Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1475177 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2490 på: August 04, 2020, 10:44:17 »
Longstaff fra Newcastle er free agent og visstnok på vei til Leeds. Fra Waccoe og Newcastle sitt fans forum dette.

https://www.transfermarkt.com/matthew-longstaff/profil/spieler/484387
Vi snakker altså om den yngre broren på 20 og ikke den eldre på 22 :D
(det var litt forvirring på waccoe rundt det :D :D :D )

... og begge er i følge Transfermarkt nevøer av tidligere Leeds-spiller Alan Thompson.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2491 på: August 04, 2020, 11:27:19 »
Longstaff fra Newcastle er free agent og visstnok på vei til Leeds. Fra Waccoe og Newcastle sitt fans forum dette.

https://www.transfermarkt.com/matthew-longstaff/profil/spieler/484387
Vi snakker altså om den yngre broren på 20 og ikke den eldre på 22 :D
(det var litt forvirring på waccoe rundt det :D :D :D )

... og begge er i følge Transfermarkt nevøer av tidligere Leeds-spiller Alan Thompson.
Leste det der men måtte likevel google ham


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Bromancer

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2492 på: August 04, 2020, 11:45:57 »
Longstaff fra Newcastle er free agent og visstnok på vei til Leeds. Fra Waccoe og Newcastle sitt fans forum dette.

https://www.transfermarkt.com/matthew-longstaff/profil/spieler/484387
Vi snakker altså om den yngre broren på 20 og ikke den eldre på 22 :D
(det var litt forvirring på waccoe rundt det :D :D :D )

... og begge er i følge Transfermarkt nevøer av tidligere Leeds-spiller Alan Thompson.
Leste det der men måtte likevel google ham


Sent from my iPhone using Tapatalk

Sikker på at han ikke er i slekt med David Hopkin?

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2493 på: August 04, 2020, 11:51:05 »
Rykter om Kemar Roofe på vei til Rangers.

Scoret 6 på 13 i Anderlecht, var mye skadet.
 

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2494 på: August 04, 2020, 11:53:49 »
Så er vi skikkelig i gang med rykter og signerings-snakk - spennende tider!

https://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/sheffield-united/leeds-united-set-transfer-breakthrough-manchester-united-could-announce-new-signing-next-week-gossip-2932241?page=3

McCarthy fra Palace har visstnok "god nok motor" til Bielsaball, og er linket i flere tråder på nettet.
Vår egen Delph var det snakk om i går, og Harrison er visstnok klar for nok ett år som lånespiller (2 mill £) - med kontrakt om kjøp
for 10 mill £ neste år.  White vil helst til oss................ja takk!

Lite "orntli`" krydder ennå da, men så er Orta /Bielsa ikke kjent for å røpe for mye før spilleren er på signeringsmøte på ER  ;D ;)
 

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2495 på: August 04, 2020, 13:11:45 »
Readings John Swift glipper høyst sannsynlig for Leeds, men lagkamerat Michael Olise (18) er også på klubbens radar. Som Swift er også Olise midtbanespiller.

https://www.footballinsider247.com/leeds-united-work-on-deal-to-sign-olise/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2496 på: August 05, 2020, 00:15:39 »
Orta har blitt intervjuet av chilensk avis (også der borte er de interessert i all things Bielsa), den har blitt en del sitert i det siste, Orta sier også en del om det ukegamle vinduet i intervjuet (er noen dager siden det ble gjort):

(Google translate har gjort en jobb for oss eller for Moscowhite her, derav engelsk):

Why will the pandemic be easier to sign, cheaper?

We have been on the market for a week and no trend is being seen. It will have to be evaluated later. Right now it is an absolute unknown. It is not known how many people are going to return to the stadiums and when, and the budgets are waiting for that. I see immobility because of that. All standing.

Altså, pandemien og tomme stadion har gjort at klubber er usikre på økonomien og markedet har vært stille)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2497 på: August 05, 2020, 00:34:39 »
Readings John Swift glipper høyst sannsynlig for Leeds, men lagkamerat Michael Olise (18) er også på klubbens radar. Som Swift er også Olise midtbanespiller.

https://www.footballinsider247.com/leeds-united-work-on-deal-to-sign-olise/
Da er melodien på sangen hans klar. Für Olise.

Michael Olise shoots
Michael Olise scores
Michael Olise shoots and scores and shoots and scores and shoots

Audmjukst
-LeifO

- Leif Olav

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2498 på: August 05, 2020, 09:08:54 »
Readings John Swift glipper høyst sannsynlig for Leeds, men lagkamerat Michael Olise (18) er også på klubbens radar. Som Swift er også Olise midtbanespiller.

https://www.footballinsider247.com/leeds-united-work-on-deal-to-sign-olise/
Da er melodien på sangen hans klar. Für Olise.

Michael Olise shoots
Michael Olise scores
Michael Olise shoots and scores and shoots and scores and shoots

Audmjukst
-LeifO

 ;D ;D ;D

Perik

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2499 på: August 05, 2020, 11:01:40 »
Ikke noe rykte i det hele tatt. Men spissen til Celtic Odsonne Edouard, noe vi burde sett nærmere på eller vil han gå til større klubber enn oss?
Manager i Celtic mener ihvertfall at hans tid i klubben nærmer seg slutten pga han er for god for skotsk fotball.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2500 på: August 05, 2020, 11:04:08 »
Ikke noe rykte i det hele tatt. Men spissen til Celtic Odsonne Edouard, noe vi burde sett nærmere på eller vil han gå til større klubber enn oss?
Manager i Celtic mener ihvertfall at hans tid i klubben nærmer seg slutten pga han er for god for skotsk fotball.

Mulig han hadde vært en veldig god match i Leeds, men blir sannsynligivs altfor dyr for oss. Utifra ymse rapporter tyder det på at han ikke kommer til å gå for under 30 millioner pund.

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2501 på: August 05, 2020, 11:49:36 »
https://motleedsnews.com/news/report-leeds-will-table-8-figure-bid-for-standout-23yo-deal-would-equal-whites-transfer-record/

https://www.teamtalk.com/news/leeds-quoted-18m-fee-as-orta-bielsa-target-feyenoord-defender

Argentinsk midtstopper i Feyenoord - kan det være noe i dette da? Er vel neppe aktuelt med både White og en såpass dyr midtsopper i tillegg?
Sikkert kun aktuelt dersom White ikke kommer...
« Siste redigering: August 05, 2020, 12:02:29 av Killa »

asbfjell

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2502 på: August 05, 2020, 13:23:35 »
Troverdige BBC skriver nå at Ollie Watkins har en klausul i sin kontrakt som gjør ham tilgjengelig for 18 mill pund.

Håper vi slår til!

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2503 på: August 05, 2020, 13:53:36 »
Ikke noe rykte i det hele tatt. Men spissen til Celtic Odsonne Edouard, noe vi burde sett nærmere på eller vil han gå til større klubber enn oss?
Manager i Celtic mener ihvertfall at hans tid i klubben nærmer seg slutten pga han er for god for skotsk fotball.

Mulig han hadde vært en veldig god match i Leeds, men blir sannsynligivs altfor dyr for oss. Utifra ymse rapporter tyder det på at han ikke kommer til å gå for under 30 millioner pund.

Liten oppfølger:

David Anderson
@MirrorAnderson
Just an update on Odsonne Edouard and it is my understanding that Leeds are not in the bidding for the Celtic striker. #lufc

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Perik

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2505 på: August 05, 2020, 14:44:52 »
Ikke noe rykte i det hele tatt. Men spissen til Celtic Odsonne Edouard, noe vi burde sett nærmere på eller vil han gå til større klubber enn oss?
Manager i Celtic mener ihvertfall at hans tid i klubben nærmer seg slutten pga han er for god for skotsk fotball.

Mulig han hadde vært en veldig god match i Leeds, men blir sannsynligivs altfor dyr for oss. Utifra ymse rapporter tyder det på at han ikke kommer til å gå for under 30 millioner pund.

Liten oppfølger:

David Anderson
@MirrorAnderson
Just an update on Odsonne Edouard and it is my understanding that Leeds are not in the bidding for the Celtic striker. #lufc

Der kan du se 😊 greit med raske avklaringer!

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2506 på: August 05, 2020, 15:08:31 »
David Smith
@DavidSJourno
LEEDS. Big interest in Christian Nørgaard from Brentford. Want competition/backup for Phillips and he is a main target. #Lufc #LeedsUnited #BrentfordFc

Hva tenker vi om dette da? Syntes han har sett ganske bra ut for Brentford...

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2507 på: August 05, 2020, 15:13:56 »
Troverdige BBC skriver nå at Ollie Watkins har en klausul i sin kontrakt som gjør ham tilgjengelig for 18 mill pund.

Håper vi slår til!

Mange om beinet, blir spennende å se hvem som klarer å lokke han til seg.

Replying to
@DavidSJourno
Any news on Watkins to Leeds?

David Smith
@DavidSJourno
Leeds want him but so do most teams. Villa favourites at the moment.

NT

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2508 på: August 05, 2020, 17:03:17 »
Replying to
@DavidSJourno
Any news on Watkins to Leeds?

David Smith
@DavidSJourno
Leeds want him but so do most teams. Villa favourites at the moment.

Dette lurer jeg på, hva tenker spilleren når han hører at Leeds er interessert ??? Penger er en ting, men hva med å få trene under denne sagnomsuste El Loco Bielsa ? Tradisjonsrik klubb, Fin by, Fantastiske supporter hjemme -og borte og ett lag på vei oppover med en hyllet trener, masse energi - hit vil jeg for å utvikle meg !  Eller tenker de som så at denne omtalte Bielsa trening og vektregime m.m. - det dropper jeg.  Nå er det vel tøffe tak i alle klubber, så det er vel ikke det som skremmer de bort. men jeg undres hvorfor man som proff spiller ikke tiltales mer av å lære av denne el maestro i Leeds ?  I tilfelle over, så vurderes altså Villa og Dean Smith før Leeds og Bielsa ?  Når Watkins ser hvem han konkurrerer mot i Leeds, hva er da årsaken til at han ser andre veier ? Jeg nekter å tro at det bare er lønn !

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2509 på: August 05, 2020, 17:37:22 »
Replying to
@DavidSJourno
Any news on Watkins to Leeds?

David Smith
@DavidSJourno
Leeds want him but so do most teams. Villa favourites at the moment.

Dette lurer jeg på, hva tenker spilleren når han hører at Leeds er interessert ??? Penger er en ting, men hva med å få trene under denne sagnomsuste El Loco Bielsa ? Tradisjonsrik klubb, Fin by, Fantastiske supporter hjemme -og borte og ett lag på vei oppover med en hyllet trener, masse energi - hit vil jeg for å utvikle meg !  Eller tenker de som så at denne omtalte Bielsa trening og vektregime m.m. - det dropper jeg.  Nå er det vel tøffe tak i alle klubber, så det er vel ikke det som skremmer de bort. men jeg undres hvorfor man som proff spiller ikke tiltales mer av å lære av denne el maestro i Leeds ?  I tilfelle over, så vurderes altså Villa og Dean Smith før Leeds og Bielsa ?  Når Watkins ser hvem han konkurrerer mot i Leeds, hva er da årsaken til at han ser andre veier ? Jeg nekter å tro at det bare er lønn !

Tenker han vet vi synes han er en tosk som filmet seg til straffe mot oss i 2018/2019...
Jeg har ikke tilgitt han.
Marching On! 4276

asbfjell

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2510 på: August 05, 2020, 19:31:30 »
Replying to
@DavidSJourno
Any news on Watkins to Leeds?

David Smith
@DavidSJourno
Leeds want him but so do most teams. Villa favourites at the moment.

Dette lurer jeg på, hva tenker spilleren når han hører at Leeds er interessert ??? Penger er en ting, men hva med å få trene under denne sagnomsuste El Loco Bielsa ? Tradisjonsrik klubb, Fin by, Fantastiske supporter hjemme -og borte og ett lag på vei oppover med en hyllet trener, masse energi - hit vil jeg for å utvikle meg !  Eller tenker de som så at denne omtalte Bielsa trening og vektregime m.m. - det dropper jeg.  Nå er det vel tøffe tak i alle klubber, så det er vel ikke det som skremmer de bort. men jeg undres hvorfor man som proff spiller ikke tiltales mer av å lære av denne el maestro i Leeds ?  I tilfelle over, så vurderes altså Villa og Dean Smith før Leeds og Bielsa ?  Når Watkins ser hvem han konkurrerer mot i Leeds, hva er da årsaken til at han ser andre veier ? Jeg nekter å tro at det bare er lønn !

Tenker han vet vi synes han er en tosk som filmet seg til straffe mot oss i 2018/2019...
Jeg har ikke tilgitt han.


Er du "Reaney" in discuise..?  ;)

Dessuten er det vel sånn at Leeds-supportere flest ikke husker lengre tilbake enn de to siste kampene, så jeg tror ikke Watkins trenger å bekymre seg noe særlig over det svalestupet han foretok seg i oktober 2018...

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2511 på: August 05, 2020, 20:18:19 »
En som poster sjelden på waccoe, men (visstnok) treffer når han gjør det:

Pretty obviously was going to happen but kiko Casilla will leave leeds this summer. He has told the club his desire to leave back to Spain and bielsa has given him PERMISSION to do so. Orta currently looking for suitors to take him either very cheaply or even for free.

Samme fyr:
If anyone doesn’t understand my using of the word “permission” one of bielsas requests to stay is that nobody leaves the club this summer without his permission wether. Edmondson wanted a permanent move to Swindon and bielsa told him that wouldn’t be happening

Og:
Geldhart is done there’s no rush to get it done quickly it’ll happen over the next few days

Fremtiden vil fortelle om treffprosenten fortsetter.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2512 på: August 05, 2020, 20:41:00 »
Bare å se på det som en ære, Bjørn.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2513 på: August 05, 2020, 20:48:18 »
Gelhardt - der er vi favoritter men det er flere klubber som har meldt seg på.

Her har vi litt om hvem han er

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/what-joe-gelhardt-offers-leeds-18716407
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2514 på: August 06, 2020, 08:04:23 »
Hay har intervjuet Orta. Igjen sies det at Benrahma er et target. Sakset fra Waccoe:


Bielsa is not keen on numerous changes — four or five first-team signings at most — and Orta says one of the keys next season will be to avoid “betraying ourselves” by watering down the principles that have made the current side so effective. But this transfer window is like no other: coronavirus-affected, financially uncertain and offering just over a month for clubs to do business before the new season starts.
Among the priorities is a permanent deal for White, the most accomplished centre-back Leeds have signed in years, and one many are calling a future England international. He is Brighton & Hove Albion’s player, though, and there has been no movement on that front since his year-long loan ended last month. Brighton say they want to keep him. Leeds are admirers of Said Benrahma and while Brentford’s loss to Fulham in the Championship play-off final is likely to hasten the forward’s exit, they will not be the only club interested.


Om Bielsa:


We’re hoping that we’re going to be working towards the Premier League season (with him) because we’re planning a really good project there.” Sources close to Bielsa are equally confident that a deal will be announced before his players resume training at Thorp Arch on Wednesday.


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2515 på: August 06, 2020, 08:49:26 »
https://sportslens.com/report-leeds-united-want-brentford-left-back-rico-henry/307188/

Ble imponert over tempoet hans. Går jo inn i den vante kategorien liten, lett, teknisk og kjapp. Litt usikker på de offensive kvalitetene. Må vi ikke ha mer fysikk?
 

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2516 på: August 06, 2020, 08:50:21 »
En som poster sjelden på waccoe, men (visstnok) treffer når han gjør det:

Pretty obviously was going to happen but kiko Casilla will leave leeds this summer. He has told the club his desire to leave back to Spain and bielsa has given him PERMISSION to do so. Orta currently looking for suitors to take him either very cheaply or even for free.

Samme fyr:
If anyone doesn’t understand my using of the word “permission” one of bielsas requests to stay is that nobody leaves the club this summer without his permission wether. Edmondson wanted a permanent move to Swindon and bielsa told him that wouldn’t be happening

Og:
Geldhart is done there’s no rush to get it done quickly it’ll happen over the next few days

Fremtiden vil fortelle om treffprosenten fortsetter.

Det mest oppsiktsvekkende her er ikke Kiko sin avgang, den har vært varlset av de fleste som et tett på Leeds(Hay, B. Cross, Smyth) utifra hvordan rasismesaken utviklet seg. Men heller hvordan Bielsa gir "tillatelse" til at en spiller kan slippes. Det oser så end boss av hele opplegget og er akkurat hva jeg ser for meg Bielsa kan forlange.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2517 på: August 06, 2020, 08:56:49 »
Hay har intervjuet Orta. Igjen sies det at Benrahma er et target. Sakset fra Waccoe:


Bielsa is not keen on numerous changes — four or five first-team signings at most — and Orta says one of the keys next season will be to avoid “betraying ourselves” by watering down the principles that have made the current side so effective. But this transfer window is like no other: coronavirus-affected, financially uncertain and offering just over a month for clubs to do business before the new season starts.
Among the priorities is a permanent deal for White, the most accomplished centre-back Leeds have signed in years, and one many are calling a future England international. He is Brighton & Hove Albion’s player, though, and there has been no movement on that front since his year-long loan ended last month. Brighton say they want to keep him. Leeds are admirers of Said Benrahma and while Brentford’s loss to Fulham in the Championship play-off final is likely to hasten the forward’s exit, they will not be the only club interested.


Om Bielsa:


We’re hoping that we’re going to be working towards the Premier League season (with him) because we’re planning a really good project there.” Sources close to Bielsa are equally confident that a deal will be announced before his players resume training at Thorp Arch on Wednesday.


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk


Hele artikkelen ligger ute på The Athletic nå og kan varmt anbefales. Syntes Orta fremstår som veldig sympatisk og har "forstått" Leeds. Han er ydmyk og uten tvil full av beundring for Bielsa. Virker som han også selv har blitt litt formet av Bielsa ila de siste to sesongene og karakteriserer arbeidsforholdet de to mellom i hovedsak som fruktbart. The gist of it er vel at 4 max 5 nye spillere skal inn og de ønsker ikke vanne ut stallen, men heller bygge videre på det fundamentet som er lagt.

auren

Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2518 på: August 06, 2020, 09:25:45 »
https://sportslens.com/report-leeds-united-want-brentford-left-back-rico-henry/307188/

Ble imponert over tempoet hans. Går jo inn i den vante kategorien liten, lett, teknisk og kjapp. Litt usikker på de offensive kvalitetene. Må vi ikke ha mer fysikk?
Spennende spiller, men han må vel koste 10 millioner pund og vel så det? I mine øyne feilaktig å bruke det i en posisjon vi ikke MÅ ha nye spillere i. Hvis Kiko drar, er disse posisjonene de viktigste:

1. keeper (hva hvis Meslier blir skadet?)
2. midtstopper (kun Cooper og Struijk der nå, men Ayling og Phillips kan tiltre til nøds)
3. spiss (Bamford og Roberts eneste spisser)
4. no. 10 (Pablo må etterhvert erstattes. Roberts neppe god nok. Klich best i 8-er rollen)
5. midtstopper (Berardi ute til over nyåret)

Evt: venstreback og midtbanespiller.

Må ha inn minst 4-5 spillere!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2519 på: August 06, 2020, 09:33:49 »


Hele artikkelen ligger ute på The Athletic nå og kan varmt anbefales. Syntes Orta fremstår som veldig sympatisk og har "forstått" Leeds. Han er ydmyk og uten tvil full av beundring for Bielsa. Virker som han også selv har blitt litt formet av Bielsa ila de siste to sesongene og karakteriserer arbeidsforholdet de to mellom i hovedsak som fruktbart. The gist of it er vel at 4 max 5 nye spillere skal inn og de ønsker ikke vanne ut stallen, men heller bygge videre på det fundamentet som er lagt.

Flott artikkel :)

Tøffe dager for Victor.

Kl 06 i dag tidlig var han på Manchester Airport.  :)

https://twitter.com/TalkingShutt/status/1291267408347398145?s=20
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan