Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1489925 ganger)

0 medlemmer og 7 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2310 på: Februar 01, 2020, 09:50:34 »
Når Bowen nå går til West Ham og « får» 80` £ i uka....... viser hvor syke tilstander d er pt.
Du trenger ikke gå til Bowen og West Ham for å nevne slike summer:
Phil Hay i gårsdagens Q&A:

…
They moved onto Augustin and they're very happy with that signing. It's potentially a very big commitment. Augustin's wage is between £90K-£100k a week at Leipzig and he'll cost close to £20m if Leeds go up and have to fulfil their obligation to sign him. It hasn't been done on a whim.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

raggen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2311 på: Februar 01, 2020, 11:19:53 »
Når Bowen nå går til West Ham og « får» 80` £ i uka....... viser hvor syke tilstander d er pt.
Du trenger ikke gå til Bowen og West Ham for å nevne slike summer:
Phil Hay i gårsdagens Q&A:

…
They moved onto Augustin and they're very happy with that signing. It's potentially a very big commitment. Augustin's wage is between £90K-£100k a week at Leipzig and he'll cost close to £20m if Leeds go up and have to fulfil their obligation to sign him. It hasn't been done on a whim.

setter ting litt i perspiktiv ja og loan with option to buy har blitt den nye kjøpemetoden. og som i dette tilfelle er det ikke alltid billig og låne men en grei måte og få en god spiller og i tillegg se at han fungerer i laget før man kjøper ham
Forever Leeds United!!!!!!!!

Woody

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2312 på: Februar 01, 2020, 12:03:32 »

Deadline day over og ut gikk O`Kane og Hoskun,hadde vert artig å se en oppdatering på hvor mange spiller som er kommet inn og ikke minst gått ut porten,føler vi har kvitta oss med utrolig mange  spillere/daukjøtt denne sesongen.
LIFE IS LEEDS


RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2314 på: Mars 03, 2020, 10:09:09 »
Rykte :

https://www.footballinsider247.com/leeds-united-work-on-new-signing-5m-will-seal-deal/
Sikkert greit å flere alternativer på den plassen. En slags forsikring i tilfelle Phillips forsvinner?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2315 på: Mars 09, 2020, 15:01:30 »
Ikke akkurat et rykte men la gå Lionel, siden du insisterer kan vi vel klare å få det til? :D

https://twitter.com/JimenaJuani/status/1237013639334412289?s=20





Juani Jimena
@JimenaJuani

When Bielsa was in Bilbao, I remembered that Messi in an interview for an Argentine radio had talked about him.

After months of searching, I finally found it.

Messi, and his desire to be coached by Bielsa someday.
Ok Lio, we wait for you in Leeds.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2317 på: Mars 14, 2020, 19:17:21 »
Hyggelig å poste i en annen tråd. Ipswich-talent tll Leeds? Også Palace er interessert.

https://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-locked-in-transfer-tussle-with-crystal-palace-for-defender/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2318 på: Mars 21, 2020, 15:37:28 »
Topic-Q&A fra Phil Hay i går...

Your dream (but realistic) signings if Leeds get promoted | Fri 20 Mar, 9:30 UK
Who would you want Leeds to sign in the event of a return to the Premier League…?

Hay starter:
Morning everyone. Hope you're all free of this virus and braced for days/weeks/months of the kids at home. If ever you were thinking of panic-buying gin, the time is now.

Let's get some light relief with a Leeds United Q&A. I'm sure you'll all have questions about COVID-19 and other club-related matters but I want you to dream of the Premier League and tell who your ideal signing would be if Leeds somehow make it there this season.

Here's a name to start us off - Troy Deeney. Vastly experienced, a sharp finisher, strong, very good at handling pressure and out of contract in 2021. His father was a Leeds fan too so he knows the score round here. We'll start at 9.30am and keep the debate going for an hour.

220 spørsmål (alle ble ikke besvart) så responsen var god.
Haaland, Ødegård og King blir alle nevnt, her er spørsmål fra nordmenn as well…

https://theathletic.co.uk/1689270/2020/03/20/your-dream-but-realistic-signings-if-leeds-get-promoted-fri-20-mar-930-uk/
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2319 på: Mars 25, 2020, 22:47:43 »
Om du ikke har lest det ennå :o

Radrizani intervjuet i italiensk avis:

Her i Chapmans penn, og med hans kommentar om Pontus under.. :D

Was there interest in signing Edinson Cavani or Zlatan Ibrahimovic?
Cavani? The [PSG] president had given me the availability to verify the interest with the player's brother. However, the negotiation never flew. I spoke more concretely with Zlatan. He could give us a decisive push but he decided to go to Milan. It was very honest and transparent with me ... I did not even discuss the ideas of Cavani and Ibrahimovic with Bielsa because we had not reached that point to discuss them together.

Would you try again for Ibrahimovic for next year?
It depends.

That's all fine and normal, obviously. Would it have come off if Ibrahimovic had been more amenable? Well, it might have been worth it just to see the look on Pontus Jansson's face, knowing he missed being a clubmate of his boyhood hero by months. But it would also have been worth seeing Marcelo Bielsa's face when Radrizzani asked him if he wanted Ibrahimovic here, or more accurately, when he got Victor Orta to ask, because you'd have to brave or stupid to ask Bielsa something like that.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2320 på: Mars 29, 2020, 20:47:35 »
Diallo fra Metz nevnes, når vi nå går opp..... ;D
 



Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2323 på: Mai 08, 2020, 09:01:17 »
 

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2324 på: Mai 08, 2020, 11:49:23 »
Store sko å fylle etter Ben White - men...

https://www.teamtalk.com/news/leeds-united-robin-koch-boost-ben-white-replacement
At vi får beholde White etter denne sesongen anser jeg som totalt usannsynlig. Man får jobbe med å finne en erstatter.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2325 på: Mai 08, 2020, 18:41:28 »
Store sko å fylle etter Ben White - men...

https://www.teamtalk.com/news/leeds-united-robin-koch-boost-ben-white-replacement
At vi får beholde White etter denne sesongen anser jeg som totalt usannsynlig. Man får jobbe med å finne en erstatter.

Spørs litt hva White ønsker selv også, da. Hvis Brighton går ned, Leeds går opp og White ønsker å spille fast hver uke i PL, så er det ikke umulig. Men det blir i så fall en svindyr affære.


RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2327 på: Mai 14, 2020, 11:45:26 »
Denne spilleren har vært linket før, man da har han vært for dyr. Siden vi antageligvis ikke får beholde White kan Tottenhams Foyth være svaret på midtstopperplassen. Spilleren ønsker å forlate Spurs denne sommeren.

https://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-ready-to-swoop-for-wantaway-tottenham-player/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2329 på: Mai 14, 2020, 12:57:36 »
Denne spilleren har vært linket før, man da har han vært for dyr. Siden vi antageligvis ikke får beholde White kan Tottenhams Foyth være svaret på midtstopperplassen. Spilleren ønsker å forlate Spurs denne sommeren.

https://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-ready-to-swoop-for-wantaway-tottenham-player/
Håper ikke det. Vært usedvanlig svak i de Spurs-kampene jeg har sett han..

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2330 på: Mai 14, 2020, 15:40:55 »
Douglas til Rangers?

https://www.edinburghnews.scotsman.com/sport/football/rangers/scottish-football-live-leeds-united-star-tipped-rangers-move-replace-ps10m-ace-hearts-ad-stranraer-fight-relegation-celtic-near-premiership-title-2852837

Når det ryktes spillere inn og ut i samme posisjon kan det kanskje være noe i det, men 10 mill for en skadeplaget back høres mye ut i dagens situasjon.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bromancer

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2332 på: Mai 16, 2020, 09:40:25 »
Douglas til Rangers?

https://www.edinburghnews.scotsman.com/sport/football/rangers/scottish-football-live-leeds-united-star-tipped-rangers-move-replace-ps10m-ace-hearts-ad-stranraer-fight-relegation-celtic-near-premiership-title-2852837

Når det ryktes spillere inn og ut i samme posisjon kan det kanskje være noe i det, men 10 mill for en skadeplaget back høres mye ut i dagens situasjon.

Ja 10 mill for Douglas høres for godt ut til å være sant  ;D


RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Forever Whites

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2336 på: Juli 05, 2020, 10:55:06 »
Spennende!

https://www.mirror.co.uk/sport/football/news/leeds-plot-ambitious-transfer-bid-22303534


auren

Spennende dette ja.  Ser andre er linket også.  Det jeg lurer på som jeg ikke har fått med meg, siden dette er spillere som Bielsa har på ønskelisten.  Er det avklart at han blir hvis vi rykker opp?
Medlem 94237

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2337 på: Juli 05, 2020, 11:48:05 »
Spennende!

https://www.mirror.co.uk/sport/football/news/leeds-plot-ambitious-transfer-bid-22303534


auren

Spennende dette ja.  Ser andre er linket også.  Det jeg lurer på som jeg ikke har fått med meg, siden dette er spillere som Bielsa har på ønskelisten.  Er det avklart at han blir hvis vi rykker opp?

Bielsa har på ønskelisten? Jeg tviler på at han legger frem sine ønsker offentlig. Orta støvsuger nok markedet for mulige alternativer og evt diskuterer med Bielsa og co behov i laget. Tviler på at slike ting lekker for mye til pressen. Som mye annet er rykter generert gjennom fans og presse.
Marching On! 4276

Forever Whites

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2338 på: Juli 05, 2020, 15:32:43 »
Spennende!

https://www.mirror.co.uk/sport/football/news/leeds-plot-ambitious-transfer-bid-22303534


auren

Spennende dette ja.  Ser andre er linket også.  Det jeg lurer på som jeg ikke har fått med meg, siden dette er spillere som Bielsa har på ønskelisten.  Er det avklart at han blir hvis vi rykker opp?

Bielsa har på ønskelisten? Jeg tviler på at han legger frem sine ønsker offentlig. Orta støvsuger nok markedet for mulige alternativer og evt diskuterer med Bielsa og co behov i laget. Tviler på at slike ting lekker for mye til pressen. Som mye annet er rykter generert gjennom fans og presse.

Nå henspeilet jeg til teksten i artikkelen her.  Vet det er og vil komme mange rykter men spørsmålet mitt angående Bielsa blir stående.  Har han antydet at han blir? 
Medlem 94237

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2339 på: Juli 05, 2020, 15:34:50 »
Spennende!

https://www.mirror.co.uk/sport/football/news/leeds-plot-ambitious-transfer-bid-22303534


auren

Spennende dette ja.  Ser andre er linket også.  Det jeg lurer på som jeg ikke har fått med meg, siden dette er spillere som Bielsa har på ønskelisten.  Er det avklart at han blir hvis vi rykker opp?

Bielsa har på ønskelisten? Jeg tviler på at han legger frem sine ønsker offentlig. Orta støvsuger nok markedet for mulige alternativer og evt diskuterer med Bielsa og co behov i laget. Tviler på at slike ting lekker for mye til pressen. Som mye annet er rykter generert gjennom fans og presse.

Nå henspeilet jeg til teksten i artikkelen her.  Vet det er og vil komme mange rykter men spørsmålet mitt angående Bielsa blir stående.  Har han antydet at han blir?
Bielsa antyder ingenting, men Hay (som får dette spr ofte) tror han blir ved opprykk...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan