Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1475153 ganger)

0 medlemmer og 9 gjester leser dette emnet.

ibster

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5490 på: Januar 25, 2022, 11:54:11 »
Gjennomgående fine innlegg av Asbjørn, Neo og leedslife. Støtter dere alle. Samtidig er jeg mest enig med Neo at HVIS Salzburg godtar 25-30 millioner pund for Aaronson, så må det være mye bedre å slå til nå, enn å måtte betale kanskje enda mer i sommer, eventuelt miste ham til en større klubb. Så er spørsmålet om vi klarer å hoste opp de 30 millionene det eventuelt koster, eller om vi er såpass cash strapped at vi ikke har råd til mer enn 20 millioner pund. Ihvertfall ikke vits i å slenge 20 millioner etter en annen spiller som vi er usikre på vil passe inn. Det må vi ha lært av Rodrigo-fadesen.

Og det er jo lett å tenke at det verste skademarerittet nå er over, men vi har slitt med 6-12 spillere konstant ute hele sesongen. Hvorfor skal det plutselig bli bedre?

auren

Hvis det er cash som løser det syns jeg klubben burde hoste opp. Men (heldigvis og uheldigvis) tror jeg ikke Aaronson er typen til å tvinge frem et klubbskifte. Hvis vi ikke får ham nå frykter jeg også at andre klubber snapper ham opp til sommeren. Så jeg tror han glipper hvis vi ikke lander ham nå men jeg vet ikke om det er noe annet vi kunne gjort for å få ham annet enn å legge inn ett bud til. Det toget har på en måte forlatt perrongen all den tid denne avtalen ikke var printa ut og klar 31. desember.

Jeg støtter også policyen til klubben og slutter meg til flere av de tidligere talerne her, samtidig er jeg sterkt kritisk til at vi ikke har forsterket midtbanen nå flere vinduer på rad. Policy eller ikke. Klubben feiler noe i mine øyne på gjennomføringen/execution.
« Siste redigering: Januar 25, 2022, 11:57:26 av ibster »

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5491 på: Januar 25, 2022, 11:56:20 »
Gjennomgående fine innlegg av Asbjørn, Neo og leedslife. Støtter dere alle. Samtidig er jeg mest enig med Neo at HVIS Salzburg godtar 25-30 millioner pund for Aaronson, så må det være mye bedre å slå til nå, enn å måtte betale kanskje enda mer i sommer, eventuelt miste ham til en større klubb. Så er spørsmålet om vi klarer å hoste opp de 30 millionene det eventuelt koster, eller om vi er såpass cash strapped at vi ikke har råd til mer enn 20 millioner pund. Ihvertfall ikke vits i å slenge 20 millioner etter en annen spiller som vi er usikre på vil passe inn. Det må vi ha lært av Rodrigo-fadesen.

Og det er jo lett å tenke at det verste skademarerittet nå er over, men vi har slitt med 6-12 spillere konstant ute hele sesongen. Hvorfor skal det plutselig bli bedre?

auren
Dette er et usedvanlig godt poeng.

Bellini

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5492 på: Januar 25, 2022, 11:57:02 »
Er et veldig stort pluss i sesongen når det gjelder skader og retur av 1 lagsspillere. Nå har vi en 2,5 ukers spillepause!!! Som kan passe Leeds helt optimalt vi har vel en 7-8 skadete spillere nå og 5 av disse har return data tidlig eller medio februar.

Vi spiller først feb. mot AV og hvis vi da kan ha 3 av de 5 tilbake for fult og de 2 andre rett i løypa samt at vi har fått hvile på hele stallen som har hatt et sikkelig hardkjør siste 8 ukene med utrolig mye kamper så kan dette bli bra og redusere behovet for å hente noen i dette vinduet. Det å hive ut 5-10 mill £ ekstra må vurderes nøye, 100 mill kr er mye penger for en klubb som Leeds.

Når vi legger så mye penger og energi i å ha en førstesklasse ungdoms avd. så må den også brukes, når det vises at vi lar 17-20 åringer få reale sjanser på 1 laget vil flere ta sjanse på å komme hit.

Så hvis verdi vurderingen er 18 mill £ for Aaronsen ser jeg ikke vits i å splase 25-30 for å få han inn, da bør vi heller gå for mer spille tid på Bate, Gelhart osv.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5493 på: Januar 25, 2022, 12:00:27 »
Der vi sitter i sofa og på sidelinjen og ser på laget vårt spiller kamper, så blir det selvsagt mye synsing`ut av dette.
Bielsa ser troppen og tilgjengelig "materiell" på treningsfeltet daglig, dog sett i lyset av det setter jeg store spørsmålstegn ift disponeringer i kamper.
Det mest skremmende er jo at Roberts står der som første innbytter på sidelinjen igjen........(JA , IGJEN!!)...når man skal forsøke å endre det offensive bildet i kamp slik som på lørdag. Det er da jeg lurer på hva Tyler viser som er så utrolig bra på treningsfeltet uke etter uke- for å komme i den posisjonen at han er den selvfølgelige 1. innbytter fra benken......og i det hele tatt ER på benken.

Ved å beslutte i dette vinduet (om det stemmer) at Aronsen er vår ENESTE kandidat til å forsterke troppen, som man kan se på også som en langsiktig løsning som Leeds spiller er jo heeeelt uforståelig. Både spiller B og C er jo der "ute" , garantert tilgjengelige ...men jeg tror ærlig talt at Bielsa er så sta som det virker. 
Referansen er jo Daniel James, som har ligget i bakhodet etter at han glapp for oss for 2 år siden (da for 8 mill £) som Manju betaler 15 mill £ for - og "lar gå" til oss for 25 mill £.  Han er jo ikke akkurat ett røverkjøp, og er akkurat lik nå som det han var i Manju`....NO END PRODUCT.

Men ...hva vet jeg her i soffan`...

J-R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5494 på: Januar 25, 2022, 12:58:03 »
Aaronson blir Rodrigo de Paul all over again!
Vi trekker oss og han reiser til en annen klubb..

MOT

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5495 på: Januar 25, 2022, 13:00:16 »
Har en følelse om at mange overvurderer viktigheten av et kjøp nå (led Brenden).

Mener mange at en ny spiller øker våre prestasjoner med 20 %, gitt innkjøring osv. (tilfeldig tall)? Eller ligger fasiten mer på 2 % (som jeg tipper). Poenget er at verden går ikke under selv om vi ikke kjøper noen. Vi kan fortsatt vinne masse kamper.

Tror det viktigste er å fokusere på de spillerne vi har (og for all del unngå skader).
MOT

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5496 på: Januar 25, 2022, 13:01:50 »
Aaronson blir Rodrigo de Paul all over again!
Vi trekker oss og han reiser til en annen klubb..

MOT

Vi bød aldri på de Paul. Blir mer korrekt å sammenligne ham med Ben White. Så får tiden vise hva som skjer. 6 dager igjen og helt knusktørt med rykter.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5497 på: Januar 25, 2022, 13:28:49 »
Har en følelse om at mange overvurderer viktigheten av et kjøp nå (led Brenden).

Mener mange at en ny spiller øker våre prestasjoner med 20 %, gitt innkjøring osv. (tilfeldig tall)? Eller ligger fasiten mer på 2 % (som jeg tipper). Poenget er at verden går ikke under selv om vi ikke kjøper noen. Vi kan fortsatt vinne masse kamper.

Tror det viktigste er å fokusere på de spillerne vi har (og for all del unngå skader).

Vi HAR jo spillere, de er jo bare ikke tilgjengelige pga alle skader som ikke tar slutt.
Med det treningsregimet som blir omtalt av spillerne, så er det jo ingen grunn til å tro at vi ikke vil ha skader på sentrale spillere
ut sesongen heller.  Det er på det grunnlaget jeg mener vi bestemt trenger påfyll......av kvalitet.
For vi har FOR LITE kvalitet til å prestere "stabilt" med en så "stabilt" svekket tropp...
 

Pettersen97

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5498 på: Januar 25, 2022, 14:55:05 »
Jeg tenker og at dette sender signaler til våre beste spillere Phillips, Raphinia og Meslier om at klubben ikke går hardt nokk inn å satser på klubben og spillere som hever nivået og laget. Kan dette da gi ringvirkninger av at Phillips og Rapha ønsker å skifte beite til sommeren? Det verserer rykter om storklubber som sirkler rundt disse spillerene. Jeg frykter, om ikke klubben viser ambisjoner så blir Phillips og Rapha (i første omgang) å ønske nye utfordringer fra sommeren av. (Ps. Dette er mitt personlige synspunkt).
The Mighty Whites

ibster

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5499 på: Januar 25, 2022, 14:59:17 »
Jeg tenker og at dette sender signaler til våre beste spillere Phillips, Raphinia og Meslier om at klubben ikke går hardt nokk inn å satser på klubben og spillere som hever nivået og laget. Kan dette da gi ringvirkninger av at Phillips og Rapha ønsker å skifte beite til sommeren? Det verserer rykter om storklubber som sirkler rundt disse spillerene. Jeg frykter, om ikke klubben viser ambisjoner så blir Phillips og Rapha (i første omgang) å ønske nye utfordringer fra sommeren av. (Ps. Dette er mitt personlige synspunkt).

Dette er min verste frykt, de må vise ambisjoner nå for at vi skal kunne holde på stjernene våre. Den båten har ikke seilt ennå men det gjør den hvis det ikke satses i sommer.

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5500 på: Januar 25, 2022, 16:31:47 »
Jeg tenker og at dette sender signaler til våre beste spillere Phillips, Raphinia og Meslier om at klubben ikke går hardt nokk inn å satser på klubben og spillere som hever nivået og laget. Kan dette da gi ringvirkninger av at Phillips og Rapha ønsker å skifte beite til sommeren? Det verserer rykter om storklubber som sirkler rundt disse spillerene. Jeg frykter, om ikke klubben viser ambisjoner så blir Phillips og Rapha (i første omgang) å ønske nye utfordringer fra sommeren av. (Ps. Dette er mitt personlige synspunkt).

Dette er min verste frykt, de må vise ambisjoner nå for at vi skal kunne holde på stjernene våre. Den båten har ikke seilt ennå men det gjør den hvis det ikke satses i sommer.

Det er nok et problem for alle klubber som er i god avstand fra CL-plass, også for vår klubb selv om vi er en storklubb. Phillips virker til å ha bestemt seg for å bli om klubben ikkje vil cashe inn, og Raphinha kan vi nok beholde en sesong til om han signerer den nye kontrakten. Det største problemet blir å holde på Joe Gelhardt, englands neste store stjerne.

Neo

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5501 på: Januar 25, 2022, 16:34:37 »
"Da er det ikke noe å vente på - for å "spare" 5-10 mill.
På dette nivået er det småpenger."

Jeg tviler på det er så enkelt som dette. Er sikkert en haug andre faktorer som spiller inn i tillegg til ren pris.
Ser at mange er frustrert over mangelen på signeringer - synes det er bra klubben har et edruelig forhold til dette og stoler på det vi har. Kiko/JKA er gode eksempler på at det er lett å brenne seg hvis man blir utålmodig.

Tapet - og måten vi tapte på - mot Newcastle ga meg "skjelven".
Når vi som mest trodde vi skulle ta spranget bort fra bunnen, så evner vi altså å tape etter en særdeles svak prestasjon. Og lagene bak kniper poeng på oss.

Var egentlig prestasjonen v Newcastle så dårlig? Etter at vi havnet under, ja, men før det mener jeg vi spilte en absolutt brukbar kamp, med noenlunde kontroll og skapte flere sjanser. Er mye marginer - kunne fort blitt bare 1 poeng mot West Ham, og jeg tror det veldig fort kunne blitt 3 mot Newcastle hadde vi bare hatt litt marginer med tidligere i kampen. Reaksjoner/analyser blitt altfor mye preget av om disse marginene går for eller imot.

Ift Aaronson...
Her forutsetter jeg at Leeds har gjort hjemmeleksen, og at "...en haug andre faktorer som spiller inn..." allerede er vurdert. Ferdig vurdert.
Når Orta er på reise nedover og vi eter sigende har to bud avslått, da er det pris det står på.
Leeds har visst RB Salzburg sin verdivurdering av Aaronson før man la inn bud. Ønsker vi ham sterkt nok, kjøper vi.

Ift tapet mot Newcastle....
For å si det sånn; - etter seier borte mot WH, hadde jeg virkelig forventningen om at vi på hjemmebane skal slå bunnlaget Newcastle, uten borteseier så langt i år.
I en sesong som dette tar jeg heller 1-0 i en jevn, kjedelig kamp, enn 0-1 i en kamp vi presser i 80 minutter - uten spiss på banen. Da holder det ikke å trille ball og komme til sjanser.

Men uansett; - vi er ikke veldig uenig.
Bare litt ulikt perspektiv på hva som definerer en god kamp.
For meg - slik sesongen i år har forløpt - så er "en god kamp" seier eller uavgjort (les: poeng). Ikke balltrilling og press og tap.



Få inn Aaronson. ;)
« Siste redigering: Januar 25, 2022, 16:38:07 av Neo »

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5502 på: Januar 25, 2022, 16:45:00 »
Enig. Klubben MÅ markere at det satses, og en quality player inn nå vil forhåpentligvis smitte positivt over på hele spillergruppa. Leeds har prestert uhyre svakt denne sesongen og kunne fort hatt 10 poeng mindre. Og med skadesituasjonen som aldri tar slutt, med ligaens minste tropp og med utslitte murderball bein, kan det fort rase utfor. Er faktisk mest bekymra over keeperplassen. Tenk bare om Messlier skulle bli skadet.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5503 på: Januar 25, 2022, 17:41:49 »
Summerville på vei bort? Har vært stilt rundt ham de siste ukene:


Leeds Xtra
@Leeds_Xtra
Talks are ‘gaining speed and intesnsity’ between Hamburg and Leeds over a loan deal for Crysencio Summerville, and want the loan to continue into next season. The German outfit believe he is the perfect fit for their system are pushing to make this deal happen. #LUFC [
@SPORTBILD
]


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5504 på: Januar 25, 2022, 18:35:08 »
Summerville på vei bort? Har vært stilt rundt ham de siste ukene:


Leeds Xtra
@Leeds_Xtra
Talks are ‘gaining speed and intesnsity’ between Hamburg and Leeds over a loan deal for Crysencio Summerville, and want the loan to continue into next season. The German outfit believe he is the perfect fit for their system are pushing to make this deal happen. #LUFC [
@SPORTBILD
]


auren
Ligger bra plassert i 2 bundesliga.
Bra nivå, bra ramme og flere storklubber der nede. De er vel rimelig posessionfokusert med brede kanter.
« Siste redigering: Januar 25, 2022, 18:38:15 av leedslife »


leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5506 på: Januar 25, 2022, 19:03:35 »
Eg føler berre for å skrive det:
Eg er tilfreds med Leeds' transferstrategi.

Trenger vi en midtbanemann inn? Ja, definitivt.
Men det er bedre å vente på 'den rette' enn å bare splash the cash.

Eg trur vi klarer å sikre plassen med nåværende stall. Riktignok med forventing om at skadesituasjonen i alle fall bedrer seg noe.

Vi er over det verste mht spissplassen no. Også på stopperplass har vi så vi klarer oss.
På midtbana har vi stort sett bare de vi bruker, men det handler meir om mangel på personell enn skadesitusjonen...

Eg hadde bare ønskt at spillere som Bate og Gelhardt fikk mer spilletid, slik at de kan ta steg mot å bli faste i første-elleveren. Det blir for mye gjenbruk av Dallas over alt og Roberts foran i køen etter mitt syn.

Men policyen i overgangsmarkedet støtter eg.
Denne policyen er bedre enn den første under Rad og Orta ved spakene.
Da stod kvantitet i hovedfokuset. Det virket ihvertfall slik.
Chibicki, DeBock, Ideguci, Grot, Wiedewald mf.
Kom vel inn en midtbanespiller og som knapt satt sine ben på Thorpe Arch. Hestehandel med en agent.
Okane og.Gud bedre meg.
Husker den treningskampen med Bielsa. En av de første. Han spilte sammen med reservene. (Klich var og med) Sistnevnte gikk inn med hud og hår og resten er en solskinnshistorie. OKane fullstendig avkledd og likegyldig.
Utrolig å se tilbake på nå.
« Siste redigering: Januar 25, 2022, 19:12:28 av leedslife »

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5507 på: Januar 25, 2022, 20:36:54 »
Summerville på vei bort? Har vært stilt rundt ham de siste ukene:


Leeds Xtra
@Leeds_Xtra
Talks are ‘gaining speed and intesnsity’ between Hamburg and Leeds over a loan deal for Crysencio Summerville, and want the loan to continue into next season. The German outfit believe he is the perfect fit for their system are pushing to make this deal happen. #LUFC [
@SPORTBILD
]


auren
Var vel inne og ønsket Drameh lykke til i Cardiff. Kan fort være nok, det.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5508 på: Januar 25, 2022, 20:53:05 »
Ryktes på Waccoe at det kan være holdningsproblemer som eventuelt gjør at han nå shippes ut. Var jo snakk om det når vi kjøpte ham høsten 2020 også.

Nå har vi mistet Drameh, og nå kanskje Summerville også. Vet de spilte lite, men vi trenger ikke å bli enda tynnere. Kanskje Derby robbes for et par talenter?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5509 på: Januar 25, 2022, 21:20:19 »
Summerville på vei bort? Har vært stilt rundt ham de siste ukene:


Leeds Xtra
@Leeds_Xtra
Talks are ‘gaining speed and intesnsity’ between Hamburg and Leeds over a loan deal for Crysencio Summerville, and want the loan to continue into next season. The German outfit believe he is the perfect fit for their system are pushing to make this deal happen. #LUFC [
@SPORTBILD
]


auren

£1,3 mill skal være budet fra Hamburg ifølge ryktebørsen.
Super Leeds since 1968

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5510 på: Januar 25, 2022, 21:40:38 »
Summerville på vei bort? Har vært stilt rundt ham de siste ukene:


Leeds Xtra
@Leeds_Xtra
Talks are ‘gaining speed and intesnsity’ between Hamburg and Leeds over a loan deal for Crysencio Summerville, and want the loan to continue into next season. The German outfit believe he is the perfect fit for their system are pushing to make this deal happen. #LUFC [
@SPORTBILD
]


auren

£1,3 mill skal være budet fra Hamburg ifølge ryktebørsen.
Er ikke det veldig lavt?
Resultatet av vinduet kan være at vi mister to av våre største talenter, og kjøper inn en ny ving til U-23.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5511 på: Januar 25, 2022, 22:17:03 »
Steve Turner
@SteveLTurner
Few rumours on WACCOE that the 49'ers have offered a big chunk of money to Radz to spend now, in exchange for more shares at the end of the season. Radz saying no #lufc

Så vil man nok tolke dette som man vil...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5512 på: Januar 25, 2022, 22:54:54 »
Hvis dette stemmer så kan altså en intern maktkamp i Leeds ledelsen bli vårt endelik og føre til nedrykk.

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5513 på: Januar 25, 2022, 23:08:51 »
Hvis dette stemmer så kan altså en intern maktkamp i Leeds ledelsen bli vårt endelik og føre til nedrykk.
Hvis dette er tilfelle, så er det dårlige nyheter. Partene kommer i en kommer i en catch22 situasjon der klubben blir gisselet. Kan bli giftig på sikt for alle parter.
Hvis planen til Radz er å selge seg helt ut, så er det kanskje like greit at det skjer snart, selv om han har vert en god eier som vi har mye å takke for.

Pettersen97

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5514 på: Januar 25, 2022, 23:54:46 »
Summerville på vei bort? Har vært stilt rundt ham de siste ukene:


Leeds Xtra
@Leeds_Xtra
Talks are ‘gaining speed and intesnsity’ between Hamburg and Leeds over a loan deal for Crysencio Summerville, and want the loan to continue into next season. The German outfit believe he is the perfect fit for their system are pushing to make this deal happen. #LUFC [
@SPORTBILD
]


auren

£1,3 mill skal være budet fra Hamburg ifølge ryktebørsen.
Er ikke det veldig lavt?
Resultatet av vinduet kan være at vi mister to av våre største talenter, og kjøper inn en ny ving til U-23.

Hvis dette først materialiserer seg så bør Leeds gå med på et lån som varer ut denne og neste sessong, med tilbake kallings klausul gjeldende fom Januar 2023. Tror det er en vinn vinn situasjon for alle parter. Crysensio får utviklet seg med mere spilletid, Leeds beholder et ungt talent som kan komme tilbake å ta over tøylene hvis Raphina blir solgt. Hvis ikke kan man vurdere salg av Crysensio etter låneoppholdet.
The Mighty Whites

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5515 på: Januar 26, 2022, 00:39:14 »
Smått utrolig om vi går ut av vinduet med 2 spillere mindre når alle har sett at vi har altfor liten tropp.

Utleie av ungutter er jeg positiv til, men ikke når vi må erstatte en Engelsk og Nederlandsk u21 landslagsspillere med egne u18 gutter. Disse to er av de mest rutinerte vi har på benken...noe som i seg selv er sinnsykt!

Jeg er veldig enig i at vi bør vente til sommern med Brenden Aaronson hvis vi ikke lander han I januar. Å gå for 2,3,4 valg er sjeldent lurt. Vanskelig nok å treffe på signeringer som det er. Men skal dem vente til sommern forventer jeg at dem lager en deal med kjøp til sommern sånn at det blir klink allerede nå!

Vi må uansett ha mange nye spillere inn i sommer. På et tidspunkt så peaker kontunitets bærerne Ayling, Cooper, Dallas, Klich, etc. Kan jo ikke vente til det skjer. Må være i forkant. Dessuten det være en fordel å få inn noen nye mens dem er der.
I og med at vi er for få spillere pr.nå så må dete være mulig å fremskynde noen som er tiltenkt inn i sommer. Dem må jo ha en plan?

Tre spillere vi visstnok i følge Hay har på listen. Tre av sikkert mange.

Swift kan spille 8 og 10. Under 6 mnd igjen på kontrakten. Skreddersyd til Bielsa. Hay har bekreftet interesse før. Leverer mål og assist i CC i fleng. Ikke dyr. 6-8mill ryktes det.

Carvallo - Strålende i CC. 10er og ving. Stort talent. Oppgradering. Kontrakt går ut i juni. 8-10 mill ca.

Seko Fofana. Nydelig spiller i Lens. Primært 8. Kan også spille 8 og 10. 20-30 mill.

Hvis disse 3 inn i januar.. Null stress å vente på Brenden Aaronson da. Det gir oss flere alternativer ut sesongen, mer kvalitet i bredden og 3 spillere med 7-8 mnd innkjøring i klubben ift neste sesong. Massiv oppgradering ift Roberts, Bate,Jenkins, Gray, Miller, Mcgurk, Mccinstry og resten av u18 laget. Fofana soleklar oppgradering i 8er rollen.

Med disse 3 inn og Aaronson klar fra sommern hadde vi vært tilnærmet ferdig handlet 1 juli når vinduet åpner igjen. Kanskje ving og spissplassen må justeres/oppgraderes. Alt må ikke skje siste uken av hvert overgangsvindu.Akkurat det siste er en forbanna uting!

Jeg forventer minst 2 signeringer. Vi ligger langt nede og er i nedrykksstriden pga for få dårlig kvalitet i bredden. Ingenting tilsier at skadene skal avta. Her er det snakk om å være langt fremme i skoa eller spare seg til fant. Et nedrykk vil koste Rads mange millioner pund.
« Siste redigering: Januar 26, 2022, 00:45:19 av Eriksen55 »

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5516 på: Januar 26, 2022, 08:26:40 »
Summerville på vei bort? Har vært stilt rundt ham de siste ukene:


Leeds Xtra
@Leeds_Xtra
Talks are ‘gaining speed and intesnsity’ between Hamburg and Leeds over a loan deal for Crysencio Summerville, and want the loan to continue into next season. The German outfit believe he is the perfect fit for their system are pushing to make this deal happen. #LUFC [
@SPORTBILD
]


auren

£1,3 mill skal være budet fra Hamburg ifølge ryktebørsen.
Er ikke det veldig lavt?
Resultatet av vinduet kan være at vi mister to av våre største talenter, og kjøper inn en ny ving til U-23.

Hvis dette først materialiserer seg så bør Leeds gå med på et lån som varer ut denne og neste sessong, med tilbake kallings klausul gjeldende fom Januar 2023. Tror det er en vinn vinn situasjon for alle parter. Crysensio får utviklet seg med mere spilletid, Leeds beholder et ungt talent som kan komme tilbake å ta over tøylene hvis Raphina blir solgt. Hvis ikke kan man vurdere salg av Crysensio etter låneoppholdet.
Går han på lån, kommer han ikke tilbake - så lenge Bielsa er trener. Og det hører vel også til sjeldenhetene at en (eventuelt) ny trener/manager henter tilbake lånespillere, uten at jeg har noe statistikk på det, altså.
Frykter at Summerville er tapt.

Pettersen97

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5517 på: Januar 26, 2022, 08:31:03 »
Smått utrolig om vi går ut av vinduet med 2 spillere mindre når alle har sett at vi har altfor liten tropp.

Utleie av ungutter er jeg positiv til, men ikke når vi må erstatte en Engelsk og Nederlandsk u21 landslagsspillere med egne u18 gutter. Disse to er av de mest rutinerte vi har på benken...noe som i seg selv er sinnsykt!

Jeg er veldig enig i at vi bør vente til sommern med Brenden Aaronson hvis vi ikke lander han I januar. Å gå for 2,3,4 valg er sjeldent lurt. Vanskelig nok å treffe på signeringer som det er. Men skal dem vente til sommern forventer jeg at dem lager en deal med kjøp til sommern sånn at det blir klink allerede nå!

Vi må uansett ha mange nye spillere inn i sommer. På et tidspunkt så peaker kontunitets bærerne Ayling, Cooper, Dallas, Klich, etc. Kan jo ikke vente til det skjer. Må være i forkant. Dessuten det være en fordel å få inn noen nye mens dem er der.
I og med at vi er for få spillere pr.nå så må dete være mulig å fremskynde noen som er tiltenkt inn i sommer. Dem må jo ha en plan?

Tre spillere vi visstnok i følge Hay har på listen. Tre av sikkert mange.

Swift kan spille 8 og 10. Under 6 mnd igjen på kontrakten. Skreddersyd til Bielsa. Hay har bekreftet interesse før. Leverer mål og assist i CC i fleng. Ikke dyr. 6-8mill ryktes det.

Carvallo - Strålende i CC. 10er og ving. Stort talent. Oppgradering. Kontrakt går ut i juni. 8-10 mill ca.

Seko Fofana. Nydelig spiller i Lens. Primært 8. Kan også spille 8 og 10. 20-30 mill.

Hvis disse 3 inn i januar.. Null stress å vente på Brenden Aaronson da. Det gir oss flere alternativer ut sesongen, mer kvalitet i bredden og 3 spillere med 7-8 mnd innkjøring i klubben ift neste sesong. Massiv oppgradering ift Roberts, Bate,Jenkins, Gray, Miller, Mcgurk, Mccinstry og resten av u18 laget. Fofana soleklar oppgradering i 8er rollen.

Med disse 3 inn og Aaronson klar fra sommern hadde vi vært tilnærmet ferdig handlet 1 juli når vinduet åpner igjen. Kanskje ving og spissplassen må justeres/oppgraderes. Alt må ikke skje siste uken av hvert overgangsvindu.Akkurat det siste er en forbanna uting!

Jeg forventer minst 2 signeringer. Vi ligger langt nede og er i nedrykksstriden pga for få dårlig kvalitet i bredden. Ingenting tilsier at skadene skal avta. Her er det snakk om å være langt fremme i skoa eller spare seg til fant. Et nedrykk vil koste Rads mange millioner pund.

Mye enig i dine betraktninger. Leeds bør ha minst to spillere inn dette vinduet. Da styrkes stallen for siste halvdel av sessongen og det blir noe ferre spillere som må/ skal kjøres inn i systemet til klubben til sommeren. I mitt hode virker det mer fornuftig å signere 2-3 spillere i hvert vindu, avhengig av tilgjengelighet og behov.

Har versert noen rykter (vet ikke serriøsiteten i kildene) om spillere som Boubacar Kamara DM/CM (har og 6mnd igjenn av kontrakten), Todd Cantwell AM/ Ving (også 6mnd igjenn av kontrakten), Nicola Raskin DM/ CM, Noa Lang Ving/ AM (et rytke som tilsynelatende aldri blir å gå bort før han har byttet klubb), Nahitan Nandez CM/ Ving (også et rykte som aldri helt går bort), Arthur Cabral Spiss (kun sett rykter før Jul, men er en spiller som hadde passet de økonomiske rammene til klubben), Vedat Muriqi Spiss (Fra Lazio som ikke har slått helt til i Italia men som har gode stats), Raul de Thomas Spiss fra Espanyol (en spiller jeg ikke har lest meg så voldsomt opp på, men har sett at bla Arsenal har en liten interesse for denne spilleren).

Spillere som hadde kunne kommet inn å hevet kvaliteten og bredden i laget finnes det, og de spillerene som har korte kontrakter, kunne man klart å forhandle bedre pris for.

Det jobbes garantert i kulissene, og som man har erfart fra tidligere så har Orta og gjengen holdt kortene tett til brystet. Så det kan plutselig dukke opp en spiller eller tre som vi ikke har sett/ hørt rykter om.

#mot
The Mighty Whites

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5518 på: Januar 26, 2022, 08:31:22 »
Summerville på vei bort? Har vært stilt rundt ham de siste ukene:


Leeds Xtra
@Leeds_Xtra
Talks are ‘gaining speed and intesnsity’ between Hamburg and Leeds over a loan deal for Crysencio Summerville, and want the loan to continue into next season. The German outfit believe he is the perfect fit for their system are pushing to make this deal happen. #LUFC [
@SPORTBILD
]


auren

£1,3 mill skal være budet fra Hamburg ifølge ryktebørsen.
Er ikke det veldig lavt?
Resultatet av vinduet kan være at vi mister to av våre største talenter, og kjøper inn en ny ving til U-23.

Hvis dette først materialiserer seg så bør Leeds gå med på et lån som varer ut denne og neste sessong, med tilbake kallings klausul gjeldende fom Januar 2023. Tror det er en vinn vinn situasjon for alle parter. Crysensio får utviklet seg med mere spilletid, Leeds beholder et ungt talent som kan komme tilbake å ta over tøylene hvis Raphina blir solgt. Hvis ikke kan man vurdere salg av Crysensio etter låneoppholdet.
Går han på lån, kommer han ikke tilbake - så lenge Bielsa er trener. Og det hører vel også til sjeldenhetene at en (eventuelt) ny trener/manager henter tilbake lånespillere, uten at jeg har noe statistikk på det, altså.
Frykter at Summerville er tapt.

Hvis dette skyldes holdningsproblemer og at han har vanskelig for å tilpasse seg Bielsa sitt regime og treningsforhold, så synes jeg det er helt OK at han går på lån. Kortsiktig er dette en spiller vi ikke er avhengig av resten av sesongen og neste. Vi får dømme januar-vinduet 1. februar. Går to unggutter ut og blir erstattet av en spansk unggutt har det vært et svært dårlig vindu. Men fortsatt har Salzburg til gode å avslå tilbudet vårt, så jeg legger ikke Aaronson-dealen helt død enda.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

TK20

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5519 på: Januar 26, 2022, 08:44:21 »
Summerville på vei bort? Har vært stilt rundt ham de siste ukene:


Leeds Xtra
@Leeds_Xtra
Talks are ‘gaining speed and intesnsity’ between Hamburg and Leeds over a loan deal for Crysencio Summerville, and want the loan to continue into next season. The German outfit believe he is the perfect fit for their system are pushing to make this deal happen. #LUFC [
@SPORTBILD
]


auren

£1,3 mill skal være budet fra Hamburg ifølge ryktebørsen.
Er ikke det veldig lavt?
Resultatet av vinduet kan være at vi mister to av våre største talenter, og kjøper inn en ny ving til U-23.

Hvis dette først materialiserer seg så bør Leeds gå med på et lån som varer ut denne og neste sessong, med tilbake kallings klausul gjeldende fom Januar 2023. Tror det er en vinn vinn situasjon for alle parter. Crysensio får utviklet seg med mere spilletid, Leeds beholder et ungt talent som kan komme tilbake å ta over tøylene hvis Raphina blir solgt. Hvis ikke kan man vurdere salg av Crysensio etter låneoppholdet.
Går han på lån, kommer han ikke tilbake - så lenge Bielsa er trener. Og det hører vel også til sjeldenhetene at en (eventuelt) ny trener/manager henter tilbake lånespillere, uten at jeg har noe statistikk på det, altså.
Frykter at Summerville er tapt.

Klich er vel et eksempel på en lånespiller som ble hentet tilbake av en ny trener?