Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1491293 ganger)

0 medlemmer og 10 gjester leser dette emnet.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6120 på: Juni 08, 2022, 13:52:47 »
One Leeds Fan Channel
@OneLeedsFC
Leeds United are interested in Bordeaux attacker Alberth Elis.

In Ligue 1 this season:

➡️ 20 games
➡️ 9 goals
➡️ 1 assist

🗞
@lequipe
 

#LUFC | #Leeds

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6121 på: Juni 08, 2022, 15:45:59 »
Da er vel kjøpet mer eller mindre i boks? Med mindre han ikke klarer den medisinske testen ?

Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Two fullback deals are now set to be completed and announced. Matty Targett will stay at Newcastle on a permanent deal after medical today. ⚪️⚫️ #NUFC

Rasmus Kristensen has successfully completed his medical as new Leeds player, deal done with Salzburg. ⚪️🤝 #LUFC

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6122 på: Juni 08, 2022, 18:04:46 »
Leeds United
@LUFC
🤩 #WelcomeRasmus

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6123 på: Juni 09, 2022, 07:37:20 »
Derek Rae
@RaeComm
Kicker reporting on Leipzig’s central midfield “Baustelle” (building site) & only Kevin Kampl’s future appears clear. #USMNT’s Tyler Adams who has ceased to be a regular under Domenico Tedesco, giving thought to a move. Apparent interest from Jesse Marsch & Leeds Utd.

SupALeedS

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6124 på: Juni 09, 2022, 12:12:25 »
Hva blir neste signering nå? 🤷‍♂️
Alex

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6125 på: Juni 09, 2022, 12:15:30 »
Hva blir neste signering nå? 🤷‍♂️
Tipper en spiss, og der har vi bare rundt 10-15 ryktenavn å forholde oss til...  :o
MOT

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6126 på: Juni 09, 2022, 12:18:06 »
Hva blir neste signering nå? 🤷‍♂️

Det blir Minamino tipper eg!

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6127 på: Juni 09, 2022, 12:23:02 »
Phil Hay
@PhilHay_
Sources in Germany tell
@TheAthleticUK
 that Leeds United are targeting Bayern Munich's Marc Roca, formerly of Espanyol, as they look to increase their midfield options.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6128 på: Juni 09, 2022, 12:27:19 »
Phil Hay
@PhilHay_
Sources in Germany tell
@TheAthleticUK
 that Leeds United are targeting Bayern Munich's Marc Roca, formerly of Espanyol, as they look to increase their midfield options.

Leeds United have turned their attention to signing Bayern Munich’s Marc Roca after finalising a deal for Rasmus Kristensen.

The Athletic understands that Leeds want to strengthen their midfield by bringing Roca to Elland Road, increasing the competition and support for England international Kalvin Phillips.

Roca, 25, is two years into a five-year contract at Bayern but is believed to be available for a fee in the region of £10 million and sources in Germany say West Ham United have also been monitoring the Spaniard.

Bayern took Roca to the Bundesliga in 2020, recruiting him from Espanyol where he started his professional career.

Roca made more than 100 appearances in La Liga and was also part of the Spain squad who won the European Under-21 Championship in 2019. He left for Germany on the back of Espanyol suffering relegation.

His opportunities at Bayern have been limited, amounting to six league outings last season and nine this season, but Leeds want to widen their midfield resources before the start of the new Premier League term and are pushing for an agreement over Roca having initially identified him as a future target in January.

Leeds have made early inroads with their transfer business this summer, securing a £25 million deal for Brenden Aaronson from RB Salzburg within a week of the 2021-22 season finishing and wrapping up the signing of another Salzburg player, right-back Kristensen, on a five-year deal for £10m yesterday.

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6129 på: Juni 09, 2022, 12:50:35 »
Phil Hay
@PhilHay_
Sources in Germany tell
@TheAthleticUK
 that Leeds United are targeting Bayern Munich's Marc Roca, formerly of Espanyol, as they look to increase their midfield options.

Leeds United have turned their attention to signing Bayern Munich’s Marc Roca after finalising a deal for Rasmus Kristensen.

The Athletic understands that Leeds want to strengthen their midfield by bringing Roca to Elland Road, increasing the competition and support for England international Kalvin Phillips.

Roca, 25, is two years into a five-year contract at Bayern but is believed to be available for a fee in the region of £10 million and sources in Germany say West Ham United have also been monitoring the Spaniard.

Bayern took Roca to the Bundesliga in 2020, recruiting him from Espanyol where he started his professional career.

Roca made more than 100 appearances in La Liga and was also part of the Spain squad who won the European Under-21 Championship in 2019. He left for Germany on the back of Espanyol suffering relegation.

His opportunities at Bayern have been limited, amounting to six league outings last season and nine this season, but Leeds want to widen their midfield resources before the start of the new Premier League term and are pushing for an agreement over Roca having initially identified him as a future target in January.

Leeds have made early inroads with their transfer business this summer, securing a £25 million deal for Brenden Aaronson from RB Salzburg within a week of the 2021-22 season finishing and wrapping up the signing of another Salzburg player, right-back Kristensen, on a five-year deal for £10m yesterday.

Uten å ha sett han.
"He is excellent at controlling the flow of the game, distributing the ball on every part of the pitch and feeding the attackers with through and long balls."
Dette alene. Ja, Takk. Få han inn. Det mangler vi så til de grader.

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6130 på: Juni 09, 2022, 13:05:01 »
Phil Hay
@PhilHay_
Sources in Germany tell
@TheAthleticUK
 that Leeds United are targeting Bayern Munich's Marc Roca, formerly of Espanyol, as they look to increase their midfield options.

Leeds United have turned their attention to signing Bayern Munich’s Marc Roca after finalising a deal for Rasmus Kristensen.

The Athletic understands that Leeds want to strengthen their midfield by bringing Roca to Elland Road, increasing the competition and support for England international Kalvin Phillips.

Roca, 25, is two years into a five-year contract at Bayern but is believed to be available for a fee in the region of £10 million and sources in Germany say West Ham United have also been monitoring the Spaniard.

Bayern took Roca to the Bundesliga in 2020, recruiting him from Espanyol where he started his professional career.

Roca made more than 100 appearances in La Liga and was also part of the Spain squad who won the European Under-21 Championship in 2019. He left for Germany on the back of Espanyol suffering relegation.

His opportunities at Bayern have been limited, amounting to six league outings last season and nine this season, but Leeds want to widen their midfield resources before the start of the new Premier League term and are pushing for an agreement over Roca having initially identified him as a future target in January.

Leeds have made early inroads with their transfer business this summer, securing a £25 million deal for Brenden Aaronson from RB Salzburg within a week of the 2021-22 season finishing and wrapping up the signing of another Salzburg player, right-back Kristensen, on a five-year deal for £10m yesterday.

Uten å ha sett han.
"He is excellent at controlling the flow of the game, distributing the ball on every part of the pitch and feeding the attackers with through and long balls."
Dette alene. Ja, Takk. Få han inn. Det mangler vi så til de grader.

Ser jo lovende ut!


"Progressive passer and ball carrier, puts himself about defensively.

In his last season at Espanyol, he played the most progressive passes, won the most tackles, 2nd most shot creating actions. 2nd most passes under pressure, most interceptions, highest distance carried with the ball.

It hasn’t massively worked out at Bayern but he’s got some ridiculous competition. I’d be going all out for him. Ranked 7th for progressive passes in La Liga in his last season at Espanyol in a team that finished BOTTOM. 5th for successful pressures."

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6131 på: Juni 09, 2022, 13:36:22 »
Orta + spanjoler har ikke vært noen stor suksess.

Rodrigo hadde visstnok også fjerde flest sjanseskapninger i sin siste sesong i Valencia. Roca har to sesonger om ikke i fryseboksen, så i alle fall på kjølerommet. Bayern er et meget sterkt lag, men det er like fullt få kamper.

Er han så god som det menes han var i Espanyol og kan hente det frem igjen, sier jeg ja takk, men foreløpig føles dette litt "hero signing" fra Victor Orta. Om det er hold i disse ryktene i hele tatt.

Og, ja, jeg motbevises gjerne.
Marching on together!

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6132 på: Juni 09, 2022, 14:20:56 »
Orta + spanjoler har ikke vært noen stor suksess.

Rodrigo hadde visstnok også fjerde flest sjanseskapninger i sin siste sesong i Valencia. Roca har to sesonger om ikke i fryseboksen, så i alle fall på kjølerommet. Bayern er et meget sterkt lag, men det er like fullt få kamper.

Er han så god som det menes han var i Espanyol og kan hente det frem igjen, sier jeg ja takk, men foreløpig føles dette litt "hero signing" fra Victor Orta. Om det er hold i disse ryktene i hele tatt.

Og, ja, jeg motbevises gjerne.
Det er klart det er en stor risiko. Man har hentet to spillere fra en svak liga som er langt unna det nivået og den matchingen som er i PL over en sesong.
Du skal gå fra å være klart best til å være blandt de svakere.
Roca er i en megaklubb, men stort sett som pynt. Vi får nå se hvis han kommer. Men det som er gledelig er jo at vi henter gode rollespillere virker det som? Vi treffer jo veldig godt på manglende i kollektivet.
Brenden er jo defenitivt en offensiv spiller/10er vi har lengtet etter og som passer dette systemet bra. Tar man Rodrigo som utgangspunkt, så ser man jo tydelig manglene i en slik rolle om det var Bielsa eller Marsch. Brenden gir oss jo ferdigheter uten ball som hjelper kollektivet. I tillegg er det et helt annet sting i de fysiske ferdighetene.
Rasmussen viderfører det Ayling har gitt oss i mange sesonger, men forhåpentligvis på et enda høyere og jevnere nivå.
Roca er jo en spillertype jeg mener vi har skreket etter i lang tid. Var kanskje det største ønske mitt under Bielsa og ha et fotballhode sentralt som kunne diktere spillet og rytme i mye større grad. Forshaw gjorde det forsåvidt i CC da han var på sitt beste, men overall har vi jo manglet en slik type.
Siste viktige posisjon er vel spiss og jeg vil tro samme rollespiller blir hentet inn der.
Det var en som nevnte Eddie i går, men han skrev under kontrakt. En målsnik savner vi jo. Da snakker jeg om en spisstype der det ligger latent. Vi har jo ingen slike nå.

« Siste redigering: Juni 09, 2022, 14:26:42 av leedslife »

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6133 på: Juni 09, 2022, 14:29:40 »
Orta + spanjoler har ikke vært noen stor suksess.

Rodrigo hadde visstnok også fjerde flest sjanseskapninger i sin siste sesong i Valencia. Roca har to sesonger om ikke i fryseboksen, så i alle fall på kjølerommet. Bayern er et meget sterkt lag, men det er like fullt få kamper.

Er han så god som det menes han var i Espanyol og kan hente det frem igjen, sier jeg ja takk, men foreløpig føles dette litt "hero signing" fra Victor Orta. Om det er hold i disse ryktene i hele tatt.

Og, ja, jeg motbevises gjerne.
Det er klart det er en stor risiko. Man har hentet to spillere fra en svak liga som er langt unna det nivået og den matchingen som er i PL over en sesong.
Du skal gå fra å være klart best til å være blandt de svakere.
Roca er i en megaklubb, men stort sett som pynt. Vi får nå se hvis han kommer. Men det som er gledelig er jo at vi henter gode rollespillere virker det som? Vi treffer jo veldig godt på manglende i kollektivet.
Brenden er jo defenitivt en offensiv spiller/10er vi har lengtet etter og som passer dette systemet bra. Tar man Rodrigo som utgangspunkt, så ser man jo tydelig manglene i en slik rolle om det var Bielsa eller Marsch. Brenden gir oss jo ferdigheter uten ball som hjelper kollektivet. I tillegg er det et helt annet sting i de fysiske ferdighetene.
Rasmussen viderfører det Ayling har gitt oss i mange sesonger, men forhåpentligvis på et enda høyere og jevnere nivå.
Roca er jo en spillertype jeg mener vi har skreket etter i lang tid. Var kanskje det største ønske mitt under Bielsa og ha et fotballhode sentralt som kunne diktere spillet og rytme i mye større grad. Forshaw gjorde det forsåvidt i CC da han var på sitt beste, men overall har vi jo manglet en slik type.

Ja visst! :)

Dansken virker veldig spennende. Det samme gjelder også Aaronson, men Kristensen ser umiddelbart ut som en potensiell fan favoritt.

Liker også aldersgruppa vi linkes til og har begynt å hente fra. Spillere som verken er rundt middagshøyden eller konfirmanter, men som har erfaring fra noen sesonger med førstelagsfotball samtidig som de har nesten hele karrieren foran seg. Kjenner ikke godt nok til noen av de for å kunne anta nivået på enkeltspillerne, men det lille fra CL og det man leser på nettet er jo utvilsomt positivt. Så er det opp til spillerne selv å ta mot sjansen.

Treffer man riktig er det spillere som kan utvikle seg og øke kvaliteten i Leeds og samtidig markedsverdien, slik at man kan gjenta oppskriften og bygge stall og økonomi. Enkelt på papiret, vanskelig å gjennomføre.
 
Regner også med at disse kjøpene er "sikret" mot fremtidige inntekter og ikke cashet ut. Det er tydelig at Leeds investerer tungt i sommer og det blir viktig å treffe riktig.

Gleder meg alt til ny sesong :)
Marching on together!

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6134 på: Juni 09, 2022, 14:38:24 »
Orta + spanjoler har ikke vært noen stor suksess.

Rodrigo hadde visstnok også fjerde flest sjanseskapninger i sin siste sesong i Valencia. Roca har to sesonger om ikke i fryseboksen, så i alle fall på kjølerommet. Bayern er et meget sterkt lag, men det er like fullt få kamper.

Er han så god som det menes han var i Espanyol og kan hente det frem igjen, sier jeg ja takk, men foreløpig føles dette litt "hero signing" fra Victor Orta. Om det er hold i disse ryktene i hele tatt.

Og, ja, jeg motbevises gjerne.
Det er klart det er en stor risiko. Man har hentet to spillere fra en svak liga som er langt unna det nivået og den matchingen som er i PL over en sesong.
Du skal gå fra å være klart best til å være blandt de svakere.
Roca er i en megaklubb, men stort sett som pynt. Vi får nå se hvis han kommer. Men det som er gledelig er jo at vi henter gode rollespillere virker det som? Vi treffer jo veldig godt på manglende i kollektivet.
Brenden er jo defenitivt en offensiv spiller/10er vi har lengtet etter og som passer dette systemet bra. Tar man Rodrigo som utgangspunkt, så ser man jo tydelig manglene i en slik rolle om det var Bielsa eller Marsch. Brenden gir oss jo ferdigheter uten ball som hjelper kollektivet. I tillegg er det et helt annet sting i de fysiske ferdighetene.
Rasmussen viderfører det Ayling har gitt oss i mange sesonger, men forhåpentligvis på et enda høyere og jevnere nivå.
Roca er jo en spillertype jeg mener vi har skreket etter i lang tid. Var kanskje det største ønske mitt under Bielsa og ha et fotballhode sentralt som kunne diktere spillet og rytme i mye større grad. Forshaw gjorde det forsåvidt i CC da han var på sitt beste, men overall har vi jo manglet en slik type.

Ja visst! :)

Dansken virker veldig spennende. Det samme gjelder også Aaronson, men Kristensen ser umiddelbart ut som en potensiell fan favoritt.

Liker også aldersgruppa vi linkes til og har begynt å hente fra. Spillere som verken er rundt middagshøyden eller konfirmanter, men som har erfaring fra noen sesonger med førstelagsfotball samtidig som de har nesten hele karrieren foran seg. Kjenner ikke godt nok til noen av de for å kunne anta nivået på enkeltspillerne, men det lille fra CL og det man leser på nettet er jo utvilsomt positivt. Så er det opp til spillerne selv å ta mot sjansen.

Treffer man riktig er det spillere som kan utvikle seg og øke kvaliteten i Leeds og samtidig markedsverdien, slik at man kan gjenta oppskriften og bygge stall og økonomi. Enkelt på papiret, vanskelig å gjennomføre.
 
Regner også med at disse kjøpene er "sikret" mot fremtidige inntekter og ikke cashet ut. Det er tydelig at Leeds investerer tungt i sommer og det blir viktig å treffe riktig.

Gleder meg alt til ny sesong :)
Ja, det blir veldig spennende. Kontra tidligere, så vil vi nok tjene mye på at vi faktisk får inn spillere før pre-season.
Sånn sett positivt med Gelhart og Greenwood og. Du får jo egentlig med to fullverdige spillere her i tillegg.
Tror det blir nesten helt umulig å spå Leeds neste sesong ut. Endel utskiftninger i hierarkiet i gruppa. En spillerstall som ikke akkurat føler seg uovervinnelig lengre. Det var et trist skue -spesielt mot slutten. I tillegg store spørsmålstegn ved kjøp i form av kvalitet og at de skal opp å prestere noen trinn over hva de er vant til.
Gleder meg til første pre-season kamp. Og har plukket meg ut Greenwood som årets virkelige spiller.
Går rykter om at han tok med seg treningstøyet på ferie
« Siste redigering: Juni 09, 2022, 14:42:03 av leedslife »

karaba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6135 på: Juni 09, 2022, 15:00:03 »
Ryktes at Kiko vil komme tilbake til Leeds etter å ha vært lånt ut til Elche, håper ikke det blir tilfelle. Vi trenger kanskje en litt mer erfaren keeper inn i spillergruppa, men får håpe det blir andre enn Kiko


Sent from my iPhone using Tapatalk

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6136 på: Juni 09, 2022, 15:01:58 »
Blir veldig spennende å følge utviklingen til Gelhardt og Greenwood videre, da med tillit i startoppstillinger.
Tror vi har juveler der....

Aronsson ser fresk`ut, Kristensen biff`ut.....brå åpning av sesongen for kjøp. ;)

En midtbanespiller, en spiss og cover på keeperplass så er mye gjort..........men forlanger kvalitet da!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28890
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6137 på: Juni 09, 2022, 16:14:29 »
Det ble for noen dager siden skrevet at Leeds ikke var spesielt interessert i O'Brien lenger - de ville ha inn en med mer 'pedigree'. Men er Roca det da???
 Ut fra siste sesongen i Espanyol (selv om de rykket ned...) kan man kanskje si det. Men tiden i Tyskland er lite å skrive hjem om...Men det kan være at han er på et annet ferdighetsnivå enn en O'Brien? Jeg har uansett ikke noe vurderingsgrunnlag her, men hadde tenkt at O'Brien var et tryggere valg...

Er ellers grådig spent på spissen som skal inn. En ofte skadeplaget Bamford trenger en skikkelig erstatter. Og erstatteren bør ikke hete Rodrigo har vi lært. Men Joffy kan han gjerne hete. Jeg ser på ham nå som fullverdig senior i førstelagstroppen og skal ha plenty med spilletid. Fra benk i første del av sesongen men fast etter hvert som spillet hans tilsier det.
Liker også det jeg leser om Greenwoods treningsleir i sommer, det er gutten sin som vil spinne videre fra Jesses tillit nå på vårparten. Også en jeg anser som senior nå.
Jesse var også frempå med masse skryt av Summerville omtrent da han ble skadet ut sesongen. Håper at typen Summerville passer inn i Jesses system.

Den som fort taper mest mht de nye innkjøpene er Drameh. Tipper han ønsker seg et nytt utlån nå. Han har jo uttalt at spilletid er alt det står om for hans del nå. Vi er kanskje tjent med at han får en ny sesong på utlån og så om ett år ta en ny skikkelig fight om en backplass på Leeds da.

En ny venstreback venter jeg fortsatt på. Firpo alene blir for tynt...

Klarte vi oss med Klaesson som reservekeeper i fjor tenker eg at vi skal klare det i år også. Han er ikke såå ung lenger, han trenger kamper på seniornivå for å utvikle seg.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28890
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6138 på: Juni 09, 2022, 16:32:12 »
Men det går fint an å finne gode argumenter for å hente Roca når man leser Leeds-Live her... :)

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/commitment-compete-serve-leeds-united-24184551
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6139 på: Juni 09, 2022, 17:05:08 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Leeds and Aston Villa have opened talks to sign promising forward Sonny Perkins. 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 #transfers

Perkins has made 3 appearances for West Ham. Both clubs want to sign him.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6140 på: Juni 09, 2022, 17:10:28 »
Det ble for noen dager siden skrevet at Leeds ikke var spesielt interessert i O'Brien lenger - de ville ha inn en med mer 'pedigree'. Men er Roca det da???
 Ut fra siste sesongen i Espanyol (selv om de rykket ned...) kan man kanskje si det. Men tiden i Tyskland er lite å skrive hjem om...Men det kan være at han er på et annet ferdighetsnivå enn en O'Brien? Jeg har uansett ikke noe vurderingsgrunnlag her, men hadde tenkt at O'Brien var et tryggere valg...

Er ellers grådig spent på spissen som skal inn. En ofte skadeplaget Bamford trenger en skikkelig erstatter. Og erstatteren bør ikke hete Rodrigo har vi lært. Men Joffy kan han gjerne hete. Jeg ser på ham nå som fullverdig senior i førstelagstroppen og skal ha plenty med spilletid. Fra benk i første del av sesongen men fast etter hvert som spillet hans tilsier det.
Liker også det jeg leser om Greenwoods treningsleir i sommer, det er gutten sin som vil spinne videre fra Jesses tillit nå på vårparten. Også en jeg anser som senior nå.
Jesse var også frempå med masse skryt av Summerville omtrent da han ble skadet ut sesongen. Håper at typen Summerville passer inn i Jesses system.

Den som fort taper mest mht de nye innkjøpene er Drameh. Tipper han ønsker seg et nytt utlån nå. Han har jo uttalt at spilletid er alt det står om for hans del nå. Vi er kanskje tjent med at han får en ny sesong på utlån og så om ett år ta en ny skikkelig fight om en backplass på Leeds da.

En ny venstreback venter jeg fortsatt på. Firpo alene blir for tynt...

Klarte vi oss med Klaesson som reservekeeper i fjor tenker eg at vi skal klare det i år også. Han er ikke såå ung lenger, han trenger kamper på seniornivå for å utvikle seg.

Jeg blir både skuffet og overrasket om dette er den eneste cm'en vi skal signere, men hvis det derimot er slik det fremstår at han både er konkurrent og backup til Phillips og de faktisk henter en annen i tillegg da blir jeg veldig godt fornøyd. Og med annen mener jeg da en som er tiltenkt en klar rolle i første 11'ern. Forutsetter her at Marsch spiller med dobbel pivot..

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6141 på: Juni 10, 2022, 08:30:07 »
One Leeds Fan Channel
@OneLeedsFC
Leeds United have been offered New York City FC’s Valentin Castellanos ahead of the summer transfer window.

🗞
@DeanJonesSoccer
 

#LUFC | #Leeds

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6142 på: Juni 10, 2022, 08:40:13 »
..og siden det er fredag kan vi jo ta med denne. Alle i Leeds vet jo at dette aldri var noe tema, men artig at det synker inn hos de utenfor også :D

One Leeds Fan Channel
@OneLeedsFC
Manchester United now don't see Kalvin Phillips as a genuine option.

🗞 Laurie Whitwell

#LUFC | #Leeds

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6143 på: Juni 10, 2022, 12:37:11 »
..og siden det er fredag kan vi jo ta med denne. Alle i Leeds vet jo at dette aldri var noe tema, men artig at det synker inn hos de utenfor også :D

One Leeds Fan Channel
@OneLeedsFC
Manchester United now don't see Kalvin Phillips as a genuine option.

🗞 Laurie Whitwell

#LUFC | #Leeds

One Leeds Fan Channel er neppe noen veldig sterk kilde. Har sett litt på han på Youtube og han er en av disse som typisk gjengir allerede kjente rykter eller 'leads'. Gjerne fra bilsetet. Mye "truth", "absolute FACT!" osv.

Ser også at han har tweeta om/ref samme Laurie Whitwell at Leeds virker mer og mer innstilt på at Phillips forsvinner.

Er vel klart største sjanse for at det er City. Ser ikke noen andre egentlig i PL som er naturlig. Pool har Fabinho og ser ut til å gå all in på Nunez som sin store signering i sommer og Scum virker ikke sannsynlig både pga tilhørigheten og kanskje mest pga manglende CL-spill. Kanskje ble også Arsenal mindre interessant pga det?

Newcastle og Aston Villa gidder jeg ikke engang å tenke på. Toon linkes til alt og Villa er vel bare gammel grums fra tre år tilbake som dukker opp igjen. De henta også Kamara gratis, som fort kan være et kupp.

Selges han til en av disse har klubben et enormt forklaringsproblem.

« Siste redigering: Juni 10, 2022, 12:39:44 av Dennis »
Marching on together!

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6144 på: Juni 10, 2022, 13:57:54 »
Telegraph Football
@TeleFootball
Arsenal considering move for Leeds United winger Raphinha |
@SamJDean
 and
@mcgrathmike
 #afc

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28890
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6145 på: Juni 10, 2022, 16:42:31 »
Spillere ut...

Leeds har offentliggjort sin 'retained list'

Ingen stoore overraskelser her.

Club submit retained list.

Leeds United can confirm the club’s retained list for the 2022/23 season has been submitted to the Premier League.
Nohan Kenneh has agreed to join Scottish Premiership outfit Hibernian in a permanent transfer.
The following players will be released when their contracts expire:

Laurens De Bock
Josh Galloway
Alfie Hughes
Bobby Kamwa

The following scholars have been offered a professional contract:

William Brook
Keenan Carole
Harvey Sutcliffe

The following scholars will be released when their contracts expire:

Lui Bradbury
Joe Littlewood
Mitchell Picksley

We would like to express our thanks to those players who will leave the club in the coming weeks and we wish them every success in the future.

Overraskende for meg at Sutcliffe først nå ble tilbudt kontrakt (men sier vel litt om at han er UNG). At 'sønn Carole' fikk tilbudet overrasker jo ikke...
Bobby Kamwa fikk tidlig gode referat men han har ikke akkurat lykkes på U18 i det siste...
Littlewood hadde vel en del opptredener på U18 også denne sesongen (om jeg ikke blander sammen)...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6146 på: Juni 10, 2022, 18:32:44 »
Ift rykter og ønsker utifra det, så kunne jeg godt tenke meg å gi Brereton fra Blackburn en sjanse….han har noe veldig kreativt i seg, lukter mål an`…
Over 20 mål i Championship på ett «middels» lag er pur kvalitet!

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6147 på: Juni 11, 2022, 21:21:02 »
Marc Roca linkes stadig sterkere og sterkere inn porten. 14-15 mill pund. Denne pengebruken må jo tyde på at Raphinha og eller Phillips selges.
 

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6148 på: Juni 12, 2022, 00:36:33 »
Marc Roca linkes stadig sterkere og sterkere inn porten. 14-15 mill pund. Denne pengebruken må jo tyde på at Raphinha og eller Phillips selges.

Sparte seg nesten til fant i januar da!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28890
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6149 på: Juni 12, 2022, 00:46:30 »
Akkurat nå virker Roca inn og Phillips ut som det mest sannsynlige - Raphinha forsvinner vel til et annet Champions League-lag enn Barcelona...

Det er ikke sikkert Leeds blir svekket i forhold til 2021/22 sesongen likevel. Phillips bidro lite i siste halvdel av sesongen (selv etter at han kom tilbake var han for det meste en skygge av den han hadde vært tidligere). Også Raphinha var relativt anonym til han å være inntil han heldigvis fikk et løft mot slutten.

Men skal vi komme styrket ut må vi altså treffe på signeringene, og Marsch-fotballen må sitte.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan