Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1475249 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7320 på: August 25, 2022, 23:34:36 »
Usikker på Hwang, tror det er en nestenmann, a la Roberts.

Hwang har kvalitet Roberts aldri vil få. Han er fotballklok og han ble omtalt som pressmaskinen fra helvete. I tilegg har han roen innenfor 16metetn. Det har aldri Roberts opplevd i Leefs drakt. Aaronsen arvet pressmaskin fra helvete uttrykket etter Hwang. Enormt delaktig i mål i Red Bull. At han ikke scorer mye mål i Wolves kan ha med at Wolves scorer generelt lite mål pga den defensive dritt fotballen dem utøver.

Hwang er nok ingen frelser, men han passer stilen til Jesse og er et godt supplement til Gelhardt og Bamford.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7321 på: August 26, 2022, 10:08:21 »
Usikker på Hwang, tror det er en nestenmann, a la Roberts.

Hwang har kvalitet Roberts aldri vil få. Han er fotballklok og han ble omtalt som pressmaskinen fra helvete. I tilegg har han roen innenfor 16metetn. Det har aldri Roberts opplevd i Leefs drakt. Aaronsen arvet pressmaskin fra helvete uttrykket etter Hwang. Enormt delaktig i mål i Red Bull. At han ikke scorer mye mål i Wolves kan ha med at Wolves scorer generelt lite mål pga den defensive dritt fotballen dem utøver.

Hwang er nok ingen frelser, men han passer stilen til Jesse og er et godt supplement til Gelhardt og Bamford.

Absolutt.
Liker det jeg har sett av Hwang…og tenke seg effekten av draktsalg i Sør Korea…. :D
 

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7322 på: August 26, 2022, 10:52:15 »
Usikker på Hwang, tror det er en nestenmann, a la Roberts.

Hwang har kvalitet Roberts aldri vil få. Han er fotballklok og han ble omtalt som pressmaskinen fra helvete. I tilegg har han roen innenfor 16metetn. Det har aldri Roberts opplevd i Leefs drakt. Aaronsen arvet pressmaskin fra helvete uttrykket etter Hwang. Enormt delaktig i mål i Red Bull. At han ikke scorer mye mål i Wolves kan ha med at Wolves scorer generelt lite mål pga den defensive dritt fotballen dem utøver.

Hwang er nok ingen frelser, men han passer stilen til Jesse og er et godt supplement til Gelhardt og Bamford.

Absolutt.
Liker det jeg har sett av Hwang…og tenke seg effekten av draktsalg i Sør Korea…. :D

Jeg har ikke så mye kjennskap til denne koreaneren - er han landslagsspiller for Sør-Korea?

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7323 på: August 26, 2022, 12:31:12 »
Usikker på Hwang, tror det er en nestenmann, a la Roberts.

Hwang har kvalitet Roberts aldri vil få. Han er fotballklok og han ble omtalt som pressmaskinen fra helvete. I tilegg har han roen innenfor 16metetn. Det har aldri Roberts opplevd i Leefs drakt. Aaronsen arvet pressmaskin fra helvete uttrykket etter Hwang. Enormt delaktig i mål i Red Bull. At han ikke scorer mye mål i Wolves kan ha med at Wolves scorer generelt lite mål pga den defensive dritt fotballen dem utøver.

Hwang er nok ingen frelser, men han passer stilen til Jesse og er et godt supplement til Gelhardt og Bamford.

Absolutt.
Liker det jeg har sett av Hwang…og tenke seg effekten av draktsalg i Sør Korea…. :D

Jeg har ikke så mye kjennskap til denne koreaneren - er han landslagsspiller for Sør-Korea?

Har lite oversikt over Korea - Men vil vel nesten mene at han garantert gjør det hvis han ønsker - Er vel ikke flust av Koreanske spillere i PL

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7324 på: August 26, 2022, 12:50:32 »
Usikker på Hwang, tror det er en nestenmann, a la Roberts.

Hwang har kvalitet Roberts aldri vil få. Han er fotballklok og han ble omtalt som pressmaskinen fra helvete. I tilegg har han roen innenfor 16metetn. Det har aldri Roberts opplevd i Leefs drakt. Aaronsen arvet pressmaskin fra helvete uttrykket etter Hwang. Enormt delaktig i mål i Red Bull. At han ikke scorer mye mål i Wolves kan ha med at Wolves scorer generelt lite mål pga den defensive dritt fotballen dem utøver.

Hwang er nok ingen frelser, men han passer stilen til Jesse og er et godt supplement til Gelhardt og Bamford.

Absolutt.
Liker det jeg har sett av Hwang…og tenke seg effekten av draktsalg i Sør Korea…. :D

Jeg har ikke så mye kjennskap til denne koreaneren - er han landslagsspiller for Sør-Korea?

Har lite oversikt over Korea - Men vil vel nesten mene at han garantert gjør det hvis han ønsker - Er vel ikke flust av Koreanske spillere i PL

Gjorde et lite googlesøk og fant at han har 47 A-landskamper for Sør-Korea og har scoret 8 mål. Ikke voldsomt effektiv, men vi vet jo ikke helt hvilke roller han har/ har hatt i landslaget. Men kanskje en god back-up å ha i stallen?

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7325 på: August 26, 2022, 13:10:26 »
Usikker på Hwang, tror det er en nestenmann, a la Roberts.

Hwang har kvalitet Roberts aldri vil få. Han er fotballklok og han ble omtalt som pressmaskinen fra helvete. I tilegg har han roen innenfor 16metetn. Det har aldri Roberts opplevd i Leefs drakt. Aaronsen arvet pressmaskin fra helvete uttrykket etter Hwang. Enormt delaktig i mål i Red Bull. At han ikke scorer mye mål i Wolves kan ha med at Wolves scorer generelt lite mål pga den defensive dritt fotballen dem utøver.

Hwang er nok ingen frelser, men han passer stilen til Jesse og er et godt supplement til Gelhardt og Bamford.

Absolutt.
Liker det jeg har sett av Hwang…og tenke seg effekten av draktsalg i Sør Korea…. :D

Jeg har ikke så mye kjennskap til denne koreaneren - er han landslagsspiller for Sør-Korea?

Har lite oversikt over Korea - Men vil vel nesten mene at han garantert gjør det hvis han ønsker - Er vel ikke flust av Koreanske spillere i PL

Gjorde et lite googlesøk og fant at han har 47 A-landskamper for Sør-Korea og har scoret 8 mål. Ikke voldsomt effektiv, men vi vet jo ikke helt hvilke roller han har/ har hatt i landslaget. Men kanskje en god back-up å ha i stallen?

Nå er vel ikke Sør-Korea et vanvittig bra landslag heller da. Viduka scora 11 mål på 43 landskamper. Ikke voldsomt effektivt det heller  :)

Dylan

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7326 på: August 26, 2022, 15:21:44 »
Er det ting som tyder på at Hwang er reelt aktuelt? Velkommen, sier jeg i så fall!!

TK20

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7327 på: August 27, 2022, 11:06:48 »
I tilegg har han roen innenfor 16metetn. Det har aldri Roberts opplevd i Leefs drakt.

Aldri?

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7328 på: August 27, 2022, 12:42:18 »
I tilegg har han roen innenfor 16metetn. Det har aldri Roberts opplevd i Leefs drakt.

Aldri?

Aldri i Leefs drakt :o

Selvfølgelig har han gjort det. Gode avgjørelser, Ro, besluttsomhet i avgjørende situasjoner var ikke Roberts sine styrker. Det tror jeg alle er enige om!

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7329 på: August 27, 2022, 14:35:48 »
Phil Hay

@PhilHay_
Ian Poveda joins Blackpool from Leeds United on loan. Season-long deal.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7330 på: August 27, 2022, 14:47:04 »
Nicolò Schira
@NicoSchira
#Leeds are preparing a new bid to try to sign Willy #Gnonto from #FCZurich, which ask €8M at least to sell the italian winger. #transfers #LUFC #fcz

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7331 på: August 27, 2022, 15:37:48 »
I tilegg har han roen innenfor 16metetn. Det har aldri Roberts opplevd i Leefs drakt.

Aldri?

Aldri i Leefs drakt :o

Selvfølgelig har han gjort det. Gode avgjørelser, Ro, besluttsomhet i avgjørende situasjoner var ikke Roberts sine styrker. Det tror jeg alle er enige om!
Han har i hvert fall aldri gjort det i LEIFS drakt.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7332 på: August 28, 2022, 12:07:05 »
James kan selges om og hvis vi får tak i Hwang fra Wolves…det hadde gitt oss tilbake en bedre spiller.
Ny intetsigende kamp av James i går, han finner liksom ikke plassen sin og blir for meg mer og mer Tyler Roberts…

Jostein.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7333 på: August 28, 2022, 17:01:50 »
Detter er mer et ønske, men Pulisic på lån med opsjon på kjøp hadde vært helt rått.
Leeds Carajo!

SupALeedS

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7334 på: August 28, 2022, 21:52:38 »
Helt vanvittig om vi ikke henter en spiss i dette vinduet
Alex

Pettersen97

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7335 på: August 28, 2022, 22:03:22 »
Helt vanvittig om vi ikke henter en spiss i dette vinduet

Helt enig. Det er skremmende at ikke klubben har hentet en spiss allerede. Burde kommet inn portene på Thorp Arch for to uker siden. Blir virkelig gambling å satse alle kortene på skadeforfulgte Bamford og dels skadeplagede Joffy.

Skulle absolutt kjøpt inn en spiss til for å minske belastningen på de spillerene som allt er i klubben. Come on Leeds! Signer en ny spiss!!
The Mighty Whites

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7336 på: August 28, 2022, 22:12:22 »
Kjenner at dette gjør litt vondt….og for den summen. Neste sommer er han verdt 3-4X mer. Grrrrrrrr

R.D. Football Scout
@RdScouting
Messi? Mbappé? Neymar?

The real star in the Monaco-PSG today is Mohamed Camara, the 22-year-old pivot who arrived from RB Salzburg.

The player who won the most duels for Monaco in the first-half.

Been telling you about him for so long, phenomenal player. 🇲🇱

Milou

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7337 på: August 28, 2022, 22:20:25 »
Helt vanvittig om vi ikke henter en spiss i dette vinduet
Heilt vannvittig er det vel ikkje. Vi har ein spiss  som har skåra eit mål per kamp i snitt denne sesongen, ein annan spiss som skåra 17 mål for 2 sesongar sidan og ein tredje spiss, som er blant dei mest unge og lovande i England.

Det er klart a om Rodrigo fortset å spele som i går og Bamford er skada resten av sesongen, så er vi i trøbbel. Men vi skal vere glade for at dei som leiar klubben vår vurderer situasjonen basert på ulike faktorar og ulike sannsynlege utfall og ikkje kun basert på situasjonen akkurat i dag.

Meldinga frå klubben virkar relativt fornuftig: Ønskjer vi å få inn ein ekstra spiss? Ja, men ikkje kven som helst og ikkje til einkvar pris.

Det er opplagt ein viss risiko om vi ikkje hentar ein ny spiss, men å hente "feil" spiss er minst like stor risiko.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk


Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7338 på: August 28, 2022, 22:25:39 »
Premier League er den nye Superligaen hvor spillere kjøpes til fantasipriser. Se bare på Scum og kjeltringene fra Newcastle i disse dager. En annen kjeltring, nye eieren til Nottingham Forest utkonkurrerer nå selveste Juventus om en spiller på deres ønskeliste. Jeg gremmes av at vi er en del av de rikes lekegrind som tar strupetak på alle andre klubber i Europa. Det som skjer er regelrett i strid mot mine verdier og det som en gang lignet på Fair Play. Håper det er flere enn meg som kjenner på denne smerten og bismaken over fotballens utvikling. Og med Premier League som det grådige monsteret som medier og TV abonnenter dessverre ikke klarer å motstå.

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7339 på: August 29, 2022, 06:59:45 »
Hwang med flott assist på målet til Newcastle...der er han god....

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7340 på: August 29, 2022, 09:51:35 »
Premier League er den nye Superligaen hvor spillere kjøpes til fantasipriser. Se bare på Scum og kjeltringene fra Newcastle i disse dager. En annen kjeltring, nye eieren til Nottingham Forest utkonkurrerer nå selveste Juventus om en spiller på deres ønskeliste. Jeg gremmes av at vi er en del av de rikes lekegrind som tar strupetak på alle andre klubber i Europa. Det som skjer er regelrett i strid mot mine verdier og det som en gang lignet på Fair Play. Håper det er flere enn meg som kjenner på denne smerten og bismaken over fotballens utvikling. Og med Premier League som det grådige monsteret som medier og TV abonnenter dessverre ikke klarer å motstå.

Som livslang fan av Leeds og engelsk fotball syns jeg denne vanvittige pengedominansen fra Premier League er alt annet enn gunstig for idretten. PL er derimot bare et bilde på et større problem. Det startet for mange år siden med å strupe muligheten til å spille CL for de mindre ligaene, mens de store snart har med halve tabellen. Uten annen grunn enn av UEFA ønsker å melke de store lagene til egen fordel, fremfor at pengene fordeles rundt om. Man ser jo også hvordan de største klubbene oppfører seg med tanke på penge- og maktfordeling. Et regelrett kuppforsøk på fotballen som institusjon ble "straffet" med £7 millioner pund i bøter. Samtidig som små klubber straffes ut i konkurs og nedleggelse. Dette gagner ingen andre enn pampene og det var fantastisk å se selv Pool- og Scumfansen reise seg mot svineriet.

Paradokset er at Leeds foreløpig er en av kun fire klubber som har fortjeneste på overgangsmarkedet. Det er i utgangspunktet intet feil med å kunne forsterke stallen og likevel tjene penger, men faktum var at Leeds hadde en ekstremt tynn stall i fjor. Den ble slanket ytterligere med våre to beste spillere. Selv om stallen tilsynelatende er sterkere nå, er det fortsatt klare mangler - spesielt spiss og venstreback.

Syns denne vegringen for å hente inn til de posisjonene er merkelig, når man tar til betraktning at vi har kjent på dette en hel sesong allerede og med så nært katastrofalt utfall som mulig. At kun CDK ville passe dette laget syns jeg er direkte merkelig. Jeg er blant de som mener at en for stor stall antakelig skader mer enn en litt for smal stall (innenfor rimelighetens grenser), men jeg snakker ikke om å kjøpe for og kjøpe. Jeg snakker fortsatt om stragetisk og økonomisk fornuftige signeringer: Det er nødt å finnes flust med alternativer som kan spille en ok rolle og som vil bety færre tapte poeng over en hel sesong.

Et par dager igjen av vinduet, men jeg tipper det blir med dette og Kinnear fortsetter med narrativet om massive investeringer fra Radrizzani i årets vindu.
« Siste redigering: August 29, 2022, 10:15:22 av Dennis »
Marching on together!

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7341 på: August 29, 2022, 12:59:18 »
Fabrizio Romano

@FabrizioRomano
Tottenham have discussed potential loan with buy option for Daniel James with Leeds last week — not an easy deal, also Everton asked for Dan. 🚨⚪️ #THFC

Situation remains open, it’s up to the player — Leeds would be happy to keep James. #LUFC

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7342 på: August 29, 2022, 14:26:49 »
Fabrizio Romano

@FabrizioRomano
Tottenham have discussed potential loan with buy option for Daniel James with Leeds last week — not an easy deal, also Everton asked for Dan. 🚨⚪️ #THFC

Situation remains open, it’s up to the player — Leeds would be happy to keep James. #LUFC

Geit nok å la James gå - men da MÅ vi ha en erstatter på plass!

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7343 på: August 29, 2022, 15:17:55 »
Fabrizio Romano

@FabrizioRomano
Tottenham have discussed potential loan with buy option for Daniel James with Leeds last week — not an easy deal, also Everton asked for Dan. 🚨⚪️ #THFC

Situation remains open, it’s up to the player — Leeds would be happy to keep James. #LUFC

Geit nok å la James gå - men da MÅ vi ha en erstatter på plass!

James ut - Da står vi igjen med Harrison, Sinisterra og Summerville som rene vinger. Aaronson er visstnok like god på vingene som sentralt. I tilegg kan Greenwood spille ute til høyre. Rodrigo, Aaronson, Klich, Greenwood kan alle bidra bra i 10ern. Får Bogusz sjansen så er han 8,10 og venstreving.

Selg James, vi har bra dekning på vingene. Få inn typ Noa Lang eller Gakpo som kan spille begge vinger og spiss eller f.eks Jonathan Davis som er spiss og 10er. Alle tre er klassespillere.

Josch

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7344 på: August 29, 2022, 15:25:42 »
Premier League er den nye Superligaen hvor spillere kjøpes til fantasipriser. Se bare på Scum og kjeltringene fra Newcastle i disse dager. En annen kjeltring, nye eieren til Nottingham Forest utkonkurrerer nå selveste Juventus om en spiller på deres ønskeliste. Jeg gremmes av at vi er en del av de rikes lekegrind som tar strupetak på alle andre klubber i Europa. Det som skjer er regelrett i strid mot mine verdier og det som en gang lignet på Fair Play. Håper det er flere enn meg som kjenner på denne smerten og bismaken over fotballens utvikling. Og med Premier League som det grådige monsteret som medier og TV abonnenter dessverre ikke klarer å motstå.

Som livslang fan av Leeds og engelsk fotball syns jeg denne vanvittige pengedominansen fra Premier League er alt annet enn gunstig for idretten. PL er derimot bare et bilde på et større problem. Det startet for mange år siden med å strupe muligheten til å spille CL for de mindre ligaene, mens de store snart har med halve tabellen. Uten annen grunn enn av UEFA ønsker å melke de store lagene til egen fordel, fremfor at pengene fordeles rundt om. Man ser jo også hvordan de største klubbene oppfører seg med tanke på penge- og maktfordeling. Et regelrett kuppforsøk på fotballen som institusjon ble "straffet" med £7 millioner pund i bøter. Samtidig som små klubber straffes ut i konkurs og nedleggelse. Dette gagner ingen andre enn pampene og det var fantastisk å se selv Pool- og Scumfansen reise seg mot svineriet.

Paradokset er at Leeds foreløpig er en av kun fire klubber som har fortjeneste på overgangsmarkedet. Det er i utgangspunktet intet feil med å kunne forsterke stallen og likevel tjene penger, men faktum var at Leeds hadde en ekstremt tynn stall i fjor. Den ble slanket ytterligere med våre to beste spillere. Selv om stallen tilsynelatende er sterkere nå, er det fortsatt klare mangler - spesielt spiss og venstreback.

Syns denne vegringen for å hente inn til de posisjonene er merkelig, når man tar til betraktning at vi har kjent på dette en hel sesong allerede og med så nært katastrofalt utfall som mulig. At kun CDK ville passe dette laget syns jeg er direkte merkelig. Jeg er blant de som mener at en for stor stall antakelig skader mer enn en litt for smal stall (innenfor rimelighetens grenser), men jeg snakker ikke om å kjøpe for og kjøpe. Jeg snakker fortsatt om stragetisk og økonomisk fornuftige signeringer: Det er nødt å finnes flust med alternativer som kan spille en ok rolle og som vil bety færre tapte poeng over en hel sesong.

Et par dager igjen av vinduet, men jeg tipper det blir med dette og Kinnear fortsetter med narrativet om massive investeringer fra Radrizzani i årets vindu.

Prisen for å kapre de seks øverste plassene er helt vanvittig. Og selv med slike kjøp er man ikke garantert 6. plassen.

Jeg tror det blir flere kjøp. Har vi ikke nå brukt omtrent salgs summene fra Raph og Phillips? Jeg innbiller meg at det skulle
brukes mer penger som kommer fra 49ers.
Flere store overganger i Europa vil bety at noen andre (de nest beste) skal selges. Det skjer ofte mye de 2 siste dagene

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7345 på: August 29, 2022, 22:52:43 »
Overgangsvinduet stenges om ganske nøyaktig tre døgn. Synes det har vært usedvanlig stille i det siste, og frykter vi ender opp med ingen nye fjes inn portene. Jeg kan aldri tenke meg at James slippes nå som det bare er få dager igjen, til det har vi nok for liten tid til å hente inn en erstatter. En ny spiss har stått på blokka i hele sommer, men formen til Rodrigo har kanskje fått ledelsen til å tenke annerledes?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7346 på: August 29, 2022, 23:24:46 »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7347 på: August 30, 2022, 08:31:25 »
Overgangsvinduet stenges om ganske nøyaktig tre døgn. Synes det har vært usedvanlig stille i det siste, og frykter vi ender opp med ingen nye fjes inn portene. Jeg kan aldri tenke meg at James slippes nå som det bare er få dager igjen, til det har vi nok for liten tid til å hente inn en erstatter. En ny spiss har stått på blokka i hele sommer, men formen til Rodrigo har kanskje fått ledelsen til å tenke annerledes?

auren

Ett nytt rykte i dag:
https://www.footballtransfertavern.com/leeds-united-news/leeds-united-mohammed-kudus-ajax-latest-transfer-news-rumours-updates/

Ellers er det jo James det skrives om da, og av spisser inn så er det Gnonto, Hwang-Hee og Brereton........
« Siste redigering: August 30, 2022, 08:36:45 av Cherry »
 

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7348 på: August 30, 2022, 08:35:24 »
Et lite rykte... Piroe fra Swansea i en byttehandel med Drameh?

https://www.footballfancast.com/leeds-united-transfer-rumours/leeds-joel-piroe-could-be-included-in-drameh-deal


auren

Tror ikke på sånne sider. Men Piroe scora 22 mål i CC forrige sesong, i tilegg hadde han 6 assist. Spennende spiller. Tviler også på at Leeds gir opp Drameh permanent. Dem har penger til Piroe om dem ønsker han. Dem er ihvertfall ikke avhengige av å må legge Drameh i potten.

Tror fortsatt på en spiss/offensiv spiller inn. Tar gjerne Piroe, men vil heller ha Hwang. Han er det ihvertfall troverdige kilder rundt. Ser også gjerne at James takker ja til Spurs eller Everton.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7349 på: August 30, 2022, 09:21:47 »
Går vel ikke et eneste vindu uten at denne linken dukker opp, har null tro på at det er noe i dette så er mest for humoren:

Ekrem KONUR

@Ekremkonur
🚨Leeds United want to sign Glasgow Rangers' 25-year-old English winger Ryan Kent.
🇬🇧 ⚪ #LUFC 🔵 #RangersFC