Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1489117 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5430 på: Januar 22, 2022, 10:47:06 »
Ser dessverre ikke så lyst ut i følge en østerrisk avis:

Local Saltzburg rag reporting that Red Bull aren't for moving:

https://www.salzburg24.at/sport/fussball/bundesliga/red-bull-salzburg-bleibt-bei-millionen-angebot-eiskalt-115841566

Translation of salient bit:

"After the Premier League club was rejected with an offer of 18 million euros, the British increased the offer.  But, as SALZBURG24 learned on Thursday, the cops remain cold again. Even at 24 million euros, Salzburg's sports director Christoph Freund did not agree to a sale in winter. Aaronson has a contract until 2025 and plays an important role in the Champions League round of 16 as a playmaker in the middle. "We are not giving away any regular players during this transfer period," explained the Austrian subscription champion to S24."


auren

Tror vi kan glemme denne spilleren.  Hvorfor skal Salzburg selge nå?  Han har lenge igjen av kontrakten og de er fortsatt med i Europa.  De vil få mye mer penger for ham til sommeren enn det vi tilbyr nå.  Hvis ikke Leeds tar en James og hoster opp 30mill på siste dagen i overgangsvinduet.
Glemme? Hvem da? 8)

Forever Whites

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5431 på: Januar 22, 2022, 11:34:05 »
Ser dessverre ikke så lyst ut i følge en østerrisk avis:

Local Saltzburg rag reporting that Red Bull aren't for moving:

https://www.salzburg24.at/sport/fussball/bundesliga/red-bull-salzburg-bleibt-bei-millionen-angebot-eiskalt-115841566

Translation of salient bit:

"After the Premier League club was rejected with an offer of 18 million euros, the British increased the offer.  But, as SALZBURG24 learned on Thursday, the cops remain cold again. Even at 24 million euros, Salzburg's sports director Christoph Freund did not agree to a sale in winter. Aaronson has a contract until 2025 and plays an important role in the Champions League round of 16 as a playmaker in the middle. "We are not giving away any regular players during this transfer period," explained the Austrian subscription champion to S24."


auren

Tror vi kan glemme denne spilleren.  Hvorfor skal Salzburg selge nå?  Han har lenge igjen av kontrakten og de er fortsatt med i Europa.  De vil få mye mer penger for ham til sommeren enn det vi tilbyr nå.  Hvis ikke Leeds tar en James og hoster opp 30mill på siste dagen i overgangsvinduet.
Glemme? Hvem da? 8)

Husker ikke...  ;)
Medlem 94237

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5432 på: Januar 22, 2022, 15:37:33 »
Ingen "offiesielle" bekreftelser på at budet på Aaronson er avslått. En på Waccoe skriver:

If he plays 12 more games for Salzburg they have to pay Philadelphia an extra $6m or so. Then there is further add on’s depending on the profit from the any sale.

Leeds angle is surely getting him now to suit ourselves, but also telling RBS they stand to get more ‘net profit’ now from selling to us than selling for a higher fee in the summer but getting reduced ‘profit’ because of payments to Philly. From a purely selfish point of view I hope we convince them but we have to accept RBS hold all the cards and are wealthy enough to tell us to go away.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kickthemdown

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5433 på: Januar 22, 2022, 19:33:09 »
Tyler Roberts kunne gjerne tatt turen ut. Ubrukelig.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5434 på: Januar 22, 2022, 19:49:19 »
Nå må Orta og Rads jobbe. Kommer det ingen forsterkninger i januar så setter jeg spørsmålstegn ved lidenskapen dem har uttalt at dem har for klubben.

Har dem lyst på Brenden. Kjøp han!


Kickthemdown

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5435 på: Januar 22, 2022, 20:38:14 »
Nå må Orta og Rads jobbe. Kommer det ingen forsterkninger i januar så setter jeg spørsmålstegn ved lidenskapen dem har uttalt at dem har for klubben.

Har dem lyst på Brenden. Kjøp han!
Topp 6 neste sesong sier Rad, er en vei å gå der gitt..

Jepp, vi trenger spillere inn. Mange av de også. Men vi må ikke glemme at Ayling, Cooper, Klich, Rodrigo og Roberts m.fl må bort i samme slengen. Å da går jeg etter Rad sine uttalelser..

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5436 på: Januar 22, 2022, 20:52:41 »
Nå må Orta og Rads jobbe. Kommer det ingen forsterkninger i januar så setter jeg spørsmålstegn ved lidenskapen dem har uttalt at dem har for klubben.

Har dem lyst på Brenden. Kjøp han!
Topp 6 neste sesong sier Rad, er en vei å gå der gitt..

Jepp, vi trenger spillere inn. Mange av de også. Men vi må ikke glemme at Ayling, Cooper, Klich, Rodrigo og Roberts m.fl må bort i samme slengen. Å da går jeg etter Rad sine uttalelser..
Kapteinen og visekapteinen?

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5437 på: Januar 22, 2022, 20:53:34 »
Nå må Orta og Rads jobbe. Kommer det ingen forsterkninger i januar så setter jeg spørsmålstegn ved lidenskapen dem har uttalt at dem har for klubben.

Har dem lyst på Brenden. Kjøp han!
Topp 6 neste sesong sier Rad, er en vei å gå der gitt..

Jepp, vi trenger spillere inn. Mange av de også. Men vi må ikke glemme at Ayling, Cooper, Klich, Rodrigo og Roberts m.fl må bort i samme slengen. Å da går jeg etter Rad sine uttalelser..

Dem kan ikke finne på å kvitte seg med alle dem. Noen av dem er gode nok og det er (livs)viktig for kontuniteten i laget. Men det må inn mye nytt i sommer som styrker 11ern og dermed benken og bredden. Vi må ha større tropp med mer kvalitet rett og slett. Da tror jeg det er viktig at Cooper, Ayling, Dallas, Bamford, Klich feks er der.

Aller først må det hentes minst en midtbanespiller i januar. Klokken tikker fort..

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5438 på: Januar 22, 2022, 21:10:43 »
Tilby Rodrigo i bytte mot Aaronson og 10-15 millioner i cash. Bytt Roberts mot Swift og vi er bra styrket før sesongavslutningen!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5439 på: Januar 22, 2022, 21:15:36 »
Tilby Rodrigo i bytte mot Aaronson og 10-15 millioner i cash. Bytt Roberts mot Swift og vi er bra styrket før sesongavslutningen!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
RB Salzburg er en utviklingsklubb med en ganske klar strategi. De er ikke et hvilehjem for gamle stjerner.
Hva gjelder Roberts så hadde nok muligens Swift vært et bedre alternativ, men tvilsomt bedre enn det vi allerede starter med.
Målet må jo være at spilleren er bedre enn Rodrigo eller Klich feks. Ikke Roberts, Gelhart eller Summerville.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5440 på: Januar 22, 2022, 21:16:40 »
Tilby Rodrigo i bytte mot Aaronson og 10-15 millioner i cash. Bytt Roberts mot Swift og vi er bra styrket før sesongavslutningen!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Rodrigo vil nok til Østerrike.. Rodrigo er en av få kreative vi har. Galskap å kvitte seg med han nå. Poenget er at vi må styrke med kvalitet og få større bredde. Kanskje vi kan klare 4-5 seniorspillere på benken. Da hjelper det ikke å bytte likt!

Roberts må den gjerne bytte mot en gressklipper til TA. ;)

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5441 på: Januar 22, 2022, 22:15:16 »
Tilby Rodrigo i bytte mot Aaronson og 10-15 millioner i cash. Bytt Roberts mot Swift og vi er bra styrket før sesongavslutningen!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Rodrigo vil nok til Østerrike.. Rodrigo er en av få kreative vi har. Galskap å kvitte seg med han nå. Poenget er at vi må styrke med kvalitet og få større bredde. Kanskje vi kan klare 4-5 seniorspillere på benken. Da hjelper det ikke å bytte likt!

Roberts må den gjerne bytte mot en gressklipper til TA. ;)

Rodrigo er kanskje Leedshistoriens største flopp. Overgangsrekord, og så går han skadet halvparten av tiden og prestasjonsmessig utrolig langt unna det man kunne forvente av Spanias nr. 9. Nå skal han forsvares med at han har spilt i en uvant nr. 10-rolle, men uansett - det han har prestert i Leedstrøyen i halvannen sesong har ikke vært mindre enn ekstremt skuffende. Håper derfor han selges til sommeren. For han er ikke god nok verken som spiss eller nr. 10 hos oss. Hele kjøpet fremstår, med etterpåklokskap, som veldig merkelig med tanke på hvor dårlig han er i presspillet sitt. Og dette er jo essensielt i Bielsa-ball.

Og selvsagt vil verken Rodrigo eller Roberts forlate Leeds til fordel for Salzburg eller Reading. Det var ren og skjær Football Manager ønsketenkning.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5442 på: Januar 22, 2022, 22:25:20 »
Tilby Rodrigo i bytte mot Aaronson og 10-15 millioner i cash. Bytt Roberts mot Swift og vi er bra styrket før sesongavslutningen!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Rodrigo vil nok til Østerrike.. Rodrigo er en av få kreative vi har. Galskap å kvitte seg med han nå. Poenget er at vi må styrke med kvalitet og få større bredde. Kanskje vi kan klare 4-5 seniorspillere på benken. Da hjelper det ikke å bytte likt!

Roberts må den gjerne bytte mot en gressklipper til TA. ;)

Rodrigo er kanskje Leedshistoriens største flopp. Overgangsrekord, og så går han skadet halvparten av tiden og prestasjonsmessig utrolig langt unna det man kunne forvente av Spanias nr. 9. Nå skal han forsvares med at han har spilt i en uvant nr. 10-rolle, men uansett - det han har prestert i Leedstrøyen i halvannen sesong har ikke vært mindre enn ekstremt skuffende. Håper derfor han selges til sommeren. For han er ikke god nok verken som spiss eller nr. 10 hos oss. Hele kjøpet fremstår, med etterpåklokskap, som veldig merkelig med tanke på hvor dårlig han er i presspillet sitt. Og dette er jo essensielt i Bielsa-ball.

Og selvsagt vil verken Rodrigo eller Roberts forlate Leeds til fordel for Salzburg eller Reading. Det var ren og skjær Football Manager ønsketenkning.

auren
Kunne ikke vært mer enig.
Det er jo akkurat dette klubben og har sett.
Er jo en grunn til at det jobbes på spreng for å hente Brenden. Spørsmålet er jo om det koster mer enn det smaker basert på nettop Rodrigo erfaringen. Treffer langt bedre på tall Brenden i et Bielsa system, men er jo flust av andre ting som kan gjøre at en spiller ikke lykkes.

Rodrigo vil være ute i sommer. Alt annet vil overraske meg stort.

Tar man med prislapp og forventninger har han vært svak.
Skadeplagget, aldri funnet noe rytme. Lite effektiv i vår type å spille fotball på. 31 år i mars, uten noe muligheter til å få tilbake det vi betalte.
« Siste redigering: Januar 22, 2022, 22:28:29 av leedslife »

ar9

Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5443 på: Januar 23, 2022, 00:19:06 »
John Swift har 11 målgivende for bunnlaget Reading. Mest i divisjonen.
Dessuten 8 mål. Hent han før noen andre gjør det og la Bielsa fin-tune han. Må da være en nyttig spiller å ta med seg i krigen for å beholde plassen?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5444 på: Januar 23, 2022, 00:30:35 »
Tilby Rodrigo i bytte mot Aaronson og 10-15 millioner i cash. Bytt Roberts mot Swift og vi er bra styrket før sesongavslutningen!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Rodrigo vil nok til Østerrike.. Rodrigo er en av få kreative vi har. Galskap å kvitte seg med han nå. Poenget er at vi må styrke med kvalitet og få større bredde. Kanskje vi kan klare 4-5 seniorspillere på benken. Da hjelper det ikke å bytte likt!

Roberts må den gjerne bytte mot en gressklipper til TA. ;)

Rodrigo er kanskje Leedshistoriens største flopp. Overgangsrekord, og så går han skadet halvparten av tiden og prestasjonsmessig utrolig langt unna det man kunne forvente av Spanias nr. 9. Nå skal han forsvares med at han har spilt i en uvant nr. 10-rolle, men uansett - det han har prestert i Leedstrøyen i halvannen sesong har ikke vært mindre enn ekstremt skuffende. Håper derfor han selges til sommeren. For han er ikke god nok verken som spiss eller nr. 10 hos oss. Hele kjøpet fremstår, med etterpåklokskap, som veldig merkelig med tanke på hvor dårlig han er i presspillet sitt. Og dette er jo essensielt i Bielsa-ball.

Og selvsagt vil verken Rodrigo eller Roberts forlate Leeds til fordel for Salzburg eller Reading. Det var ren og skjær Football Manager ønsketenkning.

auren

Vi hadde vel en dyr svensk landslagsspiller i tiden under Wilko. Han var ikke spesielt god.

Brolin, var det ikke han?
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28888
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5445 på: Januar 23, 2022, 11:25:45 »
Vi trenger spillere inn nå (midtbane as a minimum...) men dette er også viktig:
(Kinnear i gårsdagens kampprogram)


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28888
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5446 på: Januar 23, 2022, 11:27:40 »
Det er faktisk artig hvor tydelige Leeds er på at Hjelde er helt i Gelhardt-klasse når det gjelder troen på hans fremtidige bidrag i klubben.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5447 på: Januar 23, 2022, 12:41:45 »
Det vi trenger  mest av alt ønsker jeg meg en spiss!

ibster

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5448 på: Januar 23, 2022, 13:54:21 »
Det vi trenger  mest av alt ønsker jeg meg en spiss!

Vi har bamford og gelhardt. Syns det er midtbanen som trenger forsterkning.

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5449 på: Januar 23, 2022, 14:21:15 »
Jeg ønsker meg og en spiss, men behovet for en midtbanemann er jo aller størst.
Hent amerikaneren. Kan bekle 10 og 8. Enkelt og greit.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5450 på: Januar 23, 2022, 14:33:39 »
Vi trenger spillere inn nå (midtbane as a minimum...) men dette er også viktig:
(Kinnear i gårsdagens kampprogram)




8-sifret vil vel si 10 millioner pund og mer. Kan det tyde på at Aaronson-dealen derfor ikke blir noe av, og at det ikke hentes ytterligere spillere dette vinduet? Forundrer meg ikke...

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

karaba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5451 på: Januar 23, 2022, 15:36:17 »
Vi trenger spillere inn nå (midtbane as a minimum...) men dette er også viktig:
(Kinnear i gårsdagens kampprogram)




8-sifret vil vel si 10 millioner pund og mer. Kan det tyde på at Aaronson-dealen derfor ikke blir noe av, og at det ikke hentes ytterligere spillere dette vinduet? Forundrer meg ikke...

auren
Er vel ikke helt det det står. Slik jeg tolker det de sier så vil en spiller som skal være av god nok kvalitet til å inn i laget nå dyrere enn 10 mill pund. Det er vel ikke så rart i et januarvindu, vi har jo allerede i henhold til ryktene lagt inn et bud på 20 mill pund på Aronsson (som ble avvist).
Tror pengene er der, men er ikke mange spillere som selges i januarvinduet hvor pris og kvalitet er den vi trenger. Er jo ikke noe vits å kjøpe et talent nå. En fullblods 10er koster skjorta i januarvinduet. Jeg tenker vi nærmer oss et sted mellom 30-40 mill pund, og de pengene har vi nok ikke !


Sent from my iPhone using Tapatalk

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5452 på: Januar 23, 2022, 16:10:25 »
Har innfunnet meg med at vi er ferdig handlet i januar. Så det blir å krysse fingre og tær for at murderball-regimet ikke tar knekken på for stor del av troppen.
« Siste redigering: Januar 23, 2022, 16:51:32 av HåvardK »

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5453 på: Januar 23, 2022, 16:14:42 »
Har innfunnet meg med at vi er ferdig handlet i januar. Så det blir å krysse fingre og tær på at murderball-regimet ikke tar knekken på for stor del av troppen.
;D ;D

SupALeedS

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5454 på: Januar 23, 2022, 20:13:21 »
Ferdig handlet? Vi har kjøpt en ung spanjol til u-23 laget. Laget trenger en midtbane spiller. Nå som Phillips er skadet. Syntes det er skam om dem ikke ser at laget trenger en offensiv 10’er. Jeg syntes også vi bør handle en spiss som har mer rutine enn Gelhardt.
Alex

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5455 på: Januar 23, 2022, 20:49:35 »
Ferdig handlet? Vi har kjøpt en ung spanjol til u-23 laget. Laget trenger en midtbane spiller. Nå som Phillips er skadet. Syntes det er skam om dem ikke ser at laget trenger en offensiv 10’er. Jeg syntes også vi bør handle en spiss som har mer rutine enn Gelhardt.
Jeg må presisere at jeg ikke nødvendigvis er enig i transferpolitikken, men har ikke tro på noen flere innkjøp i dette vinduet.

raggen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5456 på: Januar 23, 2022, 21:13:04 »
rart at bielsa ikke prøver flere interne omrokkeringer egentlig. dallas har vel ikke vært prøvd ut som spiss, samme med koch med flere. Nei fra spøk til revolver. må inn med noe kvalitet som hever laget men nytter det så lenge vi har jokeren Roberts som har klippekort og bielsa som enda tror han kan bli like god som messi hvis han bare får tillit
Forever Leeds United!!!!!!!!

karaba

Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5457 på: Januar 23, 2022, 21:23:30 »
rart at bielsa ikke prøver flere interne omrokkeringer egentlig. dallas har vel ikke vært prøvd ut som spiss, samme med koch med flere. Nei fra spøk til revolver. må inn med noe kvalitet som hever laget men nytter det så lenge vi har jokeren Roberts som har klippekort og bielsa som enda tror han kan bli like god som messi hvis han bare får tillit
Bielsa har vel selv uttalt at han er positiv til spillere inn i januarvinduet så lenge de hever nivået ved å komme inn. Aronsson er jo en klar forbedring på 10er plassen i forhold til det vi har stallen, men så er det med penger og om spilleren slippes til Leeds i dette vinduet!
Jeg er sikker på at dukker riktig spiller opp så kjøper vi, men januarvinduet er et vindu man egentlig bør la være å kjøpe i.
Ser jo eks det går rykter om bud på ca 40 mill pund på Hazard fra Newcastle, Real Madrid sa vist nok ja, men Hazard ville selv til en toppklubb og sa nei!


Sent from my iPhone using Tapatalkh

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5458 på: Januar 23, 2022, 22:09:18 »
Når vi ikke har en naturlig 10er i troppen så er det ganske mange som blr vurderes som en oppgradering.

Så kan man stille spørsmål med hvorfor vi spiller med 10er når vi ikke har noen...

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5459 på: Januar 23, 2022, 22:30:35 »
Fra Waccoe. Av responsen, så virker han som en troverdig kilde:

«Not good news about the yank as of yesterday. A giant European club is keeping tabs on him for summer.»

Når noen foreslår Dortmund, skriver han:

«Not Dortmund. A lot bigger than them, don’t know if we’re going back in with a third bid or not.»

Kjipt dette. Føler det er enten Aaronson eller ingen signering. Kanskje eventuelt et talent, men vi trenger noen som kan gå inn NÅ og gjøre en jobb. En uke igjen av vinduet i morgen…

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.