Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1475135 ganger)

0 medlemmer og 9 gjester leser dette emnet.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7140 på: August 02, 2022, 22:00:07 »
Samme kilde mener listen er Sarr, Gapko og Terrier.
Kjenner ikke til han siste personlig.

Vet ikke helt hvor troverdig dette er.
Sebastian Denis i @footmercado som hevder dette.

Klarer ikke ta det helt seriøst når han snakker om Raphina erstatter. Det er jo Sini…
Og vinger er det nok av, det vi trenger er en forward / spiss / hengende spiss evt falsk 9’er.
Eneste av disse som passer den rollen er Terrier…og han er vi allerede kjent med. Hay og Smyth har jo nevnt både han og Kalimuendo som de heteste..

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7141 på: August 02, 2022, 22:01:36 »
Ryktes om Borna Sosa fra Stuttgart nå. God og skadeplaget venstre back. men kanskje Sosa og Firpo kan bytte på være skadet? 😬
https://motleedsnews.com/news/leeds-united-handed-boost-to-sign-left-back-borna-sosa-with-manchester-city-and-chelsea-bowing-out-of-race/

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7142 på: August 02, 2022, 22:16:12 »
Bamford spilte vel hele opprykks sesongen og hele første sesongen nesten uten skader, så kom fjoråret.....

Hvorfor er dere så skeptiske til Gelhardt som backup? Han leverte knall i fjor, og både øyetest og tall viser at han er den offensive spilleren som produserer mest sluttprodukt i klubben etter Bamford (bedre enn Raphinha pr. 90, men han var riktignok ving).

Jeg mener at både Bielsa og Marsch sin største feil var å ikke bruke Gelhardt som klart andrevalg. For det første er Dan James nær ubrukelig som spiss, både Greenwood og spesielt Gelhardt leverte langt bedre, men med mindre sample size.

Enig med deg her ift at Gelhardt bør benyttes mer, MEN Patrick er en annen type spiss - mer "plasseringsdyktig" enn Joffy`mener jeg - og skal vi ha 1 til inn - så bør det være så nær opptil samme type som Bamford ( f eks Terrier) så kan Gelhardt være den som endrer formasjonen ved innbytte.
Fungerer ikke Patrick, så skal selvfølgelig Gelhardt spille...

Helt på linje i at Gelhardt må satse på. Jeg tror vi kommer til å se kamper hvor Bamford og Gelhardt spiller sammen. Det er derfor man heller bør finne en spillertype som konkurrerer med Bamford og ikke en dyrekjøpt spiller som skaper lengre vei for Gelhardt. Han kommer til å bli årets gjennombrudd hvos han får starte kamper.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7143 på: August 02, 2022, 22:16:18 »
PSGhub
@PSGhub
(🌕) Kalimuendo-Leeds: "very possible". Campos is happy to sell for the right price despite the fact that Galtier likes him.
@JacobsBen
 

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7144 på: August 03, 2022, 00:40:25 »
Hadde noen sagt til meg 8.juli at vi ikke kom til å kjøpe flere A-spillere før seriestart, hadde jeg blitt skuffet. Men slik blir det nok....
MOT

Torpe-do

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7145 på: August 03, 2022, 10:05:28 »
Det er derfor man heller bør finne en spillertype som konkurrerer med Bamford og ikke en dyrekjøpt spiller som skaper lengre vei for Gelhardt.

Kan denne spelaren vere Greenwood? Eg syns han spelte bra dei siste kampane forrige sesong, under Marsch.

Cherry

 

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7147 på: August 03, 2022, 12:50:20 »
Det kan bli en skivebom å låne ut Drahme. Tidlig skade på "terminator" Kristiansen, og langtidsskadde Ayling (Gud vet om han kommer tilbake der han var) så er vi brått svekket på begge back plassene.

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7148 på: August 03, 2022, 13:31:36 »
Drameh snart utlånt virker det som:

https://footballleagueworld.co.uk/swansea-city-handed-transfer-setback-after-leeds-united-stance-emerges/

Skjønner ikke helt hvordan dette kan tolkes som at Drameh snart er utlånt...?

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7149 på: August 03, 2022, 13:38:54 »
Det kan bli en skivebom å låne ut Drahme. Tidlig skade på "terminator" Kristiansen, og langtidsskadde Ayling (Gud vet om han kommer tilbake der han var) så er vi brått svekket på begge back plassene.

Han må spille og utvikle seg mer, være 3-valg i Leeds er neppe veldig optimalt for karrieren. Rasmus med Ayling som backup holder fint. 

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7150 på: August 03, 2022, 17:04:21 »
Det er derfor man heller bør finne en spillertype som konkurrerer med Bamford og ikke en dyrekjøpt spiller som skaper lengre vei for Gelhardt.

Kan denne spelaren vere Greenwood? Eg syns han spelte bra dei siste kampane forrige sesong, under Marsch.

Greenwood er i fin utvikling han også, men har han vært dyrket mer som midtbanespiller enn spiss på A-laget?

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7151 på: August 03, 2022, 17:24:15 »
LeedsUtd.pl
@leedsutd_pl
Mateusz Klich szuka nowego klubu. Taką informację przekazał Łukasz Wiśniowski (Canal+) w programie "International Level" na kanale Meczyki. Najbardziej realną opcją jest wypożyczenie do Eredivisie.

Mateusz Klich is looking for a new club. This information was provided by Łukasz Wiśniowski (Canal +) in the "International Level" program on the Meczyki channel. The most realistic option is to borrow to the Eredivisie.

Torpe-do

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7152 på: August 03, 2022, 17:46:56 »
Det er derfor man heller bør finne en spillertype som konkurrerer med Bamford og ikke en dyrekjøpt spiller som skaper lengre vei for Gelhardt.

Kan denne spelaren vere Greenwood? Eg syns han spelte bra dei siste kampane forrige sesong, under Marsch.

Greenwood er i fin utvikling han også, men har han vært dyrket mer som midtbanespiller enn spiss på A-laget?
Jau, stemmer det. Men på u23 har han spelt mykje (mest?) spiss. Fysikken hans er kanskje ikkje så ulikt Bamford, så for meg er det naturleg å tenke at han kunne vore back-up for Bamford.

Uansett er vel poenget mitt at det er mykje prat om Gelhardt, og at potensialet til Greenwood har i daglegtalen ein tendens til å bli litt gløymt. Generelt meinar eg det er lite prat om Greenwood på podcastar pg skriveriar. Kanskje det er eg som overvurderer hans evne til å påvirke kampar pdd?


Sent from my iPhone using Tapatalk

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7153 på: August 03, 2022, 18:38:09 »
Det er derfor man heller bør finne en spillertype som konkurrerer med Bamford og ikke en dyrekjøpt spiller som skaper lengre vei for Gelhardt.

Kan denne spelaren vere Greenwood? Eg syns han spelte bra dei siste kampane forrige sesong, under Marsch.

Greenwood er i fin utvikling han også, men har han vært dyrket mer som midtbanespiller enn spiss på A-laget?
Jau, stemmer det. Men på u23 har han spelt mykje (mest?) spiss. Fysikken hans er kanskje ikkje så ulikt Bamford, så for meg er det naturleg å tenke at han kunne vore back-up for Bamford.

Uansett er vel poenget mitt at det er mykje prat om Gelhardt, og at potensialet til Greenwood har i daglegtalen ein tendens til å bli litt gløymt. Generelt meinar eg det er lite prat om Greenwood på podcastar pg skriveriar. Kanskje det er eg som overvurderer hans evne til å påvirke kampar pdd?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Enig. Liker godt det du tar opp her. Synes han er vel så spennende som Gelhart, men har ikke helt fått det ut. Han så lettere ut på slutten i fjor, men jeg fikk ikke ståpels av det han gjorde på senior. Men min generelle oppfatning er at etablerte lett snakkes ned, mens de unge litt enkelt kan gå inn for de etablerte uten at det er så mye dekning bak slik påstand. Fakta et jo at endel etablert gråstein har tatt denne klubben opp til et maksimum av kvalitet og ifht ressurser pr idag. Det er en kjempeprestasjon.
Men tilbake til Greenwood.
Håper han og apparatet rundt knekker koden.
Voldsomt frispark fot, tobeint, stor fotballforståelse og smartness i tillegg til det fysiske du snakker om.
Synes han har hengt litt bak hva gjelder tempoet som er i PL. Men det kommer nok med alder og minutter i sekken.
Skrev 4 års kontrakt så det er fortsatt god tid, men håper han tar vare på sjansene og viser mer tilstedeværelse og mot om kan man si det.
Det er jo en spillertype som ikke akkurat vokser på trær.
« Siste redigering: August 03, 2022, 19:18:14 av leedslife »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7154 på: August 03, 2022, 21:12:15 »
Klaesson skadet seg 'behind closed doors' på lørdag så ny back up keeper kommer i neste uke, skriver Leeds-Live

All the while, stretching back to January, a back-up goalkeeper has been a possibility for the Whites.
Illan Meslier remains the undisputed number one at Elland Road, while Kristoffer Klaesson impressed in his one appearance at Molineux last term, but he picked up an issue behind closed doors on Saturday. That problem has escalated the move for a second-choice stopper and one could arrive at Leeds next week.

Ellers er det lite konkret:
It remains to be seen what Leeds do in attack and at left-back. Deadline day is four weeks away and with so many moving parts in the transfer window, a lot can still change.

The money is there for a forward to be signed before the window closes, but as was the case with De Ketelaere, any target would need to tick a lot of boxes and Leeds are prepared to wait. No left-back has been credibly linked with the Whites thus far and it remains to be seen what progress the club have made in that department.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-new-arrival-transfer-24664995
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7155 på: August 04, 2022, 09:40:18 »
« Siste redigering: August 04, 2022, 09:43:54 av Cherry »
 

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7156 på: August 04, 2022, 09:52:44 »
Veldig enig angående Cornet, han står høyt på min personlige ønskeliste....
Han er dessuten meget anvendelig, mener han også har spilt en del kamper på VB for Burnley?
Meget bra målscorer er han også!! Løp å kjøp tenker jeg - til den prisen er dette en no-brainer....

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7157 på: August 04, 2022, 10:42:51 »
Veldig enig angående Cornet, han står høyt på min personlige ønskeliste....
Han er dessuten meget anvendelig, mener han også har spilt en del kamper på VB for Burnley?
Meget bra målscorer er han også!! Løp å kjøp tenker jeg - til den prisen er dette en no-brainer....

Absolutt. Bra spiller jeg ønsker inn. Men han har ikke spilt VB for Burnley, men en god del i Frankrike. Sies at han ikke likte den rollen. Men håper en offensiv vingback rolle i Leeds hadde fristet.

Han hadde jo vært en sterk utfordrer til både venstre offensivmidtbane og spissplassen også.

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7158 på: August 04, 2022, 10:48:06 »
Veldig enig angående Cornet, han står høyt på min personlige ønskeliste....
Han er dessuten meget anvendelig, mener han også har spilt en del kamper på VB for Burnley?
Meget bra målscorer er han også!! Løp å kjøp tenker jeg - til den prisen er dette en no-brainer....

Absolutt. Bra spiller jeg ønsker inn. Men han har ikke spilt VB for Burnley, men en god del i Frankrike. Sies at han ikke likte den rollen. Men håper en offensiv vingback rolle i Leeds hadde fristet.

Han hadde jo vært en sterk utfordrer til både venstre offensivmidtbane og spissplassen også.

Ok det var i Frankrike han spilte VB, da husket jeg feil. Men åkkesom er dette en spiller vi kunne hatt meget god bruk for hos oss!!

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7159 på: August 04, 2022, 10:58:06 »
Veldig enig angående Cornet, han står høyt på min personlige ønskeliste....
Han er dessuten meget anvendelig, mener han også har spilt en del kamper på VB for Burnley?
Meget bra målscorer er han også!! Løp å kjøp tenker jeg - til den prisen er dette en no-brainer....

Absolutt. Bra spiller jeg ønsker inn. Men han har ikke spilt VB for Burnley, men en god del i Frankrike. Sies at han ikke likte den rollen. Men håper en offensiv vingback rolle i Leeds hadde fristet.

Han hadde jo vært en sterk utfordrer til både venstre offensivmidtbane og spissplassen også.

Ok det var i Frankrike han spilte VB, da husket jeg feil. Men åkkesom er dette en spiller vi kunne hatt meget god bruk for hos oss!!

Kanskje litt stygt sagt, men det hadde vært en upgrade for Harrison også...  versjon 3.0 ;)
 

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7160 på: August 04, 2022, 11:51:35 »
Veldig enig angående Cornet, han står høyt på min personlige ønskeliste....
Han er dessuten meget anvendelig, mener han også har spilt en del kamper på VB for Burnley?
Meget bra målscorer er han også!! Løp å kjøp tenker jeg - til den prisen er dette en no-brainer....

Absolutt. Bra spiller jeg ønsker inn. Men han har ikke spilt VB for Burnley, men en god del i Frankrike. Sies at han ikke likte den rollen. Men håper en offensiv vingback rolle i Leeds hadde fristet.

Han hadde jo vært en sterk utfordrer til både venstre offensivmidtbane og spissplassen også.

Ok det var i Frankrike han spilte VB, da husket jeg feil. Men åkkesom er dette en spiller vi kunne hatt meget god bruk for hos oss!!

Kanskje litt stygt sagt, men det hadde vært en upgrade for Harrison også...  versjon 3.0 ;)

Jeg ønsker ikke å miste Harrison, men det er jo unektelig rart at Harrison prises til det dobbelte av Cornet...?
Har vel mest med at han er engelsk å gjøre kanskje.
Ikke rart det blir få engelske spillere på de fleste lag i PL.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7161 på: August 04, 2022, 12:07:53 »
Joe Donnohue

@JoeDonnohue
🚨 Lewis Bate joins Oxford United on loan for the 2022/23 season. Viewed exclusively as a development-focused loan; Oxford have no option to buy & #LUFC can recall him. Player's future lies at ER. U's boss Karl Robinson a long-time admirer. Good move.

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7162 på: August 04, 2022, 12:14:38 »
Joe Donnohue

@JoeDonnohue
🚨 Lewis Bate joins Oxford United on loan for the 2022/23 season. Viewed exclusively as a development-focused loan; Oxford have no option to buy & #LUFC can recall him. Player's future lies at ER. U's boss Karl Robinson a long-time admirer. Good move.
Fantastisk overgang forhåpentligvis.
De var vel en god klubb for både Roofe og Mowatt for noen sesonger siden.
Karl Robinson var vel og en Cellino jaktet i sin tid, men det kuliminerte i den store Dave Hockaday…
*Det var faktisk etter Hockaday ser jeg. Så det skjedde bevegelser i Cellinos organer og..
« Siste redigering: August 04, 2022, 12:18:19 av leedslife »

Johnnyj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7163 på: August 04, 2022, 14:28:32 »
Veldig enig angående Cornet, han står høyt på min personlige ønskeliste....
Han er dessuten meget anvendelig, mener han også har spilt en del kamper på VB for Burnley?
Meget bra målscorer er han også!! Løp å kjøp tenker jeg - til den prisen er dette en no-brainer....

Absolutt. Bra spiller jeg ønsker inn. Men han har ikke spilt VB for Burnley, men en god del i Frankrike. Sies at han ikke likte den rollen. Men håper en offensiv vingback rolle i Leeds hadde fristet.

Han hadde jo vært en sterk utfordrer til både venstre offensivmidtbane og spissplassen også.

Ok det var i Frankrike han spilte VB, da husket jeg feil. Men åkkesom er dette en spiller vi kunne hatt meget god bruk for hos oss!!

Kanskje litt stygt sagt, men det hadde vært en upgrade for Harrison også...  versjon 3.0 ;)

Jeg ønsker ikke å miste Harrison, men det er jo unektelig rart at Harrison prises til det dobbelte av Cornet...?
Har vel mest med at han er engelsk å gjøre kanskje.
Ikke rart det blir få engelske spillere på de fleste lag i PL.

Harrison er da en veldig mye bedre spiller enn Cornet både offensivt og defensivt.

Forstår virkelig ikke denne fascinasjonen dere har for han. Er det fordi han spilte bra mot Leeds? Han leverte helt greit for Burnley i nedrykksesongen, før det har han vært helt ordinær. En spiller med noen ekstremferdigheter når det gjelder hurtighet og ballbehandling men har åpenbare mangler når det gjelder å gjøre riktige valg og sluttprodukt.

I Lyon så var han inn og ut av laget og hadde visstnok litt attitude-problemer også.
Styr unna!



karaba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7164 på: August 04, 2022, 15:29:27 »
Betryggende at Marsch sier at det kommer mest sannsynlig en ny signering i løpet av neste uke


Sent from my iPhone using Tapatalk

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7165 på: August 04, 2022, 15:38:10 »
Betryggende at Marsch sier at det kommer mest sannsynlig en ny signering i løpet av neste uke


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tipper dette blir en noe "kjedelig" signering. En back up keeper, gjerne en godt opp i årene. Jeg er faktisk usikker på om klubben kommer til å signere en ny venstreback. Firpo straks tilbake (2-3 uker) og det ser ut til at Marsch er greit fornøyd med Struijk som back up. En offansiv spiller tipper jeg kommer senere i vinduet.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7166 på: August 04, 2022, 16:48:26 »
Veldig enig angående Cornet, han står høyt på min personlige ønskeliste....
Han er dessuten meget anvendelig, mener han også har spilt en del kamper på VB for Burnley?
Meget bra målscorer er han også!! Løp å kjøp tenker jeg - til den prisen er dette en no-brainer....

Har ikke vært på radaren til Leeds i det hele tatt virker det som og nå er han nærmest klar for Hammers:

The Athletic UK

@TheAthleticUK
West Ham United and Burnley have reached a £17.5million club-to-club agreement for the transfer of Maxwel Cornet, The Athletic understands.

The 25-year-old is scheduled to have a medical in London this evening. #WHUFC

More from
@adjones_journo

Barry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7167 på: August 04, 2022, 18:31:08 »
Joel Robles signerer kontrakt i neste uke og blir ny keeper ifølge YEP.



« Siste redigering: August 04, 2022, 18:35:25 av Barry »
 


Gufrias

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7169 på: August 04, 2022, 18:48:59 »
Veldig enig angående Cornet, han står høyt på min personlige ønskeliste....
Han er dessuten meget anvendelig, mener han også har spilt en del kamper på VB for Burnley?
Meget bra målscorer er han også!! Løp å kjøp tenker jeg - til den prisen er dette en no-brainer....

Absolutt. Bra spiller jeg ønsker inn. Men han har ikke spilt VB for Burnley, men en god del i Frankrike. Sies at han ikke likte den rollen. Men håper en offensiv vingback rolle i Leeds hadde fristet.

Han hadde jo vært en sterk utfordrer til både venstre offensivmidtbane og spissplassen også.

Ok det var i Frankrike han spilte VB, da husket jeg feil. Men åkkesom er dette en spiller vi kunne hatt meget god bruk for hos oss!!

Kanskje litt stygt sagt, men det hadde vært en upgrade for Harrison også...  versjon 3.0 ;)

Jeg ønsker ikke å miste Harrison, men det er jo unektelig rart at Harrison prises til det dobbelte av Cornet...?
Har vel mest med at han er engelsk å gjøre kanskje.
Ikke rart det blir få engelske spillere på de fleste lag i PL.
Cornet har release clause.
Hekta på Leeds siden 1974