Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1475191 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

Ove

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3450 på: September 24, 2020, 13:29:48 »
Nå dukker også Ross Barkley opp i rykteflommen pga. han ser ikke for seg å få mye spilletid i Chelsea dette året. Han har såvidt vært innom oss en periode for noen år siden. Spørs om Lampard slipper han til oss
 

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3451 på: September 24, 2020, 13:40:09 »
Nå dukker også Ross Barkley opp i rykteflommen pga. han ser ikke for seg å få mye spilletid i Chelsea dette året. Han har såvidt vært innom oss en periode for noen år siden. Spørs om Lampard slipper han til oss
Dersom det letter på lønnsbudsjettet deres, selges han selv til oss.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kai

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3452 på: September 24, 2020, 13:41:16 »
Nå har han ikke Michael Brown foran seg i køen heller.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3453 på: September 24, 2020, 13:54:40 »
Leeds, Liverpool og Brighton jakter på Motherwells talentfulle 16-åring Sam Campbell. Alle klubbene har fått bud akseptert av Motherwell. Campbell er forsvarer. Han har ennå ikke debutert på Motherwells A-lag, men debuterte på U-18 laget deres i en alder av 14 år.

https://www.fourfourtwo.com/news/liverpool-leeds-and-brighton-fighting-to-sign-motherwell-teenager-sam-campbell-1600945328000
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3454 på: September 24, 2020, 15:40:36 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Josko Gvardiol is set to join RB Leipzig from Dinamo Zagreb after he turned down Leeds contract bid. Total agreement reached with Leipzig on last few hours. #LUFC already announced D. Llorente as new centre back. Still no agreement for Rodrigo de Paul with Udinese. ⚪️ #transfers

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3455 på: September 24, 2020, 16:27:04 »

17th January 2016: Diego Llorente trying to block a Rodrigo shot, in a game he played in Rayo's midfield with Pablo Hernández against a Valencia team with Rodrigo De Paul among the subs. The #LUFC 20-21 transfer window derby.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3456 på: September 24, 2020, 17:58:37 »
Ting skjer! Udinese på vei til å signere en spiller fra Watford son spiller i samme posisjon som de Paul. Denne ESPN journalisten med nesten 100 K følgere twitrer:


Guillermo Poggi
@guillepoggi
#Ahora Rodrigo de Paul habla con Victor Orta, director deportivo de #Leeds. Puede llegar al equipo de Bielsa.
#Ramòn Diaz renunciò en Libertad, la directiva define si lo acepta.

Betyr visstnok at det nettopp har vært kontakt mellom Orta og de Paul.

Orta sover aldri!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3457 på: September 24, 2020, 18:27:43 »
Denne ble twitret for to dager siden. Interessant:

TeamRumorsTransfersNews24/7Talk ⚽ 📰
@rumorstransfers
Udinese are waiting on Leeds United to make an adequate offer for midfielder Rodrigo De Paul before facilitating a move for Watford playmaker Roberto Pereyra, as per Italian publication Messaggero Venneto.

Udinese er nå på vei til å sikre seg Pereyra.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3458 på: September 24, 2020, 18:29:41 »
Denne ble twitret for to dager siden. Interessant:

TeamRumorsTransfersNews24/7Talk ⚽ 📰
@rumorstransfers
Udinese are waiting on Leeds United to make an adequate offer for midfielder Rodrigo De Paul before facilitating a move for Watford playmaker Roberto Pereyra, as per Italian publication Messaggero Venneto.

Udinese er nå på vei til å sikre seg Pereyra.


Summen av usikre rykter gjør at eg fortsatt har et solid de Paul-håp i blikket :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Larsen.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3459 på: September 24, 2020, 18:49:10 »
Done deal! Roberto #Pereyra to #Udinese from #Watford. The return of El Tucu could be the replacement of #DePaul. #Leeds are pushing to sign DePaul (ready 4-year contract), but there isn’t an agreement yet with #Pozzo, who ask €35-40M to sell the argentinian player. #transfers
Pride of Yorkshire

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3460 på: September 24, 2020, 18:58:52 »
Det er alltid noen som kjenner noen..

HC har levert tidligere:
In your opinion, will Rodrigo De Paul happen?
................
Yes. Probably on deadline day. Player wants to come but LUFC likeky to leave it until the last minute. Next two results will play some part in how high we are willing to go, but Udinese know it’s a matter of when not if they sell.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Forever Whites

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3461 på: September 24, 2020, 20:28:49 »
Det er alltid noen som kjenner noen..

HC har levert tidligere:
In your opinion, will Rodrigo De Paul happen?
................
Yes. Probably on deadline day. Player wants to come but LUFC likeky to leave it until the last minute. Next two results will play some part in how high we are willing to go, but Udinese know it’s a matter of when not if they sell.

Får håpe dette går i boks og at det ikke blir en ny James saga.  Laget trenger denne type spiller for å få de siste bitene på plass.
Medlem 94237

Hallgi

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3462 på: September 24, 2020, 21:44:06 »
Done deal! Roberto #Pereyra to #Udinese from #Watford. The return of El Tucu could be the replacement of #DePaul. #Leeds are pushing to sign DePaul (ready 4-year contract), but there isn’t an agreement yet with #Pozzo, who ask €35-40M to sell the argentinian player. #transfers

https://www.teamtalk.com/news/de-paul-hopes-rise-leeds-udinese-roberto-pererya-deal-successor
ALAW (& I am the pirate amongst us)

Cannavaro

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3463 på: September 24, 2020, 22:31:38 »
Jeg må si det igjen (men var skeptisk når Llorente kom,vedr. "transfer-kitty") : om vi lander RdP så er det fantastisk, og dette vinduet vil være noe av det beste i Leeds-historie.  Har så innmari god følelse på at RdP passer oss og Bielsa helt perfekt. Hadde gledet meg med flere om dette virkelig skjer.....men det tikker jo mot deadline (krysser fingra  ;) )
MFLU - Miracles For Leeds United

SupALeedS

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3464 på: September 25, 2020, 08:05:45 »
Tror Bielsa brukte siste rest av penga på forsvaret da dem 2 første kampene har resultert i 7 baklengs.
Brukte vel 180 mill på Diego Llorente. Så jeg betviler at vi henter ROdrigo de Paul
Alex

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3465 på: September 25, 2020, 08:18:47 »
Tror Bielsa brukte siste rest av penga på forsvaret da dem 2 første kampene har resultert i 7 baklengs.
Brukte vel 180 mill på Diego Llorente. Så jeg betviler at vi henter ROdrigo de Paul

Det er direkte feil og strider i mot alt som er kommunisert. Husk, vi hadde bud på Josko Gvardiol inne på 20 millioner pund samtidig som 25 millioner euro ble avvist av Udinese for De Paul. Det er penger nok til å hente De Paul i dag om de vil det, utfordringen er at de sannsynligvis ønsker en ving i tillegg noe jeg mener vi ikke trenger. En 10'er er helt kristisk, det sier seg selv.

vikingutt

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3466 på: September 25, 2020, 08:24:57 »
Tror Bielsa brukte siste rest av penga på forsvaret da dem 2 første kampene har resultert i 7 baklengs.
Brukte vel 180 mill på Diego Llorente. Så jeg betviler at vi henter ROdrigo de Paul

Det er direkte feil og strider i mot alt som er kommunisert. Husk, vi hadde bud på Josko Gvardiol inne på 20 millioner pund samtidig som 25 millioner euro ble avvist av Udinese for De Paul. Det er penger nok til å hente De Paul i dag om de vil det, utfordringen er at de sannsynligvis ønsker en ving i tillegg noe jeg mener vi ikke trenger. En 10'er er helt kristisk, det sier seg selv.
Det kan godt være at du ha rett. Føler bare jeg må poengtere at man kan ha f.eks 30 som det kan handles for. By 30 på 3 spillere og gå fremover med alle. Men det er da første valget som blir hentet og endelig signert. Jeg er klar over at det ikke virker helt rettferdig. Men det er vanlig fremgangsmåte for å unngå å ikke ende opp med noen om noe går galt med første valget etc.

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

-=VIkinGutt=-

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3467 på: September 25, 2020, 08:35:35 »
Tror Bielsa brukte siste rest av penga på forsvaret da dem 2 første kampene har resultert i 7 baklengs.
Brukte vel 180 mill på Diego Llorente. Så jeg betviler at vi henter ROdrigo de Paul

Det er direkte feil og strider i mot alt som er kommunisert. Husk, vi hadde bud på Josko Gvardiol inne på 20 millioner pund samtidig som 25 millioner euro ble avvist av Udinese for De Paul. Det er penger nok til å hente De Paul i dag om de vil det, utfordringen er at de sannsynligvis ønsker en ving i tillegg noe jeg mener vi ikke trenger. En 10'er er helt kristisk, det sier seg selv.
Det kan godt være at du ha rett. Føler bare jeg må poengtere at man kan ha f.eks 30 som det kan handles for. By 30 på 3 spillere og gå fremover med alle. Men det er da første valget som blir hentet og endelig signert. Jeg er klar over at det ikke virker helt rettferdig. Men det er vanlig fremgangsmåte for å unngå å ikke ende opp med noen om noe går galt med første valget etc.

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

Ja, det er en strategi som kan brukes, men da er det gjerne snakk om spillere i samme posisjoner, ikke en stopper og en 10'er. Slik situasjonen er nå veier de opp hva som gir mest merverdi. Derfor har jo alternativene til De Paul dukket opp. Jeg er redd Bielsa har låst seg på at han skal ha en ving i tillegg til en 10'er, da går ikke budsjettet opp med 35 millioner euro for De Paul.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3468 på: September 25, 2020, 09:02:16 »
Tror Bielsa brukte siste rest av penga på forsvaret da dem 2 første kampene har resultert i 7 baklengs.
Brukte vel 180 mill på Diego Llorente. Så jeg betviler at vi henter ROdrigo de Paul

Det er direkte feil og strider i mot alt som er kommunisert. Husk, vi hadde bud på Josko Gvardiol inne på 20 millioner pund samtidig som 25 millioner euro ble avvist av Udinese for De Paul. Det er penger nok til å hente De Paul i dag om de vil det, utfordringen er at de sannsynligvis ønsker en ving i tillegg noe jeg mener vi ikke trenger. En 10'er er helt kristisk, det sier seg selv.
Det kan godt være at du ha rett. Føler bare jeg må poengtere at man kan ha f.eks 30 som det kan handles for. By 30 på 3 spillere og gå fremover med alle. Men det er da første valget som blir hentet og endelig signert. Jeg er klar over at det ikke virker helt rettferdig. Men det er vanlig fremgangsmåte for å unngå å ikke ende opp med noen om noe går galt med første valget etc.

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

Ja, det er en strategi som kan brukes, men da er det gjerne snakk om spillere i samme posisjoner, ikke en stopper og en 10'er. Slik situasjonen er nå veier de opp hva som gir mest merverdi. Derfor har jo alternativene til De Paul dukket opp. Jeg er redd Bielsa har låst seg på at han skal ha en ving i tillegg til en 10'er, da går ikke budsjettet opp med 35 millioner euro for De Paul.

Akkurat hørt gjennom siste Phil Hay show nå på morrakvisten, ordlyden er:

- 8/10 + ving highly likely
- De Paul, litt merkelig rolig fra Leeds sin ende, Bielsa ikke presset på for den? Det finnes alternativer
- Dan James one to watch, alternativ kan være Kent sent i vinduet

vikingutt

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3469 på: September 25, 2020, 09:02:58 »
Tror Bielsa brukte siste rest av penga på forsvaret da dem 2 første kampene har resultert i 7 baklengs.
Brukte vel 180 mill på Diego Llorente. Så jeg betviler at vi henter ROdrigo de Paul

Det er direkte feil og strider i mot alt som er kommunisert. Husk, vi hadde bud på Josko Gvardiol inne på 20 millioner pund samtidig som 25 millioner euro ble avvist av Udinese for De Paul. Det er penger nok til å hente De Paul i dag om de vil det, utfordringen er at de sannsynligvis ønsker en ving i tillegg noe jeg mener vi ikke trenger. En 10'er er helt kristisk, det sier seg selv.
Det kan godt være at du ha rett. Føler bare jeg må poengtere at man kan ha f.eks 30 som det kan handles for. By 30 på 3 spillere og gå fremover med alle. Men det er da første valget som blir hentet og endelig signert. Jeg er klar over at det ikke virker helt rettferdig. Men det er vanlig fremgangsmåte for å unngå å ikke ende opp med noen om noe går galt med første valget etc.

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

Ja, det er en strategi som kan brukes, men da er det gjerne snakk om spillere i samme posisjoner, ikke en stopper og en 10'er. Slik situasjonen er nå veier de opp hva som gir mest merverdi. Derfor har jo alternativene til De Paul dukket opp. Jeg er redd Bielsa har låst seg på at han skal ha en ving i tillegg til en 10'er, da går ikke budsjettet opp med 35 millioner euro for De Paul.
Forstår. Ser den.

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

-=VIkinGutt=-

Larsen.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3470 på: September 25, 2020, 10:17:01 »

indykaila News
@indykaila
·
2m
Leeds United making loan enquires on Xherdan Shaqiri. #LFC #LUFC
Pride of Yorkshire

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3471 på: September 25, 2020, 12:34:03 »
Makaløs klyse. Hjelper kanskje å bytte drakt.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3472 på: September 25, 2020, 13:02:08 »
Makaløs klyse. Hjelper kanskje å bytte drakt.
Vi hadde jo Diouf en gang i tiden.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Larsen.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3473 på: September 25, 2020, 13:06:57 »
Telegraph Football
@TeleFootball
Leeds United target AZ Alkmaar captain Teun Koopmeiners to bolster midfield |
@mcgrathmike
Pride of Yorkshire

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3474 på: September 25, 2020, 13:24:04 »
Telegraph Football
@TeleFootball
Leeds United target AZ Alkmaar captain Teun Koopmeiners to bolster midfield |
@mcgrathmike

Defensiv midtbanespiller....så ikke helt den komme. Ser jo imponerende ut, men han er en Phillips type, ref: https://www.youtube.com/watch?v=tbfdQjCkufU

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3475 på: September 25, 2020, 13:24:37 »
Telegraph Football
@TeleFootball
Leeds United target AZ Alkmaar captain Teun Koopmeiners to bolster midfield |
@mcgrathmike

Defensiv midtbanespiller....så ikke helt den komme. Ser jo imponerende ut, men han er en Phillips type, ref: https://www.youtube.com/watch?v=tbfdQjCkufU

Høy agurktid nå...
Marching On! 4276

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3476 på: September 25, 2020, 13:27:40 »
Telegraph Football
@TeleFootball
Leeds United target AZ Alkmaar captain Teun Koopmeiners to bolster midfield |
@mcgrathmike

Defensiv midtbanespiller....så ikke helt den komme. Ser jo imponerende ut, men han er en Phillips type, ref: https://www.youtube.com/watch?v=tbfdQjCkufU

Høy agurktid nå...

McGrath i Telegraph er veldig pålitelig da....han som breaka De Paul og fulgte opp med Malinovskiy.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3477 på: September 25, 2020, 14:00:51 »
Adam Pope
@apopey
Bielsa suggests that maybe 2 more players could come in during the window but won’t elaborate until or if they are done. If not he says “we will adapt”. Open to the idea of a loan for Robbie Gotts but adds that he is important to his squad too. #lufc

Ikke ofte Bielsa sier noe om potensielle transfers, tolker det som at hvis de ikke feiler helt kommer det 2 nye inn.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3478 på: September 25, 2020, 14:23:49 »
Lover ikke godt for de Paul hvis vi skal signere nederlenderen til 10-12 millioner pund. Og da blir evt den andre signeringen en ving. Hvis vi ikke forsterker med en klar kreativ type 10-er så blir jeg litt småpissed kjenner jeg. Det har vært et savn lenge, og Pablo sin kropp begynner å slites ut.

Forshaw har fått et setback visstnok (sjokk!), så at vi trenger en ny sentral midtbanespiller er ikke så rart. Jeg vil heller ha inn to sentrale, der den ene er en 10-er, enn en sentral og en ving.

Time will show!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3479 på: September 25, 2020, 14:27:25 »
Lover ikke godt for de Paul hvis vi skal signere nederlenderen til 10-12 millioner pund. Og da blir evt den andre signeringen en ving. Hvis vi ikke forsterker med en klar kreativ type 10-er så blir jeg litt småpissed kjenner jeg. Det har vært et savn lenge, og Pablo sin kropp begynner å slites ut.

Forshaw har fått et setback visstnok (sjokk!), så at vi trenger en ny sentral midtbanespiller er ikke så rart. Jeg vil heller ha inn to sentrale, der den ene er en 10-er, enn en sentral og en ving.

Time will show!

auren

Du er ikke den eneste som tenker i de baner....hvis det ikke kommer inn en CAM nå må jeg ut å brøle en plass.