Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1475143 ganger)

0 medlemmer og 9 gjester leser dette emnet.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1950 på: Januar 17, 2020, 12:45:15 »
Bowen som back up spiss?

According to whoscored Bowen has filled in as a centre forward 5 times this season, getting 3 goals and an assist in those appearances.

Jeg mener det likevel er galskap å kun signere Bowen mtp på at vi da kun har 1 spiss. Edmondson ikke god nok og Roberts kontant skadet. Kanskje vi leier Sharp likevel?

Alan Nixon er visst veldig bestemt på at Leeds er ute etter Bowen, så dette blir enda et veldig spennende transfervindu!

auren

Tviler på at det er noe i dette. Men at Bowen skal bli så himla dyr med tanke på at han kan gå gratis om 5 og en halv mnd tror jeg ikke.


Hull har visst en opsjon i kontrakten på enda ett år. Den kommer de selvsagt til å bruke, slik at kontrakten først går ut neste sommer.

auren

En opsjon må vel underskrives av spilleren først, så jeg tror det er eksisterende kontrakt som gjelder...altså ut sesongen.

20 mill £ er galskap, men Hull kjemper om PO, og i det scenario er Bowen en viktig brikke.  De ser også £££ i tunnelen , både ved å få mest mulig for Jarod nå - eller
benytte ham og klare PL gjennom PO. Når det er sagt så har de ikke mannskap til det mener jeg...selv med Samuelsen signert nå. :o

Opsjonen må de nok bare aktivere. Ellers hadde de nok solgt han i sommer for å sikre seg noen penger.

Vil vel tro at den hadde vært aktivert før det gjensto 6 mnd av kontrakten hvis det kun er klubb som avgjør. Det kommer helt ann på hvordan kontrakten er utformet. Kan jo være at Hull måtte spilt i PL for å få bruke opsjonen også. Finnes nok mange varianter av klausuler og opsjoner

Med 6 mnd igjen kan han jo forhandle om en gratis overgang i sommer. Da blir de spesielt med den opsjonen. Det er nok helt sikkert ivaretatt. Men noe sier meg at den opsjonen ikke betyr særlig nå som han bare har 5 mnd igjen!

Et bud på 4-5 mill + ca det dobbelte avhengig av opprykk eller ikke tror jeg er markedspris. Trer opsjonen i kraft kan vel prisen dobbles!
« Siste redigering: Januar 17, 2020, 12:48:14 av eriksen55 »

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1951 på: Januar 17, 2020, 13:39:49 »
Leeds forbereder seg på en hverdag uten Ben White. Connor Goldson fra Glasgow Rangers ryktes inn enten i løpet av dette vinduet eller til sommeren. Som man sikkert forstår, er Goldson forsvarsspiller av den pasningssikre typen.

https://footballleagueworld.co.uk/it-does-seem-a-little-lacking-in-ambition-leeds-united-plot-move-for-27-year-old-the-verdict/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1952 på: Januar 17, 2020, 13:44:14 »
Leeds forbereder seg på en hverdag uten Ben White. Connor Goldson fra Glasgow Rangers ryktes inn enten i løpet av dette vinduet eller til sommeren. Som man sikkert forstår, er Goldson forsvarsspiller av den pasningssikre typen.

https://footballleagueworld.co.uk/it-does-seem-a-little-lacking-in-ambition-leeds-united-plot-move-for-27-year-old-the-verdict/

Kan være ett lurt kjøp.  Vi er jo ikke sement-sikre bak der med både Cooper /Berardi som løse kanoner på dekk innimellom.
 

Bellini

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1953 på: Januar 17, 2020, 14:59:07 »
Hull sin signering av Samuleson kan vel tyde på at de forbreder seg på at Bowen kan være på vei ut !!! Samuelson er jo winger/indreløper!!!

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1954 på: Januar 17, 2020, 15:01:41 »
Samme tenkte jeg. Men en fryktelig skrall erstatter dog  :o
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1955 på: Januar 17, 2020, 16:30:38 »
Hull sin signering av Samuleson kan vel tyde på at de forbreder seg på at Bowen kan være på vei ut !!! Samuelson er jo winger/indreløper!!!
Bowen drar nok til Newcastle, dersom de byr på han.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1956 på: Januar 17, 2020, 17:17:28 »
Mallik Wilks til Hull! Spiller i samme posisjon som Bowen. Interessant!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

karaba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1957 på: Januar 17, 2020, 17:33:37 »
Hørte på Podcasten til Phil Hay i dag, mange interessante fakta om hva som skjer i disse overgangvinduene. Samtidig så er nok ikke Phil Hay veldig optimistisk når det gjelder januarvinduet!

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1958 på: Januar 17, 2020, 18:24:54 »
Everton keen på å låne ut spiss før vinduet stenger. Noe for Leeds?

https://www.footballinsider247.com/leeds-united-offered-everton-striker/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1959 på: Januar 17, 2020, 19:26:20 »
Everton keen på å låne ut spiss før vinduet stenger. Noe for Leeds?

https://www.footballinsider247.com/leeds-united-offered-everton-striker/

Ikkje litt engang

J-R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1960 på: Januar 17, 2020, 19:33:29 »
Everton keen på å låne ut spiss før vinduet stenger. Noe for Leeds?

https://www.footballinsider247.com/leeds-united-offered-everton-striker/

Ikkje litt engang
Bedre enn de vi har, så hvorfor ikke??

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1961 på: Januar 17, 2020, 19:40:26 »
Everton keen på å låne ut spiss før vinduet stenger. Noe for Leeds?

https://www.footballinsider247.com/leeds-united-offered-everton-striker/

Ikkje litt engang
Bedre enn de vi har, så hvorfor ikke??

Nei, det er han ikkje. Faktisk helt talentløs.

Forever Whites

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1962 på: Januar 17, 2020, 20:38:13 »
2 uker igjen av overgangsmarkedet.  Vi har god tid.
Medlem 94237

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1963 på: Januar 18, 2020, 01:50:17 »
2 uker igjen av overgangsmarkedet.  Vi har god tid.

Sa vi ifjor også. Nysigninger i januar burde vært avklart før jul

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1964 på: Januar 18, 2020, 09:01:13 »

The Ultimate
@TheUltimateHQ

Reports immerging Ian Poveda and Elia Caprile have both been spotted training at Thorp Arch ahead of deal, still waiting on any photos. #LUFC #MOT
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Josch

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1965 på: Januar 18, 2020, 09:24:15 »
2 uker igjen av overgangsmarkedet.  Vi har god tid.

Ja. Men viktige kamper i januar spilles uten at forsterkninger er på plass. Kan bety tap av poeng dette. Og nye trenger tid på å drilles inn i laget.

Forever Whites

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1966 på: Januar 18, 2020, 11:50:41 »
2 uker igjen av overgangsmarkedet.  Vi har god tid.

Ja. Men viktige kamper i januar spilles uten at forsterkninger er på plass. Kan bety tap av poeng dette. Og nye trenger tid på å drilles inn i laget.

Innlegget var ment ironisk fra min side.  Jeg har vinduet fra januar i fjor godt i minne.
Medlem 94237

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1967 på: Januar 18, 2020, 12:17:10 »
2 uker igjen av overgangsmarkedet.  Vi har god tid.

Sa vi ifjor også. Nysigninger i januar burde vært avklart før jul

Det er det jo. Problemet her igjen er jo at man har en selgende klubb i denne prosessen. Er ikke kjøper som bestemmer alt.

Lucas the Kop Cat

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1968 på: Januar 18, 2020, 12:42:06 »
2 uker igjen av overgangsmarkedet.  Vi har god tid.

Ja. Men viktige kamper i januar spilles uten at forsterkninger er på plass. Kan bety tap av poeng dette. Og nye trenger tid på å drilles inn i laget.

Innlegget var ment ironisk fra min side.  Jeg har vinduet fra januar i fjor godt i minne.
Ironi blir alltid forstått her på forumet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1969 på: Januar 19, 2020, 18:05:02 »
Sky Sports Gary Weaver:

* Begynte samtalene med Southampton om Che Adams i oktober
* Har ennå ikke gitt opp
* Snakker også med tre andre klubber

https://motleedsnews.com/news/sky-sports-man-leeds-united-in-talks-with-three-clubs-over-new-striker-deal/?fbclid=IwAR0UFFl77vfARHy0bsTqLpm7eQTG44eFQcDuutiAAn1kyb9WshXixD323d8
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

rd1

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1970 på: Januar 19, 2020, 18:14:11 »
Gray fra watford er tilbydt oss. Er han god (nok)?
"Who needs Cantona??"

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1971 på: Januar 19, 2020, 18:14:34 »
Tiden begynner å renne ut nå. Kan ikke vente stort lenger på Adams. Hvis vi har hatt samtaler i tre måneder uten å ha båret frukter, tviler jeg vi kommer til enighet med Soton. Vi er nødt å få et par kvalitetsspillere inn før Millwall. De er i kjempeform for tiden, og uten Phillips så blir dette en svært, svært tøff match.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Perik

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1972 på: Januar 19, 2020, 18:17:12 »
Sky Sports Gary Weaver:

* Begynte samtalene med Southampton om Che Adams i oktober
* Har ennå ikke gitt opp
* Snakker også med tre andre klubber

https://motleedsnews.com/news/sky-sports-man-leeds-united-in-talks-with-three-clubs-over-new-striker-deal/?fbclid=IwAR0UFFl77vfARHy0bsTqLpm7eQTG44eFQcDuutiAAn1kyb9WshXixD323d8

Men faen er det jævla entene i ringenes herre som snakker sammen?? Må vel kunne avklares raskere om han er tilgjengelig eller ei. Brexit skjer jo raskere enn dette her

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1973 på: Januar 19, 2020, 18:55:38 »
Skjønner ikke helt de kritiske røstene mot klubben. Veldig utålmodig gjeng på dette forumet.

- Klubben starter i oktober med å klargjøre januarkjøp
- De har en lang liste med alternative spillere hvis førstevalgene ikke går inn
- Uka som kommer blir et skjæringspunkt mellom å sates videre på førstevalgene kontra å gå sterkere   inn mot andrevalgene. De vil jo ikke forlate førstevalgene for tidlig.....

Hva er feil med denne strategien?

Synes klubben gjør det meste riktig og 31. januar sitter vi med våre nye spillere, kanskje ett førstevalg og ett andrevalg, fordelt på ulike posisjoner.
MOT

Perik

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1974 på: Januar 19, 2020, 19:07:11 »
Skjønner ikke helt de kritiske røstene mot klubben. Veldig utålmodig gjeng på dette forumet.

- Klubben starter i oktober med å klargjøre januarkjøp
- De har en lang liste med alternative spillere hvis førstevalgene ikke går inn
- Uka som kommer blir et skjæringspunkt mellom å sates videre på førstevalgene kontra å gå sterkere   inn mot andrevalgene. De vil jo ikke forlate førstevalgene for tidlig.....

Hva er feil med denne strategien?

Synes klubben gjør det meste riktig og 31. januar sitter vi med våre nye spillere, kanskje ett førstevalg og ett andrevalg, fordelt på ulike posisjoner.

Tenker først og fremst at det er Southampton det rettes min misnøye med, de virker jo ikke som de vet om Adams er ledig eller ei. Dette trengs vel ikke 3 måneder å bestemme seg for.
I neste omgang kan vel vi være på for å få ett svar. Kan hende jeg bare er utålmodig, men om jeg ventet på et ja/nei svar hadde jeg gått videre til andre plasser for å finne det jeg var ute etter.

Dette innebærer selvsagt at det vi får vite via diverse sider som linker her stemmer da. Det kan jo hende Southampton hele tiden sier ja, og at manageren bare driver ett spill for galleriet, men lell...

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1975 på: Januar 19, 2020, 19:18:46 »
Gray fra watford er tilbydt oss. Er han god (nok)?

8 mål på 27 PL kamper i fjor. 2 på 18 i år. Watford ikke noe topplag. Slitt brukbart i år. Trenger ikke være noe dårligere enn Che han.

Link?

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1976 på: Januar 19, 2020, 19:31:16 »
Gray fra watford er tilbydt oss. Er han god (nok)?

8 mål på 27 PL kamper i fjor. 2 på 18 i år. Watford ikke noe topplag. Slitt brukbart i år. Trenger ikke være noe dårligere enn Che han.

Link?

Hay:

there’s been contact there. Watford said no initially but there’s more willingness to deal there now.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

rd1

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1977 på: Januar 19, 2020, 20:07:05 »
Gray fra watford er tilbydt oss. Er han god (nok)?

8 mål på 27 PL kamper i fjor. 2 på 18 i år. Watford ikke noe topplag. Slitt brukbart i år. Trenger ikke være noe dårligere enn Che han.

Link?

Høy lønn virker å være «stumbling block»

https://www.dailystar.co.uk/sport/football/leeds-united-offered-andre-gray-21313635
"Who needs Cantona??"

Josch

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1978 på: Januar 19, 2020, 20:48:24 »
Skjønner ikke helt de kritiske røstene mot klubben. Veldig utålmodig gjeng på dette forumet.

- Klubben starter i oktober med å klargjøre januarkjøp
- De har en lang liste med alternative spillere hvis førstevalgene ikke går inn
- Uka som kommer blir et skjæringspunkt mellom å sates videre på førstevalgene kontra å gå sterkere   inn mot andrevalgene. De vil jo ikke forlate førstevalgene for tidlig.....

Hva er feil med denne strategien?

Synes klubben gjør det meste riktig og 31. januar sitter vi med våre nye spillere, kanskje ett førstevalg og ett andrevalg, fordelt på ulike posisjoner.

Vi møter faktisk to hovedkonkurrenter rett etter 31. januar.
8. og 11. feb møter vi Nottingham og Brentford.
Erfaringsmessig bruker nye spillere litt tid på å bli gode i ny klubb. Det haster faktisk litt.

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1979 på: Januar 19, 2020, 21:15:57 »
Skjønner ikke helt de kritiske røstene mot klubben. Veldig utålmodig gjeng på dette forumet.

- Klubben starter i oktober med å klargjøre januarkjøp
- De har en lang liste med alternative spillere hvis førstevalgene ikke går inn
- Uka som kommer blir et skjæringspunkt mellom å sates videre på førstevalgene kontra å gå sterkere   inn mot andrevalgene. De vil jo ikke forlate førstevalgene for tidlig.....

Hva er feil med denne strategien?

Synes klubben gjør det meste riktig og 31. januar sitter vi med våre nye spillere, kanskje ett førstevalg og ett andrevalg, fordelt på ulike posisjoner.

Vi møter faktisk to hovedkonkurrenter rett etter 31. januar.
8. og 11. feb møter vi Nottingham og Brentford.
Erfaringsmessig bruker nye spillere litt tid på å bli gode i ny klubb. Det haster faktisk litt.
SKjønner det, men det kan bety noen poeng i forskjell om vi får tak i Bielsas førstevalg eller andrevalg også.
MOT