Skrevet av Emne: Kamp: vs Derby County, @EllandRoad, fredag 11/01-19, kl 20.45 på Viasport 2  (Lest 42761 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Xern

Dette er jo bare flaut. Men neppe Bielsas verk
Bah, ikke flaut. Bare morsomt. Noe skal jo media ha å skrive om.
Nåja. Folk ler av oss. Noe krise er det ikke, men det er jo ganske teit, og er ikke akkurat med på å ta bort det tidligere tivoli-Leeds ryktet vi har hatt de siste årene frem til Rad tok over og har gjort klubben seriøs igjen. Det er faktisk ikke usannsynlig at vi får en bot eller lignende som følge av dette, og siden vi heter Leeds skal vi ikke se bort ifra tresifret poengtrekk i ligaens desperate forsøk på å holde oss ute av PL  ::) ;D
« Siste redigering: Januar 11, 2019, 15:41:47 av Xern »
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

samadhi

Dette er jo bare flaut. Men neppe Bielsas verk

Er vel ganske sikkert Bielsas verk dette:

While working in his native country, the Newell's coach used to hire local youth footballers to climb the fences or trees adjoining rival training grounds to spy on the opposition and report back on their potential starting XIs ahead of matches.

http://trainingground.guru/articles/marcelo-bielsa-tactics-and-philosophy-of-a-cult-manager
marching on together,
derudaf forever...

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Greit å få litt kampfokus her:

White Knight LUFC
@WhiteKnightLUFC

Jansson & Cooper will make a massive difference tonight, as will a refreshed Klich & Roofe
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Derby har tatt saken videre til FA, som skal se på saken! Seriøst?  :o

https://www.mirror.co.uk/sport/football/news/derby-vs-leeds-spy-row-13843219
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Carl Fisker

Derby har tatt saken videre til FA, som skal se på saken! Seriøst?  :o

https://www.mirror.co.uk/sport/football/news/derby-vs-leeds-spy-row-13843219
Politiet i Derby må ha lite å gjøre.

leedslife

Dette er jo bare flaut. Men neppe Bielsas verk

Er vel ganske sikkert Bielsas verk dette:

While working in his native country, the Newell's coach used to hire local youth footballers to climb the fences or trees adjoining rival training grounds to spy on the opposition and report back on their potential starting XIs ahead of matches.

http://trainingground.guru/articles/marcelo-bielsa-tactics-and-philosophy-of-a-cult-manager

Håper nesten det.
begynner å bli rimelig lei av at Bielsa er fredet for alt, mens andre blir hoggestabber.

leedslife

Greit å få litt kampfokus her:

White Knight LUFC
@WhiteKnightLUFC

Jansson & Cooper will make a massive difference tonight, as will a refreshed Klich & Roofe

Godt å få en av våre beste spillere tilbake.
Duellstyrken og venstrebøyla hans har vært sterkt savnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Pablo Hernandez is out on the pitch with the rest of the players. That would be a big shot in the arm. #lufc
- Facebook


:)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Pablo Hernandez is out on the pitch with the rest of the players. That would be a big shot in the arm. #lufc
- Facebook
One bit of early team news - Jack Clarke starts. #lufc (Hay)



Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

baste

1 time til kamp, rigget meg på lugaren nu, og Ipad er topp laddet. Håpa Leeds gutta på banen er det og, for i kveld er det kun en ting som gjelder. SEIER !

Come on Leeds


Kai

Liker laget:

Peacock-Farrell, Ayling, Alioski, Cooper (c), Jansson, Forshaw, Klich, Clarke, Harrison, Hernandez, Roofe

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
 
Leeds United
Verified account
@LUFC

 | #LUFC Starting XI presented by @Ladbrokes:

Peacock-Farrell, Ayling, Alioski, Cooper (c), Jansson, Forshaw, Klich, Clarke, Harrison, Hernandez, Roofe

Subs: Huffer, Davis, Halme, Shackleton, Gotts, Stevens, Roberts

Backplass på Alioski as I read it
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

asLeeds

NYYYYYYYYYYYYDELIG at PABLO e klar  ;D ;D
DALHEIM WHITES

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
...og ingen Harry Wilson for Derby, verken på ellever eller benk :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Xern

Blir det en 4-2-3-1 idag? :o
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

veteranen

  • Gjest
Offensiv og spennende lagoppstilling.
Gleder meg!

Sydhagen

Bra lag. Dette tar vi!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cannavaro

Alioski på backen.....og Clarke fra start. Håper han holder i 90 da ?    Dette stinker litt 1-1 eller så vinner vi 2-1
Come on you Supa Leeds !!
MFLU - Miracles For Leeds United

HåvardK


Leeds United
Verified account
@LUFC

 | #LUFC Starting XI presented by @Ladbrokes:

Peacock-Farrell, Ayling, Alioski, Cooper (c), Jansson, Forshaw, Klich, Clarke, Harrison, Hernandez, Roofe

Subs: Huffer, Davis, Halme, Shackleton, Gotts, Stevens, Roberts

Backplass på Alioski as I read it
Bra startellever, og faktisk ikke så verst benk heller. Gleder meg til kamp!

pedro

Svakaste pkt Ayling og Forshaw, dei spele under pari om dagen. Shakelton hadde vært ett bedre valg på hb.
Leedsomaniac

auren

Svært offensivt lag! Nesten litt i overkant. Kun Roberts å sette inn for å snu kampbildet, men dette ser så spennende ut at jeg fikk tro på seier igjen! Og sinnssykt deilig at Pablo spiller! Svært viktig å få det første målet!

Sesongens viktigste kamp er bare 41 min unna!

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG


Leeds United
Verified account
@LUFC

 | #LUFC Starting XI presented by @Ladbrokes:

Peacock-Farrell, Ayling, Alioski, Cooper (c), Jansson, Forshaw, Klich, Clarke, Harrison, Hernandez, Roofe

Subs: Huffer, Davis, Halme, Shackleton, Gotts, Stevens, Roberts

Backplass på Alioski as I read it
Grei skuring hvis de som har spilt litt lurvete i det siste hever seg litte grann.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Håper inderlig at Alioski overbeviser på backen. Tror han vil løse oppgaven veldig bra. Men helst ikke unødvendige frispark!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

stian

Håper inderlig at Alioski overbeviser på backen. Tror han vil løse oppgaven veldig bra. Men helst ikke unødvendige frispark!

auren

Har tro på laget, og Alioski på venstreback. Litt rufs må vi nok regne med, særlig når Clarke blir sliten, men dette er det beste laget vi kanstille akkurat nå.

veteranen

  • Gjest
Med denne offensive lagoppstillingen blir Forshaw utrolig viktig for den defensive tryggheten. I kveld MÃ… han treffe med sin posisjonering og sine avleveringer!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Hehe, Marcelo live på Sky.
Dette har jeg gjort i alle år...


Sky Sports News
@SkySportsNews

BREAKING: @LUFC coach Marcelo Bielsa admits sending a club employee to spy on @dcfcofficial's training session ahead of tonight's game and "accepts all responsibility". #SSN
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Håper inderlig at Alioski overbeviser på backen. Tror han vil løse oppgaven veldig bra. Men helst ikke unødvendige frispark!

auren

Har tro på laget, og Alioski på venstreback. Litt rufs må vi nok regne med, særlig når Clarke blir sliten, men dette er det beste laget vi kanstille akkurat nå.

Roberts eller Shackleton kan vel steppe inn når Clarke ikke orker mer.
Super Leeds since 1968

RoarG

Håper inderlig at Alioski overbeviser på backen. Tror han vil løse oppgaven veldig bra. Men helst ikke unødvendige frispark!

auren

Har tro på laget, og Alioski på venstreback. Litt rufs må vi nok regne med, særlig når Clarke blir sliten, men dette er det beste laget vi kanstille akkurat nå.

Roberts eller Shackleton kan vel steppe inn når Clarke ikke orker mer.
+ Stevens og Gotts.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Forever Whites

Dette er jo bare flaut. Men neppe Bielsas verk

Er vel ganske sikkert Bielsas verk dette:

While working in his native country, the Newell's coach used to hire local youth footballers to climb the fences or trees adjoining rival training grounds to spy on the opposition and report back on their potential starting XIs ahead of matches.

http://trainingground.guru/articles/marcelo-bielsa-tactics-and-philosophy-of-a-cult-manager

Håper nesten det.
begynner å bli rimelig lei av at Bielsa er fredet for alt, mens andre blir hoggestabber.

Det er mye man håper og er lei av...........
Medlem 94237

HåvardK

Håper inderlig at Alioski overbeviser på backen. Tror han vil løse oppgaven veldig bra. Men helst ikke unødvendige frispark!

auren

Har tro på laget, og Alioski på venstreback. Litt rufs må vi nok regne med, særlig når Clarke blir sliten, men dette er det beste laget vi kanstille akkurat nå.

Roberts eller Shackleton kan vel steppe inn når Clarke ikke orker mer.
Shacks har også kvaliteter, ja.