Skrevet av Emne: Kamp: vs Norwich, @EllandRoadStadium lørdag 2/2-19, kl 18.30 på Viasport/Sky  (Lest 53487 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

karaba

Dommeren kan jo ikke blåse angrip på keeper der, at Krul er bygd av kjeks kan jo ikke brukes som argument der. Detskal være scoring

leedslife

Foreshaw er ikke problemet??
De har jo flere hakk bedre kvalitet enn oss offensivt. Vi blir pissa på.

Movy

Ut med Roberts og Harrison, inn med Clarke og kanskje Bamford? 60-70 % ballbesittelse hjelper lite når vi ikke scorer. Håper Bamford kan bli en putter!

Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk


Sleivind

Styrer kampen, men slipper de for lett til bakover. Med litt mer marginer hadde Norwich hatt en utvist, vi hadde hatt en scoring og en straffe.

Hernandez og Roofe skuffende fremover. Det lukter Clarke og Bamford tidlig i omgangen.

Kato

Takk til Forshaw igjen. Holder ikke nivået i det hele tatt.

Dummeste jeg har lest på forumet ever. Selv med en kjempemiss har han vært banens desidert beste spiller. Han har vært overalt.
« Siste redigering: Februar 02, 2019, 19:27:36 av Kato »
 

Smudge

Vi er god! Clarke inn og vi snur dette

veteranen

  • Gjest
Disse endringene ville jeg ha gjort i pausen:

Ut med Roberts - inn med Bamford.
Her vil jeg kjøre med Bamford som spiss - og Roofe i den litt tilbaketrukne makker-rollen.
Her vil Roofe få større muligheter til å komme til avslutninger.

Ut med Harrison - inn med Clarke.
« Siste redigering: Februar 02, 2019, 19:27:45 av veteranen »

Hallgeir *

Forshaw har en kjempekamp når det gjelder gjenvinning av ballen, bevegelse og det å gjøre seg spillbar hele tiden.

Utrolig trist at han er så nonchalant med ballen bak på egen halvdel, og der har han en del baklengsmål som han står direkte ansvarlig for.
Dette må han snarest luke bort.

Vi har ikke akkurat hatt flaks i denne omgangen. Svært flatterende med 0-2 til pause.
Super Leeds since 1968

baste

Håper dere Forshaw elskere snart ser vor treg og dårlig han er. Skulle hvert solgt nå i januar

Vanskelig å ta seriøst...en god spiller. Men soleklart skyld i mål nr 2.

Tipper Clarke erstatter Harrisson. Så får vi se om Ayling bli byttet ut.

Vi kan enda få noe ut av dette.

Mitt tips før kamp, 4-2 kan enda gå inn.


MOT

Lucas the Kop Cat

Foreshaw er ikke problemet??
De har jo flere hakk bedre kvalitet enn oss offensivt. Vi blir pissa på.
Vi har forsvar og defensiv midtbane som mister ball som nest bakerste mann, Ayling og Forshaw kroneksemoel i dag, det betyr ikke at de er ubrukelige men det der må de slutte ned mot et så godt angrepslag.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


ragnar

Norwich er effektive. Pablo er ikke på, HarriSon e ineffektiv, Roofe løper og løper. Leeds gjør ofte dårlige førsteomganger for så å komme sterkere tilbake i andre.
*In El Loco we trust!*

auren

Clarke og Bamford inn i andre omgang? Roberts og Harrison ut.

Som vanlig styrer vi oppgjøret men vi blir straffet mot gode lag, akkurat som vi gjorde mot WBA. Vi er for naive i spillet. Forshaw er egentlig veldig god, men forærer nok en scoring i mot denne sesongen. Vi har absolutt muligheter til å slå tilbake, men jeg tror dessverre Norwich scorer flere mål her. Taper 1-3 eller 2-4. Jeg kastet  dessverre terning på en tomålsseier til Norwich ved to anledninger tidligere i dag...

auren
« Siste redigering: Februar 02, 2019, 19:30:16 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Dommeren kan jo ikke blåse angrip på keeper der, at Krul er bygd av kjeks kan jo ikke brukes som argument der. Detskal være scoring

Vi ble snytt for straffe, men ingen tvil om at det var angrep på keeper.

Tipper Harrison går ut og Clarke inn.

Vanskelig med Pablo for han glimter plutselig til. Men denne omganger gjorde han lite riktig. Kanskje et bytte med Pablo ut og Phillips inn. Roberts på vingen og Phillips Klich midtbane.

Bamford inn for Roofe drøyer nok heller ikke lenge.

Greit at Forshaw gjorde feil. Akkurat som Pontus på første målet. Bortsett fra feilen er han veldig god. Han vinner latterlig mange baller.


Kato

Forshaw har eid denne omgangen.
 

Blank_File

Må dere slutte! Det er greit at de har opptrådt giftig, men de to målene vi slipper inn er så sure at det knapt er til å tro. Hadde ikke Forshaw fått den i ryggen hadde Casilla rukket bort. Hadde ikke Pontus fått den i ryggen hadde Casilla fått den rett i hendene. Forøvrig er det Ayling som skaper bruddene for de. Vi dominerer fullstendig. Med noen gode bytter i andre er det enda mulig å snu.

moty

Forshaw er et av problemet jo. Han mestrer ikke en holdende rolle overhode.  Philips på benken i en slik kamp. Hoderystende. Ã… vi sparer oss ut av topp 6 og en milliard kr.Pengene styrer og vi er blakke og mister våre stjerner til sommeren.
 

Superfan

Takk til Forshaw igjen. Holder ikke nivået i det hele tatt.

Dummeste jeg har lest på forumet ever. Selv med en kjempemiss har han vært banens desidert beste spiller. Han har vært overalt.

Dummeste jeg har lest på forumet ever. Skyld i begge baklengs. Ikke første gang.

NT

Må vel kunne si dette er toppmatch i Championship. 2 knallgode lag, Norwich supergode på sine styrker, Leeds trøkker alt de kan offensivt, og betaler i form av ustabilitet bakover når
laget kommer i ubalanse.  Imponert over tempo, men det koster. Litt sånn Villa match preg over det

Barba

Etter et ran av en omgang leder Norwich 0-2. De er farlige 3 -4 ganger og da er 2 mål uhyre godt betalt. Og hva med Leeds? Litt tannløse i boksen om vi ser bort fra en klar straffe, en som kunne vært dømt (dytten på Jansson), tvilsom annulering og til slutt situasjonen der Roberts kipper ballen 1 meter utenfor og så blir utsatt for et overfall som skulle gitt klart rødt. Ut fra spill, og med normal dommer hadde 2-0 til Leeds vært greit og da hadde vi vært ekstatiske.


Jeg syns synd på gutta som jobbet beinhardt og spilte bra mot et veldig godt lag og har slik utur. Det har de ikke fortjent, men litt Bielsamagi og et lurt bytte eller to kan snu resultatet. Særlig bedre spill blir vanskelig, for det har vært en god omgang.
Barba - MOT

Eriksen55

Rart at Forshaw sin feil blåses så voldsomt opp, men slakterne knapt nevner Pontus sin dobbelt feil som ga 1-0...

Kun en grunn. Man aksepterer feil av de man liker og man leter etter feil hos de man ikke liker.


Cherry

Forshaw gir fra seg ball og 0-2.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

Pablo mistet vel førstegang, men d ligger vel mer i hva vi gjør med alt vårt ballinnehav..
Forshaw er god han, men mister ball i avgjørende fase på 0-2.  Norwich er virkelig giftige, og bruker overganger meget bra.
Fortsatt trua, men vi trenger desperat scoring nå...tidlig.  Syns vi har spilt en god omgang, men med katastrofale balltap.
Pablo, Ayling og Harrison ikke gode nok i dag.
 

Reaney

Hjelper ikke med Bielsa en gang! Leeds United er og forblir det laget som ALLTID svikter i viktige kamper (når det gjelder som mest) og som fortsetter å svikte sine trofaste fans.
Forskjellen på uavgjort og tap i denne kampen vil ha enorm betydning for resten av sesongen. Også klarer Leeds å ligge under 0-2 hjemme for fullt hus. SKAMMELIG!

Lucas the Kop Cat

Forshaw er et av problemet jo. Han mestrer ikke en holdende rolle overhode.  Philips på benken i en slik kamp. Hoderystende. Ã… vi sparer oss ut av topp 6 og en milliard kr.Pengene styrer og vi er blakke og mister våre stjerner til sommeren.
Phillips har kostet oss mål med samme nonchalansen tidligere. Det gjelder å vite når en må spille på det sikre.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


Eriksen55

Takk til Forshaw igjen. Holder ikke nivået i det hele tatt.

Dummeste jeg har lest på forumet ever. Selv med en kjempemiss har han vært banens desidert beste spiller. Han har vært overalt.

Dummeste jeg har lest på forumet ever. Skyld i begge baklengs. Ikke første gang.

Begge?


vikingutt

Takk til Forshaw igjen. Holder ikke nivået i det hele tatt.

Dummeste jeg har lest på forumet ever. Selv med en kjempemiss har han vært banens desidert beste spiller. Han har vært overalt.
Snakker du alltid til andre folk slik?

Sent fra min Moto G (5) Plus via Tapatalk

-=VIkinGutt=-

Kato

Takk til Forshaw igjen. Holder ikke nivået i det hele tatt.

Dummeste jeg har lest på forumet ever. Selv med en kjempemiss har han vært banens desidert beste spiller. Han har vært overalt.

Dummeste jeg har lest på forumet ever. Skyld i begge baklengs. Ikke første gang.

Mener du han kan gjøre noe spm helst med frisparket? Du må jo ha sett feil kamp.
 

baste

Rart at Forshaw sin feil blåses så voldsomt opp, men slakterne knapt nevner Pontus sin dobbelt feil som ga 1-0...

Kun en grunn. Man aksepterer feil av de man liker og man leter etter feil hos de man ikke liker.

+1

Personlig syns æ Ayling har vært svak...tipper Bielsa har en plan B..


MOT

Cannavaro

For å hente noe her så MÃ… vi stramme til bakover, være mer kyniske og tidligere i ballfører med sikring. Norwich drar oss av for lett når de er i angrep og skuddposisjon.  Så vi være kneppet hvassere i andre enden av banen.....da kan vi kanskje få ett poeng her.....men jeg tviler litt. Vi spiller ikke mot Rotherham nå.  Om Norwich får ett 3.mål så er det kjørt.  Vi må gå offensivt til verks og være kyniske, umulig er det ikke.....men Norwich er skarpe fremover på banen...
MFLU - Miracles For Leeds United

Superfan

Takk til Forshaw igjen. Holder ikke nivået i det hele tatt.

Dummeste jeg har lest på forumet ever. Selv med en kjempemiss har han vært banens desidert beste spiller. Han har vært overalt.

Dummeste jeg har lest på forumet ever. Skyld i begge baklengs. Ikke første gang.

Mener du han kan gjøre noe spm helst med frisparket? Du må jo ha sett feil kamp.

Ser samme kamp. Snur jo rævva til. Redd ballen.

RoarG

Gud, så mye sutring. Her skyldes det på Rads "manglende investeringer". BS. Begge målene har kommet på defelections, og ikke et passivt januar-vindu. En idiot-dommer har også ikke vært til stede. Burde ha vært 2-2, og da hadde pipa fått en annen lyd. Folk får faen meg tåle at marginer går i mot uten å hakke på egne spillere og eier.  >:( >:( >:( >:( >:(
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020