Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1474526 ganger)

0 medlemmer og 13 gjester leser dette emnet.

gekon17

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7620 på: September 02, 2022, 07:07:38 »
Mulig noen har skrevet det lengre opp, han er iallefall bekreftet, velkommen Gnonto!

Sent fra min YAL-L21 via Tapatalk


GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7621 på: September 02, 2022, 07:08:33 »
Status:
Vi låner ut en walisisk landslagsspiller (som mange her vil bli kvitt) og kjøper en italiensk landslagsspiller, dog ung.

Trenger ikke å være så halvgærn deadline day (selv om den var gærn).

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7622 på: September 02, 2022, 08:01:31 »
Tror ikke man skal legge seg så mye opp i kampene for landslaget.
En realistisk forventning er nok smart her. Det er i Zurich han har hatt kamp og treningshverdagen sin.
Han er 18 år. Nytt land, ny kultur og kanskje nytt språk.
Klubben har nok hatt god kontroll på han og vet hva de får. Liten risiko iht overgangssum.
Marsch sitter jo ikke å fjonger på pressekonferansen når han sier at han er uferdig og en for fremtiden, men mener noe annet.
Vi har jo kompetanse i klubben.

roaldv

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7623 på: September 02, 2022, 08:01:37 »
Deadline day var tullerusk, forvirrende og litt pinlig sett med Leeds-øyne, men de redder seg noenlunde inn på overtid med Gnonto-signeringen, som har potensiale til å bli bra. Sett i ettertid er det sikkert ikke så lett for Orta, som er prisgitt kyniske agenter og lunefulle spillere som snur kappa etter vinden for å tyne maks ut av et kaotisk vindu.

Totalt sett det beste transfervinduet for Leeds på veldig lenge, men vår eier Radrizzani sine høyst uprofesjonelle tweets i går klarte allikevel å legge en litt mørk sky over avrundingen. Hva skal han egentlig med Twitter?

TK20

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7624 på: September 02, 2022, 08:33:13 »
Oppsummering fra en som aldri følger med på overgangssagaer: Vi prøver oss på en spiller fra PSV jeg aldri har hørt om. Det funker ikke. Vi prøver oss på en spiller fra Marseille jeg aldri har hørt om. Det faller gjennom. Vi ender opp med en spiller fra FC Zurich jeg aldri har hørt om.

Alle synes dette er kjempeflaut, av en eller annen grunn.

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7625 på: September 02, 2022, 08:39:46 »
Status:
Vi låner ut en walisisk landslagsspiller (som mange her vil bli kvitt) og kjøper en italiensk landslagsspiller, dog ung.

Trenger ikke å være så halvgærn deadline day (selv om den var gærn).

Vi forsterker U-23, og vi svekker a-laget. Marsch var vel ganske klar på at dette er en spiller som ikke er klar for førstelaget. Et bra vindu lenge, vi mangler definitivt de to spillerne som hadde løftet oss til øvre halvdel. Nå blir det en kamp for å nå 40 poeng.
 

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7626 på: September 02, 2022, 08:56:02 »
Hadde håpet spissen Brereton Diaz skulle bli signert ila gårsdagen, men er greit fornøyd med at Gnonto ble hentet. Trenger nok tid før han blir a-lags aktuell, men et utrolig spennende prospect. Dieng feilet på medisinsk test i Nice, og med det er det nok like greit at den handelen gikk fløyten. Antar han hadde røket på medisinsk test hos oss også..

Virkelig synd var det at Gakpo-handelen skar seg, men Radrizzani virker jo greit optimistisk på at dette kan materialisere seg på sikt. Håper dette kan ordne seg i januar.

I og med at James ble lånt ut, er vi faktisk tynnere fremover enn vi var før deadlineday, og det er skremmende. James har ikke levert i tiden han har vært i Leeds, men det er ikke mange kampene han har fått i sin prefererte posisjon, og jeg føler vi langt i fra har sett det beste av han. Stusser over at vi velger å låne han ut. Spesielt når både James og Marsch ønsket han videre i klubben. Hadde vært forståelig om det var et rent salg til en akseptabel pris. Kan ikke se hvordan det gagner oss spesielt nå. Vi sparer noe i lønnsutgifter, men mister en etablert a-lagsspiller, som medfører en enda tynnere stall..  Liker heller ikke at vi bidrar til å forsterke en rival i bunnstriden. Vi er nå helt avhengig av at skadeutsatte Bamford, Gelhardt og Sinisterra holder seg skadefrie frem til januar, og det kan holde hardt.. Nå gjelder det at Summerville tar opp hansken, og viser at han er PL-materiale. Har ikke sett mye av det på a-laget hittil, men talentet er udiskutabelt.

Jostein.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7627 på: September 02, 2022, 09:10:39 »
Hadde håpet spissen Brereton Diaz skulle bli signert ila gårsdagen, men er greit fornøyd med at Gnonto ble hentet. Trenger nok tid før han blir a-lags aktuell, men et utrolig spennende prospect. Dieng feilet på medisinsk test i Nice, og med det er det nok like greit at den handelen gikk fløyten. Antar han hadde røket på medisinsk test hos oss også..

Virkelig synd var det at Gakpo-handelen skar seg, men Radrizzani virker jo greit optimistisk på at dette kan materialisere seg på sikt. Håper dette kan ordne seg i januar.

I og med at James ble lånt ut, er vi faktisk tynnere fremover enn vi var før deadlineday, og det er skremmende. James har ikke levert i tiden han har vært i Leeds, men det er ikke mange kampene han har fått i sin prefererte posisjon, og jeg føler vi langt i fra har sett det beste av han. Stusser over at vi velger å låne han ut. Spesielt når både James og Marsch ønsket han videre i klubben. Hadde vært forståelig om det var et rent salg til en akseptabel pris. Kan ikke se hvordan det gagner oss spesielt nå. Vi sparer noe i lønnsutgifter, men mister en etablert a-lagsspiller, som medfører en enda tynnere stall..  Liker heller ikke at vi bidrar til å forsterke en rival i bunnstriden. Vi er nå helt avhengig av at skadeutsatte Bamford, Gelhardt og Sinisterra holder seg skadefrie frem til januar, og det kan holde hardt.. Nå gjelder det at Summerville tar opp hansken, og viser at han er PL-materiale. Har ikke sett mye av det på a-laget hittil, men talentet er udiskutabelt.

Jeg syns også dette er en hjernedød avgjørelse av ledelsen i klubben. Om James trykket på for å få mer spilletid så ok, men han kunne definitivt gjort en jobb for oss. Nå har vi enda tynne benk med etablerte spillere, noe vi er nødt til å ha i PL.
Leeds Carajo!

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7628 på: September 02, 2022, 09:22:59 »
Dieng feilet på medisinsk test i Nice, og med det er det nok like greit at den handelen gikk fløyten. Antar han hadde røket på medisinsk test hos oss også..

Med Bamford, Firpo og Forshaw gjennom dørene er jeg ikke så sikker! ;D
Marching on together!

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7629 på: September 02, 2022, 09:25:50 »
Status:
Vi låner ut en walisisk landslagsspiller (som mange her vil bli kvitt) og kjøper en italiensk landslagsspiller, dog ung.

Trenger ikke å være så halvgærn deadline day (selv om den var gærn).

Vi forsterker U-23, og vi svekker a-laget. Marsch var vel ganske klar på at dette er en spiller som ikke er klar for førstelaget. Et bra vindu lenge, vi mangler definitivt de to spillerne som hadde løftet oss til øvre halvdel. Nå blir det en kamp for å nå 40 poeng.

Ingen som snakket om et slit for å unngå nedrykk etter de tre første kampene. Tror du virkelig at James ut har så mye å si?

Selv om vi mangler litt kvalitet på noen plasser. Er det så dårlig som du mener? Altså stallen er jo kraftig forsterket med mange nye inn. Litt skeptisk til å dra inn altfor mange nye inn samtidig jeg. Sjelden det slår positivt ut.

Strujik har vært våres beste back til nå. Det er ingen krise å spille med han der, selv om han egentlig er stopper. Det spiller jo ingen rolle hva han egentlig er så lenge han presterer på den plassen han spiller, eller?

Jeg sa at jeg gir sommervinduet terningkast 5 - Det står jeg ved.

Du omtalte Orta som klovn pga det rundt Bamba - Nå sier jo noen rykter at ting endret seg når Leeds krevde full medisinsk sjekk. Da valgte han å dra til Nice..og vi vet jo hvordan det gikk. Stryk på medisinsk test.

Aner ikke hva som stemmer. Men litt drøyt å kalle folk det ene og det andre basert på et rykte og egen produsert sannhet. Hvis det stemmer at han ikke vil ha full legesjekk pga at han visste at da går overgangen i vasken. så har jo tross alt Orta og det medisinske teamet gjort en bra jobb. Sannheten får vi nok aldri, men er sjelden så svart eller hvitt som mange får det til å fremstå.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7630 på: September 02, 2022, 09:38:19 »
Aner ikke hva som stemmer. Men litt drøyt å kalle folk det ene og det andre basert på et rykte og egen produsert sannhet. Hvis det stemmer at han ikke vil ha full legesjekk pga at han visste at da går overgangen i vasken. så har jo tross alt Orta og det medisinske teamet gjort en bra jobb. Sannheten får vi nok aldri, men er sjelden så svart eller hvitt som mange får det til å fremstå.

Synes det var ekstremt med hatmeldinger til både Orta og Radrizzani på Waccoe i går (og sikkert også på Facebook og andre sosiale medier). Jeg forstår frustrasjonen, men det er lov å tenke seg om. Trist hvordan denne hatkulturen har vokst frem de siste årene og hva man kan lire ut av seg om andre personer man egentlig ikke kjenner i det hele tatt, som gjør en kjempejobb for klubben. Det gjelder jo selvsagt også spillere. 

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7631 på: September 02, 2022, 09:45:12 »
Status:
Vi låner ut en walisisk landslagsspiller (som mange her vil bli kvitt) og kjøper en italiensk landslagsspiller, dog ung.

Trenger ikke å være så halvgærn deadline day (selv om den var gærn).

Vi forsterker U-23, og vi svekker a-laget. Marsch var vel ganske klar på at dette er en spiller som ikke er klar for førstelaget. Et bra vindu lenge, vi mangler definitivt de to spillerne som hadde løftet oss til øvre halvdel. Nå blir det en kamp for å nå 40 poeng.
Sa han med fasit i hånd.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7632 på: September 02, 2022, 10:02:16 »
Aner ikke hva som stemmer. Men litt drøyt å kalle folk det ene og det andre basert på et rykte og egen produsert sannhet. Hvis det stemmer at han ikke vil ha full legesjekk pga at han visste at da går overgangen i vasken. så har jo tross alt Orta og det medisinske teamet gjort en bra jobb. Sannheten får vi nok aldri, men er sjelden så svart eller hvitt som mange får det til å fremstå.

Synes det var ekstremt med hatmeldinger til både Orta og Radrizzani på Waccoe i går (og sikkert også på Facebook og andre sosiale medier). Jeg forstår frustrasjonen, men det er lov å tenke seg om. Trist hvordan denne hatkulturen har vokst frem de siste årene og hva man kan lire ut av seg om andre personer man egentlig ikke kjenner i det hele tatt, som gjør en kjempejobb for klubben. Det gjelder jo selvsagt også spillere. 

auren

Tragisk og lavpanna.

Jeg er veldig glad for at Andrea søker kontakt med fansen, som på twitter i går. Men helt ærlig så skjønner jeg ikke hvorfor han gidder. Uansett hva han skriver så vil mange tolke det i verste mening og vri saken til sin snevre virkelighetsoppfatning.

Han har fått mye pepper fordi han ikke casher ut spillere fra egen lomme. Hva er det med folk?

Av alle klubbeierne i fotballverden og PL spesielt. Tror vi skal være ganske takknemlige for at vi har Andrea.
« Siste redigering: September 02, 2022, 10:06:13 av Eriksen55 »

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7633 på: September 02, 2022, 10:07:20 »
Nå siterte du Kato, Eriksen, men jeg har lyst på en frekk måte å blande meg inn. :) Uten at jeg uttaler meg for Kato, selvsagt.

Ingen som snakket om et slit for å unngå nedrykk etter de tre første kampene. Tror du virkelig at James ut har så mye å si?

Selv om vi mangler litt kvalitet på noen plasser. Er det så dårlig som du mener? Altså stallen er jo kraftig forsterket med mange nye inn. Litt skeptisk til å dra inn altfor mange nye inn samtidig jeg. Sjelden det slår positivt ut.

Strujik har vært våres beste back til nå. Det er ingen krise å spille med han der, selv om han egentlig er stopper. Det spiller jo ingen rolle hva han egentlig er så lenge han presterer på den plassen han spiller, eller?

Jeg syns ikke elleveren er kraftig svekket med James ut. På de beste dager er han en spiller for benken. Så er det sånn at en sesong vanligvis varer i 40 kamper (38 ligakamper og to cupkamper vi taper :)). Det er selvsagt aldri noen som kun har behov for førsteelleveren sesongen igjennom. James ville med andre ord spilt bra med kamper selv om vi hadde vært mer eller mindre skade- og suspensjonsfri gjennom året, noe som er veldig lite sannsynlig.

Spørsmålet er da om ikke James, som en etablert Premier League- og landslagsspiller, hadde vært bedre å kunne sette inn enn Cry Summerville. Sistnevnte er en lovende spiller, men han har fortsatt ikke bevist noe som helst på førstelagsnivå. De er heller ikke like spillere, James er en presspiller, mens Summerville er en mer typisk driblekant. Kanskje den ene passer et kampbilde bedre enn en annen?

Noe av det samme gjelder for meg med Struijk. Jeg syns han har vært mer enn godkjent på backen så langt, totalt sett. Til tider avsløres han på manglende fart og posisjonering på siden, men kanskje enda mer viktig slik vi spiller er hvor begrenset han er framover i åpent spill. Han er dødelig på dødball og en lovende stopper, men noen vingback er han ikke. Jeg tror faktisk han er best i en trebackslinje, hvor han ligger til venstre. I Marschs stil er backene viktige for bredden. Da sitter vi igjen med vanvittig skadeutsatte og underpresterende Junior Firpo som eneste av den typen spillere. Som sagt før, hadde Firpo vært vanvittig god, burde vi uansett hatt en direkte utfordrer. Forsterket kraftig av hans skadehistorikk og fjorsesong.

Tilbake til James: Det er litt rart hvordan James veies for lett av klubben, etter en så elendig sesong for hele laget. I tillegg spilte han mesteparten av sesongen ute av posisjon, i en rolle som hans spilletype ikke matcher. Litt rart at de har så ståltro på at Firpo vil bli bra, mens James ikke får en utvidet mulighet i en mer kjent rolle. Men det er nå så; de ser treninger og hverdagen.

Du omtalte Orta som klovn pga det rundt Bamba - Nå sier jo noen rykter at ting endret seg når Leeds krevde full medisinsk sjekk. Da valgte han å dra til Nice..og vi vet jo hvordan det gikk. Stryk på medisinsk test.

Aner ikke hva som stemmer. Men litt drøyt å kalle folk det ene og det andre basert på et rykte og egen produsert sannhet. Hvis det stemmer at han ikke vil ha full legesjekk pga at han visste at da går overgangen i vasken. så har jo tross alt Orta og det medisinske teamet gjort en bra jobb. Sannheten får vi nok aldri, men er sjelden så svart eller hvitt som mange får det til å fremstå.

At Bamba Dieng har feilet den medisinske testen kan se ut som en liten blessing in disguise for vår del. Man kan jo se på det som at vi ble reddet der. Så kan man også se på hvor utsatt man blir når man venter til siste liten med å trykke på avtrekkeren. Etter mitt syn var det sterkt behov for en spiss lenge før sesongen begynte og vi er nok litt blendet av Rodrigos start. Så har han plutselig sett fryktelig ordinær ut igjen, før han at på til ble skadd. Først da våkner klubb og setter seg selv i en veldig vanskelig posisjon. Dette er jo egentlig litt uavhengig om Bamba Dieng vraket oss til fordel for Nice, eller om det var PSV eller ord fra landslagssjef Guffen van Gaal som skal ha stoppet Gakpo fra å ta plass på flyet.

Om dette hadde vært gjort for en uke sida, så hadde vi ikke endt opp med en 18-åring fra en langt svakere liga som erstatter/supplement. Som italiensk landslagsspiller er han klart veldig lovende, men som direkte erstatter for Bamford i dag...?

Waccoe har en helt annen tone av hva språkbruk gjelder. Det er mange som går langt over streken. Jeg syns derimot det må være takhøyde for å kalle gårsdagens overgangssaga klovneri. Man skal også huske at - selv om det ikke fritar de som går over streken - det sjelden er høylytte protester på Elland Road, verken mot egne spillere eller styre og stell. Det er derimot helt på sin plass at supporterne lar frustrasjonen få utløp, når det er rare ting som skjer. Innenfor visse rammer selvsagt! En apatisk fanbase vil ingen ha. Så selv om det finnes ytterpunkter, syns jeg irritasjonen var mer enn forståelig.
Marching on together!

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7634 på: September 02, 2022, 10:53:00 »
Aner ikke hva som stemmer. Men litt drøyt å kalle folk det ene og det andre basert på et rykte og egen produsert sannhet. Hvis det stemmer at han ikke vil ha full legesjekk pga at han visste at da går overgangen i vasken. så har jo tross alt Orta og det medisinske teamet gjort en bra jobb. Sannheten får vi nok aldri, men er sjelden så svart eller hvitt som mange får det til å fremstå.

Synes det var ekstremt med hatmeldinger til både Orta og Radrizzani på Waccoe i går (og sikkert også på Facebook og andre sosiale medier). Jeg forstår frustrasjonen, men det er lov å tenke seg om. Trist hvordan denne hatkulturen har vokst frem de siste årene og hva man kan lire ut av seg om andre personer man egentlig ikke kjenner i det hele tatt, som gjør en kjempejobb for klubben. Det gjelder jo selvsagt også spillere. 

auren
Er klimaet her så mye bedre når vi taper kamper? Roberts og sistemann ut døra har jo stort sett vært det eneste flere klarer å bruke som en forklaring hvis vi taper. Førstnevnte fikk jo ganske kraftig medfart i fjor. For min del helt usmakelig til tider.
Om det er waccoe, her eller andre some plattformer så er det jo et klart mindretall vi snakker om. Slik samfunnet og teknologien har blitt så må man nok bare leve med det. Tenker også det er ganske greit å sile ut for "hele" mennesker.
På den andre siden så tenker jeg klubben er glad for engasjement. Da må man kunne beherske begge sider av det. Det er jo underholdning til syvende og sist. Meninger og diskusjoner fra supportere er jo den viktigste målbare faktoren de har, som så klart farges av resultater  - om det er kampresultatet, spillerprestasjoner eller spillerlogistikk i dette tilfelle
 . Hvorfor er deadline day så utrolig populært? Hva gjør at vanlige folk som skal på jobb 07 dagen etter sitter oppe til 01 for å følge spillere inn på vinduets siste time?
Radrizianni er en pr mann. Han har jo full forståelse for mekanismene som skjer når han tweeter eller andre i klubben kommuniserer ut noe som interesserer supportere. I dette tilfelle overganger. Hvor tror du han ville med tweeten om Wolves og ffp i 2017 eller "angrepet" på Emma Sanders rundt covid og klubbens opprykk i 2020? Da bruker han jo akkurat de samme mekanismene til hans fordel som du sitter å kritiserer andre for, men du verner vår øverste leder?
Herregud. Folk må jo slappe av. Må være mulig å være kritisk til det som skjer i en klubb selv om man er supporter. Det må de også tåle når de melker oppsidene selv for alt det er verdt.
« Siste redigering: September 02, 2022, 10:58:27 av leedslife »

Dylan

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7635 på: September 02, 2022, 12:16:32 »
Jeg er heller ikke typen som sitter oppe hele natten og følger med på hva som skjer, men må si jeg ble gledelig overrasket over å lese at vi hadde signert en ny spiller når det så ut som om alt hadde raknet i siste liten. Når jeg i tillegg leser om medisinsk test som ikke ble bestått, ser det jo ut som om vi gjorde noe riktig her (med eller uten flaks i bildet). At utlån av James skal ha så stor betydning for vår videre skjebne på tabellen i år har jeg vanskelig for å se ut i fra det han har prestert på banen. Så kan vi alltids si at han ikke har fått spilt på favorittposisjonen sin, men jeg tenker det ligger noe mer til grunn med James, også basert på det han viste i MU. Skaden på Rodrigo kom svært ubeleilig på, så kanskje ser vi vår nye mann på banen raskere enn vi aner? Så får vi i alle fall kanskje sett hva Gelhardt kan tilføre laget, han bør ha fått nok hår på brystet til å bevise hva han er verdt nå.
Nå har jeg i 2 år (og egentlig 2 år før det) gledet meg stort over Leeds, det er herlig å spille mot lag som de fleste rundt meg har hørt om etter å vært en som har fått ja, ja og klapp på skulderen i 16 år når temaet har vært engelsk fotball. Jeg tåler noen tap i PL for å slippe å møte Reading og Rotherham, og kampbilletten min mot Cheltenham fra 2011 håper jeg fortsatt blir kun et minne fra en heller mørk tid som Leeds-fan.
Kunne gjerne tenkt meg å fått i gang Den store positivitetstråden igjen, såpass mye positivt ser jeg i Leeds om dagen!

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7636 på: September 02, 2022, 12:23:57 »
Et aspekt få berører i en ellers mangfoldig tråd, er hvorvidt Leeds faktisk fremstår som en attraktiv klubb i øynene på både spillere, agenter og for den saks skyld landslagstrenere nå i forkant av et mesterskap. Det ser ut til at mange tenker at alle er tilgjengelig for alle klubber uansett pris. Slik er det nok ikke. Objektivt sett representerer Leeds en klubb som er veldig langt unna å kjempe om titler; faktisk er det mer sannsynlig at laget vil være i bunnstriden i PL. Vi har en trener som er umerittert i PL, og en eier som økonomisk sett er en smågutt sammenlignet med mange andre klubber i denne ligaen. I tillegg vet vi at Leeds, eller Yorkshire/Nord-England for mange er en lite attraktiv region å bosette seg i.  Alt dette er momenter som spiller inn for mulige overganger.
Flere spillere har imidlertid påpekt at tungen på vektskåla faktisk har vært Ortas grundige presentasjoner av forarbeid før signeringer og klubbens visjoner. Har til gode å høre noen spillere omtale ham som en klovn (selv om jeg også har reagert på hvordan han har fremstått i noen situasjoner).
Just sayin´...

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7637 på: September 02, 2022, 13:03:00 »
Et aspekt få berører i en ellers mangfoldig tråd, er hvorvidt Leeds faktisk fremstår som en attraktiv klubb i øynene på både spillere, agenter og for den saks skyld landslagstrenere nå i forkant av et mesterskap. Det ser ut til at mange tenker at alle er tilgjengelig for alle klubber uansett pris. Slik er det nok ikke. Objektivt sett representerer Leeds en klubb som er veldig langt unna å kjempe om titler; faktisk er det mer sannsynlig at laget vil være i bunnstriden i PL. Vi har en trener som er umerittert i PL, og en eier som økonomisk sett er en smågutt sammenlignet med mange andre klubber i denne ligaen. I tillegg vet vi at Leeds, eller Yorkshire/Nord-England for mange er en lite attraktiv region å bosette seg i.  Alt dette er momenter som spiller inn for mulige overganger.
Flere spillere har imidlertid påpekt at tungen på vektskåla faktisk har vært Ortas grundige presentasjoner av forarbeid før signeringer og klubbens visjoner. Har til gode å høre noen spillere omtale ham som en klovn (selv om jeg også har reagert på hvordan han har fremstått i noen situasjoner).
Just sayin´...

Det var vel episoder under pandemien på et folketomt Elland Road hvor han ikke var langt unna å opptre som klovn.
 

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7638 på: September 02, 2022, 13:20:35 »
Et aspekt få berører i en ellers mangfoldig tråd, er hvorvidt Leeds faktisk fremstår som en attraktiv klubb i øynene på både spillere, agenter og for den saks skyld landslagstrenere nå i forkant av et mesterskap. Det ser ut til at mange tenker at alle er tilgjengelig for alle klubber uansett pris. Slik er det nok ikke. Objektivt sett representerer Leeds en klubb som er veldig langt unna å kjempe om titler; faktisk er det mer sannsynlig at laget vil være i bunnstriden i PL. Vi har en trener som er umerittert i PL, og en eier som økonomisk sett er en smågutt sammenlignet med mange andre klubber i denne ligaen. I tillegg vet vi at Leeds, eller Yorkshire/Nord-England for mange er en lite attraktiv region å bosette seg i.  Alt dette er momenter som spiller inn for mulige overganger.
Flere spillere har imidlertid påpekt at tungen på vektskåla faktisk har vært Ortas grundige presentasjoner av forarbeid før signeringer og klubbens visjoner. Har til gode å høre noen spillere omtale ham som en klovn (selv om jeg også har reagert på hvordan han har fremstått i noen situasjoner).
Just sayin´...

Det var vel episoder under pandemien på et folketomt Elland Road hvor han ikke var langt unna å opptre som klovn.

 Blir litt søkt når klovne uttalelsene dine i går i retning Orta kanskje ikke stod seg så bra lenger, så må du noen år tilbake i tid for å få poengtert at han var nære ved å opptre som en klovn.  ;) :)

Forresten - Strujik har med sine prestasjoner på venstrebacken i Leeds spilt seg inn i neste landslagstroppen til Nederland





 
« Siste redigering: September 02, 2022, 13:37:45 av Eriksen55 »

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7639 på: September 02, 2022, 13:50:11 »
Et aspekt få berører i en ellers mangfoldig tråd, er hvorvidt Leeds faktisk fremstår som en attraktiv klubb i øynene på både spillere, agenter og for den saks skyld landslagstrenere nå i forkant av et mesterskap. Det ser ut til at mange tenker at alle er tilgjengelig for alle klubber uansett pris. Slik er det nok ikke. Objektivt sett representerer Leeds en klubb som er veldig langt unna å kjempe om titler; faktisk er det mer sannsynlig at laget vil være i bunnstriden i PL. Vi har en trener som er umerittert i PL, og en eier som økonomisk sett er en smågutt sammenlignet med mange andre klubber i denne ligaen. I tillegg vet vi at Leeds, eller Yorkshire/Nord-England for mange er en lite attraktiv region å bosette seg i.  Alt dette er momenter som spiller inn for mulige overganger.
Flere spillere har imidlertid påpekt at tungen på vektskåla faktisk har vært Ortas grundige presentasjoner av forarbeid før signeringer og klubbens visjoner. Har til gode å høre noen spillere omtale ham som en klovn (selv om jeg også har reagert på hvordan han har fremstått i noen situasjoner).
Just sayin´...

Det var vel episoder under pandemien på et folketomt Elland Road hvor han ikke var langt unna å opptre som klovn.

 Blir litt søkt når klovne uttalelsene dine i går i retning Orta kanskje ikke stod seg så bra lenger, så må du noen år tilbake i tid for å få poengtert at han var nære ved å opptre som en klovn.  ;) :)

Forresten - Strujik har med sine prestasjoner på venstrebacken i Leeds spilt seg inn i neste landslagstroppen til Nederland
Det er vel bruttotroppen han er tatt ut til i første omgang, eller leste jeg feil?

Sølvreven

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7640 på: September 02, 2022, 15:41:01 »
Jeg skjønner ikke kritikken av Strujik og at han mangler fart. Har nå sett i kamp etter kamp at han springer opp angripere med store klyv og takler de. Da vil jeg heller påstå at Firpo mangler fart. Så jo ofte at han hang bak og holdte seg i skorten til angipere. Nei Strujik er enormt god i mine øyner.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7641 på: September 02, 2022, 15:52:43 »
For all the stellar work Leeds achieved at the start of the window, yesterday was embarrassing. The treatment of Dan James was poor, Radrizzani’s tweets were amateur and we’ve placed unnecessary pressure on 18yo Willy Gnonto to be the experienced first team forward we needed.

Lufcdata.

Visste ikke at han/de har blitt brukt som ressurs for klubben tidligere.
« Siste redigering: September 02, 2022, 16:04:38 av leedslife »

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7642 på: September 02, 2022, 16:11:38 »
Status:
Vi låner ut en walisisk landslagsspiller (som mange her vil bli kvitt) og kjøper en italiensk landslagsspiller, dog ung.

Trenger ikke å være så halvgærn deadline day (selv om den var gærn).

Vi forsterker U-23, og vi svekker a-laget. Marsch var vel ganske klar på at dette er en spiller som ikke er klar for førstelaget. Et bra vindu lenge, vi mangler definitivt de to spillerne som hadde løftet oss til øvre halvdel. Nå blir det en kamp for å nå 40 poeng.
Ukvalifisert tips fra meg:
Gnonto blir ganske snart aktuell for førstelaget (mest benk i starten). Og Marsch beklager sin negativitet og sier han ikke kjente godt nok til Gnonto (akkurat som meg) og at han har overrasket positivt.
MOT

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7643 på: September 03, 2022, 00:10:01 »
Tydelig at dommen over overgangsvinduet er preget av en rotete siste dag. Jeg er glad for at Dieng-handelen gikk i vasken. Litt mer kritisk til at James forsvant. Vi burde ha flere spillere inn, ikke færre. Nå skal det vel sies at starten på vinduet var bra (Rasmussen, Aaronson, Sinisterra, Roca, Adams). Lar ikke siste inntrykket ødelegge mitt inntrykk av et bra overgangsvindu, sånn sett under ett.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7644 på: September 03, 2022, 01:13:37 »
For all it's worth.
Jeg hadde alltid et håp om at Bielsas lyst på James gjorde at  han ville komme til si rett.
At en ny manager gjorde at han ville komme til sin rett.
Men nei, det gjorde han ikke. God i presspillet, jada. Innsatsen upåklagelig, jaja.
Men det ble med det.

Nå håpe jeg at f.eks Cry kan få slå gjennom.
Der er det fortsatt håp. Mht James var jeg forbi det stadiet..
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7645 på: September 03, 2022, 09:07:34 »
Mange som er skuffet her ser jeg...er glad vi ikke spilte kamp borte mot West Brom i går. Kunne fort vært oss det. Vi har da gjort et bra overgangsvindu sett under ett mener nå jeg.

ingve1960

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7646 på: September 03, 2022, 12:58:25 »
Min mening angovergangsvindu.

Def midt bedre, kombinasjoner rock,adams forshaw  bedre enn kalvin.
Aronsen sinisterra fyller skoa til raphina/james.
Kristensen kommer hvar god mot Everton..
Når det gjelder resten av troppa tror jeg at med selvtilliten tilbake på gjengen som leve.rte første sesong i pl går dette veien..ayling, dallas tilbake, rodrigo ny vår,bambi skadefri halvparten av matcher. Joffy wilfred på lur. .
Når det gjelder james feller jeg ingen tårer middels ÷ som ving håpløs spiss.
Har levert to pl tips ett på landsbasis  nr 12 og et med kompiser nr 11 tror den sitter...
Nå skal jeg se kamp hoss hyttenabo tror det blir 3 p i dag. MOT


Johnnyj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7647 på: September 03, 2022, 14:58:19 »
Oppsummering fra en som aldri følger med på overgangssagaer: Vi prøver oss på en spiller fra PSV jeg aldri har hørt om. Det funker ikke. Vi prøver oss på en spiller fra Marseille jeg aldri har hørt om. Det faller gjennom. Vi ender opp med en spiller fra FC Zurich jeg aldri har hørt om.

Alle synes dette er kjempeflaut, av en eller annen grunn.
Nå er du unnskyldt ved at du sier at du ikke følger så mye med. Men alle bør vel vite hvem Cody Gakpo er? Spiller stort sett fast på det nederlandske landslaget og er et av de aller største talentene i verden i sin posisjon.
Sier mye om klubben at vi ønsker å hente spillere fra den hylla. Nå har det jo kommet frem at vi ikke helt har gitt han opp ennå, så skal ikke se bort ifra at vi prøver på nytt neste vindu.

Dieng kunne blitt en bra signering. En god allround-spiss med imponerende fysikk. Det at han ikke ønsket å reise til England er ikke så mye man får gjort noe med. Språkbarrieren hadde nok vært den største utfordringen.
Gnonto derimot er en mann for fremtiden. Ser veldig spennende ut. En uslepen diamant med høyt potensial.
Til tross for ung alder så sies det at han snakker 4 språk flytende, så der er i hvertfall ikke språkbarriere noe som blir et tema.

Hele overgangsvinduet oppsummert så har hele stallen blitt revitalisert. Og ifølge Hjelde og Klaesson så har alle de nye spillerne blitt tatt godt i mot og glir rett inn i gruppa. Dette blir kjempebra!

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7648 på: September 03, 2022, 19:23:18 »
Ikke så rel ifht til oss, men Chelsea gjorde et forsøk på Lavia på deadlineday ifølge Romano. 50 mill.
hva skjer med den klubben

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7649 på: September 03, 2022, 21:04:33 »
Ikke så rel ifht til oss, men Chelsea gjorde et forsøk på Lavia på deadlineday ifølge Romano. 50 mill.
hva skjer med den klubben
Ble ikke Lavia hentet til Soton tidligere i sommer for ca 15 millioner pund? Mener City har en tilbakekjøpsklausul på 40 millioner eller noe. Vanvittig drøyt hvis det stemmer det du sier. Har jo kun spilt 5-6 PL kamper gutten, men ser bra ut da!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.