Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1475558 ganger)

0 medlemmer og 15 gjester leser dette emnet.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6330 på: Juni 22, 2022, 14:18:12 »
Lite utdrag fra dagens YEP:

Leeds' own transfer business is still expected to bring in a striker to bolster Jesse Marsch's attacking options this summer and they will move to replace Raphinha or Phillips if they depart. The YEP understands that while Orta has long admired both RB Salzburg's Mohamed Camara, whose flirtatious social media interactions with Whites supporters has given rise to speculation that he is being lined up for a move much in the same way that Rodrigo De Paul did two summers ago, and RB Leipzig's Tyler Adams, neither are currently considered priority targets - especially while Phillips remains in place. Orta also has other options in mind for the defensive midfield role if he has to respond to Phillips' exit.

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-transfer-state-of-play-a-low-bid-raphinhas-conduct-and-a-flirting-midfielder-3741209

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6331 på: Juni 22, 2022, 14:19:16 »
Rykter:

Sander Berge med utkjøpsklausul på 35 mill pund. 2 år igjen av kontrakten. Ikke i nærheten av verdt det.

Armando Broja: West Ham og vi interessert, prislapp rundt 30 mill pund fra Chelsea. Etter mitt syn en svært spennende spiss, som bare er 20 år. Albansk landslagsspiller, født i England. 6 mål for Southampton i Premier League denne sesongen. Voldsomt potensiale.

Sander Berge er bra, men ikkje bra nok. For noe som helst over 15 mill må det være helt uaktuelt.

Jo visst er han bra nok for Premier League. Landslagsspiller for et fremadstormende lag og har allerede bevist at han holder nivået i PL. Var god der før han fikk den alvorlige skaden. På tidspunktet også linket til klubber som Arsenal.

Om problemene med kroppen er borte, hadde det vært topp med Sander inn. Ikke bare for mediadekninga i Norge, men fordi han er en god fotballspiller. Var kanonbra mot Sverige. Litt fysikk er det heller ikke feil å få inn i dette laget. I tillegg bor han bare et par langpasninger unna allerede. Svært lav risiko ift tilpasning.

Sander er bra, det er det ingen tvil om. Men passer han spillestilen?  Han er ikke kjent for å være god i presspillet. Det har han fått litt kritikk for. Jeg er mest redd for skadene han har hatt, spesielt hamstringen. Litt usikker på om jeg ønsker han.

Det er ikke sikkert, men vet vi egentlig hvordan vi kommer til å spille til høsten? Sander Berge er for meg best i en dyptliggende rolle med klart hovedfokus på det defensive; ta ut spillere og skjerme farlig rom foran stopperne. Sjelden nede på bakken og takler, men ingen skyver han bort. En typisk balansespiller med enorm fysikk og tilstedeværelse. I tillegg er han veldig undervurdert i at han kan føre ballen med seg fremover. Det er noe vi ser relativt lite av fra typiske ankere eller holding midfielders, som potensielt kan skape ubalanse hos motspillere. Utover våren spilte han jo en mer fremtredende rolle i Sheff Utd-laget og scoret faktisk noen mål.

Tilbake til spillestil. Om vi skal spille RB-skole med 4-2-2-2 og tut og kjør, så er det løpskapasitet og fysikk som blir viktig. For her er vil vi være minst like mye against the ball som med ballinnehav. Har ikke noe problem med å se Berge som en god stabilisator i en slik rolle, men spørsmålet blir om han og Roca sammen blir match. Farta blir en utfordring, men igjen (etter analyser av JMs spillestil) er ikke disse to ment å bidra mye i angrepet, men forsvare mot potensielle kontringer. Sander ser også tregere ut enn han i realiteten er; kommer han opp i kroppen er det vanskelig å få han unna og han har et bra driv med ball.

Poenget mitt var ikke bare ment fordi jeg gjerne hadde sett han i Leeds, men også fordi jeg syns det er helt feil å si at han ikke er god nok. Etter mitt syn er han mer enn god nok for Premier League og har alt vist det tidligere. Ikke ment å være utelukkende negativ som det påpekes over her, men jeg syns like fullt det er rart å være så veldig optimist over at vi skal hente "alle" RB Salzburg-spillerne og en kar som har varmet benken i to år - selv om han har gode skussmål fra tidligere. Det er sikkert noen som kjenner godt til disse spillerne - jeg gjør det ikke utover det jeg har lest meg til og bittelitt CL -  og om man da er positiv, så er det fint. Jeg håper som sagt tidligere at vi treffer blink! Som kjent er jeg kritisk til Orta og føler ikke det er ubegrunnet, men han må veldig gjerne endre synet mitt i sommer.

For øvrig nevnte Fabrizio Romano Sander Berge i Viaplay Premier League-podcasten. Han sa at han håper han får et tilbud fra en klubb i toppliga fordi han liker spilleren. Anser også Berges sjanser å komme når klubbene har vært ute etter sine førsteprioritetsspillere, da antakelig mot slutten av juli eller starten av august. Han nevnte ikke Leeds i den sammenheng (linken vi har sett er vel ikke så håndfast), men snakket om Kalvin Phillips og Raphinha-sagaen.

Med tanke på skadehistorikken finnes det selvsagt langt tryggere valg, men de som velger å punge ut rundt 20 mill for han (antar jeg) vil få en habil fotballspiller med utviklingspotensial.
Marching on together!

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6332 på: Juni 22, 2022, 14:28:44 »
Rykter:

Sander Berge med utkjøpsklausul på 35 mill pund. 2 år igjen av kontrakten. Ikke i nærheten av verdt det.

Armando Broja: West Ham og vi interessert, prislapp rundt 30 mill pund fra Chelsea. Etter mitt syn en svært spennende spiss, som bare er 20 år. Albansk landslagsspiller, født i England. 6 mål for Southampton i Premier League denne sesongen. Voldsomt potensiale.

Sander Berge er bra, men ikkje bra nok. For noe som helst over 15 mill må det være helt uaktuelt.

Jo visst er han bra nok for Premier League. Landslagsspiller for et fremadstormende lag og har allerede bevist at han holder nivået i PL. Var god der før han fikk den alvorlige skaden. På tidspunktet også linket til klubber som Arsenal.

Om problemene med kroppen er borte, hadde det vært topp med Sander inn. Ikke bare for mediadekninga i Norge, men fordi han er en god fotballspiller. Var kanonbra mot Sverige. Litt fysikk er det heller ikke feil å få inn i dette laget. I tillegg bor han bare et par langpasninger unna allerede. Svært lav risiko ift tilpasning.

Sander er bra, det er det ingen tvil om. Men passer han spillestilen?  Han er ikke kjent for å være god i presspillet. Det har han fått litt kritikk for. Jeg er mest redd for skadene han har hatt, spesielt hamstringen. Litt usikker på om jeg ønsker han.

Det er ikke sikkert, men vet vi egentlig hvordan vi kommer til å spille til høsten? Sander Berge er for meg best i en dyptliggende rolle med klart hovedfokus på det defensive; ta ut spillere og skjerme farlig rom foran stopperne. Sjelden nede på bakken og takler, men ingen skyver han bort. En typisk balansespiller med enorm fysikk og tilstedeværelse. I tillegg er han veldig undervurdert i at han kan føre ballen med seg fremover. Det er noe vi ser relativt lite av fra typiske ankere eller holding midfielders, som potensielt kan skape ubalanse hos motspillere. Utover våren spilte han jo en mer fremtredende rolle i Sheff Utd-laget og scoret faktisk noen mål.

Tilbake til spillestil. Om vi skal spille RB-skole med 4-2-2-2 og tut og kjør, så er det løpskapasitet og fysikk som blir viktig. For her er vil vi være minst like mye against the ball som med ballinnehav. Har ikke noe problem med å se Berge som en god stabilisator i en slik rolle, men spørsmålet blir om han og Roca sammen blir match. Farta blir en utfordring, men igjen (etter analyser av JMs spillestil) er ikke disse to ment å bidra mye i angrepet, men forsvare mot potensielle kontringer. Sander ser også tregere ut enn han i realiteten er; kommer han opp i kroppen er det vanskelig å få han unna og han har et bra driv med ball.

Poenget mitt var ikke bare ment fordi jeg gjerne hadde sett han i Leeds, men også fordi jeg syns det er helt feil å si at han ikke er god nok. Etter mitt syn er han mer enn god nok for Premier League og har alt vist det tidligere. Ikke ment å være utelukkende negativ som det påpekes over her, men jeg syns like fullt det er rart å være så veldig optimist over at vi skal hente "alle" RB Salzburg-spillerne og en kar som har varmet benken i to år - selv om han har gode skussmål fra tidligere. Det er sikkert noen som kjenner godt til disse spillerne - jeg gjør det ikke utover det jeg har lest meg til og bittelitt CL -  og om man da er positiv, så er det fint. Jeg håper som sagt tidligere at vi treffer blink! Som kjent er jeg kritisk til Orta og føler ikke det er ubegrunnet, men han må veldig gjerne endre synet mitt i sommer.

For øvrig nevnte Fabrizio Romano Sander Berge i Viaplay Premier League-podcasten. Han sa at han håper han får et tilbud fra en klubb i toppliga fordi han liker spilleren. Anser også Berges sjanser å komme når klubbene har vært ute etter sine førsteprioritetsspillere, da antakelig mot slutten av juli eller starten av august. Han nevnte ikke Leeds i den sammenheng (linken vi har sett er vel ikke så håndfast), men snakket om Kalvin Phillips og Raphinha-sagaen.

Med tanke på skadehistorikken finnes det selvsagt langt tryggere valg, men de som velger å punge ut rundt 20 mill for han (antar jeg) vil få en habil fotballspiller med utviklingspotensial.
En skadefri Berge hadde vel utvilsomt gitt Leeds en ny dimensjon.
Bra med kamper i England. Allerede integrert som du påpeker, bare  et steinkast unna.
I godt selskap med Haaland og Ldegaard som vil prege PL i årene fremover.
Nordmenn og engelsk fotball har vært god match i lang tid både pga kultur, men også profesjonalitet, væremåte, likheter og stor interesse fra oss til dem.Nå inn mot en ny storhetstid.
Det er nok mange storklubber som ser mot Norge neste 10 året, der Belgia hadde forrige tiår.
« Siste redigering: Juni 22, 2022, 14:31:56 av leedslife »

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6333 på: Juni 22, 2022, 14:31:18 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
·
2t
Raphinha situation 🇧🇷 #LUFC

◽️ Arsenal proposal reported by
@David_Ornstein
, not enough for Leeds;
◽️ Tottenham told Leeds they want to make a bid;
◽️ Barça, personal terms agreed months ago but Leeds will never accept €40/45m;
◽️ Todd Boehly explored situation for Chelsea.


Uansett utfall av dette transfervinduet, er det så fantastisk deilig å se at Leeds endelig ikke er en klubb som legger seg på rygg og logrer så fort beilerne kommer lenger.

Antar at verken Phillips eller Raphinha spiller i Leedsdrakt neste sesong, men det vil koste å kjøpe de ut. Det er ikke noe vi har vært vant til de siste par tiårene.
Marching on together!

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6334 på: Juni 22, 2022, 14:34:15 »
From Tony Dorigo.
Dear Kalvin Phillips

It’s going to be a big summer for you - another one.

Two years ago you were celebrating promotion to the Premier League; last year you were playing almost every single minute of Euro 2020 and going all the way to the final.

This year, there are likely to be some huge moments away from the pitch as various incredible options threaten to present themselves to you.

I think career decisions are perhaps more difficult for you given you grew up with dreams of playing for your home club and getting them into the Premier League.

You’ve achieved those dreams, things you’ve always wanted to do and you’re still living them.

But your career has accelerated to a point that you might not have thought possible and now Manchester City want you and PSG are on the phone.

You had options in 2019 and stayed, although they weren’t quite of the magnitude of the offers that may come in the next few weeks, so this is going to be a huge period for you and Leeds, deciding which is the best way forward.

You’re 27 this year and that will come into your thinking.

It certainly came into mine.

I was at a very similar age when I made the decision to move to Leeds United from Chelsea.

When I first went to Aston Villa, I thought ‘I’m going to be here forever and we’re going to reach the top and win things together and everything is always going to be rosy in the garden’.

Unfortunately, it doesn’t always work out that way and, when Villa were relegated four years later, I went off to Chelsea.

That was where I thought, as a 25-year-old, I want to go and win things and other clubs were looking at me who could take me to that next level.

It was really, really difficult and I didn’t have the same hometown attachment that you have with Leeds.

It’s clear you feel that very deeply but, at some point, and it could be this summer, it might be that you want to try and fulfil your full potential, see how good you can be and what you can win.

That, for me, is what it is always about.

Can I win something?

Can I show I can be the best and compete for the big titles?

That’s where you are at right now.

PSG could certainly help you win a league title, at least. I have to say that going abroad [to Torino], for me, unfortunately came at the wrong time.

I would have loved to have experienced it when I was at the height of my career rather than at the end, but what a fantastic experience it is and a great education, too.

It’s difficult now because the Premier League has such power, profile and quality, however the life experiences and the chance to look at things in football or in life from a different angle was hugely educational for me.

I had already moved from Australia to England so maybe I was prepared for a move abroad.

You’ve always been in West Yorkshire so it would be a heck of a difference in Paris.

You would be playing in an incredible team, with unbelievable players, but with a very different mindset.

You have to win the league by March and, if not, there’s a problem.

It’s all about the Champions League and, of course, winning that is going to be tough, as PSG have found out for many a year.

Then there’s Manchester City, the elite, with an infrastructure, manager and players so good you can’t really find better elsewhere.

It’s a club at the top of its game.

That then brings in one or two issues about game time: how many games would you play, would you be the number one holding midfielder or would Rodri?

What City have shown is that they have two teams; they can change at will and I suppose that’s the modern game when you want to attack on every single front for every single trophy. You need two players in every position.

You’ll have to accept, if you find yourself at City, that you won’t be relied upon like you are at Leeds and it’ll be a very different scenario, although one that I’m sure could elevate your game again.

I found, in my career, a lot of players with different mentalities. There were some who liked to be the big fish in a smaller pond and, when they weren’t treated the same in a huge pond, they found that difficult.

It’s really down to character and you need to understand what will suit you best.

At elite clubs, it’s wall-to-wall superstars and, suddenly, you’re one part of the squad, not the main man.

From what I’ve seen, you’re such a level-headed lad that I’m sure you could take anything in your stride but it’s something to consider, along with the third option that will always be on the table - staying at Leeds United.

You’re a lucky boy that you’ve got a great family around you and that’s who you should be listening to.

You know what’s best for yourself but family are important, they can back your decisions and make them easier.

Agents are always going to push for what they believe is the best option but only you know, deep down, what you want.

Lots of people will have opinions and tell you all about them but it’s for you and Leeds to decide.

Whatever your decision is, and if this is goodbye, you’ve been simply superb.

When I came back to the club and started watching Leeds, I saw you playing further up the pitch, sometimes with your back to goal and I wasn’t so sure.

This was a mid-table Championship side and there were a number of players I wasn’t so sure about. Yet then, all of a sudden, your whole career was transformed by Marcelo Bielsa coming in, changing your position and you’ve just grown and grown in confidence.

I liken you to David Batty - a no-nonsense, homegrown lad who absolutely loves his hometown club, a defensive destroyer in midfield who was so important.

People always want to talk to me about Strachan and McAllister but, as a player, I look back and look at Batts. If I was going to go to war I’d want David Batty beside me and you’re in that mould.

People who have played with you hold you in the very highest esteem and Leeds fans know you’ve given everything for the club.

You’ve stayed even beyond what some people would expect and , even if I and so many others want you to stay, if you leave the club in the Premier League I don’t think anyone will begrudge you a move because you’ve been a wonderful servant to the club.

Yours sincerely

Tony Dorigo

https://www.facebook.com/groups/310727633217573/?ref=share_group_link&exp=93fa
« Siste redigering: Juni 22, 2022, 14:36:42 av Reaney »

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6335 på: Juni 22, 2022, 14:54:17 »
Phil Hay
@PhilHay_
A bit of out-going transfer news at LUFC - striker Ryan Edmondson set to join Carlisle United on a permanent deal. Knows manager Paul Simpson from the England youth set-up. #lufc

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6336 på: Juni 22, 2022, 18:06:42 »
Eduardo Hagn
@EduardoHagn
🚨 Raphinha will leave Leeds United. Leeds have found their replacement: Cody Gakpo. Reports,
@sebnonda
.

https://www.footmercato.net/a5100453771141312960-leeds-tres-chaud-sur-cody-gakpo

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6337 på: Juni 22, 2022, 18:23:57 »
Eduardo Hagn
@EduardoHagn
🚨 Raphinha will leave Leeds United. Leeds have found their replacement: Cody Gakpo. Reports,
@sebnonda
.

https://www.footmercato.net/a5100453771141312960-leeds-tres-chaud-sur-cody-gakpo

wow

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6338 på: Juni 22, 2022, 18:30:57 »
Må sies her da. Er en spiller samtlige toppklubber i europa har på radaren.
En helt eventyrlig sesong. Årets spiller og på årets lag. En xfaktor og et råtalent som er helt der oppe.
Ble vel også omtalt som en wonderkid for noen sesonger siden og det kan se ut som det begynner å slå ut i full blomst.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6339 på: Juni 22, 2022, 18:58:50 »
Romano har økt prisen siden han meldte om at Leeds ønsket 43mill Euro

https://twitter.com/fabrizioromano/status/1539637475504693248?s=21&t=DnhFoSbM_SJDox1PCQL2Jw


Sent from my iPad using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6340 på: Juni 22, 2022, 19:17:18 »
Minamino til Monaco for 15 mill pund…..det var en grei pris! :(
 

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6341 på: Juni 22, 2022, 19:18:42 »
Eduardo Hagn
@EduardoHagn
🚨 Raphinha will leave Leeds United. Leeds have found their replacement: Cody Gakpo. Reports,
@sebnonda
.

https://www.footmercato.net/a5100453771141312960-leeds-tres-chaud-sur-cody-gakpo

Ukjent navn for meg, men nå følger jeg lite med på internasjonal fotball. Så en liten Youtube-video. Ikke akkurat en klassisk ving - mye pga høyden. Han er også god med begge føtter og har ganske god fart. Men han ser på en måte litt keitete ut, men det er vel pga høyden. Husker vi hadde en nederlender i klubben tidligere som var høy og keitete  ;). Usikker på om han kan bli en hit i PL, kanskje han kan fungere vel så bra som spiss? Men - early days enda.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

raggen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6342 på: Juni 22, 2022, 21:56:57 »
ryktene sier spurs har bydd 50 m+ 10 m i addons... jeg hadde likt 50 m+10 m i addons+ steven bergwin
Forever Leeds United!!!!!!!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6343 på: Juni 23, 2022, 00:26:50 »
Fabrizio has spoken igjen - uten å nevne pris denne gang :D

(Vi veit jo at Orta var i Belgia...)

Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Excl: Leeds are monitoring Bruges star Charles De Ketelaere as one of the options in the list, as Raphinha could leave for £65m. AC Milan are also interested in De Ketelaere since long time, part of the list. ⚪️🇧🇪 #LUFC

Leeds list also includes Cody Gakpo but not advanced/close.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6344 på: Juni 23, 2022, 00:30:22 »
http://www.thehardtackle.com/transfer-news/2022/06/23/leeds-united-set-sights-on-cody-gakpo/

Mener denne Gak-gakken er en spiller på rimelig høyt europeisk nivå? ;D Noen som har mer kunnskap om han?

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6345 på: Juni 23, 2022, 08:11:23 »
https://tbrfootball.com/leeds-now-interested-in-signing-christian-eriksen-journalist/

Kanskje silly season på sitt mest spekulative... Christian Eriksen.
 

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6346 på: Juni 23, 2022, 08:30:39 »
En ting kan vi slå fast, de spillerne vi nå blir linket med er topp europeisk kvalitet. Det ypperste av talenter. PL har en helt enorm pull og jeg tror Leeds er en klubb som for mange fremstår som veldig attraktiv med sin historie og fans. Hvis vi nå har kommet i en posisjon til å tiltrekke oss slike spillere er det helt nydelig. Kan godt være Raphinha har vært med å eksponere klubben i enda større grad. Stor sannsynlighet for at vi blir sett på som et springbrett videre, men det tar jeg gladelig nå som vi for et par måneder siden var millimetere unna å spille Championship. Altså, vi kunne sittet her og babla om John Swift, Jed Wallace osv. Istedenfor er det Camara, Gapko, og nå De Ketelaere.

Med mindre alt bare er et spill for galleriet så tolker jeg det slik at vi er ikke her bare for å delta, vi har kommet for å spille!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6347 på: Juni 23, 2022, 08:40:39 »
U23-rekrutteringen har blitt vanskeligere for Leeds grunnet suksessen fra de siste årene...

Klubbene lar ikke Leeds kjøpe unge spillere til samme pris som før.

Similarly, other Premier League clubs boasting academies brimming with talent are increasingly wiser to Leeds' methods and therefore less likely to sanction sales for low, seven-figure sums as the Whites have negotiated previously.

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-tax-applied-to-whites-transfer-business-as-victor-orta-faces-tough-decision-3741253
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6348 på: Juni 23, 2022, 08:52:07 »
Eduardo Hagn
@EduardoHagn
🚨 Raphinha will leave Leeds United. Leeds have found their replacement: Cody Gakpo. Reports,
@sebnonda
.

https://www.footmercato.net/a5100453771141312960-leeds-tres-chaud-sur-cody-gakpo

Ukjent navn for meg, men nå følger jeg lite med på internasjonal fotball. Så en liten Youtube-video. Ikke akkurat en klassisk ving - mye pga høyden. Han er også god med begge føtter og har ganske god fart. Men han ser på en måte litt keitete ut, men det er vel pga høyden. Husker vi hadde en nederlender i klubben tidligere som var høy og keitete  ;). Usikker på om han kan bli en hit i PL, kanskje han kan fungere vel så bra som spiss? Men - early days enda.

auren

Jay-Roy..........nå i Viborg!   https://en.wikipedia.org/wiki/Jay-Roy_Grot
 

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6349 på: Juni 23, 2022, 09:51:31 »
Fabrizio has spoken igjen - uten å nevne pris denne gang :D

(Vi veit jo at Orta var i Belgia...)

Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Excl: Leeds are monitoring Bruges star Charles De Ketelaere as one of the options in the list, as Raphinha could leave for £65m. AC Milan are also interested in De Ketelaere since long time, part of the list. ⚪️🇧🇪 #LUFC

Leeds list also includes Cody Gakpo but not advanced/close.

Jeg har sett De Ketelaere spille noen kamper. Mest fordi jeg ville se Lang. Etter de kampene jeg så har jeg hatt et ønske om De Ketelaere til Leeds, men har trodd det var urealistisk for han har blitt nevnt til flere store klubber. Artig at det kommer fra Romano. Da er det som regel troverdig

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6350 på: Juni 23, 2022, 09:52:17 »
ryktene sier spurs har bydd 50 m+ 10 m i addons... jeg hadde likt 50 m+10 m i addons+ steven bergwin

Raphinha i Spurs-drakt ville vært trist.

Jeg ville heller hatt Cody Gakpo enn Steven Bergwijn. Syns ikke han har sett spesielt imponerende ut.
Marching on together!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6351 på: Juni 23, 2022, 10:36:50 »
Oppsummering av kvelden i går  8)

As nights go in terms of being linked with top players, last night will take beating.
CDK
Junior Traore
Otavio
Gakpo
As well as ongoing links with others. I would honestly sign two players using the Raphinha money.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6352 på: Juni 23, 2022, 10:49:54 »
Oppsummering av kvelden i går  8)

As nights go in terms of being linked with top players, last night will take beating.
CDK
Junior Traore
Otavio
Gakpo
As well as ongoing links with others. I would honestly sign two players using the Raphinha money.

Mer stoff ift Otavio:

https://www.leedsallover.com/journalist-leeds-united-submit-e30million-offer-for-ucl-midfielder/
 

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6353 på: Juni 23, 2022, 11:14:08 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
·
49m
Nottingham Forest and AZ Alkmaar are interested in Crysencio Summerville with many clubs exploring this possibility, but Leeds are busy trying to keep the player at Elland Road by extending his contract. ⚪️ #LUFC

Negotiations ongoing to decide his future as soon as possible.
Marching on together!

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6354 på: Juni 23, 2022, 11:17:57 »
ryktene sier spurs har bydd 50 m+ 10 m i addons... jeg hadde likt 50 m+10 m i addons+ steven bergwin

Raphinha i Spurs-drakt ville vært trist.

Jeg ville heller hatt Cody Gakpo enn Steven Bergwijn. Syns ikke han har sett spesielt imponerende ut.

Nå drar du det litt langt. Skal vi selge Raphinha så er det om å gjøre å få mest mulig penger. Etter 2 bra år på Leeds vil han aldri bli ranket spesielt høyt på min emosjonelle kjærlighetskala, og det er egentlig det samme for meg hvor han spiller neste sesong. Phillips derimot......

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6355 på: Juni 23, 2022, 11:28:48 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
·
49m
Nottingham Forest and AZ Alkmaar are interested in Crysencio Summerville with many clubs exploring this possibility, but Leeds are busy trying to keep the player at Elland Road by extending his contract. ⚪️ #LUFC

Negotiations ongoing to decide his future as soon as possible.

I følge Hay vil Summerville kun bli lånt ut hvis han signerer ny kontrakt. Vil han ikke signere blir han solgt i sommer. Redd det skjer og da tror jeg vi vil angre på det.

Ny kontrakt og ta over rollen i troppen til James håper jeg. Alternativt ny kontrakt og utlån til feks Forest eller en god CC klubb.

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6356 på: Juni 23, 2022, 11:37:25 »
ryktene sier spurs har bydd 50 m+ 10 m i addons... jeg hadde likt 50 m+10 m i addons+ steven bergwin

Raphinha i Spurs-drakt ville vært trist.

Jeg ville heller hatt Cody Gakpo enn Steven Bergwijn. Syns ikke han har sett spesielt imponerende ut.

Nå drar du det litt langt. Skal vi selge Raphinha så er det om å gjøre å få mest mulig penger. Etter 2 bra år på Leeds vil han aldri bli ranket spesielt høyt på min emosjonelle kjærlighetskala, og det er egentlig det samme for meg hvor han spiller neste sesong. Phillips derimot......

At jeg syns det ville vært trist å se Raphinha i Tottenham-drakt er å dra det litt langt? ;D

Helt i orden for meg at det ikke bryr det hvor han spiller neste år, men det er det ikke for min del. Noen klubber ville vært verre enn andre.

Har siden en gang våren i fjor ansett Raphinha som en spiller vi har "på lån". Vi har lenge skjønt at det er høyst sannsynlig for at han forsvinner i sommer og det handler selvsagt om å få mest mulig penger for han. Hvis du tror det kommer fra Daniel Levy, så må du nesten sjekke historikken hans.
Marching on together!

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6357 på: Juni 23, 2022, 11:51:02 »
ryktene sier spurs har bydd 50 m+ 10 m i addons... jeg hadde likt 50 m+10 m i addons+ steven bergwin

Raphinha i Spurs-drakt ville vært trist.

Jeg ville heller hatt Cody Gakpo enn Steven Bergwijn. Syns ikke han har sett spesielt imponerende ut.

Nå drar du det litt langt. Skal vi selge Raphinha så er det om å gjøre å få mest mulig penger. Etter 2 bra år på Leeds vil han aldri bli ranket spesielt høyt på min emosjonelle kjærlighetskala, og det er egentlig det samme for meg hvor han spiller neste sesong. Phillips derimot......

At jeg syns det ville vært trist å se Raphinha i Tottenham-drakt er å dra det litt langt? ;D

Helt i orden for meg at det ikke bryr det hvor han spiller neste år, men det er det ikke for min del. Noen klubber ville vært verre enn andre.

Har siden en gang våren i fjor ansett Raphinha som en spiller vi har "på lån". Vi har lenge skjønt at det er høyst sannsynlig for at han forsvinner i sommer og det handler selvsagt om å få mest mulig penger for han. Hvis du tror det kommer fra Daniel Levy, så må du nesten sjekke historikken hans.

Heheh, helt enig. Hadde håpet Raph forsvant bort fra balløya, men ser jo veldig dårlig ut med tanke på Barcelona nå. Se han på Elland Road for et topp seks lag mot Leeds frister ikke veldig mye. Skulle ikke forundre meg om Chelsea plutselig trakk en god dose pund opp av hatten og snapper han opp...

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6358 på: Juni 23, 2022, 12:36:17 »
Mer om alle dagens rykter i grunn`- tar seg virkelig opp nå 8):

https://tbrfootball.com/report-leeds-make-25-9m-bid-for-otavio-porto-have-rejected-offer/

Ellers enig med Russel Doig ift at det vil være "sårt" om Kalvin nå drar, selv om man kan forstå ham godt.
Ift Raphinha så er det om å gjøre å få mest mulig ut av den dealen ja....
 

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6359 på: Juni 23, 2022, 21:54:04 »
En ting jeg ikke skjønner. Hvis vi selger Raphinha, behøver vi vel ikke å erstatte han? Vi skal ikke lengre spille med en høyreving, gitt 4-2-2-2. Da er det bedre å kjøpe en offensiv midtbanespiller til, evt. en type Gakpo som tackler flere offensive plasser.
MOT