Skrevet av Emne: Kamp: vs Stoke City, @Bet365Stadium lørdag 19/01-19, kl 16.00 på LUTV  (Lest 33658 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Stut og Fjærkre

Pontus har fått to gule uten å ha vært i kontakt med motstanderen, må være engelsk rekord i dårlig dømming.

auren

Sesongens beste og sesongens verste kamp på en uke. Det svinger gitt!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Trondjo

Hva gjør Pontus feil annet enn å falle?
[/quote
Jeg klarer ikke å se at han gjør noen feil
 

Eriksen55

Pontus har fått to gule uten å ha vært i kontakt med motstanderen, må være engelsk rekord i dårlig dømming.

Hadde han holdt kjeft etter å laget et klart frispark, hadde han vært på banen nå..

auren

Kjempesjanse til Ayling og en strålende redning av Butland!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

karaba

Det var nære av Ayling


Sent from my iPhone using Tapatalk

RoarG

Pontus har fått to gule uten å ha vært i kontakt med motstanderen, må være engelsk rekord i dårlig dømming.

Hadde han holdt kjeft etter å laget et klart frispark, hadde han vært på banen nå..
Enig. Kort pga. munnbruk må man unngå.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Superfan

Pontus har fått to gule uten å ha vært i kontakt med motstanderen, må være engelsk rekord i dårlig dømming.

Hadde han holdt kjeft etter å laget et klart frispark, hadde han vært på banen nå..

Hadde dommeren hatt et snev av fotballforståelse hadde ikke vært dømt i noen av situasjonene.

berlin

Blir det tap, må Rotherham få svi neste helg.

auren

2-0

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Joe Jordan

Hadde nesten glemt hvor dårlig dette laget KAN spille. Håper jeg ikke blir minnet på det så mange ganger til utover vinteren.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

DenHviteYeboah

Herregud så dårlig >:(

raggen

2-0 og 4 shaw sover... helt fortjent og vi spiller en helt ræva kamp.. skjønner ikke at dette er samme laget som rundspilte derby forrige kamp ::) ::)
Forever Leeds United!!!!!!!!

leedslife

Bare å takke av.
Fullt fortjent seier til Stoke.
Vi er ikke på.
Svakhetene vises så ekstremt hos enkeltspillere når sentrallinja vår ikke er på desverre.
Skuffende innsats av dommeren også, selv om han ikke er skyld i tapet.
Minnet om en typisk PH performance. Som vi opplevde så alt for ofte forrige vinter/vår. Manglet det meste av ingredienser for å vinne fotballkamper.

Rotherham neste! Bør opp flere hakk ellers vil det bli tøft!

berlin

Day off. Forhåpentligvis en blipp. Bring on Rotherham.

moty

Forshaw tilbake til sitt sanne seg. Kun en god kamp denne sesongen. Hele laget er ræva i dag
 

karaba

I dag har vi vært dårlige. Ser vi bort fra Derby kampen så er ikke trenden vi er inne i nå veldig oppløftende. Er redd det glipper med direkte opprykk hvis det ikke skjer noe radikalt. Hjelper ikke med 70% ballinnehav hvis er så dårlige i begge ender av banen


Sent from my iPhone using Tapatalk

auren

3 tap på siste 4 ligakamper. Redd den sedvanlige nedturen har startet nå  :'(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Forshaw tilbake til sitt sanne seg. Kun en god kamp denne sesongen. Hele laget er ræva i dag

Kollektiv svikt, ja.
Super Leeds since 1968

raggen

I dag har vi vært dårlige. Ser vi bort fra Derby kampen så er ikke trenden vi er inne i nå veldig oppløftende. Er redd det glipper med direkte opprykk hvis det ikke skjer noe radikalt. Hjelper ikke med 70% ballinnehav hvis er så dårlige i begge ender av banen


Sent from my iPhone using Tapatalk

enig.. vi må bli mere effektive i angrepssspillet vårt
Forever Leeds United!!!!!!!!

Cannavaro

Skrekkelig ettermiddag, veldig svakt lagmessig, Pontus burde lære seg å holde kjeft også selv om det ikke var gult på siste forseelsen, men det koster for laget.  En uke til revansje mot Rotherham.
MFLU - Miracles For Leeds United

Lucas the Kop Cat

Roberts med 1 min bra spill, deretter usynlig.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


auren

ALIOSKI!!!! 2-1!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DOFFER

Skuffende >:(
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

auren

Slutt. 2-1. Sesongens svakeste kamp så langt synes jeg. Skrekkelig lite fantasifullt. Flust med feilpasninger og dårlige valg. Vi må se en helt annen innstilling borte mot Rham, men det blir ingen enkel kamp, lokaloppgjør som det er. Huff - er nedturen startet??

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

veteranen

  • Gjest
Det eneste positive som kan komme ut av denne kampen er at jakten på forsterkninger forhåpentligvis blir intensivert.

Når de faste traverne svikter, har vi minimalt av kvalitet å sette inn.


RoarG

Skrekkelig ettermiddag, veldig svakt lagmessig, Pontus burde lære seg å holde kjeft også selv om det ikke var gult på siste forseelsen, men det koster for laget.  En uke til revansje mot Rotherham.
Tror Rotherham får svi, ja. Og så tror jeg Brown blir å finne i startoppstillingen. Det kan tyde på at Forshaw må vike for han. Phillips vil returnere med friske ben. Berardi er et stort spørsmålstegn, men med Jansson ute kan det tenkes at han starter. Vi trenger Berardis fandenivoldskhet ute på banen i kamper som denne.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

berlin

Det er bare å glemme denne kampen med en gang. Men husk at vi har Phillips og Douglas ute.

Et par gode signeringer til i januar, og bedring på skadefronten, så blir det bra.

Jeg mister ikke troen på laget så lett denne sesongen.

HåvardK

Er vel ingen vits i å skylde på enkeltspillere her. Det som overrasker, er det lave tempoet og det slappe presset. Total forvandling fra Derby-kampen. Skulle jo tro at en uke med "hvile" ville gi oss mer overskudd, men slik så det ikke ut i dag.

leedslife

Verste jeg har sett denne sesongen.
Ufattelig svakt over hele linja egentlig.

Stiller store spørsmålstegn ved balansen i troppen også.
Viktig viktig uker for Orta og Rad nå. Vi har ingen på benken idag som kan snu kampbildet for vår del.
Er Pablo, Klich og Roofe ute  av det har vi ingen som kan komme inn. Harrison fortsetter i samme spor. Kanskje avbryte det lånet og hentet inn noe bedre?
Laget skriker etter Bamford, ev Brown fra benken. Håper de ikke er langt unna.