Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1474738 ganger)

0 medlemmer og 12 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2220 på: Januar 26, 2020, 10:56:07 »
Foreshaw-replacement?

Sitat
any update on Forshaws fitness Phil? Are we still considering a potential loan to cover him?

Doesn’t look like it. Last I heard (earlier this week) Forshaw was doing well with his increased training load. Should get an update from Bielsa tomorrow
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Forever Whites

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2221 på: Januar 26, 2020, 11:39:40 »
Er redd for at hvert sekund i kommende uke vil føles ekstra lenge.  Omtrent som denne helgen.  Våknet opp tidligere i dag og trodde det var tirsdag, men kalenderen viste bare søndag!  ;)

Håper vi får inn minst en spiller til i løpet av uken som vi alle kan glede oss over og at vi unngår nedturen
 som i fjor på samme tid.

MOT
« Siste redigering: Januar 26, 2020, 11:47:18 av Cellinos »
Medlem 94237

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2222 på: Januar 26, 2020, 11:55:49 »
Ser ut til at dette går i boks


Phil Hay
@PhilHay_
·
17m
Sources close to Augustin say he’s happy with what’s being offered by Leeds United and that Monaco will agree to terminate his loan from Leipzig. All the right noises.


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2223 på: Januar 26, 2020, 12:52:59 »
Mente det var en regel som sa at det var kun lovlig med ett lån pr. sesong for en spiller. Men mulig jeg husker feil eller at det bare gjelder i UK.
Gleder meg til Augustin. Tipper han blir klart lønnsledende i klubben.
MOT

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2224 på: Januar 26, 2020, 12:54:32 »
Mente det var en regel som sa at det var kun lovlig med ett lån pr. sesong for en spiller. Men mulig jeg husker feil eller at det bare gjelder i UK.
Gleder meg til Augustin. Tipper han blir klart lønnsledende i klubben.
...bare spille for to klubber pr sesong vel, og da er han innafor :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Forever Whites

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2225 på: Januar 26, 2020, 13:14:12 »
Mente det var en regel som sa at det var kun lovlig med ett lån pr. sesong for en spiller. Men mulig jeg husker feil eller at det bare gjelder i UK.
Gleder meg til Augustin. Tipper han blir klart lønnsledende i klubben.

Clarke er i sin andre klubb på lån nå.  Samme med Nketiah.
Medlem 94237

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2226 på: Januar 26, 2020, 13:15:06 »
Mente det var en regel som sa at det var kun lovlig med ett lån pr. sesong for en spiller. Men mulig jeg husker feil eller at det bare gjelder i UK.
Gleder meg til Augustin. Tipper han blir klart lønnsledende i klubben.

Spekuleres i 55 K i uken på Waccoe. Ca 700 000 pund for 3 mnd. Rykker vi opp er heller ikke 55 K så ille.

Satser på at medical blir gjort i morgen og at han presenteres i pausen på tirsdag, slik som Rio for vel 20 år siden.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2227 på: Januar 26, 2020, 13:20:43 »
Mente det var en regel som sa at det var kun lovlig med ett lån pr. sesong for en spiller. Men mulig jeg husker feil eller at det bare gjelder i UK.
Gleder meg til Augustin. Tipper han blir klart lønnsledende i klubben.
...bare spille for to klubber pr sesong vel, og da er han innafor :)
Ja, han spilte vel ingen kamper for Leipzig i august før han gikk til Monaco 1/9.
MOT

Cannavaro

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2228 på: Januar 26, 2020, 13:43:38 »
Jeg tenker det må være en grei porsjon kred til Victor Orta og Bielsa her som kan lande denne overgangen. Det har vært utrolig mye fokus på Che Adams og våre avvisende bud fra Southampton. Så har tydeligvis Orta funnet denne JK Augustin (som ingen hadde hørt om tidligere.....).  Jeg syns det er strålende jobbet med plan B, og det var kanskje greit at plan A gikk i vasken. Av klipp jeg har sett av Augustin, så syns jeg det er litt av Yeboah og Hasselbaink i denne unggutten, det ser ihvertfall spennende ut. Med Poveda får vi vel også noe som er ungt og spennende samt  uberegnelig for motstanderne våre.  En lovende keeper i Caprile som har en kamp for Italia U18 også.  Da skal vi være fornøyd med dette vinduet tror jeg, så får vi se hvem Bielsa bruker i Phillips sin rolle på tirsdag.  Vi trenger en rekke med gode kamper nå så vil fansen få tilbake god-trua på opprykk igjen.
MFLU - Miracles For Leeds United

asbfjell

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2229 på: Januar 26, 2020, 14:33:06 »
Waccoe-poster:

4 goals and 1 assists in 764 minutes (8 games) in the Europa league
 
12 goals 5 assists in 1722 minutes (19 games) in the Bundesliga
 
Has scored in the champions league
 
Was sold to Leipzig from PSG 2 years ago for 13m
 
has scored 23 goals in 25 games at international youth level
 
is rated by EVERY journo who covers the league he plays in and all are saying he will be a huge asset to Leeds but people on WACCOE will tell you its a punt.


auren

Så og si identiske tall med det Eddie Nketiah har for England (27 mål på 29 kamper).

Augunstin er to år eldre enn Nketiah og har derfor også flere kamper på a-lagsnivå. Og akkurat den erfaringen kan jo komme godt med denne våren.

Det er viktig å huske at Augustin ikke blir hentet inn som en erstatter Bamford, men heller som et alternativ til ham.
Augustin blir hentet inn som en erstatter for Nketiah, som i sin spillestil har flere likheter med Augustin enn det Bamford har.

Jeg tror at dette kan bli veldig bra.
Personlig er jeg i alle fall glad for at det ikke ser ut til noe av overgangene til hverken Che Adams eller Andre Gray. Engelske spillere er for tiden fryktelig overpriset i forhold til kvaliteten. Tror rett og slett at vi har hatt flaks som har fått våre bud avvist!

Alex Ferguson har tidligere fortalt at flere av hans beste kjøp var spillere som sto et stykke nede på hans opprinnelige ønskeliste. Sånn blir antagelig også for oss i dette tilfellet.
 
Det er som det ofte er ellers i livet: Det vi ønsker oss sterkest er ikke nødvendigvis alltid det vi egentlig har mest godt av.
Men i dette tilfellet tror jeg at skuffelsen over å ikke få det vi helst ville ha, fort blir snudd til glede når det går opp for folk at vi i stedet fikk det vi egentlig hadde bruk for.  :)






leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2230 på: Januar 26, 2020, 15:01:18 »
Ble ikke Augestin toppscorer i et U-mesterskap for noen år siden?

Hadde vært moro hvis denne traff og han fikk ut sitt fulle potensiale hos oss.
Sjeldent man ser slike signeringer på nivå 2. Er jo en imponerende cv tross ung alder.
Kan han legge inn et-par gode ord hos Mbappe i sommer?:-)

Virker ut i fra klippene at han har litt attitude over seg. Det liker jeg.
Også en ting dette laget mangler.

« Siste redigering: Januar 26, 2020, 15:06:43 av leedslife »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2231 på: Januar 26, 2020, 15:32:20 »
Hasenhuttl virker litt forvirret for tiden.
Ikke skal han selge noen, og skal han (på nytt) kjøpe Augustin må noen i troppen bort...

https://www.dailyecho.co.uk/sport/17365697.southampton-manager-ralph-hasenhuttl-on-the-transfer-window-and-jean-kevin-augustin/
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2232 på: Januar 26, 2020, 15:56:34 »
Går dette i orden så er det bra men hadde ønsket meg Freemann eller Bowen i tillegg...

jaho

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2233 på: Januar 26, 2020, 15:59:14 »
Hasenhuttl virker litt forvirret for tiden.
Ikke skal han selge noen, og skal han (på nytt) kjøpe Augustin må noen i troppen bort...

https://www.dailyecho.co.uk/sport/17365697.southampton-manager-ralph-hasenhuttl-on-the-transfer-window-and-jean-kevin-augustin/

Artig lesing fra januarvinduet i fjor faktisk... og at han da var verdsatt til mer en det doble av de 13 mill som Leipzig ga 2017.
Blir mer og mer spent på denne spilleren..håper inderlig det går i boks!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2234 på: Januar 26, 2020, 16:03:40 »
Hasenhuttl virker litt forvirret for tiden.
Ikke skal han selge noen, og skal han (på nytt) kjøpe Augustin må noen i troppen bort...

https://www.dailyecho.co.uk/sport/17365697.southampton-manager-ralph-hasenhuttl-on-the-transfer-window-and-jean-kevin-augustin/

Artig lesing fra januarvinduet i fjor faktisk... og at han da var verdsatt til mer en det doble av de 13 mill som Leipzig ga 2017.
Blir mer og mer spent på denne spilleren..håper inderlig det går i boks!!

Haha, da ble jeg litt mindre forvirret av Hasenhuttl. #2019
Takk :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

jaho

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2235 på: Januar 26, 2020, 16:04:40 »
Hasenhuttl virker litt forvirret for tiden.
Ikke skal han selge noen, og skal han (på nytt) kjøpe Augustin må noen i troppen bort...

https://www.dailyecho.co.uk/sport/17365697.southampton-manager-ralph-hasenhuttl-on-the-transfer-window-and-jean-kevin-augustin/

Artig lesing fra januarvinduet i fjor faktisk... og at han da var verdsatt til mer en det doble av de 13 mill som Leipzig ga 2017.
Blir mer og mer spent på denne spilleren..håper inderlig det går i boks!!

Haha, da ble jeg litt mindre forvirret av Hasenhuttl. #2019
Takk :)
;)

asbfjell

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2236 på: Januar 26, 2020, 17:00:54 »
Ble ikke Augestin toppscorer i et U-mesterskap for noen år siden?[/b]

Hadde vært moro hvis denne traff og han fikk ut sitt fulle potensiale hos oss.
Sjeldent man ser slike signeringer på nivå 2. Er jo en imponerende cv tross ung alder.
Kan han legge inn et-par gode ord hos Mbappe i sommer?:-)

Virker ut i fra klippene at han har litt attitude over seg. Det liker jeg.
Også en ting dette laget mangler.

Det stemmer.
Jeg så Jean Kevin Augustin første gang under U19-EM i 2016. Den gang tapte Frankrike 1-2 (Augustin) for England i første kamp, men de kom voldsomt tilbake og knuste Italia 4-0 i finalen.

Augustin ble turneringens toppscorer med seks mål på fem kamper, og han var sammen med sin lagkamerat, Kylian Mbappe, Frankrikes store stjerneduo den sommeren.

Etter den tid har ikke Augustins karriere tatt av som forventet, men det kan jo være mange forståelige årsaker til dette.
At potensialet er skyhøyt er det imidlertid ingen tvil om. Og i den riktige klubben med det optimale miljøet og den rette treneren, kan han fort slå ut i full blomst. Og da har vi i så fall en kanonspiller i være rekker!

Drar vi denne dealen i havn vil vi plutselig fremstå som en januarvinduets store vinnere. I så fall litt av en kontrast i forhold til i fjor.

Jeg er optimist! :)


auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2237 på: Januar 26, 2020, 18:12:11 »
Ble ikke Augestin toppscorer i et U-mesterskap for noen år siden?

Hadde vært moro hvis denne traff og han fikk ut sitt fulle potensiale hos oss.
Sjeldent man ser slike signeringer på nivå 2. Er jo en imponerende cv tross ung alder.
Kan han legge inn et-par gode ord hos Mbappe i sommer?:-)

Virker ut i fra klippene at han har litt attitude over seg. Det liker jeg.
Også en ting dette laget mangler.

3 mål og 1 målgivende:


https://youtu.be/spVpcvpi_kY


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

raggen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2238 på: Januar 26, 2020, 18:50:43 »
Spennende signering HVIS den går i orden. tar ingenting for gitt før han presenteres på den offisielle siden.
Ung sulten og lyst til og trene og spille under Bielsa. har troa om dette går i orden.
Og klarer vi og lande bowen eller freeman i tillegg nå så rykker vi garantert opp ;) ;)
Forever Leeds United!!!!!!!!

Stut og Fjærkre

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2239 på: Januar 26, 2020, 19:00:02 »
Hasenhuttl virker litt forvirret for tiden.
Ikke skal han selge noen, og skal han (på nytt) kjøpe Augustin må noen i troppen bort...

https://www.dailyecho.co.uk/sport/17365697.southampton-manager-ralph-hasenhuttl-on-the-transfer-window-and-jean-kevin-augustin/

Artig lesing fra januarvinduet i fjor faktisk... og at han da var verdsatt til mer en det doble av de 13 mill som Leipzig ga 2017.
Blir mer og mer spent på denne spilleren..håper inderlig det går i boks!!

Haha, da ble jeg litt mindre forvirret av Hasenhuttl. #2019
Takk :)

Liker beskrivelsen av en høytpressende spiller med tempo i kroppen, høres ut som en perfekt Bielsa-signering.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgi

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2241 på: Januar 26, 2020, 19:35:34 »
For ein drøm om Augustin kommer og gjennomgår medical imorgen, det ser ut som litt av et varp!
Stort at han velger Leeds (/Bielsa?), leser at Southampton og fleire PL-lag var ute etter han i fjor da de vel ba om meir enn 35 millioner pund for han;
https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-6748493/Southampton-ready-make-fresh-35m-rated-Red-Bull-Leipzig-striker-Jean-Kevin-Augustin.html

Og fin omtale om han her som kan passe Bielsa-ball; "“He has qualities because he is very quick, he can score, he is used to the high pressing methods we use and that will help him if he would be here but he isn’t."
https://www.dailyecho.co.uk/sport/17365697.southampton-manager-ralph-hasenhuttl-on-the-transfer-window-and-jean-kevin-augustin/

ALAW (& I am the pirate amongst us)

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2242 på: Januar 26, 2020, 20:57:53 »
Stopper fra St Etienne ryktes, Harald Moukoudi.
Ikke dumt med back up bakover.

Lucas the Kop Cat

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2243 på: Januar 26, 2020, 21:32:12 »
Stopper fra St Etienne ryktes, Harald Moukoudi.
Ikke dumt med back up bakover.
Harold kanskje men konkurranse fra Brom, Derby og Stoke.

https://onefootball.com/en/news/leeds-west-brom-derby-stoke-queuing-up-for-st-etienne-defender-harold-moukoudi-en-28900968
« Siste redigering: Januar 26, 2020, 21:40:19 av Lucas the Kop Cat »

ar9

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2244 på: Januar 27, 2020, 08:52:49 »
Stopper fra St Etienne ryktes, Harald Moukoudi.
Ikke dumt med back up bakover.

Ser vi konturene av ett Leeds United med en litt mer Norsk profil i fremtiden?

Niklas på topp.
Emil på midten.
Harald og Leif i forsvars rekka?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2245 på: Januar 27, 2020, 09:33:41 »
Stopper fra St Etienne ryktes, Harald Moukoudi.
Ikke dumt med back up bakover.

Hadde vært kjekt med backup, men ifølge Phil Hay er det kun en type spiller som skal inn og det er en spiss.
mer er det ikke rom for i budsjettet.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Pettersen97

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2246 på: Januar 27, 2020, 11:17:43 »
SKJER DET IKKE NOE SNAAAAAART??  :o ;D :o ;D
The Mighty Whites

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2247 på: Januar 27, 2020, 11:27:56 »
SKJER DET IKKE NOE SNAAAAAART??  :o ;D :o ;D
Tror det står igjen medical, og signering av kontrakt. Først må han frigjøres fra lånekontrakten mellom Monaco og Leipzig, før han kan skrive under for oss. Tar tid, tydeligvis. Han spiller uansett ikke mot Millwall på tirsdag. Da må overgangspapirene være signert innen kl. 13.00 i dag (norsk tid).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Pettersen97

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2248 på: Januar 27, 2020, 11:31:02 »
SKJER DET IKKE NOE SNAAAAAART??  :o ;D :o ;D
Tror det står igjen medical, og signering av kontrakt. Først må han frigjøres fra lånekontrakten mellom Monaco og Leipzig, før han kan skrive under for oss. Tar tid, tydeligvis. Han spiller uansett ikke mot Millwall på tirsdag. Da må overgangspapirene være signert innen kl. 13.00 i dag (norsk tid).

Mener jeg har lest at «oppsigelsen» mellom Leipzig og Monaco var gått igjennom. Bielsa skal ha Presse Konferanse klokken 12:30, kan han ha med seg gode nyheter da tro  ;D
The Mighty Whites

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2249 på: Januar 27, 2020, 11:36:31 »
SKJER DET IKKE NOE SNAAAAAART??  :o ;D :o ;D
Tror det står igjen medical, og signering av kontrakt. Først må han frigjøres fra lånekontrakten mellom Monaco og Leipzig, før han kan skrive under for oss. Tar tid, tydeligvis. Han spiller uansett ikke mot Millwall på tirsdag. Da må overgangspapirene være signert innen kl. 13.00 i dag (norsk tid).

Er det noen som virkelig tror Bielsa ville inkludert han i en kamptropp i morgen hvis han signerer i dag?