Skrevet av Emne: Kamp: vs Nottingham Forest, @CityGround, tirsdag 1/1, kl 16.00 Viasport 1  (Lest 30331 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Under 24 timer til neste kamp - jammen på tide med ny kamptråd :D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

TUNI

ja, er klar igjen både i mårå og resten av året.
TERRY COOPER

Cherry

Går på tv ;)
Her reiser vi oss, vinner 3-2. ;)
 

auren

Vi slår tilbake her. 2-0 etter mål av Klich og Alioski

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Ove

Jeg satt bare og ventet på et tap og det kom. Så nå reiser vi oss igjen. Denne vinner vi  :)
 

auren

Håper Bielsa nå hviler litt spillere. Det vil være galskap å spille med Ayling etter at han har vært ute i flere mnd. 3 kamper på 6 dager er for mye! Klich bør også få seg en kamp eller to på benken. Jeg ville startet med følgende ellever mot Forest:

BPF - Shacks, Halme, Pontus, Douglas - Phillips - Pablo, Roberts, Forshaw, Alioski - Roofe

Jeg tipper derimot at det eneste byttet vi får se er Shackleton for Ayling.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

veteranen

  • Gjest
De som håper at faste spillere skal få hvilefri under denne kampen, blir nok skuffet. Hvilen kommer først - fornuftig nok - når vi møter QPR i cupen til helgen.

Så etter kampen mot Forest vil de mest slitne spillerne få ti dagers hvile før vi møter Derby i neste seriekamp.

Den mest sannsynlige endringen er at Clarke denne gang starter kampen, mens Harrison eventuelt blir sendt innpå når Clarke har løpt seg tom.

Er vel kanskje også litt usikkerhet rundt helsetilstanden til Douglas. Mistenker at han har slitt med virkninger av et aldri så lite virus i kroppen den seinere tid...

Jon R

Håper Bielsa nå hviler litt spillere. Det vil være galskap å spille med Ayling etter at han har vært ute i flere mnd. 3 kamper på 6 dager er for mye! Klich bør også få seg en kamp eller to på benken. Jeg ville startet med følgende ellever mot Forest:

BPF - Shacks, Halme, Pontus, Douglas - Phillips - Pablo, Roberts, Forshaw, Alioski - Roofe

Jeg tipper derimot at det eneste byttet vi får se er Shackleton for Ayling.

auren
Jeg er enig med deg men det virker ikke som Bielsa tenker slik. Jeg tipper Ayling starter. Jeg tipper også at Bielsa vil fortsette å si at alle skadene er mest uflaks.
Jon R.

baste

Bare 5 timer igjen av nattevakten, så hjem å sove, fram til kamp !
Er superoptimist, rett og slett for at æ ikke veit bedre.


Mitt lag..

                  Peacock

Ayling- Halme-Pontus - Douglas

                   Phillips

Alioski- 4Shaw- Pablo- Clarke

                    Roofe

Manager

Ikke lett å være Bielsa! Vi har en veldig tynn stall og det å vile spilllere er vanskelig, hvordan skal du rulere uten at laget blir svekket! Her handler det om å hente de poengene du tror er mulig på kort sikt. Bare å håpe på at vi får minimalt med nye skader fremover og at vi henter 2-3 klare forsterkninger nå i januar. Klarer Bielsa å rykke opp med dette laget uten forsterkninger så er det bare «å bøye seg i støvet»- vil være en prestasjon som er på høyde med Leicester sitt seriegull i  2015/16. Nottingham borte er en skikkelig tøff test og vil etter min mening påvirke selvtilliten laget vårt vil ha en stund fremover. Uavgjort vil være et meget bra tesultat, men prestasjonen på banen tror jeg er nesten like viktig som tesultatet. Gruer og gleder meg til kampen.

DenHviteYeboah

Må bare si at jeg er grisenervøs for kampen idag. Stenger verden ute og ser kampen i opptak i kveld.....
Blir superfornøyd med uavgjort ;)

Kato

Starting XI to face N Forest: Peacock-Farrell, Ayling, Douglas, Jansson, Phillips, Klich, Harrison, Alioski, Hernandez, Forshaw, Roofe

Subs: Huffer, Haime, Clarke, Davis, Shackleton, Baker, Roberts
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
...uforandret :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Xern

Vi taper denne. Spillerne så utslitt ut halvveis forrige kamp, og nå stiller vi jaggu uforandret igjen  ???
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Vi taper denne. Spillerne så utslitt ut halvveis forrige kamp, og nå stiller vi jaggu uforandret igjen  ???
Får håpe Forestspillerne er like hardt kjørt!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
...ingen Grabban for Forest, meldes det
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

veteranen

  • Gjest
Vi taper denne. Spillerne så utslitt ut halvveis forrige kamp, og nå stiller vi jaggu uforandret igjen  ???

Problemet er at det pr dags dato er svært få forandringer som kan gjøres uten laget blir betydelig svekket.

Ta f.eks midtbanen:
P.g.a. skader blant våre stoppere er Phillips trukket ned i midtforsvaret. Saiz har reist tilbake til Spania. Og Baker har vist seg å være bortimot ubrukelig.
Dette gjør altså at Bielsa ikke har hatt  reelle muligheter til å hvile spillere (Klich og Forshaw), uten at laget blir klart svekket.

Roofe kunne nok også hatt godt av en pust i bakken, men det blir vanskelig når Bamford ikke er tilgjengelig.

Dette er utfordringer/problemer som må løses i løpet januar-vinduet.

I mellomtiden får de mest slitne spillerne  nøye seg med en hvilehelg når resten av laget er i London og taper for QPR i cupen.
« Siste redigering: Januar 01, 2019, 15:27:39 av veteranen »

Andersen

Har ingen god følelse foran kampen i dag ,  :( får vi et poeng med oss i dag er jeg fornøyd .

Andersen

Nottingham Forest består vel ikke bare av denne Grabban !? 10 andre spillere på laget også .

Kontakinte

...ingen Grabban for Forest, meldes det
Riktig, og vi starter uforandret. MOT!!

GeirO

Ganske åpent, men tipper tap fordi jeg har en mistanke om at vi har startet en downperiode. Så da er det greit med 10 dagers seriepause etter i dag.
MOT

Carl Fisker

Vi taper denne. Spillerne så utslitt ut halvveis forrige kamp, og nå stiller vi jaggu uforandret igjen  ???

Problemet er at det pr dags dato er svært få forandringer som kan gjøres uten laget blir betydelig svekket.

Ta f.eks midtbanen:
P.g.a. skader blant våre stoppere er Phillips trukket ned i midtforsvaret. Saiz har reist tilbake til Spania. Og Baker har vist seg å være bortimot ubrukelig.
Dette gjør altså at Bielsa ikke har hatt  reelle muligheter til å hvile spillere (Klich og Forshaw), uten at laget blir klart svekket.

Roofe kunne nok også hatt godt av en pust i bakken, men det blir vanskelig når Bamford ikke er tilgjengelig.

Dette er utfordringer/problemer som må løses i løpet januar-vinduet.

I mellomtiden får de mest slitne spillerne  nøye seg med en hvilehelg når resten av laget er i London og taper for QPR i cupen.
Stort sett riktig - men Shakleton kunne kommet inn for Ayling. Sistnevnte virker ute av form.

baste

Match..come on Leeds


3 poeng i dag takk...2019 må bli vårt år.

Lucas the Kop Cat

Derby med ledelse etter 2 min.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


auren

Fy f Forshaw!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lucas the Kop Cat

Hva i alle dager? Nå må vi få opp konsentrasjonen.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

karaba

Vi er jo som en sil bakover om dagen. Blir ikke opprykk av dette >:(

baste

Elendig av 4Shaw.og Peacock...fy faen...slipper inn nok ett simpelt mål..
« Siste redigering: Januar 01, 2019, 16:11:11 av baste »

Andersen

fikk  vi en baklengs allerede !?  :(

leedslife

jøss, Clarke må inn til andre omgang denne kampen og.