Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1475613 ganger)

0 medlemmer og 11 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3180 på: September 08, 2020, 14:03:08 »
Alle disse rapportene angående De Paul er vel kanskje bare suppe på spiker, men nå begynner jeg å bli litt utålmodig på å få denne avklart kjenner jeg.... Var det ikke en kilde som mente at forhandlingene skulle gjenopptas i dag?

"Leeds in pole position" - er det noe hold i det da mon tro..?

https://www.givemesport.com/1598009-leeds-united-favourites-to-sign-udinese-star?autoplay=on

Evolved begynner å bli frustrert:

Leicester and other teams are beginning to circle sadly, so we either need to pay them what they are asking and get it over the line or admit defeat and go he’s too expensive we can’t afford it and walk away. Otherwise We are just going to be outbid. It’s as simple as that!

This deal is becoming more and more complex by the day. It’s frustrating because this is exactly what I’ve been saying all@along the Pozzo family want a bidding war for De Paul and they won’t let him go until someone pays exactly what they are asking for. It’s becoming@a joke!

I think they’ve spent far too much time on the deal. They’re going to start losing out on other targets they had in mind also and that isn’t going to be good news for Bielsa. He won’t be happy chap I wouldn’t have thought at the prospect of seeing some of his targets vanish!

Feels like a decision needs to be made. Either pay what they want or walk away! Ultimately I can imagine it’s taking up an awful amount of time for the directors.

It's not over till it's over! I still think we are in with a good chance of landing him but yes it has become far more complex now as i knew it would. Leeds were not sitting well with Udinese' valuation of the player right from the outset. It's time to pay up or shut up now!

...ser ut som Josko er i boks:
Your right they have but the deals are their on the table and Josko's is DONE!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3181 på: September 08, 2020, 14:30:33 »
Alle disse rapportene angående De Paul er vel kanskje bare suppe på spiker, men nå begynner jeg å bli litt utålmodig på å få denne avklart kjenner jeg.... Var det ikke en kilde som mente at forhandlingene skulle gjenopptas i dag?

"Leeds in pole position" - er det noe hold i det da mon tro..?

https://www.givemesport.com/1598009-leeds-united-favourites-to-sign-udinese-star?autoplay=on

Evolved begynner å bli frustrert:

Leicester and other teams are beginning to circle sadly, so we either need to pay them what they are asking and get it over the line or admit defeat and go he’s too expensive we can’t afford it and walk away. Otherwise We are just going to be outbid. It’s as simple as that!

This deal is becoming more and more complex by the day. It’s frustrating because this is exactly what I’ve been saying all@along the Pozzo family want a bidding war for De Paul and they won’t let him go until someone pays exactly what they are asking for. It’s becoming@a joke!

I think they’ve spent far too much time on the deal. They’re going to start losing out on other targets they had in mind also and that isn’t going to be good news for Bielsa. He won’t be happy chap I wouldn’t have thought at the prospect of seeing some of his targets vanish!

Feels like a decision needs to be made. Either pay what they want or walk away! Ultimately I can imagine it’s taking up an awful amount of time for the directors.

It's not over till it's over! I still think we are in with a good chance of landing him but yes it has become far more complex now as i knew it would. Leeds were not sitting well with Udinese' valuation of the player right from the outset. It's time to pay up or shut up now!

...ser ut som Josko er i boks:
Your right they have but the deals are their on the table and Josko's is DONE!

Hvem er dette og hvor har dem info fra? Er dem pålitelige?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3182 på: September 08, 2020, 15:38:58 »


Hvem er dette og hvor har dem info fra? Er dem pålitelige?

Eg viser til det Fantasyland skrev 3.september, det var da eg blei obs på ham/dem. De har gått 'private' etter hvert og eg måtte vente noen dager før eg blei 'godkjent' :)

Interessant denne Evolved Artists kontoen. Jeg har fulgt med en liten stund og han skriver selv at familien har dype røtter inn i LUFC som går flere år tilbake i tid. Han snakker også visstnok med Kinnear face-2-face i ny og ne. Alt han har skrevet hittil har vært spot on virker det som. Blant annet hadde han mye mer info rundt Cabral og hva som egentlig skjedde i en serie tidligere tweets. Vil si kredibiliteten står på spill nå, han har sagt De Paul har signert og alt er klart og mediene går ut med dette i morgen. Blir spennende...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3183 på: September 08, 2020, 15:53:30 »
Tror vi må være fornøyde nå.....Dallas har jo bytta drakt med Haaland..

Larsen.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3184 på: September 08, 2020, 16:43:44 »
Mohamed Bouhafsi
@mohamedbouhafsi
·
5m
#Leeds have contacted PSG midfielder Julian #Draxler to convince him to join them. Draxler has not been receptive in their interest so far. He has one year left on his contract.
Pride of Yorkshire

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3185 på: September 08, 2020, 16:49:13 »


Hvem er dette og hvor har dem info fra? Er dem pålitelige?

Eg viser til det Fantasyland skrev 3.september, det var da eg blei obs på ham/dem. De har gått 'private' etter hvert og eg måtte vente noen dager før eg blei 'godkjent' :)

Interessant denne Evolved Artists kontoen. Jeg har fulgt med en liten stund og han skriver selv at familien har dype røtter inn i LUFC som går flere år tilbake i tid. Han snakker også visstnok med Kinnear face-2-face i ny og ne. Alt han har skrevet hittil har vært spot on virker det som. Blant annet hadde han mye mer info rundt Cabral og hva som egentlig skjedde i en serie tidligere tweets. Vil si kredibiliteten står på spill nå, han har sagt De Paul har signert og alt er klart og mediene går ut med dette i morgen. Blir spennende...

Følger han/dem på twitter selv, men ser ingen steder at han sier De Paul er klar og presenteres i morgen?

 Han Kroaten derimot er klar i følge Evolved..

Ja, får se da hvor bra kontakter han har. Utrolig om en venn av Angus lekker sosialemedier.. sitter med en følelse av at han bare kommer med bs.. men det får vi se i morgen  :)


Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3186 på: September 08, 2020, 17:00:16 »
men det får vi se i morgen  :)
Dette 'i morgen' ville altså være 4.september :o

Men 4.september hadde nok 'the goalposts changed'
Sitat
The hold up is NOT with the player or his agent at all! It's solely with the Pozzo Family and their valuation of De Paul. Originally Leeds were around £8/9M out. Now it's much less, but Radz/Orta & Kinnear are trying to get the best possible deal for him and for the clubFlexed biceps#MOT.

Men nå har jeg ikke fulgt Evolved lenge nok til å ha spesielt klare meninger om troverdigheten.
Fantasyland derimot... :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3187 på: September 08, 2020, 18:13:43 »
Mohamed Bouhafsi
@mohamedbouhafsi
·
1t
#Leeds have contacted PSG midfielder Julian #Draxler to convince him to join them. Draxler has not been receptive in their interest so far. He has one year left on his contract.

Jada, siktet er altså innstilt på det nivået..

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3188 på: September 08, 2020, 18:41:05 »
Det spørs om ikke den Rodrigo-overgangen gikk til hodet på Orta og co. Nå prøver de altså på Draxler og tidligere De Paul. Prøver vi rett og slett for ambisiøst og bruker energi og tid på spillere som mest sannsynlig ikke har den store interessen av å joine oss?

Det er jo helt fantastisk at vi er ute etter slike spillere da!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

gekon17

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3189 på: September 08, 2020, 18:55:03 »
Det spørs om ikke den Rodrigo-overgangen gikk til hodet på Orta og co. Nå prøver de altså på Draxler og tidligere De Paul. Prøver vi rett og slett for ambisiøst og bruker energi og tid på spillere som mest sannsynlig ikke har den store interessen av å joine oss?

Det er jo helt fantastisk at vi er ute etter slike spillere da!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
De Paul overgangen strandet/forsinkes vel på grunn av at klubbene ikke blir enige i følge flere kilder. Bra at lista ligger høyt, de har jo forsterket de to posisjonene som hastet, så bruker de mere tålmodig med de neste, så får vi håpe det blir suksess

Sent fra min YAL-L21 via Tapatalk


leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3190 på: September 08, 2020, 19:09:56 »
Det spørs om ikke den Rodrigo-overgangen gikk til hodet på Orta og co. Nå prøver de altså på Draxler og tidligere De Paul. Prøver vi rett og slett for ambisiøst og bruker energi og tid på spillere som mest sannsynlig ikke har den store interessen av å joine oss?

Det er jo helt fantastisk at vi er ute etter slike spillere da!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Har vel en oppe i Glasgow som sitter med foldede hender å ber for at både 1,2 og 3 på lista ikke blir landa.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3191 på: September 08, 2020, 19:23:05 »
Det spørs om ikke den Rodrigo-overgangen gikk til hodet på Orta og co. Nå prøver de altså på Draxler og tidligere De Paul. Prøver vi rett og slett for ambisiøst og bruker energi og tid på spillere som mest sannsynlig ikke har den store interessen av å joine oss?

Det er jo helt fantastisk at vi er ute etter slike spillere da!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
De Paul overgangen strandet/forsinkes vel på grunn av at klubbene ikke blir enige i følge flere kilder. Bra at lista ligger høyt, de har jo forsterket de to posisjonene som hastet, så bruker de mere tålmodig med de neste, så får vi håpe det blir suksess

Sent fra min YAL-L21 via Tapatalk

Ting tar tid og sikkert mye som må på plass. Noe helt annet å hente fra denbe hyllen enn der vi har handlet før.

Bare se hvor lang tid Havertz, James R, etc dro ut i tid. Tiago/Winjaldum dealen.

At noe har gått til hode på Orta/Rads har jeg vondt for å tro på. Hvorfor skulle det det? Og igjen, ikke tro på alt som står på internett. Følger man Fabrizio Romano og Phil Hay så har man stort sett dekket det som trengs i internasjonal fotball og Leeds.

De Draxler ryktene tviler jeg på. Men rått om han kom og Bielsa fikk han i gammelt slag. Klasse!


GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3192 på: September 08, 2020, 20:57:55 »
I mitt hode har sannsynligheten for de Paul-overgang til Leeds falt under 50% for første gang på lenge. Men det er jo bare min mage...hodefølelse.
MOT

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3193 på: September 08, 2020, 22:03:52 »
men det får vi se i morgen  :)
Dette 'i morgen' ville altså være 4.september :o

Men 4.september hadde nok 'the goalposts changed'
Sitat
The hold up is NOT with the player or his agent at all! It's solely with the Pozzo Family and their valuation of De Paul. Originally Leeds were around £8/9M out. Now it's much less, but Radz/Orta & Kinnear are trying to get the best possible deal for him and for the clubFlexed biceps#MOT.

Men nå har jeg ikke fulgt Evolved lenge nok til å ha spesielt klare meninger om troverdigheten.
Fantasyland derimot... :)

Jeg kan ikke verifisere alt han sier selvsagt, men syntes veldig mye virker troverdig og bygger videre på små pekere man har fått via andre kanaler. Når det gjelder De Paul så var det tydeligvis jeg og noen andre som tolket det som at han ville bli presentert, han korrigerte seg selv og presiserte at det han mente var at De Paul har avklart alle personlinge kontraksbetingelser med Leeds og dette ville lekkes ut. Det er forsåvidt riktig, men vet ikke helt om jeg kjøper den forklaringen, det var hvertfall ikke intuitivt for meg at han mente det slik.

Han har en rekke tweets fra nå i kveld hvor han egentlig presiserer det han har messet om lenge, at det er Pozzo som prøver å klemme hver eneste dråpe ut av denne avtalen., Det ønskes vel å få til en auksjon uten at noen andre har vist konkret interresse. Hvis det stemmer som presentert i italienske medier i dag at vi har bydd 35 millioner euro og Pozzo har avslått fordi 40 millioner euro er kravet syntes jeg det er på tide at Radz slutter å kødde rundt og bare lander denne. Får litt Dan James vibber av det. Vi har fått et tall og må forholde oss til det eller gå videre.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3194 på: September 08, 2020, 22:09:15 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Leeds have submitted a new bid to sign Josko Gvardiol: €22m + 20% percentage on future sale. Dinamo Zagreb asked for €25m as price tag. Also RB Leipzig are in the race but made a lower bid [around €15m]. White circle #LUFC #transfers
@DiMarzio

Jeez, disse avtalene tar ages!

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3195 på: September 08, 2020, 22:15:47 »
Det spørs om ikke den Rodrigo-overgangen gikk til hodet på Orta og co. Nå prøver de altså på Draxler og tidligere De Paul. Prøver vi rett og slett for ambisiøst og bruker energi og tid på spillere som mest sannsynlig ikke har den store interessen av å joine oss?

Det er jo helt fantastisk at vi er ute etter slike spillere da!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
De Paul overgangen strandet/forsinkes vel på grunn av at klubbene ikke blir enige i følge flere kilder. Bra at lista ligger høyt, de har jo forsterket de to posisjonene som hastet, så bruker de mere tålmodig med de neste, så får vi håpe det blir suksess

Sent fra min YAL-L21 via Tapatalk

Ting tar tid og sikkert mye som må på plass. Noe helt annet å hente fra denbe hyllen enn der vi har handlet før.

Bare se hvor lang tid Havertz, James R, etc dro ut i tid. Tiago/Winjaldum dealen.

At noe har gått til hode på Orta/Rads har jeg vondt for å tro på. Hvorfor skulle det det? Og igjen, ikke tro på alt som står på internett. Følger man Fabrizio Romano og Phil Hay så har man stort sett dekket det som trengs i internasjonal fotball og Leeds.

De Draxler ryktene tviler jeg på. Men rått om han kom og Bielsa fikk han i gammelt slag. Klasse!

Jeg nevnte det vel tidligere, men når det kommer til overganger fra europeiske klubber henger rett og slett ikke Hay med på notene. Jeg tror han ikke er i nærheten av å ha nettverket til f.eks Romano. Angående Draxler, dette er altså info fra Mohamed Bouhafsi, Fotball Chief Editor RMCsport, med 370 tusen følgere. Ser det ikke som utenkelig at han har noen kanaler inn i PSG som har lekket denne informasjonen. Jeg tror hvertfall han er opptatt av egen kredibilitet.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3196 på: September 08, 2020, 22:23:18 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Leeds have submitted a new bid to sign Josko Gvardiol: €22m + 20% percentage on future sale. Dinamo Zagreb asked for €25m as price tag. Also RB Leipzig are in the race but made a lower bid [around €15m]. White circle #LUFC #transfers
@DiMarzio

Jeez, disse avtalene tar ages!

Veldig spennende spiller, men jeg synes heller vi skal trekke oss fra denne avtalen og signere en rimeligere stopper og heller legge 5 millioner euro ekstra i potten for De Paul. Helt ville summer jo!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3197 på: September 08, 2020, 22:36:26 »
Det spørs om ikke den Rodrigo-overgangen gikk til hodet på Orta og co. Nå prøver de altså på Draxler og tidligere De Paul. Prøver vi rett og slett for ambisiøst og bruker energi og tid på spillere som mest sannsynlig ikke har den store interessen av å joine oss?

Det er jo helt fantastisk at vi er ute etter slike spillere da!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
De Paul overgangen strandet/forsinkes vel på grunn av at klubbene ikke blir enige i følge flere kilder. Bra at lista ligger høyt, de har jo forsterket de to posisjonene som hastet, så bruker de mere tålmodig med de neste, så får vi håpe det blir suksess

Sent fra min YAL-L21 via Tapatalk

Ting tar tid og sikkert mye som må på plass. Noe helt annet å hente fra denbe hyllen enn der vi har handlet før.

Bare se hvor lang tid Havertz, James R, etc dro ut i tid. Tiago/Winjaldum dealen.

At noe har gått til hode på Orta/Rads har jeg vondt for å tro på. Hvorfor skulle det det? Og igjen, ikke tro på alt som står på internett. Følger man Fabrizio Romano og Phil Hay så har man stort sett dekket det som trengs i internasjonal fotball og Leeds.

De Draxler ryktene tviler jeg på. Men rått om han kom og Bielsa fikk han i gammelt slag. Klasse!

Jeg nevnte det vel tidligere, men når det kommer til overganger fra europeiske klubber henger rett og slett ikke Hay med på notene. Jeg tror han ikke er i nærheten av å ha nettverket til f.eks Romano. Angående Draxler, dette er altså info fra Mohamed Bouhafsi, Fotball Chief Editor RMCsport, med 370 tusen følgere. Ser det ikke som utenkelig at han har noen kanaler inn i PSG som har lekket denne informasjonen. Jeg tror hvertfall han er opptatt av egen kredibilitet.

Romano og Hay kan ikke sammenlignes. Hay har fulgt Leeds tett siste årene. Lite internasjonale kontakter han knytter da..Men at Hay har kontaker i Leeds og er til å stole på hva angår Leeds nyheter  mener jeg absolutt. The Athletic som han jobber har et helt ok nettverk av journalister over hele verden.

At han som meldte om Draxler er så anerkjent visste jeg ikke.  Da kan det være noe i det. Det jobbes nok med alternativer i 10er rollen parallelt med De Paul. Det er positivt!


Erik M

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3198 på: September 08, 2020, 23:05:10 »
Hay har kontakt med Leeds United.
 

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3199 på: September 09, 2020, 07:52:34 »
Spenstigt å prøve seg på Draxler!
Vil nok være en prøvelse å få til det økonomisk. Kanskje Radrizzanis gode kontakt med PSG eieren kan vise seg nyttig her?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Torpe-do

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3200 på: September 09, 2020, 08:29:15 »
Drexler, ein som ikkje får spele for PSG (og med det står i fare for å miste landslagsplassen sin), har eitt år att på kontrakten, PSG vil selge, men han vil tilsynelatande ikkje forlate PSG? Er tilfellet at han sitt med ei sjuk lønn i PSG, og ønskjer med det å sitte ut kontrakten? I så fall er ikkje det ein personlegheit eg ønskjer til Leeds. Høyres ikkje heilt prima ut, spør du meg.

Håpar på De Paul. At han dreg det heile litt ut i håp om at Juventus skal by på han, kan eg forsåvidt forstå. Men her er, sånn eg har forstått det, i det minste dei personlege betingelsane på plass.

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3201 på: September 09, 2020, 08:31:23 »
Spenstigt å prøve seg på Draxler!
Vil nok være en prøvelse å få til det økonomisk. Kanskje Radrizzanis gode kontakt med PSG eieren kan vise seg nyttig her?
En "has been" som ikke har levert på lenge, som stort sett bare har navnet igjen. Håper ikke dette er reellt

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3202 på: September 09, 2020, 08:44:26 »
Spenstigt å prøve seg på Draxler!
Vil nok være en prøvelse å få til det økonomisk. Kanskje Radrizzanis gode kontakt med PSG eieren kan vise seg nyttig her?
En "has been" som ikke har levert på lenge, som stort sett bare har navnet igjen. Håper ikke dette er reellt

"Has been" på 26 år?
En som sitter på innbytterbenken i PSG er nok god nok for Leeds. Og spiller han fast for klubblaget er han en klokkeklar kandidat for startelleveren til Tyskland. Han spilte også 2 ganger 90 minutter for Tyskland den siste uken.
« Siste redigering: September 09, 2020, 08:49:27 av Sydhagen »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3203 på: September 09, 2020, 08:52:59 »
Spenstigt å prøve seg på Draxler!
Vil nok være en prøvelse å få til det økonomisk. Kanskje Radrizzanis gode kontakt med PSG eieren kan vise seg nyttig her?
En "has been" som ikke har levert på lenge, som stort sett bare har navnet igjen. Håper ikke dette er reellt

"Has been" på 26 år?
En som sitter på innbytterbenken i PSG er nok god nok for Leeds. Og spiller han fast for klubblaget er han en klokkeklar kandidat for startelleveren til Tyskland. Han spilte også 2 ganger 90 minutter for Tyskland den siste uken.
Har ikke levert noe på flere år. Benken i PSG er ikke nødvendigvis godt nok for Leeds. Forskjellen er ikke så vanvittig stor. Var bra for noen år siden, men høyst nedadgående spiral de siste årene. Ekstremt dyr, og et sjansespill. Hadde valgt Benrahma(?) hver gang..

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3204 på: September 09, 2020, 09:06:04 »
Spenstigt å prøve seg på Draxler!
Vil nok være en prøvelse å få til det økonomisk. Kanskje Radrizzanis gode kontakt med PSG eieren kan vise seg nyttig her?
En "has been" som ikke har levert på lenge, som stort sett bare har navnet igjen. Håper ikke dette er reellt

"Has been" på 26 år?
En som sitter på innbytterbenken i PSG er nok god nok for Leeds. Og spiller han fast for klubblaget er han en klokkeklar kandidat for startelleveren til Tyskland. Han spilte også 2 ganger 90 minutter for Tyskland den siste uken.
Har ikke levert noe på flere år. Benken i PSG er ikke nødvendigvis godt nok for Leeds. Forskjellen er ikke så vanvittig stor. Var bra for noen år siden, men høyst nedadgående spiral de siste årene. Ekstremt dyr, og et sjansespill. Hadde valgt Benrahma(?) hver gang..

Tja.. Kanskje ikke levert som han gjorde. Kanskje det er flere grunner til det? For eksempel å bli brukt riktig? Siden Bielsa har klart å gjøre bedre spillere ut av den stallen vi har hatt så tenker jeg det er potensiale i Draxler og. Han er i troppen til ett av Europas beste lag. Fast inventar i Tysklandstroppen.. Ser ikke helt bekymringen her? For den rette prisen og lønna, kan det være et godt kjøp.
(Personlig hadde jeg valgt bort BenDrama… )
« Siste redigering: September 09, 2020, 09:07:52 av Bjorn »
Marching On! 4276

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3205 på: September 09, 2020, 09:17:24 »
Spenstigt å prøve seg på Draxler!
Vil nok være en prøvelse å få til det økonomisk. Kanskje Radrizzanis gode kontakt med PSG eieren kan vise seg nyttig her?
En "has been" som ikke har levert på lenge, som stort sett bare har navnet igjen. Håper ikke dette er reellt

"Has been" på 26 år?
En som sitter på innbytterbenken i PSG er nok god nok for Leeds. Og spiller han fast for klubblaget er han en klokkeklar kandidat for startelleveren til Tyskland. Han spilte også 2 ganger 90 minutter for Tyskland den siste uken.
Har ikke levert noe på flere år. Benken i PSG er ikke nødvendigvis godt nok for Leeds. Forskjellen er ikke så vanvittig stor. Var bra for noen år siden, men høyst nedadgående spiral de siste årene. Ekstremt dyr, og et sjansespill. Hadde valgt Benrahma(?) hver gang..

Tja.. Kanskje ikke levert som han gjorde. Kanskje det er flere grunner til det? For eksempel å bli brukt riktig? Siden Bielsa har klart å gjøre bedre spillere ut av den stallen vi har hatt så tenker jeg det er potensiale i Draxler og. Han er i troppen til ett av Europas beste lag. Fast inventar i Tysklandstroppen.. Ser ikke helt bekymringen her? For den rette prisen og lønna, kan det være et godt kjøp.
(Personlig hadde jeg valgt bort BenDrama… )
Har sett PSG i en del kamper de siste årene, og han er etter mitt syn ikke i nærheten av hva han var. Er heller ikke sikker på hva Bielsa kan utrette med en såkalt superstjerne mtp sine krav til spillerne/væremåte. Er nok en grunn til at Bielsa ikke har hatt noen av de absolutt toppklubbene, og at en prater om slitasjeeffekt etter ca 3 år. Antar dette kom etter hans periode i Bilbao, hvor han gjorde en toppklubb ut av gråstein, og spillerne begynte få stjernenykker. Da ryker noe av autoriteten..

NT

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3206 på: September 09, 2020, 11:25:44 »
Leste i The Athletic sist uke omkring overgangsmarkedet:

When Manchester United signed Daniel James from Swansea City last summer, it was an exception to the rule. The top Premier League clubs rarely do much transfer business in the Championship. Eleven Championship players were sold in the lead up to last season for eight-figure sums and the majority of them ended up joining clubs who had finished in the bottom half of the Premier League — Brighton signed two of them in Neal Maupay and Adam Webster.

Hva angripere angår, så handlet Brighton ifjor Neal Maupay fra Brentford og betale drøye 20 mill.  Southampton hentet Che Adams for ca. 17 mill.  Nå står det at Olli Watkins er hos Villa for Medical og prisen skal være mellom 28 -33 mill.  Det er friskt prisnivå på spisser fra Championship, og Villa vil altså betale 30 for Watkins..... Forrige dagen stod det vel på ca 16-17 mill for Josh King ?     

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3207 på: September 09, 2020, 11:33:12 »
Leste i The Athletic sist uke omkring overgangsmarkedet:

When Manchester United signed Daniel James from Swansea City last summer, it was an exception to the rule. The top Premier League clubs rarely do much transfer business in the Championship. Eleven Championship players were sold in the lead up to last season for eight-figure sums and the majority of them ended up joining clubs who had finished in the bottom half of the Premier League — Brighton signed two of them in Neal Maupay and Adam Webster.

Hva angripere angår, så handlet Brighton ifjor Neal Maupay fra Brentford og betale drøye 20 mill.  Southampton hentet Che Adams for ca. 17 mill.  Nå står det at Olli Watkins er hos Villa for Medical og prisen skal være mellom 28 -33 mill.  Det er friskt prisnivå på spisser fra Championship, og Villa vil altså betale 30 for Watkins..... Forrige dagen stod det vel på ca 16-17 mill for Josh King ?   

Handler man på Championship nivå så får man et lag for Championship.
Prisene for spillere fra Championship er sinnsyke og de har ikke bevist noen ting på et høyere nivå enn akkurat det.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

PetterH

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3208 på: September 09, 2020, 13:15:05 »
Spenstigt å prøve seg på Draxler!
Vil nok være en prøvelse å få til det økonomisk. Kanskje Radrizzanis gode kontakt med PSG eieren kan vise seg nyttig her?
En "has been" som ikke har levert på lenge, som stort sett bare har navnet igjen. Håper ikke dette er reellt

"Has been" på 26 år?
En som sitter på innbytterbenken i PSG er nok god nok for Leeds. Og spiller han fast for klubblaget er han en klokkeklar kandidat for startelleveren til Tyskland. Han spilte også 2 ganger 90 minutter for Tyskland den siste uken.
Har ikke levert noe på flere år. Benken i PSG er ikke nødvendigvis godt nok for Leeds. Forskjellen er ikke så vanvittig stor. Var bra for noen år siden, men høyst nedadgående spiral de siste årene. Ekstremt dyr, og et sjansespill. Hadde valgt Benrahma(?) hver gang..
Helt enig. Samt at han er vant med PSG lönn. Ca 70 mill i året leste jeg ett sted...
Bare å lete videre.... håper jeg.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3209 på: September 09, 2020, 15:57:04 »

Gianluca Di Marzio
@DiMarzio

Crysencio #Summerville is going to  @LUFC  on a permanent deal from  @Feyenoord
 #transfers @SkySport @SkySportsPL  SkySportsNews
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan