Skrevet av Emne: Kamp vs Sheffield United @Elland Road Lørdag 16.3. kl.13:30: Viasport 2  (Lest 32786 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Forever Whites

Nå må ikke folk deppe.  Kampen i morgen er hva fotball handler om.  Det er dette vi har ventet på.  Fulle tribuner, topp stemning og et Leeds lag som spiller Bielsa fotball. Alt ligger til rette for en festsforestilling.  Gled dere.  Vi fortjener dette!

MOT
Medlem 94237

Reaney

Fakta trumfer dessverre begeistring i fotball. Derfor tåler jeg å bli harselert med eller bli satt i bås. Virker som om INGEN klarer å se innse at kampen i morgen kan ende med tap. Etter WBA kampen blir vi jo nærmest sett på som uslåelige. Håper majoriteten får rett, men bare advarer om hva som kan skje i typisk Leeds ånd.
« Siste redigering: Mars 15, 2019, 23:10:51 av Reaney »

Forever Whites

Fakta trumfer dessverre begeistring i fotball. Derfor tåler jeg å bli harselert med eller bli satt i bås. Virker som om INGEN klarer å se innse at kampen i morgen kan ende med tap. Etter WBA kampen blir vi jo nærmest sett på som uslåelige. Håper majoriteten får rett, men bare advarer om hva som kan skje i typisk Leeds ånd.

Skal vi legge oss ned og grine allerede da?  Liksom innse at sesongen er over og bare vente på en ny sesong der alt går nedenom og hjem?  Har selv vært Leeds supporter i snart 50 år og absolutt opplevd min del med motgang.  Har også hatt mine negative tanker i den perioden.  Har de gitt meg noe godt?  Har "hva sa jeg" gitt meg noe godt?  Nei.  Det å kunne glede seg over noen lyspunkt innimellom har gitt så mye mer.  Og morgendagens kamp ser jeg virkelig frem til og gleder meg.  Vil ikke ødelegge den følelsen med å tenke worst case.  Men for all del, hvis den instillingen gir deg så mye mer så skal ikke jeg ta den fra deg.

MOT
Medlem 94237

baste

Lokaloppgjør har en tendens til å ende uavgjort. Det tror jeg også skjer her. Et evt. opprykk blir ikke avgjort på lørdag. Fortsatt 8 kamper igjen å spille etter denne. Her må man nok stå på helt inn for å sikre seg en topp 2-plassering. 1-1. Leeds' mål scores av Bamford.

Det e vel ingen uavgjort mellom disse to klubber, de siste fem møtene ?

Håper og tror på en solid kamp i morgen, mitt tips er 3-1

MOT

raggen

Håper vi fortsetter trenden og spillet som vist i det siste.. scorer vi først så vinner vi. Med norwich kampen friskt i minne så tror jeg ikke det skjer her. MOT alle sammen
Forever Leeds United!!!!!!!!

Reaney

Worst case gir meg selvsagt ingenting. Men Forumet er jo helt blotta for annet enn Leeds seier. Derfor dette "vær varsom innlegget". Ligger ikke noe mer i det.

Buddy

Pessimistene får alltid rett til slutt.
Jorda vil gå under.

Jon R

Worst case gir meg selvsagt ingenting. Men Forumet er jo helt blotta for annet enn Leeds seier. Derfor dette "vær varsom innlegget". Ligger ikke noe mer i det.
Dette er trolling og ikke noe annet. Du vet, og alle på forumet vet, at en Leeds supporter alltid er forberedt på det verste. Er det noe vi IKKE trenger er evindelige påminnelser om alt som kan gå galt hver gang vi går inn på dette forumet. 
Jon R.

Reaney

Noen som husker sist Leeds vant en "early kick off" på Elland Road?

raggen

Noen som husker sist Leeds vant en "early kick off" på Elland Road?

hvis jeg ikke bommer fælt så var det hjemme mot QPR 2018-05.06
Forever Leeds United!!!!!!!!

roaldv

Matchday! Får altså ikke sove. Bare å ta på den gule trøya og begynne å forberede seg. Utrolig spent på denne kampen.

Leedsfan

Matchday! Får altså ikke sove. Bare å ta på den gule trøya og begynne å forberede seg. Utrolig spent på denne kampen.

Metoo, var bare å stå opp! Gleder og gruer meg, en seier hadde betydd så mye!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

dette blir spennende uansett om man ønsker å se halvfulle eller halvtomme glass!!

Her i gården renner glasset over, har klokketru på gutta, kan ikke annet  ;D

morsomste sesong på maaange år dette..færre og færre poeng å spille om, og vi er fermdeles "in the mix".

MOT folkens!!!
Ups & Ups!!

leedslife

Fakta trumfer dessverre begeistring i fotball. Derfor tåler jeg å bli harselert med eller bli satt i bås. Virker som om INGEN klarer å se innse at kampen i morgen kan ende med tap. Etter WBA kampen blir vi jo nærmest sett på som uslåelige. Håper majoriteten får rett, men bare advarer om hva som kan skje i typisk Leeds ånd.

Denne er sterk

Bjorn

Fakta trumfer dessverre begeistring i fotball. Derfor tåler jeg å bli harselert med eller bli satt i bås. Virker som om INGEN klarer å se innse at kampen i morgen kan ende med tap. Etter WBA kampen blir vi jo nærmest sett på som uslåelige. Håper majoriteten får rett, men bare advarer om hva som kan skje i typisk Leeds ånd.

Denne er sterk

Klassisk helgardering med tap som utgangstegn.  ;D

Marching On! 4276

Førde

3-1 Leeds ⚽️⚽️⚽️
Marching On Together

berlin

Fakta trumfer dessverre begeistring i fotball. Derfor tåler jeg å bli harselert med eller bli satt i bås. Virker som om INGEN klarer å se innse at kampen i morgen kan ende med tap. Etter WBA kampen blir vi jo nærmest sett på som uslåelige. Håper majoriteten får rett, men bare advarer om hva som kan skje i typisk Leeds ånd.

Jeg har egentlig ikke noe imot dine innlegg i det hele tatt, Reaney. Klarer ikke å irritere meg, selv om en god del er "vås" eller selvfølgeligheter i mine øyne. Og du skriver innmellom helt ok og bra innlegg.

Virker som om INGEN klarer å se innse at kampen i morgen kan ende med tap.

Tror ikke det finnes en eneste person som liker fotball, uansett lag, som ikke vet at det finnes 3 utkomme av en ligakamp.
Det er jo nettopp det som er det herlige ved dette spillet, det uventede, det umulige kan skje, og det skjer fra tid til annen.
Min påstand: Alle her inne vet at vi kan tape mot Sheffield United.

Typisk Leeds ånd: Denne er litt mer tricky å diskutere, enn ovennevnte. For det er fullt mulig og dessuten mange som tror at historien påvirker et lag, ifm en spesielt viktig eller avgjørende kamp. Slik sett kan vi minimum gå tilbake til 1964/65, da Leeds tapte ligatittelen til Man Utd på målforskjell, i sin comeback sesong i Div 1. Super Leeds fikk antagelig like mange dedikerte norske Leeds fans, pga sympati (stempelet den evige toer) som for fotballen de spilte, som kuliminerte med tapet for Bayern Munchen. Ja, du kjenner jo godt historien, regner jeg med. Nicket ditt tyder på det. Fra 1976 til d.d. kan man også hevde at Leeds sviktet når det gjaldt som mest. Så da er spørsmålet: Bærer Bielsa og dagens spillere preg av et slikt syn på historien? Er de mentalt påvirket av det? Eller er det kanskje noe overnaturlig ved det, en slags forbannelse?

Så skal det også sies, Leeds har også prestert når det gjaldt som mest, utallige ganger, men vil man være selektiv på:
det klarte vi vs det klarte vi ikke, så er det ingen som stopper en person fra det. Eller ta "flaks vs uflaks". Samme der.
Er glasset halvtomt eller halvfullt....

Jeg vet hva jeg selv tror om dette.



« Siste redigering: Mars 16, 2019, 09:15:08 av berlin »

Josch

Fakta trumfer dessverre begeistring i fotball. Derfor tåler jeg å bli harselert med eller bli satt i bås. Virker som om INGEN klarer å se innse at kampen i morgen kan ende med tap. Etter WBA kampen blir vi jo nærmest sett på som uslåelige. Håper majoriteten får rett, men bare advarer om hva som kan skje i typisk Leeds ånd.

Jeg har egentlig ikke noe imot dine innlegg i det hele tatt, Reaney. Klarer ikke å irritere meg, selv om en god del er "vås" eller selvfølgeligheter i mine øyne. Og du skriver innmellom helt ok og bra innlegg.

Virker som om INGEN klarer å se innse at kampen i morgen kan ende med tap.

Tror ikke det finnes en eneste person som liker fotball, uansett lag, som ikke vet at det finnes 3 utkomme av en ligakamp.
Det er jo nettopp det som er det herlige ved dette spillet, det uventede, det umulige kan skje, og det skjer fra tid til annen.
Min påstand: Alle her inne vet at vi kan tape mot Sheffield United.

Typisk Leeds ånd: Denne er litt mer tricky å diskutere, enn ovennevnte. For det er fullt mulig og dessuten mange som tror at historien påvirker et lag, ifm en spesielt viktig eller avgjørende kamp. Slik sett kan vi minimum gå tilbake til 1964/65, da Leeds tapte ligatittelen til Man Utd på målforskjell, i sin comeback sesong i Div 1. Super Leeds fikk antagelig like mange dedikerte norske Leeds fans, pga sympati (stempelet den evige toer) som for fotballen de spilte, som kuliminerte med tapet for Bayern Munchen. Ja, du kjenner jo godt historien, regner jeg med. Nicket ditt tyder på det. Fra 1976 til d.d. kan man også hevde at Leeds sviktet når det gjaldt som mest. Så da er spørsmålet: Bærer Bielsa og dagens spillere preg av et slikt syn på historien? Er de mentalt påvirket av det? Eller er det kanskje noe overnaturlig ved det, en slags forbannelse?

Så skal det også sies, Leeds har også prestert når det gjaldt som mest, utallige ganger, men vil man være selektiv på:
det klarte vi vs det klarte vi ikke, så er det ingen som stopper en person fra det. Eller ta "flaks vs uflaks". Samme der.
Er glasset halvtomt eller halvfullt....

Jeg vet hva jeg selv tror om dette.

Jeg klarer ikke å se den store katastrofen om vi skulle tape kampen (selv om skuffelsen rett etter kampen blir stor). Med tap er vi kun ett poeng bak 2. plassen. Det er worst case her. Det er riktig at vi kan tape, men det må vi regne med kan skje når vi spiller mot nr 3.

Ingen vet hvilken retning kampen tar (tabbemål, utvisning, flaksemål osv).

Kato

Det eneste jeg kan si med sikkerhet er at det bare blir vondt å se kampen. Sett bort fra WBA (etter 4-0 og resten av overtida) og Reading (fra 3-0 og utover) har det ikke vært morsomt å se kampene. Bare vondt. I.Hele.Kroppen.
 

Cannavaro

Hvorfor er man ihuga fan av en fotballklubb ??  og er det ikke mest spennende og givende å spille viktige kamper ?   og når klubben din har vunnet 22 av 37 kamper, og vi har 12 seire på 18 kamper hjemme.  Da MÃ… man i det minste ha trua selv om motstanderen heter Sheffield United. Jeg driter selvsagt i statistikken (den er ofte til for å brytes), men statistikken bekrefter at vi oftest har gått seirende ut av de fleste kampene denne sesongen.   Videre har vi spilt god fotball og vi har stort sett slått topp 6 lagene, vi har 5-2-2 mot de som ligger topp 6 nå.
Idag blir det mobilisert ekstra, Pontus har bedt fansen komme til oppvarminga, og det kommer til å være utrolig stemning på Elland Road.  Det blir en tøff kamp, helt sikkert, Sheff United har vært skarpe de også denne sesongen, og de vil revansjere tabben mot oss sist.  Jeg tror vi unngår tap, det blir muligens få mål....men om vi scorer først så tror jeg igjen vi har stor sjanse for å vinne, og da kan vi score en til også om Sheff United vil sette inn sitt støt for å score.  Om vi kommer under har jeg fortsatt tro på at vi får noe ut av kampen, det har vi vist tidligere også.  Tight og jevn kamp hvor vi fikser poeng ihvertfall.  MOT
MFLU - Miracles For Leeds United

berlin

Fakta trumfer dessverre begeistring i fotball. Derfor tåler jeg å bli harselert med eller bli satt i bås. Virker som om INGEN klarer å se innse at kampen i morgen kan ende med tap. Etter WBA kampen blir vi jo nærmest sett på som uslåelige. Håper majoriteten får rett, men bare advarer om hva som kan skje i typisk Leeds ånd.

Jeg har egentlig ikke noe imot dine innlegg i det hele tatt, Reaney. Klarer ikke å irritere meg, selv om en god del er "vås" eller selvfølgeligheter i mine øyne. Og du skriver innmellom helt ok og bra innlegg.

Virker som om INGEN klarer å se innse at kampen i morgen kan ende med tap.

Tror ikke det finnes en eneste person som liker fotball, uansett lag, som ikke vet at det finnes 3 utkomme av en ligakamp.
Det er jo nettopp det som er det herlige ved dette spillet, det uventede, det umulige kan skje, og det skjer fra tid til annen.
Min påstand: Alle her inne vet at vi kan tape mot Sheffield United.

Typisk Leeds ånd: Denne er litt mer tricky å diskutere, enn ovennevnte. For det er fullt mulig og dessuten mange som tror at historien påvirker et lag, ifm en spesielt viktig eller avgjørende kamp. Slik sett kan vi minimum gå tilbake til 1964/65, da Leeds tapte ligatittelen til Man Utd på målforskjell, i sin comeback sesong i Div 1. Super Leeds fikk antagelig like mange dedikerte norske Leeds fans, pga sympati (stempelet den evige toer) som for fotballen de spilte, som kuliminerte med tapet for Bayern Munchen. Ja, du kjenner jo godt historien, regner jeg med. Nicket ditt tyder på det. Fra 1976 til d.d. kan man også hevde at Leeds sviktet når det gjaldt som mest. Så da er spørsmålet: Bærer Bielsa og dagens spillere preg av et slikt syn på historien? Er de mentalt påvirket av det? Eller er det kanskje noe overnaturlig ved det, en slags forbannelse?

Så skal det også sies, Leeds har også prestert når det gjaldt som mest, utallige ganger, men vil man være selektiv på:
det klarte vi vs det klarte vi ikke, så er det ingen som stopper en person fra det. Eller ta "flaks vs uflaks". Samme der.
Er glasset halvtomt eller halvfullt....

Jeg vet hva jeg selv tror om dette.

Jeg klarer ikke å se den store katastrofen om vi skulle tape kampen (selv om skuffelsen rett etter kampen blir stor). Med tap er vi kun ett poeng bak 2. plassen. Det er worst case her. Det er riktig at vi kan tape, men det må vi regne med kan skje når vi spiller mot nr 3.

Ingen vet hvilken retning kampen tar (tabbemål, utvisning, flaksemål osv).

Godt poeng, Josch. Helt på linje med deg i det.

En litt pussig ting:

Når jeg er i Leeds og ser kampen live, så har jeg helt annen og mer avslappet følelse til seier eller tap, og det er kollektivt.
Blir det tap, så er man der og da skuffet, men allerede på vei fra stadion, så er det liksom over. Det er ikke tusenvis av fans som henger med hodet. En pint eller to på puben, litt prat og så kjenner man bare på stoltheten av å være Leeds-supporter.

Men hjemme på berget, er jeg mye mer nervøs, og det går mer inn på meg, blir mer skuffa/deppa liksom, og det sitter litt lenger i. Hjelper litt hvis man er på pub og ser kampen, men det føles helt annerledes når man er i Leeds.

Så jeg mentaliserer litt at jeg er i Leeds og at jeg først og fremst er livslang supporter, og en kamp er nettopp bare det, en kamp. Det kommer mange kamper, og jeg vet jeg vil oppleve mange ekstatiske øyeblikk.


berlin

Hvorfor er man ihuga fan av en fotballklubb ??  og er det ikke mest spennende og givende å spille viktige kamper ?  og når klubben din har vunnet 22 av 37 kamper, og vi har 12 seire på 18 kamper hjemme.  Da MÃ… man i det minste ha trua selv om motstanderen heter Sheffield United. Jeg driter selvsagt i statistikken (den er ofte til for å brytes), men statistikken bekrefter at vi oftest har gått seirende ut av de fleste kampene denne sesongen.   Videre har vi spilt god fotball og vi har stort sett slått topp 6 lagene, vi har 5-2-2 mot de som ligger topp 6 nå.
Idag blir det mobilisert ekstra, Pontus har bedt fansen komme til oppvarminga, og det kommer til å være utrolig stemning på Elland Road.  Det blir en tøff kamp, helt sikkert, Sheff United har vært skarpe de også denne sesongen, og de vil revansjere tabben mot oss sist.  Jeg tror vi unngår tap, det blir muligens få mål....men om vi scorer først så tror jeg igjen vi har stor sjanse for å vinne, og da kan vi score en til også om Sheff United vil sette inn sitt støt for å score.  Om vi kommer under har jeg fortsatt tro på at vi får noe ut av kampen, det har vi vist tidligere også.  Tight og jevn kamp hvor vi fikser poeng ihvertfall.  MOT

Yess. Dette er topp. Slike kamper skal både spillere og supportere glede seg til.


Torpe-do

Nervøs.... har gått og tenkt på denne kampen heile tida, heile veka.


Ã…åååååååå som eg håpar på ein ny West Bromwich-oppvisning!!!! Men eg forstår det kan vere litt mykje å håpe på.

Bromancer

Det eneste jeg kan si med sikkerhet er at det bare blir vondt å se kampen. Sett bort fra WBA (etter 4-0 og resten av overtida) og Reading (fra 3-0 og utover) har det ikke vært morsomt å se kampene. Bare vondt. I.Hele.Kroppen.

Jepp samme her.

berlin

Nervøs.... har gått og tenkt på denne kampen heile tida, heile veka.


Ã…åååååååå som eg håpar på ein ny West Bromwich-oppvisning!!!! Men eg forstår det kan vere litt mykje å håpe på.

Merkeleg nok forsvann nervøsiteten min for eit par dagar sidan. Har inga forklaring på det, eg gler meg og kjem ikkje
til å deppe nok, sjølv ikkje om me tapar ufortjent, enten pga dårleg spel eller om dommaren er på bærtur.

Men eg trur faktisk me ikkje tapar. Trur mest at me vinn, kanskje uavgjort.

Det er og viktig å hugse på at det ikkje er vinn eller forsvinn med denne kampen. Det er 8 kampar igjen,
og det blir ikkje 8 seire på kvart av dei lag som ligg topp 3.

I 1990 kom ikkje avgjerda før i siste kamp, da me spelte borte mot Bournemouth. Då var det og 3 lag som avhengig av resultata kunne ta de 2 fyrste plassane, nemleg Leeds, Sheff U og Newcastle. Datoen var 5.mai.
Ã…rets sesong blir og avslutta 5.mai, då skal me møte Ipswich på Portman Road. Sjølv om Ipswich då er klar for nedrykk,
har det vist seg mange gonger, at slike lag vinn mange kampar til tross for at sjebnen er avgjort. Senka skuldre kanskje?

jaho

Nervøs.... har gått og tenkt på denne kampen heile tida, heile veka.


Ã…åååååååå som eg håpar på ein ny West Bromwich-oppvisning!!!! Men eg forstår det kan vere litt mykje å håpe på.

Merkeleg nok forsvann nervøsiteten min for eit par dagar sidan. Har inga forklaring på det, eg gler meg og kjem ikkje
til å deppe nok, sjølv ikkje om me tapar ufortjent, enten pga dårleg spel eller om dommaren er på bærtur.

Men eg trur faktisk me ikkje tapar. Trur mest at me vinn, kanskje uavgjort.

Det er og viktig å hugse på at det ikkje er vinn eller forsvinn med denne kampen. Det er 8 kampar igjen,
og det blir ikkje 8 seire på kvart av dei lag som ligg topp 3.

I 1990 kom ikkje avgjerda før i siste kamp, da me spelte borte mot Bournemouth. Då var det og 3 lag som avhengig av resultata kunne ta de 2 fyrste plassane, nemleg Leeds, Sheff U og Newcastle. Datoen var 5.mai.
Ã…rets sesong blir og avslutta 5.mai, då skal me møte Ipswich på Portman Road. Sjølv om Ipswich då er klar for nedrykk,
har det vist seg mange gonger, at slike lag vinn mange kampar til tross for at sjebnen er avgjort. Senka skuldre kanskje?

...-men vår kjære Berlin er såpass nervøs at han plutselig skriver på nynorsk!!! ;D Eller er d motsatt...at han skriver bokmål da han er stresset...??  ;D ;D

berlin

Det eneste jeg kan si med sikkerhet er at det bare blir vondt å se kampen. Sett bort fra WBA (etter 4-0 og resten av overtida) og Reading (fra 3-0 og utover) har det ikke vært morsomt å se kampene. Bare vondt. I.Hele.Kroppen.

Kan ikke si noe på det. Det er din opplevelse, og mange andres. Det betyr bare at du lidenskapelig opptatt av Leeds.  :)
Helt klart frustrerende å kave til seg ettmålsseirer på et eller annet vis.



Torpe-do

Nervøs.... har gått og tenkt på denne kampen heile tida, heile veka.


Ã…åååååååå som eg håpar på ein ny West Bromwich-oppvisning!!!! Men eg forstår det kan vere litt mykje å håpe på.

Merkeleg nok forsvann nervøsiteten min for eit par dagar sidan. Har inga forklaring på det, eg gler meg og kjem ikkje
til å deppe nok, sjølv ikkje om me tapar ufortjent, enten pga dårleg spel eller om dommaren er på bærtur.

Men eg trur faktisk me ikkje tapar. Trur mest at me vinn, kanskje uavgjort.

Det er og viktig å hugse på at det ikkje er vinn eller forsvinn med denne kampen. Det er 8 kampar igjen,
og det blir ikkje 8 seire på kvart av dei lag som ligg topp 3.

I 1990 kom ikkje avgjerda før i siste kamp, da me spelte borte mot Bournemouth. Då var det og 3 lag som avhengig av resultata kunne ta de 2 fyrste plassane, nemleg Leeds, Sheff U og Newcastle. Datoen var 5.mai.
Ã…rets sesong blir og avslutta 5.mai, då skal me møte Ipswich på Portman Road. Sjølv om Ipswich då er klar for nedrykk,
har det vist seg mange gonger, at slike lag vinn mange kampar til tross for at sjebnen er avgjort. Senka skuldre kanskje?

*Applaus for nynorsken*

Takkar for beroligande ord - eg har nok gravd meg ned i ei mental skyttargrav der eg tenker at dette er vinn eller forsvinn. Noko som jo ikkje er tilfellet.

Eg satsar på at eit spelande Sheffield U som går ut for å vinne og angripe, spelar til vår fordel. Om eg skulle måtte tippe, så trur eg faktisk eg Leeds vinn eg òg. Det som uroar meg er nok at gevinsten opplevast så mykje større enn tapet, merkeleg nok. 5 poeng luke kontra 1 poeng bak. Det verkar som to heilt forskjellige verdenar.

berlin

Nervøs.... har gått og tenkt på denne kampen heile tida, heile veka.


Ã…åååååååå som eg håpar på ein ny West Bromwich-oppvisning!!!! Men eg forstår det kan vere litt mykje å håpe på.

Merkeleg nok forsvann nervøsiteten min for eit par dagar sidan. Har inga forklaring på det, eg gler meg og kjem ikkje
til å deppe nok, sjølv ikkje om me tapar ufortjent, enten pga dårleg spel eller om dommaren er på bærtur.

Men eg trur faktisk me ikkje tapar. Trur mest at me vinn, kanskje uavgjort.

Det er og viktig å hugse på at det ikkje er vinn eller forsvinn med denne kampen. Det er 8 kampar igjen,
og det blir ikkje 8 seire på kvart av dei lag som ligg topp 3.

I 1990 kom ikkje avgjerda før i siste kamp, da me spelte borte mot Bournemouth. Då var det og 3 lag som avhengig av resultata kunne ta de 2 fyrste plassane, nemleg Leeds, Sheff U og Newcastle. Datoen var 5.mai.
Ã…rets sesong blir og avslutta 5.mai, då skal me møte Ipswich på Portman Road. Sjølv om Ipswich då er klar for nedrykk,
har det vist seg mange gonger, at slike lag vinn mange kampar til tross for at sjebnen er avgjort. Senka skuldre kanskje?

...-men vår kjære Berlin er såpass nervøs at han plutselig skriver på nynorsk!!! ;D Eller er d motsatt...at han skriver bokmål da han er stresset...??  ;D ;D

Hehe.  ;D  ;D  Kanonkommentar, Jaho.  8)

Kan opplyse om at nynorsk var mitt hovedmål i grunnskole og gymnas (12 år). Min dialekt ligger tett opp mot det nynorske skriftspråket.

Så når noen skriver nynorsk, så siterer jeg på nynorsk.
Jeg skriver nynorsk med nynorskfolk, og bokmål med bokmålsfolk i alle sammenhenger.

Så nei, det går ikke i ball for meg med det språklige pga nervøsitet.  :D
« Siste redigering: Mars 16, 2019, 12:29:22 av berlin »

samadhi

Herlige bilder av Bielsa som deler ut godteri til fansen når de går fra bussen til stadion. For en fyr  :)

https://twitter.com/JoeUrquhartYEP/status/1106876622467141632

Our manager > Your manager.
marching on together,
derudaf forever...