Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1475190 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6900 på: Juli 15, 2022, 12:54:48 »
* Foreløpig lener eg mot en mid table posisjon for denne sesongen. Men det kan bli alt fra 8. til 14.plass in min bok.
Hvor vi havner på tabellen handler jo også om hvordan andre lag gjør det.

Ser ikke bort fra at disse to waccoer'ne treffer bra (og da er jo plasseringene 15.-20. allerede utdelt) :)

Don't think it's going to be 37 points to survive this season.
The three promoted sides all look pretty weak and I suspect Brentford, Southampton and Everton will all struggle.

.......

if we get marsch's PPG he got us in his 12 games replicated throughout next season
we'll be easily safe with around 47pts, that total was good enough for 13th last season
how would that NOT be good enough ?
if you offered me right now, we'll end up next season on 47pts and a 13th place finish
i'd snap your hands off

....
(Edith):
tar med denne også, når en 'less capable squad klarte 59 poeng', den argumentasjonen hadde eg sansen for :)

I think the point is that while we'd all settle for that and technically it is good enough for the league all of us would still want more because it's not good enough for Leeds. In theory a less capable Leeds squad managed 59 points season before last, I don't see anyone being unhappy if we're in and around that figure.
« Siste redigering: Juli 15, 2022, 12:59:49 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6901 på: Juli 15, 2022, 13:15:56 »
Kan det være at vi tenker å hente BÅDE Kali og CDK?? Høres jo litt råflott ut kanskje....
Men hvis vi nå først kjøper Kali - og så om et par uker aksepterer CDK tilbudet og så kommer han inn portene på Thorpe Arch også??

Eg har lekt med tanken - de er jo ikke like i det hele tatt da...

Går litt løse rykter på Waccoe om Harrison til Newcastle for 20-30 millioner pund. Hvis dette skulle være tilfelle vil det ikke være usannsynlig med en overgang både for Kali og CDK. Men pt tror jeg ikke dette skjer. De to vil koste oss rundt 50 millioner pund, og det ville vært "galskap" å bruke pengene på disse og ikke flere spillere, når det skriker ut at vi bør forsterke oss på venstrebacken.

Tror fortsatt vi er tett på både CDK og Kali og avventer litt til før situasjonen med CDK blir avklart ift Milan. Men vi kan ikke vente forever, da kupper noen andre Kali (Newcastle?).

auren

Jeg håper ikke vi selger Harrison - sjøl om jeg river meg i det håret jeg ikke har hver gang han kommer seg i fine innleggsposisjoner og dryler ballen ut til innkast på motsatt side.... Han har likevel gitt oss bra med målpoeng i PL, og kanskje kan han gjøre en jobb på VB også når det trengs. Men det er klart - hvis vi får £30 mill så er det mye bra spillere han kan erstattes med. Men så var det dette med å skifte ut hele troppen da, Harrison som en kontinuitetsbærer har kanskje sin verdi.

Spot on. Dette er ikke tiden for å selge godeste Jack.
I tillegg til nevnte, så oppfatter jeg han også som en positiv figur i gruppa innad og utad.
Både han og James er hardtarbeidende og ydmyke gutter som vi trenger i gruppa.
Bare det at de er villige til å gjøre en jobb for laget og treneren som back uten at sutringa om at de vil bort er i gang, er mangelvare som vi ikke kan forvente av alle i disse tider.
Dybde i troppen er også som vi har erfart et must i dagens PL.
La NCastle lete videre andre steder.

Neo

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6902 på: Juli 15, 2022, 13:28:43 »
Jack Harrison må bli.
Svært anvendelig, og leverer varene gjennom en hel sesong.
Synes man tidvis overser hans betydning og mange gode bidrag for laget (8 mål og 1 assist sist sesong mot 8-7 før den).

Dette er en juvel iferd med å slipes til en meget verdifull diamant.
En god sesong i år, og jeg er sikker på at han er i England-troppen.

Behold!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6903 på: Juli 15, 2022, 15:09:55 »
Denne er til alle (oss) som er urolige mht Barcelonas betalingsevne:


Graham Smyth
@GrahamSmyth
Raphinha is a Barcelona player. Deal completed. Leeds United have put a provision in the deal that means Barcelona will have to pay a significant penalty if the agreed amount does not arrive within the agreed time frame.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

karaba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6904 på: Juli 15, 2022, 15:33:13 »
Denne er til alle (oss) som er urolige mht Barcelonas betalingsevne:


Graham Smyth
@GrahamSmyth
Raphinha is a Barcelona player. Deal completed. Leeds United have put a provision in the deal that means Barcelona will have to pay a significant penalty if the agreed amount does not arrive within the agreed time frame.
Bare det at Leeds har «betydelige» bøter med i avtalen viser vel at Leeds ikke er helt er overbevist om at pengene kommer på tid


Sent from my iPhone using Tapatalk

lowfields

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6905 på: Juli 15, 2022, 15:47:38 »
Raphinha is a Barcelona player. Deal completed. Leeds United have put a provision in the deal that means Barcelona will have to pay a significant penalty if the agreed amount does not arrive within the agreed time frame.

Fra Waccoe: ;D

"That they won’t pay"

"You can't pay, so you must pay us more."
What stupid f**king clause it that.

Barcelona er litt som Hellas: Er så ute å kjøre økonomisk at nå er det bare å gi faen.... 8)
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6906 på: Juli 15, 2022, 15:54:48 »
Raphinha is a Barcelona player. Deal completed. Leeds United have put a provision in the deal that means Barcelona will have to pay a significant penalty if the agreed amount does not arrive within the agreed time frame.

Fra Waccoe: ;D

"That they won’t pay"

"You can't pay, so you must pay us more."
What stupid f**king clause it that.

Barcelona er litt som Hellas: Er så ute å kjøre økonomisk at nå er det bare å gi faen.... 8)

Hva i all verden? Det er en meningsløs sanksjon hvis det ikke er andre klausuler i tillegg. Nå er ikke fotballspillere å regne som varer, men det eneste logiske må være at Raphinha regnes som Leeds-eiendom dersom Barcelona ikke gjør opp for seg.

Som de fleste andre på forumet er jeg meeeget skeptisk til de greiene her...

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6907 på: Juli 15, 2022, 16:57:56 »
Raphinha is a Barcelona player. Deal completed. Leeds United have put a provision in the deal that means Barcelona will have to pay a significant penalty if the agreed amount does not arrive within the agreed time frame.

Fra Waccoe: ;D

"That they won’t pay"

"You can't pay, so you must pay us more."
What stupid f**king clause it that.

Barcelona er litt som Hellas: Er så ute å kjøre økonomisk at nå er det bare å gi faen.... 8)

Hva i all verden? Det er en meningsløs sanksjon hvis det ikke er andre klausuler i tillegg. Nå er ikke fotballspillere å regne som varer, men det eneste logiske må være at Raphinha regnes som Leeds-eiendom dersom Barcelona ikke gjør opp for seg.

Som de fleste andre på forumet er jeg meeeget skeptisk til de greiene her...

Fin deal det her. Hvis dem ikke betaler add ons inn fristen øker gjelden med 10 mill euro.

Det er cashflow i Barca, så litt press er bra. Tror noe havner om vilje, ikke evne.

Viktigste er at vi fikk mesteparten med engang - så får vi håpe addons dobblerseg fra 10-20 mill euro  :)

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6908 på: Juli 15, 2022, 17:14:24 »
David Anderson
@MirrorAnderson
Reports from France claim Leeds are prepared to offer £21.4million to PSG for striker Arnaud Kalimuendo. PSG prepared to accept their offer and Leeds will then attempt to agree terms with Kalimuendo. #lufc

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6909 på: Juli 15, 2022, 17:44:18 »
Raphinha is a Barcelona player. Deal completed. Leeds United have put a provision in the deal that means Barcelona will have to pay a significant penalty if the agreed amount does not arrive within the agreed time frame.

Fra Waccoe: ;D

"That they won’t pay"

"You can't pay, so you must pay us more."
What stupid f**king clause it that.

Barcelona er litt som Hellas: Er så ute å kjøre økonomisk at nå er det bare å gi faen.... 8)

Hva i all verden? Det er en meningsløs sanksjon hvis det ikke er andre klausuler i tillegg. Nå er ikke fotballspillere å regne som varer, men det eneste logiske må være at Raphinha regnes som Leeds-eiendom dersom Barcelona ikke gjør opp for seg.

Som de fleste andre på forumet er jeg meeeget skeptisk til de greiene her...

Fin deal det her. Hvis dem ikke betaler add ons inn fristen øker gjelden med 10 mill euro.

Det er cashflow i Barca, så litt press er bra. Tror noe havner om vilje, ikke evne.

Viktigste er at vi fikk mesteparten med engang - så får vi håpe addons dobblerseg fra 10-20 mill euro  :)

Det går helt fint så lenge de ikke går overende. Det kan fort bli en korthuseffekt hvis først en stor klubb - som skylder penger til flere andre - havner i skikkelig uføre. Pengene som Barcelona skylder Leeds for Raphinha inngår i Leeds' gjeld til Feyenoord for Sinisterra, som inngår i Feyenoords gjeld til... Det går sikkert greit det det her, altså, men fotballen er et like fintuna gjeldsmaskineri som resten av verdensøkonomien. Når først ett gjeldsberg raser, ryker det andre med i dragsuget.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6910 på: Juli 15, 2022, 18:16:37 »
David Anderson
@MirrorAnderson
Reports from France claim Leeds are prepared to offer £21.4million to PSG for striker Arnaud Kalimuendo. PSG prepared to accept their offer and Leeds will then attempt to agree terms with Kalimuendo. #lufc

I så fall skulle det ikke være noe problem, denne er fra i går:   :)

RossAftbl 🇺🇦
@RossAftbl
Leeds in the last few minutes have agreed a fee with PSG for Arnaud Kalimuendo. £17.5 million plus £3 million in add ons. Personal terms won’t be a problem, the player is keen to sign for Leeds. #LeedsUnited #LUFC #PSG
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lowfields

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6911 på: Juli 15, 2022, 18:25:00 »
Han startet for PSG i en treningskamp idag da, så helt i mål er det nok ikke.
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Pettersen97

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6912 på: Juli 16, 2022, 08:28:53 »
Leeds Live melder om at klubben vurderer bud på Arsenals Nicolas Pepe som The Gunners har priset til €25 mill. Om Leeds ønsker en ving til, så ville jeg heller at de skulle gått for Adama Traore som rapporteres til Everton for £10 mill. 

Men dette er forhåpentligvis silly season rykter  ;D
The Mighty Whites

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6913 på: Juli 16, 2022, 09:22:03 »
Hay oppsummerer stoda i transferaktiviteten

https://theathletic.com/3425376/2022/07/16/leeds-de-ketelaere-kalimuendo-raphinha/

- CDK kjenner Leeds' lønnstilbud og Brügge overgangssummen - Milan har signalisert mandag som en slags D-day for eget vedkommende og han går dit om han får muligheten
- Leeds er klar med andre alternativer men kun Kalimuendo nevnes ved navn. For Leeds er det viktig å finne en spiss som er ulik Joffy - den nye spissen skal ikke stå i veien for hans utviklingsmuligheter...
- venstreback var en posisjon der man så på Firpo som førstevalg og man ville ikke bruke store midler i den posisjonen. Hans nye skade har gjort at de nå vurderer å endre politikk

The Raphinha money will be thrown at a forward. The smart money says an extra left-back would do them good too.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6914 på: Juli 16, 2022, 09:45:56 »
Betryggende lesing dette. Gelhardt er et så stort talent at det er helt riktig tankegang å ikke få inn en offansiv kraft som har samme egenskaper. Joffy håper jeg blir tilnærmet fast kommende sesong. Han blir enorm i helhvitt!

Forhåpentligvis kan vi endelig få en ende til CDK-spekulasjonene over helgen. Tror de fleste Leedsfans er lei all frem og tilbake i denne saken.

Venstreback-plassen har vært en mare i fryktelig mange år. Håper vi får inn en spennende spiller som kan gå rett inn i elleveren og styrke laget. Firpo er god offansivt, men har store mangler defansivt. Og det viktigste med en back er det defansive i mine øyne. Kanskje et lån med opsjon på kjøp? På Waccoe har flere foreslått Reguilón på Spurs. Kjenner ikke så godt til spilleren, men han har jo PL-erfaring i det minste.
Spennende dager/uker fremover blir det jo. Og i dag er der kun tre små uker til sesongstart mot Wolves!!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
« Siste redigering: Juli 16, 2022, 09:49:49 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6915 på: Juli 16, 2022, 10:09:49 »
Glem twitreren her, dette er sitat fra italiensk avis. Intet 'nytt' i forhold til hva som har blitt ryktet tidligere men snarere en bekreftelse:

RumorsTransfersNews24/7 📰
@rumorstransfers
AC Milan remain keen on Charles De Ketelaere, report Corriere della Sera, but they ‘certainly’ won’t match what Leeds United have offered for the player.

They won’t go as far as €35m, and will ‘certainly’ will not match the €37m believed to have been offered by Leeds  #lufc

Spørsmålet er hva Brügge mener om dette, og hvorvidt Milan likevel vil øke tilbudet...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6916 på: Juli 16, 2022, 10:40:59 »
Glem twitreren her, dette er sitat fra italiensk avis. Intet 'nytt' i forhold til hva som har blitt ryktet tidligere men snarere en bekreftelse:

RumorsTransfersNews24/7 📰
@rumorstransfers
AC Milan remain keen on Charles De Ketelaere, report Corriere della Sera, but they ‘certainly’ won’t match what Leeds United have offered for the player.

They won’t go as far as €35m, and will ‘certainly’ will not match the €37m believed to have been offered by Leeds  #lufc

Spørsmålet er hva Brügge mener om dette, og hvorvidt Milan likevel vil øke tilbudet...
Basert på alt jeg har lest, virker det som CDK har hodet låst på AS Milan (ikke ulikt Raphinha/Barca). Er det noen vits å fortsette, og risikere å få inn en spiller som mangler motivasjon. Vi prater tross alt om et anselig antall mill.. Etter mitt syn på tide å se andre veier

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6917 på: Juli 16, 2022, 10:45:43 »
Basert på alt jeg har lest, virker det som CDK har hodet låst på AS Milan (ikke ulikt Raphinha/Barca). Er det noen vits å fortsette, og risikere å få inn en spiller som mangler motivasjon. Vi prater tross alt om et anselig antall mill.. Etter mitt syn på tide å se andre veier
Så lenge Brügge ikke aksepterer Milans tilbud (fordi Leeds' er bedre) har jo ikke CDK det alternativet... :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6918 på: Juli 16, 2022, 11:04:57 »
Glem twitreren her, dette er sitat fra italiensk avis. Intet 'nytt' i forhold til hva som har blitt ryktet tidligere men snarere en bekreftelse:

RumorsTransfersNews24/7
@rumorstransfers
AC Milan remain keen on Charles De Ketelaere, report Corriere della Sera, but they ‘certainly’ won’t match what Leeds United have offered for the player.

They won’t go as far as €35m, and will ‘certainly’ will not match the €37m believed to have been offered by Leeds  #lufc

Spørsmålet er hva Brügge mener om dette, og hvorvidt Milan likevel vil øke tilbudet...
Basert på alt jeg har lest, virker det som CDK har hodet låst på AS Milan (ikke ulikt Raphinha/Barca). Er det noen vits å fortsette, og risikere å få inn en spiller som mangler motivasjon. Vi prater tross alt om et anselig antall mill.. Etter mitt syn på tide å se andre veier
Tror Leeds hadde droppet interessen hvis CDK hadde hodet låst. At Milan er det prefererte laget er det jo ingen tvil om, men jeg vil jo tro og håpe han velger Leeds og ikke enda et år i Brugge hvis Milan ikke kan matche det Brugge krever. Men vi kan ikke vente forever heller… forhåpentligvis stemmer dette med mandag, som Asbjørn siterte tidligere.

Jeg vil heller ha en lignende spillertype som CDK, og ikke Kalimuendo, hvis jeg kan velge.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6919 på: Juli 16, 2022, 11:57:42 »
Glem twitreren her, dette er sitat fra italiensk avis. Intet 'nytt' i forhold til hva som har blitt ryktet tidligere men snarere en bekreftelse:

RumorsTransfersNews24/7
@rumorstransfers
AC Milan remain keen on Charles De Ketelaere, report Corriere della Sera, but they ‘certainly’ won’t match what Leeds United have offered for the player.

They won’t go as far as €35m, and will ‘certainly’ will not match the €37m believed to have been offered by Leeds  #lufc

Spørsmålet er hva Brügge mener om dette, og hvorvidt Milan likevel vil øke tilbudet...
Basert på alt jeg har lest, virker det som CDK har hodet låst på AS Milan (ikke ulikt Raphinha/Barca). Er det noen vits å fortsette, og risikere å få inn en spiller som mangler motivasjon. Vi prater tross alt om et anselig antall mill.. Etter mitt syn på tide å se andre veier
Tror Leeds hadde droppet interessen hvis CDK hadde hodet låst. At Milan er det prefererte laget er det jo ingen tvil om, men jeg vil jo tro og håpe han velger Leeds og ikke enda et år i Brugge hvis Milan ikke kan matche det Brugge krever. Men vi kan ikke vente forever heller… forhåpentligvis stemmer dette med mandag, som Asbjørn siterte tidligere.

Jeg vil heller ha en lignende spillertype som CDK, og ikke Kalimuendo, hvis jeg kan velge.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

De Keteleare er en spillertype som kan fylle flere roller og kanskje konkurrere mer med Rodrigo enn Gelhardt/Bamford. Hvis vi skal få mest mulig ut av Gelhardt må han få starte en god del kamper i år. Sånn sett er det bedre med en 10-ertype som kan spille på topp, enn en ren spiss.

Og når det gjelder De Keteleare: hvem vil ikke signe en fotballspiller som har en såpass fin enhånds backhand i tennis allerede som 6/7-åring?? Reneste Federer: https://m.youtube.com/watch?v=RIMdF1g-KDM

PetterH

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6920 på: Juli 16, 2022, 14:28:53 »
Noen her som kjenner til denne Kalimuendo som stadig er rykter om ?
Ut fra Youtube , kan i allefall ikke jeg se at det er en spiller som vi virkelig kan trenge , selv om en ny spiss inn er ett must.
Glad vi bruker penger igjen , men frykter generelt at vi får/har fått inn kanskje mer kvantitet enn kvalitet , men det får tiden vise ?
Håper jeg tar feil da , for jeg hadde heller ikke noe kjennskap til Raphinia og Messlier før de kom til oss :)
« Siste redigering: Juli 16, 2022, 15:06:19 av PetterH »
 

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6921 på: Juli 16, 2022, 16:13:06 »
Basert på alt jeg har lest, virker det som CDK har hodet låst på AS Milan (ikke ulikt Raphinha/Barca). Er det noen vits å fortsette, og risikere å få inn en spiller som mangler motivasjon. Vi prater tross alt om et anselig antall mill.. Etter mitt syn på tide å se andre veier
Så lenge Brügge ikke aksepterer Milans tilbud (fordi Leeds' er bedre) har jo ikke CDK det alternativet... :o
Vel, vi så vel akkurat et eksempel på det ved Raphinha-overgangen. Hodet låst på Barca, og vi bøyer av til tross for et bedre bud fra Chelsea.

TK20

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6922 på: Juli 16, 2022, 16:15:43 »
Tenker vi ikke trenger spiss. En skadefri Bamford er jo nesten en ny spiller. Joffy skal slite med spilletiden om Bamford leverer som han gjorde sesongen 20/21. Vil ikke ha inn en tredje spiller som kludrer til rotasjonen.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6923 på: Juli 16, 2022, 16:28:50 »
Tenker vi ikke trenger spiss. En skadefri Bamford er jo nesten en ny spiller. Joffy skal slite med spilletiden om Bamford leverer som han gjorde sesongen 20/21. Vil ikke ha inn en tredje spiller som kludrer til rotasjonen.

En skadefri Bamford okkuperer den ene spissplassen, derom er det ingen tvil.
Men så var det det da... :o

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6924 på: Juli 16, 2022, 16:35:28 »
Noen her som kjenner til denne Kalimuendo som stadig er rykter om ?
Er nok få av oss som har sett mer enn youtube-klippene, men man kan lese seg opp da
https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/arnaud-kalimuendo-profiled-psg-forward-24454808

Phil skriver dette:
Leeds have analysed and spoken at length about Paris Saint-Germain’s 20-year-old Arnaud Kalimuendo, someone with explosive pace and an all-round game which, like De Ketelaere’s, has attracted interest from numerous clubs in Europe.

Kalimuendo’s valuation is slightly lower than De Ketelaere’s and having loaned him to Lens for the past two seasons, PSG are open to bids for him. He is a long way from the finished article but giving good signs about what the finished article would look like.

Much consideration is being given to the exact type of forward Leeds try to bring in. They need another option up front but they are mindful of avoiding signing anyone who is too similar to Gelhardt and serves only to block his development.


Sitat
Glad vi bruker penger igjen , men frykter generelt at vi får/har fått inn kanskje mer kvantitet enn kvalitet , men det får tiden vise ?
Håper jeg tar feil da , for jeg hadde heller ikke noe kjennskap til Raphinia og Messlier før de kom til oss :)
Kjøpene virker lovende men svaret får vi jo ikke før vi ser hvordan de fungerer i troppen vår og spillestilen vår...
« Siste redigering: Juli 16, 2022, 16:37:25 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6925 på: Juli 16, 2022, 17:55:29 »
Tenker vi ikke trenger spiss. En skadefri Bamford er jo nesten en ny spiller. Joffy skal slite med spilletiden om Bamford leverer som han gjorde sesongen 20/21. Vil ikke ha inn en tredje spiller som kludrer til rotasjonen.

Tenker det er en ekstremt dårlig idee. Trenger vi rippe noe mer opp i forrige sesong ? Heldigvis har JM vært veldig tydelig at det kommer en ny spiss. Det interessante er hva slags type som kommer. CDK hadde jo vært drømmen med den enorme allsidigheten, men Kalimuendo er jo også superspennende selv om han er mer en ren 9’er.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6926 på: Juli 16, 2022, 18:03:17 »
Tjaa, drøyt 5000 følgere, men det som twitres er jo lovende da :)

RumorsTransfersNews24/7 📰
@rumorstransfers

Leeds United have been encouraged in their interest for Club Brugge Charles de Ketelaere.
Sportmediaset says Milan are also in contact, but the club's new owners are refusing to match Leeds' asking price.
 Brugge  they are refusing to drop their valuation to help the Italians.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

baste

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6927 på: Juli 16, 2022, 21:27:17 »
Så at Phil uttalte at det ikke ville by på problemer å hente Alioski tilbake til Leeds..

Ja takk… vi trenger slike typer i troppen..

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6928 på: Juli 16, 2022, 21:48:19 »
Så at Phil uttalte at det ikke ville by på problemer å hente Alioski tilbake til Leeds..

Ja takk… vi trenger slike typer i troppen..

Som backup kunne han ha vært ok å ha i troppen, men for framtida er valget feil. Klubben må ha høyere ambisjoner.
Super Leeds since 1968

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6929 på: Juli 16, 2022, 22:39:37 »
Ben Jacobs
@JacobsBen
Leeds remain very interested in Arnaud Kalimuendo but a deal is not a given even with Hugo Ekitike’s arrival in Paris. Told Kalimuendo has impressed Galtier. He’s in the squad for the Japan pre-season tour and doing all he can to stay in Paris.

Ben Jacobs
@JacobsBen
High level of interest, for both permanent and loan deals. Although PSG open to offers, nothing accepted yet and club plan to take their time. Kalimuendo could still be in squad if Icardi goes. Leeds actively pursuing but Newcastle haven’t advanced interest any further just yet.