Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1475136 ganger)

0 medlemmer og 7 gjester leser dette emnet.

asbfjell

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3330 på: September 18, 2020, 17:24:48 »
Hvis det ikke skulle bli noe av denne overgangen for Rodrigo de Paul, behøver ikke det nødvendigvis være en katastrofe. Jeg har nemlig et spennende alternativ.

Mitt tier-alternativ heter "Pablo Gelhardt".
Jeg ser for meg at Pablo og Gelhardt i utgangspunktet vil "dele" på tier-rollen. Altså ca en omgang for Pablo, noe som antagelig vil være nok for en skrott på nærmere 36 år - og ca en omgang for purunge Gelhardt den nærmeste tiden, noe som bør være passe for å unngå å brenne gutten ut.

Og etterhvert som timeglasset renner ut for Pablo fylles det opp for Joe Gelhardt, som da vil være klar for fylle rollen fullt ut.
« Siste redigering: September 18, 2020, 20:30:59 av asbfjell »

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3331 på: September 20, 2020, 10:08:32 »
Leeds er visstnok ganske interesserte i James. Kan dog ikke se for meg at Man U vil låne ham ut når han senest i går startet kampen.


Ronan Knox
@RonanKnox1
·
Sep 20, 2020
Replying to @FogLUFC and @PhilHay_
Messliers long range distribution is much better than kikos
Profile photo, opens profile page on Twitter in a new tab
Phil Hay
@PhilHay_
this is in a piece running later but the Dan James links are genuine. Leeds will be tempted to move on him if Man Utd make him available.


Han vil vel neppe starte på bekostning av Costa eller Harrison heller, og en benketilværelse i Leeds er vel ikke mer lukrativt enn i Man U?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3332 på: September 20, 2020, 10:11:47 »
Leeds er visstnok ganske interesserte i James. Kan dog ikke se for meg at Man U vil låne ham ut når han senest i går startet kampen.

Han vil vel neppe starte på bekostning av Costa eller Harrison heller, og en benketilværelse i Leeds er vel ikke mer lukrativt enn i Man U?


Så noe om kjøp og £11m i går kveld. Men det blir backup for Harrison/Costa as it stands. Men det er klart, han vil kunne bli et hurtigtog-alternativ...

Jeg ville jo heller brukt pengene på Rodrigo II - men det er meg...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3333 på: September 20, 2020, 11:33:44 »
En playmaker, venstreback og et stopperalternativ til hadde gjort seg.
 

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3334 på: September 20, 2020, 11:52:35 »
En playmaker, venstreback og et stopperalternativ til hadde gjort seg.

Tipper du får 2 av 3. Vil veldig gjerne ha en LB jeg også, men har mine tvil.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3335 på: September 20, 2020, 12:21:59 »
James Marshment
@marshyleeds
Italian paper La Repubblica reckon Rodrigo De Paul WILL sign for Leeds amid a softened Udinese stance.
Another paper, La Nazione, claim Leeds are looking at a Fiorentina star as an alternative.

It's all written up in one convenient article right here

https://www.teamtalk.com/news/italian-source-rodrigo-de-paul-joining-leeds-erick-pulgar-link


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

asbfjell

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3336 på: September 20, 2020, 12:35:54 »
En playmaker, venstreback og et stopperalternativ til hadde gjort seg.

Enig i disse tre posisjonene.
Men har vi gode nok keepere..?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3337 på: September 20, 2020, 12:55:06 »
En playmaker, venstreback og et stopperalternativ til hadde gjort seg.

Enig i disse tre posisjonene.
Men har vi gode nok keepere..?

Vil ha ditt og vil ha datt...

Hadde vi anskaffet 11 nye spillere så hadde eg knapt følt det var Leeds lenger... :o

Det handler vel om at eg ikkje ønsker vil skal være et Manchester City som bare kjøper og kjøper...
Det har blitt litt 'Leeds-DNA' at vi utvikler egne spillere (også, jeg ser ikke realismen i at vi skal være egenproduserte, ingen er det på dette nivået...)

Så jada, vi henter noen til i dette vinduet også... men selv mht James så tenker eg litt 'hvorfor hentet vi Poveda da'...) Summerville er fremtiden, men eg syns Poveda er litt nåtid også (sånn komme inn fra benken-nåtid...)

Men det er nå meg da. :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3338 på: September 20, 2020, 13:00:25 »
Et fint oppsummert innlegg på Waccoe som jeg poster her:

Club said after the first 2 signings that they are assessing before making more signings.
 
We ship 7 in our first 2 games.
 
We go out in the cup. Which I don’t think we are too bothered about but it served to show us that some of the under 23s just aren’t ready. It gave Bielsa the proof he needed.
 
Pablo can’t cut it on the wing, he can’t go the full season at 10 either. Rodrigo won’t be back at 10 for a while if at all. Podeva isn’t enough cover on the wing, he won’t be used at 10.
 
Pulgar is not a 10 or the alternative to RdP. He is CDM and CM. He is depth for Kalvin & Klich.
 
Gvardiol is too expensive and has rejected us. It’s worked in our favour, we save money and get a different CB in Adarabioyo from Man City, Pep will do us a favour and no doubt he already knows Jack and is fully aware of the progress he can make.
 
James knows the long standing interest we have in him and its realistic this could happen, scum are looking to sign someone to push him down the pecking order. It was the wrong move for him.
 
RdP will get signed, the fee has come down. Pozzo’s are saving face by saying they are doing it for the lad as he wants his move and bigger pay. It’s honourable.
 
The club knows we don’t have enough depth at CB, CM, AM and on the wing.
 
Fully expect these to get done or something very similar.
 
IMO this is the minimum we should be expecting.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3339 på: September 20, 2020, 13:01:15 »
Et fint oppsummert innlegg på Waccoe som jeg poster her:

Club said after the first 2 signings that they are assessing before making more signings.
 


Vurderte det samme :D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

asbfjell

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3340 på: September 20, 2020, 13:14:11 »
En playmaker, venstreback og et stopperalternativ til hadde gjort seg.

Enig i disse tre posisjonene.
Men har vi gode nok keepere..?

Vil ha ditt og vil ha datt...

Hadde vi anskaffet 11 nye spillere så hadde eg knapt følt det var Leeds lenger... :o

Det handler vel om at eg ikkje ønsker vil skal være et Manchester City som bare kjøper og kjøper...
Det har blitt litt 'Leeds-DNA' at vi utvikler egne spillere (også, jeg ser ikke realismen i at vi skal være egenproduserte, ingen er det på dette nivået...)

Så jada, vi henter noen til i dette vinduet også... men selv mht James så tenker eg litt 'hvorfor hentet vi Poveda da'...) Summerville er fremtiden, men eg syns Poveda er litt nåtid også (sånn komme inn fra benken-nåtid...)

Men det er nå meg da. :)

Joda, skjønner hva du prater om, men nå nevnte jo verken eg eller Kato noe om James eller en annen spiller i hans posisjon.
Her ble det etterlyst en tier (førsteprioritet), stopper og venstreback. Er du uenig i vi trenger å styrke oss i de nevnte posisjoner?

Dessuten spør eg også om våre keepere er god nok. For min egen del er svaret nei.
Meslier kan nok kanskje bli det med tid og stunder, men han er ikke der nå. Min løsning: Kontakt Man U og forsøk å få til en låneavtale (eventuelt kjøp) av deres tredjekeeper Sergio Romero. Her snakker vi om en rutinert (33 år) keeper med 97 landskamper for Argentina.

Sjøl om vi har hatt en fin start på sesongen, så er det ingen grunn å legge skjul på det finnes betydelige feil og mangler i laget som må rettes på. Noen av disse svakhetene kan korrigeres med det spillermaterialet vi har, men ikke alt. Det må også hentes forsterkninger utenfra.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3341 på: September 20, 2020, 13:24:25 »
. Er du uenig i vi trenger å styrke oss i de nevnte posisjoner?

Nei overhodet ikke. Ble skrevet litt i frustrasjon, sikkert også over alle forslagene på waccoe...

Mht keeper imidlertid så vil eg la Meslier BLI god nok. Nå har gode unge som Caprile og van der Hauwel ankommet fordi de ser at unge får sjansen hos oss. Gllimrende signaleffekt.
Opplever de derimot at en PL-reservekeeper ankommer og de havner bak den nyankomne, Meslier og Casilla forsvinner fort den effekten.

Jeg ser jo at Meslier ikke er et ferdig produkt ennå, men han må spille for å bli det...

* Venstreback, er vel ikke til å komme forbi at vi har mange men ikke noe 'førstevalg' der
* Klich-erstatter, har et romantisk håp om at Shakleton har egenskapene her...
* 10'er, her VIL eg ha RdP
* Stopper, her er eg villig å tenke Struijk. Ikke lenge før Casey/Cresswell er klare :) (I hope...)
« Siste redigering: September 20, 2020, 13:27:02 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

asbfjell

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3342 på: September 20, 2020, 13:51:05 »
. Er du uenig i vi trenger å styrke oss i de nevnte posisjoner?

Nei overhodet ikke. Ble skrevet litt i frustrasjon, sikkert også over alle forslagene på waccoe...

Mht keeper imidlertid så vil eg la Meslier BLI god nok.
Nå har gode unge som Caprile og van der Hauwel ankommet fordi de ser at unge får sjansen hos oss. Gllimrende signaleffekt.
Opplever de derimot at en PL-reservekeeper ankommer og de havner bak den nyankomne, Meslier og Casilla forsvinner fort den effekten.

Jeg ser jo at Meslier ikke er et ferdig produkt ennå, men han må spille for å bli det...

* Venstreback, er vel ikke til å komme forbi at vi har mange men ikke noe 'førstevalg' der
* Klich-erstatter, har et romantisk håp om at Shakleton har egenskapene her...
* 10'er, her VIL eg ha RdP
* Stopper, her er eg villig å tenke Struijk. Ikke lenge før Casey/Cresswell er klare :) (I hope...)

Her illustrerer du på en grei måte et tankesett som ikke blir delt av toppklubbene.
De lar ikke sine unge keepere spille seg gode på eget førstelag. De låner de heller ut, og henter de tilbake når de mener at de kan være gode nok til eget bruk.

Altså: Topplagene bruker ikke keepere som muligens kan bli gode nok neste år, de bruker konsekvent keepere som de mener er gode nok NÅ.
Dette gjør de fordi de vet at kan være snakk om et betydelig antall poeng i forskjell over en hel sesong.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3343 på: September 20, 2020, 13:57:28 »

Her illustrerer du på en grei måte et tankesett som ikke blir delt av toppklubbene.
De lar ikke sine unge keepere spille seg gode på eget førstelag. De låner de heller ut, og henter de tilbake når de mener at de kan være gode nok til eget bruk.

Altså: Topplagene bruker ikke keepere som muligens kan bli gode nok neste år, de bruker konsekvent keepere som de mener er gode nok NÅ.
Dette gjør de fordi de vet at kan være snakk om et betydelig antall poeng i forskjell over en hel sesong.

Det er jo riktig.

Men nå mener jo jeg at Meslier ikke er såå langt unna å være 'klar'.

Han vil kanskje koste noen poeng i forhold til f.eks ManU's reservekeeper - men trenger bare litt finjustering før han 'er der'. Forsvaret har virket komfortabel foran ham (jamfør Championship-avslutningen), han er glimrende i igangsettingsfasen, grei i feltet...

Men gjør fortsatt noen blundere (feilvalg). Det er vel der han har mest å hente.

Blir spennende å se hvilken vurdering Leeds' trenerapparat gjør rundt keepersituasjonen - som du illustrerer så er det minst to måter å se dette på :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3344 på: September 20, 2020, 14:01:33 »
Godt keeper-argument, Asbjørn som kan ha avglørende betydning.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3345 på: September 20, 2020, 14:04:29 »
Det er vel kun aktuelt å hente inn en ny keeper hvis Kiko drar. Vi henter ikke inn enda en keeper.

Kiko blir nok.

Men diskusjonen om vi burde hatt enda en keeper må dere gjerne ha.

Jeg støtter en av Asbjørnene her ihvertfall  ;D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lowfields

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3346 på: September 20, 2020, 14:18:24 »
Vi trenger vel ikke tenke som en toppklubb denne sesongen - a-la at vi har en litt uferdig keeper som KAN koste oss noen få poeng. For en klubb som skal kjempe om titler vil dette være helt krise, men hvis vi kan bruke denne sesongen til å bl.a annet gjøre spillere som Meslier, Struijk, Davies, Shacks, Gelhardt m.fl. til gode PL-spillere vil det være et viktig og godt steg i riktig retning.

Meslier ser ut til å ha det meste for å bli en veldig god keeper. God med beina, rolig, ruvende i feltet, god kommunikasjon med forsvaret. Det eneste vi til nå ikke har sett så mye av er om han er en god "shot-stopper", men det skal vel alle keepere som i det hele tatt har nådd så langt være - hvis ikke hadde Meslier lagt fra seg hanskene i yngre alder.

Merkelig at Kiko ikke var på benken igår. Er det noen som snuser på ham, eller var det spørsmålene/kommentarene på pressekonferansen om at mange supportere ikke likte at han var kaptein i midtuka som har fått Bielsa til å tvile....?
« Siste redigering: September 20, 2020, 14:25:42 av lowfields »
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3347 på: September 20, 2020, 14:35:49 »
Kiko ble skadet i sammenstøt med Allioski under Hull kampen.

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3348 på: September 20, 2020, 14:42:24 »
Litt OT her nå....?

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3349 på: September 20, 2020, 15:05:15 »
https://www.teamtalk.com/news/italian-source-rodrigo-de-paul-joining-leeds-erick-pulgar-link

Her  meldes det at Pozzo nå har nedjustert prisen på RDP og at han drar til Leeds.... samtidig påstår de at Leeds har en plan B likevel!?

Forever Whites

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3350 på: September 20, 2020, 15:22:47 »
https://www.teamtalk.com/news/italian-source-rodrigo-de-paul-joining-leeds-erick-pulgar-link

Her  meldes det at Pozzo nå har nedjustert prisen på RDP og at han drar til Leeds.... samtidig påstår de at Leeds har en plan B likevel!?

Får håpe dette stemmer at han er på vei da.  Vi trenger ham!  :)
Medlem 94237

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3351 på: September 20, 2020, 15:55:12 »
David Smith
@DavidSJourno
LEEDS. £13m bid in for Dan James at Man United. Happy to let him go but may prefer a loan. Joe Willock  also being looked at by Leeds. #Lufc #LeedsUnited

arneg

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3352 på: September 20, 2020, 15:56:24 »
Han som refereres som plan B er jo en helt annen type spiller. Mer en slugger på midten. Noe vi har manglet i sesongens to første kamper
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3353 på: September 20, 2020, 16:19:26 »
Noen kløppere på italiensk her? :D

"Negotiations, which have been ongoing for two weeks, saw developments in recent hours and it’s now thought the move is close.

According to Corriere della Sera, Udinese should be getting a fee in the region of €30m plus further bonuses. There’s no indication of how much those bonuses are worth."


http://sportwitness.co.uk/leeds-united-one-step-away-signing-developments-recent-hours/


It's gathering pace. :wank:
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

NT

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3354 på: September 20, 2020, 16:43:43 »
Vi trenger vel ikke tenke som en toppklubb denne sesongen - a-la at vi har en litt uferdig keeper som KAN koste oss noen få poeng. For en klubb som skal kjempe om titler vil dette være helt krise, men hvis vi kan bruke denne sesongen til å bl.a annet gjøre spillere som Meslier, Struijk, Davies, Shacks, Gelhardt m.fl. til gode PL-spillere vil det være et viktig og godt steg i riktig retning.

Meslier ser ut til å ha det meste for å bli en veldig god keeper. God med beina, rolig, ruvende i feltet, god kommunikasjon med forsvaret. Det eneste vi til nå ikke har sett så mye av er om han er en god "shot-stopper", men det skal vel alle keepere som i det hele tatt har nådd så langt være - hvis ikke hadde Meslier lagt fra seg hanskene i yngre alder.

Tror ikke Bielsa vraker han, da ville han gjort det før sesongen. Meslier er en god shot-stopper. Med sine 196 cm er rekkvidde bra. Spenst inntakt, det så du når han avverget sleiv fra Strujik mot Liverpool, fistet over til corner. Hadde også i de siste kamper sist sesong flere bevis på dette. Beste redningen var vel nærskuddet mot Liverpool ( Winaldjum ) Meslier har god balanse når skuddet går.  Synes gutten har overbevist, på de + 10 kampene han har spilt - har ikke sett tabber, men mange gode vurderinger.  4-3 i går var ikke tabbe vil jeg si, men enig i at han burde lest den situasjonen bedre og gått på innlegget, også med forhåndsviten om at det er Mitrovic som lurer  i felt.


morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3355 på: September 20, 2020, 17:06:32 »
Så veit vi det at unge keepere vil vaiere litt i prestasjoner.  En ung moderene keeper som jeg syns blir bedre og bedre. Veldig god med beina som en moderen keeper skal være. Fantastisk god pasningsfot. Vi må heller ha en ny nr 10. Pablo tror jeg ikke holder en hel sesong.

asbfjell

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3356 på: September 20, 2020, 18:06:34 »
Så veit vi det at unge keepere vil vaiere litt i prestasjoner.  En ung moderene keeper som jeg syns blir bedre og bedre. Veldig god med beina som en moderen keeper skal være. Fantastisk god pasningsfot. Vi må heller ha en ny nr 10. Pablo tror jeg ikke holder en hel sesong.

Det er da ingen som mener at vi skal måtte velge mellom å hente keeper eller tier.
Alle er enige om at vi trenger en ny kvalitetstier - inkludert Bielsa.

En erfaren og god keeper er det bare noen av oss som mener at vi bør hente - Bielsa er tydeligvis ikke en av oss.

Vi får håpe at Bielsa's vurdering er den rette.
Og Bielsa gjør jo som regel kloke vurderinger, sjøl om man vanskelig kan påstå at han har gått fra fulltreffer til fulltreffer med sine keeper-utvelgelser i løpet av sin tid i Leeds.

Kontakinte

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3357 på: September 20, 2020, 18:38:30 »
. Er du uenig i vi trenger å styrke oss i de nevnte posisjoner?

Nei overhodet ikke. Ble skrevet litt i frustrasjon, sikkert også over alle forslagene på waccoe...

Mht keeper imidlertid så vil eg la Meslier BLI god nok. Nå har gode unge som Caprile og van der Hauwel ankommet fordi de ser at unge får sjansen hos oss. Gllimrende signaleffekt.
Opplever de derimot at en PL-reservekeeper ankommer og de havner bak den nyankomne, Meslier og Casilla forsvinner fort den effekten.

Jeg ser jo at Meslier ikke er et ferdig produkt ennå, men han må spille for å bli det...

* Venstreback, er vel ikke til å komme forbi at vi har mange men ikke noe 'førstevalg' der
* Klich-erstatter, har et romantisk håp om at Shakleton har egenskapene her...
* 10'er, her VIL eg ha RdP
* Stopper, her er eg villig å tenke Struijk. Ikke lenge før Casey/Cresswell er klare :) (I hope...)
Tommel opp!!

jaho

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3358 på: September 20, 2020, 20:04:54 »
Kiko ble skadet i sammenstøt med Allioski under Hull kampen.

eller ved tilbakespillet til Alioski, der en Hull-spiller som sto igjen bak Kiko holdt på å lure oss.. tråkket på
ankelen til Kiko, vi fikk frispark, Kiko fikk seg en ankelskade..

Ove

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3359 på: September 20, 2020, 20:20:37 »
Ser at Udinese kan redusere prisen hvis de får cash pluss en spiller. Men vi har vel ingen aktuelle som de vil ha ?