Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1474996 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8250 på: Februar 02, 2023, 11:43:48 »
Syns fortsatt det er merkelig at ikke Jack med sin motor og løpsstyrke blir omskolert til VB,
Hadde vært win/win for alle parter.
Tenke seg han opp og ned langs venstresiden , med Gnonto eller Sinisterra foran seg… ;)

Torpe-do

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8251 på: Februar 03, 2023, 13:28:00 »
Syns fortsatt det er merkelig at ikke Jack med sin motor og løpsstyrke blir omskolert til VB,
Hadde vært win/win for alle parter.
Tenke seg han opp og ned langs venstresiden , med Gnonto eller Sinisterra foran seg… ;)
Den har eg og tenkt på nokre gonger! Kunne vore interessant å sett. Umiddelbart tenker eg innleggsfoten og taklingegenskapane kanskje burde blitt øvd litt på. Men motor osv har han jo plenty av.


Sent from my iPhone using Tapatalk

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8252 på: Februar 03, 2023, 15:38:41 »
Syns fortsatt det er merkelig at ikke Jack med sin motor og løpsstyrke blir omskolert til VB,
Hadde vært win/win for alle parter.
Tenke seg han opp og ned langs venstresiden , med Gnonto eller Sinisterra foran seg… ;)
Den har eg og tenkt på nokre gonger! Kunne vore interessant å sett. Umiddelbart tenker eg innleggsfoten og taklingegenskapane kanskje burde blitt øvd litt på. Men motor osv har han jo plenty av.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Synes ofte han gjør "dumme" ting når han er nede i forsvar og jobber....kanskje derfor han ikke prøves som back?
MOT

baste

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8253 på: Februar 06, 2023, 07:15:53 »
Vi kunne enkelt ha hentet Milner sier Jesse, men så sier han og følgende..

We’ve built this with young players," Marsch said, via Leeds Live. "We haven’t gone out one time and gotten an experienced, 30-year-old Premier League player because a lot of what we’re trying to do is build a process where we’re going to get stronger and stronger.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8254 på: Februar 06, 2023, 08:17:42 »
Vi kunne enkelt ha hentet Milner sier Jesse, men så sier han og følgende..

We’ve built this with young players," Marsch said, via Leeds Live. "We haven’t gone out one time and gotten an experienced, 30-year-old Premier League player because a lot of what we’re trying to do is build a process where we’re going to get stronger and stronger.

Om Milner har vært tilgjengelig, så har det vært en feil beslutning og ikke hente ham.
Rutine i bakre 4èr skriker vi etter, og Milner ville garantert likt å avslutte karrieren der den startet!
« Siste redigering: Februar 06, 2023, 08:51:51 av Cherry »
 

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8255 på: Februar 06, 2023, 10:57:28 »
Vi kunne enkelt ha hentet Milner sier Jesse, men så sier han og følgende..

We’ve built this with young players," Marsch said, via Leeds Live. "We haven’t gone out one time and gotten an experienced, 30-year-old Premier League player because a lot of what we’re trying to do is build a process where we’re going to get stronger and stronger.

Om Milner har vært tilgjengelig, så har det vært en feil beslutning og ikke hente ham.
Rutine i bakre 4èr skriker vi etter, og Milner ville garantert likt å avslutte karrieren der den startet!

Eg vil minne om fødselsdatoen til James Milner:  4 January 1986

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8256 på: Februar 06, 2023, 11:10:20 »
Vi kunne enkelt ha hentet Milner sier Jesse, men så sier han og følgende..

We’ve built this with young players," Marsch said, via Leeds Live. "We haven’t gone out one time and gotten an experienced, 30-year-old Premier League player because a lot of what we’re trying to do is build a process where we’re going to get stronger and stronger.

Om Milner har vært tilgjengelig, så har det vært en feil beslutning og ikke hente ham.
Rutine i bakre 4èr skriker vi etter, og Milner ville garantert likt å avslutte karrieren der den startet!

Eg vil minne om fødselsdatoen til James Milner:  4 January 1986

Sett tidvis totalt akterutseilt ut for Liverpool siste året.
Tør ikke tenke meg hvordan han hadde sett ut i vårt lag. Gary Nevilles siste opptreden på engelsk gress mot WBA  hadde nok bleknet i forhold.
Takk gode gud at vi styrte unna.
Det får heller dyrkes nye lokale helter. Folk som nærmer seg 40 kan heller brukes som ambassadører i veldedighet og allstar kamper.
Begynner å bli lite å støtte Marsch på for min del, men her følger jeg han på hvert ord.

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8257 på: Mai 02, 2023, 13:42:46 »
Kanskje denne karen kunne bli vår neste nr. 1 ?

Leeds United ‘join race’ for Liverpool linked keeper.

Leeds United are joining the race to sign goalkeeper Leopold Wahlstedt from Norwegian side Odds BK amid recent transfer links to Liverpool, per a report from HITC who also source the Daily Mail. It is said that the 23-year old is ‘attracting increasing interest’ ahead of the summer window.

Wahlstedt, who won his first cap for the Sweden international men’s team this year, has also apparently been scouted by Manchester United. Liverpool have also been linked as they target a back-up sopper with Caoimhin Kelleher expected to move on to gain regular first team football.

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-and-leicester-city-interested-in-man-city-star-as-w
Super Leeds since 1968

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8258 på: Mai 16, 2023, 13:07:00 »
Det er nok bare tull og tøys dette her, men litt nostalgi må være lov. Hadde nok vært en fantastisk tilvekst for våre yngre spillere.

https://www.thesun.co.uk/sport/22372662/james-milner-transfer-leeds-brighton-liverpool/?utm_medium=Social&utm_campaign=sunfootballtwitter&utm_source=Twitter
Marching on together!

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8259 på: Mai 23, 2023, 16:02:55 »
Hvor lang tid tar det før Ryan Kent er linket til Leeds igjen nå...Og James Milner...han kunne jo blitt spillende manager
« Siste redigering: Mai 23, 2023, 16:06:28 av morten1966 »

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8260 på: Mai 23, 2023, 19:05:15 »
Hvor lang tid tar det før Ryan Kent er linket til Leeds igjen nå...Og James Milner...han kunne jo blitt spillende manager

Kent er jo ute av kontrakt i Rangers, ypperlig spiller i championship.
 

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8261 på: Mai 24, 2023, 10:12:21 »
Hvor lang tid tar det før Ryan Kent er linket til Leeds igjen nå...Og James Milner...han kunne jo blitt spillende manager

Kent er jo ute av kontrakt i Rangers, ypperlig spiller i championship.
Da kommer vel ryktene snart da…

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8262 på: Mai 24, 2023, 12:06:23 »
LUFCMOT
@LUFCMOTcom
🚨 Real Betis are identified #LUFC's Marc Roca as their top midfield target for this summer.  Initial contact between the club and Roca's representatives has already taken place. [
@footballespana_
]

Jo før, jo bedre. Get rid.

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8263 på: Mai 24, 2023, 13:04:33 »
LUFCMOT
@LUFCMOTcom
🚨 Real Betis are identified #LUFC's Marc Roca as their top midfield target for this summer.  Initial contact between the club and Roca's representatives has already taken place. [
@footballespana_
]

Jo før, jo bedre. Get rid.

Ship ut ved første anledning.
 

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8264 på: Mai 24, 2023, 13:10:13 »
LUFCMOT
@LUFCMOTcom
🚨 Real Betis are identified #LUFC's Marc Roca as their top midfield target for this summer.  Initial contact between the club and Roca's representatives has already taken place. [
@footballespana_
]

Jo før, jo bedre. Get rid.


Ship ut ved første anledning.
Vinn vinn for Roca og klubb.
MOT

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8265 på: Mai 24, 2023, 13:47:46 »
LUFCMOT
@LUFCMOTcom
🚨 Real Betis are identified #LUFC's Marc Roca as their top midfield target for this summer.  Initial contact between the club and Roca's representatives has already taken place. [
@footballespana_
]

Jo før, jo bedre. Get rid.


Ship ut ved første anledning.
Vinn vinn for Roca og klubb.
Nok en spiller som har skuffet stort. Håper i alle fall overgangen kan generere noen transfermidler.. Værre med Gnonto. Det verserer rykter om at han drar til Sassuolo  for 10-15 mill pund. Synd om vi mister han, men vi kan umulig slippe han for den summen.
Ser for øvrig at vi er linket med flere free-transfer spillere. Bla Ryan Kent og Manning (back fra Swansea)

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8266 på: Mai 24, 2023, 14:04:38 »
Vi får satse på Tyler Roberts, Helder Costa, Daniel James ,Ian Poveda, Jamie Shackleton, Hjelde, Gellhardt, Cody Drameh   og Cresswell ...... blir noe i Championship det..

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8267 på: Mai 24, 2023, 20:31:18 »
Vi får satse på Tyler Roberts, Helder Costa, Daniel James ,Ian Poveda, Jamie Shackleton, Hjelde, Gellhardt, Cody Drameh   og Cresswell ...... blir noe i Championship det..
Tar deg på kornet, her har vi laget vårt neste år. Har supplert med en keeper og en midtstopper:

Klaesson

Drameh
Cresswell
Monteiro
Hjelde

James
Shackleton
Roberts
Costa
Poveda

Gelhardt

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8268 på: Mai 25, 2023, 08:32:17 »
Vi får satse på Tyler Roberts, Helder Costa, Daniel James ,Ian Poveda, Jamie Shackleton, Hjelde, Gellhardt, Cody Drameh   og Cresswell ...... blir noe i Championship det..
Tar deg på kornet, her har vi laget vårt neste år. Har supplert med en keeper og en midtstopper:

Klaesson

Drameh
Cresswell
Monteiro
Hjelde

James
Shackleton
Roberts
Costa
Poveda

Gelhardt

Bielsa hadde tatt dette laget rett opp.....

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8269 på: Mai 25, 2023, 09:45:50 »
LUFCMOT
@LUFCMOTcom
🚨 Real Betis are identified #LUFC's Marc Roca as their top midfield target for this summer.  Initial contact between the club and Roca's representatives has already taken place. [
@footballespana_
]

Jo før, jo bedre. Get rid.


Ship ut ved første anledning.
Vinn vinn for Roca og klubb.
Nok en spiller som har skuffet stort. Håper i alle fall overgangen kan generere noen transfermidler.. Værre med Gnonto. Det verserer rykter om at han drar til Sassuolo  for 10-15 mill pund. Synd om vi mister han, men vi kan umulig slippe han for den summen.
Ser for øvrig at vi er linket med flere free-transfer spillere. Bla Ryan Kent og Manning (back fra Swansea)

Marc Roca er et av disse prosjektene til Orta hvor han skulle hente en spiller som på et tidspunkt har vist klasse, men som har hatt motgang og dermed kan komme på "billigsalg". Det går inn i rekken sammen med Junior Firpo, Jean-Kevin Augustin og Michael Cuisance (som til slutt ikke endte i Leeds).

De fleste av disse overgangene har vært litt i overkant "lure" og heller blitt penger ut av vinduet.

Når det gjelder Gnonto, så har det gått noen rykter om at det er en nedrykksklausul der, så jeg tror ikke vi får noen silly money for han. Litt realistiske burde vi også være. Gnonto er kjempespennende; god en mot en, uredd, fysikk i form av fart og kraft og denne x-faktoren. I tillegg landslagsspiller. Likevel, han har ikke stått frem etter hvert som Leeds har falt fra hverandre og er pt reserve for et elendig fotballag. Jeg tror ikke vi kan drømme om Raphinha-summer for Wee Willy, knapt halvparten. Hadde likt å se han i Leeds fortsatt og tror et år i Championship kunne utviklet han til å bli en fryktet spiller for backene i divisjonen.

Phil Hay skrev at han også mener det er en klausul ved nedrykk i kontrakten til Jack Harrison. Det er ikke overraskende i så fall og noe jeg har forventet etter hva som skjedde i januar.

Forsvinner Gnonto og Harrison i sommer, så ser vi plutselig fryktelig tynne ut på vingene.  Da sitter Leeds igjen med Cry Summerville, Gini Rutter og en fryktelig skadeplaget Luis Sinisterra bredt og ingen typiske overlappende vingbacker som tilsier at vinger er overflødige. Det er om ingen tar sjansen på den haltende helsen til sistnevnte, slik at også han forsvinner. Skal vi tro Gnonto og Harrison kan generere et sted mellom £30 - 40 millioner pund samlet? Disse pengene skal gå til minst en, helst to sentrale midtbanespillere, en spiss og erstattere på kanten. Da begynner plutselig Ryan Kent gratis å se veldig fristende ut.

Den skotske ligaen er ikke all verden og det er i praksis to relativt sett gode lag der. Men det er i alle fall som regel spillere som ikke gjemmer seg bort og innsats passer Championship godt.

Jeg håper klubben får noen penger for Meslier, Roca og Gnonto eller Sinisterra, samt at jeg tror Harrison går til et lag som West Ham. Rodrigo tipper jeg går mer eller mindre gratis grunnet høy lønn. Så blir det vel kanskje £50-60 mill å rutte med? Deler av dette skal nok dekke en vesentlig lavere omsetning i Ch, deler skal gå til å betale avdrag på Aaronson, Rutter, Kristensen og Adams og så spørs det hvor mye som er igjen til nye spillere.

Grugleder meg til å se hva de får til. Kanskje færre midler faktisk vil ende med bedre avgjørelser? Hvem vet.
Marching on together!

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8270 på: Mai 25, 2023, 10:20:12 »
Har vi ikke James, Costa og Poveda i tillegg til Summerville og Sinisterra på vingene. Er vel greit Championshipnivå?
MOT

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8271 på: Mai 25, 2023, 10:57:07 »
Har vi ikke James, Costa og Poveda i tillegg til Summerville og Sinisterra på vingene. Er vel greit Championshipnivå?

Poveda og Costa holder vel ikke??

Dan James hadde jeg faktisk glemt i farten. Han ønsker jeg spiller i Leeds neste år, men spørsmålet er hvor interessert han er i det.

Sinisterra er en strålende spiller, også i Premier League, men han er jo aldri skadefri. De problemene har vi båret på med Cooper, Bamford og Forshaw i flere sesonger. Kommer det ikke store nok bud til at Sinisterra forsvinner, så håper jeg man budsjetterer med at han kommer til å være en del ute.

Hadde man kunnet holde på Harrison, med James, Summerville og Sinisterra så er jeg fornøyd. Særlig om Ryan Kent også kommer inn.

Spent på hvor ribba stallen kommer til å være. Det er vel heller ikke sånn at våre spillere er så fryktelig interessante for ambisiøse lag.
Marching on together!

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8272 på: Mai 25, 2023, 11:18:02 »
LUFCMOT
@LUFCMOTcom
🚨 Real Betis are identified #LUFC's Marc Roca as their top midfield target for this summer.  Initial contact between the club and Roca's representatives has already taken place. [
@footballespana_
]

Jo før, jo bedre. Get rid.


Ship ut ved første anledning.
Vinn vinn for Roca og klubb.
Nok en spiller som har skuffet stort. Håper i alle fall overgangen kan generere noen transfermidler.. Værre med Gnonto. Det verserer rykter om at han drar til Sassuolo  for 10-15 mill pund. Synd om vi mister han, men vi kan umulig slippe han for den summen.
Ser for øvrig at vi er linket med flere free-transfer spillere. Bla Ryan Kent og Manning (back fra Swansea)

Marc Roca er et av disse prosjektene til Orta hvor han skulle hente en spiller som på et tidspunkt har vist klasse, men som har hatt motgang og dermed kan komme på "billigsalg". Det går inn i rekken sammen med Junior Firpo, Jean-Kevin Augustin og Michael Cuisance (som til slutt ikke endte i Leeds).

De fleste av disse overgangene har vært litt i overkant "lure" og heller blitt penger ut av vinduet.

Når det gjelder Gnonto, så har det gått noen rykter om at det er en nedrykksklausul der, så jeg tror ikke vi får noen silly money for han. Litt realistiske burde vi også være. Gnonto er kjempespennende; god en mot en, uredd, fysikk i form av fart og kraft og denne x-faktoren. I tillegg landslagsspiller. Likevel, han har ikke stått frem etter hvert som Leeds har falt fra hverandre og er pt reserve for et elendig fotballag. Jeg tror ikke vi kan drømme om Raphinha-summer for Wee Willy, knapt halvparten. Hadde likt å se han i Leeds fortsatt og tror et år i Championship kunne utviklet han til å bli en fryktet spiller for backene i divisjonen.

Phil Hay skrev at han også mener det er en klausul ved nedrykk i kontrakten til Jack Harrison. Det er ikke overraskende i så fall og noe jeg har forventet etter hva som skjedde i januar.

Forsvinner Gnonto og Harrison i sommer, så ser vi plutselig fryktelig tynne ut på vingene.  Da sitter Leeds igjen med Cry Summerville, Gini Rutter og en fryktelig skadeplaget Luis Sinisterra bredt og ingen typiske overlappende vingbacker som tilsier at vinger er overflødige. Det er om ingen tar sjansen på den haltende helsen til sistnevnte, slik at også han forsvinner. Skal vi tro Gnonto og Harrison kan generere et sted mellom £30 - 40 millioner pund samlet? Disse pengene skal gå til minst en, helst to sentrale midtbanespillere, en spiss og erstattere på kanten. Da begynner plutselig Ryan Kent gratis å se veldig fristende ut.

Den skotske ligaen er ikke all verden og det er i praksis to relativt sett gode lag der. Men det er i alle fall som regel spillere som ikke gjemmer seg bort og innsats passer Championship godt.

Jeg håper klubben får noen penger for Meslier, Roca og Gnonto eller Sinisterra, samt at jeg tror Harrison går til et lag som West Ham. Rodrigo tipper jeg går mer eller mindre gratis grunnet høy lønn. Så blir det vel kanskje £50-60 mill å rutte med? Deler av dette skal nok dekke en vesentlig lavere omsetning i Ch, deler skal gå til å betale avdrag på Aaronson, Rutter, Kristensen og Adams og så spørs det hvor mye som er igjen til nye spillere.

Grugleder meg til å se hva de får til. Kanskje færre midler faktisk vil ende med bedre avgjørelser? Hvem vet.

CC er vel ranket som 6-7 beste liga i europa vel? Stemmer det så kan kanskje Gnonto tåle en sesong i CC da den er bedre enn den Sveitsiske som han spilte i første gangene han ble tatt ut på landslaget. Som du sier så viste han potensiale, men det store gjennombruddet uteble. Nå tror jeg de fleste klubber ser at det ikke var lett for han å briljere i et Leeds lag som ikke fungerte.. Spennende å se hva som skjer med Gnonto. Tror ikke at det er helt bankers at han blir solgt.

Hvem tør å satse på Sinisterra? Tror han fort kan bli. Holder han seg skadefri bør han herje bra i CC.

Jeg tror det er en sjanse for at vingene i CC kan bli Sinisterra, Gnonto, Summerville og James. Perkins og Rutter og kanskje Aaronson cover.

Jeg har ikke tro på masseflukt fra klubben sånn noen tror. Det ser man sjelden hos lag som rykker ned.

Jeg tror fortsatt at mange av spillerne kan heve seg mange hakk med en solid, samlende og bra head coach. Roca, Aaronson feks. Men mer tvilende til hva som kan komme inn i sjefsstolen.

Copper, Strujik, Bamford er spillere jeg håper reiser. Tror Meslier, Harrison, Koch og Rodrigo selges. Tror klubben vil kvitte seg med Klaesson,Llorente, Shack, Firpo, Costa, Poveda, Roberts. Kanskje Roca, Rasmus og Aaronson også har en usikker fremtid.

Kanskje James kan bidra i CC?

Da nærmer man seg maks av hva som går ut tror jeg. Adams, Gnonto og Sinisterra er vel av de attraktive, men som fort også kan bli i klubben.

Hvis vi kan være i nærheten av noe sånn så spår jeg en morsom sesong...Hvis de treffer på sjefen!

Ny keeper - Robles - Van H

Drameh - Ayling
NY - Rasmus - Cresswell - Monteira
Wøber - Hjelde - Mullen
NY - Hjelde/Dallas/Rasmus

Adams, Forshaw, NY
Gyabi, Dallas, Gray

Gnonto, Summerville
Greenwood, Aaronson, Gelhardt
Sinisterra, James, Perkins

NY, Rutter, Joseph

Dette er kanskje absolutte best case scenario og trolig ikke fasit. Men tror det ikke blir så gæærent i CC jeg altså. Morsommere å ligge i toppen i CC og alle kamper betyr noe vs mid table PL og kamper uten spenning  :)





« Siste redigering: Mai 25, 2023, 11:20:41 av Eriksen55 »

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8273 på: Mai 25, 2023, 11:30:24 »
Mulig den er ranket som det, men Gnonto er italiener og har vel ambisjoner om å holde seg på landslaget. Dukker det opp en Serie A-klubb, så kan det vel godt hende at det blir interessant.

Det er jo heller ikke på noen måte "garantert" at Leeds kommer til å være en opprykksjager neste år. Per i dag er det voldsomt mye som må ryddes opp i. Fra eierskap til styre og sportslig ledelse, deretter en opprenskning og balansering av stallen. Sommeren er veldig kort, men det kan gjøres å gjøre det klart. Det har skjedd før, men da uten alt rotet på topp.

For all del, jeg håper han blir! Jeg er bare ikke sikker i det hele tatt. Er det en klausul på han på £15-20 mill, så er det nok mange klubber i Italia som tenker at det er en fin pris for en landslagsspiller. 
Marching on together!

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8274 på: Mai 25, 2023, 12:48:06 »
Adams må vel være vår desidert mest attraktive spiller, så å drømme om at han er vår til høsten er urealistisk, for å si det pent.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8275 på: Mai 25, 2023, 12:51:22 »
Adams må vel være vår desidert mest attraktive spiller, så å drømme om at han er vår til høsten er urealistisk, for å si det pent.

Så lenge han ikke har en nedrykksklausul i kontrakta er vel ikke det urealistisk. Jeg ser det er mange som tror det bare er å spasere ut av en kontrakt. Verden fungerer ikke sånn. De spillerne som er på lange kontrakter uten klausuler kan klubben fint si at de ønsker å beholde.

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8276 på: Mai 25, 2023, 13:14:08 »
Adams må vel være vår desidert mest attraktive spiller, så å drømme om at han er vår til høsten er urealistisk, for å si det pent.

Så lenge han ikke har en nedrykksklausul i kontrakta er vel ikke det urealistisk. Jeg ser det er mange som tror det bare er å spasere ut av en kontrakt. Verden fungerer ikke sånn. De spillerne som er på lange kontrakter uten klausuler kan klubben fint si at de ønsker å beholde.
Vet ikke om du sikter direkte til meg her, men for å bruke samme sjargong: Jeg ser at det er mange som tror at det er umulig å få solgt spillere som er under kontrakt. Verden fungerer ikke sånn.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8277 på: Mai 25, 2023, 13:36:01 »
Adams må vel være vår desidert mest attraktive spiller, så å drømme om at han er vår til høsten er urealistisk, for å si det pent.

Så lenge han ikke har en nedrykksklausul i kontrakta er vel ikke det urealistisk. Jeg ser det er mange som tror det bare er å spasere ut av en kontrakt. Verden fungerer ikke sånn. De spillerne som er på lange kontrakter uten klausuler kan klubben fint si at de ønsker å beholde.
Vet ikke om du sikter direkte til meg her, men for å bruke samme sjargong: Jeg ser at det er mange som tror at det er umulig å få solgt spillere som er under kontrakt. Verden fungerer ikke sånn.

Hva er poenget ditt med denne posten ? Hvis klubben ikke vil selge, hva slags muligheter har spilleren da ? Er du også en av de som tror en transfer-request automatisk løser problemet ?

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8278 på: Mai 25, 2023, 13:52:05 »
Adams må vel være vår desidert mest attraktive spiller, så å drømme om at han er vår til høsten er urealistisk, for å si det pent.

Adams er vår mest attraktive spiller. Det finnes mange spillere på nivået til Adams rundt om i verden. Han rykker ned med et svakt lag, strekkskadet - Det er ikke sikkert at klubber i PL ønsker å betale det Leeds forlanger. Sander Berge ble linket til Arsenal og Liverpool og kom aldri til å bli med ned til CC. Ikke engang småklubbene i PL kastet seg på og han endte opp med en hel sesong i CC.

Jeg tror kanskje Adams ryker, men blir ikke veldig overrasket om Adams er vår nye kaptein i serieåpningen i CC neste år heller.




HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8279 på: Mai 25, 2023, 14:04:02 »
Adams må vel være vår desidert mest attraktive spiller, så å drømme om at han er vår til høsten er urealistisk, for å si det pent.

Så lenge han ikke har en nedrykksklausul i kontrakta er vel ikke det urealistisk. Jeg ser det er mange som tror det bare er å spasere ut av en kontrakt. Verden fungerer ikke sånn. De spillerne som er på lange kontrakter uten klausuler kan klubben fint si at de ønsker å beholde.
Vet ikke om du sikter direkte til meg her, men for å bruke samme sjargong: Jeg ser at det er mange som tror at det er umulig å få solgt spillere som er under kontrakt. Verden fungerer ikke sånn.

Hva er poenget ditt med denne posten ? Hvis klubben ikke vil selge, hva slags muligheter har spilleren da ? Er du også en av de som tror en transfer-request automatisk løser problemet ?
Poenget mitt er kort fortalt at Adams selges av klubben hvis han ønsker det (veldig sannsynlig) og vi får en brukbar pris. Det er muligheten spilleren har.

Jeg tror for øvrig ikke at en transfer-request automatisk løser noe som helst.