Skrevet av Emne: Ex-spiller: Francisco «Kiko» Casilla  (Lest 160495 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Blank_File

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #120 på: Mai 23, 2019, 12:13:58 »
I følge Phil Hay tjener han over 30 000 GBP i uka, det innebærer at United fra nå til utgangen av 2023 skal kompensere Kiko med godt over 70 millioner kroner. Min første tanke er at det er en god slump penger.

Sånn sett ikke noen stor overaskelse når vi ikke betalte noe for han i overgang. Når vi ser den lønna kan vi heller begynner å snakke om skikkelig flopp.

Sølvreven

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #121 på: Mai 23, 2019, 12:16:06 »
Håper BPF står i mål neste sesong. Kiko har ikke overbevist meg i det hele tatt.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Bjorn

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #122 på: Mai 23, 2019, 12:45:38 »
Skal ikke kaste han foran bussen. Jeg var en av de som reagerte på at han ble hentet inn for å sette BPF på benken, som jeg mente var unødvendig da BPF ikke hadde gjort bort seg.
Kiko har gjort feil, men han er en god keeper og alle spillere gjør feil. Keepere er lette å skylde på når man slipper inn mål imot. Jeg er glad vi har begge og jeg ønsker selvfølgelig BPF all hell og lykke til med å kjempe seg inn som førstekeeper igjen, men er for å ikke fryse ut Kiko på grunn av noen, tildels kostbare feil. Dette klarer han å rette på. Ã… gi opp Kiko er jo det en Pool supporter ville gjort med sin keeper.. (Les Karius..)  ;)

Med BPF og Kiko har vi et av de beste om ikke det beste keeperparet i Championship neste sesong! Det holder for meg.  8)
Marching On! 4276

Kontakinte

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #123 på: Mai 23, 2019, 16:04:41 »
Så det tidlig i kampen mot Derby, der Kiko hadde en god utrusing. Hvorpå publikum begynner å synge, og han danser lett med.. Tror gutten ble rett og slett revet med, og litt HØY! på disse tilropa. Han trenger bare en alvorsprat med Bielsa, som Bielsa hadde fortalt Kalvin Phillips under 4 øyne før denne sesongen, " I want you to be a better man"! Det funka bra  ;)

Kato

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #124 på: Mai 26, 2019, 23:38:07 »
Så det tidlig i kampen mot Derby, der Kiko hadde en god utrusing. Hvorpå publikum begynner å synge, og han danser lett med.. Tror gutten ble rett og slett revet med, og litt HØY! på disse tilropa. Han trenger bare en alvorsprat med Bielsa, som Bielsa hadde fortalt Kalvin Phillips under 4 øyne før denne sesongen, " I want you to be a better man"! Det funka bra  ;)

Hadde det bare vært så enkelt. Flust av gode keepere i England. Trenger ikke en lønnsledende spanjol som er blitt dårligere og dårligere utover våren.
 

Promotion 2010

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #125 på: Mai 27, 2019, 22:42:58 »
LufcSS

Actually heard about six weeks ago Kiko Casilla had a "non promotion" clause in his 4.5 year contract with us. Seems he may have activated it #lufc #leedsunited




#heldigvis
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Johnnyj

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #126 på: Mai 28, 2019, 16:53:14 »
LufcSS

Actually heard about six weeks ago Kiko Casilla had a "non promotion" clause in his 4.5 year contract with us. Seems he may have activated it #lufc #leedsunited




#heldigvis
Håper ikke dette er tilfellet.

Casilla har ikke vært så dårlig som alle skal ha det til.
Hvis han blir, bør han være førstekeeper neste sesong også. Selvsagt er han god nok når han har vært blant La liga's beste keepere.

Han bomma på noen utrusninger hvor han var feilplassert et par ganger, og slapp inn et mål eller tre for mye på enkle skudd, men dette kan lukes bort.

Det at han ruser ut tidlig og står høyt i banen trenger ikke å være så negativt.
Det er mange keepere som gjør dette. De stresser angrepsspillerne, og viser også at de har selvtillit.
 Ingen klagde da Schmeichel gjorde dette for oss. Selv om også han ble straffet for det med baklengsmål.
« Siste redigering: Mai 28, 2019, 16:54:56 av Johnnyj »

Kontakinte

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #127 på: Mai 28, 2019, 17:45:15 »
Så det tidlig i kampen mot Derby, der Kiko hadde en god utrusing. Hvorpå publikum begynner å synge, og han danser lett med.. Tror gutten ble rett og slett revet med, og litt HØY! på disse tilropa. Han trenger bare en alvorsprat med Bielsa, som Bielsa hadde fortalt Kalvin Phillips under 4 øyne før denne sesongen, " I want you to be a better man"! Det funka bra  ;)

Hadde det bare vært så enkelt. Flust av gode keepere i England. Trenger ikke en lønnsledende spanjol som er blitt dårligere og dårligere utover våren.
Har ikke sagt det er enkelt, det er bare en teori jeg har. Bielsa fikser dette, hvis Kiko ønsker å bli.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #128 på: Mai 28, 2019, 17:46:47 »
Lufcdata

COMPARED: Kiko Casilla vs. Bailey Peacock-Farrell in 2018/19.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #129 på: Juni 26, 2019, 22:48:36 »
Preseason:

Kanskje ikke så altfor gale dette?

https://twitter.com/leedsloco/status/1143963252822544392?s=12

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #130 på: Juli 11, 2019, 00:35:48 »
Jakub

Kiko coming over to fans and apologising before game



Så bra!   :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #131 på: Juli 11, 2019, 19:12:12 »
Football insider

Exclusive: Leeds trying to find a buyer for big-earning star as firesale intensifies

1 hour ago
an image
EXCLUSIVE By Pete O’Rourke

Leeds United are trying to find a buyer for goalkeeper Kiko Casilla before the window shuts next month, Football Insider can reveal.

The 32-year-old’s future at the Championship giants is in doubt after their promotion failure and Football Insider revealed last month that his exit is potentially on the cards.

A Leeds source has told Football Insider the club are not only ready to listen to offers for Casilla but they are actively seeking a club willing to take him off their hands.



Casilla signed a four-and-a-half year deal when he arrived from Real Madrid in January that instantly catapulted him into the top bracket of earners at Leeds with a package worth more than £30,000-a-week.

The club’s failure to achieve promotion and the squeeze on their finances means the one-time Spain international is regarded as an expendable asset.

The likelihood is that Casilla would return to his homeland, although only Spanish top-flight clubs would be able to match the salary he is on at Elland Road.

Casilla was installed as the United number one when he arrived from Real and made a solid start, before his meltdown in the play-off semi-final second leg against Derby County contributed significantly to defeat.

The possibility of Casilla leaving Elland Road comes at a time when there are also doubts over the future of Bailey Peacock-Farrell, who has threatened to quit if he is not first choice next season.

Leeds have sold a number of first team and fringe players over the last two weeks, with the most notable sales those of Pontus Jansson to Brentford for £5.5million and Jack Clarke to Tottenham for an initial £9million.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973


RoarG

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #133 på: Juli 24, 2019, 16:56:05 »
https://www.teamtalk.com/news/confusion-reigns-as-spanish-media-claims-casilla-is-close-to-sevilla-move
Dette må Leeds bare avvise. Blir BPF i tillegg solgt til Burnley, står vi der med Huffer, Miazek og Male.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #134 på: Juli 24, 2019, 18:44:14 »
https://www.teamtalk.com/news/confusion-reigns-as-spanish-media-claims-casilla-is-close-to-sevilla-move
Dette må Leeds bare avvise. Blir BPF i tillegg solgt til Burnley, står vi der med Huffer, Miazek og Male.
Kanskje det som er planen..? alt dreier seg jo om å spare penger...


Hallgeir *

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #136 på: Juli 24, 2019, 20:39:10 »
https://www.teamtalk.com/news/confusion-reigns-as-spanish-media-claims-casilla-is-close-to-sevilla-move

Selg i full fart.

Har sett bedre keepere, så jeg blir ikke skuffet om han ryker ut.

Men bør vi ikke ha en solid erstatter inn først? Og ryktene svirrer jo også rundt BPF.
Super Leeds since 1968

Stut og Fjærkre

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #137 på: Juli 24, 2019, 20:44:41 »
https://www.teamtalk.com/news/confusion-reigns-as-spanish-media-claims-casilla-is-close-to-sevilla-move

Selg i full fart.

Har sett bedre keepere, så jeg blir ikke skuffet om han ryker ut.

Men bør vi ikke ha en solid erstatter inn først? Og ryktene svirrer jo også rundt BPF.

BPF har ambisjoner, og ønsker forståelig nok å være førstevalg.
Går Kiko ut blir han det.
Kan umulig tenke meg at klubben frigir begge.

Josch

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #138 på: Juli 24, 2019, 22:06:15 »
Noen som vet hva Kiko er verdt i salgssum?. Kanskje han bør stå litt denne sesongen og øke markedsverdien. Siste obligatoriske kamp var det mye rusk i maskineriet. Det var ikke noe godt utstillingsvindu.

auren

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #139 på: Juli 24, 2019, 22:33:31 »
Noen som vet hva Kiko er verdt i salgssum?. Kanskje han bør stå litt denne sesongen og øke markedsverdien. Siste obligatoriske kamp var det mye rusk i maskineriet. Det var ikke noe godt utstillingsvindu.

Svært lite tipper jeg, om noe. Han har en veldig høy lønn som han neppe får i Spania.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #140 på: Juli 24, 2019, 23:44:20 »
https://www.teamtalk.com/news/confusion-reigns-as-spanish-media-claims-casilla-is-close-to-sevilla-move

Selg i full fart.

Har sett bedre keepere, så jeg blir ikke skuffet om han ryker ut.

Men bør vi ikke ha en solid erstatter inn først? Og ryktene svirrer jo også rundt BPF.

BPF har ambisjoner, og ønsker forståelig nok å være førstevalg.
Går Kiko ut blir han det.
Kan umulig tenke meg at klubben frigir begge.
BPF ikke god nok over 46 kamper. Fjorårs-sesongen viste det. Selges Casilla venter mid table obscurity.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Josch

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #141 på: Juli 25, 2019, 00:01:41 »
https://www.teamtalk.com/news/confusion-reigns-as-spanish-media-claims-casilla-is-close-to-sevilla-move

Selg i full fart.

Har sett bedre keepere, så jeg blir ikke skuffet om han ryker ut.

Men bør vi ikke ha en solid erstatter inn først? Og ryktene svirrer jo også rundt BPF.

BPF har ambisjoner, og ønsker forståelig nok å være førstevalg.
Går Kiko ut blir han det.
Kan umulig tenke meg at klubben frigir begge.
BPF ikke god nok over 46 kamper. Fjorårs-sesongen viste det. Selges Casilla venter mid table obscurity.

Det vil også se rart ut å selge Kiko og sette inn BPF igjen når Kiko skulle være en forsterkning for BPF. Da vil man jo innrømme at hele operasjonen ble feil. Jeg vil tro at BPF er blitt noe bedre. Han tok jo steg til ny sesong i fjor, og nå enda ett år eldre. Men han vil være førstevalg.

Vanskelig å se en logisk utgang her. Kiko fortsetter og BPF forsvinner? Ny reserve keeper hentes?

Kato

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #142 på: Juli 25, 2019, 08:56:01 »
Bra sikker på at vi henter ny førstekeeper om Casilla forsvinner. BPF tror jeg er borte uansett.
 

Stut og Fjærkre

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #143 på: Juli 25, 2019, 09:53:40 »
Bra sikker på at vi henter ny førstekeeper om Casilla forsvinner. BPF tror jeg er borte uansett.

Da får vi håpe Victor O. har en vanntett plan, med en identifisert kandidat klar. Overgangsvinduet stenger torsdag 8. august kl 1800. Det ville ikke være positivt for nervene mine, om vi om noen dager står uten en prøvet førstekeeper.

auren

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #144 på: Juli 25, 2019, 10:18:22 »
Jeg er ganske sikker på at Casilla blir værende i Leeds. BPF frykter jeg dessverre er på vei bort, sannsynligvis til Burnley.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Torpe-do

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #145 på: Juli 25, 2019, 11:50:49 »
Jeg er ganske sikker på at Casilla blir værende i Leeds. BPF frykter jeg dessverre er på vei bort, sannsynligvis til Burnley.

auren

Eg er tvilsom til at BPF ville fått fystekeeper i eit PL-lag, per dags dato. Er ikkje så heilt sikker på at han stikk til ein klubb der vegen til fystekeeper er tilsynelatande endå større. Med mindre han føler han gjorde såpass god jobb i haust, og er med det vorten snurt fordi klubben henta Casilla. Om så er, så har han vel ei fot utanfor døra uansett.

Utlånet hans i Oxford gjorde meg mildt sagt nervøs før sesongstart i fjor. Han overraska jo stort i positiv retning - det skal han ha. Men eg meiner framleis det er noko cocky av ein keeper på 23, med heller lite erfaring, å "forlange" fast startplass på eit opprykksjagande lag. Håpar han går litt inn i seg sjølv og blir.

auren

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #146 på: Juli 25, 2019, 12:32:55 »
Jeg er ganske sikker på at Casilla blir værende i Leeds. BPF frykter jeg dessverre er på vei bort, sannsynligvis til Burnley.

auren

Eg er tvilsom til at BPF ville fått fystekeeper i eit PL-lag, per dags dato. Er ikkje så heilt sikker på at han stikk til ein klubb der vegen til fystekeeper er tilsynelatande endå større. Med mindre han føler han gjorde såpass god jobb i haust, og er med det vorten snurt fordi klubben henta Casilla. Om så er, så har han vel ei fot utanfor døra uansett.

Utlånet hans i Oxford gjorde meg mildt sagt nervøs før sesongstart i fjor. Han overraska jo stort i positiv retning - det skal han ha. Men eg meiner framleis det er noko cocky av ein keeper på 23, med heller lite erfaring, å "forlange" fast startplass på eit opprykksjagande lag. Håpar han går litt inn i seg sjølv og blir.

Han vil nok heller slite benken i PL enn i Championship og i tillegg doble eller triple lønna si.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #147 på: Juli 25, 2019, 13:40:35 »
Jeg er ganske sikker på at Casilla blir værende i Leeds. BPF frykter jeg dessverre er på vei bort, sannsynligvis til Burnley.

auren

Hvis vi skulle hatt så "flaks" at Kiko gikk til Sevilla for en overgangssum og at de tar lønnen hans så hadde det nesten vært som å vinne i Lotto. BPF for 3-4mill pund til Burnley hadde jeg også levd fint med.

Blir det slik at Kiko og BPF blir og er bunnsolide begge to så er det ikke meg imot!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #148 på: Juli 25, 2019, 14:50:59 »
Jeg er ganske sikker på at Casilla blir værende i Leeds. BPF frykter jeg dessverre er på vei bort, sannsynligvis til Burnley.

auren

Hvis vi skulle hatt så "flaks" at Kiko gikk til Sevilla for en overgangssum og at de tar lønnen hans så hadde det nesten vært som å vinne i Lotto. BPF for 3-4mill pund til Burnley hadde jeg også levd fint med.

Blir det slik at Kiko og BPF blir og er bunnsolide begge to så er det ikke meg imot!

Vet ikke helt om jeg tror vi går styrket gjennom to keeperbytter like før seriestart. Med den keeper-speidingen vi har hatt de siste sesonger tviler jeg på at vi finner noen vesentlig bedre enn de vi har.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #149 på: Juli 25, 2019, 15:49:41 »
Jeg er ganske sikker på at Casilla blir værende i Leeds. BPF frykter jeg dessverre er på vei bort, sannsynligvis til Burnley.

auren

Hvis vi skulle hatt så "flaks" at Kiko gikk til Sevilla for en overgangssum og at de tar lønnen hans så hadde det nesten vært som å vinne i Lotto. BPF for 3-4mill pund til Burnley hadde jeg også levd fint med.

Blir det slik at Kiko og BPF blir og er bunnsolide begge to så er det ikke meg imot!

Sier jeg det samme om Bamford. Da får jeg pepper, for å ikke støtte spillerne