Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1474795 ganger)

0 medlemmer og 9 gjester leser dette emnet.

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6480 på: Juni 27, 2022, 12:39:46 »
Har sett noen rykter om at De Ketelaere ikke vil til Leeds, og da blir det vanskelig.
Men meget bra hvis vi lander han.

Tror ryktet kommer fra en enkelt Twitter-bruker som skal være journalist også. At Leeds eventuelt er og forhandler med han tyder vel på at det er et håp i alle fall. 

Jeg har alltid en bøtte med salt når jeg ser på YT-klipp av spillere, men han ser unektelig spennende ut. Får jeg litt Kevin De Bruyne-vibber (light), spesielt med drivet med ball. Litt uvant lang for en 10er og bred playmaker, men ser ut til å ha et bra rykk. Så skal jeg ikke sammenligne med verdens beste midtbanespiller for øvrig.

Skulle han ende i Leeds må vi nok tilegne lønnsforskjellene i ligaen mye, men like fullt ville det vært et bra statement om vi slår AC Milan. Den italienske kjempen er tross alt vekket og skal også spille CL. Det er det nesten utenkelig at han vil gjøre i Leeds.

Klubben har selvsagt ikke bekreftet noe slikt, men det sies jo også at DK eventuelt ikke er Raphinha-erstatteren. Kunne vi snappet opp både DK og Gakpo? Sistnevnte har gode tall fra æresdivisjonen. Så må det påpekes at det har også Bergwijn, uten at han har satt spesielt fyr på PL og alt virker på vei tilbake.

Keeper - Forster?
Venstreback - (Virker ikke som klubben mener dette trengs)
Phillips-erstatter - Camara/Adams? (Jeg hadde valgt Sander Berge)
Raphinha-erstatter - Gakpo?
Spiss/offensiv midtbanespiller - CDK?

Fortsatt mye jobb igjen for Orta og co. Hadde vært topp om de klarte å lande minst en spiller til denne uka, nå som pre season er i gang for de som ikke har utvida ferie.

« Siste redigering: Juni 27, 2022, 12:47:06 av Dennis »
Marching on together!

Bye

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6481 på: Juni 27, 2022, 14:58:46 »
Forster er klar for Tottenham fra 1. Julli.
Trønder i Bergen!

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6482 på: Juni 27, 2022, 15:11:41 »
Forster er klar for Tottenham fra 1. Julli.

Det har du selvsagt helt rett i!

Jeg blandet navn her, for jeg tenkte på Ben Foster fra Watford og ikke Soton-keeperen. Ikke fordi jeg nødvendigvis mener Foster er riktig type, men så han linket et sted.

Ellers er vel Forsters kollega Alex McCarthy i ferd med å løpe ut av kontrakt også. Han har vel kanskje større ambisjoner om å være førstekeeper enn Ben Foster vil ha


EDIT: Her er en link. Riktignok en YTer som uttaler seg, så mulig linken stammer derfra.
https://www.teamtalk.com/leeds-united/jesse-marsch-tipped-bring-in-veteran-39-year-old-star-vital-cover-illan-meslier
« Siste redigering: Juni 27, 2022, 15:22:57 av Dennis »
Marching on together!

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6483 på: Juni 27, 2022, 16:19:10 »
Mener å ha hørt at Milan har fått 3 milliarder å kjøpe spillere for til neste sesong. Ingenting som tyder på at Leeds klarer å konkurrere med italienerne hvis det stemmer.
« Siste redigering: Juni 27, 2022, 16:33:26 av Reaney »

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6484 på: Juni 27, 2022, 17:21:40 »
Mener å ha hørt at Milan har fått 3 milliarder å kjøpe spillere for til neste sesong. Ingenting som tyder på at Leeds klarer å konkurrere med italienerne hvis det stemmer.

Den må du nesten linke til..

Har vondt for å tro at det stemmer. for de fleste artikler om Milan handler nå om at dem må selge for å få kjøpe.
Botman gikk nylig til Newcastle fordi Milan ikke klarte å hoste frem nok penger. Det er nok en grunn til at dem henter Origi gratis, ønsker Hakim Ziyech på lån og free agent spillere som Assenio. Ikke dårlige spillere. Men kanskje ikke der standarden ligger med 3 milliarder på bok.

Jeg tror ikke Milan er en konkurrent for signaturen til De Ketelaere. Jeg tror heller ikke Leeds får han for under 35 mill pund...så spørs det hvor mye Leeds ønsker han!

Reaney

« Siste redigering: Juni 27, 2022, 17:31:08 av Reaney »

Kato

« Siste redigering: Juni 28, 2022, 09:43:06 av Kato »
 

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6487 på: Juni 28, 2022, 11:21:56 »
Venstreback:

Pete O'Rourke
@SportsPeteO
Chelsea and Leeds United are preparing moves  for Brighton's teenage defender Zak Sturge. Chelsea have held a long-term interest in Sturge after making two bids for him in January. #CFC #lufc #BHAFC


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Johnnyj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6488 på: Juni 28, 2022, 12:29:49 »
Ingen rykter angående Leeds, men nå nærmer Frenkie De Jong seg Man Utd.

Det kan fort skape en dominoeffekt i overgangsmarkedet. Barcelona får frisk kapital på ca 65m£, som de kan bruke for å øke budet sitt på Raphinha.

I forrige Phil Hay -podcast sa han at Leeds kommer til å godta et bud "in the ballpark of 60-70m £".
Som kjent ble det forrige budet fra Barca blankt avvist på  35m£ + add ons.

Jeg håper virkelig at denne overgangen blir en realitet sånn at vi endelig kan se en slutt på Raphinha-sagaen.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6489 på: Juni 28, 2022, 12:37:07 »
Ingen rykter angående Leeds, men nå nærmer Frenkie De Jong seg Man Utd.

Det kan fort skape en dominoeffekt i overgangsmarkedet. Barcelona får frisk kapital på ca 65m£, som de kan bruke for å øke budet sitt på Raphinha.

I forrige Phil Hay -podcast sa han at Leeds kommer til å godta et bud "in the ballpark of 60-70m £".
Som kjent ble det forrige budet fra Barca blankt avvist på  35m£ + add ons.

Jeg håper virkelig at denne overgangen blir en realitet sånn at vi endelig kan se en slutt på Raphinha-sagaen.

Før dem går for Raphinha så skal dem signere Lewendowski. Så spørs hvor mye som blir igjen. Hva som skjer med Dembele er like viktig. Signerer han ny kontrakt med Barca så ender Ralph aldri opp i Barca.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6490 på: Juni 28, 2022, 12:58:37 »
Ingen rykter angående Leeds, men nå nærmer Frenkie De Jong seg Man Utd.

Det kan fort skape en dominoeffekt i overgangsmarkedet. Barcelona får frisk kapital på ca 65m£, som de kan bruke for å øke budet sitt på Raphinha.

I forrige Phil Hay -podcast sa han at Leeds kommer til å godta et bud "in the ballpark of 60-70m £".
Som kjent ble det forrige budet fra Barca blankt avvist på  35m£ + add ons.

Jeg håper virkelig at denne overgangen blir en realitet sånn at vi endelig kan se en slutt på Raphinha-sagaen.

Vi kan se langt etter CDK og evt Gakpo så lenge Raphinha ikke selges. Spiss og erstatter for Raphinha skal visst brukes på pengene vi får for brasilianeren. Hvis denne transfersagaen drøyer ut, kan CDK fort bli solgt før vi rekker å være med på budrunden.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6491 på: Juni 28, 2022, 13:01:17 »
Ingen rykter angående Leeds, men nå nærmer Frenkie De Jong seg Man Utd.

Det kan fort skape en dominoeffekt i overgangsmarkedet. Barcelona får frisk kapital på ca 65m£, som de kan bruke for å øke budet sitt på Raphinha.

I forrige Phil Hay -podcast sa han at Leeds kommer til å godta et bud "in the ballpark of 60-70m £".
Som kjent ble det forrige budet fra Barca blankt avvist på  35m£ + add ons.

Jeg håper virkelig at denne overgangen blir en realitet sånn at vi endelig kan se en slutt på Raphinha-sagaen.

Vi kan se langt etter CDK og evt Gakpo så lenge Raphinha ikke selges. Spiss og erstatter for Raphinha skal visst brukes på pengene vi får for brasilianeren. Hvis denne transfersagaen drøyer ut, kan CDK fort bli solgt før vi rekker å være med på budrunden.

auren

Det er ikke slik Phil Hay har kommunisert det. Spiss skal handles helt uavhengig av hva som skjer med Raph. Det står på agendaen uansett...

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6492 på: Juni 28, 2022, 13:12:20 »
Ingen rykter angående Leeds, men nå nærmer Frenkie De Jong seg Man Utd.

Det kan fort skape en dominoeffekt i overgangsmarkedet. Barcelona får frisk kapital på ca 65m£, som de kan bruke for å øke budet sitt på Raphinha.

I forrige Phil Hay -podcast sa han at Leeds kommer til å godta et bud "in the ballpark of 60-70m £".
Som kjent ble det forrige budet fra Barca blankt avvist på  35m£ + add ons.

Jeg håper virkelig at denne overgangen blir en realitet sånn at vi endelig kan se en slutt på Raphinha-sagaen.

Det du sier var også Fabrizio Romano inne på. Barcelona er nøkkelklubben i årets sommermarked. Får de kapitalen for Frenkie De Jong, vil det nok skje mye i forskjellige klubber og ligaer.

Angående Raphinha så tror jeg nok også en del avhenger av om Dembele blir i Barcelona eller ikke. De spiller i samme posisjon og Dembele så veldig god ut under Xavi. De har tilsynelatende ikke råd (ikke bare med overgangssum, men også lønn de har lov å tilby) til å gå på både Lewandowski og Raphinha, samt beholde Dembele. I tillegg har de vel allerede signert et par gratisspillere som de ikke har hatt mulighet til å registrere pga lønn.

Arsenal virker det meste realistiske målet for Raphinha pr nå.

Uansett vil nok De Jong-overgangen kunne sette i stand en dominoeffekt.
Marching on together!

Bye

Trønder i Bergen!

Kato

 

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6495 på: Juni 28, 2022, 16:41:47 »
Redd Circus Leeds/Orta er i gang igjen. Linkes til så og si ALT og ender opp med SMÅTTERI

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6496 på: Juni 28, 2022, 16:52:35 »
Redd Circus Leeds/Orta er i gang igjen. Linkes til så og si ALT og ender opp med SMÅTTERI

Vi får se, Reaney.

Selv om jeg også er veldig skeptisk til Ortas rekrutteringsevner, så kan vel ikke han eller andre i Leeds noe for hvilke spillere som linkes. :)

Eksempelvis har Square Ball forsøkt seg med en grunnløs Daniel Sturridge-link, slik de gjorde med Danny Welbeck for et par år sida. Det er vel ikke som ild i tørt gress, men jeg har sett noen folk både avkrefte ryktet (dog ikke hvor det stammet fra) eller si at de skal "check it out".
Marching on together!

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6497 på: Juni 28, 2022, 16:55:48 »
Fotball Insider
@footyinsider247
🚨 EXCLUSIVE! 🚨

- Millwall are in advanced talks to sign Leeds defender Charlie Cresswell. ☎️

- Leeds have given the green light to 19-yr-old going out on loan next season. ✅

https://footballinsider247.com/live-transfers/

#MillwallFC #lufc

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6498 på: Juni 28, 2022, 17:54:28 »
Fotball Insider
@footyinsider247
🚨 EXCLUSIVE! 🚨

- Millwall are in advanced talks to sign Leeds defender Charlie Cresswell. ☎️

- Leeds have given the green light to 19-yr-old going out on loan next season. ✅

https://footballinsider247.com/live-transfers/

#MillwallFC #lufc

Litt overrasket over dette, trodde kanskje han var klar til å ta opp kampen med Struijk om å være tredjevalg. Men hvis han får spille bør det være glimrende for utviklingen. Han kommer til å bli et beist av en midtstopper.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6499 på: Juni 28, 2022, 19:55:23 »
Fotball Insider
@footyinsider247
🚨 EXCLUSIVE! 🚨

- Millwall are in advanced talks to sign Leeds defender Charlie Cresswell. ☎️

- Leeds have given the green light to 19-yr-old going out on loan next season. ✅

https://footballinsider247.com/live-transfers/

#MillwallFC #lufc

Litt overrasket over dette, trodde kanskje han var klar til å ta opp kampen med Struijk om å være tredjevalg. Men hvis han får spille bør det være glimrende for utviklingen. Han kommer til å bli et beist av en midtstopper.

Hvem av Llorente, Koch og Cooper er 4 valg ;)

Tror utlån med mye spilletid er bra.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6500 på: Juni 28, 2022, 20:05:47 »
David Ornstein
@David_Ornstein
🚨 EXCL: Chelsea close to agreeing fee north of £55m with Leeds for Raphinha but not done yet. #CFC now best placed with #LUFC & 25yo as long-term favourites Barcelona can’t afford it at present + Arsenal not currently at required price
@TheAthleticUK
 #AFC

…det bør være 10 millioner til ellers blir det muggen stemning. Og de BØR begynne å levere på alle disse targetene som har blitt nevnt i det siste.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6501 på: Juni 28, 2022, 20:12:13 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Chelsea and Leeds have reached full agreement for Raphinha! Official bid accepted around £60/65m [add ons included]. Main part of amount to be paid immediately. It’s done between clubs. 🚨🔵 #CFC

Talks now ongoing on player side on personal terms and contract. Boehly, on it.

Bye

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6502 på: Juni 28, 2022, 20:13:10 »
£55 mill er for lite ift. De summene som har vært nevnt overalt i det siste ja, samt posisjon i banen og alder, kontra Phillips..
Trønder i Bergen!

Bye

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6503 på: Juni 28, 2022, 20:14:10 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Chelsea and Leeds have reached full agreement for Raphinha! Official bid accepted around £60/65m [add ons included]. Main part of amount to be paid immediately. It’s done between clubs. 🚨🔵 #CFC

Talks now ongoing on player side on personal terms and contract. Boehly, on it.

£110 mill inn, da skal vi også erstatte for £80 mill minst!
Trønder i Bergen!

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6504 på: Juni 28, 2022, 20:15:46 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Chelsea and Leeds have reached full agreement for Raphinha! Official bid accepted around £60/65m [add ons included]. Main part of amount to be paid immediately. It’s done between clubs. 🚨🔵 #CFC

Talks now ongoing on player side on personal terms and contract. Boehly, on it.

£110 mill inn, da skal vi også erstatte for £80 mill minst!

60 mill rett i foret + 5 i add-ons slik jeg forstår..

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6505 på: Juni 28, 2022, 20:27:59 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Chelsea and Leeds have reached full agreement for Raphinha! Official bid accepted around £60/65m [add ons included]. Main part of amount to be paid immediately. It’s done between clubs. 🚨🔵 #CFC

Talks now ongoing on player side on personal terms and contract. Boehly, on it.

£110 mill inn, da skal vi også erstatte for £80 mill minst!

60 mill rett i foret + 5 i add-ons slik jeg forstår..

Bra det. Vil bare få det overstått slik at vi kan handle inn erstattere i god tid.

Raphinha blir tung å erstatte. Her vet vi hva vi har. Men ender vi opp med Roca, Camara/Adams, Gakpo og De Ketelaere inn for Raphinha og Phillips er jeg positiv.
Selv om vi ikke har toppnivået til Raphinha, så er kvaliteten i 11ern og troppen vesentlig forsteket. På papiret ihvertfall.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6506 på: Juni 28, 2022, 20:37:57 »
Visstnok et sinnsykt talent! Kudos!



The Insider
@Theacademybay
·
Follow
Leeds united have agreed a fee with Stoke City for the highly rated, English u16 Striker Emre Tezgel. They have beaten Manchester United, City and Chelsea in capturing this signing. One for the future.


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6507 på: Juni 28, 2022, 20:40:25 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Chelsea and Leeds have reached full agreement for Raphinha! Official bid accepted around £60/65m [add ons included]. Main part of amount to be paid immediately. It’s done between clubs. 🚨🔵 #CFC

Talks now ongoing on player side on personal terms and contract. Boehly, on it.

£110 mill inn, da skal vi også erstatte for £80 mill minst!

60 mill rett i foret + 5 i add-ons slik jeg forstår..

Bra det. Vil bare få det overstått slik at vi kan handle inn erstattere i god tid.

Raphinha blir tung å erstatte. Her vet vi hva vi har. Men ender vi opp med Roca, Camara/Adams, Gakpo og De Ketelaere inn for Raphinha og Phillips er jeg positiv.
Selv om vi ikke har toppnivået til Raphinha, så er kvaliteten i 11ern og troppen vesentlig forsteket. På papiret ihvertfall.

Greit å få dette unnagjort, bare litt sur for at det blir blå drakt vi får se han i mot oss :(
DA kan vi virkelig handle , og det kjapt….få inn kvalitet som nå kan «kjøre pre season» sammen …og bli drilla`som Marsch - mellows…. ;D
 

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6508 på: Juni 28, 2022, 20:40:49 »
60-65 millioner pund for Raphinha er akkurat innafor. Totalt ca 110 millioner for KP og Raphinha. Litt lite, spesielt Phillips, men tenker det er bedre med 110 millioner nå enn 120-125 millioner på deadline day. Nå får vi forhåpentligvis hentet inn erstatterne i løpet av få dager. CDK håper jeg står øverst på lista. Ikke så gira på Gakpo i grunnen, så gjerne en ny dribleving. Otavio?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Gufrias

Hekta på Leeds siden 1974