Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1475046 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3990 på: Januar 18, 2021, 14:28:23 »
Så flott at vi ikke kan ha rom for å kritisere en klubb som står nest øverst på alle Leeds supporteres hatliste og som eies av en korrupt, russisk banditt som spytter inn blodpenger i ett sett.

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3991 på: Januar 18, 2021, 15:17:40 »
Så flott at vi ikke kan ha rom for å kritisere en klubb som står nest øverst på alle Leeds supporteres hatliste og som eies av en korrupt, russisk banditt som spytter inn blodpenger i ett sett.
Normalt syns jeg du er en smule surmaga, men her må jeg bare komme med 100% støtte.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3992 på: Januar 18, 2021, 17:19:55 »
Så flott at vi ikke kan ha rom for å kritisere en klubb som står nest øverst på alle Leeds supporteres hatliste og som eies av en korrupt, russisk banditt som spytter inn blodpenger i ett sett.
Normalt syns jeg du er en smule surmaga, men her må jeg bare komme med 100% støtte.

Å kritisere Chelsa og måten dem driver på er langt innafor. Hater ingen lag, men Chelsea er et av lagene jeg ikke har voldsomt mye til overs for. Ble ytterligere forsterket med Lampard.
 Men ser ikke helt koblingen med at det er et hån mot alle Leedssupportere om Håland går dit. Håland som pisser på Leeds fans, eller Chelsea som gjør det?

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3993 på: Januar 18, 2021, 18:39:35 »
Så flott at vi ikke kan ha rom for å kritisere en klubb som står nest øverst på alle Leeds supporteres hatliste og som eies av en korrupt, russisk banditt som spytter inn blodpenger i ett sett.
Normalt syns jeg du er en smule surmaga, men her må jeg bare komme med 100% støtte.

Å kritisere Chelsa og måten dem driver på er langt innafor. Hater ingen lag, men Chelsea er et av lagene jeg ikke har voldsomt mye til overs for. Ble ytterligere forsterket med Lampard.
 Men ser ikke helt koblingen med at det er et hån mot alle Leedssupportere om Håland går dit. Håland som pisser på Leeds fans, eller Chelsea som gjør det?

Altså, hvis du lener deg godt tilbake i stolen og tar på deg tjukke Leeds-briller så tror jeg du forstår hva jeg mener. Dette handler om kontekst. Som Reaney er inne på er Chelsea en klubb som står veldig lavt i kurs hos stort sett alle Leeds supportere. De har allerede inneværende sesong brukt 2 milliarder på spillere som knapt er en startplass verdig. Jeg tror veldig mange Leeds supportere vil kjenne veldig på hvis Håland står på motsatt banehalvdel på Elland Road når vi møter Chelsea neste sesong. Ingen vil bebreide han selvsagt. Alt vil bli rikosjert direkte på Chelsea som klubb. Ja, det eneste som ville vært verre å fordøye når han først kommer til England ville vært om han endte opp i SCUM. Men for å gi det litt perspektiv, om han går til Barcelona eller Real Madrid vil nok få Leeds supportere reagere nevneverdig, sannsynligvis vil det bli applaudert. 

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3994 på: Januar 18, 2021, 18:52:33 »
Så flott at vi ikke kan ha rom for å kritisere en klubb som står nest øverst på alle Leeds supporteres hatliste og som eies av en korrupt, russisk banditt som spytter inn blodpenger i ett sett.
Normalt syns jeg du er en smule surmaga, men her må jeg bare komme med 100% støtte.

Å kritisere Chelsa og måten dem driver på er langt innafor. Hater ingen lag, men Chelsea er et av lagene jeg ikke har voldsomt mye til overs for. Ble ytterligere forsterket med Lampard.
 Men ser ikke helt koblingen med at det er et hån mot alle Leedssupportere om Håland går dit. Håland som pisser på Leeds fans, eller Chelsea som gjør det?

Altså, hvis du lener deg godt tilbake i stolen og tar på deg tjukke Leeds-briller så tror jeg du forstår hva jeg mener. Dette handler om kontekst. Som Reaney er inne på er Chelsea en klubb som står veldig lavt i kurs hos stort sett alle Leeds supportere. De har allerede inneværende sesong brukt 2 milliarder på spillere som knapt er en startplass verdig. Jeg tror veldig mange Leeds supportere vil kjenne veldig på hvis Håland står på motsatt banehalvdel på Elland Road når vi møter Chelsea neste sesong. Ingen vil bebreide han selvsagt. Alt vil bli rikosjert direkte på Chelsea som klubb. Ja, det eneste som ville vært verre å fordøye når han først kommer til England ville vært om han endte opp i SCUM. Men for å gi det litt perspektiv, om han går til Barcelona eller Real Madrid vil nok få Leeds supportere reagere nevneverdig, sannsynligvis vil det bli applaudert.

Derfor jeg spurte. Fikk inntrykk av at Håland pisser på Leeds fans om han velger å gå til en rival. Det hadde jeg vært uenig i.

Jeg hadde ikke reagert voldsomt om han gikk til Chelsea eller Man.utd. Lite å gjøre med det. Bare å håpe at han dundrer inn mål mot alle andre enn Leeds. Men Pr.nå tror jeg ikke Chelsea eller Man utd er alternativer. At klubben kjemper fast i toppen og  CL er nok et krav.

Tipper kun City og Liverppol i England. Juventus, Bayern, Real og Barca utenfor. Sjukt for en 20 åringfra Norge.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3995 på: Januar 18, 2021, 21:58:38 »
Men slapp'a folkens, Ja-Någe har snakket med Alfie: :)

Jan Aage Fjortoft Rainbow flag Flag of Norway
@JanAageFjortoft
Re: Erling Haaland

I understand there is no chance he will leave Dortmund this summer.
He has been at the club only one year.
Throughout his career it has been all about development. He is 20 and at a good place right now


Personlig ville eg tatt det tungt om han havnet i den røde delen av Manchester. Rent bortsett fra det innser eg at Leeds neppe har råd til å kjøpe ham med det første, og et eller annet sted ville han jo havne...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jostein.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3996 på: Januar 19, 2021, 19:16:20 »
Rodrigo de Paul til Inter, ble dette slutte på den sagaen?
Leeds Carajo!

ar9

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3997 på: Januar 19, 2021, 19:22:10 »
Rodrigo de Paul til Inter, ble dette slutte på den sagaen?
Er ikke de på konkursens rand?


Sent from my iPhone using Tapatalk

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3998 på: Januar 19, 2021, 20:16:13 »
Rodrigo de Paul til Inter, ble dette slutte på den sagaen?
Fint om du kan poste link til slike uttalelser

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jostein.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3999 på: Januar 19, 2021, 20:29:46 »
Rodrigo de Paul til Inter, ble dette slutte på den sagaen?
Fint om du kan poste link til slike uttalelser

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Det står stort sett over alt, men er selvsagt ikke bekreftet. For å nevne noen TV2, tottosport, Fabrizio++

https://www.teamtalk.com/news/rodrigo-de-paul-next-club-inter-milan-agreement
Leeds Carajo!

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4000 på: Januar 19, 2021, 21:45:10 »
Rodrigo de Paul til Inter, ble dette slutte på den sagaen?
Fint om du kan poste link til slike uttalelser

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Det står stort sett over alt, men er selvsagt ikke bekreftet. For å nevne noen TV2, tottosport, Fabrizio++

https://www.teamtalk.com/news/rodrigo-de-paul-next-club-inter-milan-agreement

Hvor sier Fabrizio dette? Siste jeg har sett han tweete angående De Paul var for 4 dager siden hvor han avfeide Liverpool som destinasjon. De andre bare kopierer den ene italienske  referansen vel..


auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4002 på: Januar 21, 2021, 21:14:07 »
Ødegaard ryktes til Arsenal. Her bør vi være på banen! Ville passet perfekt i 10-er rollen.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4003 på: Januar 21, 2021, 21:46:48 »
En spiller som er så ofte skada....Nei TAKK

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4004 på: Januar 22, 2021, 08:40:00 »
Derby County i krise (who could have known ::)?). Leeds raider Bukkene for talenter for røverpris i januar? Det er 19-åringene Jason Knight og Louis Sibley det er snakk om. Leeds var angivelig interessert i Sibley i sommer, men Derby forlangte £ 10M. Billigere nå. Derby trenger cash ASAP.

https://www.footballinsider247.com/exclusive-huge-leeds-united-derby-county-news/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4005 på: Januar 22, 2021, 10:16:17 »
Derby County i krise (who could have known ::)?). Leeds raider Bukkene for talenter for røverpris i januar? Det er 19-åringene Jason Knight og Louis Sibley det er snakk om. Leeds var angivelig interessert i Sibley i sommer, men Derby forlangte £ 10M. Billigere nå. Derby trenger cash ASAP.

https://www.footballinsider247.com/exclusive-huge-leeds-united-derby-county-news/

Krisen i Derby kan økes ved at Richard Keogh har saksøkt de etter bilkjøringen og oppsigelsen i fjor høst. Noe tyder på at det kan ramle 2 mill pund til han også oppi dette. Så Derby sliter.
 

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4006 på: Januar 22, 2021, 11:03:18 »
Derby County i krise (who could have known ::)?). Leeds raider Bukkene for talenter for røverpris i januar? Det er 19-åringene Jason Knight og Louis Sibley det er snakk om. Leeds var angivelig interessert i Sibley i sommer, men Derby forlangte £ 10M. Billigere nå. Derby trenger cash ASAP.

https://www.footballinsider247.com/exclusive-huge-leeds-united-derby-county-news/

Er vel kun Knight som kan være aktuell her. Sibley har kun startet 5 kamper for Derby denne sesongen. Tror ingen av dem hever laget vårt, men hvis de er mye bedre enn U-23-spillerne våre må vi gjerne signere Knight for en slikk og ingenting.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4007 på: Januar 22, 2021, 13:14:11 »
Derby County i krise (who could have known ::)?). Leeds raider Bukkene for talenter for røverpris i januar? Det er 19-åringene Jason Knight og Louis Sibley det er snakk om. Leeds var angivelig interessert i Sibley i sommer, men Derby forlangte £ 10M. Billigere nå. Derby trenger cash ASAP.

https://www.footballinsider247.com/exclusive-huge-leeds-united-derby-county-news/

Er vel kun Knight som kan være aktuell her. Sibley har kun startet 5 kamper for Derby denne sesongen. Tror ingen av dem hever laget vårt, men hvis de er mye bedre enn U-23-spillerne våre må vi gjerne signere Knight for en slikk og ingenting.

auren

Sibley gjorde det voldsomt bra de kampene han spilte i fjor. Jeg sier ja takk til begge. At en 19 åring ikke presterer i det som etterhvert har blitt en kaos klubb er vel ikke så rart. Tror begge er bedre Shackleton, uten at det betyr at Shack er en dårlig spiller.

testo

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4008 på: Januar 22, 2021, 20:45:31 »
Bielsa’s side have been linked with Montpellier striker Andy Delort in recent days, who was also said to be on Leeds’ radar during the days of Uwe Rosler’s time in charge six years ago.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-sign-striker-bielsa-19683888?fbclid=IwAR1za_nXvKl6vK0Kq5FyD28LmLemzAj8zPzoH-xk2yvg2xFao56K10-5PUU
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Larsen.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4009 på: Januar 22, 2021, 23:50:18 »
Leeds want to raid Marcelo Bielsa’s former side Marseille for ex-Villa left-back Jordan Amavi.

Played five times in Champions League this season under Villas-Boas - and called up to France squad. 🇫🇷
Pride of Yorkshire

TK20

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4010 på: Januar 23, 2021, 08:31:53 »
En spiller som er så ofte skada....Nei TAKK

Er Ødegaard så mye skadet? Har ikke kommet igang denne sesongen, men forrige sesong var han vel tilnærmet skadefri?

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4011 på: Januar 23, 2021, 09:17:37 »
En spiller som er så ofte skada....Nei TAKK

Er Ødegaard så mye skadet? Har ikke kommet igang denne sesongen, men forrige sesong var han vel tilnærmet skadefri?

Ute med jumpers knee en periode. Likevel, hadde vært  en knallsignering for Leeds.

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4012 på: Januar 23, 2021, 09:46:59 »
Spenningen er alltid stor på når man går inn på "Rykter: Spillere inn og spillere ut", så vær så snill og ikke skriv om en spiller som er på vei til Arsenal, selv om han heter Ødegaard og kommer fra Norge.

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4013 på: Januar 23, 2021, 17:11:25 »
Veldig spent på om det er spillere på vei inn. Hadde håpet på en spiss og en kreativ midbanespiller. Urtolig stille fra LEEDS

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4014 på: Januar 23, 2021, 21:41:22 »
Veldig spent på om det er spillere på vei inn. Hadde håpet på en spiss og en kreativ midbanespiller. Urtolig stille fra LEEDS
Er allerede nevnt fra Phil Hay og andre som kjenner Leeds, det blir ingen forsterkninger til førstelaget i dette vinduet.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4015 på: Januar 24, 2021, 10:30:34 »
Han er på banen i det minste, men...

Get French Football News
@GFFN
Michaël Cuisance’s (21) consistently subpar performances have been one of the more perplexing trends of Ligue 1 2020/21 - seems a complete shadow of the player that showed such great flashes in the Bundesliga back in summer.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4016 på: Januar 25, 2021, 14:27:22 »
Julian Draxler (PSG) og Jordan Amawi (Marseille) er det litt buzz om i dag..........ellers stille.
Tviler på at det skjer noe om ikke det er en eller annen lur avtale som kan forankres av Orta innen søndag.
 

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4017 på: Januar 28, 2021, 13:14:03 »
Kanskje ha denne Doig i mente når sommervinduet kommer? Eller kanskje ikke? Flere storklubber, deriblant Celtic, skal være interessert i det skotske 18-årige talentet, som for tiden spiller i Hibernian. Doig spiller venstreback.

https://readceltic.com/2021/01/28/celtic-tracking-hibernian-left-back-josh-doig/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4018 på: Januar 28, 2021, 14:06:29 »
Ganske betegnende!

Vi har ingen egen tråd om vinduet heller, slik vi ellers har når transfervinduene kommer opp.

David Watkins
@DaveLUFCWatkins
·
I hadn't realised that! With 5 days to go in the January transfer window there have only been 4 permanent signings by Prem League clubs - & only 1, Morgan Sanson from Marseille to Villa - who is a likely 1st team regular! Not expecting any for #lufc then!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4019 på: Januar 29, 2021, 10:19:19 »
Phil Hay
@PhilHay_
Olly Casey likely to leave on loan. No incomings expected
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan