Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1475047 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6450 på: Juni 25, 2022, 13:42:15 »
Oppfatter at prisen ble så lav fordi Kalvin var mer interessert i City enn City var interessert i Kalvin. Da valgte Leeds å gi etter for gromgutten.
MOT

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6451 på: Juni 25, 2022, 15:11:42 »
Admin : bør ikke alle innlegg her vedr. KP ligge her, selv om dette er en ryktetråd  ?: https://forum.leedsunited.no/index.php?topic=21112.630

Ikke uenig. Jeg kunne prøvd meg, men redd jeg kåler det til.

Kanskje Hallgeir ordner?

Tja, jeg lider vel av samme usikkerhet som deg. Tror Asbjørn bør ta saken, men han er vel i England for tiden.
Super Leeds since 1968

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6452 på: Juni 25, 2022, 15:13:43 »
Oppfatter at prisen ble så lav fordi Kalvin var mer interessert i City enn City var interessert i Kalvin. Da valgte Leeds å gi etter for gromgutten.

Og Kalvins ønske i denne sammenheng er et meget bra karrieremessig valg for å ta nye steg. Det var i Bielsa-filosofien at Kalvin fant sin rolle. Når han først forlater er det ikke unaturlig at spillestil, filosofi og manager er viktig for ham. Vi kan ikke være en selgende klubb for evig, men det er en vintig del av omdømmet at Leeds er et godt sted for å utvikle seg og at man holder avtaler med det som har vært lojale tjenere.


Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6453 på: Juni 25, 2022, 16:05:04 »
Phil Hay
@PhilHay_
Leeds United increasing serious about Club Brugge’s Charles De Ketelaere, with Arsenal stepping up interest in Raphinha. Viewed as a forward. In the market for a winger too if Raphinha leaves.

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6454 på: Juni 25, 2022, 18:28:46 »
Det som skuffer meg mest i alt som postes her er at de fleste har godtatt at sånn er det bare. Når man er en liten klubb så mister man sine beste spillere. Sånn er det bare. Så hadde det vært likedan i 1965, da Leeds var nære ved å vinne The Double som nyopprykket lag, så hadde Jackie Charlton og Billy Bob ønsket seg bort til større klubber med fetere lommebøker.Da hadde vi aldri hatt dette forumet her og knapt nok visst hva Leeds var. Nei. La alle pengedoping lagene starte og konkurrere i sin egen Super liga og la øvrige lag få konkurrere på mer like vilkår.
« Siste redigering: Juni 26, 2022, 00:51:55 av Reaney »

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6455 på: Juni 26, 2022, 00:07:29 »
Phil Hay
@PhilHay_
Leeds United increasing serious about Club Brugge’s Charles De Ketelaere, with Arsenal stepping up interest in Raphinha. Viewed as a forward. In the market for a winger too if Raphinha leaves.
Vi kjøper de Ketelaere, bra spiller. Og hvis Raph havner i Arsenal, skal vi ha Martin Ødegård og 25 mill. Da har vi styrket det offensive bra.
MOT

Gufrias

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6456 på: Juni 26, 2022, 06:21:41 »
Det som skuffer meg mest i alt som postes her er at de fleste har godtatt at sånn er det bare. Når man er en liten klubb så mister man sine beste spillere. Sånn er det bare. Så hadde det vært likedan i 1965, da Leeds var nære ved å vinne The Double som nyopprykket lag, så hadde Jackie Charlton og Billy Bob ønsket seg bort til større klubber med fetere lommebøker.Da hadde vi aldri hatt dette forumet her og knapt nok visst hva Leeds var. Nei. La alle pengedoping lagene starte og konkurrere i sin egen Super liga og la øvrige lag få konkurrere på mer like vilkår.
Hva skal man gjøre, annet enn å godta det? Jeg kan bli så sint og skuffet jeg vil, men det forandrer ingen ting. Fotball er business, og klubbene med de største pengesekkene kjøper de beste spillerne, ved å gi dem både sportslige og økonomiske vilkår som mindre rike klubber ikke kan matche.

La meg legge til at de fleste av oss er temmelig dobbeltmoralske når alt kommer til alt. Vi akker og oier oss over at ManCity tar arvesølvet vårt, samtidig som vi jubler når Leeds kjøper mindre klubbers kvalitetsspillere - deres arvesølv. Eller burde Cooper ha spilt for Hull?
Hekta på Leeds siden 1974

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6457 på: Juni 26, 2022, 08:53:44 »
Det som skuffer meg mest i alt som postes her er at de fleste har godtatt at sånn er det bare. Når man er en liten klubb så mister man sine beste spillere. Sånn er det bare. Så hadde det vært likedan i 1965, da Leeds var nære ved å vinne The Double som nyopprykket lag, så hadde Jackie Charlton og Billy Bob ønsket seg bort til større klubber med fetere lommebøker.Da hadde vi aldri hatt dette forumet her og knapt nok visst hva Leeds var. Nei. La alle pengedoping lagene starte og konkurrere i sin egen Super liga og la øvrige lag få konkurrere på mer like vilkår.
Hva skal man gjøre, annet enn å godta det? Jeg kan bli så sint og skuffet jeg vil, men det forandrer ingen ting. Fotball er business, og klubbene med de største pengesekkene kjøper de beste spillerne, ved å gi dem både sportslige og økonomiske vilkår som mindre rike klubber ikke kan matche.

La meg legge til at de fleste av oss er temmelig dobbeltmoralske når alt kommer til alt. Vi akker og oier oss over at ManCity tar arvesølvet vårt, samtidig som vi jubler når Leeds kjøper mindre klubbers kvalitetsspillere - deres arvesølv. Eller burde Cooper ha spilt for Hull?
Etter hva jeg kan se, så er det prisen de fleste akker seg over, inkludert meg selv. Alt er som sagt til salgs for den rette pris, men dette var en elendig deal.
Vi ser rett og slett ut til å ha ekstremt dårlig evne til å gjøre god bissniss på våre beste menn.
Når en selger noen, må en forvente at det er mulig å hente inn igjen nye spillere for de pengene slik at vi ikke ender opp svekket. Ellers blir det å se seg mot championship igjen neste år.

Forever Whites

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6458 på: Juni 26, 2022, 09:18:33 »
Det som skuffer meg mest i alt som postes her er at de fleste har godtatt at sånn er det bare. Når man er en liten klubb så mister man sine beste spillere. Sånn er det bare. Så hadde det vært likedan i 1965, da Leeds var nære ved å vinne The Double som nyopprykket lag, så hadde Jackie Charlton og Billy Bob ønsket seg bort til større klubber med fetere lommebøker.Da hadde vi aldri hatt dette forumet her og knapt nok visst hva Leeds var. Nei. La alle pengedoping lagene starte og konkurrere i sin egen Super liga og la øvrige lag få konkurrere på mer like vilkår.
Hva skal man gjøre, annet enn å godta det? Jeg kan bli så sint og skuffet jeg vil, men det forandrer ingen ting. Fotball er business, og klubbene med de største pengesekkene kjøper de beste spillerne, ved å gi dem både sportslige og økonomiske vilkår som mindre rike klubber ikke kan matche.

La meg legge til at de fleste av oss er temmelig dobbeltmoralske når alt kommer til alt. Vi akker og oier oss over at ManCity tar arvesølvet vårt, samtidig som vi jubler når Leeds kjøper mindre klubbers kvalitetsspillere - deres arvesølv. Eller burde Cooper ha spilt for Hull?
Etter hva jeg kan se, så er det prisen de fleste akker seg over, inkludert meg selv. Alt er som sagt til salgs for den rette pris, men dette var en elendig deal.
Vi ser rett og slett ut til å ha ekstremt dårlig evne til å gjøre god bissniss på våre beste menn.
Når en selger noen, må en forvente at det er mulig å hente inn igjen nye spillere for de pengene slik at vi ikke ender opp svekket. Ellers blir det å se seg mot championship igjen neste år.

Vi har kjøpt inn Aaronsen, Kristensen og Roca for samme sum som vi solgte Phillips for.  Så noe har vi fått for pengene.  Alle de er vel ment å spille mer eller mindre fast på laget.  Phillips hadde nok bestemt seg.  Tror han ville videre når Bielsa forsvant og Marsch kom inn.  Og Pep var det naturlige valget for ham.  Prisen virker lav, men det ligger nok andre ting bak også. 
Vi får se hva som skjer med Raphinha og hvilken sum han eventuelt går for.  Hvis han forsvinner.  Han har vært tydelig på hvor han vil fortsette karrieren og da hjelper det ikke at eventuelt andre byr mye mer.  Da blir det opp til ledelsen i Leeds hva de gjør videre.
Medlem 94237

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6459 på: Juni 26, 2022, 10:06:56 »
Det som skuffer meg mest i alt som postes her er at de fleste har godtatt at sånn er det bare. Når man er en liten klubb så mister man sine beste spillere. Sånn er det bare. Så hadde det vært likedan i 1965, da Leeds var nære ved å vinne The Double som nyopprykket lag, så hadde Jackie Charlton og Billy Bob ønsket seg bort til større klubber med fetere lommebøker.Da hadde vi aldri hatt dette forumet her og knapt nok visst hva Leeds var. Nei. La alle pengedoping lagene starte og konkurrere i sin egen Super liga og la øvrige lag få konkurrere på mer like vilkår.
Hva skal man gjøre, annet enn å godta det? Jeg kan bli så sint og skuffet jeg vil, men det forandrer ingen ting. Fotball er business, og klubbene med de største pengesekkene kjøper de beste spillerne, ved å gi dem både sportslige og økonomiske vilkår som mindre rike klubber ikke kan matche.

La meg legge til at de fleste av oss er temmelig dobbeltmoralske når alt kommer til alt. Vi akker og oier oss over at ManCity tar arvesølvet vårt, samtidig som vi jubler når Leeds kjøper mindre klubbers kvalitetsspillere - deres arvesølv. Eller burde Cooper ha spilt for Hull?
Etter hva jeg kan se, så er det prisen de fleste akker seg over, inkludert meg selv. Alt er som sagt til salgs for den rette pris, men dette var en elendig deal.
Vi ser rett og slett ut til å ha ekstremt dårlig evne til å gjøre god bissniss på våre beste menn.
Når en selger noen, må en forvente at det er mulig å hente inn igjen nye spillere for de pengene slik at vi ikke ender opp svekket. Ellers blir det å se seg mot championship igjen neste år.

Vi har kjøpt inn Aaronsen, Kristensen og Roca for samme sum som vi solgte Phillips for.  Så noe har vi fått for pengene.  Alle de er vel ment å spille mer eller mindre fast på laget.  Phillips hadde nok bestemt seg.  Tror han ville videre når Bielsa forsvant og Marsch kom inn.  Og Pep var det naturlige valget for ham.  Prisen virker lav, men det ligger nok andre ting bak også. 
Vi får se hva som skjer med Raphinha og hvilken sum han eventuelt går for.  Hvis han forsvinner.  Han har vært tydelig på hvor han vil fortsette karrieren og da hjelper det ikke at eventuelt andre byr mye mer.  Da blir det opp til ledelsen i Leeds hva de gjør videre.
Har absolutt tro på at våre nye menn kan bli gode signeringer, men ingen har spilt PL før så vi vet ikke. Når vi selger våre beste menn, så bør de helst slå til om vi ikke skal returnere til skyggenes dal nok en gang, det er gamblingen vi driver med nå.

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6460 på: Juni 26, 2022, 10:20:26 »
Fanget opp at Roberts er sendt på lån til Cardiff. Noen som kan bekrefte dette?

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6461 på: Juni 26, 2022, 10:25:06 »
Det hevdes i dag at flere klubber inkludert PSG kom med bud på Kalvin som var adskillige høyere enn det Shity ga for han. Men fordi at Shity var den eneste klubben Kalvin ønsket å gå til, så var Leeds nødt til å akseptere prisen for han.

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6462 på: Juni 26, 2022, 10:30:39 »
Det hevdes i dag at flere klubber inkludert PSG kom med bud på Kalvin som var adskillige høyere enn det Shity ga for han. Men fordi at Shity var den eneste klubben Kalvin ønsket å gå til, så var Leeds nødt til å akseptere prisen for han.
Det verste er at Leeds var ikke nødt til noe som helst, men kontrakter skal vist bare hedres av den ene parten i disse dager 🙄

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6463 på: Juni 26, 2022, 10:38:31 »
Fanget opp at Roberts er sendt på lån til Cardiff. Noen som kan bekrefte dette?

Medical i går, leste jeg et sted.

Garanterer ikke for habiliteten på den kilden.
Super Leeds since 1968

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6464 på: Juni 26, 2022, 11:17:47 »
Fanget opp at Roberts er sendt på lån til Cardiff. Noen som kan bekrefte dette?

Medical i går, leste jeg et sted.

Garanterer ikke for habiliteten på den kilden.
Tenker det kan være en veldig god overgang for alle parter.
Drameh dro jo godt av et slikt opphold og Roberts sånn sett bør jo ha større forutsetninger han ut fra aldrr, erfaring etc.
Kanskje helt riktig å dra nå som Kalvin drar og gruppa skiftes såpass ut.

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6465 på: Juni 26, 2022, 11:30:18 »
Ser spennende ut han høye tampen fra Brugge. God alder og. Må årlig innrømme jeg blir glad klarer vi å lande han. En fattigmanns Havertz. Synes de virker like i spillestil. Har dog bare sett klipp på YouTube….
Gakpo inn i tillegg så er vel både spillmuligheter, kvalitet og spisskompetanse offensivt hevet. Vi har både enorm fart, gode kreatører og beholder x-faktoren. Samt faktisk en benk å spille på.
Så gjenstår den største jobben. Et trenerteam som evner å sette dette sammen.
Er det keeper og DM ekstra vi skal ha inn også?

peacock

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6466 på: Juni 26, 2022, 12:36:40 »
"Er det keeper og DM ekstra vi skal ha inn også?"

Venstre back
Venstre back
Venstre back
Venstre back
Venstre back

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6467 på: Juni 26, 2022, 13:23:45 »
Det som skuffer meg mest i alt som postes her er at de fleste har godtatt at sånn er det bare. Når man er en liten klubb så mister man sine beste spillere. Sånn er det bare. Så hadde det vært likedan i 1965, da Leeds var nære ved å vinne The Double som nyopprykket lag, så hadde Jackie Charlton og Billy Bob ønsket seg bort til større klubber med fetere lommebøker.Da hadde vi aldri hatt dette forumet her og knapt nok visst hva Leeds var. Nei. La alle pengedoping lagene starte og konkurrere i sin egen Super liga og la øvrige lag få konkurrere på mer like vilkår.

Jeg forstår frustrasjonen og savnet etter den "ærlige" fotballen som ble utøvd tilbake på 60 og 70 tallet, men realiteten er at fotball anno 2022 er business. Nei, liten korreksjon, BIG business. Uansett hvor mye vi drømmer og romantiserer om det som har vært har tiden visket ut den ærligheten.

Leeds anno 2022 er en klubb med potensiale, men vi må også være så ærlige med oss selv og innse at vi per dags dato ikke klarer å holde på spillere som har CL-nivå inne.  Har snakket om dette tidligere, men tror dette handler om en kombinasjon av penger / edelt metall og personlige ambisjoner. Jeg er dog helt overbevist om at vi som klubb har potensiale til å komme tilbake på det nivået vi en gang har vært. At de beste spillerne VIL spille for oss, men veien dit er lang og krever en del offer. I tillegg må klubben stake ut en vei som er realistisk. Leicester-modellen er en måte å gjøre det og det er jo nettopp den klubben har vist til når de snakker om vyer.

Jeg føler at denne sesongen kommer til å definere mye av som skjer videre med Leeds som fotballklubb. Nå skal vi skrelle av Championship-skinnet og vise at vi kan ta steg selv om vi mister de to desidert mest profilerte spillerne vi har. Jada, jeg antar absolutt av Raph blir solgt også, noe annet vil være sjokk ala en atombombe. Cluet er at vi treffer godt på rekrutteringen og får en større og sterkere stall. Vi har sett at klubben lefler med absolutt topp europeiske talenter den siste tiden og det er en kurs jeg liker veldig godt. Drawbacket med dette er at vi nok en gang kan komme i den situasjonen vi er i nå med K & R at dette er spillere som ser på oss som springbrett. Jeg tenker det er helt greit så lenge vi utvikler oss nok til at vi kommer på et nivå hvor vi er en etablert engelsk PL-klubb som kjemper på øvre halvdel. Men dette fordrer også at vi beskytter verdiene våre, spillere skal selges videre for summer som kan brukes til å re-investere i stallen. Vi må vokse. Vi må bli sterkere...

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6468 på: Juni 26, 2022, 15:07:29 »
Det som skuffer meg mest i alt som postes her er at de fleste har godtatt at sånn er det bare. Når man er en liten klubb så mister man sine beste spillere. Sånn er det bare. Så hadde det vært likedan i 1965, da Leeds var nære ved å vinne The Double som nyopprykket lag, så hadde Jackie Charlton og Billy Bob ønsket seg bort til større klubber med fetere lommebøker.Da hadde vi aldri hatt dette forumet her og knapt nok visst hva Leeds var. Nei. La alle pengedoping lagene starte og konkurrere i sin egen Super liga og la øvrige lag få konkurrere på mer like vilkår.

Jeg forstår frustrasjonen og savnet etter den "ærlige" fotballen som ble utøvd tilbake på 60 og 70 tallet, men realiteten er at fotball anno 2022 er business. Nei, liten korreksjon, BIG business. Uansett hvor mye vi drømmer og romantiserer om det som har vært har tiden visket ut den ærligheten.

Leeds anno 2022 er en klubb med potensiale, men vi må også være så ærlige med oss selv og innse at vi per dags dato ikke klarer å holde på spillere som har CL-nivå inne.  Har snakket om dette tidligere, men tror dette handler om en kombinasjon av penger / edelt metall og personlige ambisjoner. Jeg er dog helt overbevist om at vi som klubb har potensiale til å komme tilbake på det nivået vi en gang har vært. At de beste spillerne VIL spille for oss, men veien dit er lang og krever en del offer. I tillegg må klubben stake ut en vei som er realistisk. Leicester-modellen er en måte å gjøre det og det er jo nettopp den klubben har vist til når de snakker om vyer.

Jeg føler at denne sesongen kommer til å definere mye av som skjer videre med Leeds som fotballklubb. Nå skal vi skrelle av Championship-skinnet og vise at vi kan ta steg selv om vi mister de to desidert mest profilerte spillerne vi har. Jada, jeg antar absolutt av Raph blir solgt også, noe annet vil være sjokk ala en atombombe. Cluet er at vi treffer godt på rekrutteringen og får en større og sterkere stall. Vi har sett at klubben lefler med absolutt topp europeiske talenter den siste tiden og det er en kurs jeg liker veldig godt. Drawbacket med dette er at vi nok en gang kan komme i den situasjonen vi er i nå med K & R at dette er spillere som ser på oss som springbrett. Jeg tenker det er helt greit så lenge vi utvikler oss nok til at vi kommer på et nivå hvor vi er en etablert engelsk PL-klubb som kjemper på øvre halvdel. Men dette fordrer også at vi beskytter verdiene våre, spillere skal selges videre for summer som kan brukes til å re-investere i stallen. Vi må vokse. Vi må bli sterkere...
Meget godt innlegg, Fantasyland


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Josch

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6469 på: Juni 26, 2022, 15:14:33 »
Det som skuffer meg mest i alt som postes her er at de fleste har godtatt at sånn er det bare. Når man er en liten klubb så mister man sine beste spillere. Sånn er det bare. Så hadde det vært likedan i 1965, da Leeds var nære ved å vinne The Double som nyopprykket lag, så hadde Jackie Charlton og Billy Bob ønsket seg bort til større klubber med fetere lommebøker.Da hadde vi aldri hatt dette forumet her og knapt nok visst hva Leeds var. Nei. La alle pengedoping lagene starte og konkurrere i sin egen Super liga og la øvrige lag få konkurrere på mer like vilkår.

1965 og 2022 kan ikke sammenliknes.
Før fikk klubbene inntekter av kun billettsalg.
Nå: billetter, effekter, Tv-penger, CL-penger og utenlandske eiere mm. De rike blir rikere. I tillegg er kravene fra gode spillere annerledes. De ønsker penger og trofeer raskt og flytter fra middels klubber. "Klubbspillere" er blitt borte.

Hva kan vi gjøre annet enn å godta dette? Protestere? Streike?



baste

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6470 på: Juni 26, 2022, 23:32:05 »
"Er det keeper og DM ekstra vi skal ha inn også?"

Venstre back
Venstre back
Venstre back
Venstre back
Venstre back


According to Jones’ report in The Daily Mail on Saturday, Leeds are set to make a £26m bid for Club Brugge attacker Charles de Ketelaere.

He added later in the article that the Whites still want to sign another midfielder, an experienced goalkeeper and a left-back this summer.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6471 på: Juni 26, 2022, 23:58:03 »
"Er det keeper og DM ekstra vi skal ha inn også?"

Venstre back
Venstre back
Venstre back
Venstre back
Venstre back


According to Jones’ report in The Daily Mail on Saturday, Leeds are set to make a £26m bid for Club Brugge attacker Charles de Ketelaere.

He added later in the article that the Whites still want to sign another midfielder, an experienced goalkeeper and a left-back this summer.

Veldig spennende spiller. Kan spille på kant, som 10-er og som spiss.

https://www.youtube.com/watch?v=TIEj7kF7XmI

JA TAKK!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6472 på: Juni 27, 2022, 10:04:38 »
 

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6473 på: Juni 27, 2022, 10:24:06 »
https://motleedsnews.com/featured/leeds-united-now-locked-in-talks-with-club-brugge-as-they-ready-new-bid-for-charles-de-ketelaere/

Ifølge Daily Mail er vi nærmere De Ketelaere. Tror det kunne vært bra.

Dette er nok en spennende spiller, men jeg leser flere steder at han visstnok heller ønsker seg til AC Milan som også er etter han...

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6474 på: Juni 27, 2022, 10:27:41 »
https://motleedsnews.com/featured/leeds-united-now-locked-in-talks-with-club-brugge-as-they-ready-new-bid-for-charles-de-ketelaere/

Ifølge Daily Mail er vi nærmere De Ketelaere. Tror det kunne vært bra.

Dette er nok en spennende spiller, men jeg leser flere steder at han visstnok heller ønsker seg til AC Milan som også er etter han...

Håpet er at PL spill frister mer. Lønn kan vi nok matche Milan på. Men sesongen vår i fjor og statusen til Leeds vs Milan og CL spill kan bli tøff å slå.

Jeg krysser alt jeg har for at Orta drar i land denne storfisken!

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6475 på: Juni 27, 2022, 10:43:47 »
https://motleedsnews.com/featured/leeds-united-now-locked-in-talks-with-club-brugge-as-they-ready-new-bid-for-charles-de-ketelaere/

Ifølge Daily Mail er vi nærmere De Ketelaere. Tror det kunne vært bra.

Dette er nok en spennende spiller, men jeg leser flere steder at han visstnok heller ønsker seg til AC Milan som også er etter han...

Håpet er at PL spill frister mer. Lønn kan vi nok matche Milan på. Men sesongen vår i fjor og statusen til Leeds vs Milan og CL spill kan bli tøff å slå.

Jeg krysser alt jeg har for at Orta drar i land denne storfisken!

Det gjør jeg også - jeg kjenner ikke så godt til denne spilleren men etter det jeg leser er han klasse!!
Hadde vært utrolig kult om vi kunne friste han til Elland Road framfor San Siro... ;D ;D ;D

viking

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6476 på: Juni 27, 2022, 11:27:24 »
I følge søndagsutgaven av Gazzetta dello sport er De Ketelaere sterkt
linket/ønsket til/i Milano.
Så vi får nok tøff konkuranse om signaturen hans.
Men lov å håpe...............
 

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6477 på: Juni 27, 2022, 11:39:43 »
I følge søndagsutgaven av Gazzetta dello sport er De Ketelaere sterkt
linket/ønsket til/i Milano.
Så vi får nok tøff konkuranse om signaturen hans.
Men lov å håpe...............

De har fulgt han lenge. Vårt håp ligger i økonomi og PL-pull'en. En høyst relatert overgangssaga har pågått i flere måneder nå. Sven Botmann fra Lille har vært ønsket av Newcastle i månedsvis samtidig som han også har vært ønsket i Milan. Problemet til sistnevnte har vært at de ikke har hatt penger til å betale summen Lille ønsker, men Newcastle med frisk injeksjon av araber-penger ikke har noe problem med det. Botman har også selv hatt Milan som førstevalg hele veien og således havnet i ei klemme med Lille som har pushet på med Newcastle. Og hvordan endte så dette? Botman skal på medical i dag....i Newcastle.

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6478 på: Juni 27, 2022, 12:13:21 »
Har sett noen rykter om at De Ketelaere ikke vil til Leeds, og da blir det vanskelig.
Men meget bra hvis vi lander han.
MOT

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6479 på: Juni 27, 2022, 12:19:13 »
Av alle spillere jeg har sett vi har blitt linket til så langt er De Ketelaere den klart mest spennende.
Får håpe fjorårssesongen ikke har ruinert hele statusen som er opparbeidet de siste årene og at vi lander han.