Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1475112 ganger)

0 medlemmer og 12 gjester leser dette emnet.

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4050 på: Mars 02, 2021, 15:40:01 »
https://www.nettavisen.no/sport/overgangsrykter

De Paul-rykte til Liverpool. Argh.. håpar me landar han.
Det var ryktet i vinter også, så tror vi kan glemme han.

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4051 på: Mars 04, 2021, 15:08:30 »
https://www.tv2.no/sport/11949378/

Muligens feil tråd, men her er det en 14-åring fra Drammen som har vært på prøvespill i Leeds.
Flere enn meg som ikke hadde fått med seg dette?
Uansett - sikkert lassevis med unge talenter som er innom Thorp Arch uten at vi hører om dem.
Artig læll - og tydeligvis er gutten velkommen tilbake til Leeds post-covid.
Kanskje vi får høre mer til han etterhvert..?

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4052 på: Mars 08, 2021, 10:41:44 »
Ivan Toney nevnes på Leeds Live i dag.
Brentford er flinke til å hente spillere fra divisjoner under - og få de til og blomstre hos seg ...
De har vært en selgende klubb, selv om de nå har fått inn en eier konstellasjon med penger: https://www.fotballtreneren.no/nyheter/%C2%ABlille%C2%BB-brentford-kan-n%C3%A5-premier-league-med-dansk-hjelp

« Siste redigering: Mars 15, 2021, 12:19:21 av Cherry »
 

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4053 på: Mars 10, 2021, 11:49:04 »
Ivan Toney nevnes på Leeds Live i dag.
Brentford er flinke til å hente spillere fra divisjoner under - og få de til og blomstre hos seg ...
De en selgendhar vært en selgende klubb, selv om de nå har fått inn en eier konstellasjon med penger: https://www.fotballtreneren.no/nyheter/%C2%ABlille%C2%BB-brentford-kan-n%C3%A5-premier-league-med-dansk-hjelp
Virker spennende. Jeg sier ja takk. Bamford trenger konkurranse.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Torpe-do

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4054 på: Mars 10, 2021, 19:14:03 »
Ivan Toney nevnes på Leeds Live i dag.
Brentford er flinke til å hente spillere fra divisjoner under - og få de til og blomstre hos seg ...
De en selgendhar vært en selgende klubb, selv om de nå har fått inn en eier konstellasjon med penger: https://www.fotballtreneren.no/nyheter/%C2%ABlille%C2%BB-brentford-kan-n%C3%A5-premier-league-med-dansk-hjelp
Virker spennende. Jeg sier ja takk. Bamford trenger konkurranse.

Han verkar å ha ein knallsesong. Om han ikkje er for dyr, så er han velkomen :)

Etter youtube å dømme er eg litt i tvil ifb Bielsa-ball, men det er kun basert på at eg ikkje har fått sett anna enn målene. Bielsa krever vel at spissen gjer "litt" meir arbeid enn det  ;D ;D

Torpe-do

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4055 på: Mars 10, 2021, 19:31:33 »
Ivan Toney nevnes på Leeds Live i dag.
Brentford er flinke til å hente spillere fra divisjoner under - og få de til og blomstre hos seg ...
De en selgendhar vært en selgende klubb, selv om de nå har fått inn en eier konstellasjon med penger: https://www.fotballtreneren.no/nyheter/%C2%ABlille%C2%BB-brentford-kan-n%C3%A5-premier-league-med-dansk-hjelp
Virker spennende. Jeg sier ja takk. Bamford trenger konkurranse.

Han verkar å ha ein knallsesong. Om han ikkje er for dyr, så er han velkomen :)

Etter youtube å dømme er eg litt i tvil ifb Bielsa-ball, men det er kun basert på at eg ikkje har fått sett anna enn målene. Bielsa krever vel at spissen gjer "litt" meir arbeid enn det  ;D ;D

Samtidig så slår det meg som litt "lazy" scouting, å gå etter Championships' beste. Eg har igrunnen stor tru på scouting-apparatet til Vorta og Bielsa, så dersom dei skulle gått for Toney, så håpar eg det er med ein større tanke bak enn så enkelt som "han her scorar mykje mål i Championship, så då må han score litt i PL óg, vel?".
Satsar heller på at godgutane finn "PLs' neste "Toney""

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4056 på: Mars 13, 2021, 20:37:22 »
Denne Dean Core på twitter kjører stadig facts ut, han blir hudflettet big time de gangene det viser seg ikke å stemme, men han treffer såpass at jeg tror han har sine kontakter innad i klubben - dog ikke på høyt nivå.
Vel, her er han i en diskusjon av i dag...

Sitat
showed we can defend and be fairly solid. a bit gappy in midfield as always but the majority of the team worked hard. bit of luck and we’d have snatched the points but proper made up to get a point


Sitat
We now have 4 competent CBs at the club. Certainly need a LB for next term and given a settled period together, that'll complete the defence.
@deancore
they already had 3 deals lined up for jan but bielsa said wait. one was a centre half but that will surely get cancelled now. left back & centre mid practically sorted and striker too apparently. another midfielder and 6/7 young players and that’s your summer done
« Siste redigering: Mars 13, 2021, 20:38:55 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan


Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4058 på: Mars 15, 2021, 19:52:03 »
Lufcyouth
@leedsutdacademy

#LUFC have taken highly rated Hibernian striker Ethan Laidlaw on trial ahead of a potential summer move!

Laidlaw who recent turned 16, signed his first professional contract with the Scottish club last month




Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4059 på: Mars 17, 2021, 08:56:48 »
Alioski på vei ut? Vel, kontrakten han går i alle fall ut til sommeren. Noen mener jo at Nord-Makedonerens dager er (bør?) være talte i Leeds. Det har fått Leeds Live til å spekulere i eventuelle potensielle erstattere (legg merke til forbeholdet her). Hibernians Josh Doig har vært nevnt før, mens Werder Bremens Ludwig Augustinsson er ny på blokka. Sistnevnte har 30 landskamper for Sverige. Kanskje får vi en ny svenske i A-lags stallen? Begge er for øvrig venstrebacker.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-transfer-rumours-alioski-20183918
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4060 på: Mars 18, 2021, 10:26:16 »
Alioski på vei ut? Vel, kontrakten han går i alle fall ut til sommeren. Noen mener jo at Nord-Makedonerens dager er (bør?) være talte i Leeds. Det har fått Leeds Live til å spekulere i eventuelle potensielle erstattere (legg merke til forbeholdet her). Hibernians Josh Doig har vært nevnt før, mens Werder Bremens Ludwig Augustinsson er ny på blokka. Sistnevnte har 30 landskamper for Sverige. Kanskje får vi en ny svenske i A-lags stallen? Begge er for øvrig venstrebacker.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-transfer-rumours-alioski-20183918

Augustinsson virker å være pur kvalitet - meget gode skussmål. Hadde vært SÅÅÅ deilig og fått på plass en VB igjen....
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4061 på: Mars 30, 2021, 13:11:26 »
Noen mener han vil gå til et CL-lag, andre at han nå vil være for dur...

Teamtalk-editor Marshment derimot:

James Marshment
@marshyleeds

Reports in Italy still adamant that it's "Leeds above all" when it comes to Rodrigo de Paul's next destination.
This via TuttoAtalanta, who also claim Atalanta are now ready to make a bold play for the Argentine this summer.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4062 på: Mars 30, 2021, 19:49:56 »
Noen mener han vil gå til et CL-lag, andre at han nå vil være for dur...

Teamtalk-editor Marshment derimot:

James Marshment
@marshyleeds

Reports in Italy still adamant that it's "Leeds above all" when it comes to Rodrigo de Paul's next destination.
This via TuttoAtalanta, who also claim Atalanta are now ready to make a bold play for the Argentine this summer.
Det må jo være utelukkende fordi vi ha Marcelo i våre rekker. Det er nesten uvirkelig hvis vi klarer å lande de Paul nå.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4063 på: April 09, 2021, 09:19:01 »
Dette må da være Bull`..... han er jo mer skadet enn på banen nå, dog etter mange fantastiske sesonger.

https://tbrfootball.com/report-leeds-want-premier-league-attacker-to-replace-their-current-player/
 

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4064 på: April 09, 2021, 10:07:55 »
Dette må da være Bull`..... han er jo mer skadet enn på banen nå, dog etter mange fantastiske sesonger.

https://tbrfootball.com/report-leeds-want-premier-league-attacker-to-replace-their-current-player/

Min personlige regel for rykter er at alt er 'bull' frem til vinduet stenger. ;D Sjelden klubb går ut med ønsker og tanker om innkjøp for sommeren på dette tidspunktet. Men for all del, en må tro på det man vil, bare ikke få andre til å tro på noe som har en tvilsom rot til virkeligheten..  :D
Marching On! 4276

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4065 på: April 09, 2021, 10:24:02 »
Dette må da være Bull`..... han er jo mer skadet enn på banen nå, dog etter mange fantastiske sesonger.

https://tbrfootball.com/report-leeds-want-premier-league-attacker-to-replace-their-current-player/

Min personlige regel for rykter er at alt er 'bull' frem til vinduet stenger. ;D Sjelden klubb går ut med ønsker og tanker om innkjøp for sommeren på dette tidspunktet. Men for all del, en må tro på det man vil, bare ikke få andre til å tro på noe som har en tvilsom rot til virkeligheten..  :D
[/b]

Kom Trump inn i denne nå?  ;D ;)
 

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4066 på: April 09, 2021, 10:56:11 »
Dette må da være Bull`..... han er jo mer skadet enn på banen nå, dog etter mange fantastiske sesonger.

https://tbrfootball.com/report-leeds-want-premier-league-attacker-to-replace-their-current-player/

Min personlige regel for rykter er at alt er 'bull' frem til vinduet stenger. ;D Sjelden klubb går ut med ønsker og tanker om innkjøp for sommeren på dette tidspunktet. Men for all del, en må tro på det man vil, bare ikke få andre til å tro på noe som har en tvilsom rot til virkeligheten..  :D
[/b]

Kom Trump inn i denne nå?  ;D ;)

På en måte ja.. tanken slo meg da jeg skrev det at det kunne overføres til religøse predikanter, men det blir vel samme tankegang..  ;D
Marching On! 4276

Kontakinte

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4067 på: April 09, 2021, 11:21:12 »
Dette må da være Bull`..... han er jo mer skadet enn på banen nå, dog etter mange fantastiske sesonger.

https://tbrfootball.com/report-leeds-want-premier-league-attacker-to-replace-their-current-player/

Min personlige regel for rykter er at alt er 'bull' frem til vinduet stenger. ;D Sjelden klubb går ut med ønsker og tanker om innkjøp for sommeren på dette tidspunktet. Men for all del, en må tro på det man vil, bare ikke få andre til å tro på noe som har en tvilsom rot til virkeligheten..  :D
[/b]

Kom Trump inn i denne nå?  ;D ;)

På en måte ja.. tanken slo meg da jeg skrev det at det kunne overføres til religøse predikanter, men det blir vel samme tankegang..  ;D
Du mener vell det motsatte? En relliøs predikant vil vell bruke alle midler for å hjernevaske deg til å tru..? Det er jo neste en setning tatt ut fra foredraget til Arnulf Øverland (den tiende landeplage) ;)   

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4068 på: April 09, 2021, 11:31:25 »
Dette må da være Bull`..... han er jo mer skadet enn på banen nå, dog etter mange fantastiske sesonger.

https://tbrfootball.com/report-leeds-want-premier-league-attacker-to-replace-their-current-player/

Min personlige regel for rykter er at alt er 'bull' frem til vinduet stenger. ;D Sjelden klubb går ut med ønsker og tanker om innkjøp for sommeren på dette tidspunktet. Men for all del, en må tro på det man vil, bare ikke få andre til å tro på noe som har en tvilsom rot til virkeligheten..  :D
[/b]

Kom Trump inn i denne nå?  ;D ;)

På en måte ja.. tanken slo meg da jeg skrev det at det kunne overføres til religøse predikanter, men det blir vel samme tankegang..  ;D
Du mener vell det motsatte? En relliøs predikant vil vell bruke alle midler for å hjernevaske deg til å tru..? Det er jo neste en setning tatt ut fra foredraget til Arnulf Øverland (den tiende landeplage) ;)

Fake news..... 8)

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4069 på: April 13, 2021, 21:27:49 »
Ikke akkurat et rykte kanskje, men den lovende stopperen Leo Hjelde, sønn av Jon Olav Hjelde, har visstnok vært i Leeds sitt søkelys. Kun 17 år, og har spilt 10 kamper i skotsk toppdivisjon i våres:


https://www.tv2.no/sport/13941300/?mode=sportenapp&app=sporten


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

NT

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4070 på: April 14, 2021, 08:40:17 »
Apropos midtstoppere i Skottland, så er der også en annen litt mer skolert kar, 22 år, KristofferAjer.  Kommer til å forlate Celtic etter sesongen.  Synes ikke han har tatt steg i år, og mener det har mer med Celtic og Skottland å gjøre.  Ajer har mange veldig gode ferdigheter, og bra med ballen.  Gi han ett år med Bielsa og du har en super midtstopper.  Kanskje man vil si han er på nivå med Strujk, men han er enda litt større/tyngre og mener han er bedre med ballen. Spent på hvordan de ser på stoppersituasjonen. Som det er uttalt på forumet, hadde vært flott med en solid bamse bak der, som i tillegg har tilstrekkelig fart og spillende. Cooper er definitivt en flott kaptein, men han ryker i ett Leeds lag som skal bli enda bedre. Så er Bielsa glad i typ Lloriente, samme høyde som Cooper, men bedre fart og spillende, synes han er for svak i dueller. Blir spennende i sommer

TK20

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4071 på: April 14, 2021, 08:52:39 »
Apropos midtstoppere i Skottland, så er der også en annen litt mer skolert kar, 22 år, KristofferAjer.  Kommer til å forlate Celtic etter sesongen.  Synes ikke han har tatt steg i år, og mener det har mer med Celtic og Skottland å gjøre.  Ajer har mange veldig gode ferdigheter, og bra med ballen.  Gi han ett år med Bielsa og du har en super midtstopper.  Kanskje man vil si han er på nivå med Strujk, men han er enda litt større/tyngre og mener han er bedre med ballen. Spent på hvordan de ser på stoppersituasjonen. Som det er uttalt på forumet, hadde vært flott med en solid bamse bak der, som i tillegg har tilstrekkelig fart og spillende. Cooper er definitivt en flott kaptein, men han ryker i ett Leeds lag som skal bli enda bedre. Så er Bielsa glad i typ Lloriente, samme høyde som Cooper, men bedre fart og spillende, synes han er for svak i dueller. Blir spennende i sommer

Meh

Bye

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4072 på: April 14, 2021, 10:16:38 »
Ajer var blant de svakeste i landskampene nylig, men kan jo som noen har nevnt være pga. Situasjonen i Skottland - ikke hevet seg. Må hentes tidlig i sommer hvis det skal være vits; så mange uker med Bielsa-ball som mulig.
Trønder i Bergen!

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4073 på: April 14, 2021, 10:40:59 »
Ajer var blant de svakeste i landskampene nylig, men kan jo som noen har nevnt være pga. Situasjonen i Skottland - ikke hevet seg. Må hentes tidlig i sommer hvis det skal være vits; så mange uker med Bielsa-ball som mulig.

Heldigvis ikke et rykte. Mener vi har minst 4 stoppere som er bedre enn Ajer. I tilegg er han litt kjeksmatriale.

Av nordmenn utenom Håland så har jeg fått sansen for Thorstvedt. Kan bidra i flere posisjoner, bra trøkk, duelsterk i boks(ene) og en klinisk avslutter. Om han er god nok nå er vel usikkert. Men spilletypen er noe vi trenger.

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4074 på: April 14, 2021, 10:41:28 »
Jeg tror vel neppe det vil bli handlet inn noen midtstopper i sommer, vi har 4 stk nå og det er nok andre posisjoner pengene vil bli brukt på.
Når det er sagt så er jeg enig i at Ajer har et høyt potensiale, og vi vet jo at minst 9 av 10 spillere blir bedre versjoner av seg selv (sitat Oberst Lauritzen ;D ) når de får jobbe under Bielsa.

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4075 på: April 14, 2021, 10:44:02 »
Ajer var blant de svakeste i landskampene nylig, men kan jo som noen har nevnt være pga. Situasjonen i Skottland - ikke hevet seg. Må hentes tidlig i sommer hvis det skal være vits; så mange uker med Bielsa-ball som mulig.

Heldigvis ikke et rykte. Mener vi har minst 4 stoppere som er bedre enn Ajer. I tilegg er han litt kjeksmatriale.

Av nordmenn utenom Håland så har jeg fått sansen for Thorstvedt. Kan bidra i flere posisjoner, bra trøkk, duelsterk i boks(ene) og en klinisk avslutter. Om han er god nok nå er vel usikkert. Men spilletypen er noe vi trenger.

Når vi først diskuterer nordmenn - hva med Sander Berge? Han hadde nok gjort det bra i Leeds under Bielsa...
Champions League-materiale i den gutten der, så han må gjerne komme til Leeds for å få nettopp det!! :-)

NT

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4076 på: April 14, 2021, 12:42:47 »
Ajer var blant de svakeste i landskampene nylig, men kan jo som noen har nevnt være pga. Situasjonen i Skottland - ikke hevet seg. Må hentes tidlig i sommer hvis det skal være vits; så mange uker med Bielsa-ball som mulig.

Heldigvis ikke et rykte. Mener vi har minst 4 stoppere som er bedre enn Ajer. I tilegg er han litt kjeksmatriale.

Av nordmenn utenom Håland så har jeg fått sansen for Thorstvedt. Kan bidra i flere posisjoner, bra trøkk, duelsterk i boks(ene) og en klinisk avslutter. Om han er god nok nå er vel usikkert. Men spilletypen er noe vi trenger.



Når vi først diskuterer nordmenn - hva med Sander Berge? Han hadde nok gjort det bra i Leeds under Bielsa...
Champions League-materiale i den gutten der, så han må gjerne komme til Leeds for å få nettopp det!! :-)

Ajer har spilt mer eller mindre alle kamper i Celtic de siste to sesonger, så synes ikke det er kjeks der ( Eriksen55 ) Han er robust, men må til bedre lag. Tenker videre at han har rett alder og rett pris, men ser selvsagt bilde med 4 i stallen - om da ikke noen av disse har potensiale for videresalg nå ( Strujik ) eller at Cooper blir vurdert for svak for topp PL over tid.  Sander Berge er samme kategori, ville vært flott kjøp og jeg spør meg selv om det er veien for Leeds - kjøpe spillere som er i utvikling ( pris fra 10-30 mill), eller øke til 50 millioner og få de ferdig preppa, med den risiko det er om de slår til.  Thorstvedt er fin type og lot meg også imponere av Morten Thorsby i siste landskamp.  Mange norske gutter som har rett attitude, kanskje det blir for mye på det jevne.

Har klubben hintet noe om man ser etter utviklingspotensialer eller vil ha toppnivå  ( ala RodrigoDe Paul nivå ) ?

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4077 på: April 14, 2021, 14:44:25 »
https://tbrfootball.com/report-leeds-offered-the-chance-to-sign-real-madrid-left-footer/

£35M for en uproven tenåring? Da bør han være voldsomt god.... :o
Men vi treng en knallgod venstreback da...!

Johnnyj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4078 på: April 14, 2021, 15:47:17 »
https://tbrfootball.com/report-leeds-offered-the-chance-to-sign-real-madrid-left-footer/

£35M for en uproven tenåring? Da bør han være voldsomt god.... :o
Men vi treng en knallgod venstreback da...!
Nei. Det er utkjøpsklausulen.
I og med at de selv ønsker å kvitte seg med han så tipper jeg de krever i underkant av 10£M

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4079 på: April 14, 2021, 16:08:57 »
https://tbrfootball.com/report-leeds-offered-the-chance-to-sign-real-madrid-left-footer/

£35M for en uproven tenåring? Da bør han være voldsomt god.... :o
Men vi treng en knallgod venstreback da...!
Nei. Det er utkjøpsklausulen.
I og med at de selv ønsker å kvitte seg med han så tipper jeg de krever i underkant av 10£M

Akkurat, hvis vi ender der er det kanskje god butikk! Men det er jo et stort HVIS da mtp prisen. Noen som har erfaringer med denne spilleren?
Sett han i aksjon og kan gi en halvveis kvalifisert uttalelse?