Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1475498 ganger)

0 medlemmer og 7 gjester leser dette emnet.

viking

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8220 på: Januar 31, 2023, 13:02:34 »
Hva med fyrtårnet i Stokes midtforsvar ? Souttar....
 

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8221 på: Januar 31, 2023, 13:22:11 »
Hva med fyrtårnet i Stokes midtforsvar ? Souttar....

På tur til Leicester i dag for 15 mill pund.
 



GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8224 på: Januar 31, 2023, 14:44:19 »
LeedsLive sier at Harrison sier nei til Leicester (skjønner han godt). Hvis han blir værende blir det nok ikke noen deal med Roma og Zaniolo.

viking

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8225 på: Januar 31, 2023, 14:49:29 »
Helt supert , spør du meg !!
Kanskje vi klarer å hoste opp en habil stopper i løpet av dagen ?
 

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8226 på: Januar 31, 2023, 15:08:10 »
Helt supert , spør du meg !!
Kanskje vi klarer å hoste opp en habil stopper i løpet av dagen ?

Føler meg ganske sikker på at det Diogo Monteiro som er svaret på det spørsmålet. Llorente var uansett ikke fast.

raggen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8227 på: Januar 31, 2023, 15:11:05 »
tror heller ikke det blir flere transfer i løpet av kvelden hvis det ikke går noen ut. når harrison dealen ikke blir noe av(muligens) så tror jeg ikke det kommer flere inn heller og det kan jeg leve med ;D ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8228 på: Januar 31, 2023, 15:49:50 »
tror heller ikke det blir flere transfer i løpet av kvelden hvis det ikke går noen ut. når harrison dealen ikke blir noe av(muligens) så tror jeg ikke det kommer flere inn heller og det kan jeg leve med ;D ;D

Det var godt du hadde noen smilefjes på slutten der. ;D

Sjokket over pengebruken i dette vinduet har ikke helt lagt seg.

Det eneste jeg er litt bekymret for nå er hvem sine penger dette egentlig er.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8229 på: Januar 31, 2023, 15:52:19 »
Haha, for en saga med denne spilleren:

Gianluca Di Marzio

@DiMarzio
#Zaniolo accepted tonight
@afcbournemouth
's proposal: flight was already booked. But the deal is now off as #Bournemouth's ownership blocked everything due to high transfer fees already spent. #AFCB
@SkySport
 #DeadlineDay #transfers

Cannavaro

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8230 på: Januar 31, 2023, 16:59:28 »
tror heller ikke det blir flere transfer i løpet av kvelden hvis det ikke går noen ut. når harrison dealen ikke blir noe av(muligens) så tror jeg ikke det kommer flere inn heller og det kan jeg leve med ;D ;D

Det var godt du hadde noen smilefjes på slutten der. ;D

Sjokket over pengebruken i dette vinduet har ikke helt lagt seg.

Det eneste jeg er litt bekymret for nå er hvem sine penger dette egentlig er.

Det tror jeg ikke er noe å "bekymre" seg over gitt....dette er nok garantert 49èrs som spytter i kassa som del av ovetakelsene av aksjene til Radrizzani...
må jo komme mer nyheter om dette etterhvert.
MFLU - Miracles For Leeds United

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8231 på: Januar 31, 2023, 17:13:54 »
tror heller ikke det blir flere transfer i løpet av kvelden hvis det ikke går noen ut. når harrison dealen ikke blir noe av(muligens) så tror jeg ikke det kommer flere inn heller og det kan jeg leve med ;D ;D

Det var godt du hadde noen smilefjes på slutten der. ;D

Sjokket over pengebruken i dette vinduet har ikke helt lagt seg.

Det eneste jeg er litt bekymret for nå er hvem sine penger dette egentlig er.

Det tror jeg ikke er noe å "bekymre" seg over gitt....dette er nok garantert 49èrs som spytter i kassa som del av ovetakelsene av aksjene til Radrizzani...
må jo komme mer nyheter om dette etterhvert.

Jeg håper du har rett.

baste

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8232 på: Januar 31, 2023, 18:49:29 »
Leeds prøver å få Kalvin Philips på lån ut sesongen.. han trenger jo spilletid, men trenger vi han nå ? Vi har jo forsterket midtbanen nettopp!


https://www.footballfancast.com/leeds-united-transfer-rumours/kalvin-phillips-transfer-leeds-united-manchester-city-deadline-day-loan?utm_source=thumbnail&utm_medium=internal&utm_campaign=related-stories
« Siste redigering: Januar 31, 2023, 18:52:52 av baste »

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8233 på: Januar 31, 2023, 19:24:48 »
Leeds prøver å få Kalvin Philips på lån ut sesongen.. han trenger jo spilletid, men trenger vi han nå ? Vi har jo forsterket midtbanen nettopp!


https://www.footballfancast.com/leeds-united-transfer-rumours/kalvin-phillips-transfer-leeds-united-manchester-city-deadline-day-loan?utm_source=thumbnail&utm_medium=internal&utm_campaign=related-stories
Han ville til City, la han bli i City, som var drømmen hans.
Vi har gått videre og har god dekning i hans posisjon.

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8234 på: Januar 31, 2023, 19:31:14 »
Phillips vil definitivt være velkommen på lån. Ikke nødvendigvis fordi han er gammel helt, men fordi en Kalvin i form styrker midtbanen til ethvert engelsk lag. Men dette er garantert The Sun som casher inn en billig transfer deadline clickbait-sak.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8235 på: Januar 31, 2023, 19:31:32 »
Leeds prøver å få Kalvin Philips på lån ut sesongen.. han trenger jo spilletid, men trenger vi han nå ? Vi har jo forsterket midtbanen nettopp!


https://www.footballfancast.com/leeds-united-transfer-rumours/kalvin-phillips-transfer-leeds-united-manchester-city-deadline-day-loan?utm_source=thumbnail&utm_medium=internal&utm_campaign=related-stories

Avfeid av mer pålitelige kilder:

Ibrαhim
@_Mo_Ibrahim
Leeds United are not in for Kalvin Phillips. ⚪️#LUFC

Phillips is staying at Manchester City 🔵#MCFC

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8236 på: Januar 31, 2023, 20:19:34 »
Phillips vil definitivt være velkommen på lån. Ikke nødvendigvis fordi han er gammel helt, men fordi en Kalvin i form styrker midtbanen til ethvert engelsk lag. Men dette er garantert The Sun som casher inn en billig transfer deadline clickbait-sak.

Usikker på om Kalvin Phillips styrker midtbanen til Leeds i dag. At han styrker midtbanen til ethvert engelsk lag er uansett beviselig feil.


Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8237 på: Januar 31, 2023, 20:56:09 »
Kalvin Phillips styrker midtbanen til Leeds 7 dager i uken.
 

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8238 på: Januar 31, 2023, 22:42:54 »
Phillips vil definitivt være velkommen på lån. Ikke nødvendigvis fordi han er gammel helt, men fordi en Kalvin i form styrker midtbanen til ethvert engelsk lag. Men dette er garantert The Sun som casher inn en billig transfer deadline clickbait-sak.

Usikker på om Kalvin Phillips styrker midtbanen til Leeds i dag. At han styrker midtbanen til ethvert engelsk lag er uansett beviselig feil.

"En Kalvin i form styrker midtbanen til ethvert engelsk lag". Når du blir kjøpt til City er det vel ting som tyder på at du har et visst nivå inne.

Fido

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8239 på: Januar 31, 2023, 22:49:04 »
Veldig god, til å være brite

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8240 på: Januar 31, 2023, 22:57:37 »
Kalvin Phillips styrker midtbanen til Leeds 7 dager i uken.

Styrker ihvertfall bredden. Litt dyr backup for Adams vel.

Hallgi

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8241 på: Februar 01, 2023, 11:14:15 »
Legger ved ein veldig god oversikt frå Phil Hay av nye investeringer fra Leeds, der alle i rødt er nye signeringer fra sist sesong.
Er ei fantastisk forbedring, har jo eit veldig sterkt mannskap no så det ser lovande ut.
Einaste punkt uten skikkelig backup er vel høgresida av midtforsvaret og høgre ving, men vi har mange spelarar som kan brukast i fleire posisjoner.

Ser at ein ikkje reknar med alle spelarar på utlån, som Poveda, James, Roberts og Llorente, men de blir vel ganske sikkert solgt.
Uansett gleder eg meg til fortsettelsen av sesongen no, Marsch har fått i pose og sekk av 49ers så bør få oss fort ut av nedryksstriden.
ALAW (& I am the pirate amongst us)

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8242 på: Februar 01, 2023, 13:19:39 »
Legger ved ein veldig god oversikt frå Phil Hay av nye investeringer fra Leeds, der alle i rødt er nye signeringer fra sist sesong.
Er ei fantastisk forbedring, har jo eit veldig sterkt mannskap no så det ser lovande ut.
Einaste punkt uten skikkelig backup er vel høgresida av midtforsvaret og høgre ving, men vi har mange spelarar som kan brukast i fleire posisjoner.

Ser at ein ikkje reknar med alle spelarar på utlån, som Poveda, James, Roberts og Llorente, men de blir vel ganske sikkert solgt.
Uansett gleder eg meg til fortsettelsen av sesongen no, Marsch har fått i pose og sekk av 49ers så bør få oss fort ut av nedryksstriden.

Så lenge Marsch er trener, så er vi godt dekket på høyre ving. Han har jo for vane å spille de motsatt pga at han vi pakke alt inn i midten istedet for brede vinger med innlegg.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8243 på: Februar 01, 2023, 13:29:47 »
Legger ved ein veldig god oversikt frå Phil Hay av nye investeringer fra Leeds, der alle i rødt er nye signeringer fra sist sesong.
Er ei fantastisk forbedring, har jo eit veldig sterkt mannskap no så det ser lovande ut.
Einaste punkt uten skikkelig backup er vel høgresida av midtforsvaret og høgre ving, men vi har mange spelarar som kan brukast i fleire posisjoner.

Ser at ein ikkje reknar med alle spelarar på utlån, som Poveda, James, Roberts og Llorente, men de blir vel ganske sikkert solgt.
Uansett gleder eg meg til fortsettelsen av sesongen no, Marsch har fått i pose og sekk av 49ers så bør få oss fort ut av nedryksstriden.

Så lenge Marsch er trener, så er vi godt dekket på høyre ving. Han har jo for vane å spille de motsatt pga at han vi pakke alt inn i midten istedet for brede vinger med innlegg.

Du er fortsatt DER ja... men vi har hatt ett godt vindu, og har en god tropp nå vel? ;)
 

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8244 på: Februar 01, 2023, 13:46:52 »
Legger ved ein veldig god oversikt frå Phil Hay av nye investeringer fra Leeds, der alle i rødt er nye signeringer fra sist sesong.
Er ei fantastisk forbedring, har jo eit veldig sterkt mannskap no så det ser lovande ut.
Einaste punkt uten skikkelig backup er vel høgresida av midtforsvaret og høgre ving, men vi har mange spelarar som kan brukast i fleire posisjoner.

Ser at ein ikkje reknar med alle spelarar på utlån, som Poveda, James, Roberts og Llorente, men de blir vel ganske sikkert solgt.
Uansett gleder eg meg til fortsettelsen av sesongen no, Marsch har fått i pose og sekk av 49ers så bør få oss fort ut av nedryksstriden.

Så lenge Marsch er trener, så er vi godt dekket på høyre ving. Han har jo for vane å spille de motsatt pga at han vi pakke alt inn i midten istedet for brede vinger med innlegg.

Du er fortsatt DER ja... men vi har hatt ett godt vindu, og har en god tropp nå vel? ;)
Hvis det var meg du spurte, så ja, vi har en god tropp nå ja, men det er fremdeles et stort spørsmålstegn ved den bakre firer.
Hadde vi fått inn en til der som forsterket oss, så hadde dette vinduet vert en klink 10er.
Men fra midten og fremover, så ser vi på papiret mer ut som et lag som bør tenke mer på europa enn nedrykk.
« Siste redigering: Februar 01, 2023, 13:51:06 av Gordon McUseless »

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8245 på: Februar 01, 2023, 19:05:15 »
Lite utdrag fra en Athletic artikkel i dag om JH:

On Tuesday evening, Harrison actually made the trip to Leicester’s training ground, pre-empting the possibility that he could be sold at the last minute. City got a medical going. Then, with the clock counting down, Leeds reached the decision to keep him and the prospect of him leaving finally died a death.

…det var close altså. Hele saken her: https://theathletic.com/4145580/2023/02/01/jack-harrison-leicester-leeds/

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8246 på: Februar 01, 2023, 22:38:15 »
Like greit at Harrison ikke dro, mener nå jeg.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8247 på: Februar 01, 2023, 23:51:05 »
Intet mindre enn skandaløs behandling av Harrison å sende han på "medical" i Leicester. "Togetherness" har visst gått i glemmeboka etter Bielsa.
« Siste redigering: Februar 02, 2023, 00:12:13 av Reaney »

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8248 på: Februar 02, 2023, 00:47:18 »
Intet mindre enn skandaløs behandling av Harrison å sende han på "medical" i Leicester. "Togetherness" har visst gått i glemmeboka etter Bielsa.

Det er vel ikke annerledes å selge Harrison enn Pontus, Roofe, etc som vi gjorde under Bielsa.

Når vi har brukt så mye penger så er det vel ikke unormalt at de ønsker litt balanse i regnskapet.

Dessuten har vi Sinisterra, Gnonto, Summerville, Aaronson og Rutter som kan spille i hans posisjoner. Kanskje også Greenwood, Mckennie og Perkins også.

Han ble neppe tvingt til Leicester. Nå ble det ikke noe overgang og nå er det opp til han selv hvor mye spilletid han får. Finner Harrison gi formen er han viktig. Fortsetter han PL formen blir det nok mye benk, tribune og overgang i sommer.

Forever Whites

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8249 på: Februar 02, 2023, 09:41:54 »
Intet mindre enn skandaløs behandling av Harrison å sende han på "medical" i Leicester. "Togetherness" har visst gått i glemmeboka etter Bielsa.

Det er vel ikke annerledes å selge Harrison enn Pontus, Roofe, etc som vi gjorde under Bielsa.

Når vi har brukt så mye penger så er det vel ikke unormalt at de ønsker litt balanse i regnskapet.

Dessuten har vi Sinisterra, Gnonto, Summerville, Aaronson og Rutter som kan spille i hans posisjoner. Kanskje også Greenwood, Mckennie og Perkins også.

Han ble neppe tvingt til Leicester. Nå ble det ikke noe overgang og nå er det opp til han selv hvor mye spilletid han får. Finner Harrison gi formen er han viktig. Fortsetter han PL formen blir det nok mye benk, tribune og overgang i sommer.

Det var vel mer "intern støy" som gjorde at Pontus ble solgt.  Kan ikke stille Harrison i den båsen.
Medlem 94237