Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1474827 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2010 på: Januar 21, 2020, 13:59:57 »
Jeg er blitt auren. Holder på å bli aldeles GAL av dette vinduet. Det verker hele dagen fra topp til tå. Jeg fikk litt trøst med Heiland Håland, men den varte ikke lenge.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2011 på: Januar 21, 2020, 14:21:07 »
Jeg er blitt auren. Holder på å bli aldeles GAL av dette vinduet. Det verker hele dagen fra topp til tå. Jeg fikk litt trøst med Heiland Håland, men den varte ikke lenge.

 ;D ;D

Welcome to my world.

Går bedre nå, men blir fryktelig mye sjekking av siste nytt på Waccoe. Der er jo 99 % piss og tull. Hvis alt drar seg til de siste 2-3 dagene av vinduet blir det lite søvn, jobbing og mental stabilitet...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

SupALeedS

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2012 på: Januar 21, 2020, 14:47:45 »
Eneste som er sikkert med dette transfer vinduet og incomings er at ingen ting er sikkert...Ender vi opp med en junior keeper inn, så kan vi nok en gang vinke farvel til opprykk.

Rads og co må trøkke til i dette vinduet, siste ukers form tyder på at stallen er for tynn, og selv om alle ser på Bielsa som gud, så ser alle at dette laget trenger minst 2 inn, en målscorer og en midtbane spiller. AMEN!
Alex

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2013 på: Januar 21, 2020, 15:03:22 »
Eneste som er sikkert med dette transfer vinduet og incomings er at ingen ting er sikkert...Ender vi opp med en junior keeper inn, så kan vi nok en gang vinke farvel til opprykk.

Rads og co må trøkke til i dette vinduet, siste ukers form tyder på at stallen er for tynn, og selv om alle ser på Bielsa som gud, så ser alle at dette laget trenger minst 2 inn, en målscorer og en midtbane spiller. AMEN!

Må si meg enig. Opprykket ryker om vi ikke treffer med et par inn som kan bidra i 11rn. Det føler jeg meg ganske sikker på desverre. Bare å håpe på en god jobb fra radz å co.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2014 på: Januar 21, 2020, 15:10:23 »
Det blir mye gjentakelse fra Hays side, men sånn er det:
Sitat
Phil what's happening latest on players? Gray, Adams? 21 days into the window and literally no noises at all that we are close to signing anybody
both on the list of players Leeds would take. Adams still no 1 choice - which I know sounds bizarre but Southampton are still to reject their offer.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2015 på: Januar 21, 2020, 18:08:32 »
Leigh Griffits fra Celtic kommer opp.....
 

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2016 på: Januar 21, 2020, 18:49:08 »
Leigh Griffits fra Celtic kommer opp.....

Kan spille ving, 10'er og spiss...men har ikke levert noe særlig siden 16/17 sesongen. Bør være 13 valg sammen, rett foran Poveda...

raggen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2017 på: Januar 21, 2020, 19:48:04 »
Eneste som er sikkert med dette transfer vinduet og incomings er at ingen ting er sikkert...Ender vi opp med en junior keeper inn, så kan vi nok en gang vinke farvel til opprykk.

Rads og co må trøkke til i dette vinduet, siste ukers form tyder på at stallen er for tynn, og selv om alle ser på Bielsa som gud, så ser alle at dette laget trenger minst 2 inn, en målscorer og en midtbane spiller. AMEN!


helt enig og kvalitet koster. hva er dyre lønninger i noen måneder for det d er verdt i og rykke opp. man må satse for og vinne når vi ligger der vi ligger
Forever Leeds United!!!!!!!!

SupALeedS

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2018 på: Januar 21, 2020, 20:04:15 »
Kan jo hende at sekken er tom for penger...
Alex

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2019 på: Januar 21, 2020, 20:41:04 »
Ings hviles for Soton i kveld, men likevel får ikke Adams spille fra start. Long og Obafemi starter på topp. Adams tydelig et fjerdevalg, så får vi se om dette kan tolkes som at han kanskje er på vei til Leeds. Det gjør noen på Waccoe ihvertfall. Freeman utelatt fra troppen til Blades. Han ryktes til Forest. Freeman, Adams og Poveda inn så skal jeg være superhappy!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2020 på: Januar 21, 2020, 20:42:18 »
Ings hviles for Soton i kveld, men likevel får ikke Adams spille fra start. Long og Obafemi starter på topp. Adams tydelig et fjerdevalg, så får vi se om dette kan tolkes som at han kanskje er på vei til Leeds. Det gjør noen på Waccoe ihvertfall. Freeman utelatt fra troppen til Blades. Han ryktes til Forest. Freeman, Adams og Poveda inn så skal jeg være superhappy!

auren
Ikke bare Adams som ikke starter...


The Mighty Leeds
@themightyleeds

Adams & Gray on the bench for their clubs tonight. #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2021 på: Januar 21, 2020, 20:43:59 »
Bør ikke denne karen få litt spilletid/lånes ut da...

Matty
@ArtOfMatty

Eddie Howe has blood on his hands if Lewis Cook isn’t an England regular in the next couple of years. Full package, clearly had the potential from a young age and he’s rotting away on the worst subs bench in the league
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2022 på: Januar 21, 2020, 20:48:34 »
Poveda medical denne uken ryktes på Waccoe av en fyr. Han var visst først ute av alle da det gjaldt rasismeanklagene mot Kiko også.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2023 på: Januar 21, 2020, 21:39:06 »
Bør ikke denne karen få litt spilletid/lånes ut da...

Matty
@ArtOfMatty

Eddie Howe has blood on his hands if Lewis Cook isn’t an England regular in the next couple of years. Full package, clearly had the potential from a young age and he’s rotting away on the worst subs bench in the league

DET hadde vært noe

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2024 på: Januar 21, 2020, 22:08:02 »
The winner takes it all :)

MailOnline Sport
@MailSport

Leeds close on Ian Carlo Poveda after agreeing deal with Man City for England U20 winger

Satser på at Mail Online er troverdig...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2026 på: Januar 21, 2020, 22:49:12 »
Ryktes på Waccoe at vi har økt budet på Adams til 20 millioner pund inkl add ons. Høres litt usannsynlig ut, men who knows...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2027 på: Januar 21, 2020, 23:04:19 »
Ings hviles for Soton i kveld, men likevel får ikke Adams spille fra start. Long og Obafemi starter på topp. Adams tydelig et fjerdevalg, så får vi se om dette kan tolkes som at han kanskje er på vei til Leeds. Det gjør noen på Waccoe ihvertfall. Freeman utelatt fra troppen til Blades. Han ryktes til Forest. Freeman, Adams og Poveda inn så skal jeg være superhappy!

auren

Adams kom i alle fall inn på slutten. Gjorde sine saker ganske bra.

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2028 på: Januar 21, 2020, 23:17:41 »
Adams inn i 84 i kveld. Ryktene om han til oss styrkes.
 

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2029 på: Januar 22, 2020, 01:05:16 »
Håper på Gray. Har mer tro på han. Men storfornøyd om det blir Che. Lista ligger der. Alt under blir skuffende.

Poveda har jeg null tro på i år. Kan sikkert bli noe på sikt...men rart om City gir opp noe som kan bli noe. Hadde dem hatt trua hadde han fått ny kontrskt og lånt han ut. Men for all del, miøjøskifte , tillit og ny giv kan få han til å blomstre....på sikt. Vi trenger noen som kan bidra nå!

Cook hadde vært sjukt, men aldri verden om Howe slipper han i den situasjonen Bmouth er i. Rett og slett et tulle rykte tror jeg.

Mener fortsatt at en 10'er er det vi trenger soleklart mest. Men Roberts nærmer seg fit snart, så da er vel dekningen der bra...

Gray/Che og Fremann så er vi der.  :)

vikingutt

« Siste redigering: Januar 22, 2020, 06:59:34 av vikingutt »
-=VIkinGutt=-

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2031 på: Januar 22, 2020, 07:00:18 »
Håper på Gray. Har mer tro på han. Men storfornøyd om det blir Che. Lista ligger der. Alt under blir skuffende.

Poveda har jeg null tro på i år. Kan sikkert bli noe på sikt...men rart om City gir opp noe som kan bli noe. Hadde dem hatt trua hadde han fått ny kontrskt og lånt han ut. Men for all del, miøjøskifte , tillit og ny giv kan få han til å blomstre....på sikt. Vi trenger noen som kan bidra nå!

Cook hadde vært sjukt, men aldri verden om Howe slipper han i den situasjonen Bmouth er i. Rett og slett et tulle rykte tror jeg.

Mener fortsatt at en 10'er er det vi trenger soleklart mest. Men Roberts nærmer seg fit snart, så da er vel dekningen der bra...

Gray/Che og Fremann så er vi der.  :)

Gray eller Adams blir vel hipp som happ. Adams er antagelig blitt kraftig hauset opp her inne, 4.valg på Southampton gir meg ikkje vann i munnen på direkten. Men spiss må vi ha, uansett hvem.

Poveda er ekstremt spennende på lengre sikt, kanskje impact player i år. Basert på disse klippene er jo potensialet vilt: https://www.youtube.com/watch?v=JPq62JqowHE

NT

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2032 på: Januar 22, 2020, 07:41:13 »
Håper på Gray. Har mer tro på han. Men storfornøyd om det blir Che. Lista ligger der. Alt under blir skuffende.

Poveda har jeg null tro på i år. Kan sikkert bli noe på sikt...men rart om City gir opp noe som kan bli noe. Hadde dem hatt trua hadde han fått ny kontrskt og lånt han ut. Men for all del, miøjøskifte , tillit og ny giv kan få han til å blomstre....på sikt. Vi trenger noen som kan bidra nå!

Cook hadde vært sjukt, men aldri verden om Howe slipper han i den situasjonen Bmouth er i. Rett og slett et tulle rykte tror jeg.

Mener fortsatt at en 10'er er det vi trenger soleklart mest. Men Roberts nærmer seg fit snart, så da er vel dekningen der bra...

Gray/Che og Fremann så er vi der.  :)

Gray eller Adams blir vel hipp som happ. Adams er antagelig blitt kraftig hauset opp her inne, 4.valg på Southampton gir meg ikkje vann i munnen på direkten. Men spiss må vi ha, uansett hvem.

Poveda er ekstremt spennende på lengre sikt, kanskje impact player i år. Basert på disse klippene er jo potensialet vilt: https://www.youtube.com/watch?v=JPq62JqowHE

Basert på disse klippene så tar det Bielsa en snau halvtime å skolere han til en suveren nr. 10. Vinger har han nok av.  Er jo like mye inne sentralt som ute på kanten, og ser vi ikke en Pablo som unggutt her da ? Med disse ferdigheter med ballen er det "løp og kjøp" fra denne kanten. Investering for fremtiden.  I år er det typ Goalgetter som gjelder

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2033 på: Januar 22, 2020, 08:35:31 »
Vedrørende Gray eller Adams, så velger jeg Adams fordi:

1. 1. valg. Han er tross alt Leeds og Bielsas førstevalg.
2. Spillertypen. Han passer bedre inn i vårt spillesystem med en sterk target man. Gray er visstnok svak på å holde på ball. Jeg er også usikker på hvor god han er i førsteforsvarer-jobben. Adams er en sliter der fremme.
3. Lysten. Adams skal være giret på å gå ned ett nivå for å joine Leeds og Bielsa.
4. Alderen. Adams er 23 og kan fortsatt formes bra av Bielsa. Gray er 28.
5. Lønn. Gray har en ukelønn på 80 K i uken, Adams vet jeg ikke, men er helt sikkert på rundt halvparten.
6. Ettersalgsverdi. Pga alder har vi muligheten til å få igjen mye av investert beløp / tjene godt på Adams. Gray vil vi mest sannsynligvis tape penger på.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

asbfjell

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2034 på: Januar 22, 2020, 08:49:08 »
Basert på det lille jeg har sett av ham, vil jeg si at Poveda minner meg litt om Saiz. Han er typen som kan starte et løp fra kanten, dra av et par motspillere i stor fart på vei inn mot midten og deretter "slippe" en genial pasning inn bak forsvaret. Får vi også inn en riktig makker: en spiss som foretar smarte bevegelser og som er presis nok i sine avslutninger, kan dette bli skikkelig knall - kanskje allerede denne våren!

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2035 på: Januar 22, 2020, 09:21:13 »
Ift våre unge spillere:

jeg så på Chelsea- Arsenal i går, og begge lag slipper til meget gode unggutter - særlig Arsenal gir noen minutter til ung gutta tross sterk motstand.
Hva med våre i kamper...mange er på benk , men blir sjelden benyttet. Er de stadig ikke "gode nok"?

Forundrer meg mest ift Bogusz som var hauset opp som ett polsk talent utenom det vanlige........
Spiller litt pre season, var vel i start 11`ver i Myanmar i fjor også....hva har skjedd etter det?  Ikke stort.
Vi har Stevens (som ser noe skjør ut), Mc Calmont ruler på U23, Strujic, Edmonsson og Gotts.
Selvtillit får man av tillit ved å bli satset på....jeg er redd for at Bielsa`s stahet ift å ikke rullere /prøve nye spillere blir vår bane......igjen.

Har ingen tro på at f eks Alioski nå plutselig skal bli en enda bedre spiller.....han er det han er.
Samme med Ayling og Cooper.  Dette er maxnivået deres.

Håper virkelig jeg tar feil, men jeg tror slitasje og mangel på rotasjon (hvis vi ikke får inn mer 11`ver kvalitet) inkl ung gutta våre igjen kan koste oss opprykket.
 

NT

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2036 på: Januar 22, 2020, 09:26:05 »
Ift våre unge spillere:

jeg så på Chelsea- Arsenal i går, og begge lag slipper til meget gode unggutter - særlig Arsenal gir noen minutter til ung gutta tross sterk motstand.
Hva med våre i kamper...mange er på benk , men blir sjelden benyttet. Er de stadig ikke "gode nok"?

Forundrer meg mest ift Bogusz som var hauset opp som ett polsk talent utenom det vanlige........
Spiller litt pre season, var vel i start 11`ver i Myanmar i fjor også....hva har skjedd etter det?  Ikke stort.
Vi har Stevens (som ser noe skjør ut), Mc Calmont ruler på U23, Strujic, Edmonsson og Gotts.
Selvtillit får man av tillit ved å bli satset på....jeg er redd for at Bielsa`s stahet ift å ikke rullere /prøve nye spillere blir vår bane......igjen.

Har ingen tro på at f eks Alioski nå plutselig skal bli en enda bedre spiller.....han er det han er.
Samme med Ayling og Cooper.  Dette er maxnivået deres.

Håper virkelig jeg tar feil, men jeg tror slitasje og mangel på rotasjon (hvis vi ikke får inn mer 11`ver kvalitet) inkl ung gutta våre igjen kan koste oss opprykket.

Det samme slo meg, og Eddie er jo blåkopi av de som var innpå igår.  Tenker Arteta har en plan med Eddie og disse gutta, la de få sine innhopp i år på en sesong som fort blir type mellomsesong for Arsenal.Så sikter de mot topp 4 neste år.

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2037 på: Januar 22, 2020, 09:29:33 »
Håper på Gray. Har mer tro på han. Men storfornøyd om det blir Che. Lista ligger der. Alt under blir skuffende.

Poveda har jeg null tro på i år. Kan sikkert bli noe på sikt...men rart om City gir opp noe som kan bli noe. Hadde dem hatt trua hadde han fått ny kontrskt og lånt han ut. Men for all del, miøjøskifte , tillit og ny giv kan få han til å blomstre....på sikt. Vi trenger noen som kan bidra nå!

Cook hadde vært sjukt, men aldri verden om Howe slipper han i den situasjonen Bmouth er i. Rett og slett et tulle rykte tror jeg.

Mener fortsatt at en 10'er er det vi trenger soleklart mest. Men Roberts nærmer seg fit snart, så da er vel dekningen der bra...

Gray/Che og Fremann så er vi der.  :)
Ironi som språklig virkemiddel?

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2038 på: Januar 22, 2020, 09:33:54 »
Denne har jeg ikke fått med meg...om det i det hele tatt er noe kjøtt på beinet ift ryktet da:

https://leeds.vitalfootball.co.uk/joe-williams-wigan-nixon-bielsa-transfer/
 

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2039 på: Januar 22, 2020, 09:37:20 »
I natt ble jeg liggende å tenke på mulig årsak til at vi ikke greier å hente inn spillere tidlig i vinduet, mens andre, f eks Swansea, henter inn unggutter fra Liverpool og Chelsea som er klare 1.januar. Er det rett og slett slik at Bielsa ikke har alternativer, men er åpen for et svært begrenset antall navn?
I tillegg lurer jeg på hvorfor han er så gira på en ving, når vi åpenbart har mange alternativer på denne plassen. Er det så enkelt som at han tenker matematisk; dvs ving, spiss og keeper (forutsatt at Kiko får karantene) ut betyr ving, spiss og keeper ut, slik at troppen blir nøyaktig lik den samme som vi startet sesongen med?