Skrevet av Emne: EX-Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga  (Lest 60051 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen55

Sv: EX-Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #300 på: Oktober 21, 2018, 20:35:08 »
5. Plass på toppscorerlista i 2. Bundesliga med 5 scoringer for Hamburg. Ikke så gæærnt.

En bra trent Lasogga hadde vært klasse for oss. Bra skudd, god på hode og en målsnik. Rart løpesettt og ikke så rask. Typisk nr 9, må ha serveringen. Det var det ikke mye av fra oktober og ut i fjor.

Fint å se han lykkes.

jaho

Sv: EX-Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #301 på: November 05, 2018, 22:49:07 »
Matchvinner mot Køln i kveld, scorer kampens eneste mål etter 86 min, spilte fra start.

Cannavaro

Sv: EX-Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #302 på: Januar 30, 2019, 22:26:59 »
Lasogga banker inn begge målene for HSV mot Sandhausen ikveld, vet fortsatt hvor målet står......
MFLU - Miracles For Leeds United

Blank_File

Sv: EX-Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #303 på: Januar 31, 2019, 00:18:08 »
Lasogga banker inn begge målene for HSV mot Sandhausen ikveld, vet fortsatt hvor målet står......
Tenk litt på en Lasogga i Bielsa form. Kunne det fungert om han hadde klart det fysiske? Jeg tror det og det hadde det blitt mål av.

Jon R

Sv: EX-Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #304 på: Januar 31, 2019, 00:28:58 »
Lasogga banker inn begge målene for HSV mot Sandhausen ikveld, vet fortsatt hvor målet står......
Tenk litt på en Lasogga i Bielsa form. Kunne det fungert om han hadde klart det fysiske? Jeg tror det og det hadde det blitt mål av.
Jeg er 101 % sikker på at beina hans ikke hadde tålt høyintensiv løpstrening Bielsa style.
Jon R.

Blank_File

Sv: EX-Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #305 på: Januar 31, 2019, 09:34:31 »
Lasogga banker inn begge målene for HSV mot Sandhausen ikveld, vet fortsatt hvor målet står......
Tenk litt på en Lasogga i Bielsa form. Kunne det fungert om han hadde klart det fysiske? Jeg tror det og det hadde det blitt mål av.
Jeg er 101 % sikker på at beina hans ikke hadde tålt høyintensiv løpstrening Bielsa style.
Anser også sjansen som høyere enn 50%, men bikker ikke 100 for min del. :)

jaho

Sv: EX-Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #306 på: April 15, 2019, 23:14:53 »
Lasogga banker inn begge målene for HSV mot Sandhausen ikveld, vet fortsatt hvor målet står......
Tenk litt på en Lasogga i Bielsa form. Kunne det fungert om han hadde klart det fysiske? Jeg tror det og det hadde det blitt mål av.
Jeg er 101 % sikker på at beina hans ikke hadde tålt høyintensiv løpstrening Bielsa style.
Anser også sjansen som høyere enn 50%, men bikker ikke 100 for min del. :)

Synes det er litt interessant å se om Lasogga klarer å bidra til å spille opp den gamle storklubben Hamburger til Bundesligaen igjen..pr. i dag nr.2 etter uavgjort borte i dag mot suverene Køln. Lasogga skadet (hatt ett par skadeperioder) i dag..men har spilt 22 av 29 kamper, og bidratt med 13 mål.. Hamburger kun scoret 40 mål, minst av topp 10, og kun 8 + i målforskjell. Litt dårlig form for tiden, og 3 poeng ned til nr.3 gjør at opprykk er langt fra trygt..

RoarG

Sv: EX-Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #307 på: Juni 05, 2019, 07:15:45 »
Med alt dette snakket om Qatar for tiden, så har Lasogga signert for Hernandez' gamle klubb (ja Leeds har tilknytninger til Qatar).

https://the72.co.uk/133683/former-leeds-united-loanee-signs-for-pablo-hernandezs-old-club/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020