Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1474884 ganger)

0 medlemmer og 8 gjester leser dette emnet.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6990 på: Juli 20, 2022, 17:02:04 »
Rykter om at Newcastle i dag har bydd 24 mill pund for Jack Harrison.

Og Leeds har satt en prislapp på £30M?

Nei, 35 millioner pund faktisk :)

ar9

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6991 på: Juli 20, 2022, 17:07:06 »
Ikke Leeds stoff dette men må si jeg digger denne karen

https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-11031465/Frenkie-Jong-DOESNT-want-sign-Man-United-prefers-Bayern-Munich-Chelsea.html


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6992 på: Juli 20, 2022, 17:12:42 »
Daniele Longo
@86_longo
🚨 Fumata grigia tra #Milan e #Bruges per #DeKetelaere: l’incontro di oggi è stato cordiale ma interlocutorio. Le parti si aggiorneranno prossime ore ( offerta rossonera è di 30 milioni più 2 di bonus)
@cmdotcom

En diff på 5 millioner euro er relativt mye penger for en klubb som Brügge. Dette tror jeg ikke de aksepterer…

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6993 på: Juli 20, 2022, 18:36:23 »
Daniele Longo
@86_longo
🚨 Fumata grigia tra #Milan e #Bruges per #DeKetelaere: l’incontro di oggi è stato cordiale ma interlocutorio. Le parti si aggiorneranno prossime ore ( offerta rossonera è di 30 milioni più 2 di bonus)
@cmdotcom

En diff på 5 millioner euro er relativt mye penger for en klubb som Brügge. Dette tror jeg ikke de aksepterer…
De blir vel dessverre enige til slutt. Blir vel noen addons og videresalgsklausuler er jeg redd.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6994 på: Juli 20, 2022, 20:16:05 »
Synes ikke dette virker så positivt for Milans del. De er ihvertfall ikke blitt enige i dag:


Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
AC Milan director Maldini just landed after meeting with Club Brugge: “We are always confident, it was a good meeting for Charles de Ketelaere deal”. 🚨🇧🇪 #ACMilan

“We will see what happens - we are on it”, Maldini added.
8:01 PM · Jul 20, 2022.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

SupALeedS

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6995 på: Juli 20, 2022, 23:00:16 »
Håper vi finner et godt alternativ til spiss plassen. Vi trenger en solid spiss som kan garantere mål. Bamford mye skadd, og kommer han tilbake som han var? Gelhardt er for ung og kan ikke forventes å bøtte mål i år. Spennende å følge med neste uker på hva vi lander på.
Alex

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6996 på: Juli 21, 2022, 10:34:38 »
Pete O'Rourke
@SportsPeteO
Leeds United have rejected Newcastle United’s bid for Jack Harrison. #LUFC #NUFC
9:56 AM · Jul 21, 2022


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6997 på: Juli 21, 2022, 11:42:30 »
Gjør det enkelt, kjøp inn Charlie Taylor og Ben Brereton..........da har vi godt cover!

https://www.footballfancast.com/leeds-united-transfer-rumours/leeds-united-transfer-news-adam-pope-left-back-junior-firpo-victor-orta-jesse-marsch-lufc-the-whites-premier-league

Virker som både Poveda, Davies og Bate blir lånt ut nå - vil gjerne ha Drameh i troppen fortsatt!
 

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6998 på: Juli 21, 2022, 12:15:24 »
Brereton; nei takk! Har vel kun en god halv sesong bak seg i Championship. Hvis vi går fra CDK til Brereton blir mange fans enormt skuffet. Hva med Martin Terrier heller? Vil muligens koste vel så mye som CDK, men han er mer et «ferdig» produkt.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6999 på: Juli 21, 2022, 13:45:25 »
Brereton; nei takk! Har vel kun en god halv sesong bak seg i Championship. Hvis vi går fra CDK til Brereton blir mange fans enormt skuffet. Hva med Martin Terrier heller? Vil muligens koste vel så mye som CDK, men han er mer et «ferdig» produkt.

auren

Stadig mulighet:
https://www.footballtransfertavern.com/leeds-united-news/leeds-charles-de-ketelaere-arnaud-kalimuendo-transfer-gossip-news-updates/

...men jeg er veldig FOR at vi får med en fra start av sesongen enn å drive med "waiting game" som glipper`som sist.
 

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7000 på: Juli 22, 2022, 08:17:30 »
Svært lite nytt om CDK i hele går. Det tenker jeg er godt nytt for Leeds. Tror ikke han går til Milan nå faktisk.

Et rykte out of the blue:

https://twitter.com/pltransferhub/status/1550251170496749568?s=21

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kontakinte

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7001 på: Juli 22, 2022, 10:21:26 »
Pete O'Rourke
@SportsPeteO
Leeds United have rejected Newcastle United’s bid for Jack Harrison. #LUFC #NUFC
9:56 AM · Jul 21, 2022


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Det er bra. Kun marginale forskjell på disse 2 i Leeds. Harrison 71 kamper Raphinia 65:
Goals 16-17
Assist  9-12

Marching on Together

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7002 på: Juli 22, 2022, 14:30:54 »
Wow. Rene Maric inn.
Så klart vært i Red Bull systemet, men et vanvittig potensiale og taktisk forståelse.
Dette er spennende.

https://spielverlagerung.com/
For de som er interessert
« Siste redigering: Juli 22, 2022, 14:33:29 av leedslife »

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7003 på: Juli 22, 2022, 14:41:43 »
Kristensen defensivt veldig solid, men du verden det er mye å gå på andre veien, både i forhold til pasningskvalitet og det å bli med fremover.
 

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7004 på: Juli 22, 2022, 14:49:12 »
Ben Jacobs
@JacobsBen
Told #NUFC will go back to Leeds with improved offer for Jack Harrison. Jesse Marsch really doesn't want to lose him. #LUFC can be tough negotiators now that Raphinha & Kalvin Phillips sold. Around £35m is the price tag to make Leeds even consider a sale & they may demand more.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7005 på: Juli 22, 2022, 19:37:59 »
Daniele Longo
@86_longo
🚨 Milan e Bruges non hanno ancora raggiunto l’accordo per CDK. I rossoneri ( come anticipato ieri) hanno offerto 30+2, il club belga rimane sulla richiesta di 35 più bonus.
@cmdotcom

Perfekt! 😁

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7006 på: Juli 22, 2022, 20:38:10 »
footballitalia
@footballitalia
Milan have still not reached an agreement with Club Brugge for Charles De Ketelaere, as the two clubs are seemingly at an impasse https://football-italia.net/milan-still-without-a-de-ketelaere-deal/… #ACMilan #ClubBrugge #LUFC #SerieA #SerieATIM #Calcio


Tydelig at de ikke klarer å bli enige. Men vi kan snart ikke vente lenger. Milan trenerer og håper vi skal backe unna. Tror fortsatt at han ikke ender opp i Milan, men er ikke sikker at han går til Leeds hvis han ikke går til italienerne…

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jostein.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7007 på: Juli 22, 2022, 21:34:18 »
Kristensen defensivt veldig solid, men du verden det er mye å gå på andre veien, både i forhold til pasningskvalitet og det å bli med fremover.

Jeg syns også han har mye å gå på fremover. Men han har god innleggs fot, det kommer tror jeg!
Leeds Carajo!

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7008 på: Juli 22, 2022, 23:02:12 »
Bruker Milan heller pengene sine andre steder på banen? Virker som at CDK mer og mer glipper for de regjerende mesterne:



Florian Plettenberg
@Plettigoal
Update #Ndicka: AC Milan is in as reported via @FabrizioRomano and confirmed! Frankfurt wants to receive between €20-25m transfer fee. Transfer is possible. Now it’s up to AC. @SkySportDE


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7009 på: Juli 23, 2022, 09:16:35 »
Brereton; nei takk! Har vel kun en god halv sesong bak seg i Championship. Hvis vi går fra CDK til Brereton blir mange fans enormt skuffet. Hva med Martin Terrier heller? Vil muligens koste vel så mye som CDK, men han er mer et «ferdig» produkt.

auren

Martin Terrier blir dyr, Rennes verdsetter han til 34 mill pund. Han har bare levert en strålende sesong. Er visstnok kjapp til beins, noe jeg mener vi trenger fremst i banen. Hverken Bamford eller Gelhardt er av de aller kvikkeste. Er vel ikke ren spiss heller Terrier.
 

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7010 på: Juli 23, 2022, 09:20:48 »
Ryktene i dag sier at Kalimuendo er den som er nærmest akkurat nå. Han har imponert på pre-season med PSG, ny trener som er mest skeptisk til å selge.
 

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7011 på: Juli 23, 2022, 09:24:16 »
Ekrem KONUR
@Ekremkonur
🚨 Leeds are in advanced talks with PSG to transfer 20-year-old French striker Arnaud Kalimuendo.🇫🇷
⚪ #LUFC 🔵 #PSG

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7012 på: Juli 23, 2022, 09:47:25 »
Tomas Taecke
@tomaztaecke
🚨👱 #ACMilan lijkt af te zien van het dossier De Ketelaere. #ClubBrugge liet de prijs zakken tot onder de 35 miljoen euro, nog steeds komt Milan niet tegemoet. Dossier is zo goed als afgesloten.
@hlnsport
 

https://hln.be/club-brugge/ac-milan-ziet-voorlopig-af-van-de-ketelaere~ae9e5290/

Yes! 👀👀👀

Hallgi

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7013 på: Juli 23, 2022, 10:59:30 »
Om 90 mins transfer news is credible så høres dette bra ut i dag;

AC Milan do not want to pay Club Brugge's asking price of €35m for Charles de Ketelaere and have backed away from the deal. Leeds have upped their offer to €40m.
ALAW (& I am the pirate amongst us)

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7014 på: Juli 23, 2022, 11:00:50 »
CDK-sagaen fortsetter 😊
Med et fortsatt håp om De Ketelaere og Kalimuendo i en reell forhandlingsfase bør det være gode muligheter for at vi har signet en solid spiss før sesongen. Hvis det skulle gå gjennom er vi i alle fall bedre stilt enn vi var i fjor. Bamford med en skadefri preseason og en Gelhardt som er en helt annen spiller i år er i seg selv en mye bedre situasjon enn i fjor. Med en tredje spiss/10-er inn, bør vi være ganske godt stilt på papiret.

Men det er skuffende lite rykter som omhandler ny venstreback...

Allanclarke

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7015 på: Juli 23, 2022, 11:12:55 »
Har ingen grunnlag for å si dette. For har aldri sett noen av dem spille. Men jeg håper så inderlig og krysser fingrene for at vi klarer å lande Charles De Ketelaere. Arnardo Kalimuendo ønsker jeg meg ikke i det heletatt. Har mye større tro på førstnevnte. Men igjen må jeg presisere at jeg har ingen grunnlag for å mene dette. Men min magefølelse sier at CDK vil gagne oss mye mer. Kalimuendo minner meg om Jean Kevin Augustin profilen.

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7016 på: Juli 23, 2022, 11:18:10 »
Har ingen grunnlag for å si dette. For har aldri sett noen av dem spille. Men jeg håper så inderlig og krysser fingrene for at vi klarer å lande Charles De Ketelaere. Arnardo Kalimuendo ønsker jeg meg ikke i det heletatt. Har mye større tro på førstnevnte. Men igjen må jeg presisere at jeg har ingen grunnlag for å mene dette. Men min magefølelse sier at CDK vil gagne oss mye mer. Kalimuendo minner meg om Jean Kevin Augustin profilen.

Tror det er mange som følger deg der. De Ketelaere fremstår som mer etablert og en mer anvendelig og litt Bamford-aktig spillertype. Kalimuendo er mer en konkurrent til Gelhardt og det er ikke det vi har aller mest bruk for i denne omgang.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7017 på: Juli 23, 2022, 11:21:59 »
Har ingen grunnlag for å si dette. For har aldri sett noen av dem spille. Men jeg håper så inderlig og krysser fingrene for at vi klarer å lande Charles De Ketelaere. Arnardo Kalimuendo ønsker jeg meg ikke i det heletatt. Har mye større tro på førstnevnte. Men igjen må jeg presisere at jeg har ingen grunnlag for å mene dette. Men min magefølelse sier at CDK vil gagne oss mye mer. Kalimuendo minner meg om Jean Kevin Augustin profilen.
Enig. Jeg har svært få forutsetninger for å uttale meg, men vil heller ha CDK. Han har teknikken, blikket, avslutteregenskapene og fleksibiliteten til å bekle ving, 10-er og spiss. I tillegg er han 192 cm på strømpelesten og gir oss litt nødvendig høyde og fysikk i laget.

Nå er det såpass mange kilder som refererer til at samtalene mellom Milan og Brugge er gått i stampe, at mine forhåpninger til å se CDK i Leedsdrakt er blitt betydelig større.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7018 på: Juli 23, 2022, 12:56:31 »
Milan fokuserer på Ziyech i stedet for CDK?



Daniele Longo
@86_longo
Info @cmdotcom Yesterday new contacts between #Milan and #Chelsea for #Ziyech: the Rossoneri keep alive the option for the strong Moroccan player.


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7019 på: Juli 23, 2022, 17:50:59 »
Ben Jacobs
@JacobsBen
Kalimuendo scored in pre-season against Uruwa Reds. Leeds pushing but Galtier has been very impressed with him since arriving and sees huge potential. Campos is the one open to a sale but Galtier would prefer he stays.