Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1474893 ganger)

0 medlemmer og 9 gjester leser dette emnet.

Furu

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #60 på: Mai 14, 2019, 20:34:14 »
Iturraspe on Leeds' radar

El Gol report that Leeds United are keen on Athletic Bilbao midfielder Ander Iturraspe.

The midfielder is out of contract this summer and Rayo Vallecano are said to be keen.

Yet the 30-year-old has also attracted interest from Marcelo Bielsa, who he played under for two seasons with Bilbao.

https://www.bristolpost.co.uk/sport/football/football-news/leeds-united-keen-experienced-la-2868313

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #62 på: Mai 16, 2019, 12:38:41 »
Jepp, og der dukket Clarke-ryktene opp igjen. Kan bli en spennende sommer, dette her.

https://www.lep.co.uk/sport/football/preston-north-end/pne-news/championship-rumours-manchester-united-and-liverpool-target-leeds-united-wonderkid-wigan-athletic-linked-with-lincoln-city-midfielder-middlesbrough-and-cardiff-city-eye-genk-striker-1-9771798

Tror vi skal ta dette med stor ro. Clarke har ikke vist nevneverdig denne sesongen som skal tilsi at storklubber ligger langflat etter ham. Han blir i Leeds kommende sesong, så får de evt bla opp hvis han presterer jevnt på et høyt nivå fremover.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #63 på: Mai 16, 2019, 12:44:36 »
Jepp, og der dukket Clarke-ryktene opp igjen. Kan bli en spennende sommer, dette her.

https://www.lep.co.uk/sport/football/preston-north-end/pne-news/championship-rumours-manchester-united-and-liverpool-target-leeds-united-wonderkid-wigan-athletic-linked-with-lincoln-city-midfielder-middlesbrough-and-cardiff-city-eye-genk-striker-1-9771798

Tror vi skal ta dette med stor ro. Clarke har ikke vist nevneverdig denne sesongen som skal tilsi at storklubber ligger langflat etter ham. Han blir i Leeds kommende sesong, så får de evt bla opp hvis han presterer jevnt på et høyt nivå fremover.

auren
Enig. Vært altfor variabel. Ã… kjøpe Clarke nå vil medføre en altfor høy risiko, og de 2 overnevnte klubbene har vel egne talenter? Mer urolig for et evt. bud på Phillips. Det må vi regne med kommer i sommer.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #64 på: Mai 16, 2019, 14:04:42 »
Den samme diskusjonen hadde vi i fjor sommer. Alle de gode kom til å bli solgt. Det skjedde ikke.

De som selges i sommer er der det kommer silly money bud og evt spillere som vi kan erstatte med noe bedre.

Kan ikke se for meg at Phillips selges for under 30-35 mill pund. Det snakkes om over 40 for Grealish. Tviler sterkt på at det kommer så høyt bud på Phillips.

Er det helt sikkert at Phillips vil gå? Tror det betyr mye for han å spille for Leeds. Gir det nok minst en sesong til for å være med å spille den opp.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #65 på: Mai 16, 2019, 14:08:38 »
Da er det løp og kjøp - sillyseason/åpent transfer vindu!

Overgangsvinduet i England åpnet ved midnatt torsdag og stenger 8. august.
 

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #66 på: Mai 18, 2019, 15:14:47 »
James Marshment

Three Spanish papers reporting that Leeds are edging closer towards Rafa Mujica, with Victor Orta having already negotiated a nominal fee with Barcelona

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #67 på: Mai 18, 2019, 15:25:59 »
Får vi inn så mye for denne haugen?

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #68 på: Mai 18, 2019, 16:07:32 »
Får vi inn så mye for denne haugen?


Får maks 4 mill for denne buketten..

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #69 på: Mai 18, 2019, 16:18:47 »
James Marshment

Three Spanish papers reporting that Leeds are edging closer towards Rafa Mujica, with Victor Orta having already negotiated a nominal fee with Barcelona

Er dette en spiller for førstelaget eller U-23?

Er vel neppe en solid forsterkning for førstelaget?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #70 på: Mai 18, 2019, 20:14:47 »
Det aller aller beste med transfers fra egen liga denne sesongen, er at Bielsa vet hva hver en spiller spiser til frokost.
 

asbfjell

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #71 på: Mai 18, 2019, 20:47:03 »
Det aller aller beste med transfers fra egen liga denne sesongen, er at Bielsa vet hva hver en spiller spiser til frokost.

Det er helt rett.

Daniel James er et eksempel på dette. Han ble identifisert og gjennomanalysert av Bielsa, lenge før andre knapt nok visste at lynvingen fra Humberside eksisterte.

Hvis vi er så heldige at vi får beholde Radrizzani som eier og Bielsa som trener, blir vi antagelig nødt til å selge for større beløp enn det vi kan bruke til å hente spillere denne sommeren.
Da blir vi nødt til å ha en høy treffprosent på våre signeringer. Og da er det for min del betryggende å vite at Bielsa sjøl vil ta fullstendig kontroll på hvilke spillere som skal ut og inn før sesongstart.

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #72 på: Mai 18, 2019, 20:50:24 »
James Marshment

Three Spanish papers reporting that Leeds are edging closer towards Rafa Mujica, with Victor Orta having already negotiated a nominal fee with Barcelona

Er dette en spiller for førstelaget eller U-23?

Er vel neppe en solid forsterkning for førstelaget?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Slik jeg har tolket det, er det en førstelagsspiller, men jeg kan selvfølgelig ha feiltolket det hele.
Super Leeds since 1968

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #73 på: Mai 18, 2019, 22:41:12 »
Det aller aller beste med transfers fra egen liga denne sesongen, er at Bielsa vet hva hver en spiller spiser til frokost.

Det er helt rett.

Daniel James er et eksempel på dette. Han ble identifisert og gjennomanalysert av Bielsa, lenge før andre knapt nok visste at lynvingen fra Humberside eksisterte.

Hvis vi er så heldige at vi får beholde Radrizzani som eier og Bielsa som trener, blir vi antagelig nødt til å selge for større beløp enn det vi kan bruke til å hente spillere denne sommeren.
Da blir vi nødt til å ha en høy treffprosent på våre signeringer. Og da er det for min del betryggende å vite at Bielsa sjøl vil ta fullstendig kontroll på hvilke spillere som skal ut og inn før sesongstart.

Har det egentlig kommet informasjon om at vi har så begrensede midler tilgjengelig?
Kan godt være at det stemmer, men jeg har ikke sett kilder på dette. Hvis det er tilfelle, får man bare håpe at de første nyhetene som kommer i vår gjelder nye investorer som kjøper en eierandel i klubben

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #74 på: Mai 18, 2019, 22:57:48 »
Det aller aller beste med transfers fra egen liga denne sesongen, er at Bielsa vet hva hver en spiller spiser til frokost.

Det er helt rett.

Daniel James er et eksempel på dette. Han ble identifisert og gjennomanalysert av Bielsa, lenge før andre knapt nok visste at lynvingen fra Humberside eksisterte.

Hvis vi er så heldige at vi får beholde Radrizzani som eier og Bielsa som trener, blir vi antagelig nødt til å selge for større beløp enn det vi kan bruke til å hente spillere denne sommeren.
Da blir vi nødt til å ha en høy treffprosent på våre signeringer. Og da er det for min del betryggende å vite at Bielsa sjøl vil ta fullstendig kontroll på hvilke spillere som skal ut og inn før sesongstart.


Hvem er det som påstår dette?????????
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #75 på: Mai 18, 2019, 23:55:35 »
Da har et talent, som ikke slo igjennom, forlatt klubben til fordel for Hull City.

https://sportslens.com/great-news-fans-react-after-odunston-joins-hull/264826/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

asbfjell

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #76 på: Mai 19, 2019, 00:48:27 »
Det aller aller beste med transfers fra egen liga denne sesongen, er at Bielsa vet hva hver en spiller spiser til frokost.

Det er helt rett.

Daniel James er et eksempel på dette. Han ble identifisert og gjennomanalysert av Bielsa, lenge før andre knapt nok visste at lynvingen fra Humberside eksisterte.

Hvis vi er så heldige at vi får beholde Radrizzani som eier og Bielsa som trener, blir vi antagelig nødt til å selge for større beløp enn det vi kan bruke til å hente spillere denne sommeren.
Da blir vi nødt til å ha en høy treffprosent på våre signeringer. Og da er det for min del betryggende å vite at Bielsa sjøl vil ta fullstendig kontroll på hvilke spillere som skal ut og inn før sesongstart.

Har det egentlig kommet informasjon om at vi har så begrensede midler tilgjengelig?
Kan godt være at det stemmer, men jeg har ikke sett kilder på dette. Hvis det er tilfelle, får man bare håpe at de første nyhetene som kommer i vår gjelder nye investorer som kjøper en eierandel i klubben

Er ikke noe mer enn hva jeg selv har resonnert meg frem til, basert bl.a. på det som ikke-skjedde i januar, samt ting Radrizzani selv har sagt om at han taper penger på tilværelsen i championship.

Skal det komme store investeringer i form av spillerkjøp som ikke er finansiert ved minst like store salg, må de pengene sannsynligvis tilføres utenfra. Men da må nok også Radrizzani gi fra seg større deler av eierkontrollen av klubben. Og vil han være særlig interessert i det?

Personlig vil jeg helt klart foretrekke en Radrizzani med begrensede finansielle muskler som eier fremfor en hvilken som helst styrtrik oliark eller sjeik.

Etter to tiår med grovt vannstyre av klubben, gjerne frontet av eiere med markante personlighetsforstyrrelser og generell mangelfullt utviklet folkeskikk, har Radrizzani i løpet av sine to år som eier gjort en enorm innsats for å igjen å bygge opp tillit mellom klubb, supportere, myndigheter, media og lokalsamfunnet som helhet. Ja, vil faktisk påstå at han har healet klubbens sjel.

For meg har det arbeidet Radrizzani har utført for Leeds United en verdi som ikke kan måles i penger.
Dette betyr selvsagt ikke at alt han gjør vil være like smart, men fordi mannen er intelligent og intensjonene bak det han gjør er gode, vil han også lære av sine feil og alt i alt ende opp med positive resultater.


Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #77 på: Mai 19, 2019, 09:41:20 »
Leeds United are eyeing a move for Yoann Barbet.

According to French newspaper  L’Equipe  , the Whites are reportedly interested in signing the former  Brentford  defender on a free transfer this summer after he was released by their second tier rivals last week.

Barbet has been one of the many rising stars of the Championship and some fans were surprised when  it was announced  that the Frenchman would be leaving the west London club.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #78 på: Mai 19, 2019, 09:51:55 »
Leeds United are eyeing a move for Yoann Barbet.

According to French newspaper  L’Equipe  , the Whites are reportedly interested in signing the former  Brentford  defender on a free transfer this summer after he was released by their second tier rivals last week.

Barbet has been one of the many rising stars of the Championship and some fans were surprised when  it was announced  that the Frenchman would be leaving the  London club.
Er dette nivået for signeringer i sommer..?

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #79 på: Mai 19, 2019, 09:52:16 »
Leeds United are eyeing a move for Yoann Barbet.

According to French newspaper  L’Equipe  , the Whites are reportedly interested in signing the former  Brentford  defender on a free transfer this summer after he was released by their second tier rivals last week.

Barbet has been one of the many rising stars of the Championship and some fans were surprised when  it was announced  that the Frenchman would be leaving the west London club.

Det er jo en direkte konkurrent til Cooper. Flott venstrefot og god duellspiller

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #80 på: Mai 19, 2019, 09:55:22 »
Leeds United are eyeing a move for Yoann Barbet.

According to French newspaper  L’Equipe  , the Whites are reportedly interested in signing the former  Brentford  defender on a free transfer this summer after he was released by their second tier rivals last week.

Barbet has been one of the many rising stars of the Championship and some fans were surprised when  it was announced  that the Frenchman would be leaving the west London club.

Det er jo en direkte konkurrent til Cooper. Flott venstrefot og god duellspiller

Kontrakten utløper etter 4 år i Brentford!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

berlin

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #81 på: Mai 19, 2019, 12:57:27 »
Det aller aller beste med transfers fra egen liga denne sesongen, er at Bielsa vet hva hver en spiller spiser til frokost.

Det er helt rett.

Daniel James er et eksempel på dette. Han ble identifisert og gjennomanalysert av Bielsa, lenge før andre knapt nok visste at lynvingen fra Humberside eksisterte.

Hvis vi er så heldige at vi får beholde Radrizzani som eier og Bielsa som trener, blir vi antagelig nødt til å selge for større beløp enn det vi kan bruke til å hente spillere denne sommeren.
Da blir vi nødt til å ha en høy treffprosent på våre signeringer. Og da er det for min del betryggende å vite at Bielsa sjøl vil ta fullstendig kontroll på hvilke spillere som skal ut og inn før sesongstart.

Har det egentlig kommet informasjon om at vi har så begrensede midler tilgjengelig?
Kan godt være at det stemmer, men jeg har ikke sett kilder på dette. Hvis det er tilfelle, får man bare håpe at de første nyhetene som kommer i vår gjelder nye investorer som kjøper en eierandel i klubben

Er ikke noe mer enn hva jeg selv har resonnert meg frem til, basert bl.a. på det som ikke-skjedde i januar, samt ting Radrizzani selv har sagt om at han taper penger på tilværelsen i championship.

Skal det komme store investeringer i form av spillerkjøp som ikke er finansiert ved minst like store salg, må de pengene sannsynligvis tilføres utenfra. Men da må nok også Radrizzani gi fra seg større deler av eierkontrollen av klubben. Og vil han være særlig interessert i det?

Personlig vil jeg helt klart foretrekke en Radrizzani med begrensede finansielle muskler som eier fremfor en hvilken som helst styrtrik oliark eller sjeik.

Etter to tiår med grovt vannstyre av klubben, gjerne frontet av eiere med markante personlighetsforstyrrelser og generell mangelfullt utviklet folkeskikk, har Radrizzani i løpet av sine to år som eier gjort en enorm innsats for å igjen å bygge opp tillit mellom klubb, supportere, myndigheter, media og lokalsamfunnet som helhet. Ja, vil faktisk påstå at han har healet klubbens sjel.

For meg har det arbeidet Radrizzani har utført for Leeds United en verdi som ikke kan måles i penger.
Dette betyr selvsagt ikke at alt han gjør vil være like smart, men fordi mannen er intelligent og intensjonene bak det han gjør er gode, vil han også lære av sine feil og alt i alt ende opp med positive resultater.

Gode resonnementer dette, og jeg stiller meg bak alle.  :)

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #82 på: Mai 19, 2019, 15:13:51 »
Leeds United live

#lufc reportedly wanted Callum O'Dowda in January and The Times is saying he wants out at Bristol City after being frozen out this spring.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #83 på: Mai 19, 2019, 15:18:17 »
Leeds United live

#lufc reportedly wanted Callum O'Dowda in January and The Times is saying he wants out at Bristol City after being frozen out this spring.

The Times

Bristol City winger Callum O’Dowda wants fresh start

May 19 2019, 12:01am,
No matches since early March: O’Dowda is believed to have been fit for some time
No matches since early March: O’Dowda is believed to have been fit for some timeRYAN BYRNE
The Bristol City winger, Callum O’Dowda, wants to leave the club this summer after he was allegedly frozen out when he refused to sign a new contract. O’Dowda, who is joining the Republic of Ireland summer camp in the Algarve today ahead of June’s European Championship qualifiers, is believed to have been fit for some time, but hasn’t played for Bristol City since early March. The club narrowly missed out on the Championship playoffs and it’s understood that a number of Premier League and Championship clubs are now considering a bid for O’Dowda. The 23-year-old winger has a year left on his contract and could attract a fee of about £6m for the Robins, who won’t want to let him leave on a free transfer…
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #84 på: Mai 19, 2019, 15:24:34 »
Leeds United live

#lufc reportedly wanted Callum O'Dowda in January and The Times is saying he wants out at Bristol City after being frozen out this spring.

The Times

Bristol City winger Callum O’Dowda wants fresh start

May 19 2019, 12:01am,
No matches since early March: O’Dowda is believed to have been fit for some time
No matches since early March: O’Dowda is believed to have been fit for some timeRYAN BYRNE
The Bristol City winger, Callum O’Dowda, wants to leave the club this summer after he was allegedly frozen out when he refused to sign a new contract. O’Dowda, who is joining the Republic of Ireland summer camp in the Algarve today ahead of June’s European Championship qualifiers, is believed to have been fit for some time, but hasn’t played for Bristol City since early March. The club narrowly missed out on the Championship playoffs and it’s understood that a number of Premier League and Championship clubs are now considering a bid for O’Dowda. The 23-year-old winger has a year left on his contract and could attract a fee of about £6m for the Robins, who won’t want to let him leave on a free transfer…


Will C

Callum O'Dowda forced his move to City by allegedly feigning illness whilst at Oxford and now it seems he's done the same at City. Complete lack of professional, will lose no sleep at his departure this summer

 ;D ;D ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #85 på: Mai 19, 2019, 15:39:26 »
Ã…, ja. Der dukket Phillips-ryktene opp igjen. Snakk om å resirkulere. Angivelig B'mouth denne gangen.

https://footballleagueworld.co.uk/bournemouth-eye-15m-leeds-united-swoop-after-completing-deal-for-bristol-city-starlet/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #86 på: Mai 20, 2019, 11:50:28 »
Og Clarke-rykter igjen for n'te gang. Denne gangen er det visst Norwich som skal være interessert. £9 M skal visst være en sum de kan tenke seg å bruke på han. Finner ingen link, men så er rykte på Twitter (dukker nok opp).

...og Jansson
https://readnorwich.com/2019/05/19/noel-whelan-backs-norwich-to-make-move-for-jansson/
https://www.footballinsider247.com/whelan-norwich-sheffield-united-in-running-to-sign-leeds-man-for-around-10m/

Og Phillips-ryktene bare øker på.

https://thisisfutbol.com/2019/05/blogs/bournemouth-plot-kalvin-phillips-swoop/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #87 på: Mai 20, 2019, 14:05:51 »
Og Clarke-rykter igjen for n'te gang. Denne gangen er det visst Norwich som skal være interessert. £9 M skal visst være en sum de kan tenke seg å bruke på han. Finner ingen link, men så er rykte på Twitter (dukker nok opp).

...og Jansson
https://readnorwich.com/2019/05/19/noel-whelan-backs-norwich-to-make-move-for-jansson/
https://www.footballinsider247.com/whelan-norwich-sheffield-united-in-running-to-sign-leeds-man-for-around-10m/

Og Phillips-ryktene bare øker på.

https://thisisfutbol.com/2019/05/blogs/bournemouth-plot-kalvin-phillips-swoop/

Helt enig med Noel Whelan angående Pontus. Faller gjennom i PL. Får vi 10 mill pund så er det bare å selge og le hele veien til banken. Heldig for oss at han har et rykte som er bedre enn fotballspilleren.

Bare for å unngå masse dritt. Pontus er en god spiller. Han har gjort det greit for oss. Men i mine er han oppskrytt, altfor ofte innvolvert i baklengs, litt høy på seg selv og jeg frykter en ny "Saiz" runde om han hadde blitt sittende på benken. For 10 mill pund så kan det finansiere både 1 og 2 gode spillere.

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #88 på: Mai 20, 2019, 14:12:20 »
Og Clarke-rykter igjen for n'te gang. Denne gangen er det visst Norwich som skal være interessert. £9 M skal visst være en sum de kan tenke seg å bruke på han. Finner ingen link, men så er rykte på Twitter (dukker nok opp).

...og Jansson
https://readnorwich.com/2019/05/19/noel-whelan-backs-norwich-to-make-move-for-jansson/
https://www.footballinsider247.com/whelan-norwich-sheffield-united-in-running-to-sign-leeds-man-for-around-10m/

Og Phillips-ryktene bare øker på.

https://thisisfutbol.com/2019/05/blogs/bournemouth-plot-kalvin-phillips-swoop/

Helt enig med Noel Whelan angående Pontus. Faller gjennom i PL. Får vi 10 mill pund så er det bare å selge og le hele veien til banken. Heldig for oss at han har et rykte som er bedre enn fotballspilleren.

Bare for å unngå masse dritt. Pontus er en god spiller. Han har gjort det greit for oss. Men i mine er han oppskrytt, altfor ofte innvolvert i baklengs, litt høy på seg selv og jeg frykter en ny "Saiz" runde om han hadde blitt sittende på benken. For 10 mill pund så kan det finansiere både 1 og 2 gode spillere.

Enig med du. Erstattelig for en billigere penge.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

B_Ød

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #89 på: Mai 20, 2019, 16:40:50 »
Har ikke MB vurdert PJ som den beste av dem alle i sesongen som gikk?
Ups & Ups!!