Skrevet av Emne: Kamp vs Ipswich Town@ Portman Road Søndag 05.05.19 kl 13:30 LUTV  (Lest 29491 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andersen

Sv: Kamp vs Ipswich Town@ Portman Road Søndag 05.05.19 kl 13:30 LUTV
« Svar #180 på: Mai 05, 2019, 15:27:16 »
Da får en stålsette seg i 2 play - off kamper mot Derby da . når blir det avgjort hvem som får hjemmekampførst ?

auren

Sv: Kamp vs Ipswich Town@ Portman Road Søndag 05.05.19 kl 13:30 LUTV
« Svar #181 på: Mai 05, 2019, 15:27:26 »
1 poeng siste 4 kamper. To tap mot 10 mann. Vi har sprukket totalt

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Superfan

Sv: Kamp vs Ipswich Town@ Portman Road Søndag 05.05.19 kl 13:30 LUTV
« Svar #182 på: Mai 05, 2019, 15:27:45 »
Ipswich med 22 hjemmemål denne sesongen. 13,6 % mot Leeds.

Cherry

Sv: Kamp vs Ipswich Town@ Portman Road Søndag 05.05.19 kl 13:30 LUTV
« Svar #183 på: Mai 05, 2019, 15:27:49 »
Trist.
Vi er virkelig dårligst når det snører seg til.
Forstår ikke hvordan vi skal klare og score mål i disse kommende kampene...makan til muligheter vi har - som vi ikke tar var på....og nå 3 straffebom på rad....

Ja, ja....kan bare bli overrasket fremover nå.
 

Lucas the Kop Cat

Sv: Kamp vs Ipswich Town@ Portman Road Søndag 05.05.19 kl 13:30 LUTV
« Svar #184 på: Mai 05, 2019, 15:28:24 »
Da får en stålsette seg i 2 play - off kamper mot Derby da . når blir det avgjort hvem som får hjemmekampførst ?
Det har vært klart hele tiden, høyeste plassert hjemmekamp sist.

Sleivind

Sv: Kamp vs Ipswich Town@ Portman Road Søndag 05.05.19 kl 13:30 LUTV
« Svar #185 på: Mai 05, 2019, 15:29:48 »
Gjorde godt for selvtilliten det der! Forsvar og keeperspillet satt. Roofe fikk vist at han er i gang igjen ved å bomme på åpent mål fra én meter og setter en straffe 10 meter over mål. Fint det.

Håper vi skrus på igjen neste helg.

Synes jeg har sett tabbetendenser på Casilla en stund nå, nesten så jeg håper BPF spiller neste kamp.

ziganda

Sv: Kamp vs Ipswich Town@ Portman Road Søndag 05.05.19 kl 13:30 LUTV
« Svar #186 på: Mai 05, 2019, 15:31:07 »
Bielsa har nærmest utrettet et mirakel med en rekke spillere med høyst begrensede ferdigheter. Vi er neppe gode nok til å gå seirende ut av play-off, men større undere har skjedd før.

RoarG

Sv: Kamp vs Ipswich Town@ Portman Road Søndag 05.05.19 kl 13:30 LUTV
« Svar #187 på: Mai 05, 2019, 15:31:19 »
Tippet jo 3-2 jeg, da. Men til Leeds. Man har nok avsluttet denne sesongen som en lumpen fis. Nå trengs det en skikkelig braker.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

gulle

Sv: Kamp vs Ipswich Town@ Portman Road Søndag 05.05.19 kl 13:30 LUTV
« Svar #188 på: Mai 05, 2019, 15:31:47 »
Vet ikke om jeg har nerver til å se playoff.
Det er så vondt å være så nært , for så å falle sammenså totalt
Klarer ikke se løsningen, håper på et mirakel, hva det enn er
Nå rykker vi opp! Jasederja

Hallgeir *

Sv: Kamp vs Ipswich Town@ Portman Road Søndag 05.05.19 kl 13:30 LUTV
« Svar #189 på: Mai 05, 2019, 15:31:57 »
Da får en stålsette seg i 2 play - off kamper mot Derby da . når blir det avgjort hvem som får hjemmekampførst ?

Det er vel Derby som har hjemmekamp først.
Super Leeds since 1968

Dylan

Sv: Kamp vs Ipswich Town@ Portman Road Søndag 05.05.19 kl 13:30 LUTV
« Svar #190 på: Mai 05, 2019, 15:32:01 »
Hyggelig med en liten opptur for Ipswich da. De rykker ned, vi skal tross alt spille playoff! Tipper de gjerne ville bytta med oss.....

berlin

Sv: Kamp vs Ipswich Town@ Portman Road Søndag 05.05.19 kl 13:30 LUTV
« Svar #191 på: Mai 05, 2019, 15:32:13 »
Wigan all over again. Men dette var enda mer ydmykende og flauere.

Derby lager hakkemat av oss i play offen er jeg redd...

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kampene mot Derby tror jeg blir skikkelig "competitive" og jeg vurderer sjansene til å være 50/50.
Det er helt spesielle kamper, og vi vet hvor gode vi er når vi er skikkelig på. Sheff W kampen. Villa kampen ble jo en
spesiell affære, men jeg tror det kommer til å bli tette kamper.

Bielsa har nok helt sikkert noen tanker om et slikt cup-spill.

....og det er bare fint om Derby kikker litt på de dårlige kampene våre i det siste, men jeg tror ikke de gjør den feilen.

Leedsfan

Sv: Kamp vs Ipswich Town@ Portman Road Søndag 05.05.19 kl 13:30 LUTV
« Svar #192 på: Mai 05, 2019, 15:32:24 »
Eneste lyspunktet i dag var Dallas!

Mange som må skjerpe seg, men vi blir et annet lag med Roberts på banen. Fortsetter Bielsa med impotente Harrison på den ene vingen så vet jeg ikke hva jeg skal tro. Jeg savner Alioski og Saiz!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: Kamp vs Ipswich Town@ Portman Road Søndag 05.05.19 kl 13:30 LUTV
« Svar #193 på: Mai 05, 2019, 15:33:19 »
Bielsa har nærmest utrettet et mirakel med en rekke spillere med høyst begrensede ferdigheter. Vi er neppe gode nok til å gå seirende ut av play-off, men større undere har skjedd før.
Enig. En prestasjon å få 83 poeng, og ende som nummer 3 med dette laget. I play off kan alt skje.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

Sv: Kamp vs Ipswich Town@ Portman Road Søndag 05.05.19 kl 13:30 LUTV
« Svar #194 på: Mai 05, 2019, 15:34:30 »
Bielsa har nærmest utrettet et mirakel med en rekke spillere med høyst begrensede ferdigheter. Vi er neppe gode nok til å gå seirende ut av play-off, men større undere har skjedd før.
Enig. En prestasjon å få 83 poeng, og ende som nummer 3 med dette laget. I play off kan alt skje.
Større prestasjon å ha 82 poeng til påske....
MOT

GeirO

Sv: Kamp vs Ipswich Town@ Portman Road Søndag 05.05.19 kl 13:30 LUTV
« Svar #195 på: Mai 05, 2019, 15:35:58 »
Da får en stålsette seg i 2 play - off kamper mot Derby da . når blir det avgjort hvem som får hjemmekampførst ?
Det har vært klart hele tiden, høyeste plassert hjemmekamp sist.
Liker norsk PO bedre. Kun en kamp der best plasserte lag får hjemmekamp. Rettferdig.
MOT

DenHviteYeboah

Sv: Kamp vs Ipswich Town@ Portman Road Søndag 05.05.19 kl 13:30 LUTV
« Svar #196 på: Mai 05, 2019, 15:36:47 »
Denne kampen er bare en avslutning på en nedadgående kurve nå i vår. Vi møtte veggen for lenge siden, men folk vil tydeligvis ikke ta dette innover seg. Snakk om å ha på Leedsbriller :(
Jeg kan ikke se noen tegn på spillere eller samhandling som tilsier at vi skal ta oss til en playoff finale og vinne den. Dessverre. Wigan kampen fortalte oss dessverre hvordan vi fullstendig har møtt veggen. Hva i all verden skal vi gjøre i PL? Vi må jo kjøpe inn minst 5 klassespillere. Det koster ufattelig med penger, som Rad ikke har eller vil bruke. :(

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp vs Ipswich Town@ Portman Road Søndag 05.05.19 kl 13:30 LUTV
« Svar #197 på: Mai 05, 2019, 15:37:06 »
Da får en stålsette seg i 2 play - off kamper mot Derby da . når blir det avgjort hvem som får hjemmekampførst ?
Det har vært klart hele tiden, høyeste plassert hjemmekamp sist.
Liker norsk PO bedre. Kun en kamp der best plasserte lag får hjemmekamp. Rettferdig.

Liker ikke Playoff uansett. de tre beste lagene burde gå opp

Eriksen55

Sv: Kamp vs Ipswich Town@ Portman Road Søndag 05.05.19 kl 13:30 LUTV
« Svar #198 på: Mai 05, 2019, 15:37:17 »
1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! j.... bytte!!!! hva er dette for noe drit. kan ikke stå og se på dette her og være fornøyd

Rett og slett sjokkerende!

Konklusjonen må jo da være at det havet som er mellom u23 og cc var enda større enn jeg trodde...

Tydelig at dem er med for å dekke opp ved skader og vi MÃ… bytte.

Shackleton har jo kommet inn flere ganger og bidtatt. Både på midtbane og ving.

Det som irriterer meg mest er at Harrison får så sinnsykt mye spilletid. Venstresiden endret seg når Harrison ble flyttet til høyre..som til da hadde vært vår klart beste side. Da ble venstresiden vår klart beste, mens høyresiden nesten ble død!




Cannavaro

Sv: Kamp vs Ipswich Town@ Portman Road Søndag 05.05.19 kl 13:30 LUTV
« Svar #199 på: Mai 05, 2019, 15:38:00 »
Syns bare at vi taper denne kampen på en helt idiotisk måte. Skal være unødvendig å slippe inn 3 mål mot bunnlaget i denne divisjonen.  Syns ikke dette er så oppløftende før kampene mot Derby i Play-off.  Formkurven er ikke bra, keeperspillet uroer, vi har problemer med  komboen straffe og motstanderlaget redusert til 10 mann, vi suger siste tredel på banen.  Huff, jeg vet ikke om jeg skal glede meg til Play Off, det kjennes ikke sånn ut akkurat nå ihvertfall........
MFLU - Miracles For Leeds United

B_Ød

Sv: Kamp vs Ipswich Town@ Portman Road Søndag 05.05.19 kl 13:30 LUTV
« Svar #200 på: Mai 05, 2019, 15:42:38 »
trist
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: Kamp vs Ipswich Town@ Portman Road Søndag 05.05.19 kl 13:30 LUTV
« Svar #201 på: Mai 05, 2019, 15:43:41 »
Denne kampen er bare en avslutning på en nedadgående kurve nå i vår. Vi møtte veggen for lenge siden, men folk vil tydeligvis ikke ta dette innover seg. Snakk om å ha på Leedsbriller :(
Jeg kan ikke se noen tegn på spillere eller samhandling som tilsier at vi skal ta oss til en playoff finale og vinne den. Dessverre. Wigan kampen fortalte oss dessverre hvordan vi fullstendig har møtt veggen. Hva i all verden skal vi gjøre i PL? Vi må jo kjøpe inn minst 5 klassespillere. Det koster ufattelig med penger, som Rad ikke har eller vil bruke. :(

Ta det innover seg? Vi dominerer kampene, men klarer ikke å putte samtidig som de andre lagene putter på de få sjansene de har. Det er jo en kollaps, mental sådan kanskje. Slik har det jo vært i store deler av sesongen, vi er best og dominerer, men den ballen vil ikke lett i mål.

Skuffende dag i dag, men det at vi produserer sjanser og dominerer kamper gir oss et lite håp. Personlig har jeg slått meg til ro med at det blir Championship også neste sesong, alt er bonus nå!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Kamp vs Ipswich Town@ Portman Road Søndag 05.05.19 kl 13:30 LUTV
« Svar #202 på: Mai 05, 2019, 15:45:18 »
1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! j.... bytte!!!! hva er dette for noe drit. kan ikke stå og se på dette her og være fornøyd

Rett og slett sjokkerende!

Konklusjonen må jo da være at det havet som er mellom u23 og cc var enda større enn jeg trodde...

Tydelig at dem er med for å dekke opp ved skader og vi MÃ… bytte.

Shackleton har jo kommet inn flere ganger og bidtatt. Både på midtbane og ving.

Det som irriterer meg mest er at Harrison får så sinnsykt mye spilletid. Venstresiden endret seg når Harrison ble flyttet til høyre..som til da hadde vært vår klart beste side. Da ble venstresiden vår klart beste, mens høyresiden nesten ble død!

Harrison er min "syndebukk", for en impotent og ubestemmelig fotballspiller. Når han skal gå forbi en mann så tenker han så mye på hvordan han skal gjøre det at han til slutt rygger med rumpa inn i mannen.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: Kamp vs Ipswich Town@ Portman Road Søndag 05.05.19 kl 13:30 LUTV
« Svar #203 på: Mai 05, 2019, 15:45:28 »
Wigan all over again. Men dette var enda mer ydmykende og flauere.

Derby lager hakkemat av oss i play offen er jeg redd...

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kampene mot Derby tror jeg blir skikkelig "competitive" og jeg vurderer sjansene til å være 50/50.
Det er helt spesielle kamper, og vi vet hvor gode vi er når vi er skikkelig på. Sheff W kampen. Villa kampen ble jo en
spesiell affære, men jeg tror det kommer til å bli tette kamper.

Bielsa har nok helt sikkert noen tanker om et slikt cup-spill.

....og det er bare fint om Derby kikker litt på de dårlige kampene våre i det siste, men jeg tror ikke de gjør den feilen.

At Leeds skal være skjerpet og fullt fokusert i tre kamper på rad som VIRKELIG betyr noe har jeg dessverre liten tro på. Dårlig ryggrad i mannskapet og for dårlig kvalitet i begge ender av banen. Derby er store favoritter i mine øyne.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Sv: Kamp vs Ipswich Town@ Portman Road Søndag 05.05.19 kl 13:30 LUTV
« Svar #204 på: Mai 05, 2019, 15:45:53 »
Syns bare at vi taper denne kampen på en helt idiotisk måte. Skal være unødvendig å slippe inn 3 mål mot bunnlaget i denne divisjonen.  Syns ikke dette er så oppløftende før kampene mot Derby i Play-off.  Formkurven er ikke bra, keeperspillet uroer, vi har problemer med  komboen straffe og motstanderlaget redusert til 10 mann, vi suger siste tredel på banen.  Huff, jeg vet ikke om jeg skal glede meg til Play Off, det kjennes ikke sånn ut akkurat nå ihvertfall........
Jeg hater å innrømme det, men jeg er egentlig enig. Det hjelper ikke med gode stats så det ser ut som vi kjører kampene med alle disse problemene vi har. Og selv om kampen mot Villa var god, så sliter vi likevel med de samme problemene i den kampen. Jeg har ingen gode følelser foran Derby til helga...

Kickthemdown

Sv: Kamp vs Ipswich Town@ Portman Road Søndag 05.05.19 kl 13:30 LUTV
« Svar #205 på: Mai 05, 2019, 15:47:27 »
Kjempeoverraskende at korthuset til slutt raste ned. Fullstendig komisk at Harrison fortsatt har fast plass på dette laget. Her på forumet ville alle kjøpe han når han hadde en god kamp tidligere i vår.  ;D Han er ikke league one nivå engang. Helt patetisk dårlig. Umulig å rykke opp om man starter med 10 mann hver kamp.

Leeds1919

Sv: Kamp vs Ipswich Town@ Portman Road Søndag 05.05.19 kl 13:30 LUTV
« Svar #206 på: Mai 05, 2019, 15:56:25 »
Kjempeoverraskende at korthuset til slutt raste ned. Fullstendig komisk at Harrison fortsatt har fast plass på dette laget. Her på forumet ville alle kjøpe han når han hadde en god kamp tidligere i vår.  ;D Han er ikke league one nivå engang. Helt patetisk dårlig. Umulig å rykke opp om man starter med 10 mann hver kamp.

Haha. Du mot resten av forumet?

Patetisk...
Komisk...
Umulig...

Det er jo umulig å ta en som deg seriøst. Det er umulig.
Er du så totalt blottet for innsikt at dette er det eneste du klarer å spy frem tross din frustrasjon?

Såvidt jeg så kan man ikke laste harrison for målene i mot, straffemissen eller ubesluttsomheten foran begge mål. Men hva vet jeg?
Man kan jo alltids skyve problemet videre på dårlig trener, eier, for lite penger eller manglende ambisjoner. Sånn sett vinn/vinn for en type som deg

karaba

Sv: Kamp vs Ipswich Town@ Portman Road Søndag 05.05.19 kl 13:30 LUTV
« Svar #207 på: Mai 05, 2019, 15:56:34 »
Denne kampen er bare en avslutning på en nedadgående kurve nå i vår. Vi møtte veggen for lenge siden, men folk vil tydeligvis ikke ta dette innover seg. Snakk om å ha på Leedsbriller :(
Jeg kan ikke se noen tegn på spillere eller samhandling som tilsier at vi skal ta oss til en playoff finale og vinne den. Dessverre. Wigan kampen fortalte oss dessverre hvordan vi fullstendig har møtt veggen. Hva i all verden skal vi gjøre i PL? Vi må jo kjøpe inn minst 5 klassespillere. Det koster ufattelig med penger, som Rad ikke har eller vil bruke. :(

Ta det innover seg? Vi dominerer kampene, men klarer ikke å putte samtidig som de andre lagene putter på de få sjansene de har. Det er jo en kollaps, mental sådan kanskje. Slik har det jo vært i store deler av sesongen, vi er best og dominerer, men den ballen vil ikke lett i mål.

Skuffende dag i dag, men det at vi produserer sjanser og dominerer kamper gir oss et lite håp. Personlig har jeg slått meg til ro med at det blir Championship også neste sesong, alt er bonus nå!
At ballen ikke går i mål i enkelt kamper, har jo selvsagt litt med om har «stang ut» eller «stang inn» den dagen! Men at vi over en hel sesong viser at vi trenger ca dobbelt så mange sjanser for å score som de andre lagene i toppen av tabellen, har kun med med manglende kvalitet å gjøre. Er dessverre redd for at dette også blir avgjørende i PO.
Men Ingen ting ville gledet meg mer enn om jeg tar feil


Sent from my iPhone using Tapatalk

Leedsfan

Sv: Kamp vs Ipswich Town@ Portman Road Søndag 05.05.19 kl 13:30 LUTV
« Svar #208 på: Mai 05, 2019, 16:05:52 »
Denne kampen er bare en avslutning på en nedadgående kurve nå i vår. Vi møtte veggen for lenge siden, men folk vil tydeligvis ikke ta dette innover seg. Snakk om å ha på Leedsbriller :(
Jeg kan ikke se noen tegn på spillere eller samhandling som tilsier at vi skal ta oss til en playoff finale og vinne den. Dessverre. Wigan kampen fortalte oss dessverre hvordan vi fullstendig har møtt veggen. Hva i all verden skal vi gjøre i PL? Vi må jo kjøpe inn minst 5 klassespillere. Det koster ufattelig med penger, som Rad ikke har eller vil bruke. :(

Ta det innover seg? Vi dominerer kampene, men klarer ikke å putte samtidig som de andre lagene putter på de få sjansene de har. Det er jo en kollaps, mental sådan kanskje. Slik har det jo vært i store deler av sesongen, vi er best og dominerer, men den ballen vil ikke lett i mål.

Skuffende dag i dag, men det at vi produserer sjanser og dominerer kamper gir oss et lite håp. Personlig har jeg slått meg til ro med at det blir Championship også neste sesong, alt er bonus nå!
At ballen ikke går i mål i enkelt kamper, har jo selvsagt litt med om har «stang ut» eller «stang inn» den dagen! Men at vi over en hel sesong viser at vi trenger ca dobbelt så mange sjanser for å score som de andre lagene i toppen av tabellen, har kun med med manglende kvalitet å gjøre. Er dessverre redd for at dette også blir avgjørende i PO.
Men Ingen ting ville gledet meg mer enn om jeg tar feil


Sent from my iPhone using Tapatalk

Det er manglende kvalitet i alle ledd, det har jo Bielsa også satt fingeren på. Vi har overprestert med en gjennomsnittlig gjeng over en lang sesong, synd at januarvinduet forlot oss svekket og ikke styrket, per nå ser det ut som en STOR tabbe. Rykker vi opp så er alt glemt, blir spennende dette.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Ipswich Town@ Portman Road Søndag 05.05.19 kl 13:30 LUTV
« Svar #209 på: Mai 05, 2019, 16:08:20 »
Pressekonferansen
Avslutningen, "You're not funny" - og så gå :D

Here he is...
First question coming up...

Efficiency has been an issue today, but was today about defending? How much of a concern?
At the end of the game you couldn’t think that this opponent could score three goals against us.
It was impossible that we couldn’t score three or four goals.
It’s not an analysis that I made before the game, it;s one I made after the game.
We conceded three goals, and this is something that is impossible to explain. We also only scored two goals, that is also difficult to justify.

How hard to pick up the players and regain momentum for Derby?
The performance in both games, there’s not a big difference.
Because if you out aside mistakes that were avoidable that we made in this game, apart from these mistakes, the performance of the team was good enough.
But in both boxes we had actions. In the opponents box we built offensive play that was difficult not to score and this problem was evident because the chances we had to score were even more than usual.
But what we are not used to seeing in our team is that out of four actions, they score three goals and we are also not used to the fact that the opponent in order to score goals gets the help from our team.
We have a strong defensive side in our team. We had two centre-backs that have been the best of the Championship, a very good number four in front of Kalvin Phillips, we have a number four who can be a number eight and an eight that can be a number ten.
So that’s why we had defensive structures linked to the recovery of the ball. If we analysed the defensive behaviour of the teams in the CHampionship we have to put the defensive efficiency as one of the strong points of the team.
The fact the we conceded three is linked to specific actions and we can’t draw conclusions from the team and these players because of these specific actions.
The reason why we havent’ been directly promoted is we missed many chances and one of the reasons that we finished finished third and not lower is the quality of our defence. And thanks to the collective effort. The negative new thing about this game usually we defend with strength but it was not the case today.
For me, I think that’s an exception but I have to admit it.

Concerned about going in to play-offs with a loss?

Of course losing the last game before the play-offs is not good.
But for a team who has the ambition to win the play-offs, we have the same ambition as they other teams who are going to play the playoffs. We can;t say that the ambition is linked to the taste you have in the last game.
Otherwise we would describe a team with few possibilities.
For the remaining three games, the character and personality are the most important things.
You don’t build the personality after a positive performance or lose it after a negative one.

Thoughts on Derby
I don;t think that the games we played against Derby are decisive and I wouldn’t be able to tell you new things about the team.
The team is defined by the profile of the players and players of Derby have important creative features.

Excited by play-offs?
Yes, of course because today’s performance is an accident and we ill forget it right now.
I don’t ignore what happened today but I know our team is not described by the game of today and the performance of today. I’m ashamed to say it what made the difference between today and the season’s average is that we contributed to the goals of the opponent in an exaggerated way. Against Wigan Alioski slided, fell and we had two headers in the box but today’s mistakes were more evident.
This is not the feature of our players. It’s an exception. I repeat, the basis of our team is the defensive structure.

If we hadn’t conceded the third goal, we would be less critical in the analysis of this game. Because today’s game was similiar to all the games we played. The opponent has 80% of efficiency, we have 20 %. This is the proportion of the game today.
What made the difference, and it’s not common, is our contribution to the goal they scored. And for me it’s an exception.

BIelsa asked if he will be spying on Derby again
You know that it’s a crime to spy. Do you know that? Do you know it was a crime?
When you have a level of ignorance and you work as a journalist and when you have a right to ask questions and when you lie in your answers and you don’t assume the irony and you keep telling what you ignore if spying is a crime or not you deserve a response ithout any conclusion. You make your question knowing that observing the opponent is now sanctioned, you know it perfectly and you ask.
You deny the fact that you know the answer and you know I received a sanction.
Is it a joke? If it was I don’t understand it. But it’s not because I don’t have a sense of humour.
You’re not funny.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan