Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1475893 ganger)

0 medlemmer og 12 gjester leser dette emnet.

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4950 på: August 30, 2021, 21:00:38 »
Problemet jeg har med James er at han er for dårlig med ball. Skal vi kunne ha posession og kontroll på spillet, hjelper det oss ikke mye.
Kan gjøre en jobb i enkelte kamper, men jeg foretrekker å ha et lag med ballspillere som også har spisskompetanse til. Hadde James hatt egenskaper med ballen i beina, hadde aldri Scum solgt han, men men, håper jeg tar feil og at han utvikler teknikken sin og. Vi trenger ikke flere balltap i midtbanen enn de vi sliter med i dag.

karaba

Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4951 på: August 30, 2021, 21:23:33 »
Jeg tenker at hvis Leeds og Bielsa ønsker James så sterkt at de er villig til å gi nærmere 30 mill pund så må de jo være sikre på at han har de kvalitetene som skal til.
James har vel egentlig ikke vist de beste avslutter egenskapene eller servitør egenskapene i Manu.
Blir uansett spennende å se hvordan han utvikler seg i Leeds.
Vil vært trist om vi sitter her om  1 års tid og ser begge våre dyreste kjøp (Rodrigo og James) floppe.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4952 på: August 30, 2021, 21:27:32 »
Problemet jeg har med James er at han er for dårlig med ball. Skal vi kunne ha posession og kontroll på spillet, hjelper det oss ikke mye.
Kan gjøre en jobb i enkelte kamper, men jeg foretrekker å ha et lag med ballspillere som også har spisskompetanse til. Hadde James hatt egenskaper med ballen i beina, hadde aldri Scum solgt han, men men, håper jeg tar feil og at han utvikler teknikken sin og. Vi trenger ikke flere balltap i midtbanen enn de vi sliter med i dag.

Når Dallas og Ayling har klart å lære seg det i voksen alder, så tror jeg det er håp for James. En touch og hurtig fotball var vel ikke det Phillips var kjent for heller.

Mulig jeg er altfor positiv fordi jeg nå ser at Costa sin spilletid vil bli svært begrenset - Eller i bestefall får sjansen til å blomstre i en ny klubb.


Et lite tankeeksperiment. Bielsa har tidligere uttalt at Raphinha kan spille 10'er rollen.

                     Meslier

  Ayling   Llorente  Struijk  Firpo

                      Phillips

Harrison   Raphinha Dallas James

                       Bamford

Klaesson, Drameh, Koch, Shackleton, Klich, Bate, Summerville, Roberts, Rodrigo

Cooper, Mccarron, Forshaw, Gelhardt, Greenwood, Costa

Syntes en signering kan løse mye. Ser bra ut  8)
« Siste redigering: August 30, 2021, 21:39:31 av Eriksen55 »

ar9

Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4953 på: August 30, 2021, 21:31:44 »
Problemet jeg har med James er at han er for dårlig med ball. Skal vi kunne ha posession og kontroll på spillet, hjelper det oss ikke mye.
Kan gjøre en jobb i enkelte kamper, men jeg foretrekker å ha et lag med ballspillere som også har spisskompetanse til. Hadde James hatt egenskaper med ballen i beina, hadde aldri Scum solgt han, men men, håper jeg tar feil og at han utvikler teknikken sin og. Vi trenger ikke flere balltap i midtbanen enn de vi sliter med i dag.
Ser poenget. Men kanskje greia er at han rett og slett ikke skal ta så mange touch.
Bamford har vel sovnet inne i feltet ett par ganger mens han har ventet på innlegg fra Harrison.

James er definitivt en annen type.
Kan dette være begynnelsen på variasjon innen Bielsas plan A?

Ser flere nevner at med den kjøpesummen kunne vi heller splashet ut for Rodrigo de Paul.
Der er jeg faktisk helt enig men etter hva jeg har forstått bl.a. fra Phil Hay har Bielsa aldri vært giret på RdP. Så det stoppet seg nok selv der.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Forever Whites

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4954 på: August 30, 2021, 21:34:25 »
Det som irriterer meg mest her er hvis tallene stemmer så gir vi nesten dobbelt så mye for ham som ManU gav for 2 år siden.  Har allerede blitt mobbet på meldinger om dette.

Hadde stor tro på denne spilleren da han omtrent var kjøpt for 2 1/2 år siden men er litt mer tvilende nå hvis han kommer.  Får håpe at Bielsa får litt mer ut av ham en Solskjær klarte og at det er en plan med dette som vil gjøre laget bedre.

Uansett forstår jeg ikke helt at vi ikke kunne fått inn en offensiv midtbanespiller for de pengene i stedet.
Medlem 94237

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4955 på: August 30, 2021, 21:36:28 »
Problemet jeg har med James er at han er for dårlig med ball. Skal vi kunne ha posession og kontroll på spillet, hjelper det oss ikke mye.
Kan gjøre en jobb i enkelte kamper, men jeg foretrekker å ha et lag med ballspillere som også har spisskompetanse til. Hadde James hatt egenskaper med ballen i beina, hadde aldri Scum solgt han, men men, håper jeg tar feil og at han utvikler teknikken sin og. Vi trenger ikke flere balltap i midtbanen enn de vi sliter med i dag.

Når Dallas og Ayling har klart å lære seg det i voksen alder, så tror jeg det er håp for James. En touch og hurtig fotball var vel ikke det Phillips var kjent for heller.

Mulig jeg er altfor positiv fordi jeg nå ser at Costa sin spilletid vil bli svært begrenset - Eller i bestefall får sjansen til å blomstre i en ny klubb.
Skal si meg enig i at jeg vil se costa ut dørene, men jeg er redd vi ikke har tid til å håpe på at James skal bli bedre i fremtiden. Teknikk og overblikk er vel det som er vanskeligst å lære seg. Det er ofte mest medfødt. Vi trenger en som er der nå. Vi har nok av prospekter som har vel så stort potensiale som står og banker på døra. Men som sagt, signerer han, er det bare å ønske velkommen og lykke til, men prisen er fremdeles helt hinsides. Hadde nok sagt ja takk til 15m.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4956 på: August 30, 2021, 21:44:33 »
Galskap disse prisene man betaler for middels spillere i England for tiden.
Som flere hevder så er det vel ikke VING som er/var 1.pri….men hva vet vel vi om planer fremover..

Når nå summen nevnes, så går jo tankene heller på hva som kanskje var mulig ift De Paul , Nandez etc….
Hvis , gud forby - vi nå skulle få skader på Bamford eller Kalvin- så er vi svært sårbare …med eller uten James.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4957 på: August 30, 2021, 21:44:59 »
Problemet jeg har med James er at han er for dårlig med ball. Skal vi kunne ha posession og kontroll på spillet, hjelper det oss ikke mye.
Kan gjøre en jobb i enkelte kamper, men jeg foretrekker å ha et lag med ballspillere som også har spisskompetanse til. Hadde James hatt egenskaper med ballen i beina, hadde aldri Scum solgt han, men men, håper jeg tar feil og at han utvikler teknikken sin og. Vi trenger ikke flere balltap i midtbanen enn de vi sliter med i dag.

Når Dallas og Ayling har klart å lære seg det i voksen alder, så tror jeg det er håp for James. En touch og hurtig fotball var vel ikke det Phillips var kjent for heller.

Mulig jeg er altfor positiv fordi jeg nå ser at Costa sin spilletid vil bli svært begrenset - Eller i bestefall får sjansen til å blomstre i en ny klubb.
Skal si meg enig i at jeg vil se costa ut dørene, men jeg er redd vi ikke har tid til å håpe på at James skal bli bedre i fremtiden. Teknikk og overblikk er vel det som er vanskeligst å lære seg. Det er ofte mest medfødt. Vi trenger en som er der nå. Vi har nok av prospekter som har vel så stort potensiale som står og banker på døra. Men som sagt, signerer han, er det bare å ønske velkommen og lykke til, men prisen er fremdeles helt hinsides. Hadde nok sagt ja takk til 15m.

Nå ble ikke Dallas født i 2018.. Men at han ble gjenfødt kan vi se. Poenget mitt står. Klarte Dallas det, så er det håp for mange.  8) 8)


Jostein.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4958 på: August 30, 2021, 21:50:37 »
Jeg er skeptisk til Dan James, syns både Rapha og Jack er bedre.

Men så er det ofte signeringene man er mest skeptisk til som faktisk slår til, Bielsa har vært beundrer over lang tid også.

Leeds Carajo!

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4959 på: August 30, 2021, 22:00:20 »
Galskap disse prisene man betaler for middels spillere i England for tiden.
Som flere hevder så er det vel ikke VING som er/var 1.pri….men hva vet vel vi om planer fremover..

Når nå summen nevnes, så går jo tankene heller på hva som kanskje var mulig ift De Paul , Nandez etc….
Hvis , gud forby - vi nå skulle få skader på Bamford eller Kalvin- så er vi svært sårbare …med eller uten James.

Blir Bamford skadet har vi Rodrigo, Roberts, Greenwood og Gelhardt.

Ryker Phillips har vi Koch, Strujik, Forshaw, Bate, Jenkins og til og med Shackleton som har 45 min der.

Ikke like bra, men det er klink umulig å ha like bra backup. Dyrt også, mye dyrere enn James..

Planen som ble meldt før vinduet åpnet var VB og SM inn tidlig og at en ving kunne komme sent i vinduet.

Ganske spot on ift til planen. Bate og Forshaw har nok gjort at SM ikke ble prioritert. I min bok er det riktig prioritering om det stemmer.

Bielsa har nok addressert manglen vi har offensivt. James er nok en del av en plan for å tette de manglene.

Selv om han er elendig på å gi ungutter tilitt, så har han virkelig vist at han kan å sette sammen lag, omskolere spillere og få det beste ut av dem. Velger å stole på han denne gangen også!  :D

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4960 på: August 30, 2021, 22:07:07 »
28. mill.kr....hmm...10. mill. kr. mer enn det Transfermarkt verdsetter James. Skulle tro Bielsa har truet med å gå hvis han ikke fikk James...ikke vet jeg.
MOT

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28800
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4961 på: August 30, 2021, 22:09:47 »
28. mill.kr....hmm...10. mill. kr. mer enn det Transfermarkt verdsetter James. Skulle tro Bielsa har truet med å gå hvis han ikke fikk James...ikke vet jeg.

£25m (+£5m i evt add ons...), la oss ikke kjøre summen ytterligere opp da :o
Vi pleier jo å ta Hay som gospel :)

(28 var forresten summen i Euro)


Phil Hay
@PhilHay_

Dan James due to travel to Leeds tonight. Deal with Manchester United in place, fee in the region of £25m. This time, surely…
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4962 på: August 30, 2021, 22:10:25 »
Galskap disse prisene man betaler for middels spillere i England for tiden.
Som flere hevder så er det vel ikke VING som er/var 1.pri….men hva vet vel vi om planer fremover..


Blir Bamford skadet har vi Rodrigo, Roberts, Greenwood og Gelhardt.

Ryker Phillips har vi Koch, Strujik, Forshaw, Bate, Jenkins og til og med Shackleton som har 45 min der.

Ikke like bra, men det er klink umulig å ha like bra backup. Dyrt også, mye dyrere enn James..

Planen som ble meldt før vinduet åpnet var VB og SM inn tidlig og at en ving kunne komme sent i vinduet.

Ganske spot on ift til planen. Bate og Forshaw har nok gjort at SM ikke ble prioritert. I min bok er det riktig prioritering om det stemmer.

Bielsa har nok addressert manglen vi har offensivt. James er nok en del av en plan for å tette de manglene.

Selv om han er elendig på å gi ungutter tilitt, så har han virkelig vist at han kan å sette sammen lag, omskolere spillere og få det beste ut av dem. Velger å stole på han denne gangen også!  :D
Enig at vi er godt nok forspent på topp, Men vi trenger en inn i Klich/Rodrigo rollen. Vi trenger forsterkninger der ikke en backup.

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4963 på: August 30, 2021, 22:23:38 »
28. mill.kr....hmm...10. mill. kr. mer enn det Transfermarkt verdsetter James. Skulle tro Bielsa har truet med å gå hvis han ikke fikk James...ikke vet jeg.

£25m (+£5m i evt add ons...), la oss ikke kjøre summen ytterligere opp da :o
Vi pleier jo å ta Hay som gospel :)

(28 var forresten summen i Euro)


Phil Hay
@PhilHay_

Dan James due to travel to Leeds tonight. Deal with Manchester United in place, fee in the region of £25m. This time, surely…
Jo, jo, men godt over Transfermarkt og Ronaldo  ;)
MOT

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4964 på: August 30, 2021, 22:23:42 »
Galskap disse prisene man betaler for middels spillere i England for tiden.
Som flere hevder så er det vel ikke VING som er/var 1.pri….men hva vet vel vi om planer fremover..


Blir Bamford skadet har vi Rodrigo, Roberts, Greenwood og Gelhardt.

Ryker Phillips har vi Koch, Strujik, Forshaw, Bate, Jenkins og til og med Shackleton som har 45 min der.

Ikke like bra, men det er klink umulig å ha like bra backup. Dyrt også, mye dyrere enn James..

Planen som ble meldt før vinduet åpnet var VB og SM inn tidlig og at en ving kunne komme sent i vinduet.

Ganske spot on ift til planen. Bate og Forshaw har nok gjort at SM ikke ble prioritert. I min bok er det riktig prioritering om det stemmer.

Bielsa har nok addressert manglen vi har offensivt. James er nok en del av en plan for å tette de manglene.

Selv om han er elendig på å gi ungutter tilitt, så har han virkelig vist at han kan å sette sammen lag, omskolere spillere og få det beste ut av dem. Velger å stole på han denne gangen også!  :D
Enig at vi er godt nok forspent på topp, Men vi trenger en inn i Klich/Rodrigo rollen. Vi trenger forsterkninger der ikke en backup.

Raphael Dias Belloli

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28800
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4965 på: August 30, 2021, 22:25:13 »

Raphael Dias Belloli

...eller kanskje planen er å plassere Raphinha på benken  ;D ;D ;D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4966 på: August 30, 2021, 22:26:22 »
Galskap disse prisene man betaler for middels spillere i England for tiden.
Som flere hevder så er det vel ikke VING som er/var 1.pri….men hva vet vel vi om planer fremover..


Blir Bamford skadet har vi Rodrigo, Roberts, Greenwood og Gelhardt.

Ryker Phillips har vi Koch, Strujik, Forshaw, Bate, Jenkins og til og med Shackleton som har 45 min der.

Ikke like bra, men det er klink umulig å ha like bra backup. Dyrt også, mye dyrere enn James..

Planen som ble meldt før vinduet åpnet var VB og SM inn tidlig og at en ving kunne komme sent i vinduet.

Ganske spot on ift til planen. Bate og Forshaw har nok gjort at SM ikke ble prioritert. I min bok er det riktig prioritering om det stemmer.

Bielsa har nok addressert manglen vi har offensivt. James er nok en del av en plan for å tette de manglene.

Selv om han er elendig på å gi ungutter tilitt, så har han virkelig vist at han kan å sette sammen lag, omskolere spillere og få det beste ut av dem. Velger å stole på han denne gangen også!  :D
Enig at vi er godt nok forspent på topp, Men vi trenger en inn i Klich/Rodrigo rollen. Vi trenger forsterkninger der ikke en backup.

Raphael Dias Belloli
Da er vi svekket på høyrevingen  ;) Ikke vet vi om Raph vil bli en sukess på midten, selv om han nok kan bli det. Spørsmålet der er om det er nok en endring i laget som tar for lang tid å spille inn...
« Siste redigering: August 30, 2021, 22:30:10 av Gordon McUseless »

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4967 på: August 30, 2021, 22:28:15 »
28. mill.kr....hmm...10. mill. kr. mer enn det Transfermarkt verdsetter James. Skulle tro Bielsa har truet med å gå hvis han ikke fikk James...ikke vet jeg.

£25m (+£5m i evt add ons...), la oss ikke kjøre summen ytterligere opp da :o
Vi pleier jo å ta Hay som gospel :)

(28 var forresten summen i Euro)


Phil Hay
@PhilHay_

Dan James due to travel to Leeds tonight. Deal with Manchester United in place, fee in the region of £25m. This time, surely…
Jo, jo, men godt over Transfermarkt og Ronaldo  ;)

Transfermarkt er ingen fasit. Skal den være veiledende er Raphinha verdt 30 og Phillips 40..

Dyrere enn Ronaldo. Men han har 4,5 mill i uka og 230 mill i året🙈

samadhi

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4968 på: August 30, 2021, 22:29:11 »
En lynkjapp spiller med god innleggsfot. En gamechanger vi mangler og en spiller Bielsa & co har fulgt i en årrekke.
Kan gi nødvendig konkurranse/avlasting til Harrisong og Raphinha, eller så får sistnevnte boltre seg mer sentralt som den 10`vi mangler.

Fansen klager på at vi ikke bruker penger og når vi gjør det bruker vi for mye...

Bielsafavoritt James er omsider klar. Bare å få inn Kent også nå  :)
marching on together,
derudaf forever...

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4969 på: August 30, 2021, 22:51:29 »
Mange tror Raphinha blir flyttet sentralt. Sånn umiddelbart ser jeg ikke fordelene med det da han ikke får anledning til å gjøre det han kan best, nemlig å bruke fart og teknikk til å komme forbi backen. Det blir nok verre sentralt.
MOT

Johnnyj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4970 på: August 30, 2021, 22:53:32 »
Dette er en signering jeg er veldig positiv til.
Leste et innlegg her tidligere av en som sa at han ikke var imponert av det siste han har sett av James.

Etter å ha snakket med flere Man U-fans som følger klubben tett, så er de helt uenige. James var visst knallgod i pre-season og har fortsatt den gode formen inn i sesongen.
Stoler på at de som følger klubben tett veit hva de snakker om.

Han er vel også en spiller som passer bedre inn i systemet til Bielsa enn hos Solskjær. Personlig har jeg savnet et kontringsvåpen lenge. Til tross for at det allerede går lynraskt fremover på kontringer så er det fint å få inn en som kan virkelig true bakrommet.
Det var nok meningen at denne spilleren skulle bli Costa. Men så viste det seg at han ikke var i nærheten av det nivået vi håpet på.

Velkommen Dan James  8)

kjella

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4971 på: August 30, 2021, 22:56:55 »
Har bestemt meg for å mene at dette blir gull.

Komplementære ferdigheter - genuin fart...noe vi har manglet.

23 og mulighet for å lære mye.


Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4972 på: August 30, 2021, 23:59:51 »
Vanvittig overgangssum, men har tro på James  :)

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4973 på: August 31, 2021, 06:41:04 »
Jeg vil havets mulig spillere på banen for Leeds. Og med James blir vi bedre. Og får bedre dybde i stallen. Bielsa lager gull her.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4974 på: August 31, 2021, 08:24:24 »
Phil Hay
@PhilHay_
·
3m
Dan James preparing to undergo his Leeds United medical this morning. Everything in order. Leeds happy with the £25m fee - feel it’s realistic in comparison to fees paid for Willock/Buendia/Abraham etc this summer.
@TheAthleticUK


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4975 på: August 31, 2021, 08:26:10 »

James
@jimmy_L_UFC
·
Aug 31, 2021
Replying to @PhilHay_ and @TheAthleticUK
Guessing no more incomings?

Any out goings Costa ?
Phil Hay
@PhilHay_
one to watch. I mentioned a while back that Valencia like him.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4976 på: August 31, 2021, 09:40:49 »
Da rykker altså Summerville enda lenger bak i køen. Jeg ble ikke imponert av James i EM, og slett ikke i kampen mot oss. Men Bielsa vet selvsagt hva han gjør, for all del. Syns dog det er synd at vi ikke får vite om Summerville kan tilføre noe på dette nivået.

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4977 på: August 31, 2021, 10:12:50 »
Galskap disse prisene man betaler for middels spillere i England for tiden.
Som flere hevder så er det vel ikke VING som er/var 1.pri….men hva vet vel vi om planer fremover..

Når nå summen nevnes, så går jo tankene heller på hva som kanskje var mulig ift De Paul , Nandez etc….
Hvis , gud forby - vi nå skulle få skader på Bamford eller Kalvin- så er vi svært sårbare …med eller uten James.

Blir Bamford skadet har vi Rodrigo, Roberts, Greenwood og Gelhardt.

Ryker Phillips har vi Koch, Strujik, Forshaw, Bate, Jenkins og til og med Shackleton som har 45 min der.

Ikke like bra, men det er klink umulig å ha like bra backup. Dyrt også, mye dyrere enn James..

Planen som ble meldt før vinduet åpnet var VB og SM inn tidlig og at en ving kunne komme sent i vinduet.

Ganske spot on ift til planen. Bate og Forshaw har nok gjort at SM ikke ble prioritert. I min bok er det riktig prioritering om det stemmer.

Bielsa har nok addressert manglen vi har offensivt. James er nok en del av en plan for å tette de manglene.

Selv om han er elendig på å gi ungutter tilitt, så har han virkelig vist at han kan å sette sammen lag, omskolere spillere og få det beste ut av dem. Velger å stole på han denne gangen også!  :D

Ja, om Bamford blir skadet, har vi de fire du nevner.

Om ikke annet så har vi god dekning. Kvaliteten på disse, sammenlignet med Bamford, er jeg mye mer skeptisk til.

Tipper vi kommer til å slite "big time".
Super Leeds since 1968

Perik

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4978 på: August 31, 2021, 10:13:22 »
Da rykker altså Summerville enda lenger bak i køen. Jeg ble ikke imponert av James i EM, og slett ikke i kampen mot oss. Men Bielsa vet selvsagt hva han gjør, for all del. Syns dog det er synd at vi ikke får vite om Summerville kan tilføre noe på dette nivået.

Hvis Costa går ut på lån eller permanent overgang, og James brukes sammen med Harrison og Raphinha på midten er kanskje Summerville nærmere enn tidligere? Vi får se hva planen med James er, har tro på at det kan bli veldig bra. Kan se oss bli enda farligere på kontringer med de tre samtidig  ::)

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4979 på: August 31, 2021, 10:16:32 »
Da rykker altså Summerville enda lenger bak i køen. Jeg ble ikke imponert av James i EM, og slett ikke i kampen mot oss. Men Bielsa vet selvsagt hva han gjør, for all del. Syns dog det er synd at vi ikke får vite om Summerville kan tilføre noe på dette nivået.

Rimelig sikker på at Summerville sin posisjon er lik.

Costa er gjort tilgjengelig for lån, tipper det jobbes aktivt med å få han ut.

Lykkes dem ikke, så tror jeg Costa havner etter Summerville. Det begrunner jeg med at vi i dag kun har hatt 2 vinger som bidrar, at Summerville tross alt er unproven i PL og litt usikkert kort som eneste back up. Bielsa har ikke hatt noe fleksibilitet og har måtte spille med Harrison og Raphinhia på vingen så lenge Costa ikke leverer. Med James inn vil bredden bli bedre og fleksibiliteten enda større. Tror og håper det er tanken.

Eneste grunnen til at Costa har spilt må være i håp om å få han i gang. Planen har nok vært at Costa ryker så fort en ny ving kommer inn. Allerede tidlig i sommer antydet Hay at Costa kunne være på vei ut.

Synsing fra meg. Men det er garantert en plan bak dette. Hva den er ser vi snart :)

Blir Raphinha som Bielsa har antydet tidligere brukt i 10'er rollen. Så er Summerville eneste ving på benken. Plutselig kan veien inn for innhopp og starter ha blitt kortere!
« Siste redigering: August 31, 2021, 10:45:36 av Eriksen55 »