Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1474894 ganger)

0 medlemmer og 8 gjester leser dette emnet.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6510 på: Juni 28, 2022, 20:56:26 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
More on Raphinha. Arsenal had a meeting with Leeds and made a new verbal bid in the last hours, turned down by LUFC. Barcelona also called Leeds again but no chance to match Chelsea bid. 🚨🔵 #Raphinha

Chelsea are now working to get the agreement done also on personal terms.

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6511 på: Juni 28, 2022, 20:58:44 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Chelsea and Leeds have reached full agreement for Raphinha! Official bid accepted around £60/65m [add ons included]. Main part of amount to be paid immediately. It’s done between clubs. 🚨🔵 #CFC

Talks now ongoing on player side on personal terms and contract. Boehly, on it.

£110 mill inn, da skal vi også erstatte for £80 mill minst!

60 mill rett i foret + 5 i add-ons slik jeg forstår..

Bra det. Vil bare få det overstått slik at vi kan handle inn erstattere i god tid.

Raphinha blir tung å erstatte. Her vet vi hva vi har. Men ender vi opp med Roca, Camara/Adams, Gakpo og De Ketelaere inn for Raphinha og Phillips er jeg positiv.
Selv om vi ikke har toppnivået til Raphinha, så er kvaliteten i 11ern og troppen vesentlig forsteket. På papiret ihvertfall.

Ingen av oss visste hvem Raphinha var for 2 år siden. Vilt bra og gå ca 50 mill i pluss på han .

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6512 på: Juni 28, 2022, 20:59:09 »
60-65 millioner pund for Raphinha er akkurat innafor. Totalt ca 110 millioner for KP og Raphinha. Litt lite, spesielt Phillips, men tenker det er bedre med 110 millioner nå enn 120-125 millioner på deadline day. Nå får vi forhåpentligvis hentet inn erstatterne i løpet av få dager. CDK håper jeg står øverst på lista. Ikke så gira på Gakpo i grunnen, så gjerne en ny dribleving. Otavio?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ikke uventet, men allikevel veldig trist at vi er en «bend-over klubb», som selger så fort storklubbene banker på døra... Begge assetsene vi hadde blir solgt. Blir nærmest umulig å erstatte disse. Spesielt om nedslagsfeltet er ex Marsch-spillere.. Vanvittig spent på hva Orta & co kan hente frem. Pr i dag er vi kraftig svekket, og Orta må heve suksessraten sin betraktelig om vi skal henge med i PL racet..

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6513 på: Juni 28, 2022, 20:59:43 »
60-65 millioner pund for Raphinha er akkurat innafor. Totalt ca 110 millioner for KP og Raphinha. Litt lite, spesielt Phillips, men tenker det er bedre med 110 millioner nå enn 120-125 millioner på deadline day. Nå får vi forhåpentligvis hentet inn erstatterne i løpet av få dager. CDK håper jeg står øverst på lista. Ikke så gira på Gakpo i grunnen, så gjerne en ny dribleving. Otavio?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

...og nesten alt er cash rett i fôret, lite i add-ons. Klubben har nok vært veldig bevisst på at dette er penger som skal re-investeres direkte. Er litt nervøs kjenner jeg og nå MÅ klubben levere på de navnene som er nevnt ellers kan dette ende helt katastrofalt. Får vi inn CDK, Gapko og Camara er det plutselig hvilepuls igjen og jeg blir brått mer optimistisk :D

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6514 på: Juni 28, 2022, 21:04:23 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Chelsea and Leeds have reached full agreement for Raphinha! Official bid accepted around £60/65m [add ons included]. Main part of amount to be paid immediately. It’s done between clubs. 🚨🔵 #CFC

Talks now ongoing on player side on personal terms and contract. Boehly, on it.

£110 mill inn, da skal vi også erstatte for £80 mill minst!

60 mill rett i foret + 5 i add-ons slik jeg forstår..

Bra det. Vil bare få det overstått slik at vi kan handle inn erstattere i god tid.

Raphinha blir tung å erstatte. Her vet vi hva vi har. Men ender vi opp med Roca, Camara/Adams, Gakpo og De Ketelaere inn for Raphinha og Phillips er jeg positiv.
Selv om vi ikke har toppnivået til Raphinha, så er kvaliteten i 11ern og troppen vesentlig forsteket. På papiret ihvertfall.

Greit å få dette unnagjort, bare litt sur for at det blir blå drakt vi får se han i mot oss :(
DA kan vi virkelig handle , og det kjapt….få inn kvalitet som nå kan «kjøre pre season» sammen …og bli drilla`som Marsch - mellows…. ;D

Det får se være. Kun to matcher i året jeg kommer til å se han spille.

60-65 mill og store deler av beløpet betales med engang.

43 med engang for Phillips og 7-10 mill add ons + at vi kan få Gyabi for add ons på maks 5 mill.

Fort gjort å overpris egne spillere. Hvis dette stemmer så syntes jeg dette er bra!

Nå forventer jeg 3 kanoner inn!

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6515 på: Juni 28, 2022, 21:04:41 »
60-65 millioner pund for Raphinha er akkurat innafor. Totalt ca 110 millioner for KP og Raphinha. Litt lite, spesielt Phillips, men tenker det er bedre med 110 millioner nå enn 120-125 millioner på deadline day. Nå får vi forhåpentligvis hentet inn erstatterne i løpet av få dager. CDK håper jeg står øverst på lista. Ikke så gira på Gakpo i grunnen, så gjerne en ny dribleving. Otavio?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ikke uventet, men allikevel veldig trist at vi er en «bend-over klubb», som selger så fort storklubbene banker på døra... Begge assetsene vi hadde blir solgt. Blir nærmest umulig å erstatte disse. Spesielt om nedslagsfeltet er ex Marsch-spillere.. Vanvittig spent på hva Orta & co kan hente frem. Pr i dag er vi kraftig svekket, og Orta må heve suksessraten sin betraktelig om vi skal henge med i PL racet..


Vi har jo snakket om fotball anno 2022 tidligere i tråden. Altså, hvis noen lurer på hva big boys i denne ligaen er for noe så er det bare å se på Chelsea sin handlekraft. No fuss, latterliggjør Arsenal som jokker rundt med tullebud. Dette er en verden vi er milevis unna og akkurat når er vi der i verdikjeden at når Chelsea kommer på døra med sånne summer så sier vi ja. De kommer til å kjempe om edelt metall med et jævla sterkt lag nok engang og et CL-lag får en CL-spiller, enkelt og greit. Fortsatt en møkkaklubb da :)

Jostein.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6516 på: Juni 28, 2022, 21:20:21 »
Erstatte Rapha blir ekstremt vanskelig, ikke ofte en ser spillere ta PL slik som han har gjort.

Nå må virkelig bruke bra med penger og det er fortsatt en stor gambling.
Leeds Carajo!

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6517 på: Juni 28, 2022, 21:25:57 »
Erstatte Rapha blir ekstremt vanskelig, ikke ofte en ser spillere ta PL slik som han har gjort.

Nå må virkelig bruke bra med penger og det er fortsatt en stor gambling.
Gambling på flere plan. Langt fra sikkert at alle slår an. Samt at vi nå skal samspille en helt ny midtbane/angrep med 4-5 nye spillere. Tar vi med Kristensen så er fort halve elleveren byttet ut når vi skriver august 2022.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6518 på: Juni 28, 2022, 21:30:09 »
60-65 millioner pund for Raphinha er akkurat innafor. Totalt ca 110 millioner for KP og Raphinha. Litt lite, spesielt Phillips, men tenker det er bedre med 110 millioner nå enn 120-125 millioner på deadline day. Nå får vi forhåpentligvis hentet inn erstatterne i løpet av få dager. CDK håper jeg står øverst på lista. Ikke så gira på Gakpo i grunnen, så gjerne en ny dribleving. Otavio?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ikke uventet, men allikevel veldig trist at vi er en «bend-over klubb», som selger så fort storklubbene banker på døra... Begge assetsene vi hadde blir solgt. Blir nærmest umulig å erstatte disse. Spesielt om nedslagsfeltet er ex Marsch-spillere.. Vanvittig spent på hva Orta & co kan hente frem. Pr i dag er vi kraftig svekket, og Orta må heve suksessraten sin betraktelig om vi skal henge med i PL racet..


Vi har jo snakket om fotball anno 2022 tidligere i tråden. Altså, hvis noen lurer på hva big boys i denne ligaen er for noe så er det bare å se på Chelsea sin handlekraft. No fuss, latterliggjør Arsenal som jokker rundt med tullebud. Dette er en verden vi er milevis unna og akkurat når er vi der i verdikjeden at når Chelsea kommer på døra med sånne summer så sier vi ja. De kommer til å kjempe om edelt metall med et jævla sterkt lag nok engang og et CL-lag får en CL-spiller, enkelt og greit. Fortsatt en møkkaklubb da :)
100 mill p ish med fratrekk for hva om måtte investeres blir ikke veldig mye om vi skulle rykke ned pga mislykkede spillerkjøp. Phillips og Raphinha er nærmest garantister for å holde oss i divisjonen, om de er skadefrie.

karaba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6519 på: Juni 28, 2022, 21:30:41 »
Erstatte Rapha blir ekstremt vanskelig, ikke ofte en ser spillere ta PL slik som han har gjort.

Nå må virkelig bruke bra med penger og det er fortsatt en stor gambling.
Gambling på flere plan. Langt fra sikkert at alle slår an. Samt at vi nå skal samspille en helt ny midtbane/angrep med 4-5 nye spillere. Tar vi med Kristensen så er fort halve elleveren byttet ut når vi skriver august 2022.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Samtidig trenger vi det for å ta neste steg. Jeg tror dette er riktig strategi jeg


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6520 på: Juni 28, 2022, 21:32:22 »
Liten kuriositet....leste akkurat at Raph til Chelsea er den 5 dyreste overgangen gjennom tidene melllom to PL-klubber. Kan ikke vært såååå gæernt da..

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6521 på: Juni 28, 2022, 21:37:30 »
60-65 millioner pund for Raphinha er akkurat innafor. Totalt ca 110 millioner for KP og Raphinha. Litt lite, spesielt Phillips, men tenker det er bedre med 110 millioner nå enn 120-125 millioner på deadline day. Nå får vi forhåpentligvis hentet inn erstatterne i løpet av få dager. CDK håper jeg står øverst på lista. Ikke så gira på Gakpo i grunnen, så gjerne en ny dribleving. Otavio?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ikke uventet, men allikevel veldig trist at vi er en «bend-over klubb», som selger så fort storklubbene banker på døra... Begge assetsene vi hadde blir solgt. Blir nærmest umulig å erstatte disse. Spesielt om nedslagsfeltet er ex Marsch-spillere.. Vanvittig spent på hva Orta & co kan hente frem. Pr i dag er vi kraftig svekket, og Orta må heve suksessraten sin betraktelig om vi skal henge med i PL racet..


Vi har jo snakket om fotball anno 2022 tidligere i tråden. Altså, hvis noen lurer på hva big boys i denne ligaen er for noe så er det bare å se på Chelsea sin handlekraft. No fuss, latterliggjør Arsenal som jokker rundt med tullebud. Dette er en verden vi er milevis unna og akkurat når er vi der i verdikjeden at når Chelsea kommer på døra med sånne summer så sier vi ja. De kommer til å kjempe om edelt metall med et jævla sterkt lag nok engang og et CL-lag får en CL-spiller, enkelt og greit. Fortsatt en møkkaklubb da :)
100 mill p ish med fratrekk for hva om måtte investeres blir ikke veldig mye om vi skulle rykke ned pga mislykkede spillerkjøp. Phillips og Raphinha er nærmest garantister for å holde oss i divisjonen, om de er skadefrie.

Du ser bare negativene, jeg velger heller å snu det. Dette ER måten å gjøre det på etter modellen klubben har valgt. Phillips i et Marsch-system og skadehistorikk har jeg snakket så mye om det gidder jeg ikke mer...ingen garanti for noe som helst egentlig. Angående Raph er vi på bølgelengde, det er der vi MÅ treffe. Og om vi klarer å bygge en større og sterkere stall i tillegg så KAN dette blir bra. Ingen garantier.....som stort sett alt annet her i livet.

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6522 på: Juni 28, 2022, 21:38:08 »
Raphinha går til Chelsea.
 

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6523 på: Juni 28, 2022, 21:39:15 »
Raphinha går til Chelsea.
Jøss! Snakk om breaking news!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6524 på: Juni 28, 2022, 21:41:02 »
Raphinha går til Chelsea.
Jøss! Snakk om breaking news!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Haha, tidenes etterslep :D Nesten så man tror det er ironisk ment :-p

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6525 på: Juni 28, 2022, 21:47:45 »
60-65 millioner pund for Raphinha er akkurat innafor. Totalt ca 110 millioner for KP og Raphinha. Litt lite, spesielt Phillips, men tenker det er bedre med 110 millioner nå enn 120-125 millioner på deadline day. Nå får vi forhåpentligvis hentet inn erstatterne i løpet av få dager. CDK håper jeg står øverst på lista. Ikke så gira på Gakpo i grunnen, så gjerne en ny dribleving. Otavio?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ikke uventet, men allikevel veldig trist at vi er en «bend-over klubb», som selger så fort storklubbene banker på døra... Begge assetsene vi hadde blir solgt. Blir nærmest umulig å erstatte disse. Spesielt om nedslagsfeltet er ex Marsch-spillere.. Vanvittig spent på hva Orta & co kan hente frem. Pr i dag er vi kraftig svekket, og Orta må heve suksessraten sin betraktelig om vi skal henge med i PL racet..


Vi har jo snakket om fotball anno 2022 tidligere i tråden. Altså, hvis noen lurer på hva big boys i denne ligaen er for noe så er det bare å se på Chelsea sin handlekraft. No fuss, latterliggjør Arsenal som jokker rundt med tullebud. Dette er en verden vi er milevis unna og akkurat når er vi der i verdikjeden at når Chelsea kommer på døra med sånne summer så sier vi ja. De kommer til å kjempe om edelt metall med et jævla sterkt lag nok engang og et CL-lag får en CL-spiller, enkelt og greit. Fortsatt en møkkaklubb da :)
100 mill p ish med fratrekk for hva om måtte investeres blir ikke veldig mye om vi skulle rykke ned pga mislykkede spillerkjøp. Phillips og Raphinha er nærmest garantister for å holde oss i divisjonen, om de er skadefrie.

Du ser bare negativene, jeg velger heller å snu det. Dette ER måten å gjøre det på etter modellen klubben har valgt. Phillips i et Marsch-system og skadehistorikk har jeg snakket så mye om det gidder jeg ikke mer...ingen garanti for noe som helst egentlig. Angående Raph er vi på bølgelengde, det er der vi MÅ treffe. Og om vi klarer å bygge en større og sterkere stall i tillegg så KAN dette blir bra. Ingen garantier.....som stort sett alt annet her i livet.
Enig at det aldri er garantier, men med Phillips og Raphinha i 11veren, er sjansen stor for at vi holder plassen. Vi må treffe 100% på en defensiv midtbanespiller og det samme på en offensiv kapasitet. Veldig spennende navn med CDK, Gakpo, Camara mfl. Håper inderlig de er noenlunde forberedt, og har en plan for erstattere..

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6526 på: Juni 28, 2022, 22:29:16 »
60-65 millioner pund for Raphinha er akkurat innafor. Totalt ca 110 millioner for KP og Raphinha. Litt lite, spesielt Phillips, men tenker det er bedre med 110 millioner nå enn 120-125 millioner på deadline day. Nå får vi forhåpentligvis hentet inn erstatterne i løpet av få dager. CDK håper jeg står øverst på lista. Ikke så gira på Gakpo i grunnen, så gjerne en ny dribleving. Otavio?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ikke uventet, men allikevel veldig trist at vi er en «bend-over klubb», som selger så fort storklubbene banker på døra... Begge assetsene vi hadde blir solgt. Blir nærmest umulig å erstatte disse. Spesielt om nedslagsfeltet er ex Marsch-spillere.. Vanvittig spent på hva Orta & co kan hente frem. Pr i dag er vi kraftig svekket, og Orta må heve suksessraten sin betraktelig om vi skal henge med i PL racet..


Vi har jo snakket om fotball anno 2022 tidligere i tråden. Altså, hvis noen lurer på hva big boys i denne ligaen er for noe så er det bare å se på Chelsea sin handlekraft. No fuss, latterliggjør Arsenal som jokker rundt med tullebud. Dette er en verden vi er milevis unna og akkurat når er vi der i verdikjeden at når Chelsea kommer på døra med sånne summer så sier vi ja. De kommer til å kjempe om edelt metall med et jævla sterkt lag nok engang og et CL-lag får en CL-spiller, enkelt og greit. Fortsatt en møkkaklubb da :)
100 mill p ish med fratrekk for hva om måtte investeres blir ikke veldig mye om vi skulle rykke ned pga mislykkede spillerkjøp. Phillips og Raphinha er nærmest garantister for å holde oss i divisjonen, om de er skadefrie.

Du ser bare negativene, jeg velger heller å snu det. Dette ER måten å gjøre det på etter modellen klubben har valgt. Phillips i et Marsch-system og skadehistorikk har jeg snakket så mye om det gidder jeg ikke mer...ingen garanti for noe som helst egentlig. Angående Raph er vi på bølgelengde, det er der vi MÅ treffe. Og om vi klarer å bygge en større og sterkere stall i tillegg så KAN dette blir bra. Ingen garantier.....som stort sett alt annet her i livet.
Enig at det aldri er garantier, men med Phillips og Raphinha i 11veren, er sjansen stor for at vi holder plassen. Vi må treffe 100% på en defensiv midtbanespiller og det samme på en offensiv kapasitet. Veldig spennende navn med CDK, Gakpo, Camara mfl. Håper inderlig de er noenlunde forberedt, og har en plan for erstattere..

Jeg tror vi allerede har erstattet Phillips. Jeg spår at Roca er en heidundrende signering.

Selv om vi mister to gode spillere og herlige typer, så er det nok større sjans for å bli bedre hvis de to erstattes av 3 gode spillere. Vi har i tilegg signert  Roca og Aaronson. Midtbanen og det offensive er veldig oppgradert, på papiret. Det skal mye til om alle de nye signeringer slår til.

Får vi de som er linket sterkest og av de relativt sikre kildene så har Orta levert varene i sommer. Resten blir opp til Jesse og gutta i og rundt laget.

Tror Leeds er godt forberedt. De to overgangene har dem kalkulert inn.  Tipper det signeres raskt tre spillere nå  :)

Håper Ihvertfall Charles De Ketelaere kommer. Nå er det noen mill pund ekstra lommeboka også. Her snakker vi talent på absolutt øverste hylle.

Om det blir Adams eller Camara. Ingen av dem river skinnet av min pølse. Har ikke sett dem. Men garantert gode spillere
Gakpo - Første gang jeg hørte om han var nå i sommer. Ser ut som one million dollar på youtube. Sjuk bra stats fra Nederland. Sikkert gode signering alle tre. Men hadde vært kult om dem hadde dratt feks Ward-Prowse og Conor Gallagher opp av hatten som Phillips og Raphinha sine erstattere.
 

Hallgi

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6527 på: Juni 28, 2022, 22:36:19 »
Med to tunge avskjeder er det godt at Leeds er linket med så mange spennende spillere.
Ein god gjennomgang her av heile 20 spillere Leeds har vært linket med i sommer;
https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/every-player-linked-leeds-united-24343270
ALAW (& I am the pirate amongst us)

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6528 på: Juni 28, 2022, 22:44:27 »
Gakpo-høydepunkter. Spennende spiller  8)

PSV vil visstnok ha 40 millioner euro for ham. Høres mye ut!

https://www.youtube.com/watch?v=1MXhodRFAFU

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6529 på: Juni 28, 2022, 22:49:02 »
Nok en skuffende, men ikke uventet kveld. Vår beste spiller til Chelsea.

Noen som vet hvor mange videresalgs-prosenter Rennes har krav på?
Marching on together!

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6530 på: Juni 28, 2022, 23:40:23 »
Kan tyde på at det blir Mo Camara:

Don Mitchell
@Don7Mitchell
Mohamed Camara 🇲🇱 will not be part of the training camp on Wednesday and is officially released - from the club - for transfer talks. This week we will get the final decision. #BHAFC #LUFC

Brighton også interessert, men jeg tenker at Aaronson og Kristensen (samt Marsch) taler til stor fordel for at han velger Leeds.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6531 på: Juni 29, 2022, 00:01:47 »
Chelsea er Leeds sin hovedfiende ved siden av Scum. Raphina vil gå inn i historien som sjefssviker på linje med Jordan, McQueen, Cantona, Ferdinand og Smith. Swinging London trumfer. Ikke noe poeng å bruke mer tid på han.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6532 på: Juni 29, 2022, 00:05:03 »
Lov å drømme litt. Selv Fredrick Bessone kan se bra ut på youtube. Men han har neppe så mange minutter som de kara her!

Disse tre er i følge Hay høyt på listen. Romano også nevnt det. Lest meg litt opp på dem. Fin alder, enormt potensiale på et par av dem. Litt skeptisk til Adams uten å ha noe som helst grunnlag for det.

Mo Camara - Fått navnet Pressing Machine. Veldig kvikk, bra med ball, gode pasninger og bra klyv fremover. Vinner masse baller uten å takle. En fattigmanns Kante...
Minus - Hodespillog evt Afrikamesterskapet
https://m.youtube.com/watch?v=lkCjuIX8dcw

Tyler Adams - Litt mer defensiv enn Camara. Rask ballvinner som er god i presspillet. Gjort det bra i Bundesliga og spilt i en bedre liga enn Camara. Begge gått Red Bullskolen.
https://m.youtube.com/watch?v=95LvPoe3Q8Q

Charles De Ketelaere - ✊️💦💦
Nyt- https://m.youtube.com/watch?v=TIEj7kF7XmI

Cody Gakpo - Han er på et annet nivå enn han som bærer drakt nr 11 i dag.. Blir nok i dyreste laget med han, Camara og Ketelaere...men vi har penger..
https://m.youtube.com/watch?v=Bn-30vamSeA
« Siste redigering: Juni 29, 2022, 00:11:24 av Eriksen55 »

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6533 på: Juni 29, 2022, 00:10:44 »
Chelsea er Leeds sin hovedfiende ved siden av Scum. Raphina vil gå inn i historien som sjefssviker på linje med Jordan, McQueen, Cantona, Ferdinand og Smith. Swinging London trumfer. Ikke noe poeng å bruke mer tid på han.

Du om det. Ikke sett mange som på internettet som er enig i det.

Takker Raphinha for enorme bidrag på banen og nå med å booste klubbkassa.


GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6534 på: Juni 29, 2022, 00:58:34 »
Får vi Gakpo og de K. for under 100 mill? Uansett mye penger for Rad....
MOT

Perik

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6535 på: Juni 29, 2022, 06:52:26 »
Gakpo får jeg vibber av som når jeg ser Brann om dagen.
Er for god for sin liga, lekefotball 😊

Ja takk til noen av de, og spesielt Gakpo

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6536 på: Juni 29, 2022, 07:28:26 »
Fra Leeds United sin offisielle hjemmeside 16. juni 2022. Trenger ingen nærmere forklaring.

When are we playing our rivals?

Leeds host Chelsea on Saturday 20th August 2022 at Elland Road.  The Whites head across the Pennines to take on arch rivals Manchester United at Old Trafford on Saturday 17th September 2022.  Manchester United visit Elland Road on Saturday 11th February 2023, whilst the trip to Stamford Bridge to take on Chelsea is due to take place on Saturday 4th March 2023

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6537 på: Juni 29, 2022, 08:10:26 »
Med to tunge avskjeder er det godt at Leeds er linket med så mange spennende spillere.
Ein god gjennomgang her av heile 20 spillere Leeds har vært linket med i sommer;
https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/every-player-linked-leeds-united-24343270

Nå kan vi jo virkelig velge fra kvalitet, med penger i lommeboka!

Mo Camara høres og ser bra ut, Otavio ser spennende ut - og De Ketelaere .........2 av de 3 og gjerne Ben Foster.
 

SupALeedS

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6538 på: Juni 29, 2022, 08:32:36 »
Jeg syntes Orta får unødvendig mye negativt fra oss supportere. Tenk nå har vi ca 100 millioner pund å handle for i utgangspunktet. Det er sånn vi kan ta steg. Nå kan vi utgangspunktet bygge stall. Ja vi mister våre 2 beste spillere , men nå har vi muligheten til å få inn kvalitet. Vi må ikke glemme det. Med Camara/Adams inn mener jeg at rollen til Kalvin er løst, om man legger vekk følelsene rundt at Phillips var ekte Leeds gutt. Selve fotball spilleren Camara vs Phillips tror jeg ikke er noe dårligere.

Spennende dager i vente, Raphinha blir som fler sier her det helt essensielle å klare å erstatte, en game changer, eller en spiller som har mer en bare fart ala James MÅ inn i laget.

Blir utrolig viktig å få dette på plass raskt. MOT!

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6539 på: Juni 29, 2022, 09:05:53 »
Jeg syntes Orta får unødvendig mye negativt fra oss supportere. Tenk nå har vi ca 100 millioner pund å handle for i utgangspunktet. Det er sånn vi kan ta steg. Nå kan vi utgangspunktet bygge stall. Ja vi mister våre 2 beste spillere , men nå har vi muligheten til å få inn kvalitet. Vi må ikke glemme det. Med Camara/Adams inn mener jeg at rollen til Kalvin er løst, om man legger vekk følelsene rundt at Phillips var ekte Leeds gutt. Selve fotball spilleren Camara vs Phillips tror jeg ikke er noe dårligere.

Spennende dager i vente, Raphinha blir som fler sier her det helt essensielle å klare å erstatte, en game changer, eller en spiller som har mer en bare fart ala James MÅ inn i laget.

Blir utrolig viktig å få dette på plass raskt. MOT!
Orta har fått mye tyn, og med rette.. Etter å ha brukt 100 mill pluss på forsterkninger etter opprykket, er det kun en av disse spillerne som har hevet laget (Raphinha). Koch, James, Llorente, Rodrigo, Firpo har overhode ikke forsterket førsteellveren i det hele tatt. Om vi er snille kan vi si at bredden er noe bedre. Samtlige ble kjøpt uten at det er gjort en skikkelig analyse/forarbeid av spillerene. I tillegg ruller Augustin-saken i bakgrunnen, og vil sannsynligvis koste oss rundt 20 mill pund. Dette etter at det ble handlet inn en utrent spiller med holdningsproblemer, som skulle vært avdekket lenge før kontrakten/forpliktelsen ble undertegnet.
Når vi i tilegg ser tilbake til januarvindet, hvor det ble besluttet ikke å handle.  En vurdering som holdt på å sende oss rett ned, og kun grisetur reddet plassen for oss. Nok en gang er det handlet uprøvde spillere i PL, hvorav 1 av de 3 (Roca) knapt har spilt tellende matcher på et par år. Om Camara og/eller Adams blir handlet inn, er det likevel veldig optimistisk at de skal kunne gå inn å erstatte Phillips' defensive og offensive kvaliteter. Betyr ikke stort at Phillips er Leedsgutt, hans bidrag på banen er hva som har imponert meg.. Enig at han var skuffende etter sist skadeopphold, men med en full pre-season er jeg sikker på at han er på gang igjen. Uhyre optimistisk at Gakpo (om han blir kjøpt) vil erstatte Raphinha fullt ut. Også han helt uprøvd i PL.
Orta skal ha kred for å ha hentet Bielsa, Pablo, Raphinha, og sikkert noen flere som ble hentet i CC. Etter opprykket til PL, har han absolutt alt å bevise.