Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1474750 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4800 på: August 17, 2021, 18:40:38 »
Tipper O´Brien er Leedsspiller i slutten av uka. 7 millioner pund spekuleres det i:

https://www.examinerlive.co.uk/sport/football/news/obrien-huddersfield-town-leeds-transfer-21335176


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4801 på: August 17, 2021, 19:14:53 »
Tipper O´Brien er Leedsspiller i slutten av uka. 7 millioner pund spekuleres det i:

https://www.examinerlive.co.uk/sport/football/news/obrien-huddersfield-town-leeds-transfer-21335176


auren

Ikke så sikker på det. Nixon var den første som meldte om interessen for flere uker siden og har stålkontroll på Championship og divisjonene under:

Alan Nixon
@reluctantnicko
Same as. Clubs apart on valuations.

Wil
@_wildarlington
 · 1t
@reluctantnicko seen the latest O’brien reports?

Alan Nixon
@reluctantnicko
Huddersfield want their money. Leeds not there yet. But there’s still two weeks to go.

Alastair Michie
@MichieAlastair
 12m
Svar til @reluctantnicko
Has there been any increase in the bid from Leeds for O’Brien in the last couple of days or is it as you were for the last 10 days?  Thanks
« Siste redigering: August 17, 2021, 19:31:15 av Fantasyland »

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4802 på: August 17, 2021, 19:58:37 »
O’Brien starter dagens kamp for Hødd:

Alan Nixon
@reluctantnicko
Huddersfield want 10 ... if that's 7 plus 3 it's 7 plus 3 ... point is there's no agreement YET or he wouldn't be risking injury right now.

Steve Maher 💙💛
@stevemaher34
 · 4m
Svar til @reluctantnicko
So the 7m plus add ons been reported not accurate then

10 millioner pund for denne spilleren altså…jeg bare tenker høyt. Nærmer vi oss ikke beløp hvor du får høyere kvalitet nå..

Pettersen97

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4803 på: August 17, 2021, 20:33:05 »
Orta og Bielsa har helt sikkert kontroll på innkommende transfers. Meget mulig det kommer inn to spillere som ikke har versert i ryktebørsen. Men det er noget frustrerende å sitte å vente på dette krydderet  ::)  ;D

Har et lite håp om O’Brien og Noa lang eller Cuhna. Da hadde i allefall jeg blitt fornøyd med overgangsvinduet.
The Mighty Whites

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4804 på: August 18, 2021, 09:27:39 »
James Marshment
@marshyleeds
·
24m
Lewis O'Brien isn't the only midfielder Leeds are chasing this summer.
TEAMtalk has been exclusively told Leeds have also asked Burnley about the possibility of a deal for Josh Brownhill.
Any deal though won't come cheap.

https://www.teamtalk.com/news/leeds-united-enquiry-burnley-man-marcelo-bielsa-rates-highly-west-ham-lurk-exclusive

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4805 på: August 18, 2021, 13:11:07 »
Big Phil has spoken:

Phil Hay
@PhilHay_
that's not to say that they don't need another CM because they do. But what's happened here is that they targetted Gallagher and he went to Palace. They've turned to O'Brien but they're not liking Huddersfield's valuation.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4806 på: August 18, 2021, 13:29:33 »
jeg håper fortsatt på Nandez og Cunha! ;)
 

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4807 på: August 18, 2021, 13:32:33 »
jeg håper fortsatt på Nandez og Cunha! ;)

Har gitt opp statement-signeringer for lenge siden. Nå vil jeg bare ha inn "noen" :)

ibster

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4808 på: August 18, 2021, 17:30:16 »
jeg håper fortsatt på Nandez og Cunha! ;)

Har gitt opp statement-signeringer for lenge siden. Nå vil jeg bare ha inn "noen" :)

Samme her. «Noen» må inn. Så gjenstår det å se om Forshaw står opp fra de døde.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4809 på: August 19, 2021, 09:44:50 »
Nå er Kent ryktet PÅ igjen, og det synes jeg er en spennende kar!
Kan benyttes i flere posisjoner.

https://tbrfootball.com/report-leeds-are-just-8m-away-from-signing-phenomenal-24-year-old-bielsa-loves-him/

 

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4810 på: August 19, 2021, 10:52:33 »
Nå er Kent ryktet PÅ igjen, og det synes jeg er en spennende kar!
Kan benyttes i flere posisjoner.

https://tbrfootball.com/report-leeds-are-just-8m-away-from-signing-phenomenal-24-year-old-bielsa-loves-him/
Nå gleder jeg meg sinnsykt til transfer vinduet stenger. Er så drittlei alle ryktene og ingenting skjer.
Får vi ikke inn en eller to solide forsterkninger kommer vi til å slite big time hvis vi får skader på et par sentrale spillere over lang tid (Phillips/Llorente f.eks).

Forever Whites

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4811 på: August 19, 2021, 11:20:46 »
Kommer Kent og O'Brien inn er jeg fornøyd.  Men hvem vet?  12 dager til vinduet lukkes.
Medlem 94237

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4812 på: August 19, 2021, 12:08:48 »
Nå er Kent ryktet PÅ igjen, og det synes jeg er en spennende kar!
Kan benyttes i flere posisjoner.

https://tbrfootball.com/report-leeds-are-just-8m-away-from-signing-phenomenal-24-year-old-bielsa-loves-him/
Nå gleder jeg meg sinnsykt til transfer vinduet stenger. Er så drittlei alle ryktene og ingenting skjer.
Får vi ikke inn en eller to solide forsterkninger kommer vi til å slite big time hvis vi får skader på et par sentrale spillere over lang tid (Phillips/Llorente f.eks).
Er jo verre utenfor transfervinduene; masse rykter og absolutt ingenting skjer  :o
MOT

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4813 på: August 19, 2021, 12:22:54 »
Nå er Kent ryktet PÅ igjen, og det synes jeg er en spennende kar!
Kan benyttes i flere posisjoner.

https://tbrfootball.com/report-leeds-are-just-8m-away-from-signing-phenomenal-24-year-old-bielsa-loves-him/
Nå gleder jeg meg sinnsykt til transfer vinduet stenger. Er så drittlei alle ryktene og ingenting skjer.
Får vi ikke inn en eller to solide forsterkninger kommer vi til å slite big time hvis vi får skader på et par sentrale spillere over lang tid (Phillips/Llorente f.eks).

Om man henger seg opp i rykter, så er jo terskelen for å hisse seg opp over det relativt stor. Velger man å se bort fra 99% av ryktene så kan man faktisk leve i den viten av vi på papiret har en veldig god tropp som helt sikkert kan levere enda bedre enn i fjor. Ser ikke hvordan disse såkalte forsterkningene skal dytte noen rett ut av laget, med mindre noen stagnerer helt. Faren er jo at Rodrigo ikke klarer å skru på de neste kampene kan skape et behov for erstatning. Men er rimelig sikker at et par av U23 gutta våre blir å se i flere kamper denne sesongen.
Marching On! 4276

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4814 på: August 19, 2021, 12:34:15 »
Nå er Kent ryktet PÅ igjen, og det synes jeg er en spennende kar!
Kan benyttes i flere posisjoner.

https://tbrfootball.com/report-leeds-are-just-8m-away-from-signing-phenomenal-24-year-old-bielsa-loves-him/
Nå gleder jeg meg sinnsykt til transfer vinduet stenger. Er så drittlei alle ryktene og ingenting skjer.
Får vi ikke inn en eller to solide forsterkninger kommer vi til å slite big time hvis vi får skader på et par sentrale spillere over lang tid (Phillips/Llorente f.eks).

Om man henger seg opp i rykter, så er jo terskelen for å hisse seg opp over det relativt stor. Velger man å se bort fra 99% av ryktene så kan man faktisk leve i den viten av vi på papiret har en veldig god tropp som helt sikkert kan levere enda bedre enn i fjor. Ser ikke hvordan disse såkalte forsterkningene skal dytte noen rett ut av laget, med mindre noen stagnerer helt. Faren er jo at Rodrigo ikke klarer å skru på de neste kampene kan skape et behov for erstatning. Men er rimelig sikker at et par av U23 gutta våre blir å se i flere kamper denne sesongen.

Håper og tror du har rett i dette! jeg så U23 kampen mot Palace på mandag og det er noen gutter der som snart er modne for større oppgaver. Drameh (HB) kan pushe Ayling, Gelhardt kan pushe Rodrigo/ Roberts/ Bamford og Summerville kan forehåpentligvis danke ut Costa/ Poveda en gang for alle snart. I tillegg ser McCarron (VB) bra ut synes jeg, for ikke å snakke om Lewis Bate på midten....
Blir spennende å se hvilke av disse som først blir kasta utpå av Bielsa!!

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4815 på: August 19, 2021, 13:29:08 »
Nå er Kent ryktet PÅ igjen, og det synes jeg er en spennende kar!
Kan benyttes i flere posisjoner.

https://tbrfootball.com/report-leeds-are-just-8m-away-from-signing-phenomenal-24-year-old-bielsa-loves-him/
Nå gleder jeg meg sinnsykt til transfer vinduet stenger. Er så drittlei alle ryktene og ingenting skjer.
Får vi ikke inn en eller to solide forsterkninger kommer vi til å slite big time hvis vi får skader på et par sentrale spillere over lang tid (Phillips/Llorente f.eks).

Ja, for Llorente gikk glipp av 24 kamper i fjor og Phillips gikk glipp av 10. Gikk vel ganske bra, sjøl om det sikkert går bedre MED dei.

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4816 på: August 19, 2021, 13:38:14 »
Nå er Kent ryktet PÅ igjen, og det synes jeg er en spennende kar!
Kan benyttes i flere posisjoner.

https://tbrfootball.com/report-leeds-are-just-8m-away-from-signing-phenomenal-24-year-old-bielsa-loves-him/
Nå gleder jeg meg sinnsykt til transfer vinduet stenger. Er så drittlei alle ryktene og ingenting skjer.
Får vi ikke inn en eller to solide forsterkninger kommer vi til å slite big time hvis vi får skader på et par sentrale spillere over lang tid (Phillips/Llorente f.eks).

Ja, for Llorente gikk glipp av 24 kamper i fjor og Phillips gikk glipp av 10. Gikk vel ganske bra, sjøl om det sikkert går bedre MED dei.
Ehh...ja. Det var vel akkurat det som var poenget mitt. Forrige sesong viser ganske bra at når de to er på banen og i form, så var vi meget solide og uten dem rant baklengsmålene rant inn.

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4817 på: August 19, 2021, 14:50:26 »
Bielsa antyder at klubben mest sannsynlig er ferdig med sommerens transferaktivitet....

https://theathletic.com/news/leeds-summer-transfer-business-marcelo-bielsa/EYwaK33qICRA

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4818 på: August 19, 2021, 14:57:49 »
Bielsa antyder at klubben mest sannsynlig er ferdig med sommerens transferaktivitet....

https://theathletic.com/news/leeds-summer-transfer-business-marcelo-bielsa/EYwaK33qICRA

Sjefen har talt.  ;D
Marching On! 4276

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4819 på: August 19, 2021, 15:05:04 »
Bielsa antyder at klubben mest sannsynlig er ferdig med sommerens transferaktivitet....

https://theathletic.com/news/leeds-summer-transfer-business-marcelo-bielsa/EYwaK33qICRA

Sjefen har talt.  ;D

Jepp, sjefen har talt. men han er jo ikke 100% kategorisk på at det ikke kommer inn flere, men virker som det skal mye til nå. Men kan jo hende hvis spillere de er interessert i plutselig går ned i pris... ;-)

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4820 på: August 19, 2021, 15:37:46 »
Vi blir pissa på, rett og slett. Dette overgangsvinduet er et hån mot fans og klubb. Vi er svekket fra i fjor da vi overpresterte. Kan bli en tung og vondt sesong.

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4821 på: August 19, 2021, 15:49:33 »
Vi blir pissa på, rett og slett. Dette overgangsvinduet er et hån mot fans og klubb. Vi er svekket fra i fjor da vi overpresterte. Kan bli en tung og vondt sesong.

Hån mot fansen og pissa på...sterke ord men enig med deg at vi får en tøff andre sesong. har tippet Leeds på 17 plass. Ser mange forventer oss blant topp seks...Synd vi ikke gikk all inn for Bowen da han var i Hull...Regner med O`Brien før vinduet stenger.

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4822 på: August 19, 2021, 15:56:12 »
Bruk mye penger og bli lykkelig..  ::)
Marching On! 4276

leedsleads

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4823 på: August 19, 2021, 16:06:04 »
Vi blir pissa på, rett og slett. Dette overgangsvinduet er et hån mot fans og klubb. Vi er svekket fra i fjor da vi overpresterte. Kan bli en tung og vondt sesong.

Har du hatt nevneverdig mykje andre type sesongar?

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4824 på: August 19, 2021, 17:00:58 »
Så får vi håpe at noen av ungdommen trer fram. Vi har mange talenter på gang. Får bare håpe Bielsa gir dem sjansen.

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4825 på: August 19, 2021, 17:53:43 »
Vi blir pissa på, rett og slett. Dette overgangsvinduet er et hån mot fans og klubb. Vi er svekket fra i fjor da vi overpresterte. Kan bli en tung og vondt sesong.
Nå er du vel kategorisk, Reaney. Men jeg frykter også at sesongen kan bli tung. Egentlig taler jo alt imot at vi skal kunne konkurrere mot fem-seks klubber som både bruker, og er verdsatt til, mange ganger mer enn vårt totalbudsjett.

asbfjell

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4826 på: August 19, 2021, 18:06:56 »
Vi blir pissa på, rett og slett. Dette overgangsvinduet er et hån mot fans og klubb. Vi er svekket fra i fjor da vi overpresterte. Kan bli en tung og vondt sesong.

Hørte bare deler av Bielsas pressekonferanse, men fikk med meg han sa at vi kunne ha bruk for spillere som er bedre enn dem vi har, til en pris vi har råd å betale. Altså ingen grunn til bruke penger på noen vi strengt tatt ikke har bruk for, da det vi mangler er kvalitet (i enkelte posisjoner) og ikke antall spillere.

Personlig har eg fremdeles tro på at det vil skje ting før vinduet stenger. Det er nok av klubber som trenger penger, så regn med mye aktivitet de siste dagene av denne måneden. Kanskje vi ender opp med noen som vi har bruk for, til en lavere pris enn det vi måtte ha betalt for samme mann i juli..?

"Blir pissa, et hån mot fans og klubb". Dette skriver altså du, som andre sammenhenger (både her og andre steder) poster harmdirrende innlegg mot den forkastelig pengebruken i Premier League. Samtidig fremstår du som mer eller mindre konstant indignert over klubben i ditt hjerte - ikke minst når de etter din mening bruker for lite penger på fotballspillere. Kanskje du skal ta en runde med deg sjøl og forsøke å komme frem til hvordan du vil ha det.
 
(Her må eg legge til for andre lesere at eg har hatt gleden av å møte Reaney i levende live ved flere anledninger, og han er utvilsomt en positiv fyr og en humørspreder, tro det eller ei. :D)

Bielsa er opptatt av å poengtere at klubben har gjort betydelige investeringer denne sommeren, og at han er strålende fornøyd med den støtten han får fra Radrizzani, Kinnear og Orta. Og Bielsa har som vanlig helt rett. Vi har foreløpig brukt ca 30 mill pund på nye spillere i dette vinduet, samt at det også er blitt brukt betydelige beløp på oppgraderinger på både Elland Road og Thorpe Arch - og flere av disse oppgraderingene er utført etter ønske fra Bielsa.
Ta også med i betraktingen at vi brukte veldig mye penger forrige sommer.

Som sagt og skrevet mange ganger før:

Det er flinke og fornuftige folk som styrer Leeds United i disse tider.

De bygger klubb.

Stein på stein.

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4827 på: August 19, 2021, 20:46:14 »
Vi blir pissa på, rett og slett. Dette overgangsvinduet er et hån mot fans og klubb. Vi er svekket fra i fjor da vi overpresterte. Kan bli en tung og vondt sesong.

De bygger klubb.

Stein på stein.[/i]

Får håpe det er håndskåret stein og ikke rullestein de bygger med. ;)

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4828 på: August 19, 2021, 20:59:31 »
Takk for hyggelig omtale asbfjell. Du er en alle tiders fyr, du også. Ja, jeg gremmes over Premier League og pengebruken. Det styggeste som har skjedd fotballen. Og jeg sier ikke at Leeds skal kaste seg på den vanvittige pengekarusellen. Men når vi i hele transfervinduet har fått høre at laget skal lande en sentral midtbanespiller og en flankespiller som vil heve laget, og ingenting skjer, så føler jeg et svik. Og hvis så skjer at vi bruker 70 mill på en Championship spiller så er jeg meget usikker på om det er et skritt videre.
« Siste redigering: August 19, 2021, 22:47:45 av Reaney »

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4829 på: August 20, 2021, 09:04:45 »
Takk for hyggelig omtale asbfjell. Du er en alle tiders fyr, du også. Ja, jeg gremmes over Premier League og pengebruken. Det styggeste som har skjedd fotballen. Og jeg sier ikke at Leeds skal kaste seg på den vanvittige pengekarusellen. Men når vi i hele transfervinduet har fått høre at laget skal lande en sentral midtbanespiller og en flankespiller som vil heve laget, og ingenting skjer, så føler jeg et svik. Og hvis så skjer at vi bruker 70 mill på en Championship spiller så er jeg meget usikker på om det er et skritt videre.

Rart du sitter med inntrykk av at vi skal 'lande' spillere.
Jeg har stort sett hørt rykter.
Marching On! 4276