Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1474536 ganger)

0 medlemmer og 12 gjester leser dette emnet.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3480 på: September 26, 2020, 08:21:24 »
Et ganske bra innlegg på Waccoe vedrørende den nye nederlenderen:

Interesting development regarding Koopmeiners.
 
I think many are right that the KP - Forshaw - Klich midfield was one Bielsa liked and he was not a huge fan of the independent, off the cuff game of Saiz. Interestingly, Hernandez has those traits but seems able to use them within the framework of the team.
 
De Paul looks fantastic from his yotube clips - an absolute game changer and match winner - but I've wondered if the delay in proceeding with a deal is not only caused by the failure to meet the transfer fee but Bielsa's reticence. Is he a Saiz or a Hernandez?
 
Koopmeiners looks technically proficient, as you'd expect from a Dutchman, who will look a player in any team, but he will need to change his game completely from that highlight reel if he is to become an 8 under Bielsa. He certainly won't be pinging any long range balls around from a central midfield slot. Bielsa no doubt see his attributes and feels he can improve his contribution. He has definitely got a defence splitting ball on him. Added bonuses are his leadership traits and free kicks skills, both of which we lack. Interesting.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Larsen.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3481 på: September 26, 2020, 08:27:20 »
Et ganske bra innlegg på Waccoe vedrørende den nye nederlenderen:

Interesting development regarding Koopmeiners.
 
I think many are right that the KP - Forshaw - Klich midfield was one Bielsa liked and he was not a huge fan of the independent, off the cuff game of Saiz. Interestingly, Hernandez has those traits but seems able to use them within the framework of the team.
 
De Paul looks fantastic from his yotube clips - an absolute game changer and match winner - but I've wondered if the delay in proceeding with a deal is not only caused by the failure to meet the transfer fee but Bielsa's reticence. Is he a Saiz or a Hernandez?
 
Koopmeiners looks technically proficient, as you'd expect from a Dutchman, who will look a player in any team, but he will need to change his game completely from that highlight reel if he is to become an 8 under Bielsa. He certainly won't be pinging any long range balls around from a central midfield slot. Bielsa no doubt see his attributes and feels he can improve his contribution. He has definitely got a defence splitting ball on him. Added bonuses are his leadership traits and free kicks skills, both of which we lack. Interesting.


auren

Andre supportere virker grønn av misunnelse for at deres lag ikke har Koopmeiners på raderen. Tror han ville vært en perfekt Forshaw-erstatter. Kommer han, blir det sammen med en ving. Spennende dager i vente.
Pride of Yorkshire

eros

Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3482 på: September 26, 2020, 09:13:31 »
Et ganske bra innlegg på Waccoe vedrørende den nye nederlenderen:

Interesting development regarding Koopmeiners.
 
I think many are right that the KP - Forshaw - Klich midfield was one Bielsa liked and he was not a huge fan of the independent, off the cuff game of Saiz. Interestingly, Hernandez has those traits but seems able to use them within the framework of the team.
 
De Paul looks fantastic from his yotube clips - an absolute game changer and match winner - but I've wondered if the delay in proceeding with a deal is not only caused by the failure to meet the transfer fee but Bielsa's reticence. Is he a Saiz or a Hernandez?
 
Koopmeiners looks technically proficient, as you'd expect from a Dutchman, who will look a player in any team, but he will need to change his game completely from that highlight reel if he is to become an 8 under Bielsa. He certainly won't be pinging any long range balls around from a central midfield slot. Bielsa no doubt see his attributes and feels he can improve his contribution. He has definitely got a defence splitting ball on him. Added bonuses are his leadership traits and free kicks skills, both of which we lack. Interesting.


auren

Andre supportere virker grønn av misunnelse for at deres lag ikke har Koopmeiners på raderen. Tror han ville vært en perfekt Forshaw-erstatter. Kommer han, blir det sammen med en ving. Spennende dager i vente.
Imponerende pasningsfot ut i fra klippet, virker å ha ro med ball og godt blikk for balldistribusjon


Sent from my iPhone using Tapatalk

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3483 på: September 26, 2020, 09:29:50 »

Andre supportere virker grønn av misunnelse for at deres lag ikke har Koopmeiners på raderen. Tror han ville vært en perfekt Forshaw-erstatter. Kommer han, blir det sammen med en ving. Spennende dager i vente.

Må innrømme eg blei litt solgt på ham etter som eg leste meg opp i går kveld...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3484 på: September 26, 2020, 09:35:24 »

Andre supportere virker grønn av misunnelse for at deres lag ikke har Koopmeiners på raderen. Tror han ville vært en perfekt Forshaw-erstatter. Kommer han, blir det sammen med en ving. Spennende dager i vente.

Må innrømme eg blei litt solgt på ham etter som eg leste meg opp i går kveld...

Kort oppsumert - hva stod det om ham Asbjørn?

Så en liten Youtube-montasje. Stort sett langpasninger. Men virker å være en fysisk robust og høy spiller. Noe vi mangler i stallen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3485 på: September 26, 2020, 09:49:15 »

Kort oppsumert - hva stod det om ham Asbjørn?

Så en liten Youtube-montasje. Stort sett langpasninger. Men virker å være en fysisk robust og høy spiller. Noe vi mangler i stallen.

Mye det samme som andre har påpekt, ledertype, sterk fysikk, overblikk ..har sett spørsmål stilt rundt løpskapasiteten though...
22 år gammel er han langt fra ferdig utviklet heller - Bielsas ønskeposisjon :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Larsen.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3486 på: September 26, 2020, 10:13:03 »
For #LUFC fans looking to know more about Gyrano Kerk

Age: 24
Position: Winger (Can also play through the middle)
136 appearances for Utrecht
33 goals
36 assists
Strengths: Very quick and powerful forward.
Value: Utrecht wants €10m

Would be a good signing for Leeds United
« Siste redigering: September 26, 2020, 10:22:14 av Larsen. »
Pride of Yorkshire

Forever Whites

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3487 på: September 26, 2020, 10:15:29 »

Kort oppsumert - hva stod det om ham Asbjørn?

Så en liten Youtube-montasje. Stort sett langpasninger. Men virker å være en fysisk robust og høy spiller. Noe vi mangler i stallen.

Mye det samme som andre har påpekt, ledertype, sterk fysikk, overblikk ..har sett spørsmål stilt rundt løpskapasiteten though...
22 år gammel er han langt fra ferdig utviklet heller - Bielsas ønskeposisjon :)

Jeg blir ikke lei meg om vi får inn denne spilleren.  Ut fra klippene på Youtube har han kvaliteter vi mangler i laget og virker solid både på dødballer og ikke minst langpasninger.  En ungdom som Bielsa kan forme videre.
Medlem 94237

Forever Whites

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3488 på: September 26, 2020, 11:34:13 »
For #LUFC fans looking to know more about Gyrano Kerk

Age: 24
Position: Winger (Can also play through the middle)
136 appearances for Utrecht
33 goals
36 assists
Strengths: Very quick and powerful forward.
Value: Utrecht wants €10m

Would be a good signing for Leeds United

Litt mer om Kerk her:  https://tbrfootball.com/report-leeds-close-to-agreement-for-fc-utrecht-attacker-gyrano-kerk/

Vi har en hektisk uke foran oss nå frem til transfer deadline med mange rykter ute og går.  :)
Medlem 94237

Larsen.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3489 på: September 26, 2020, 12:16:18 »
Om det ikke blir De Paul, smiler jeg bredt med Kerk og Koopmeiners inn portene på ER.
Pride of Yorkshire

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3490 på: September 26, 2020, 12:17:48 »
For #LUFC fans looking to know more about Gyrano Kerk

Age: 24
Position: Winger (Can also play through the middle)
136 appearances for Utrecht
33 goals
36 assists
Strengths: Very quick and powerful forward.
Value: Utrecht wants €10m

Would be a good signing for Leeds United

Litt mer om Kerk her:  https://tbrfootball.com/report-leeds-close-to-agreement-for-fc-utrecht-attacker-gyrano-kerk/

Vi har en hektisk uke foran oss nå frem til transfer deadline med mange rykter ute og går.  :)

Føler dette er et steg ned i kvalitet i forhold til andre navn vi har blitt linket med. Den hollandske ligaen er relativt svak sett bort fra Ajax og spillere her kan virke imponerende, men falle helt igjennom på et høyere nivå. Kjenner jeg blir litt skuffa om vi skal kaste 10 millioner på et slikt sjansespill enn å legge de inn i skikkelig kvalitet som vi har gjort hittil.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3492 på: September 26, 2020, 14:34:24 »
Jens Petter Hauge på radaren? Jeg hadde ikke sagt nei takk!

https://throughitalltogether.sbnation.com/2020/9/26/21457131/leeds-united-in-the-front-row-in-chase-for-jens-petter-hauge-ac-milan-premier-league


auren

Blir nok Milan:


Jan Aage Fjortoft 🏳️‍🌈 🇳🇴
@JanAageFjortoft
·
Sep 26, 2020
Re: Jens Petter Hauge (Bodø/Glimt, Norway

I understand that Jens Petter Hauge has been followed by AC Milan since June. The player has 3 other options, but seems to prefer AC Milan
Profile photo, opens profile page on Twitter in a new tab
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
he’s close to join Milan my friend... 👀😄


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3493 på: September 26, 2020, 17:50:59 »
Koopmeiners spiller dagens kamp for Alkmaar. Så da er ryktene om at han var på vei (fysisk) til Leeds feil. Jeg håper vi ikke signerer denne fyren, fordi jeg heller vil ha de Paul.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3494 på: September 26, 2020, 18:21:55 »
Koopmeiners spiller dagens kamp for Alkmaar. Så da er ryktene om at han var på vei (fysisk) til Leeds feil. Jeg håper vi ikke signerer denne fyren, fordi jeg heller vil ha de Paul.

auren

Beren Cross har også avkreftet at han er på vei. Signalene han har fått via Leeds-kanalene er at vi ikke er ute etter han. Heldigvis vil jeg si. De Paul skal fortsatt være førstevalget.
Drit i dette tullet med ekstra ving og bare land han. Er jo det vi mangler. Da blir dette veldig bra.

GaryMac

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3495 på: September 26, 2020, 18:43:31 »
Jens Petter Hauge på radaren? Jeg hadde ikke sagt nei takk!

https://throughitalltogether.sbnation.com/2020/9/26/21457131/leeds-united-in-the-front-row-in-chase-for-jens-petter-hauge-ac-milan-premier-league


auren

Blir nok Milan:


Jan Aage Fjortoft 🏳️‍🌈 🇳🇴
@JanAageFjortoft
·
Sep 26, 2020
Re: Jens Petter Hauge (Bodø/Glimt, Norway

I understand that Jens Petter Hauge has been followed by AC Milan since June. The player has 3 other options, but seems to prefer AC Milan
Profile photo, opens profile page on Twitter in a new tab
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
he’s close to join Milan my friend... 👀😄


auren
Mere Hauge:
https://tbrfootball.com/report-leeds-united-leading-race-ahead-of-ac-milan-to-sign-jens-petter-hauge-from-bodo-glimt/

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3496 på: September 26, 2020, 18:54:08 »
Blir spennende; ønsket mitt er de Paul og Hauge. Da holder det for meg  :D
MOT

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3497 på: September 26, 2020, 19:31:11 »
Hva vil Hauge koste i overgangssum mon tro? 3 millioner pund up front og 2 nye i bonuser? Det burde da holde?

Det er jo INGENTING for en PL-klubb.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3498 på: September 26, 2020, 19:45:43 »
Hva vil Hauge koste i overgangssum mon tro? 3 millioner pund up front og 2 nye i bonuser? Det burde da holde?

Det er jo INGENTING for en PL-klubb.

auren







Da Hauge var aktuell for Cercle Brügge, var prisen sagt å være 13-14 mill. norske kroner.

Nå snakker vi om 40-50 millioner. Det er han jaggu verdt!
Super Leeds since 1968

jaho

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3499 på: September 26, 2020, 20:02:00 »
Koopmeiners spiller dagens kamp for Alkmaar. Så da er ryktene om at han var på vei (fysisk) til Leeds feil. Jeg håper vi ikke signerer denne fyren, fordi jeg heller vil ha de Paul.

auren

og der scoret han og AZ har snudd fra 0-1 til 2-1..

DOFFER

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3500 på: September 26, 2020, 20:48:32 »
Ruslan Malinovskij (Atalanta) kom på de siste 30ish min
Erick Pulgar (Fiorentina) ikke med i troppen😱
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3501 på: September 26, 2020, 21:47:36 »
Ruslan Malinovskij (Atalanta) kom på de siste 30ish min
Erick Pulgar (Fiorentina) ikke med i troppen😱

Pulgar har blitt avskrevet som oppspinn for lenge siden, han spiller jo også i en posisjon vi ikke trenger å forsterke, DM. Malinovskiy syntes jeg er en superspennende spiller som jeg gjerne hadde sett i Leeds-trøye, men de har ikke trykket på noe mer der.

Siste ryktene nå via Leeds Live er Cantwell. Da er vi hvertfall i et sjikte som ligner noe, selv om jeg igjen må stille meg undrende til hvorfor ikke kollegaen hans Buendia står høyere på lista. Jeg skjønner det bare ikke. Forskjellen på de to er vel at Cantwell trekker mer ut mot kantene(ren Pablo erstatning?) mens Buendia er mer en 10'er ala De Paul. En annen ting er jo pris, tipper neppe Norwich slipper Cantwell for noe særlig under 25 millioner pund og da begynner vi å nærme oss De Paul nivå....

Forever Whites

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3502 på: September 26, 2020, 22:37:46 »
8 dager igjen nå så slipper vi alle disse spekulasjonene om hvem som kommer inn for en stund.  Det skal bli godt å slappe av litt og konsentrere seg 100% om fotballen.

Hilsen en som ventet ca 5949 dager på opprykket!  ;)
Medlem 94237

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3503 på: September 26, 2020, 22:39:09 »


Hilsen en som ventet ca 5949 dager på opprykket!  ;)
...imkludert de 4 skuddårsdagene??? :D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Forever Whites

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3504 på: September 26, 2020, 22:42:19 »


Hilsen en som ventet ca 5949 dager på opprykket!  ;)
...imkludert de 4 skuddårsdagene??? :D

Nå er jeg ikke helt sikker på om kalkulatoren min tar hensyn til slikt så jeg får si som ungdommen sier: 5949 dager ish.
Medlem 94237

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Forever Whites

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3506 på: September 26, 2020, 23:44:22 »
Italiensk avis mener Leeds leder racet om Hauge...

https://www.calciomercato.com/news/hauge-un-gioiello-che-intriga-atalanta-e-leeds-affare-per-la-fas-78971?web_notify=true

Kun en norsk spiller som begynner på H som jeg ønsker i Leeds stallen om dagen!  ;)
Medlem 94237

Lucas the Kop Cat

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3507 på: September 26, 2020, 23:45:54 »
Italiensk avis mener Leeds leder racet om Hauge...

https://www.calciomercato.com/news/hauge-un-gioiello-che-intriga-atalanta-e-leeds-affare-per-la-fas-78971?web_notify=true

Kun en norsk spiller som begynner på H som jeg ønsker i Leeds stallen om dagen!  ;)
Haugland, å nei, han er jo i klubben allerede.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3508 på: September 26, 2020, 23:47:29 »
Italiensk avis mener Leeds leder racet om Hauge...

https://www.calciomercato.com/news/hauge-un-gioiello-che-intriga-atalanta-e-leeds-affare-per-la-fas-78971?web_notify=true

Kun en norsk spiller som begynner på H som jeg ønsker i Leeds stallen om dagen!  ;)
Haugland, å nei, han er jo i klubben allerede.
...det samme er jo Morten Spencer :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3509 på: September 27, 2020, 09:57:31 »
Regner med at ikke så veldig mange hører på Hay ('the Athletic' sammen  med noen fra Squareball) sine podcasts:

I don’t know if you heard the Phil Hay podcast, but he said something interesting (I thought). No club sets out it’s precise transfer policy to a journalist. They might reveal some general thoughts. Most clubs, Leeds certainly, will have multiple player options for a position, and it will be sort of iterative between Bielsa and Orta - Orta won’t put a firm option to Bielsa until there’s a real chance that a club will be open to a deal; Bielsa won’t normally ‘insist’ on a player, with exceptions (Adams, White) and once they become unachievable, they get dropped. 
 
But - and of course this makes sense if you think about it - most rumours and tips to journalists come from agents, not inside info from clubs. Hay is respected and influential, so presumably doesn’t just report any old shit, but he did stress the importance of agent info (presumably where Alan Nixon’s ‘scoops’ come from).
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan