Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1474607 ganger)

0 medlemmer og 8 gjester leser dette emnet.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4590 på: Juli 27, 2021, 16:08:32 »
Leif reist til sørkysten på lån.
Sakset fra leedsunited.com:


Defender makes loan move.

Leeds United full-back Leif Davis has today joined Sky Bet Championship side AFC Bournemouth.

The 21-year-old has made an initial loan move until the end of the season, with a view to a permanent transfer.

Davis joined Leeds in the summer of 2018 from Morecambe and has featured regularly for the Under-23s since his arrival, helping the Whites win the Professional Development League in his first season, along with the Premier League 2 Division 2 title in the last campaign.

He has made a total of 15 senior appearances, with six coming last season and he will now look to gain further first team football with Scott Parker’s side.

We wish Leif good luck during his time at the Vitality Stadium.


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4591 på: Juli 27, 2021, 16:13:23 »
Nå er vel strengt tatt dette ikke et rykte? Dealen er unnagjort.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4592 på: Juli 27, 2021, 18:00:15 »
Den svenske midtbanespilleren Jens Cajuste (21) ryktes til Leeds. Han er angivelig utelatt fra Miftjyllands lag i dag, og da må det vel være substans i disse ryktene...eller?  Det er for øvrig The Sun som bringer nyheten. Som man ser av bildene er Cajuste landslagsspiller.

https://tbrfootball.com/report-leeds-now-really-want-to-sign-21-year-old-target-hes-been-left-out-of-his-sides-squad/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4593 på: Juli 27, 2021, 18:09:52 »
Den svenske midtbanespilleren Jens Cajuste (21) ryktes til Leeds. Han er angivelig utelatt fra Miftjyllands lag i dag, og da må det vel være substans i disse ryktene...eller?  Det er for øvrig The Sun som bringer nyheten. Som man ser av bildene er Cajuste landslagsspiller.

https://tbrfootball.com/report-leeds-now-really-want-to-sign-21-year-old-target-hes-been-left-out-of-his-sides-squad/

Nope. Agenten allerede bekreftet PL-interesse, men ikke fra Leeds…

Lucas the Kop Cat

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4594 på: Juli 27, 2021, 19:09:08 »
Leeds lanseres som en av PL-klubbene som bør vise interesse for Isco som Real Madrid ikke vil ha med videre. Angivelse tilgjengelig for 15 Mill Euro.

https://www.fotmob.com/embed/news/6812576-The-Premier-League-clubs-who-should-be-trying-to-sign-Isco-this-summer

Lucas the Kop Cat

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4595 på: Juli 28, 2021, 12:30:46 »
Traore er absolutt mulig å lande hvis Wolves forsetter trenden med å kvitte seg med spillere for 10% av overgangsummen første året. Det var sånn vi landa Costa og Looserpool Jota. Uten sistnevnte hadde jo møkkaklubben vært utenfor top six i fjor.
Liverpool også på banen:
https://www.fotmob.com/embed/news/6812935-Liverpool-tipped-to-offer-%C2%A330m-for-Wolves-winger-Adama-Traore

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4596 på: Juli 28, 2021, 16:12:22 »
𝙇𝙐𝙁𝘾𝙁𝘼𝙉𝙕𝙊𝙉𝙀
@Iufcfanzone
A source very close to Josip Brekalo has told LUFCFANZONE:

‘Leeds and Liverpool are pushing very aggressively to sign the player for €15m’

‘There are also options from Spain and Italy, so Josip will take his time and chose the best option’.

#LUFC #MOT

Trondjo

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4597 på: Juli 28, 2021, 22:57:22 »
Agenten til VIF keeperen er i Leeds i kveld. Dette ifølge en kamerat av agenten som jeg fikk SMS fra.
 

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4598 på: Juli 28, 2021, 23:43:09 »
https://www.nettavisen.no/sport/nettavisen-erfarer-valerenga-keeper-blir-leeds-spiller/s/12-95-3424160922

Signerer visst på fredag. Et talent, men langt fra klar for PL-fotball slik jeg ser det. Synes også prislappen på nærmere 2 millioner pund er ganske stivt. Ikke så veldig tilfreds med denne overgangen kjenner jeg...

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

karaba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4599 på: Juli 28, 2021, 23:53:40 »
https://www.nettavisen.no/sport/nettavisen-erfarer-valerenga-keeper-blir-leeds-spiller/s/12-95-3424160922

Signerer visst på fredag. Et talent, men langt fra klar for PL-fotball slik jeg ser det. Synes også prislappen på nærmere 2 millioner pund er ganske stivt. Ikke så veldig tilfreds med denne overgangen kjenner jeg...

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg håper jeg tar feil, men dette tror jeg er en veldig dårlig signering


Sent from my iPhone using Tapatalk

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4600 på: Juli 29, 2021, 00:22:43 »
Sukk.

flynn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4601 på: Juli 29, 2021, 05:19:24 »
Som VIF-tilhenger har jeg sett de aller fleste av Klaessons kamper i Eliteserien. Jeg regner ham som et stort talent, og tror han har potensiale til å bli vår neste landslagskeeper. Det store spørsmålet er vel feltarbeidet, som man bare i beskjeden grad får testet i Norge. Tror Leeds-teamets evne til å utvikle spillere kan gjøre underverker for ham, men han trenger nok en sesong minst før vi kan håpe at han er på det nivået vi trenger.
Jeg tenker imidlertid at han kan være en perfekt partner for Meslier. Jeg ser ikke for meg at Casilla var den ideelle treningspartneren og rivalen, gitt deres totalt ulike alder, bakgrunn og selvbilde.

Betinget optimist på Leeds sine vegne, men langt unna bra for Vålerenga, for de som bryr seg om det.

flynn

Johnnyj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4602 på: Juli 29, 2021, 14:03:42 »
Som VIF-tilhenger har jeg sett de aller fleste av Klaessons kamper i Eliteserien. Jeg regner ham som et stort talent, og tror han har potensiale til å bli vår neste landslagskeeper. Det store spørsmålet er vel feltarbeidet, som man bare i beskjeden grad får testet i Norge. Tror Leeds-teamets evne til å utvikle spillere kan gjøre underverker for ham, men han trenger nok en sesong minst før vi kan håpe at han er på det nivået vi trenger.
Jeg tenker imidlertid at han kan være en perfekt partner for Meslier. Jeg ser ikke for meg at Casilla var den ideelle treningspartneren og rivalen, gitt deres totalt ulike alder, bakgrunn og selvbilde.

Betinget optimist på Leeds sine vegne, men langt unna bra for Vålerenga, for de som bryr seg om det.

flynn
Samme her.
Synes han har forbedret seg veldig i feltarbeidet det siste året.
Han har også blitt mye tryggere med beina.
Det mest imponerende med Klaesson er vel hans raske utviklingskurve. Hvis den fortsetter, så kommer han til å bli veldig god.
For meg så gir denne signeringen mening. Han har mentaliteten som kreves for å lykkes. Det virker som at den egenskapen er viktig for Orta.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4603 på: Juli 30, 2021, 09:55:49 »
Ser ut til at vi går for O’Brien i stedet for Gallagher. Spennende spiller det!


FI SOURCES!

- Leeds United open preliminary talks to sign Huddersfield Town midfielder Lewis O'Brien.

- Championship standout is out of contract at Terriers next year.

footballinsider247.com/sources-leeds-…

#lufc #htafc


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4604 på: Juli 30, 2021, 09:57:55 »
Dagens rykter inkluderer O`Brian fra Huddersfield (igjen) - og mer interresante Herrera fra Shitty.

Det sies av Beren Cross at vi ønsker en CMF og nok en ving …
 

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4605 på: Juli 30, 2021, 10:29:53 »
Ser ut til at vi går for O’Brien i stedet for Gallagher. Spennende spiller det!


FI SOURCES!

- Leeds United open preliminary talks to sign Huddersfield Town midfielder Lewis O'Brien.

- Championship standout is out of contract at Terriers next year.

footballinsider247.com/sources-leeds-…

#lufc #htafc


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Det er mykje som er spennende som ikkje er nødvendig å prøve her i livet  ::)

Hadde håpet at vi gikk rett inn å handlet på øverste hylle.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4606 på: Juli 30, 2021, 10:32:48 »
Ser ut til at vi går for O’Brien i stedet for Gallagher. Spennende spiller det!


FI SOURCES!

- Leeds United open preliminary talks to sign Huddersfield Town midfielder Lewis O'Brien.

- Championship standout is out of contract at Terriers next year.

footballinsider247.com/sources-leeds-…

#lufc #htafc

Dette virker som litt mer enn clickbait...
Husker ham som en litt irriterende spiller på Hudds...

Forshaw with pace skriver en, syns spillestilen ligner på Forshaw ja, og det er på tide å erstatte ham nå (om vi ender med to utgaver av ham får vi leve med det)
https://www.youtube.com/watch?v=OFHfrqxyjnQ&t=67s
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4607 på: Juli 30, 2021, 17:36:12 »
Mens Scum pøser inn penger på spillere og Arsenal betaler. 50 mill £ for "vår mann" "Ben White (we made the player) sliter vi med overganger fra Huddersfield ☹👎. Helt tragisk.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4608 på: Juli 30, 2021, 17:45:21 »
Mens Scum pøser inn penger på spillere og Arsenal betaler. 50 mill £ for "vår mann" "Ben White (we made the player) sliter vi med overganger fra Huddersfield ☹👎. Helt tragisk.

....eller vi venter 6 mnd og signerer han gratis til neste sesong!

Skjønner ikke hva som er tragisk. Det kommer en ving etterhvert sies det. Midtbanespiller kommer senest neste uke. Kommer dem og vi blir kvitt et par så er jeg strålende fornøyd! Ikke antall pund brukt som definerer hvor god en signering eller et overgangsvindu er!




Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4609 på: Juli 30, 2021, 18:14:29 »
Men Huddersfield da for pokker. Hvor er ambisjonsnivået, for ikke å snakke om signaleffekten. Og hva tenker Phillips som ser sine England venner gå for svimlende summer? Noe havner vel i lomma på hver enkelt når overgangene er så skyhøye også.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4610 på: Juli 30, 2021, 18:52:52 »
Men Huddersfield da for pokker. Hvor er ambisjonsnivået, for ikke å snakke om signaleffekten. Og hva tenker Phillips som ser sine England venner gå for svimlende summer? Noe havner vel i lomma på hver enkelt når overgangene er så skyhøye også.

Hva Phillips sier og tenker vet jeg ikke. Men tipper det er noe sånn" kult bro, veldig glad på din vegne!" ???

Signaleffekten..tror fjorårets signeringer og utviklingen til Dallas, Ayling, Cooper, Phillips ++++ taler for seg selv!

Det handler ikke om å bruke mest penger. Selv om klubber handler og bruker penger, så er det ingen automatikk at dem forsterker seg. Alle signeringer slår ikke til. Mange flopper. Stort sett har Orts & co truffet bra!

Det finnes meget gode spillere i CC, også på svake lag. O'Brien er skreddersydd for Bielsaball. Tar han gjerne nå, eller gratis om 6 mnd!
« Siste redigering: Juli 30, 2021, 18:58:03 av Eriksen55 »

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4611 på: Juli 30, 2021, 21:11:30 »
Men Huddersfield da for pokker. Hvor er ambisjonsnivået, for ikke å snakke om signaleffekten. Og hva tenker Phillips som ser sine England venner gå for svimlende summer? Noe havner vel i lomma på hver enkelt når overgangene er så skyhøye også.

Tildels enig her. En klubb som skal ta enda et steg videre henter ikke Championship spillere som ikke er fullstendig dominerende hvertfall. Oser ikke ambisjoner og jeg tror heller ikke han er et førstevalg. Mulig en spiller som kan bli bra på sikt, men er ikke det vi først og fremst trenger. Jeg tror det blir en del action i slutten av vinduet og hvis Orta skal levere videre på overgangene fra i fjor, som han sier definerer lista, så KAN dette bli bra til slutt.
« Siste redigering: Juli 30, 2021, 21:13:33 av Fantasyland »

Woody

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4612 på: Juli 31, 2021, 08:33:45 »
Men Huddersfield da for pokker. Hvor er ambisjonsnivået, for ikke å snakke om signaleffekten. Og hva tenker Phillips som ser sine England venner gå for svimlende summer? Noe havner vel i lomma på hver enkelt når overgangene er så skyhøye også.

Dallas var vel ikke på øverste hylle han heller....tenker vi må vente til de kommer, om de kommer før vi høgger hue og ikke minst la de få prøve seg...Regner med Bielsa ser noe potensiale i de som blir henta ;)
LIFE IS LEEDS

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4613 på: Juli 31, 2021, 10:00:59 »
Vi har ikke tid til å bruke 5 år på å utvikle spillere lenger nå som vi har ambisjoner om å gjøre framskritt i Premier League. Her må det quality inn direkte.

Atlefornes

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4614 på: Juli 31, 2021, 10:01:05 »

Bromancer

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4615 på: Juli 31, 2021, 10:07:16 »
Velkommen til Leeds Kristoffer Klaesson!  ;D

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4616 på: Juli 31, 2021, 10:48:58 »
Football Transfers
@Transferzone00
Leeds United have made an offer of £30M for Adama Traore. Wolves were impressed with the offer, but the player refused to move. He wants to move to a team that can compete for UCL spots. #LUFC #WWFC

@DuncanCastles via @TransferPodcast

Cannavaro

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4617 på: Juli 31, 2021, 11:16:22 »
Mens Scum pøser inn penger på spillere og Arsenal betaler. 50 mill £ for "vår mann" "Ben White (we made the player) sliter vi med overganger fra Huddersfield ☹👎. Helt tragisk.
men til ettertanke for deg mister : Hva kostet hele Leeds forsvaret vårt ??   Meslier 5.5 mio pund, Ayling 700k pund, Koch 11 mio pund, Lliorente 17 mio pund, Firpo 13 mio pund videre Struijk (lav sum fra Ajax), Coops 0.5 mio pund og Schack er eget produkt. Kostnad : ca 48 MIO pund !!! Dette betyr at vi har investert riktig og bra i overgangsmarkedet.   Må Leeds være med på pengegaloppen i overgangsmarkedet for enhver pris ???   Vil du at klubben skal kjøpe seg til suksess ??   Jeg syns ikke det klubben gjør i overgangsmarkedet er tragisk i det hele tatt, ifjor hadde vi et meget fint handlevindu med Koch, Lliorente og Raphinha inn. Tre gode spillere som har gått rett inn i 11-eren etterhvert, gode investeringer.  Kan ikke regne med like gode signeringer i vært vindu, og Leeds vil aldri være noen stor kjøpeklubb (takk og lov for det).  Så det er bare å stikke fingeren i jorda og kjenne til historien til klubben !!
MFLU - Miracles For Leeds United

Lucas the Kop Cat

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4618 på: Juli 31, 2021, 11:17:41 »
Football Transfers
@Transferzone00
Leeds United have made an offer of £30M for Adama Traore. Wolves were impressed with the offer, but the player refused to move. He wants to move to a team that can compete for UCL spots. #LUFC #WWFC

@DuncanCastles via @TransferPodcast
Ingenting hadde vært mer fornøyelig enn å kapre en CL-plass på bekostning av Traores nye klubb, hva det nå enn måtte bli.

Josch

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4619 på: Juli 31, 2021, 11:50:23 »
Vi har ikke tid til å bruke 5 år på å utvikle spillere lenger nå som vi har ambisjoner om å gjøre framskritt i Premier League. Her må det quality inn direkte.

Det går an å gjøre begge deler. Leeds har hentet mange bra spillere i siste uken av vinduer. Skal man droppe å kjøpe et bra talent fordi man i sommer ennå ikke har styrket a-laget nok?