Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1475274 ganger)

0 medlemmer og 12 gjester leser dette emnet.

kjella

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3900 på: November 18, 2020, 23:55:34 »
Blir vel latterliggjort - men etter dagens landskamp hadde jeg personlig ikke hatt noe imot å sett Tronstad (25) og Strand-Larsen (20) i Leeds. Men man skal være forsiktig med å mene for mye - har sett de for lite - spesielt Tronstad.. Men slik han fremstår idag ville han være et ballsikker alternativ i den dype rollen - noe vi egentlig mangler - og Strand-Larsen et bedre alternativ fra benken enn Roberts på topp...Men Orta har nok mer oversikt  ;D ;D ;D ;D ;D.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3901 på: November 19, 2020, 13:54:44 »
James Marshment
@marshyleeds
Gabriel Ruiz - Leeds' head of European recruitment - has confirmed United did consider Rodrigo de Paul this summer.
“There was actually some contact. We talked about it, but then we decided to focus on other options.”
[Via Tuttomercatoweb]
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan


Milou

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3903 på: Desember 05, 2020, 00:32:23 »
https://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-lead-race-spaniard-west-ham-and-everton-show-interest-ex-real-madrid-star-gossip-3056187

Riqui Puig...?

Min son, som er stor Barcelona fan, fortalde meg om dette ryktet tidlegare i veka. Han meiner Puig (i tillegg til Fati) er det største talentet i Barcelona-troppen og at dette ville vere eit kjempekupp av Leeds. Den viktigaste grunnen til at han ikkje er på førstelaget er fordi Koeman ikkje får han til å passe i systemet. Det er imidlertid eit spørsmål om han fort kan lide samme skjebne i Leeds. Om han kun er her på lån i eit halvår, så kan det fort bli lite speletid.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3904 på: Desember 07, 2020, 16:34:12 »
Hadde vel ikke vært en bombe om dette skjedde nå i januar vinduet............om da ikke Bielsa blir bedt hjem til Pablo i jula da! ;)

https://www.teamtalk.com/news/pundit-claims-pablo-hernandez-is-finished-at-leeds-trio-linked
 

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3905 på: Desember 07, 2020, 18:30:07 »
Hadde vel ikke vært en bombe om dette skjedde nå i januar vinduet............om da ikke Bielsa blir bedt hjem til Pablo i jula da! ;)

https://www.teamtalk.com/news/pundit-claims-pablo-hernandez-is-finished-at-leeds-trio-linked

Har spådd og skrevet for en god stund siden (og lenge før hans lite gjennomtenkte oppførsel) at dette ble hans siste sesong i klubben.

Og det var basert på hans hyppige skader. Det er mange på hans alder som spiller mye, mye mer, og som tåler det fint.
Super Leeds since 1968

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3906 på: Desember 07, 2020, 20:57:35 »
Pablo's markante fall etter opprykket er bare trist. Særlig med tanke på hans store bidrag til at vi rykket opp. Den avgjørende scoringen borte mot Swansea vil alltid stå for meg som målet som førte til at vi vant Championship og rykket opp.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3907 på: Desember 08, 2020, 10:18:20 »
Pablo's markante fall etter opprykket er bare trist. Særlig med tanke på hans store bidrag til at vi rykket opp. Den avgjørende scoringen borte mot Swansea vil alltid stå for meg som målet som førte til at vi vant Championship og rykket opp.
Det er en tid for alt. Pablo blir ikke noe yngre, eller bedre med tida. Klubben bør nok aktivt finne en erstatter for Pablo ASAP. Kan Rodrigo inneha 10-er rollen?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3908 på: Desember 08, 2020, 10:24:41 »
Pablo's markante fall etter opprykket er bare trist. Særlig med tanke på hans store bidrag til at vi rykket opp. Den avgjørende scoringen borte mot Swansea vil alltid stå for meg som målet som førte til at vi vant Championship og rykket opp.
Det er en tid for alt. Pablo blir ikke noe yngre, eller bedre med tida. Klubben bør nok aktivt finne en erstatter for Pablo ASAP. Kan Rodrigo inneha 10-er rollen?
Håper inderlig Pablo beholdes. Han kan fint benyttes i en joker-rolle. Ingen i laget har boksåpner-egenskapene til Pablo.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3909 på: Desember 08, 2020, 13:04:16 »
Har jo oppfattet Pablo som en gentleman, viktig for laget , for garderoben og alltid ett tips eller 2 til ung-gutta etter det jeg har lest tidligere.
Håper nå ikke at dette som skjedde ved byttet i Leicester kampen er tungen på vektskåla for at det har blitt grums mellom Bielsa og han...
da må det i så fall ha vært noe som har bygd seg opp over tid tenker jeg.

I den kampen syns jeg Pablo var på gang, og var en av våre beste i 2.omgang - skjøt i kryss stolpen like før han ble tatt av....for Roberts :-[
Nei...det er noe som skurrer her.
 

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3910 på: Desember 08, 2020, 22:19:21 »
Vår beste spiller de tre siste årene blir igjen avskrevet. Blir overrasket og skuffet hvis han er ferdig nå.

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3911 på: Desember 18, 2020, 11:59:24 »
https://motforum.com/article.php?page=40667

Noen som tror det kan være noe i dette da...?
Han er vel en habil venstreback - ung og fremadstormende - men er dette en posisjon som står øverst på lista nå i januar..?

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3912 på: Desember 18, 2020, 12:11:06 »
Vår beste spiller de tre siste årene blir igjen avskrevet. Blir overrasket og skuffet hvis han er ferdig nå.
Kom vel et tilsvar mot Toons.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3913 på: Desember 18, 2020, 13:15:47 »
Vår beste spiller de tre siste årene blir igjen avskrevet. Blir overrasket og skuffet hvis han er ferdig nå.
Kom vel et tilsvar mot Toons.

Pablo kan fint benyttes som Super-sub ett par sesonger til  ;)

baste

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3914 på: Desember 18, 2020, 13:41:54 »
Ser på gossip av vi linkes til B/G venstre back Bjørkan. Han er rimelig kjapp, noe de fleste lag i tippeligaen har fått med seg. Vi trenger vel kanskje en god backup på venstre back.


Selv ville jeg gått for Zinckernagel om vi skulle hentet noen fra B/G.. utrolig god med ballen, fantastisk spiller. Og han er på utløpende kontrakt. Han har dominert kampene fra sin høyre kant. Men neppe god nok til å ta plassen fra Raphinha. Men en go backup.


 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3915 på: Desember 20, 2020, 09:45:57 »
Ser på gossip av vi linkes til B/G venstre back Bjørkan. Han er rimelig kjapp, noe de fleste lag i tippeligaen har fått med seg. Vi trenger vel kanskje en god backup på venstre back.


Selv ville jeg gått for Zinckernagel om vi skulle hentet noen fra B/G.. utrolig god med ballen, fantastisk spiller. Og han er på utløpende kontrakt. Han har dominert kampene fra sin høyre kant. Men neppe god nok til å ta plassen fra Raphinha. Men en go backup.

Det er vel teamtalk som har 'lansert' FAB men Leeds-Live henger seg her på.

Jeg er strengt tatt blank om Bjørkan :o (men ikke om faren :D )

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-transfer-bjorkan-norway-19488310
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3916 på: Desember 20, 2020, 13:14:01 »
Ser på gossip av vi linkes til B/G venstre back Bjørkan. Han er rimelig kjapp, noe de fleste lag i tippeligaen har fått med seg. Vi trenger vel kanskje en god backup på venstre back.


Selv ville jeg gått for Zinckernagel om vi skulle hentet noen fra B/G.. utrolig god med ballen, fantastisk spiller. Og han er på utløpende kontrakt. Han har dominert kampene fra sin høyre kant. Men neppe god nok til å ta plassen fra Raphinha. Men en go backup.

Det er vel teamtalk som har 'lansert' FAB men Leeds-Live henger seg her på.

Jeg er strengt tatt blank om Bjørkan :o (men ikke om faren :D )

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-transfer-bjorkan-norway-19488310
Bjørkan ser ut som en perfekt spiller for Leeds. Offensiv, rask og med enorm løpskapasitet. Det er vel vanlig her inne å rakke ned på norske klubbspillere, men jeg forsøker å være litt mer nyansert. Tipper flere europeiske klubber har fått med seg hva denne karen kan by på.

Smudge

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3917 på: Desember 20, 2020, 20:39:05 »
Går vel varmgang i denne tråden snart.. Vi MÅ ha spillere som kan spille forsvar

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3918 på: Desember 22, 2020, 09:53:41 »
Går vel varmgang i denne tråden snart.. Vi MÅ ha spillere som kan spille forsvar

Javel.
Marching On! 4276

peacock

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3919 på: Desember 22, 2020, 11:49:38 »
Går vel varmgang i denne tråden snart.. Vi MÅ ha spillere som kan spille forsvar

Det er ikke forsvarsspillerne som det er noe galt med. Feilen er hvordan laget forsvarer seg som en enhet.

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3920 på: Desember 22, 2020, 13:41:11 »
Går vel varmgang i denne tråden snart.. Vi MÅ ha spillere som kan spille forsvar

Vi har. Han ene er tilbake i trening nå og han andre kommer vel tilbake i Januar/Februar.
Vi får ta med oss kapteinen i aftenbønnen og håpe han er tilbake asap.
Da ser det ikke så galt ut og vi kan tilbake til det å slippe inn 2 mål på 4 kamper som vi gjorde fra 27 september tom 23 oktober.

Kontakinte

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3921 på: Desember 22, 2020, 13:59:58 »
Går vel varmgang i denne tråden snart.. Vi MÅ ha spillere som kan spille forsvar

Vi har. Han ene er tilbake i trening nå og han andre kommer vel tilbake i Januar/Februar.
Vi får ta med oss kapteinen i aftenbønnen og håpe han er tilbake asap.
Da ser det ikke så galt ut og vi kan tilbake til det å slippe inn 2 mål på 4 kamper som vi gjorde fra 27 september tom 23 oktober.
Savner Berardi, håper han snart er tilbake. Han er den av de bak, med best spenst faktisk.

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3922 på: Desember 22, 2020, 14:50:20 »
Går vel varmgang i denne tråden snart.. Vi MÅ ha spillere som kan spille forsvar

Vi har. Han ene er tilbake i trening nå og han andre kommer vel tilbake i Januar/Februar.
Vi får ta med oss kapteinen i aftenbønnen og håpe han er tilbake asap.
Da ser det ikke så galt ut og vi kan tilbake til det å slippe inn 2 mål på 4 kamper som vi gjorde fra 27 september tom 23 oktober.
Savner Berardi, håper han snart er tilbake. Han er den av de bak, med best spenst faktisk.

Ja, herregud han var god den tiden han holdt Pontus på benken før han ble skadet.
Undervurdert. Mangel på høyde og andre ting tok han igjen med en tilstedeværelse, engasjement og evne til å lære og ta steg som var ganske eksepsjonelt vil jeg si.
På sitt beste der var han faktisk bedre enn Pontus i mange av spillets faser mener jeg, selv om det kanskje fyrer i gang en debatt :-)

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3923 på: Desember 22, 2020, 15:20:05 »
Går vel varmgang i denne tråden snart.. Vi MÅ ha spillere som kan spille forsvar

Vi har. Han ene er tilbake i trening nå og han andre kommer vel tilbake i Januar/Februar.
Vi får ta med oss kapteinen i aftenbønnen og håpe han er tilbake asap.
Da ser det ikke så galt ut og vi kan tilbake til det å slippe inn 2 mål på 4 kamper som vi gjorde fra 27 september tom 23 oktober.
Savner Berardi, håper han snart er tilbake. Han er den av de bak, med best spenst faktisk.

Ja, herregud han var god den tiden han holdt Pontus på benken før han ble skadet.
Undervurdert. Mangel på høyde og andre ting tok han igjen med en tilstedeværelse, engasjement og evne til å lære og ta steg som var ganske eksepsjonelt vil jeg si.
På sitt beste der var han faktisk bedre enn Pontus i mange av spillets faser mener jeg, selv om det kanskje fyrer i gang en debatt :-)

100% enig i siste setning. Skjønner ikke at det kan debatteres engang  :D

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3924 på: Desember 22, 2020, 23:02:18 »
Leeds United Interested in Wolves Winger Adama Traore

https://www.90min.com/posts/leeds-united-interested-wolves-winger-adama-traore

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3925 på: Desember 23, 2020, 16:40:18 »
Leeds United Interested in Wolves Winger Adama Traore

https://www.90min.com/posts/leeds-united-interested-wolves-winger-adama-traore

Dette tror jeg ikke hwlt på!

Men, om det skulle være det..På sitt beste en helt nydelig spiller. Hans store svakhet er sluttproduktet. Trenger vi flere vinger som slår dårlige innlegg og sliter med å score? Dem har vi jo noen av fra før...Skal han inn, d a må nok noen ut. Gråter ikke om Costa selges. Annser Adama som et par snepp opp fra Costa og Harrison..samtidig som vi får inn mye fysikk.




asbfjell

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3926 på: Desember 23, 2020, 19:51:15 »
Leeds United Interested in Wolves Winger Adama Traore

https://www.90min.com/posts/leeds-united-interested-wolves-winger-adama-traore

Dette tror jeg ikke hwlt på!

Men, om det skulle være det..På sitt beste en helt nydelig spiller. Hans store svakhet er sluttproduktet. Trenger vi flere vinger som slår dårlige innlegg og sliter med å score? Dem har vi jo noen av fra før...Skal han inn, d a må nok noen ut. Gråter ikke om Costa selges. Annser Adama som et par snepp opp fra Costa og Harrison..samtidig som vi får inn mye fysikk.

Hva taler for at dette kan være reelt?
Traoré ble hentet til England (Middlesbrough) av Victor Orta.
Traoré har ekstreme kvaliteter når det gjelder fart og styrke.

Hva taler mot?
Adama Traoré er veldig høyrekant. Vi trenger en venstrekant.
Det blir også sagt at hans arbeidsbidrag hjemover ikke er mye å bli imponert over.
Har også blitt hevdet at han har en tendens til å foreta feilvalg ute på banen (en Tyler Roberts på steroider er vel ikke det vi har størst behov for).

For ett år siden ville eg jublet over denne linken, nå er eg mer avmålt. Mener det er andre posisjoner og spillere som burde vært prioritert.

På en annen side: Hvis det skulle bli noe utav dette, så tror eg det vil være til betingelser der det vil være lite å tape og gevinsten kan bli stor, hvis Bielsa får frem det beste i ham.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3927 på: Desember 23, 2020, 20:17:17 »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Forever Whites

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3928 på: Desember 23, 2020, 20:41:03 »
Medlem 94237

Forever Whites

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3929 på: Desember 23, 2020, 20:42:55 »
Leeds United Interested in Wolves Winger Adama Traore

https://www.90min.com/posts/leeds-united-interested-wolves-winger-adama-traore

Dette tror jeg ikke hwlt på!

Men, om det skulle være det..På sitt beste en helt nydelig spiller. Hans store svakhet er sluttproduktet. Trenger vi flere vinger som slår dårlige innlegg og sliter med å score? Dem har vi jo noen av fra før...Skal han inn, d a må nok noen ut. Gråter ikke om Costa selges. Annser Adama som et par snepp opp fra Costa og Harrison..samtidig som vi får inn mye fysikk.

Hva taler for at dette kan være reelt?
Traoré ble hentet til England (Middlesbrough) av Victor Orta.
Traoré har ekstreme kvaliteter når det gjelder fart og styrke.

Hva taler mot?
Adama Traoré er veldig høyrekant. Vi trenger en venstrekant.
Det blir også sagt at hans arbeidsbidrag hjemover ikke er mye å bli imponert over.
Har også blitt hevdet at han har en tendens til å foreta feilvalg ute på banen (en Tyler Roberts på steroider er vel ikke det vi har størst behov for).

For ett år siden ville eg jublet over denne linken, nå er eg mer avmålt. Mener det er andre posisjoner og spillere som burde vært prioritert.

På en annen side: Hvis det skulle bli noe utav dette, så tror eg det vil være til betingelser der det vil være lite å tape og gevinsten kan bli stor, hvis Bielsa får frem det beste i ham.

Håper hvis han kommer at han blir en like stor suksess som Douglas var da.   
Medlem 94237