Skrevet av Emne: Spiller: Pascal Struijk  (Lest 4292 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bellini

Sv: Spiller: Pascal Struijk
« Svar #30 på: Oktober 24, 2020, 10:43:41 »
Synes byttet med Shackelton var genialt og på riktig tidspunkt, og i motsettning til andre her synes jeg Leeds ble mye bedre etter at Shack kom inn han flyttet beina mye rasker og bedre og vi ble ikke totalt overløpt sentralt. Struijk så jo ut som en vandrende Rødt kort bombe var for seint ute i alt av dueller.....

Men jeg her helt sikker på at Bielsa gir han en ny sjanse og at Struijk kommer på banen igjen

GeirO

« Svar #31 på: Oktober 24, 2020, 10:49:55 »
Litt hissig i dag - Passer han, som Shaughnessy gjorde - best som midtstopper tro?

La oss håpe han respondrerer like bra som Kalvin da han ble tatt ut på samme viset i Bielsas første sesong.

Korrekt avgjørelse av Bielsa. Glad han justerte i andre omgang, for byttet med Shack gjorde oss klart dårligere i første omgang.

auren

Tipper dette er siste gang vi ser godeste Pascal på banen. Dessverre ikkje god nok
Tror dette er de to rareste setningene jeg har sett på mange år.

leedslife

« Svar #32 på: Oktober 24, 2020, 10:58:33 »
Strujik kommer tilbake han. Starter neste kamp tipper jeg. Er jo bare uheldig i går. Synes han har mye bra seg i den rollen. Mer tilstedeværelse enn f.eks hva White hadde. Rolig og trygg med ball og fin fot.
Den andre taklingen fra jo langt fra gult kort (Rødt) spør du meg, men smart å bytte han ut. Villa hadde jo dessverre spilt på det kampen ut. Eneste muligheten dems til å få kampen i sitt spor.
De har Grealish å spille på offensivt. Uten han er det jo sjanseløst.
Kan jo lure på hva Smith holder på med også. Aldri sett oss få slike rom på kantene noengang. Han må jo ha vært lettet over at det ikke var både 6,7 eller 8 i mot.

Kato

« Svar #33 på: Oktober 24, 2020, 10:59:04 »
Synes byttet med Shackelton var genialt og på riktig tidspunkt, og i motsettning til andre her synes jeg Leeds ble mye bedre etter at Shack kom inn han flyttet beina mye rasker og bedre og vi ble ikke totalt overløpt sentralt. Struijk så jo ut som en vandrende Rødt kort bombe var for seint ute i alt av dueller.....

Men jeg her helt sikker på at Bielsa gir han en ny sjanse og at Struijk kommer på banen igjen

I motsetning til deg synes jeg Leeds i første omgang var klart best før Shackleton kom inn. Villa kom langt mer inn i kampen siste delen av omgangen. Periodevis slet vi voldsomt med slurv i oppspillsfasen.

Hallgeir *

« Svar #34 på: Oktober 24, 2020, 14:29:40 »
Litt hissig i dag - Passer han, som Shaughnessy gjorde - best som midtstopper tro?

La oss håpe han respondrerer like bra som Kalvin da han ble tatt ut på samme viset i Bielsas første sesong.

Korrekt avgjørelse av Bielsa. Glad han justerte i andre omgang, for byttet med Shack gjorde oss klart dårligere i første omgang.

auren

Tipper dette er siste gang vi ser godeste Pascal på banen. Dessverre ikkje god nok

Riiiight. Du har selvfølgelig lov til å mene det. Jeg mener absolutt ikke det er siste gang vi ser han på banen. Blir litt som å si det samme da Phillips ble byttet ut tidlig i første omgang for et par år siden. Husker ikke når. Han kom seg jo utpå igjen han.  ;)

Det var borte mot Swansea for to år siden, en kamp som endte 2-2.
Super Leeds since 1968

sportcarl1

« Svar #35 på: Oktober 24, 2020, 14:36:41 »

auren

han blev inte utbytt för han var dålig, utan enbart taktiskt , tidigt gult kort plus att Aston Villa spelarna därefter föll väldigt väldigt lätt när de var i närheten av honom. Har varit med om att Bielsa bytt ut även Phillips tidigt för 2 säsonger sedan, phillips har blivit ordinarie sedan dess

HåvardK

« Svar #36 på: Oktober 24, 2020, 18:40:54 »
Jeg er overbevist om at Pascal blir godt ivaretatt av trenerapparatet, og vil helt sikkert komme sterkt tilbake, enten som stopper eller som DM. Stort potensiale også på dette nivået.

jaho

« Svar #37 på: Oktober 25, 2020, 12:09:34 »
Jeg er overbevist om at Pascal blir godt ivaretatt av trenerapparatet, og vil helt sikkert komme sterkt tilbake, enten som stopper eller som DM. Stort potensiale også på dette nivået.

Garantert ikke noe problem for Strujk dette. Kan ikke se for meg at noen spiller er så lite oppegående at man ikke skjønner at det ble byttet av taktiske årsaker, og at det røde kunne være svært nær. Som flere påpeker ble også Phillips byttet tidlig av samme grunn på stillingen 0-2 til Swansea for et par sesonger siden, men da mer for at det rett og slett ikke fungerte.. det samme skjedde faktisk med Phillips også en kamp senere...men kan ikke komme på hvilken match..

Asbjørn

• Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • Total likes: 387
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
« Svar #38 på: Oktober 25, 2020, 12:16:28 »
det samme skjedde faktisk med Phillips også en kamp senere...men kan ikke komme på hvilken match..
Stemmer, faktisk bare 5 kamper senere (dette var 4. og 9. serierunde i 18/19-sesongen.)
Mot Birmingham varte han i 34 minutter før han ble byttet med Dallas (også på 0-2)

https://www.footballcritic.com/championship-leeds-united-fc-birmingham-city-fc/match-stats/1348661
http://www.wafll.com/leeds-statistics/leeds-2018-19.html
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

jaho

« Svar #39 på: Oktober 25, 2020, 12:27:41 »
det samme skjedde faktisk med Phillips også en kamp senere...men kan ikke komme på hvilken match..
Stemmer, faktisk bare 5 kamper senere (dette var 4. og 9. serierunde i 18/19-sesongen.)
Mot Birmingham varte han i 34 minutter før han ble byttet med Dallas (også på 0-2)

https://www.footballcritic.com/championship-leeds-united-fc-birmingham-city-fc/match-stats/1348661
http://www.wafll.com/leeds-statistics/leeds-2018-19.html

Takker Asblørn ! Var en av de kampene det...72 - 28 i posseion og 17-4 i skudd...men Che Adams ødela den dagen med to mål..

auren

« Svar #40 på: Oktober 25, 2020, 12:57:21 »

Garantert ikke noe problem for Strujk dette. Kan ikke se for meg at noen spiller er så lite oppegående at man ikke skjønner at det ble byttet av taktiske årsaker, og at det røde kunne være svært nær.

En ting er at vi kunne blitt redusert til 10 menn, en annen at Pascal ikke kunne yte 100 % i duellene pga faren for å bli utvist. Så det var helt korrekt av Bielsa å ta grep, selv om jeg var litt overrasket da det skjedde.

auren

Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.