Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1499465 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

Andersen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9960 på: September 01, 2023, 17:01:27 »
Svarte der røyk vel Sinisterra ut døra på utlån til et middelmådig ræva PL lag !? Da blir det spennende å se hvem som får plassen til Sinisterra i morgen ?

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9961 på: September 01, 2023, 17:06:29 »
Fy faen!



Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Bournemouth reach verbal agreement to sign Luis Sinisterra from Leeds United, here we go! #AFCB

Deal being finalised between clubs as player already accepted.

Understand it’s loan move for winger set to travel for medical.


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Dette er så Leeds. Rekker man å bygge opp et skikkelig håp, så er det alltid noe som må stikke høl på den ballongen. Selv om Farke sa det med forbehold på pressekonferansen, hadde jeg slått meg til ro med at Sini og Gnonto ble.

Om dette stemmer, så svinner enormt mye av den etter hvert gode jobben som er gjort. Har spilleren kontrakt og ingen utvei, så hold de til den om det ikke er silly money som kommer. Jeg trodde tiden for idiotiske avtaler på Elland Road var over?

Også lån til Bournemouth, da?! Hva er vitsen med å fore den klubben etter Adams- og Aarons-røret??

Er bare en overgang på Gnonto kl 23 i kveld som mangler nå...
Marching on together!

karaba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9962 på: September 01, 2023, 17:09:06 »
Phil Hay sier at det fortsatt er uklarheter i kontrakten angående mulighet for Sinisterra til å gå ut på lån. Dette kan bli spennende timer. Skal bli deilig da klokka passerer deadline time


Sent from my iPhone using Tapatalk

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9963 på: September 01, 2023, 17:09:58 »
Phil Hay sier at det fortsatt er uklarheter i kontrakten angående mulighet for Sinisterra til å gå ut på lån. Dette kan bli spennende timer. Skal bli deilig da klokka passerer deadline time


Sent from my iPhone using Tapatalk

Utrolig at juristene i klubben ikke engang vet hva de har tilbudt spilleren i fjor sommer. Helt fantastisk utrolig.
Marching on together!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9964 på: September 01, 2023, 17:11:31 »
Karaba : jeg tror denne regelen gjaldt de som hadde en låneklausul ang nedrykk som hadde en fastsatt dato å reise på.

Men da fatter jeg ikke hvorfor vi låner han ut, skal bli interessant få alle fakta her

Det har vel blitt forklart - rykker vi opp igjen har vi gratis en meget kapabel spiller.

Aberet med Sinisterra er dette, og vi vet ikke hvor mye vi ville ha fått bruk for ham denne sesongen heller:



Mange skriver at vi trenger virkelig en erstatter inn. Vel, ikke på vingene.. Gjerne en i 10'er-rollen, og venstreback er alltid ønsket.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

karaba

Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9965 på: September 01, 2023, 17:16:47 »
Karaba : jeg tror denne regelen gjaldt de som hadde en låneklausul ang nedrykk som hadde en fastsatt dato å reise på.

Men da fatter jeg ikke hvorfor vi låner han ut, skal bli interessant få alle fakta her

Det har vel blitt forklart - rykker vi opp igjen har vi gratis en meget kapabel spiller.

Aberet med Sinisterra er dette, og vi vet ikke hvor mye vi ville ha fått bruk for ham denne sesongen heller:



Mange skriver at vi trenger virkelig en erstatter inn. Vel, ikke på vingene.. Gjerne en i 10'er-rollen, og venstreback er alltid ønsket.
Ja skadehistorikken hans er trist lesing, men at han (og de andre) lånes ut «gratis» gjør at han har mindre igjen av kontrakten og dermed mindre verdi ved videresalg + vi får ikke noe penger inn. Vet at å selge med tap slår negativt ut på FFP så dette er virkelig ikke enkelt. Men en frisk Sinisterra er uten tvil Championships beste spiller

Er enig at 10 rollen er viktigst å få noen inn


Sent from my iPhone using Tapatalk

peacock

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9966 på: September 01, 2023, 17:17:36 »
Er det ikke nå nye eiere kan vise at de har baller?

karaba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9967 på: September 01, 2023, 17:18:27 »
Er det ikke nå nye eiere kan vise at de har baller?
Hjelper ikke å ha baller hvis kontrakten gir han lov å gå


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9968 på: September 01, 2023, 17:25:48 »
Er det ikke nå nye eiere kan vise at de har baller?
Hjelper ikke å ha baller hvis kontrakten gir han lov å gå


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fab litt for rask på labben:

Phil Hay
@PhilHay_
No deal in place with Bournemouth at this stage but next few hours will be telling. Leeds were very keen to keep Sinisterra but he sees himself at a higher level and as has been discussed several times, there's a wrangle over this contract. #lufc

peacock

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9969 på: September 01, 2023, 17:31:55 »
Er det ikke nå nye eiere kan vise at de har baller?
Hjelper ikke å ha baller hvis kontrakten gir han lov å gå


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg ser den. Men, trodde dette var avklart siden han spilte forrige kamp.

J-R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9970 på: September 01, 2023, 17:32:44 »
Dette var ett kraftig slag i trynet…
Vår viktigste spiller fremover.. Gnonto, rutter og summerville skyter oss ikke tilbake til PL..
De er uferdige…

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9971 på: September 01, 2023, 17:33:19 »
Er det ikke nå nye eiere kan vise at de har baller?
Hjelper ikke å ha baller hvis kontrakten gir han lov å gå


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fab litt for rask på labben:

Phil Hay
@PhilHay_
No deal in place with Bournemouth at this stage but next few hours will be telling. Leeds were very keen to keep Sinisterra but he sees himself at a higher level and as has been discussed several times, there's a wrangle over this contract. #lufc
Stå knallhardt på kravene, og trener all aktivitet utover midnatt. Skulle det blir krise, så selg til Saudi Arabia. Sinisterra bør se seg selv i speilet og  tenkte på hva han har bidratt med i Leeds. Stort sett å holde det medisinske apparatet i vigør..

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9972 på: September 01, 2023, 17:36:33 »
Karaba : jeg tror denne regelen gjaldt de som hadde en låneklausul ang nedrykk som hadde en fastsatt dato å reise på.

Men da fatter jeg ikke hvorfor vi låner han ut, skal bli interessant få alle fakta her

Det har vel blitt forklart - rykker vi opp igjen har vi gratis en meget kapabel spiller.

Aberet med Sinisterra er dette, og vi vet ikke hvor mye vi ville ha fått bruk for ham denne sesongen heller:



Mange skriver at vi trenger virkelig en erstatter inn. Vel, ikke på vingene.. Gjerne en i 10'er-rollen, og venstreback er alltid ønsket.

Nå har jeg selv også snakket om hvordan Sinisterra som erstatter for Raphinha var en dårlig avgjørelse på forhånd, gitt hans skadehistorikk. Underbygger av under 30% kamper i ligaen i fjorsesongen.

Likevel, han er sannsynligvis Championships beste spiller. Vi er - som du sier - godt dekket på vingene og trenger dermed ikke drive rovdrift på noen der vi ikke har andre (se eks Bamford). Sinisterra hadde blitt svært viktig og bidragsytende for Leeds denne sesongen.

Dette med at han kan komme tilbake og er god nok for PL (i motsetning til den andre gjengen som gikk, mua Harrison) spurte Phil Hay også om i går. Likevel, vi låner altså vår beste spiller bort "gratis" (antakelig en liten lånesum) og kan dermed ikke benytte han selv denne sesongen.

Jeg ser argumentet med dette, jeg bare skjønner det ikke og er langt fra enig. La oss leie ut våre beste spillere, sånn at vi kan få de tilbake hvis vi blir bedre. Samtidig har vi altså satt oss langt tilbake for å kunne komme til det nivået hvor de (Sini og Harrison) skulle ønsket å spille for Leeds igjen. Nei, den ser jeg ikke altså.

Det eneste jeg mener kan bøte på dette, er om det kommer inn en skikkelig 10er og en venstreback de siste timene. Ellers ble det plutselig færre øyne på terningen rullet på dette vinduet. Nå er det en twitter-kar som sier at "en annen Championship klubb er i ferd med å miste en angrepsspiller" og at denne skal være ute etter Chair. Han har vært linka til Leicester, men de beholder Ndidi og skal da visstnok ikke lenger være interessert i han. Er det oss, samt Charlie Taylor de siste timene, vil stallen være bedre balansert.

Man kommer likevel ikke unna at vi både mister en ordentlig kvalitetsspiller og signaleffekten dette gir. En seier i morra blir enda viktigere, når man går inn mot pausen. Blir det tap mot bunnlaget Sheff Wed, uten Sinisterra i stallen lenger, så vil stemninga og håpet være langt svakere igjen.
Marching on together!

GaryMac

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9973 på: September 01, 2023, 17:36:57 »
Mest lyst til å logge av og trekke dyna over hodet til i morgen tidlig..... Men blir vel sittende/ stående/ gående til i midnatt med mobilen i handa.
Ikke noen god magefølelse nå. Håper det bare skyldes litt mye fredagstaco...

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9974 på: September 01, 2023, 17:42:20 »
Karaba : jeg tror denne regelen gjaldt de som hadde en låneklausul ang nedrykk som hadde en fastsatt dato å reise på.

Men da fatter jeg ikke hvorfor vi låner han ut, skal bli interessant få alle fakta her

Det har vel blitt forklart - rykker vi opp igjen har vi gratis en meget kapabel spiller.

Aberet med Sinisterra er dette, og vi vet ikke hvor mye vi ville ha fått bruk for ham denne sesongen heller:



Mange skriver at vi trenger virkelig en erstatter inn. Vel, ikke på vingene.. Gjerne en i 10'er-rollen, og venstreback er alltid ønsket.

Det går jo an å snu litt på det også:

Vi vet jo heller ikke hvor ofte skadet han vil være ETTER et eventuelt endt utlån.

Tror faktisk jeg heller ville ha beholdt Sinisterra satt opp mot å få inn en ny venstreback. Så mye tror jeg han betyr.
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9975 på: September 01, 2023, 17:43:31 »
Karaba : jeg tror denne regelen gjaldt de som hadde en låneklausul ang nedrykk som hadde en fastsatt dato å reise på.

Men da fatter jeg ikke hvorfor vi låner han ut, skal bli interessant få alle fakta her

Det har vel blitt forklart - rykker vi opp igjen har vi gratis en meget kapabel spiller.

Aberet med Sinisterra er dette, og vi vet ikke hvor mye vi ville ha fått bruk for ham denne sesongen heller:



Mange skriver at vi trenger virkelig en erstatter inn. Vel, ikke på vingene.. Gjerne en i 10'er-rollen, og venstreback er alltid ønsket.

Nå har jeg selv også snakket om hvordan Sinisterra som erstatter for Raphinha var en dårlig avgjørelse på forhånd, gitt hans skadehistorikk. Underbygger av under 30% kamper i ligaen i fjorsesongen.

Likevel, han er sannsynligvis Championships beste spiller. Vi er - som du sier - godt dekket på vingene og trenger dermed ikke drive rovdrift på noen der vi ikke har andre (se eks Bamford). Sinisterra hadde blitt svært viktig og bidragsytende for Leeds denne sesongen.

Dette med at han kan komme tilbake og er god nok for PL (i motsetning til den andre gjengen som gikk, mua Harrison) spurte Phil Hay også om i går. Likevel, vi låner altså vår beste spiller bort "gratis" (antakelig en liten lånesum) og kan dermed ikke benytte han selv denne sesongen.

Jeg ser argumentet med dette, jeg bare skjønner det ikke og er langt fra enig. La oss leie ut våre beste spillere, sånn at vi kan få de tilbake hvis vi blir bedre. Samtidig har vi altså satt oss langt tilbake for å kunne komme til det nivået hvor de (Sini og Harrison) skulle ønsket å spille for Leeds igjen. Nei, den ser jeg ikke altså.

Det eneste jeg mener kan bøte på dette, er om det kommer inn en skikkelig 10er og en venstreback de siste timene. Ellers ble det plutselig færre øyne på terningen rullet på dette vinduet. Nå er det en twitter-kar som sier at "en annen Championship klubb er i ferd med å miste en angrepsspiller" og at denne skal være ute etter Chair. Han har vært linka til Leicester, men de beholder Ndidi og skal da visstnok ikke lenger være interessert i han. Er det oss, samt Charlie Taylor de siste timene, vil stallen være bedre balansert.

Man kommer likevel ikke unna at vi både mister en ordentlig kvalitetsspiller og signaleffekten dette gir. En seier i morra blir enda viktigere, når man går inn mot pausen. Blir det tap mot bunnlaget Sheff Wed, uten Sinisterra i stallen lenger, så vil stemninga og håpet være langt svakere igjen.

Det eg ikke skjønner er at dette jo ikke er noe 'stupid offer' og at disse juridiske greiene som jo var avklart (åpenbart bull) må være det eneste som gjør dette aktuelt.

Mht det sportslige så er eg med på alt du skriver.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9976 på: September 01, 2023, 17:45:20 »
Jeg tviler på at de skulle vite noe om dette allerede før noe er avgjort, men TalkSport melder:

The deal would include an option for the Cherries to buy the winger for £25million next summer.
Leeds boss Daniel Farke has been keen to keep Sinisterra but could lose one of his key men this evening.

En neve med salt, men det ville vært helt strålende business av Leeds i tilfelle... :o
Marching on together!

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9977 på: September 01, 2023, 17:49:44 »
Det eg ikke skjønner er at dette jo ikke er noe 'stupid offer' og at disse juridiske greiene som jo var avklart (åpenbart bull) må være det eneste som gjør dette aktuelt.

Mht det sportslige så er eg med på alt du skriver.

Kan hende Sinisterra har grått og båret seg som Adams og at klubben (og Farke) til slutt mener at det er bedre å kvitte seg med en umotivert spiller.

Hvis det er noe slikt, så det være slik at Leeds har klart eller er i ferd med å få fatt i en spiller som de mener veier opp for tapet. Jeg tror ikke Farke hadde meldt det slik han gjorde på presseren, om han da visste at Sini var på vei og eventuelt ingen andre inn.

Neppe ferdig enda. En knakene 10er og en venstreback så blir jeg litt mindre skuffa. :)
Marching on together!

Dylan

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9978 på: September 01, 2023, 18:07:00 »
Frisk Sinisterra er gull verdt, halvskada Sinisterra (som jeg tror han kommer til å være denne sesongen) er ikke så interessant.

auren

Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9979 på: September 01, 2023, 18:10:55 »
Hadde forventet at dette skulle skje etter Phil Hay show, men ikke etter pressekonferansen. Veldig skuffende! Kan heller ikke se at vi på 6 timer klarer å trylle frem en god erstatter…

auren
« Siste redigering: September 01, 2023, 18:13:40 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9980 på: September 01, 2023, 18:13:42 »
This will soften the pill:



^
@16BYBABYK33M
·
Follow
#EDWARD

Direct negotiations are taking place between #LUFC and #QPR regarding a potential transfer of Ilias Chair.

The fee demanded would be north of £5m.


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Oj oj oj!

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9981 på: September 01, 2023, 18:19:34 »
This will soften the pill:



^
@16BYBABYK33M
·
Follow
#EDWARD

Direct negotiations are taking place between #LUFC and #QPR regarding a potential transfer of Ilias Chair.

The fee demanded would be north of £5m.


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Oj oj oj!
Var litt kjapp her. Visstnok en veldig lite troverdig kilde, så slettet innlegget.

Leste at B’Mouth var ute etter Daka i Leicester, så langt fra sikkert Sinisterra går der!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9982 på: September 01, 2023, 18:20:23 »
Frisk Sinisterra er gull verdt, halvskada Sinisterra (som jeg tror han kommer til å være denne sesongen) er ikke så interessant.

Det er jeg enig i, men han er fortsatt verdt en god del penger. Jeg er klar over at Leeds ønsket å beholde han, men det virker som klubben er redd for å havne i trøbbel over kontraktsdisputter her og velger å la han gå. I så fall beviser jo dette bare hvor inkompetent kontraktsarbeidet ble gjort i fjor sommer. To spillere (Adams og Sini) som har advokater som maser om uenigheter i en kontrakt og da disse famøse låneklausulene. Minner også om at Harrison først fikk denne inkludert i sin kontrakt i april, da klubben lå to poeng over nedrykksstreken.

Ganske utrolig!

Det kan godt være Sinisterra spiller mindre enn 30% av kampene som han gjorde i Leeds, men da hadde vært ufattelig mye bedre om vi hadde fått en god slump med penger og ikke minst at dette var avgjort litt før fem timer før vinduet stengte.

Marching on together!

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9983 på: September 01, 2023, 18:21:12 »
Kommer Chair til Leeds er det du som rett og slett har villet det til virkelighet, auren. :)
Marching on together!

Smudge

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9984 på: September 01, 2023, 18:30:12 »
Faen hvis vi mister Sini til det triste B.mouth laget! Krise det!!

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9985 på: September 01, 2023, 18:30:37 »
Kommer Chair til Leeds er det du som rett og slett har villet det til virkelighet, auren. :)

Blir han i tilfelle main man?
Eller chair man?

🥶

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9986 på: September 01, 2023, 18:33:02 »
Hadde vært fantastisk med Chair, men det var altså en tullekonto som meldte dette. Var jo et lite rykte om Asante tidligere. Tipper han er erstatteren, evt en på lån fra B’Mouth eller annen PL-klubb. 5,5 time igjen. Tikk, takk!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9987 på: September 01, 2023, 18:34:42 »
Hadde vært fantastisk med Chair, men det var altså en tullekonto som meldte dette. Var jo et lite rykte om Asante tidligere. Tipper han er erstatteren, evt en på lån fra B’Mouth eller annen PL-klubb. 5,5 time igjen. Tikk, takk!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja, men den du nevnte er ikke den eneste som har koblet Chair og Leeds den siste timen.

Det kan selvsagt være at opphavet for ryktet er uten hold da.

Hvis det er han handseren fra WBA som eventuelt kommer inn... :o
Marching on together!

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9988 på: September 01, 2023, 18:40:12 »
Hadde vært fantastisk med Chair, men det var altså en tullekonto som meldte dette. Var jo et lite rykte om Asante tidligere. Tipper han er erstatteren, evt en på lån fra B’Mouth eller annen PL-klubb. 5,5 time igjen. Tikk, takk!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Dette er eneste fra en seriøs kanal…antar det er oss:

Darren Witcoop
@DarrenOWitcoop
Wilfried Ndidi set to stay at Leicester, along with a few others, so QPR’s Ilias Chair won’t be joining Leicester at this stage. There’s another Championship club who could yet turn to Chair though with attacking players heading out of the door. #LCFC #QPR #DeadlineDay

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9989 på: September 01, 2023, 18:42:57 »
Mister vi Sini får dette vinduet en 2'er på min terning. Såfremt ingen spillere like gode som Sini kommer inn. Men det tviler jeg sterkt på.
MOT