Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1467910 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

TK20

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5040 på: September 02, 2021, 06:55:19 »
Veldig mange rare kommentarer i tråden her nå.

- Slakt av fjerdevalget i 8er-rollen (som nettopp er tilbake fra skade)

- Frustrasjon over at vi ikke har kjøpt enda en 10er. Rodrigo, Roberts og Klich spilte der forrige sesong. Vi har to ekstra spillere (Harrison og Raph) som kan vikariere der. Skulle vi ha kjøpt ENDA en spiller til den posisjonen måtte vi først ha solgt unna spillere.

- Skuffelse over at vi forsterker kantposisjonen med førstevalget til Bielsa. James er mer enn god nok til å bli en suksess hos oss.

Ingen hemmelighet at det er for mange Leeds-supportere her som er gamle grinebitere. Kan ikke huske at det var så kritiske røster da vi var i League 1. Da hadde vi galgenhumor. Nå er vi endelig tilbake i PL, og klubben har tatt steg for steg for at vi etterhvert kan etablere oss i toppen igjen. Personlig så nyter jeg hvert øyeblikk. Stikk fingeren i jorda. Husk hvor vi har vært og hvor langt vi har kommet. Vi har verdens beste manager og en fantastisk spillerstall. Mer forventer jeg ikke av en klubb som har ligget med brukket rygg i 16 år.

Ja la oss for all del benytte hersketeknikker og beskylde folk for det ene og andre for at det finnes andre meninger enn halleluja menigheten. Du får finne deg et ekkokammer å diskutere i da, slik at alle andre er enig med deg.
Ingen har forøvrig noe imot James, tvert imot. Prisen kan dog diskuteres.

Men når vi kommer styrket ut av et overgansvindu og i tillegg får beholde alle nøkkelspillerne våres, så går det an å sette spørsmålstegn ved fokuset til enkelte inne på forumet her.
Og det kan du gjøre på en saklig måte uten personkarakteristikker, med mindre du vil ha et jævlig surt klima her på forumet.
Hva reagerer du på? At jeg sa at det er mange "gamle grinebitere" her?
Hvis noen blir krenket av en sånn humoristisk kommentar, så anbefaler jeg å holde seg unna internett.

Alle sammen nå: Det går an å være uenig uten å være krenket.

Kickthemdown

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5041 på: September 02, 2021, 08:27:31 »
Veldig mange rare kommentarer i tråden her nå.

- Slakt av fjerdevalget i 8er-rollen (som nettopp er tilbake fra skade)

- Frustrasjon over at vi ikke har kjøpt enda en 10er. Rodrigo, Roberts og Klich spilte der forrige sesong. Vi har to ekstra spillere (Harrison og Raph) som kan vikariere der. Skulle vi ha kjøpt ENDA en spiller til den posisjonen måtte vi først ha solgt unna spillere.

- Skuffelse over at vi forsterker kantposisjonen med førstevalget til Bielsa. James er mer enn god nok til å bli en suksess hos oss.

Ingen hemmelighet at det er for mange Leeds-supportere her som er gamle grinebitere. Kan ikke huske at det var så kritiske røster da vi var i League 1. Da hadde vi galgenhumor. Nå er vi endelig tilbake i PL, og klubben har tatt steg for steg for at vi etterhvert kan etablere oss i toppen igjen. Personlig så nyter jeg hvert øyeblikk. Stikk fingeren i jorda. Husk hvor vi har vært og hvor langt vi har kommet. Vi har verdens beste manager og en fantastisk spillerstall. Mer forventer jeg ikke av en klubb som har ligget med brukket rygg i 16 år.

Ja la oss for all del benytte hersketeknikker og beskylde folk for det ene og andre for at det finnes andre meninger enn halleluja menigheten. Du får finne deg et ekkokammer å diskutere i da, slik at alle andre er enig med deg.
Ingen har forøvrig noe imot James, tvert imot. Prisen kan dog diskuteres.

Men når vi kommer styrket ut av et overgansvindu og i tillegg får beholde alle nøkkelspillerne våres, så går det an å sette spørsmålstegn ved fokuset til enkelte inne på forumet her.
Og det kan du gjøre på en saklig måte uten personkarakteristikker, med mindre du vil ha et jævlig surt klima her på forumet.
Hva reagerer du på? At jeg sa at det er mange "gamle grinebitere" her?
Hvis noen blir krenket av en sånn humoristisk kommentar, så anbefaler jeg å holde seg unna internett.
Uansett hvor man diskuterer Leeds i Norge, om det er her eller på Facebook, så er det fullt med grinebitere. Kan nok ha en sammenheng med gjennomsnittsalderen til den jevne norske Leeds supporter….. Mange over 50 som ikke klarer å ha en diskusjon og de over 60 tror alt er personangrep. Bitter gjeng. Bare å overse.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5042 på: September 02, 2021, 09:20:42 »
Veldig mange rare kommentarer i tråden her nå.

- Slakt av fjerdevalget i 8er-rollen (som nettopp er tilbake fra skade)

- Frustrasjon over at vi ikke har kjøpt enda en 10er. Rodrigo, Roberts og Klich spilte der forrige sesong. Vi har to ekstra spillere (Harrison og Raph) som kan vikariere der. Skulle vi ha kjøpt ENDA en spiller til den posisjonen måtte vi først ha solgt unna spillere.

- Skuffelse over at vi forsterker kantposisjonen med førstevalget til Bielsa. James er mer enn god nok til å bli en suksess hos oss.

Ingen hemmelighet at det er for mange Leeds-supportere her som er gamle grinebitere. Kan ikke huske at det var så kritiske røster da vi var i League 1. Da hadde vi galgenhumor. Nå er vi endelig tilbake i PL, og klubben har tatt steg for steg for at vi etterhvert kan etablere oss i toppen igjen. Personlig så nyter jeg hvert øyeblikk. Stikk fingeren i jorda. Husk hvor vi har vært og hvor langt vi har kommet. Vi har verdens beste manager og en fantastisk spillerstall. Mer forventer jeg ikke av en klubb som har ligget med brukket rygg i 16 år.

Ja la oss for all del benytte hersketeknikker og beskylde folk for det ene og andre for at det finnes andre meninger enn halleluja menigheten. Du får finne deg et ekkokammer å diskutere i da, slik at alle andre er enig med deg.
Ingen har forøvrig noe imot James, tvert imot. Prisen kan dog diskuteres.

Men når vi kommer styrket ut av et overgansvindu og i tillegg får beholde alle nøkkelspillerne våres, så går det an å sette spørsmålstegn ved fokuset til enkelte inne på forumet her.
Og det kan du gjøre på en saklig måte uten personkarakteristikker, med mindre du vil ha et jævlig surt klima her på forumet.
Hva reagerer du på? At jeg sa at det er mange "gamle grinebitere" her?
Hvis noen blir krenket av en sånn humoristisk kommentar, så anbefaler jeg å holde seg unna internett.
Uansett hvor man diskuterer Leeds i Norge, om det er her eller på Facebook, så er det fullt med grinebitere. Kan nok ha en sammenheng med gjennomsnittsalderen til den jevne norske Leeds supporter….. Mange over 50 som ikke klarer å ha en diskusjon og de over 60 tror alt er personangrep. Bitter gjeng. Bare å overse.
Denne aldershypotesen er interessant. Nå er personligheten utviklet allerede i puberteten. Kverulanter finnes nok i alle aldersgrupper. På forumet er folk godt oppe i åra. Derfor virker det som om eldre personer er mer ugne enn yngre. Og giftige diskusjoner finnes blant alle emner.  Musikkdiskusjoner tendenserer til å utarte en del.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5043 på: September 02, 2021, 10:07:25 »
Folkens: pust med magen!
Vi har en god PL stall , klart over middels når vi sammenligner med andre PL lag!
Det er lagt en plan av Radz`og Orta - den har litt lengre horisont enn mange her ønsker.
Økonomi har mye med dette å gjøre, men Bielsa er også inne og bestemmer ift spillere som passer inn i hans`spillesystem - der han nå fant en
uslepen diamant i James - som han ville ha allerede for 2 år siden... vi bygger lag!
Topp 6 er garantert ett mål ganske snart!

Kvalitet koster penger, men jeg digger også måten vi henter unge spillere som Miller, Bate, Hjelde, Gelhardt, Greenwood  og Mac Gurk som kan utvikle seg i klubben-
mener dette er virkelige investeringer som vi vil tjene på etterhvert.

16 år i de dype daler........ikke glem det - og se hvor langt vi har kommet nå - bare nyt!

NT

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5044 på: September 02, 2021, 10:16:58 »
Hei dere. Så er det slik at vi alle har ulik uttrykksform. Hverken kroppspråk eller tonefall får vi benyttet, men du kan jo hive på en emoji, helst denne :)  Det er den vi over 60 har lært oss å bruke :) Har sagt det før og gjentar at dette forum er strålende å følge. Her er masse kompetanse, meninger og synspunkter, akkurat slik forum skal være.  Noen ganger har man lyst til å være litt mer tydelig enn andre ganger om sin mening, noen andre ganger spiller man inn tanke for å få en mening tilbake. Ordformen/tonen er individuell,  sånn er det sikkert på din arbeidsplass også. Folk uttrykker seg på ulik måte om samme sak, men alle vil jo ha frem det beste. Takhøyde og romslighet fungerer fint.

Tilbake til trådens overskrift - er det noen som vet noe om Berardi ?  er han fortsatt uten klubb/uten interesse for han ?

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5045 på: September 02, 2021, 12:04:47 »
Hei dere. Så er det slik at vi alle har ulik uttrykksform. Hverken kroppspråk eller tonefall får vi benyttet, men du kan jo hive på en emoji, helst denne :)  Det er den vi over 60 har lært oss å bruke :) Har sagt det før og gjentar at dette forum er strålende å følge. Her er masse kompetanse, meninger og synspunkter, akkurat slik forum skal være.  Noen ganger har man lyst til å være litt mer tydelig enn andre ganger om sin mening, noen andre ganger spiller man inn tanke for å få en mening tilbake. Ordformen/tonen er individuell,  sånn er det sikkert på din arbeidsplass også. Folk uttrykker seg på ulik måte om samme sak, men alle vil jo ha frem det beste. Takhøyde og romslighet fungerer fint.

Tilbake til trådens overskrift - er det noen som vet noe om Berardi ?  er han fortsatt uten klubb/uten interesse for han ?

Intet nytt om Berardi på Wiki i alle fall.

For øvrig, veldig bra innlegg!  8)
Super Leeds since 1968

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5046 på: September 02, 2021, 15:02:04 »
Historien forteller alt. Når man har fulgt et lag som til de grader har blitt snytt for trofeer og blitt motarbeidet av FA og UEFA til det uendelige, og som har opplevd ting som ingen andre lag er i nærheten av, så setter det spor i folk. For meg er "bitterhet" et kvaliteskjennetegn på at man er ekte Leeds supporter. Vi er bare mennesker, har "blødd" mye og "arrene" vil alltid være der. Da er det bare sånn.
« Siste redigering: September 02, 2021, 15:51:08 av Reaney »

baste

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5047 på: September 02, 2021, 16:34:02 »
Vi må ikke glemme alt annet som skjer i klubben, samtidig som de skal styrke troppen.

Tenk dere 60.000 på Elland Road… det blir jo sinnsykt…


MOT

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5048 på: September 06, 2021, 12:55:58 »
Hei dere. Så er det slik at vi alle har ulik uttrykksform. Hverken kroppspråk eller tonefall får vi benyttet, men du kan jo hive på en emoji, helst denne :)  Det er den vi over 60 har lært oss å bruke :) Har sagt det før og gjentar at dette forum er strålende å følge. Her er masse kompetanse, meninger og synspunkter, akkurat slik forum skal være.  Noen ganger har man lyst til å være litt mer tydelig enn andre ganger om sin mening, noen andre ganger spiller man inn tanke for å få en mening tilbake. Ordformen/tonen er individuell,  sånn er det sikkert på din arbeidsplass også. Folk uttrykker seg på ulik måte om samme sak, men alle vil jo ha frem det beste. Takhøyde og romslighet fungerer fint.

Tilbake til trådens overskrift - er det noen som vet noe om Berardi ?  er han fortsatt uten klubb/uten interesse for han ?

Intet nytt om Berardi på Wiki i alle fall.

For øvrig, veldig bra innlegg!  8)
Berardi ble vel løst fra kontrakten etter forrige sesongs slutt :o?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5049 på: September 06, 2021, 18:24:58 »
Hei dere. Så er det slik at vi alle har ulik uttrykksform. Hverken kroppspråk eller tonefall får vi benyttet, men du kan jo hive på en emoji, helst denne :)  Det er den vi over 60 har lært oss å bruke :) Har sagt det før og gjentar at dette forum er strålende å følge. Her er masse kompetanse, meninger og synspunkter, akkurat slik forum skal være.  Noen ganger har man lyst til å være litt mer tydelig enn andre ganger om sin mening, noen andre ganger spiller man inn tanke for å få en mening tilbake. Ordformen/tonen er individuell,  sånn er det sikkert på din arbeidsplass også. Folk uttrykker seg på ulik måte om samme sak, men alle vil jo ha frem det beste. Takhøyde og romslighet fungerer fint.

Tilbake til trådens overskrift - er det noen som vet noe om Berardi ?  er han fortsatt uten klubb/uten interesse for han ?

Intet nytt om Berardi på Wiki i alle fall.

For øvrig, veldig bra innlegg!  8)
Berardi ble vel løst fra kontrakten etter forrige sesongs slutt :o?

Den ettårskontrakten han fikk etter opprykket til PL, gikk ut før inneværende sesong begynte.

Da blir man vel ikke "løst fra kontrakten?" Kanskje bare et begrep som man ikke skal legge så mye i.

Uansett fikk han ingen ny kontrakt, men "Wiki" opererer fremdeles med han som en Leeds-spiller.

Rettelse:
Når jeg scroller helt ned, står det at han har forlatt klubben.
« Siste redigering: September 06, 2021, 18:32:02 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

Ove

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5050 på: September 09, 2021, 09:36:24 »
Niklas Haugland får ikke forlenget kontrakt.

https://www.leedsunited.com/news/team-news/28180/leeds-united-2021-22-retained-list?fbclid=IwAR23sSaYorgA6uhAyJ2uc0mKGCkdfQRzlhoDHeo_SVhZy8Z0npLZDQQE3YA
[/quote

Haugland trener med Molde nå.  Har visstnok ikke fått noe tilbud ennå, men kan gå dit selv om vinduet er stengt siden han er uten klubb.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28766
  • Total likes: 2594
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5051 på: September 09, 2021, 20:31:12 »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

baste

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5052 på: September 11, 2021, 15:25:29 »
Ser at vi gikk glipp av en meget god spiller, synd Conor Gallagher ikke kom til Leeds.
3-0 C.P vs Spurs

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5053 på: September 11, 2021, 16:58:29 »
Ser at vi gikk glipp av en meget god spiller, synd Conor Gallagher ikke kom til Leeds.
3-0 C.P vs Spurs

"Gikk glipp av", bare i den forstand at han noen gang var aktuell da..  Men god spiller såklart.
Marching On! 4276

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5054 på: September 11, 2021, 19:19:43 »
Skal f..... ikke være lett å hevde noe på det forumet her.

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5055 på: September 11, 2021, 20:32:58 »
Skal f..... ikke være lett å hevde noe på det forumet her.

Kan hevde hva du vil du.. Behøver ikke være rett.
Marching On! 4276

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5056 på: September 11, 2021, 23:20:35 »
Ser at vi gikk glipp av en meget god spiller, synd Conor Gallagher ikke kom til Leeds.
3-0 C.P vs Spurs

"Gikk glipp av", bare i den forstand at han noen gang var aktuell da..  Men god spiller såklart.

Han var veldig aktuell. En Bielsa ønsket. Kun lån uten opsjon var dealen. Men han søkte spilletid og ønsket seg heller til Palace. Var nok et klokt valg for han.


Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5058 på: September 29, 2021, 11:46:56 »
3 måneder til neste transfer vindu, og MYYYYYYE kan endre seg fra dagens 3 av 18 oppnådde poeng innen da.

Likevel:
Vi har for tynn tropp, selv om den pr i dag er syltynn pga at Llorente, Koch, Bamford; Ayling , Forshaw (skal man regne med han?) er ute - og Raphinha som hangler.
Det er ikke så lett å sammenligne oss med andre lag, da man ikke vet eksakt hvordan det står til med økonomien vår i Leeds. Den virker å være under kontroll da, men jeg synes de fleste av de andre lagene i ligaen har en klart bedre tropp/benk enn oss ..slik bør det vel ikke være?

OM situasjonen tabellmessig er prekær over nyttår, så håper jeg virkelig at fornuft trumfer stahet.  Bielsa vil ha en liten tropp, men det er faktisk ikke kvalitet nok i den troppen vi har til å levere gjennom hele sesongen. I fjor var vi heldige ift skader...hadde få mann ute samtidig.  Nå ser man hvor galt det kan gå når flere av 11`vern`sliter - og spillere fra no 12-18 ikke er gode nok.

Supert at unggutta blir forsøkt, det faller naturlig for andre lag i PL og spille inn 19-20 åringer ila en sesong - men der er Bielsa standhaftig...men nå MÅ han benytte de.
Det kommer "ganske raskt nå" ett generasjonsskifte , og en utskifting som er fornuftig og naturlig - da tenker jeg på Cooper, Ayling, Klich, Dallas etterhvert....
Dette skulle ideelt skje i medgang, men jeg tror at de unge i dag er tøffere enn før - og KAN satses på (som Cresswell) også når det kniper...som nå!

Uansett, i Januar MÅ vi kjøpe en kreativ, robust midtbanespiller....De Paul sitter på benk i Atletico Madrid...f eks.
« Siste redigering: September 30, 2021, 10:00:40 av Cherry »
 

Cherry

 

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5060 på: Oktober 04, 2021, 14:14:57 »
På igjen?  Ikke meg i mot!

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-transfer-rumours-nandez-obrien-21748907
Ja takk til begge to. Midtbanen må styrkes. Klich og Dallas trenger sårt tiltrengt konkurranse.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5061 på: Oktober 05, 2021, 14:22:42 »
Reports in Spain claim Leeds are back on the trail of Espanyol striker Raul de Tomas as transfer plans for 2022 begin to take shape.
Forward has three goals in eight LaLiga appearances so far this season and  30 in 60 games for the Barcelona-based club overall #LUFC #LUFCNEWS

https://www.facebook.com/hashtag/lufcnews
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5063 på: Oktober 19, 2021, 09:07:01 »
Denne ser jeg gjerne velkommen!

https://www.hitc.com/en-gb/2021/10/18/report-leeds-now-interested-in-re-signing-unbelievable-player-with-227-pl-appearances/

Bra motor, god fotball forståelse, målfarlig og rett og slett god!
 

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5064 på: Oktober 19, 2021, 11:56:42 »
Denne ser jeg gjerne velkommen!

https://www.hitc.com/en-gb/2021/10/18/report-leeds-now-interested-in-re-signing-unbelievable-player-with-227-pl-appearances/

Bra motor, god fotball forståelse, målfarlig og rett og slett god!

Løp og lån!  ;D

Forever Whites

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5065 på: Oktober 19, 2021, 16:51:59 »
Denne ser jeg gjerne velkommen!

https://www.hitc.com/en-gb/2021/10/18/report-leeds-now-interested-in-re-signing-unbelievable-player-with-227-pl-appearances/

Bra motor, god fotball forståelse, målfarlig og rett og slett god!

"Likte" denne kommentaren: And while Rodrigo continues to look like a racing stripe on a Ford Focus at Leeds – superfluous and a little jarring – Cabral continues to go from strength to strength.
Medlem 94237

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5066 på: Oktober 19, 2021, 19:56:48 »
Sitter og ser på Noa Lang , og Club Brugge mot Shitty.
Han er god NÅR han får ball, men jeg tenker …det er våre flanker også NÅR de får ball…som regel.
Derfor , vi trenger mer kreativitet og kvalitet på midten - FØR vi går for noe mer vinger/flanker.

Sølvreven

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5067 på: Oktober 21, 2021, 23:56:53 »
Skulle likt å se Patrik Berg i Leeds. Han er utrolig lik Kalvin i spillestil og de er begge ydmyke og gode ledere på banen. Nå har han i tillegg vist at han holder mål på midtbanen til Norge. Løp og kjøp sier nå jeg  :)
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5068 på: Oktober 22, 2021, 09:56:28 »
Skulle likt å se Patrik Berg i Leeds. Han er utrolig lik Kalvin i spillestil og de er begge ydmyke og gode ledere på banen. Nå har han i tillegg vist at han holder mål på midtbanen til Norge. Løp og kjøp sier nå jeg  :)

Enig! ;D

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5069 på: Oktober 22, 2021, 10:07:09 »
Slik det ligger an`nå, så MÅ vi hente spillere  i januar.
Nå ser vi hvor ille`det kan gå, når vi får skader på core/kjernen`i laget.
At ikke vi har back up for enkelte , og at det ikke ble investert i en 10`er nå i sommer kan vi nå si er en stoooor feilvurdering.

Vi var antagelig heldige i fjor, hadde få spillere ute samtidig.

Enda mer bekymrende er energinivået enkelte viser.....gutta`virket helt på felgen i siste kamp.