Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1475841 ganger)

0 medlemmer og 37 gjester leser dette emnet.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6180 på: Juni 14, 2022, 10:15:54 »
Fabrizio nå

Leeds are progressing in talks with Bayern for Marc Roca. Bayern are asking for €15m fee, negotiations underway - Leeds hope to get the deal done this week. ⚪️ #LUFC

West Ham have also explored this possibility but Leeds are leading the race, as @PhilHay_ reported.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Få han ombord. Da er de viktigste inne før pre season.
Synd vi ligger så smalt. Ser på høydepunkter at han har en solid venstrefot som flyttet spillet ganske effektivt ut på krittet.
Får håpe vi kan bruke han på gjennombruddsballer sentralt i større grad da.
Han er vel en dyptliggende playmaker han her?
Er ikke han en mer defensiv midtbanespiller? Pr nå virker vi forsterket, men ryker Phillips og Raphinha er vi totalt sett svekket. Vi må beholde disse to, og handle en konkurrent/makker til Bamford av høy kvalitet. Ellers skulle jeg gjerne sett at vi hadde forsterket venstrebacken.. Vi bør ha inn en som kan utfordre plassen til Firpo. Forsvinner Phillips og eller Raphinha må disse selvsagt erstattes

Leste om han i en taktisk analytisk artikkel hvor han ble omtalt som en regista. Det omtales jo også som en dyptliggende playmaker (Andrea Pirlo). Så han er nok en defensiv spiller som innehar godt blikk og pasningsspill, spesielt på overganger. Det er jo ikke ulikt Kalvin det.

Jeg er fortsatt ikke trygg på at han ikke er/blir erstatteren til Phillips.

Jeg er helt trygg på at han ikke blir det :) Det jeg har pønska litt på er hvis Phillips forsvinner så hadde jeg helst sett at vi ikke bare henta en erstatter, men helst to. Det skal klaffe veldig godt at noen bare går inn og tar opp ballen etter Phillips også tror jeg det hadde tatt av litt av forventningspresset om det var et par spillere som kjempet om de plassene hvis vi skal spille med dobbel-pivot.

Artige forslag hvis Phillips ut -> Camara(RB Salzburg), ja NOK en derfra, men han her er det beste de har å by på og Vitinha(Porto). Da har vi altså disse to + Roca som kjemper om 2 plasser. Syntes det hadde vært tøffe statements.

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6181 på: Juni 14, 2022, 10:28:06 »
Fabrizio nå

Leeds are progressing in talks with Bayern for Marc Roca. Bayern are asking for €15m fee, negotiations underway - Leeds hope to get the deal done this week. ⚪️ #LUFC

West Ham have also explored this possibility but Leeds are leading the race, as @PhilHay_ reported.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Få han ombord. Da er de viktigste inne før pre season.
Synd vi ligger så smalt. Ser på høydepunkter at han har en solid venstrefot som flyttet spillet ganske effektivt ut på krittet.
Får håpe vi kan bruke han på gjennombruddsballer sentralt i større grad da.
Han er vel en dyptliggende playmaker han her?
Er ikke han en mer defensiv midtbanespiller? Pr nå virker vi forsterket, men ryker Phillips og Raphinha er vi totalt sett svekket. Vi må beholde disse to, og handle en konkurrent/makker til Bamford av høy kvalitet. Ellers skulle jeg gjerne sett at vi hadde forsterket venstrebacken.. Vi bør ha inn en som kan utfordre plassen til Firpo. Forsvinner Phillips og eller Raphinha må disse selvsagt erstattes

Leste om han i en taktisk analytisk artikkel hvor han ble omtalt som en regista. Det omtales jo også som en dyptliggende playmaker (Andrea Pirlo). Så han er nok en defensiv spiller som innehar godt blikk og pasningsspill, spesielt på overganger. Det er jo ikke ulikt Kalvin det.

Jeg er fortsatt ikke trygg på at han ikke er/blir erstatteren til Phillips.
Er disse spillerne som er gaven og alibiet til fotballen.
Håper han blomstrer.
Voldsomt treg spiller, men oppi hodet er det lynsjakk. Det blir ikke bedre.

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6182 på: Juni 14, 2022, 10:29:08 »
Fabrizio nå

Leeds are progressing in talks with Bayern for Marc Roca. Bayern are asking for €15m fee, negotiations underway - Leeds hope to get the deal done this week. ⚪️ #LUFC

West Ham have also explored this possibility but Leeds are leading the race, as @PhilHay_ reported.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Få han ombord. Da er de viktigste inne før pre season.
Synd vi ligger så smalt. Ser på høydepunkter at han har en solid venstrefot som flyttet spillet ganske effektivt ut på krittet.
Får håpe vi kan bruke han på gjennombruddsballer sentralt i større grad da.
Han er vel en dyptliggende playmaker han her?
Er ikke han en mer defensiv midtbanespiller? Pr nå virker vi forsterket, men ryker Phillips og Raphinha er vi totalt sett svekket. Vi må beholde disse to, og handle en konkurrent/makker til Bamford av høy kvalitet. Ellers skulle jeg gjerne sett at vi hadde forsterket venstrebacken.. Vi bør ha inn en som kan utfordre plassen til Firpo. Forsvinner Phillips og eller Raphinha må disse selvsagt erstattes

Leste om han i en taktisk analytisk artikkel hvor han ble omtalt som en regista. Det omtales jo også som en dyptliggende playmaker (Andrea Pirlo). Så han er nok en defensiv spiller som innehar godt blikk og pasningsspill, spesielt på overganger. Det er jo ikke ulikt Kalvin det.

Jeg er fortsatt ikke trygg på at han ikke er/blir erstatteren til Phillips.

Jeg er helt trygg på at han ikke blir det :) Det jeg har pønska litt på er hvis Phillips forsvinner så hadde jeg helst sett at vi ikke bare henta en erstatter, men helst to. Det skal klaffe veldig godt at noen bare går inn og tar opp ballen etter Phillips også tror jeg det hadde tatt av litt av forventningspresset om det var et par spillere som kjempet om de plassene hvis vi skal spille med dobbel-pivot.

Artige forslag hvis Phillips ut -> Camara(RB Salzburg), ja NOK en derfra, men han her er det beste de har å by på og Vitinha(Porto). Da har vi altså disse to + Roca som kjemper om 2 plasser. Syntes det hadde vært tøffe statements.

Eg har lyst på Tyler Adams fra RB Leipzig, ser helt rå ut i presset. Har sett noen rykter om han og Jesse har connection fra tiden i NY.


Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6183 på: Juni 14, 2022, 10:41:28 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Leeds have reached an agreement with Marc Roca on personal terms. Four year deal ready, Bayern want €15m fee but talks between the two club are progressing well. ⚪️🇪🇸 #LUFC

Jesse Marsch wants Roca, work in progress with positive feelings.

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6184 på: Juni 14, 2022, 10:58:14 »
Fabrizio nå

Leeds are progressing in talks with Bayern for Marc Roca. Bayern are asking for €15m fee, negotiations underway - Leeds hope to get the deal done this week. ⚪️ #LUFC

West Ham have also explored this possibility but Leeds are leading the race, as @PhilHay_ reported.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Få han ombord. Da er de viktigste inne før pre season.
Synd vi ligger så smalt. Ser på høydepunkter at han har en solid venstrefot som flyttet spillet ganske effektivt ut på krittet.
Får håpe vi kan bruke han på gjennombruddsballer sentralt i større grad da.
Han er vel en dyptliggende playmaker han her?
Er ikke han en mer defensiv midtbanespiller? Pr nå virker vi forsterket, men ryker Phillips og Raphinha er vi totalt sett svekket. Vi må beholde disse to, og handle en konkurrent/makker til Bamford av høy kvalitet. Ellers skulle jeg gjerne sett at vi hadde forsterket venstrebacken.. Vi bør ha inn en som kan utfordre plassen til Firpo. Forsvinner Phillips og eller Raphinha må disse selvsagt erstattes

Leste om han i en taktisk analytisk artikkel hvor han ble omtalt som en regista. Det omtales jo også som en dyptliggende playmaker (Andrea Pirlo). Så han er nok en defensiv spiller som innehar godt blikk og pasningsspill, spesielt på overganger. Det er jo ikke ulikt Kalvin det.

Jeg er fortsatt ikke trygg på at han ikke er/blir erstatteren til Phillips.

Jeg er helt trygg på at han ikke blir det :) Det jeg har pønska litt på er hvis Phillips forsvinner så hadde jeg helst sett at vi ikke bare henta en erstatter, men helst to. Det skal klaffe veldig godt at noen bare går inn og tar opp ballen etter Phillips også tror jeg det hadde tatt av litt av forventningspresset om det var et par spillere som kjempet om de plassene hvis vi skal spille med dobbel-pivot.

Artige forslag hvis Phillips ut -> Camara(RB Salzburg), ja NOK en derfra, men han her er det beste de har å by på og Vitinha(Porto). Da har vi altså disse to + Roca som kjemper om 2 plasser. Syntes det hadde vært tøffe statements.

Jeg håper du har rett og i alle fall at klubben føler de nå er i posisjon til å kunne si nei helt til det kommer silly money. Neste års regnskap (altså første sesong med publikum i Premier League, men likevel samme TV-dekning) bør gi et enda bedre resultat. Ergo er det ingen grunn til å selge for å få budsjettet til å balansere, som man feks ser i norsk fotball.

Det er ikke det samme som at man eventuelt må selge for å betale nyanskaffelser selvsagt.

Bekymringen min rundt Phillips ligger ikke på bakgrunn av signaler fra styret, men rett og slett fordi vi har sett dette så voldsomt mange ganger før. En akademispiller som blir en stor del av laget, for så å forsvinne. Forskjellen nå er at det antakelig blir for en stor sum som kan reinvesteres.


Dersom City byr eksempelvis 60 millioner pund og kort betalingstid, så tror jeg nok klubben sier det er opp til spilleren. Og jeg har veldig vondt for å se Phillips takke nei til Premier League- og Champions League-tittelmuligheter og lønna som hører med. Han er fortsatt relativt ung, men det er en stor sjanse for at dette er muligheten for han. I det minste må det nok skje i løpet av et par sesonger. Selv ikke City har for vane å pøse ut penger for spillere som pusher 30 år.

Det er nok ikke sikkert at et salg i det området hadde vært dårlig business. Jeg er mer bekymret for signaleffekten det gir, spesielt om erstatteren ikke går inn og tar opp hansken umiddelbart. Phillips er Leeds born and bred, en franskmann, spanjol eller hva som måtte komme inn har ikke den samme tilhørigheten til verken klubb eller fans (og omvendt).
Marching on together!

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6185 på: Juni 14, 2022, 11:59:47 »
Fabrizio nå

Leeds are progressing in talks with Bayern for Marc Roca. Bayern are asking for €15m fee, negotiations underway - Leeds hope to get the deal done this week. ⚪️ #LUFC

West Ham have also explored this possibility but Leeds are leading the race, as @PhilHay_ reported.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Få han ombord. Da er de viktigste inne før pre season.
Synd vi ligger så smalt. Ser på høydepunkter at han har en solid venstrefot som flyttet spillet ganske effektivt ut på krittet.
Får håpe vi kan bruke han på gjennombruddsballer sentralt i større grad da.
Han er vel en dyptliggende playmaker han her?
Er ikke han en mer defensiv midtbanespiller? Pr nå virker vi forsterket, men ryker Phillips og Raphinha er vi totalt sett svekket. Vi må beholde disse to, og handle en konkurrent/makker til Bamford av høy kvalitet. Ellers skulle jeg gjerne sett at vi hadde forsterket venstrebacken.. Vi bør ha inn en som kan utfordre plassen til Firpo. Forsvinner Phillips og eller Raphinha må disse selvsagt erstattes

Leste om han i en taktisk analytisk artikkel hvor han ble omtalt som en regista. Det omtales jo også som en dyptliggende playmaker (Andrea Pirlo). Så han er nok en defensiv spiller som innehar godt blikk og pasningsspill, spesielt på overganger. Det er jo ikke ulikt Kalvin det.

Jeg er fortsatt ikke trygg på at han ikke er/blir erstatteren til Phillips.

Jeg er helt trygg på at han ikke blir det :) Det jeg har pønska litt på er hvis Phillips forsvinner så hadde jeg helst sett at vi ikke bare henta en erstatter, men helst to. Det skal klaffe veldig godt at noen bare går inn og tar opp ballen etter Phillips også tror jeg det hadde tatt av litt av forventningspresset om det var et par spillere som kjempet om de plassene hvis vi skal spille med dobbel-pivot.

Artige forslag hvis Phillips ut -> Camara(RB Salzburg), ja NOK en derfra, men han her er det beste de har å by på og Vitinha(Porto). Da har vi altså disse to + Roca som kjemper om 2 plasser. Syntes det hadde vært tøffe statements.

Jeg håper du har rett og i alle fall at klubben føler de nå er i posisjon til å kunne si nei helt til det kommer silly money. Neste års regnskap (altså første sesong med publikum i Premier League, men likevel samme TV-dekning) bør gi et enda bedre resultat. Ergo er det ingen grunn til å selge for å få budsjettet til å balansere, som man feks ser i norsk fotball.

Det er ikke det samme som at man eventuelt må selge for å betale nyanskaffelser selvsagt.

Bekymringen min rundt Phillips ligger ikke på bakgrunn av signaler fra styret, men rett og slett fordi vi har sett dette så voldsomt mange ganger før. En akademispiller som blir en stor del av laget, for så å forsvinne. Forskjellen nå er at det antakelig blir for en stor sum som kan reinvesteres.


Dersom City byr eksempelvis 60 millioner pund og kort betalingstid, så tror jeg nok klubben sier det er opp til spilleren. Og jeg har veldig vondt for å se Phillips takke nei til Premier League- og Champions League-tittelmuligheter og lønna som hører med. Han er fortsatt relativt ung, men det er en stor sjanse for at dette er muligheten for han. I det minste må det nok skje i løpet av et par sesonger. Selv ikke City har for vane å pøse ut penger for spillere som pusher 30 år.

Det er nok ikke sikkert at et salg i det området hadde vært dårlig business. Jeg er mer bekymret for signaleffekten det gir, spesielt om erstatteren ikke går inn og tar opp hansken umiddelbart. Phillips er Leeds born and bred, en franskmann, spanjol eller hva som måtte komme inn har ikke den samme tilhørigheten til verken klubb eller fans (og omvendt).
Ang Kalvin og Roca, Dennis. Selv om du egentlig ikke touchet så mye inne på det:-)
Skal Kalvin til City er vel det som en erstatter for Fernandinho (vil jeg tro). Han har vært helt utrolig viktig for Guardiola og Man City. Man snakker om en klubb som er med i alt av turneringer og stort sett hele veien til finalen. Kalvin som et defensivt fundament i City vil få nok av kamper. Mest sannsynlig utvikle seg til å bli blant deres viktigste hvis det nå blir en overgang. For en god manager så har du et fantastisk material å jobbe med.
Kalvin har også vært lysår over våre egne i kvalitet og prestasjonsnivå i 4 år. Eneste som har vært i nærheten har vært White.
Internasjonalt spiller han på det høyeste nivået og det han presterer i Leeds er stort sett flere hoder over alle andre, jevnt over.
At vi skal erstatte Kalvin med Roca vil jo være utenkelig i mitt hodet. Jeg har da heller mer tro på at vi kan klare å forme Bate på sikt til en lik innflytelse på førstelaget. Her snakker du om en spiller med et voldsomt potensiale. Mest sannsynlig helt i toppen i sitt kull.
Roca derimot blir 26 år og har som Firpo spilt veldig lite fotball på høyt nivå. At han skal erstatte en av landets beste midtbanespillere vil være fullstendig hjerneblødning.
Tar han kravene og nivået som er i PL og han kan matche opp med en spiller med pondus og tilstedeværelse som Kalvin så tror jeg playmakeregenskapene og fotballhode hans kan spille dem begge gode. Vi får satse på at klubben tenker i samme baner.
Ser at Bissouma er klar for Spurs. Hadde gjerne sett han inn, men ikke overrasket over at det var større aktører på pallen.
« Siste redigering: Juni 14, 2022, 12:03:05 av leedslife »

Tore

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6186 på: Juni 14, 2022, 12:12:02 »
Roca virker utrolig treig, og det bekymrer meg. Det er ikke akkurat noen olja lyn vi har sentralt fra før...inkl KP
Tore
Marching on together...

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6187 på: Juni 14, 2022, 13:37:17 »
Liker faktisk dette vinduet så langt, og det er lenge siden sist.... :D
Vi var raskt ut av startblokkene, og hvis nå Roca blir klar før helgen - så mangler vi kun en spiss og back up/rutinert keeper.
Orta/Radrizzani/Marsch får godkjent så langt........nå gjenstår det å "forme" ett lag.

Phillips/Raphinha.......kommer det nok penger på bordet så går jo de - men Leeds har gode kort ift eksisterende kontrakter.
Går Raphinha som jeg ser som mest sannsynlig, så kan vi handle enda mer...men husk at han også må tenke på spilletid i ny klubb...VM i det fjerne`er gulerot for ham.
Ift spissalternativ, så så jeg link på denne karen:
https://www.hitc.com/en-gb/2022/06/14/after-roca-leeds-will-offer-another-exceptional-target-35k-a-week/

baste

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6188 på: Juni 14, 2022, 13:46:37 »
Det skjer nu noe på transfer sia i Leeds. Spent på hvordan de vil klare seg i PL.


Phil Hay has claimed it is ‘highly likely’ that Marc Roca will move to Elland Road this summer.

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6189 på: Juni 14, 2022, 13:51:08 »
Roca virker utrolig treig, og det bekymrer meg. Det er ikke akkurat noen olja lyn vi har sentralt fra før...inkl KP
Tenker det ikke er noe problem hvis fotballforståelsen og de tekniske ferdighetene er på et så høyt nivå som påstås

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6190 på: Juni 14, 2022, 15:14:19 »
Roca virker utrolig treig, og det bekymrer meg. Det er ikke akkurat noen olja lyn vi har sentralt fra før...inkl KP
Tenker det ikke er noe problem hvis fotballforståelsen og de tekniske ferdighetene er på et så høyt nivå som påstås

Kan ikkje finne klipp der han ser treig ut. Ser helt ok ut i Tempo men vilt bra blikk og presise pasninger.

Tore

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6191 på: Juni 14, 2022, 15:29:59 »
Håper jeg tar feil, ser han har 50 i score på fart på Fifa, men det trenger selvfølgelig ikke være rett🤞
Tore
Marching on together...

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6192 på: Juni 14, 2022, 15:36:27 »
Frykter det høye transfertrykket er fordi de vet at Phillips og Raphinha forsvinner.

I så fall driver vi med vill gambling.
« Siste redigering: Juni 14, 2022, 15:55:32 av Kato »
 

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6193 på: Juni 14, 2022, 15:53:25 »
Og ingen snakker om behovet for en venstre back.

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6194 på: Juni 14, 2022, 16:04:52 »
Frykter det høye transfertrykket er fordi de vet at Phillips og Raphinha forsvinner.

I så fall driver vi med vill gambling.

Kan nok være mulig. Men nå spiller vi med 2 defensive på midten og det betyr at vi trenger flere som kan bekle den rollen uansett om Phillips blir eller ikkje. 

Håper for guds skyld at Phillips blir, men han var nok mer uerstattelig i Bielsa sitt system enn han er nå.

Raphinha antar eg blir solgt uansett, bare om å gjøre å få nok penger.

Dylan

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6195 på: Juni 14, 2022, 17:27:21 »
Med tanke på hva andre middels (beklager utrykket) lag i PL selger unna, hva er det som tilsier at Leeds ikke må/vil gjøre det samme? Bortsett fra at det er vårt lag og at vi selvfølgelig ønsker at vi kan beholde de beste og samtidig kjøpe noen som er enda litt bedre........

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6196 på: Juni 14, 2022, 17:27:56 »
Frykter det høye transfertrykket er fordi de vet at Phillips og Raphinha forsvinner.

I så fall driver vi med vill gambling.

Høye?

Blitt hentet to spillere. Snart tre. To av dem i posisjoner vi knapt har hatt spillere og for han ene var avtalen ferdigforhandlet i vinter. Syntes ikke trykket er noe høyere enn det må være.

Tror disse spillerne hadde blitt signert uansett om Raphinha og Phillips hadde sagt at dem blir. Hvis dem blir solgt så har vi en solid bunke med cash å erstatte dem med. Kanskje til og med forsterke andre posisjoner også.



Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6197 på: Juni 14, 2022, 18:01:56 »
Ifølge Phil Hay for noen dager siden, blir ikke Roca kjøpt inn som erstatter for Phillips, men for å spille med han. Det er mao intet panikk kjøp.
Ser faktisk ut som Radrizzani nå har større tro på Leeds evne til å bli noe stort enn en del fans for tiden, som syns det er helg greit å "satse" ved å selge våre beste spillere.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6198 på: Juni 14, 2022, 18:14:37 »
Leeds Xtra
@Leeds_Xtra
Tyler Adams is likely to leave Leipzig this summer. Many clubs are exploring the possibility of signing him including Leeds United, but nothing is advanced. [
@FabrizioRomano
] #LUFC

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6199 på: Juni 14, 2022, 18:20:37 »
Gianluca Di Marzio
@DiMarzio
Medicals and ✍🏼 on friday for
@marcroca21 with @LUFC, deal done with @FCBayern
 
@SkySports
@SkySportsNews

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6200 på: Juni 14, 2022, 20:29:46 »
Skeptisk til å kjøpe en spiller som Roca , som omtrent har gått 2 år skadet og har vel ikke spilt all verden med kamper.

Ikke gått skadet. Han har trent daglig i 2 år med et lag og et nivå Leeds ikke er i nærheten av. At han har lite kamper for førstelaget betyr ikke all verden tror jeg. Han har i følge rapportene spilt bra de gangene han har fått sjansen.

Kamptrening og kamprytme får han i sommer. Samme med Firpo. Tviler på at antall kamper i Barca er problemet for at han var svak i sin første sesong. Spørsmålet er om begge får ut sitt potensiale i Leeds. Det gjenstår å se, som med de andre nye.

Kommer Roca så mener jeg Orta har gjort tre gode signeringer. Nå blir det opp til Jesse, spiller og lagkamerater å få dette til å fungere.

Fido

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6201 på: Juni 14, 2022, 20:41:07 »
Høres ut som en bra erstatter for Phillips.

Mester

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6202 på: Juni 14, 2022, 21:14:56 »
Philips er direkte svak på landslaget

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6203 på: Juni 14, 2022, 22:08:19 »
Ifølge Phil Hay for noen dager siden, blir ikke Roca kjøpt inn som erstatter for Phillips, men for å spille med han. Det er mao intet panikk kjøp.
Ser faktisk ut som Radrizzani nå har større tro på Leeds evne til å bli noe stort enn en del fans for tiden, som syns det er helg greit å "satse" ved å selge våre beste spillere.

Er det en del fans som syns det er greit??

Det er jo ingen hemmelighet at klubben ønsker å bygge etter "Leicester-modellen", så jeg oppfatter heller at et salg av en av våre mest verdifulle spillere i blant er etter styrets plan. At det er derfor man tar det for gitt og ikke nødvendigvis er enig.

Helt topp om Kalvin og Rapha blir på sin post, men det er fortsatt lenge til vinduet stenger.
Marching on together!

SupALeedS

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6204 på: Juni 14, 2022, 23:19:51 »
Greit at Phillips er lokal og landslagsspiller, men får vi 600 millioner for han kan det kjøpes 2-3 virkelig gode spillere for den summen. Uerstattelig er han ikke i mine øyne. Det er mer det at vi har ca ingen andre som kan gjøre samme jobb i laget.

I Premier League er vi heller ikke blandt de rikeste og er avhengig som nevnt over her å kanskje gjøre et stort salg. Jeg vil heller beholde Raphinha enn Phillips, faktisk. Selv om mange er nok uenig i det.

Nå får vi vel en ny midtbane spiller innen fredag tipper jeg. Det hjelper jo. Forshaw imponerte meg faktisk de kampene han spilte, men kan ikke satse alle korta på han heller. Klich begynner å bli eldre også. Bate er eller blir vel leid ut. Så vår nye midtbane spiller er vel ikke en erstatning for Kalvin vil jeg tro.

Venstre back, spiss bør prioriteres. Og en som kan pushe Meslier mer. Stoppere mener jeg vi er godt besatt.
Alex

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6205 på: Juni 15, 2022, 07:29:20 »
Ifølge Phil Hay for noen dager siden, blir ikke Roca kjøpt inn som erstatter for Phillips, men for å spille med han. Det er mao intet panikk kjøp.
Ser faktisk ut som Radrizzani nå har større tro på Leeds evne til å bli noe stort enn en del fans for tiden, som syns det er helg greit å "satse" ved å selge våre beste spillere.

Er det en del fans som syns det er greit??

Det er jo ingen hemmelighet at klubben ønsker å bygge etter "Leicester-modellen", så jeg oppfatter heller at et salg av en av våre mest verdifulle spillere i blant er etter styrets plan. At det er derfor man tar det for gitt og ikke nødvendigvis er enig.

Helt topp om Kalvin og Rapha blir på sin post, men det er fortsatt lenge til vinduet stenger.
Leicester-modellen er ekstremt risikofylt. Selge de beste, og erstatte med billigere gems. Det fordrer at en treffer på erstatterne. Her har Orta en ekstremt dårlig uttelling. Når en i tillegg satser på en liten stall er det helt essensielt å treffe på kjøpene. Tipper Orta har en treffprosent på 15-20 (etter opprykket), det holder ikke.

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6206 på: Juni 15, 2022, 08:58:43 »
Ifølge Phil Hay for noen dager siden, blir ikke Roca kjøpt inn som erstatter for Phillips, men for å spille med han. Det er mao intet panikk kjøp.
Ser faktisk ut som Radrizzani nå har større tro på Leeds evne til å bli noe stort enn en del fans for tiden, som syns det er helg greit å "satse" ved å selge våre beste spillere.

Er det en del fans som syns det er greit??

Det er jo ingen hemmelighet at klubben ønsker å bygge etter "Leicester-modellen", så jeg oppfatter heller at et salg av en av våre mest verdifulle spillere i blant er etter styrets plan. At det er derfor man tar det for gitt og ikke nødvendigvis er enig.

Helt topp om Kalvin og Rapha blir på sin post, men det er fortsatt lenge til vinduet stenger.
Leicester-modellen er ekstremt risikofylt. Selge de beste, og erstatte med billigere gems. Det fordrer at en treffer på erstatterne. Her har Orta en ekstremt dårlig uttelling. Når en i tillegg satser på en liten stall er det helt essensielt å treffe på kjøpene. Tipper Orta har en treffprosent på 15-20 (etter opprykket), det holder ikke.

Ingen uenighet herfra!
Marching on together!

Andersen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6207 på: Juni 15, 2022, 10:05:34 »
Jeg håper Leeds ser seg om etter en venstre back i disse kjøp/ salg tider. Den plassen var vel et stort spørsmåltegn gjennom hele sesongen?

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6208 på: Juni 15, 2022, 10:23:54 »
Jeg håper Leeds ser seg om etter en venstre back i disse kjøp/ salg tider. Den plassen var vel et stort spørsmåltegn gjennom hele sesongen?

VB /Firpo ble innkjøpt i fjor, og selv om han har levert ujevnt og vært endel skadet - så er nok ikke den plassen tenkt forsterket ytterligere nå.
(i mitt hode kunne vi godt forsøkt Harrison der....)
Etter Roca så er det etter min mening spiss og keeper cover som trengs og prioriteres.
Minamino kan være ett godt alternativ. Ser at denne Plata ble skadet i landskamp nå, og er ute i overskuelig tid....vi trenger ikke å kjøpe skadede spillere.

Selges Kalvin og/eller Raphinha så trenger vi flere med PL bakgrunn/erfaring - foreløpig har vi ikke hentet fra egen liga......og den er som vi vet krevende.

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6209 på: Juni 15, 2022, 10:44:02 »
En såpass god kilde som Athletic mener altså at Man City er trygge på at de får Kalvin Phillips for 45-50 millioner pund, samt at Raphinha nå linkes til både Arsenal og Spurs.

Merker at å miste begge to og da spesielt Raphinha til Spurs eventuelt, det orker jeg bare ikke.
« Siste redigering: Juni 15, 2022, 11:52:02 av Dennis »
Marching on together!