in a waiting room outside an intensive care unit, thinking, how would Marcelo Bielsa deal with this? Perhaps he’d laugh, and laugh again if he heard that, while the fan was checking their phone for second half updates from Villa Park, they were thinking what a good thing it is in this bad world that Marcelo Bielsa is managing Leeds.

The Championship can think it a good thing too. The best teams don’t always produce the best matches amid the tension of this division’s top half, but part of Bielsa’s mission in life is to destroy the stale or mundane, and once Leeds equalised the second half had all the closely matched end to end excitement of Warrington’s fight with Frampton the night before. Except Warrington won that fight, while Leeds were only drawing this one; until the end. It’s never too late to give up; but first, you have to keep going.

Five minutes into five added minutes, a defensive header placed the ball in front of Kemar Roofe in the Aston Villa penalty area. Roofe shot with power and accuracy into the bottom corner of the goal. What more can you say about what happened? That’s all that happened. Kemar Roofe kicked the ball into the net. But this is football, and football makes it mean more.

“From the celebrations, I thought they’d won the title,” complained Villa’s manager Dean Smith. “We’re halfway through the season.” But some of the most significant reactions to Roofe’s winner weren’t among the limbs at Villa Park, but in the tweeted videos of people running around gardens like maniacs in Leeds, or yelling at televisions across the world. English football tends to sneer at the non-match going fan, but the game transmits its unique power through any medium: television, radio, tweet, text message. Allan Clarke’s winner in the 1972 FA Cup final will be associated forever with David Coleman’s commentary, ‘Clarke, 1-0′, that nobody in the stadium heard. Leeds United take more to away games because Leeds United have more fans than can cram into an away end, and when Roofe scored it mattered just as much in living rooms, pubs and hospital waiting rooms as it did in the front rows of the away end, being whipped by braids of Kalvin Phillips’ hair.

Only football can do that. Sorry, Josh; nothing can diminish Saturday night, but nothing can come close to Sunday afternoon. And I mean nothing. A few weeks ago I was watching some fan-filmed footage of the away end at the City Ground a few days after Gary Speed died, when eleven minutes of singing for Speed ended, and eleven seconds later, Robert Snodgrass scored. There isn’t a religion on earth that could produce such an awesome moment, in the old sense of feeling awe in the presence of a force greater than nature. Humanity has never produced an artwork with such sublime power; nothing invented by any of earth’s civilisations has ever been so profoundly beautiful. Humans have done a lot of damage to this planet over millennia. But over the last 150 years some humans have kicked a football into a net at just the right moment and made it all feel like a price worth paying.

We’re always paying, and Kemar Roofe’s entry into the historical ledger of this planet’s gorgeousness means we’ll go on paying into 2019. When Leeds went 2-0 down it was our chance to exit, the moment when we could ignore success and give up. People say losing football matches is hard but it’s much easier than winning, because if you lose you always get the chance, next game or next season, to put it right. You’re not risking success that is much harder to gain and, if you miss it, much harder to regain. Losing is the path to a simple life, while after the euphoria of winning comes the difficulty of trying to do better. But at 2-0 down, with everything against us and nothing left to lose, we prayed like f**k anyway for a comeback, to continue the painful journey of trying, of feeling and being alive, of carrying on having something to lose.

Were the prayers answered? If your preferred deity has a blue bucket for a throne, yes. It’s never too late to give up. Right now, according to Leeds United, it’s definitely too soon. ◉

(Are you reading the BUFF? A daily email newsletter by Moscowhite for twenty pence a week. Click here to get your daily BUFF.)

(photo by Paul Kent)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #296 på: Desember 24, 2018, 22:31:31 »
Lufcdata

Second half analysis of Aston Villa 2-3 Leeds:

Goals: 0-3
Shots: 6-10
Possession: 35%-65%
Successful Passes: 74-187
Pass Acc: 58.7%-78.2%
Final Third Passes: 24-42
Chances Created: 4-8
Ball Recoveries: 25-29
Crosses: 13-15
Headers won: 12-14

EPIC second half display.  #LUFC
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #297 på: Desember 24, 2018, 22:40:02 »
Dale Brown

Let this sink in. 

The only #Leeds player on the pitch today who wasn’t at the club last season was the teenager Leif Davis at left back who we nicked from Morecambe. 

#bielsafactor
#lufc
#mot

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #298 på: Desember 24, 2018, 22:45:45 »
Lufcdata

BREAKDOWN: Aston Villa 2-3 Leeds:

Possession: 34%-66%
Pass Acc 61.4%-79.4%
Territory: 58.2%-41.8%
Shots: 10-16
On-Target: 2-7
Successful Passes: 148-373
Final Third Passes: 46-89
Take-Ons: 22-13
Crosses: 17-28
Tackles: 16-27
Interceptions: 19-14
Chances: 7-13

Unforgettable.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #299 på: Desember 24, 2018, 23:12:25 »
Lufcdata

Gjanni Alioski vs. Aston Villa:

67% pass accuracy
61 touches
36 passes
13 crosses (most on pitch)
5 chances created (most on pitch)
3 shots
3 ball recoveries
3 times fouled
3 fouls
1 interception
1 yellow card

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973