Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1475201 ganger)

0 medlemmer og 7 gjester leser dette emnet.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4620 på: Juli 31, 2021, 12:33:38 »
Vi har ikke tid til å bruke 5 år på å utvikle spillere lenger nå som vi har ambisjoner om å gjøre framskritt i Premier League. Her må det quality inn direkte.

Dine og Leeds sine ambisjoner er nok like. Men tidsperspektivet og måten det skal skje på har nok til dels store avvik.

Hva er kvalitet da? Hva definerer et kvalitetskjøp?

Det det handler om er å få inn spillere som presterer best mulig i den rollen de blir satt til. Noen med engang, mens andre på sikt. Kvalitet handler ikke om pris, tidligere meritter eller hva folk mener. Du kan kjøpe rett kvalitet til 1 mill på samme måte som du kan kjøpe feil kvalitet til 700 mill.

Vi ble nr 9 i fjor. Jeg forventer i år en plass mellom 8-12. Mener det er bra. Men blir ikke overrasket om vi kjemper om Europa heller, men det er ikke noe jeg forventer.

Tror ikke det er antall pund brukt som avgjør om vi blir nr 7 eller 13. Det å finne og få inn de rette spillerne, som passer inn i klubben, miljø og lønnsstruktur tror jeg er viktigere enn å svi av pund for å blidgjøre omgivelsene.

Det ryktes at det trenes tøffere og mer i sommer enn noen gang under Bielsa. Hever de fleste seg noen prosent og noen en del mer samtidig som de nye viser seg å ha riktig kvalitet, så tror jeg vi går mot nok en knallsesong.


Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4621 på: Juli 31, 2021, 15:24:36 »
Vi har ikke tid til å bruke 5 år på å utvikle spillere lenger nå som vi har ambisjoner om å gjøre framskritt i Premier League. Her må det quality inn direkte.

Dine og Leeds sine ambisjoner er nok like. Men tidsperspektivet og måten det skal skje på har nok til dels store avvik.

Hva er kvalitet da? Hva definerer et kvalitetskjøp?

Det det handler om er å få inn spillere som presterer best mulig i den rollen de blir satt til. Noen med engang, mens andre på sikt. Kvalitet handler ikke om pris, tidligere meritter eller hva folk mener. Du kan kjøpe rett kvalitet til 1 mill på samme måte som du kan kjøpe feil kvalitet til 700 mill.

Vi ble nr 9 i fjor. Jeg forventer i år en plass mellom 8-12. Mener det er bra. Men blir ikke overrasket om vi kjemper om Europa heller, men det er ikke noe jeg forventer.

Tror ikke det er antall pund brukt som avgjør om vi blir nr 7 eller 13. Det å finne og få inn de rette spillerne, som passer inn i klubben, miljø og lønnsstruktur tror jeg er viktigere enn å svi av pund for å blidgjøre omgivelsene.

Det ryktes at det trenes tøffere og mer i sommer enn noen gang under Bielsa. Hever de fleste seg noen prosent og noen en del mer samtidig som de nye viser seg å ha riktig kvalitet, så tror jeg vi går mot nok en knallsesong.

Jeg ser ikke noe veldig kontroversielt i utsagnet fra Reaney her. Jeg er langt på vei enig. Det handler om å høyne nivået på troppen. Få inn spillere med kvalitet som kan være med utfordre de som allerede spiller fra dag 1. Ikke om 1 år. Det er jo bare å se på dagens treningskamp hvor utrolige sårbare vi er for skader og om vi skulle få formsvikt på en av de sentrale spillerne. Hvis klubben skal følge opp forrige sesong og bygge videre, og da tolker jeg det som at vi ønsker å sikte høyere enn 9 plassen fra forrige sesong, så holder det ikke med Costa, Roberts osv. Midtbanen spesielt er veldig sårbar. Det er jo ikke noe særlig tvil om at vi har behov for en boks-til-boks spiller som kan holde på ballen i vanskelig situasjoner. Jeg håper og tror dette blir løst ila overgangsvinduet så har ikke lyst til å avsi dom før det er lukka. Men jeg er hvertfall overbevist om at kun erstatning av Alioski foreløpig med Firpo det er for tynt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4622 på: Juli 31, 2021, 16:05:23 »
Jens Petter Hauge nær en overgang til Eintracht Frankfurt. Han var vel på blokka til Leeds før han gikk til Milan. Kunne han vært aktuell for Leeds, eller er han ikke god nok?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

TK20

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4623 på: Juli 31, 2021, 16:34:11 »
Jens Petter Hauge nær en overgang til Eintracht Frankfurt. Han var vel på blokka til Leeds før han gikk til Milan. Kunne han vært aktuell for Leeds, eller er han ikke god nok?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Vanskelig å si. Tror ikke han er god nok. Hvis vi skal hente en ny ving trenger vi en utfordrer til Harrison, ikke til Costa og Poveda.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4624 på: Juli 31, 2021, 16:36:06 »
Vi har ikke tid til å bruke 5 år på å utvikle spillere lenger nå som vi har ambisjoner om å gjøre framskritt i Premier League. Her må det quality inn direkte.

Dine og Leeds sine ambisjoner er nok like. Men tidsperspektivet og måten det skal skje på har nok til dels store avvik.

Hva er kvalitet da? Hva definerer et kvalitetskjøp?

Det det handler om er å få inn spillere som presterer best mulig i den rollen de blir satt til. Noen med engang, mens andre på sikt. Kvalitet handler ikke om pris, tidligere meritter eller hva folk mener. Du kan kjøpe rett kvalitet til 1 mill på samme måte som du kan kjøpe feil kvalitet til 700 mill.

Vi ble nr 9 i fjor. Jeg forventer i år en plass mellom 8-12. Mener det er bra. Men blir ikke overrasket om vi kjemper om Europa heller, men det er ikke noe jeg forventer.

Tror ikke det er antall pund brukt som avgjør om vi blir nr 7 eller 13. Det å finne og få inn de rette spillerne, som passer inn i klubben, miljø og lønnsstruktur tror jeg er viktigere enn å svi av pund for å blidgjøre omgivelsene.

Det ryktes at det trenes tøffere og mer i sommer enn noen gang under Bielsa. Hever de fleste seg noen prosent og noen en del mer samtidig som de nye viser seg å ha riktig kvalitet, så tror jeg vi går mot nok en knallsesong.

Jeg ser ikke noe veldig kontroversielt i utsagnet fra Reaney her. Jeg er langt på vei enig. Det handler om å høyne nivået på troppen. Få inn spillere med kvalitet som kan være med utfordre de som allerede spiller fra dag 1. Ikke om 1 år. Det er jo bare å se på dagens treningskamp hvor utrolige sårbare vi er for skader og om vi skulle få formsvikt på en av de sentrale spillerne. Hvis klubben skal følge opp forrige sesong og bygge videre, og da tolker jeg det som at vi ønsker å sikte høyere enn 9 plassen fra forrige sesong, så holder det ikke med Costa, Roberts osv. Midtbanen spesielt er veldig sårbar. Det er jo ikke noe særlig tvil om at vi har behov for en boks-til-boks spiller som kan holde på ballen i vanskelig situasjoner. Jeg håper og tror dette blir løst ila overgangsvinduet så har ikke lyst til å avsi dom før det er lukka. Men jeg er hvertfall overbevist om at kun erstatning av Alioski foreløpig med Firpo det er for tynt.

Det er 31 dager til vinduet stenger. Det kommer flere spillere inn. Det har blitt kommunisert ganske tydelig ut. Samtidig ser jeg ikke problemet med å hente inn spillere som kan bli gode om 1,2,3 eller 4 år frem i tid samtidig!

Henter vi to spillere i morgen, så vet vi ikke om det er kvalitet før et stykke ut i sesongen. Uansett pris.

Kommer Forshaw tilbake,  Klich leverer igjen og Shack fortsetter å imponere, så er vi lite sårbare på midten likevel. Kanskje de faktorene gjør at  fokuset har gått fra å hente en etablert til et talent.
Med Llorente og Koch hele sesongen. Rodrigo med preseason og skadefri så er vi i utgangspunktet styrket bare der.  Blir litt hvisomatte. På lik linje med at nye spillere styrker oss vesentlig. Mange faktorer som spiller inn for at en signering skal slå til også.

Leste et sted her inne at alle rundt oss på tabellen har styrket seg med å handle spillere. Er det nok å signere spillere for å styrke troppen? Har dem hentet kvalitet?

Om vi signet James Rodriguez fra Everton for 300 mill i morgen. Hadde du definert det som en kvalitetssignering for oss?

Samtidig henter vi O'Brian fra Huddersfield for 2 mill. Er det kvalitet?

Bare en av dem passer Bielsaball :)

Vi er ikke så veldig uenige tror jeg. Bare kverrulerer mot at det å signe, og da helst så dyrt som mulig er kvalitet. Mens å hente spillere billig fra andre ligaer, gjerne spillere vi selv ikke kjenner så godt til - ikke er kvalitet.

Det vi er klink enige om er at det ikke er holdbart å ha Costs om vi skal bli bedre.

« Siste redigering: Juli 31, 2021, 16:41:04 av Eriksen55 »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4625 på: Juli 31, 2021, 16:44:31 »

Det er 31 dager til vinduet stenger. Det kommer flere spillere inn. Det har blitt kommunisert ganske tydelig ut. Samtidig ser jeg ikke problemet med å hente inn spillere som kan bli gode om 1,2,3 eller 4 år frem i tid samtidig!

For å sitrere deancore på twitter (les gjerne tråden) så forventes det en del inn ja (de fleste på U18 admiittedly)

@deancore
if orta is to keep his commitment to bielsa and the club he needs to sign 8+ players in just over 4 weeks. be fun

https://twitter.com/deancore/status/1421230923773845512?s=20

keeper was one, winger and centre mid, wants 2-3 for 23s to push the first team plus 18s to push the 23s
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

asbfjell

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4626 på: Juli 31, 2021, 16:52:36 »
Er enig med dem som mener at vi så langt ikke har hentet nok kvalitet i dette vinduet, men har samtidig stor tro på at det vil bli gjort før vinduet stenger 31/8.

Vi kan være helt trygge på at det blir jobbet hardt i klubbens rekrutteringsavdelingen i disse dager, men at de samtidig også har is nok i magen til å være tålmodige og vente til de rette spillerne blir tilgjengelige til en pris vi kan betale. Og dette vil skje før vinduet stenger - rett og slett fordi mange klubber blir nødt til å selge av økonomiske årsaker.

Så når vi kommer til første september, er eg trygg på at vi har hentet inn en løpssterk og pasningssikker midtbanemann, samt en hurtig og teknisk god kantspiller som også kan bekle andre roller i vårt angrep.

Behold roen og troen, gutter!  :)

NT

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4627 på: Juli 31, 2021, 17:15:15 »
Satte sammen denne fra Sky, viser antall spillerendringer i stallen, samt de summer som er oppgitt i kjøp og salg. Mener man kan lese mye ut av dette, bl.a. at det for Leeds sin del fortsatt er høyt antall spillerlogistikk. Man må redusere totale lønnskostnader før store innkjøp. Vi slipper 14 mann ut av lønningslista, det er kun Chelsea og Arsenal som letter seg for mer.  Mener det er feil å sammenlikne oss med  ManU,ManC,Arsenal, Liverpool,Chelsea – dette er lag som de siste 25 år har vært i toppen og skapt finanser  på helt annet nivå enn Leeds. Tar for gitt at våre eiere ser på alle forhold i klubben og derav må bruke x år for å skape stabiliteten før man kan ta neste steg. Tar lett noen år med tålmodighet hvor dagens stall utvikler seg, stabiliserer seg og så kommer sesongen etter hvert hvor vi kjøper topp-dressingen og tar de siste steg.


asbfjell

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4628 på: Juli 31, 2021, 18:08:58 »
Satte sammen denne fra Sky, viser antall spillerendringer i stallen, samt de summer som er oppgitt i kjøp og salg. Mener man kan lese mye ut av dette, bl.a. at det for Leeds sin del fortsatt er høyt antall spillerlogistikk. Man må redusere totale lønnskostnader før store innkjøp. Vi slipper 14 mann ut av lønningslista, det er kun Chelsea og Arsenal som letter seg for mer.  Mener det er feil å sammenlikne oss med  ManU,ManC,Arsenal, Liverpool,Chelsea – dette er lag som de siste 25 år har vært i toppen og skapt finanser  på helt annet nivå enn Leeds. Tar for gitt at våre eiere ser på alle forhold i klubben og derav må bruke x år for å skape stabiliteten før man kan ta neste steg. Tar lett noen år med tålmodighet hvor dagens stall utvikler seg, stabiliserer seg og så kommer sesongen etter hvert hvor vi kjøper topp-dressingen og tar de siste steg.

På den Sky-oversikten er jo ikke kjøpet Harrison tatt med. Tar vi også med kjøpet av Klaesson og de andre unguttene, så vet vi at klubben har kjøpt spillere for ca 30 mill pund denne sommeren. Ikke akkurat småpenger. I tillegg har klubben også Augustin-fadesen å forholde seg til.

Men eg tror altså at det allikevel blir hentet to spillere til. Sannsynligvis ett kjøp, samt én på sesonglån (forhåpentligvis med opsjon på kjøp).
« Siste redigering: Juli 31, 2021, 18:19:26 av asbfjell »

Pettersen97

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4629 på: Juli 31, 2021, 18:35:35 »
Leeds skal visst nokk lagt inn et bud på £30 millioner på Adama Traore i følge Journalist Duncan Castles.

Hva tenker folket om dette? Om denne overgangen blir en realitet?
The Mighty Whites

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4630 på: Juli 31, 2021, 18:42:02 »
Leeds skal visst nokk lagt inn et bud på £30 millioner på Adama Traore i følge Journalist Duncan Castles.

Hva tenker folket om dette? Om denne overgangen blir en realitet?
Jeg tenker dette er tull. Han er ikke verd halvparten en gang og jeg tror ikke han går til Leeds.
MOT

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4631 på: Juli 31, 2021, 19:11:00 »
Leeds skal visst nokk lagt inn et bud på £30 millioner på Adama Traore i følge Journalist Duncan Castles.

Hva tenker folket om dette? Om denne overgangen blir en realitet?
Jeg tenker dette er tull. Han er ikke verd halvparten en gang og jeg tror ikke han går til Leeds.

Og ikke vil han selv til Leeds heller, så da kaster vi den saken i søpla...🥴

NT

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4632 på: Juli 31, 2021, 20:20:14 »
Satte sammen denne fra Sky, viser antall spillerendringer i stallen, samt de summer som er oppgitt i kjøp og salg. Mener man kan lese mye ut av dette, bl.a. at det for Leeds sin del fortsatt er høyt antall spillerlogistikk. Man må redusere totale lønnskostnader før store innkjøp. Vi slipper 14 mann ut av lønningslista, det er kun Chelsea og Arsenal som letter seg for mer.  Mener det er feil å sammenlikne oss med  ManU,ManC,Arsenal, Liverpool,Chelsea – dette er lag som de siste 25 år har vært i toppen og skapt finanser  på helt annet nivå enn Leeds. Tar for gitt at våre eiere ser på alle forhold i klubben og derav må bruke x år for å skape stabiliteten før man kan ta neste steg. Tar lett noen år med tålmodighet hvor dagens stall utvikler seg, stabiliserer seg og så kommer sesongen etter hvert hvor vi kjøper topp-dressingen og tar de siste steg.

På den Sky-oversikten er jo ikke kjøpet Harrison tatt med. Tar vi også med kjøpet av Klaesson og de andre unguttene, så vet vi at klubben har kjøpt spillere for ca 30 mill pund denne sommeren. Ikke akkurat småpenger. I tillegg har klubben også Augustin-fadesen å forholde seg til.

Men eg tror altså at det allikevel blir hentet to spillere til. Sannsynligvis ett kjøp, samt én på sesonglån (forhåpentligvis med opsjon på kjøp).
Det er kun de summer som er oppgitt hos sky som er gjengitt, 90% er undisclosed fee. Hos Man U står det 0, men Sancho var ikke gratis. Men det er rett som du skriver, totalen er høy og vi må kvittere ut Augustinsakrn m.m

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4633 på: August 01, 2021, 11:56:33 »
Alan Nixon with 'a bit in paper' igjen :D

Vel, er det noe i det mon tro?


The Sun Football ⚽
@TheSunFootball

Leeds in further Lewis O’Brien transfer talks with player-swap in works |
@reluctantnicko

LEW BEAUTY Leeds in further Lewis O’Brien transfer talks and told to pay £10m fee by Huddersfield with player-swap also in works
Alan Nixon
10:19, 1 Aug 2021Updated: 10:49, 1 Aug 2021
LEEDS will have to go up to £10million to sign midfield dynamo Lewis O’Brien from neighbours Huddersfield.

The Yorkshire sides have intensified talks over recent days.

Leeds will have to fork out £10m for Huddersfield star Lewis O’Brien

Leeds will have to fork out £10m for Huddersfield star Lewis O’BrienCredit: Getty
That was since Leeds missed out on Chelsea’s Conor Gallagher.

Now they are discussing the value of O’Brien, 22.

Leeds can offer players to former coach Carlos Corberan in part-exchange.

But a deal would still need to see an eight-figure sum changing hands.

Meanwhile, Leeds have reportedly stepped up their interest in Adama Traore by offering Wolves £30m to sign the winger.

The 25-year-old has been linked with a move away from Molineux this summer with Barcelona and Chelsea two interested parties.

But according to transfer guru Duncan Castles, the Whites are looking to steal a march in the race to secure the Spain international's services.

He has claimed that Marcelo Bielsa's side have launched a £30m offer as the Argentine gaffer looks to bolster his attack.

Speaking on the Transfer Window Podcast, Castles has stated that Leeds are willing to smash their club-record fee to bring the player to Elland Road.

Though it has been alleged that Traore, who started 28 Premier League games last season, sees joining Leeds as a sideways move.

If Traore was to leave, he would only want to play for a club in the Champions League.

https://www.thesun.co.uk/sport/football/15749120/leeds-huddersfield-transfer-lewis-obrien/?utm_medium=Social&utm_campaign=sunfootballtwitter&utm_source=Twitter#Echobox=1627810212
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4634 på: August 01, 2021, 12:04:31 »
Bytt Costa mot O’Brien og bruk heller Traore-pengene på å hente Cunha. Enkel CM-taktikk

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4635 på: August 01, 2021, 12:07:05 »
Bytt Costa mot O’Brien og bruk heller Traore-pengene på å hente Cunha. Enkel CM-taktikk

Eg har varmet mot disse byttene, og vil Bielsa ha Traore så OK to me. Og Costa er en grei bytte-switch. Og gjerne noen lån til Corberan også, kanskje Tyler Roberts omsider kan få det ut i Championship???
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4636 på: August 01, 2021, 12:20:14 »
Bytt Costa mot O’Brien og bruk heller Traore-pengene på å hente Cunha. Enkel CM-taktikk

Eg har varmet mot disse byttene, og vil Bielsa ha Traore så OK to me. Og Costa er en grei bytte-switch. Og gjerne noen lån til Corberan også, kanskje Tyler Roberts omsider kan få det ut i Championship???
Kanskje mer naturlig at Poveda eller Summerville tar turen til Hødd. Roberts virker å være med i planene våre. Costa vil neppe droppe ned en divisjon, ihvertfall ikke til et lag som fort blir å finne i nedrykksstriden. Cresswell på lån?

Traore kunne Bielsa helt sikkert fått enda bedre, men er usikker på at Bielsa-ball passer sprinter-leggene hans.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4637 på: August 01, 2021, 14:32:40 »
LUFCFANZONE
@Iufcfanzone
A Josip Brekalo update; our source has told LUFCFANZONE:

‘Leeds have pushed all the way, but next week Josip will sign for Lazio’.

‘We have been in contact with Leeds every day, but Sarri really wants the player’

‘Next week the transfer will be completed’

#LUFC #MOT

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4638 på: August 01, 2021, 15:19:21 »
Vi får jo for f........ INGEN!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4639 på: August 01, 2021, 17:18:35 »

White Knight LUFC
@WhiteKnightLUFC

Lewis O’Brien scored the winning penalty as Huddersfield Town beat Sheffield Wednesday. Bielsa was in attendance
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

kjella

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4640 på: August 01, 2021, 18:58:47 »
Veldig fornøyd med at det ikke ble Brekalo - hadde vært slitsomt og sett på høyrearmen hans  ;D ;D....... https://youtu.be/05YZcFb3Eh4 Har en følelse at det blir O Brien og Lang til slutt (?).

Forever Whites

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4641 på: August 01, 2021, 19:12:54 »
Veldig fornøyd med at det ikke ble Brekalo - hadde vært slitsomt og sett på høyrearmen hans  ;D ;D....... https://youtu.be/05YZcFb3Eh4 Har en følelse at det blir O Brien og Lang til slutt (?).

Har aldri lagt merke til det med armen men nå når du sa det ble det slitsomt!  ;D
Medlem 94237

Johnnyj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4642 på: August 02, 2021, 16:16:03 »
Synes O'Brian virker som en fornuftig signéring.
Kan bli tøff konkurranse om den plassen, med Klich og Dallas.

Når det gjelder kantspiller så blir vel det i utgangspunktet en reserve for Harrison og Raphinha. Er derfor ikke dårlig tid for å hente en sånn spiller. Bør gjerne være ung og sulten, men kanskje hakket bedre enn Poveda og Costa?
Ellers er troppen komplett, i mine øyne.


Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4643 på: August 02, 2021, 18:50:34 »
Vi har fortsatt ikke CM....
Pereira og eller Cunha!
 

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4644 på: August 02, 2021, 19:31:41 »
Vi har fortsatt ikke CM....
Pereira og eller Cunha!
Blir neppe noen av disse. Pereira ryktes til Midt-Østen og Cunha til Russland og Zenit. Spørs uansett om vi har penger til disse.

CM blir nok O’Brien. En ving som kan bekle flere roller kommer nok i slutten av vinduet som kommunisert av klubben.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4645 på: August 02, 2021, 19:37:40 »
LUFCFANZONE
@Iufcfanzone
A source close to Matheus Pereira has told LUFCFANZONE:

‘Matheus has received no contact from Leeds at all during this transfer window’

‘Despite no approach, I feel that Leeds would be a very good club for Matheus’.

Pereira stated today that he wants to leave West Brom.

#LUFC

Helt merkverdig….det må sies.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4646 på: August 02, 2021, 19:44:26 »
LUFCFANZONE
@Iufcfanzone
Our Matheus Pereira source has also told us that:

‘Matheus deserves to continue in the Premier League for what he did last season’.

‘He will always be available at Leeds’ disposal for whatever is needed, however he hasn’t received any contact despite the links’.

#LUFC #MOT

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4647 på: August 02, 2021, 19:49:21 »
ⓓⓔⓐⓝ
@deancore
Was offered to Leeds before the window even opened. Agent wants him at Leeds and we can afford it easily. The issue is about how that fits into the template we have, and at this point it would have a knock on with current first team starters that weren’t planned to be benched.

LUFCFANZONE
@Iufcfanzone
A source close to Matheus Pereira has told LUFCFANZONE:

‘Matheus has received no contact from Leeds at all during this transfer window’

‘Despite no approach, I feel that Leeds would be a very good club for Matheus’.

Pereira stated today that he wants to leave West Brom.

#LUFC

Helt merkverdig….det må sies.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4648 på: August 02, 2021, 21:15:32 »
Asensio fra Real Madrid blitt fortalt at han kan se etter ny klubb.
Glimrende flanke….. ja takk!
 

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4649 på: August 03, 2021, 10:21:31 »
Veldig synd vi ikke har signeringer klart førsesongstart. Tar tid å spille seg inn i Bielsa fotball.Rart vi ikke har den midtbanespillern klar som alle veit vi trenger allerede.