Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1474961 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2520 på: August 06, 2020, 10:38:02 »
Twitter:

All Leeds TV
@AllLeedsTV
Marcelo Bielsa’s Leeds are also readying a bid for £25m-rated Brentford forward Said Benrahma, while West Ham and Aston Villa are monitoring the situation. (Daily Mirror) #lufc #bees #villa #hammers


Leeds United are “getting closer” to sealing a £15m deal for Tottenham Hotspur defender Juan Foyth. (Tuttomercatoweb) #Lufc #Spurs


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2521 på: August 06, 2020, 10:51:14 »
Twitter:

All Leeds TV
@AllLeedsTV
Marcelo Bielsa’s Leeds are also readying a bid for £25m-rated Brentford forward Said Benrahma, while West Ham and Aston Villa are monitoring the situation. (Daily Mirror) #lufc #bees #villa #hammers


Leeds United are “getting closer” to sealing a £15m deal for Tottenham Hotspur defender Juan Foyth. (Tuttomercatoweb) #Lufc #Spurs


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk


Blir aldri kvitt de Foyth ryktene tydeligvis. En god kompis er Spurs supporter og han flira godt når jeg nevnte det for han. Har aldri vist noe som helst og er laaaaangt unna 11'eren under Mourinho.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2522 på: August 06, 2020, 10:54:31 »
Foyth er fortsatt ung og kan ta like store steg som White. At han har stagnert under Jose, er neppe bare hans feil. Lån med option to buy?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2523 på: August 06, 2020, 11:04:07 »
Foyth er fortsatt ung og kan ta like store steg som White. At han har stagnert under Jose, er neppe bare hans feil. Lån med option to buy?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Stagnasjon kan vel enkelt forklares med at han sitter mye på benk.

Tror Foyth har et høyt potensiale, spesielt som spillende stopper.

Han har gjort endel rart de kampene han har spilt, men det kan jo komme blant annet av manglende kamptrening.

Etter så mye tid på benken i Spurs, med flere foran seg, tror jeg han er klar for å flytte på seg for å spille fotball.

Kan bli alt fra storsuksess til tribunesliter etter mitt syn.

Jeg ville ikke gitt mer enn 9-10 mill pund, for det er gambling.
 

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2524 på: August 06, 2020, 11:11:31 »
http://www.insidefutbol.com/2020/08/06/norwich-city-ready-to-sell-star-leeds-united-retain-interest/464355/

Denne kommer med jevne mellomrom.

Hadde vært spennende å hørt hvordan folket vurderer Buendia opp mot Benrahma?

Er vel ganske likt priset.

Buendia med erfaring fra PL.
 

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2525 på: August 06, 2020, 11:15:55 »
Foyth er fortsatt ung og kan ta like store steg som White. At han har stagnert under Jose, er neppe bare hans feil. Lån med option to buy?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Stagnasjon kan vel enkelt forklares med at han sitter mye på benk.

Tror Foyth har et høyt potensiale, spesielt som spillende stopper.

Han har gjort endel rart de kampene han har spilt, men det kan jo komme blant annet av manglende kamptrening.

Etter så mye tid på benken i Spurs, med flere foran seg, tror jeg han er klar for å flytte på seg for å spille fotball.

Kan bli alt fra storsuksess til tribunesliter etter mitt syn.

Jeg ville ikke gitt mer enn 9-10 mill pund, for det er gambling.

Interessant. Forhørte meg for sikkerhets skyld med en annen Spurs supporter jeg ser på som meget analystisk og fikk dette svaret:
Han er uortodoks i stilen. Uskolert. Potensiale til å bli en av verdens beste.

Voldomst til divergerende syn på han da. Hvis det er en som kan få ut det potensiale så må det jo være Bielsa. Ble litt mer lystig til sinns her nå :D

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2526 på: August 06, 2020, 11:41:47 »
http://www.insidefutbol.com/2020/08/06/norwich-city-ready-to-sell-star-leeds-united-retain-interest/464355/

Denne kommer med jevne mellomrom.

Hadde vært spennende å hørt hvordan folket vurderer Buendia opp mot Benrahma?

Er vel ganske likt priset.

Buendia med erfaring fra PL.

Personlig er jeg veldig fan av Buendia. Sesongen Norwich rykket opp så jeg mye extended highlights av kampene de spilte og han imponerte stort og skal ha en stor del av æren for det fine angrepsspillet de vartet opp med. Buendia har en litt mer aggressiv spillestil enn Behnrama, offensivt er det kanskje ikke så mye som skiller enn at han til tider setter direkte fart mot mål, men i ballgjenvinning / dueller tråkker han mer til. Litt bikkjete i stilen til tross for at han ikke er store karen. PL-erfaring i tillegg som du nevner og etter hva jeg har sett har han skapt mye selv på et Norwich lag med en begredelig sesong.

Bromancer

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2527 på: August 06, 2020, 12:04:19 »
Enig med Fantasyland. Buendia over Benrahma. Workrate og de defensive kvalitetene gjør at han etter min mening passer Leeds bedre.

Kontakinte

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2528 på: August 06, 2020, 12:27:44 »
Enig med Fantasyland. Buendia over Benrahma. Workrate og de defensive kvalitetene gjør at han etter min mening passer Leeds bedre.
Å Spansktalende

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2529 på: August 06, 2020, 12:30:31 »
Buendia er spennende, men lite mål i ham. Det får du med Benrahma.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2530 på: August 06, 2020, 12:58:40 »
Buendia er spennende, men lite mål i ham. Det får du med Benrahma.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg hører hva du sier, men la oss få litt perspektiv på det. Sammenligne de to med denne sesongen som utgangspunkt blir kanskje litt rart. Mer fair er vel å se på 18/19 sesongen hvor begge hadde sin første sesong i England med alt av tilvenning det medfører. Benhrama hadde da 10/15 på 38 kamper, Buendia 8/12 på samme antall kamper. Så kan man jo sikkert argumentere med at Norwich skapte mer enn Brentford og således burde ført til enda mer mål fra Buendia.

Det blir selvføglelig vanskelig å trekke konklusjoner når man må lage hypoteser for hvordan Buendia ville levert hvis han hadde fått en sesong til i Championship. Hadde han vært på det nivået Behnrama er på nå? Tallene sier hvertfall at de er relativt jevne og det kanskje da er interessant å se på litt andre attributter, som f.eks work rate. Syntes forøvrig denne her også er grei å ha i bakhodet: In December, Buendia created 29 chances, the most by a player in a calendar month on record in Premier League history.

Forøvrig, utifra det som er kommunisert fra Hay etc virker det som Benhrama er førstevalget. Jeg gråter uansett ikke, to veldig gode spillere som uansett vil tilføre Leeds noe vi trenger mer av.

Andersen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2531 på: August 06, 2020, 13:53:46 »
Så alle play off kampene Cardiff , Swansea , Fuiham . Brentford spilte . Benrama i Brentford imponerte stund vis i kampene offensivt . Defensivt har han mye å gå på med å komme ned i forsvar og hjelpe til .Og takler han Bielsa fotballen ? Når du ser hvordan Leeds spillerene løper som gale hjem på banen for å hjelpe til i forsvar. Buenda i Norwich har jeg ikke sett i kamper , men en noe anderledes spiller type en Benrama? Buenda snakker spansk kan være en kjempefordel Uansett 5 uker til ny sesong , mye kan skje, men med økende smitte av corona blir det spennende å se hva som skjer i premier league .

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2532 på: August 06, 2020, 15:28:39 »
Dette opprykksglippet skal tydeligvis koste Brentford dyrt, skal vi tro ryktemakerne. De heteste salgsobjektene er Watkins og Benhrama. Brentfords venstreback, Rico Henry (23), skal visstnok være ettertraktet også. Også her skal Leeds være blant interessentene, skal vi tro Read West Ham. Et spørsmål er vel om Brentford trenger å selge alle disse spillerne, eller er det økonomiske forhold her også, som ligger til grunn? Jeg vet at det er en £18M release clause på Watkins.

https://readwestham.com/2020/08/06/west-ham-join-leeds-in-the-race-for-brentfords-rico-henry/

Vi skal etter sigende også vise interesse for Fulhams back Cody Drameh (18) samt Rangers' venstreback Borna Barisic (27).

https://sportslens.com/report-fulham-right-back-cody-drameh-wants-to-join-leeds-united-ahead-of-manchester-city/307273/

https://soccer.nbcsports.com/2020/08/06/transfer-news-updates-on-silva-hojbjerg-leeds-chase-defenders/

https://tbrfootball.com/leeds-reportedly-want-fulham-star-that-idolises-manchester-united-star-wan-bissaka/

Hvis Drameh blir hentet inn betyr det vel antageligvis slutten for Hosannahs tid i Leeds. Hosannah har igjen 1 år av sin kontrakt.
« Siste redigering: August 06, 2020, 17:25:39 av RoarG »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2533 på: August 06, 2020, 19:15:06 »
Dette opprykksglippet skal tydeligvis koste Brentford dyrt, skal vi tro ryktemakerne. De heteste salgsobjektene er Watkins og Benhrama. Brentfords venstreback, Rico Henry (23), skal visstnok være ettertraktet også. Også her skal Leeds være blant interessentene, skal vi tro Read West Ham. Et spørsmål er vel om Brentford trenger å selge alle disse spillerne, eller er det økonomiske forhold her også, som ligger til grunn? Jeg vet at det er en £18M release clause på Watkins.

https://readwestham.com/2020/08/06/west-ham-join-leeds-in-the-race-for-brentfords-rico-henry/

Vi skal etter sigende også vise interesse for Fulhams back Cody Drameh (18) samt Rangers' venstreback Borna Barisic (27).

https://sportslens.com/report-fulham-right-back-cody-drameh-wants-to-join-leeds-united-ahead-of-manchester-city/307273/

https://soccer.nbcsports.com/2020/08/06/transfer-news-updates-on-silva-hojbjerg-leeds-chase-defenders/

https://tbrfootball.com/leeds-reportedly-want-fulham-star-that-idolises-manchester-united-star-wan-bissaka/

Hvis Drameh blir hentet inn betyr det vel antageligvis slutten for Hosannahs tid i Leeds. Hosannah har igjen 1 år av sin kontrakt.

Intr med Drameh. Craig Dean fått ferten av noe stort igjen

Smudge

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2534 på: August 06, 2020, 21:41:43 »
Rykter om at Brentford har akseptert et bud fra Aston villa på watkins og benrahma på £45m

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2535 på: August 07, 2020, 08:35:58 »
https://tbrfootball.com/report-leeds-prepare-15m-bid-for-liverpool-winger-harry-wilson/

Jeg tror vi ender her, og til en helt ok prislapp.

Bielsa kjenner Wilson, og jeg tror det var grunnen til at han var på Goodison forleden.
 

Bromancer

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2536 på: August 07, 2020, 08:53:15 »
https://tbrfootball.com/report-leeds-prepare-15m-bid-for-liverpool-winger-harry-wilson/

Jeg tror vi ender her, og til en helt ok prislapp.

Bielsa kjenner Wilson, og jeg tror det var grunnen til at han var på Goodison forleden.

Jeg må si jeg blir overrasket om det kommer inn en ny kantspiller for såpass mye £. Hvis jeg skulle prioritere ville jeg gått for DC-DC-STR-(A)MC-GK-LB i den rekkefølgen. Kan Wilson spille sentralt?

lowfields

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2537 på: August 07, 2020, 09:38:11 »
https://tbrfootball.com/report-leeds-prepare-15m-bid-for-liverpool-winger-harry-wilson/

Jeg tror vi ender her, og til en helt ok prislapp.

Bielsa kjenner Wilson, og jeg tror det var grunnen til at han var på Goodison forleden.

Jeg må si jeg blir overrasket om det kommer inn en ny kantspiller for såpass mye £. Hvis jeg skulle prioritere ville jeg gått for DC-DC-STR-(A)MC-GK-LB i den rekkefølgen. Kan Wilson spille sentralt?
Midtstopper - (Foyth ca 15m£)
Midtstopper - lån
Spiss - ca 15m£
Pablo-erstatter (Wilson ca 15m£)
Keeper - lån/gratis

Kan vi forvente noe slikt?
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2538 på: August 07, 2020, 09:53:59 »
https://tbrfootball.com/report-leeds-prepare-15m-bid-for-liverpool-winger-harry-wilson/

Jeg tror vi ender her, og til en helt ok prislapp.

Bielsa kjenner Wilson, og jeg tror det var grunnen til at han var på Goodison forleden.

Jeg må si jeg blir overrasket om det kommer inn en ny kantspiller for såpass mye £. Hvis jeg skulle prioritere ville jeg gått for DC-DC-STR-(A)MC-GK-LB i den rekkefølgen. Kan Wilson spille sentralt?

Er ikke sikker på om Bielsa først og fremst tenker dobbel dekning, han er jo god på å flytte spillere i ulike posisjoner.

Kanskje det er viktigere å få inn Wilson enn å ha nøyaktig balanse i posisjonene.

Eller kanskje han vil bruke Wilson som 10er.

Jeg tror Harry Wilson er høyt oppe på vår ønskeliste. Og jeg tror, med dagens prisnivå, at det er et godt kjøp til 15 mill pund. Potensialet, inkludert dødballfoten, er svært høyt.

Uten sammenligning for øvrig, så ser Høibjerg ut til å gå til Spurs fra Southampton for 17 mill pund.
« Siste redigering: August 07, 2020, 09:56:25 av Kato »
 

NT

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2539 på: August 07, 2020, 10:03:33 »
https://tbrfootball.com/report-leeds-prepare-15m-bid-for-liverpool-winger-harry-wilson/

Jeg tror vi ender her, og til en helt ok prislapp.

Bielsa kjenner Wilson, og jeg tror det var grunnen til at han var på Goodison forleden.

Jeg må si jeg blir overrasket om det kommer inn en ny kantspiller for såpass mye £. Hvis jeg skulle prioritere ville jeg gått for DC-DC-STR-(A)MC-GK-LB i den rekkefølgen. Kan Wilson spille sentralt?

Synes han var veldig god for Derby, helt kanon, deres viktigste spiller ifjor ?  https://www.youtube.com/watch?v=uf-l_hYVyTI
 En type spiller jeg tror ville passe perfekt i Leeds. Har vært - og er på min ønskeliste så jeg er happy :)

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2540 på: August 07, 2020, 10:46:33 »
Positivt!

Sakset fra Waccoe:

Good to hear Hay saying jka, whatever happens, has little or no effect on the budget.


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2541 på: August 07, 2020, 11:49:59 »
Drameh bortimot i boks, skriver Daily Mail

Jack Gaughan
@Jack_Gaughan
·
28m
Leeds and Fulham have agreed a fee for Cody Drameh. Very good young right back

https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-8603639/Leeds-United-set-sign-Fulham-youngster-Cody-Drameh-deal-worth-1m.html
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2542 på: August 07, 2020, 12:40:44 »
Positivt!

Sakset fra Waccoe:

Good to hear Hay saying jka, whatever happens, has little or no effect on the budget.


auren

Jepp, hentet fra siste The Phil Hay show som kan anbefales. Hørte gjennom før lunsj, som alltid mye interessant og Hay er godt informert. Ikke så mange konkrete navn på mulige overganger som ble nevnt bortsett fra Benhrama, men han nevnte at det er relevans i flere av ryktene som går bortsett fra dobbel-swoopet Rose og Delph som han karakteriserte som fjas :D

Ellers kom det vel frem at det er Bielsa som vil ha 4 max 5 nye. Og når det kommer til signeringer er Bielsa veldig bastant og vet nøyaktig hva han vil ha. Hvis f.eks Orta og scout-apparatet finner frem til spillere de mener er bra og tilgjengelige kan Bielsa f.eks bare avfeie det med et enkelt 'no'. Ikke noe mer diskusjon :D

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2543 på: August 07, 2020, 12:48:01 »
Positivt!

Sakset fra Waccoe:

Good to hear Hay saying jka, whatever happens, has little or no effect on the budget.


auren

Jepp, hentet fra siste The Phil Hay show som kan anbefales. Hørte gjennom før lunsj, som alltid mye interessant og Hay er godt informert. Ikke så mange konkrete navn på mulige overganger som ble nevnt bortsett fra Benhrama, men han nevnte at det er relevans i flere av ryktene som går bortsett fra dobbel-swoopet Rose og Delph som han karakteriserte som fjas :D

Ellers kom det vel frem at det er Bielsa som vil ha 4 max 5 nye. Og når det kommer til signeringer er Bielsa veldig bastant og vet nøyaktig hva han vil ha. Hvis f.eks Orta og scout-apparatet finner frem til spillere de mener er bra og tilgjengelige kan Bielsa f.eks bare avfeie det med et enkelt 'no'. Ikke noe mer diskusjon :D

Hvordan kan man si at gjennomføring (eller ikke gjennomføring) av et spillerkjøp til 200 millioner-ish, og sikkert 40k lønn i uka ikke har effekt på budsjettet?


Over min fatteevne.
 

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2544 på: August 07, 2020, 12:54:42 »
Positivt!

Sakset fra Waccoe:

Good to hear Hay saying jka, whatever happens, has little or no effect on the budget.


auren

Jepp, hentet fra siste The Phil Hay show som kan anbefales. Hørte gjennom før lunsj, som alltid mye interessant og Hay er godt informert. Ikke så mange konkrete navn på mulige overganger som ble nevnt bortsett fra Benhrama, men han nevnte at det er relevans i flere av ryktene som går bortsett fra dobbel-swoopet Rose og Delph som han karakteriserte som fjas :D

Ellers kom det vel frem at det er Bielsa som vil ha 4 max 5 nye. Og når det kommer til signeringer er Bielsa veldig bastant og vet nøyaktig hva han vil ha. Hvis f.eks Orta og scout-apparatet finner frem til spillere de mener er bra og tilgjengelige kan Bielsa f.eks bare avfeie det med et enkelt 'no'. Ikke noe mer diskusjon :D

Hvordan kan man si at gjennomføring (eller ikke gjennomføring) av et spillerkjøp til 200 millioner-ish, og sikkert 40k lønn i uka ikke har effekt på budsjettet?


Over min fatteevne.

Tipper klubben er trygg på at vi klarer å sno oss unna denne dealen. Enten helt eller ved å betale en kompensasjon på noen få millioner pund.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2545 på: August 07, 2020, 12:55:23 »
Positivt!

Sakset fra Waccoe:

Good to hear Hay saying jka, whatever happens, has little or no effect on the budget.


auren

Jepp, hentet fra siste The Phil Hay show som kan anbefales. Hørte gjennom før lunsj, som alltid mye interessant og Hay er godt informert. Ikke så mange konkrete navn på mulige overganger som ble nevnt bortsett fra Benhrama, men han nevnte at det er relevans i flere av ryktene som går bortsett fra dobbel-swoopet Rose og Delph som han karakteriserte som fjas :D

Ellers kom det vel frem at det er Bielsa som vil ha 4 max 5 nye. Og når det kommer til signeringer er Bielsa veldig bastant og vet nøyaktig hva han vil ha. Hvis f.eks Orta og scout-apparatet finner frem til spillere de mener er bra og tilgjengelige kan Bielsa f.eks bare avfeie det med et enkelt 'no'. Ikke noe mer diskusjon :D

Hvordan kan man si at gjennomføring (eller ikke gjennomføring) av et spillerkjøp til 200 millioner-ish, og sikkert 40k lønn i uka ikke har effekt på budsjettet?


Over min fatteevne.

Ja, det fremstår jo litt ulogisk, men tror det handler mer om hvordan man ordlegger det. Altså, sånn jeg tolker det påvirker det ikke hva som er budsjettert i forhold til nye signeringer, men det vil definitivt påvirke det totale budsjettet. Muligens ender det opp med et forlik til slutt(magefølelse, covid-situasjonen) og la oss si vi ender opp med å betale halvparten, 9 millioner pund. Fortsatt mye penger og definitivt synlig på bunnlinja.

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2546 på: August 07, 2020, 13:01:24 »
Positivt!

Sakset fra Waccoe:

Good to hear Hay saying jka, whatever happens, has little or no effect on the budget.


auren

Jepp, hentet fra siste The Phil Hay show som kan anbefales. Hørte gjennom før lunsj, som alltid mye interessant og Hay er godt informert. Ikke så mange konkrete navn på mulige overganger som ble nevnt bortsett fra Benhrama, men han nevnte at det er relevans i flere av ryktene som går bortsett fra dobbel-swoopet Rose og Delph som han karakteriserte som fjas :D

Ellers kom det vel frem at det er Bielsa som vil ha 4 max 5 nye. Og når det kommer til signeringer er Bielsa veldig bastant og vet nøyaktig hva han vil ha. Hvis f.eks Orta og scout-apparatet finner frem til spillere de mener er bra og tilgjengelige kan Bielsa f.eks bare avfeie det med et enkelt 'no'. Ikke noe mer diskusjon :D

Hvordan kan man si at gjennomføring (eller ikke gjennomføring) av et spillerkjøp til 200 millioner-ish, og sikkert 40k lønn i uka ikke har effekt på budsjettet?


Over min fatteevne.

Ja, det fremstår jo litt ulogisk, men tror det handler mer om hvordan man ordlegger det. Altså, sånn jeg tolker det påvirker det ikke hva som er budsjettert i forhold til nye signeringer, men det vil definitivt påvirke det totale budsjettet. Muligens ender det opp med et forlik til slutt(magefølelse, covid-situasjonen) og la oss si vi ender opp med å betale halvparten, 9 millioner pund. Fortsatt mye penger og definitivt synlig på bunnlinja.



Budsjettet på nysigneringer vil jeg tro umiddelbart stiger med 150 millioner (lønn påvirker jo selvsagt også) om vi kommer oss totalt unna denne grusomme handelen.
 

Josch

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2547 på: August 07, 2020, 16:09:25 »
Positivt!

Sakset fra Waccoe:

Good to hear Hay saying jka, whatever happens, has little or no effect on the budget.


auren

Jepp, hentet fra siste The Phil Hay show som kan anbefales. Hørte gjennom før lunsj, som alltid mye interessant og Hay er godt informert. Ikke så mange konkrete navn på mulige overganger som ble nevnt bortsett fra Benhrama, men han nevnte at det er relevans i flere av ryktene som går bortsett fra dobbel-swoopet Rose og Delph som han karakteriserte som fjas :D

Ellers kom det vel frem at det er Bielsa som vil ha 4 max 5 nye. Og når det kommer til signeringer er Bielsa veldig bastant og vet nøyaktig hva han vil ha. Hvis f.eks Orta og scout-apparatet finner frem til spillere de mener er bra og tilgjengelige kan Bielsa f.eks bare avfeie det med et enkelt 'no'. Ikke noe mer diskusjon :D

Hvordan kan man si at gjennomføring (eller ikke gjennomføring) av et spillerkjøp til 200 millioner-ish, og sikkert 40k lønn i uka ikke har effekt på budsjettet?


Over min fatteevne.

Tipper klubben er trygg på at vi klarer å sno oss unna denne dealen. Enten helt eller ved å betale en kompensasjon på noen få millioner pund.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Vi vet ikke utfallet av dette men:

Hvis dette blir en juridisk oppvask , og Leeds nekter å betale, så må Leipzig gå til rettsak. Taper Leeds så kan de anke. Alt dette kan ta måneder og år før endelig dom foreligger og Leeds må betale.

Derfor tror jeg det er mulig at Leeds ikke blir belastet  i dette transfervinduet. Trenerer man en sak lenge nok så blir betalingen utsatt.

Bare minner om Kiko-saken.: stevning, utsatt svarfrist,  mer dokumentasjon, flere vitner, utsatt på nytt osv.
« Siste redigering: August 07, 2020, 16:11:33 av Josch »

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2548 på: August 07, 2020, 17:51:21 »
I følge Hay var Bielsa ferdig med Augustine, og han var ferdig med Bielsa.

Kan det være at dem kommer unna med at Augustine absolutt ikke vil til Leeds og Bielsa?

Torpe-do

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2549 på: August 07, 2020, 19:09:00 »
Rappa me ikkje Augestin framfor augo på ManU? Dei kan då steppa opp, vel?


Sent from my iPhone using Tapatalk