Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1500667 ganger)

Smudge og 10 gjester leser dette emnet.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9330 på: August 18, 2023, 12:40:24 »
Spekuleres i at Adams går for høyere enn 20 millioner. En på Waccoe skriver følgende:

Someone else replied with a decent explanation of the impact but can’t find it again on my phone now;
Bought for £20m over 5yrs = £4m per season ‘booked’ loss, therefore £16m outstanding.
Sold for £24m = £8m profit
So we have £8m FFP headroom to play with and £24m cash.

If we bought 2 players at, say, £12m each, signing 4yr deals each, we would ‘book’ £3m a year loss (x2) =£6m FFP loss per year… and therefore we could  make the above signings without too much pain this year, assuming we sell some of the loaned out players next summer??

I don’t have a clue if that’s right, wrong or indifferent and how the f**k wages come into that!!


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9331 på: August 18, 2023, 12:51:33 »
Nå må ledelsen på jobb. Vi er fullstendig ribbet til beinet. Med alt det som er solgt/utlånt, skadet og i streik er vi pr i dag en soleklar nedrykkskandidat. Er langt fra imponert over 49'ers så langt. Når de kjente til at det var så mange med utlån-/utkjøpsklausul er det opplagt at disse kom til å forsvinne. Her skulle det vært jobbet knallhardt i kulissene for å sørge for at erstatninger var på plass. Nå virker det som det jobbes etter ad-hoc metoden. Har aldri i mitt liv sett en klubb som er blitt så skakkjørt som Leeds, til og med 2 ganger :(

Nå er det så vidt vi klarer å stille mannskap... det hadde jeg aldri drømt om at kunne skje. Hvordan denne klubben er blitt maltraktert siden den strålende Bielsa-perioden er fullstendig uforståelig. Amatører som spiller på den største scenen, går sjelden bra :(

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9332 på: August 18, 2023, 12:57:55 »
Nå må ledelsen på jobb. Vi er fullstendig ribbet til beinet. Med alt det som er solgt/utlånt, skadet og i streik er vi pr i dag en soleklar nedrykkskandidat. Er langt fra imponert over 49'ers så langt. Når de kjente til at det var så mange med utlån-/utkjøpsklausul er det opplagt at disse kom til å forsvinne. Her skulle det vært jobbet knallhardt i kulissene for å sørge for at erstatninger var på plass. Nå virker det som det jobbes etter ad-hoc metoden. Har aldri i mitt liv sett en klubb som er blitt så skakkjørt som Leeds, til og med 2 ganger :(

Nå er det så vidt vi klarer å stille mannskap... det hadde jeg aldri drømt om at kunne skje. Hvordan denne klubben er blitt maltraktert siden den strålende Bielsa-perioden er fullstendig uforståelig. Amatører som spiller på den største scenen, går sjelden bra :(

Enig. Igjen er det spørsmålet om risikohåndtering. Jeg kjøper jo poenget at man må vite hvem som går ut for å vite hvem man trenger inn, men da legger man seg under andres kontroll. Det er jo blant annet sånt man har lånemarkedet til. En potensiell (moderat) overinvestering betyr at man har hånda på rattet selv, slik at man i alle fall kan fylle benken før transfervinduet stenger.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9333 på: August 18, 2023, 14:09:56 »
Ikke mye rykter som postes her dessverre. Siterer en Waccoer, aner ikke standen han har, men ihvertfall litt "rykter":

Nothing Earth shattering but got this from someone close to the club

- 49ers to do some level of “statement” today / tomorrow - no details on what, I’ve asked.

- At least 1 senior player to leave, this is advanced

- 4 incomings being worked on. Belief we might not need more than 4 if we can retain Cry, Luis, Willy.


auren

Da får vi håpe resten stemmer også

Kontakinte

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9334 på: August 18, 2023, 14:13:03 »
Peterboroughs (!) styreleder har sitt å si om ståa i Leeds, og særlig da disse beryktede utlånsklausulene. Han er ikke udelt positiv til ordningen.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/darragh-macanthony-says-whoever-agreed-27536907

Helt enig med styreleder, skjønner ikke hvorfor Angus fortsatt sitter. Han har vel godkjent disse kontraktene.

Sagt det tidligere, WHU kvittet seg med Angus da de rykket opp i PL sist.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9335 på: August 18, 2023, 14:14:02 »
Tyler Adams gone...

Fabrizio Romano
@FabrizioRomano

Tyler Adams to Bournemouth, here we go soon! Medical booked in London later today — after agreement reached with Leeds United #AFCB

Deal to be finalised in the next 24h as Adams has accepted conditions of the agreement.

Contract signing scheduled after medical

Spørsmålet vi vel alle lurer på da er:
Do we think it was the release clause trigger at £20 million, or did the cherries stump up more cash?

#LUFC

Utrolig trist å miste han, men det var vel naivt å håpe at han skulle bli....
Da må det handles en erstatter ille fort!!
Burde ikke Kalvin være interessert i litt mer spilletid? Prøve å få til et lån?

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Når en fra Østerrike ikke kan spille CC for å beholde plassen på landslaget så er det null sjanse i verden for at Kalvin gidder å ødelegge alt av sine sjanser for England. Hadde han blitt tilgjengelig for lån så antar jeg at mange klubber i PL hadde stått langt foran Leeds i køa.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9336 på: August 18, 2023, 14:28:00 »
Bra oppladning til kveldens match dette...vi er et synkende skip dessverre.

Tror nok ikke dette smalt ned som en bombe i garderoben.

Helt sikker på at det kommer en erstatter. Adams kunne ikke spilt før et bra stykke ut i september uansett.

Jeg er spent på når Adams og Harrison blir spilleklare for sine nye klubber...

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9337 på: August 18, 2023, 14:44:20 »

Spørsmålet vi vel alle lurer på da er:
Do we think it was the release clause trigger at £20 million, or did the cherries stump up more cash? 💰

#LUFC

£23m pluss add ons ser eg en del plasser, bl.a. hos Leeds-Live:
Tyler Adams looks set to finally be headed for the Elland Road exit door after Bournemouth agreed a fee, believed to be in the region of £23million plus add-ons, to sign the Leeds United midfielder.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/tyler-adams-closes-leeds-united-27546451

Da aner eg vi får en dominoeffekt fremover..
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9338 på: August 18, 2023, 14:50:43 »
Venstrebeint venstreback??? :o

Steve Turner
@SteveLTurner

Phil Hay on TSB podcast: "Keep your eyes on Charlie Taylor" #LUFC
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9339 på: August 18, 2023, 14:53:46 »
Med Adams ut blir det vel å iverksette denne?


Leeds United: Marching On Together
@leeds_together
Rangers have placed a £5m price tag on Glen Kamara. Leeds have been pursuing the player for several weeks. 

🗣️Fabrizio Romano: “He's a player they appreciate for sure. This is true. It’s a name they have discussed internally at the club. 

So, let's see in terms of numbers with Rangers because it's never an easy negotiation when you want to sign important players. But it's true they have his name on the list.”

#LUFC
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9340 på: August 18, 2023, 14:59:33 »
Venstrebeint venstreback??? :o

Steve Turner
@SteveLTurner

Phil Hay on TSB podcast: "Keep your eyes on Charlie Taylor" #LUFC

Han hadde vært fin å få inn.

Men ser allerede på twitter hvor mange som misliker overgang med bakgrunn i hvordan han dro. Nå må folk vokse opp!

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9341 på: August 18, 2023, 15:17:10 »
Venstrebeint venstreback??? :o

Steve Turner
@SteveLTurner

Phil Hay on TSB podcast: "Keep your eyes on Charlie Taylor" #LUFC

Han hadde vært fin å få inn.

Men ser allerede på twitter hvor mange som misliker overgang med bakgrunn i hvordan han dro. Nå må folk vokse opp!

Helt enig! Men så er eg av den tilgivende typen.

Har for eksempel ingen problem med å si at Harry Kewell er en av dei beste spillerene Leeds har hatt, burde bli tatt i mot på ER med stående ovasjoner ved oppmøte.


Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9342 på: August 18, 2023, 15:25:05 »
Tyler Adams gone...

Fabrizio Romano
@FabrizioRomano

Tyler Adams to Bournemouth, here we go soon! Medical booked in London later today — after agreement reached with Leeds United #AFCB

Deal to be finalised in the next 24h as Adams has accepted conditions of the agreement.

Contract signing scheduled after medical

Spørsmålet vi vel alle lurer på da er:
Do we think it was the release clause trigger at £20 million, or did the cherries stump up more cash?

#LUFC

Utrolig trist å miste han, men det var vel naivt å håpe at han skulle bli....
Da må det handles en erstatter ille fort!!
Burde ikke Kalvin være interessert i litt mer spilletid? Prøve å få til et lån?

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Hadde vært utrolig fett, men Pep har kanskje mer planer for han denne sesongen....?

De Bruyne røk ut med langtidsskade på onsdag, så det kan være at det åpner døra for Phillips hos City?
Super Leeds since 1968

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9343 på: August 18, 2023, 15:41:38 »
Tyler Adams gone...

Fabrizio Romano
@FabrizioRomano

Tyler Adams to Bournemouth, here we go soon! Medical booked in London later today — after agreement reached with Leeds United #AFCB

Deal to be finalised in the next 24h as Adams has accepted conditions of the agreement.

Contract signing scheduled after medical

Spørsmålet vi vel alle lurer på da er:
Do we think it was the release clause trigger at £20 million, or did the cherries stump up more cash?

#LUFC

Utrolig trist å miste han, men det var vel naivt å håpe at han skulle bli....
Da må det handles en erstatter ille fort!!
Burde ikke Kalvin være interessert i litt mer spilletid? Prøve å få til et lån?

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Hadde vært utrolig fett, men Pep har kanskje mer planer for han denne sesongen....?

De Bruyne røk ut med langtidsskade på onsdag, så det kan være at det åpner døra for Phillips hos City?

Er du morsom? Kalvin sitter og smiler permanent godt plantet på benken.
Er jo en hel flokk med midtbanespillere som starter i ny og ne på Man City, men Kalvin er ikkje i nærheten av å være en av dei.

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9344 på: August 18, 2023, 16:14:03 »
Tyler Adams gone...

Fabrizio Romano
@FabrizioRomano

Tyler Adams to Bournemouth, here we go soon! Medical booked in London later today — after agreement reached with Leeds United #AFCB

Deal to be finalised in the next 24h as Adams has accepted conditions of the agreement.

Contract signing scheduled after medical

Spørsmålet vi vel alle lurer på da er:
Do we think it was the release clause trigger at £20 million, or did the cherries stump up more cash?

#LUFC

Utrolig trist å miste han, men det var vel naivt å håpe at han skulle bli....
Da må det handles en erstatter ille fort!!
Burde ikke Kalvin være interessert i litt mer spilletid? Prøve å få til et lån?

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Hadde vært utrolig fett, men Pep har kanskje mer planer for han denne sesongen....?

De Bruyne røk ut med langtidsskade på onsdag, så det kan være at det åpner døra for Phillips hos City?

Er du morsom? Kalvin sitter og smiler permanent godt plantet på benken.
Er jo en hel flokk med midtbanespillere som starter i ny og ne på Man City, men Kalvin er ikkje i nærheten av å være en av dei.

Jeg er ganske sikker på at Kalvin fortsatt har ambisjoner om å være i landslagstroppen. Da har han tre muligheter:

- spille kamper for City
- skifte klubb permanent
- lånes ut , fortrinnsvis til en klubb som spiller på øverste nivå

Jeg tror at jeg er forholdvis tykkhudet og tåler en god del, men du kan gjerne legge av deg arrogansen som en del av dine innlegg bærer preg av.  ;)
Super Leeds since 1968

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9345 på: August 18, 2023, 17:36:59 »
Ikke mye rykter som postes her dessverre. Siterer en Waccoer, aner ikke standen han har, men ihvertfall litt "rykter":

Nothing Earth shattering but got this from someone close to the club

- 49ers to do some level of “statement” today / tomorrow - no details on what, I’ve asked.

- At least 1 senior player to leave, this is advanced

- 4 incomings being worked on. Belief we might not need more than 4 if we can retain Cry, Luis, Willy.


auren

Da får vi håpe resten stemmer også

Hvis det lille Angus er ute og leffler med i media er punkt 1 så er det bare å vente på fire signeringer

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9346 på: August 18, 2023, 18:11:42 »
Nå må ledelsen på jobb. Vi er fullstendig ribbet til beinet. Med alt det som er solgt/utlånt, skadet og i streik er vi pr i dag en soleklar nedrykkskandidat. Er langt fra imponert over 49'ers så langt. Når de kjente til at det var så mange med utlån-/utkjøpsklausul er det opplagt at disse kom til å forsvinne. Her skulle det vært jobbet knallhardt i kulissene for å sørge for at erstatninger var på plass. Nå virker det som det jobbes etter ad-hoc metoden. Har aldri i mitt liv sett en klubb som er blitt så skakkjørt som Leeds, til og med 2 ganger :(

Nå er det så vidt vi klarer å stille mannskap... det hadde jeg aldri drømt om at kunne skje. Hvordan denne klubben er blitt maltraktert siden den strålende Bielsa-perioden er fullstendig uforståelig. Amatører som spiller på den største scenen, går sjelden bra :(

Enig. Igjen er det spørsmålet om risikohåndtering. Jeg kjøper jo poenget at man må vite hvem som går ut for å vite hvem man trenger inn, men da legger man seg under andres kontroll. Det er jo blant annet sånt man har lånemarkedet til. En potensiell (moderat) overinvestering betyr at man har hånda på rattet selv, slik at man i alle fall kan fylle benken før transfervinduet stenger.
Kjøper ikke poenget om kontroll. Vi har 98% kontroll nå og det er bare å kjøpe og kjøpe og kjøpe...
MOT

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9347 på: August 18, 2023, 19:22:47 »
Tyler Adams gone...

Fabrizio Romano
@FabrizioRomano

Tyler Adams to Bournemouth, here we go soon! Medical booked in London later today — after agreement reached with Leeds United #AFCB

Deal to be finalised in the next 24h as Adams has accepted conditions of the agreement.

Contract signing scheduled after medical

Spørsmålet vi vel alle lurer på da er:
Do we think it was the release clause trigger at £20 million, or did the cherries stump up more cash?

#LUFC

Utrolig trist å miste han, men det var vel naivt å håpe at han skulle bli....
Da må det handles en erstatter ille fort!!
Burde ikke Kalvin være interessert i litt mer spilletid? Prøve å få til et lån?

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Hadde vært utrolig fett, men Pep har kanskje mer planer for han denne sesongen....?

De Bruyne røk ut med langtidsskade på onsdag, så det kan være at det åpner døra for Phillips hos City?

Er du morsom? Kalvin sitter og smiler permanent godt plantet på benken.
Er jo en hel flokk med midtbanespillere som starter i ny og ne på Man City, men Kalvin er ikkje i nærheten av å være en av dei.

Jeg er ganske sikker på at Kalvin fortsatt har ambisjoner om å være i landslagstroppen. Da har han tre muligheter:

- spille kamper for City
- skifte klubb permanent
- lånes ut , fortrinnsvis til en klubb som spiller på øverste nivå

Jeg tror at jeg er forholdvis tykkhudet og tåler en god del, men du kan gjerne legge av deg arrogansen som en del av dine innlegg bærer preg av.  ;)

Beklager, men blir litt frustrert av Kalvin Phillips. Og alternativ 1 tror eg han kan glemme!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9348 på: August 18, 2023, 19:58:53 »
What difference does it make? :o

Phil Hay
@PhilHay_

Leeds United have tonight received a written transfer request from Willy Gnonto. Everton unsuccessful with bids so far. Leeds insisting that he won't be sold in this window. Not involved against West Brom tonight.

Story
@David_Ornstein
 
@TheAthleticFC
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9349 på: August 18, 2023, 20:42:50 »
What difference does it make? :o

Phil Hay
@PhilHay_

Leeds United have tonight received a written transfer request from Willy Gnonto. Everton unsuccessful with bids so far. Leeds insisting that he won't be sold in this window. Not involved against West Brom tonight.

Story
@David_Ornstein
 
@TheAthleticFC
Sterk kost fra LUFCDATA som vanligvis er ganske behersket.
LUFCDATA
@LUFCDATA
Wilfried Gnonto is an absolute disgrace. There's no dressing it up this time. He's repeatedly let his teammates down, disrespected the fans and failed to represent his employers.

It is a privilege to represent Leeds United, never a burden. When you wear the badge you are representing hundreds of thousands of fans around the world. You are an idol to the many impressionable youngsters who wear your name on the back of their shirts.

Regardless of how young he is and whether his agency is in his ear misdirecting him, he's had ample opportunity to knuckle down and get on with it until he is sold.

If the club aren't going to sell him this summer until a very generous offer comes in for him, let him rot in the U21s until he learns to grow up. He'll be surrounded by players significantly more mature than him.

In the mean time, I'm certain Leeds fans will be eager to let him know exactly how we feel about him.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9350 på: August 18, 2023, 23:16:56 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Tyler Adams to Bournemouth, here we go! Medical tests passed, agreement signed tonight on five year contract — completed soon 🚨🔴🍒 #AFCB

Excellent addition for Bournemouth as club showing ambition again.

Agreement has been sealed tonight.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9351 på: August 18, 2023, 23:21:32 »
Det var jo bare et tidsspørsmål. Lykke på reisa, Tyler. Men da må vi ha inn nye spillere, 49ers! Den passiviteten vi har vist til nå på transfermarkedet må bort.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cannavaro

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9352 på: August 19, 2023, 08:52:27 »
Hvorfor selger ikke klubben Willy ???
Han har levert en overgangssøknad, og det er åpenbart at han vil vekk....og fansen vil ikke se ham mer i Leeds drakt !!
Samtidig får vi penger inn som kan brukes til kjøp av spillere som vi åpenbart trenger !!
Jeg skjønner ikke politikken her....at man eventuelt skal statuere et eksempel i dette tilfellet høres både urimelig og ulogisk ut.
Det gavner ikke klubben.
La ham gå og få inn pengene !!
MFLU - Miracles For Leeds United

Lucas the Kop Cat

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9353 på: August 19, 2023, 09:04:16 »
Hvorfor selger ikke klubben Willy ???
Han har levert en overgangssøknad, og det er åpenbart at han vil vekk....og fansen vil ikke se ham mer i Leeds drakt !!
Samtidig får vi penger inn som kan brukes til kjøp av spillere som vi åpenbart trenger !!
Jeg skjønner ikke politikken her....at man eventuelt skal statuere et eksempel i dette tilfellet høres både urimelig og ulogisk ut.
Det gavner ikke klubben.
La ham gå og få inn pengene !!
Alt avhenger av prisen man får for ham og så langt er det vel ingen bud heller.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9355 på: August 19, 2023, 10:16:17 »
Archer på vei til Leeds?

https://www.footballinsider247.com/revealed-leeds-now-want-to-sign-archer-after-10m-bid-submitted/


auren

Får vi han for salgssummen til Adams, er det bare å kjøpe, men vil han ned en divisjon?
Super Leeds since 1968

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9356 på: August 19, 2023, 10:30:21 »
Er du ikke god nok for Burnley så er du god nok for Leeds? Skjønner snart ingenting.

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9357 på: August 19, 2023, 10:34:33 »
Er du ikke god nok for Burnley så er du god nok for Leeds? Skjønner snart ingenting.

Burnley? Er han ikke Villa-spiller?

Uansett om det er nettopp Villa eller Burnley, så handler det ikke om klubb, men om lønn og plattformen PL er.

Hadde vi spilt i samme divisjon som Bmouth, hadde vi fått Aarons eksempelvis.

Vi må bare innse realiteten og ikke tro at navnet Leeds er nok


PS. Sargent-linken er skummel. Det er en håpløs fotballspiller... Håper det kun er den naturlig Norwichtilknytningen til Farke som er bakgrunnen for sånne rykter.
Marching on together!

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9358 på: August 19, 2023, 10:50:23 »
Stemmer at Archer er Villa spiller. Forveksla draktene i farta her.

auren

Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9359 på: August 19, 2023, 12:01:57 »
LB: Taylor (lån med opsjon)
CB: (Harwood Bellis. 10 millioner pund)
CM: Kamara (4-5 millioner pund) + gjerne lån fra en PL-klubb
CAM: Chair (8-10 millioner pund)
W: Duk (3 millioner pund)
ST: Archer/Piroe (10-15 millioner pund)

Selg Gnonto for 25-30 millioner pund og vi begynner å snakke.

Meslier - Byram, Rodon, Harwood-Bellis, Taylor - Kamara, Ampadu - Sinisterra, Chair, Summerville - Piroe/Archer

Synes Gray var ganske gray i går, og han må matches forsiktig.

auren
« Siste redigering: August 19, 2023, 12:23:59 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.